Penktadienis, 11 liepos, 2025
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Naujienos Lietuvoje

Po 76-ių metų pertraukos į Kauną iš Lenkijos atvyks traukinys su keleiviais

www.alkas.lt
2015-08-27 12:43:29
8
Po 76-ių metų pertraukos į Kauną iš Lenkijos atvyks traukinys su keleiviais

„Lietuvos geležinkelių“ nuotr.

„Lietuvos geležinkelių“ nuotr.
„Lietuvos geležinkelių“ nuotr.

Naująja „Rail Baltica“ vėže į Kauną atvažiuos traukinys iš Lenkijos. Juo atvyks Europos komisijos „North Sea-Baltic“ koridoriaus, kurio dalis yra „Rail Baltica“ geležinkelis, koordinatorė Katerina Trautman (Catherine Trautmann).

K. Trautman kartu su delegacija į Kauno geležinkelio stotį atvyks rugpjūčio 27 dieną, 20.30 val. Rugpjūčio 28 dieną numatytas jos vizitas Vilniuje – iš Kauno į Vilniaus geležinkelio stotį koordinatorė atvyks 10.45 val.

Paskutinį kartą traukinys su keleiviais iš Lenkijos į Lietuvą buvo atvykęs 1939-ųjų rugpjūtį.

Geležinkelio vėžė turėtų sujungti Varšuvą, Vilnių, Kauną, Rygą, Taliną ir Helsinkį.

Jungtis Lietuvai leis integruotis į tarptautinį transporto tinklą, plėsti krovinių pervežimą ir turizmą. Projekto vertė sieks daugiau kaip 5 mlrd. eurų.

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. „Orlen Lietuva“ veiksmai kelia nerimą „Lietuvos geležinkeliams“

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pastabos 8

  1. audriuz says:
    10 metų ago

    Kada paskutiniai lietuviai gales pigiau palikti Lietuva? Kokia bilietu kaina i warsuva?

    Atsakyti
  2. Loreta says:
    10 metų ago

    tai jau galima iš Kauno šiuo traukiniu važinėti po Europą? Kaip būtų puiku.

    Atsakyti
    • Kažin says:
      10 metų ago

      Koks čia puikumas – traukinio “Rail Baltica” maršrutas pagal savo idėją turėjęs eiti per Baltijos šalių sostines ir toliau per Varšuvą sujungti jas su Berlynu, Lietuvos partinių valdžių daromas ne per Vilnių, o per Kazlų Rūdą, t.y. taip padarant Lietuvos žmonėms kelią į Europą apie 200 km ilgesnį negu būtų atveju per Vilnių. Tokiu kelio į Vakarus pailginimu gali būti oligarchų susikuriama galimybė už tą 200 km “pasivažinėjimą” po Lietuvą ir Lenkiją pinigams iš Lietuvos žmonių, vykstančių į Vakarus, lupti. Deja, to kažkodėl vis dar “nemato” Prezidentė Grybauskaitė.
      Beje, informacijoje klaidinami žmonės, nes pagal projektą “Rail Baltica” traukinys per Vilnių neina ir jo su kitomis ES šalių sostinėmis nesujungia.

      Atsakyti
    • Bartas says:
      10 metų ago

      Loreta, Tamstos , džiaugsmas dėl europinio gelžkelio ,(aš irgi džiaugiuosi) primena senesnius laikus . Tada lietuviai irgi vienaip ar kitaip džiaugėsi gelžkeliu. Carinės rasiejos laikais irgi buvo džiaugsmų. Pirmieji geležinkeliai buvo pastatyti. Tarpukario Lietuvoje irgi buvo panašių džiaugsmų , sėdai Kaune, o kitą dieną jau Berlyne. Kada rusai užėmė Lietuvą , kai kuriems išgamoms irgi buvo džiaugsmo , kad įsiliejome į bendrą “tautų šeimą”. Galėsim geležinkeliu patekti į “sostinę Maskvą” ir į neaprėpiamaos šalies platybes. Po karo vietiniai šunys su , atėjusiais banditais, džiaugsmingai geležinkelius panaudojo naikinant Lietuvos Tautą. Kitas džiaugsmas buvo , kai rusai išvalė Kauno javų aruodus ir traukiniais nuvežę į Daugpilį ,garvežį “papuošę” stalino paveikslu su gėlėmis , grąžino į Kauną, bet su šūkiu. (Bus netikslus) ” tarybų sąjungos draugiška pagalba alkstančiai Lietuvos liaudžiai” .
      O koks džiaugsmas , kai į Kauną grįžo traukinys su išgamomis , kurie atvežė “stalino saulę”.
      O kaip džiaugėsi mano senelis, kad vokiečiai labai pagarbiai elgėsi , nes buvo geležinkelietis. Džiaugėsi ir rusų laikais, kad neatėmė siauro ruoželio žemės pagelžkely (galėjo pramisti), kad neišvežė į katorgą, nes buvo geležinkelietis. Darbas “ant gelžkelio ” išgelbėjo nuo baudžiavos “kolxoze”. Dar džiaugėmės , maži būdami, išdauždami langus akmenimis, vežamoms rusiškom karinėm mašinom.
      Matai kiek džiaugsmų Lietuvoje surišta su geležinkeliu.

      Atsakyti
      • Perkūno Paukštis says:
        10 metų ago

        Prieš traukinį su šakėm nepašokinėsi ! Gelžkelis – jėga ! Žiūrėk, indėnams irgi gelžkelis per galvas pravažiavo.

        Atsakyti
  3. Bartas says:
    10 metų ago

    (Jungtis Lietuvai leis integruotis į tarptautinį transporto tinklą)… O jei parašyčiau; Jungtis Lietuvai leis įsijungti (prisijungti prie…. , susijungti su … ir be galo daug kitų reikšmių) į tarptautinį transporto tinklą… Na, ar labai nusikaltau Lietuvos valstybinei Kalbai?

    Atsakyti
    • Bartas says:
      10 metų ago

      Padariau klaidą. Taisau . Į tarptautinį geležinkelių tinklą. Atsiprašau.

      Atsakyti
  4. Kažin says:
    10 metų ago

    Matosi, kad daugelio žinios apie tai, kas tas yra “Rail Baltica” geležinkelis menkos. O juk su jo vėžės tiesimu Lietuvos teritorijoje yra padarytas kuriozas. Žinoma, kad iš Lietuvos pusės į Vakarus “Rail Baltica” eina per Balstogę ir tik nuo jos į Varšuvą. Ir štai. Iš Vilniaus per Druskininkus iki Balstogės yra apie 180 km. Tačiau link Balstogės Lietuvos valdžios ji tampa tiesiama per Kazlų Rūdą. Tokiu atveju iš Vilniaus iki Balstogės susidaro apie 400 km kelio, t.y. važiamas per aplinkui tampa apie 200 km ilgesnis. Atitinkamai jis du kartus brangesnis ir trunka mažiausiai du kartus ilgiau, nes greitis per K.Rūdą yra tik 90 – 120 km/val. Be to, vėžę tiesiant per Kazlų Rūdą ji per Vilnių neina. Tad, kaip neseniai buvo ir su susisekimu oru, – sostinė ignoruojama (suprantama tai daroma ne šiaip sau), vilniečiai verčiami į “Rail Baltica” sėsti, o grįžtant išlipti Balstogėje arba juo nesinaudoti apskritai. O tai reiškia, kad pajamas iš vilniečių ir šiuo traukiniu keliavusių minskiečių gautų Lenkija, o ne Lietuva. Rinkimai artėja, tad ar nereikėtų tokius valdžios darbelius įsisąmoninti ne tik tautininkams…

    Atsakyti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Naujienos

Lietus
Gamta ir žmogus

Lietūs tikrina kelininkų budrumą

2025 07 10
Kultūros ministerija
Lietuvoje

Ministerija parengė tvarką dėl Sovietų karių palaikų perkėlimo

2025 07 10
Valstybės kontrolė
Lietuvoje

Valstybės kontrolė: pilietinio pasipriešinimo mokymai turi būti prieinamesni

2025 07 10
Andrius Vyšniauskas
Lietuvoje

Buvęs Seimo A. Vyšniauskas pripažintas kaltu dėl korupcinių nusikaltimų

2025 07 10
Gintautas Paluckas
Lietuvoje

Liberalai jau 7-ą kartą į frakciją kviečią G. Palucką

2025 07 10
Temidė
Lietuvoje

K. Bartoševičius pripažintas kaltu dėl seksualinių nusikaltimų

2025 07 10
Gitanas Nausėda ir Michaelas Higinsas
Lietuvoje

Prezidentas ragina pasimokyti iš Airijos, kaip saugoti tautinę tapatybę

2025 07 10
„Sodra“
Lietuvoje

Apie 36 tūkst. žmonių pradėjo pensijų kaupimą, dar yra galimybė atsisakyti

2025 07 10

SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • Jonas apie Įsibėgėja darbai kelyje Vilnius–Utena
  • Jonas apie Nacionalinis susivienijimas: Čekiukų skandalas – Prezidento principingumo testas
  • Rimgaudas apie Archeologiniai radiniai pildo Zapyškio istorijos dėlionę
  • Jonas apie Teismui perduota byla dėl A. Ramanauskui–Vanagui atminti skirto paminklo išniekinimo

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • G. Songaila. „Galindų ir Gintaro keliu“ ekspedicija signataro A. Patacko atminimui – 5‑oji diena (VI)
  • J. Vaiškūnas. Diena kai pabunda miegantys broliai
  • Lietūs tikrina kelininkų budrumą
  • Ministerija parengė tvarką dėl Sovietų karių palaikų perkėlimo

Kiti Straipsniai

Baltijos šalių Prezidentai

Baltijos šalių Prezidentai aptarė saugumo klausimus

2025 07 04
„Rail Baltica“

„Rail Baltica“ projektui – papildomos ES lėšos

2025 07 04
Eugenijus Sabutis

E. Sabutis: Vilnius – neatsiejama „Rail Baltica“ projekto dalis

2025 06 19
Traukinys

4 dienoms stabdomas traukinių eismas atkarpoje Klaipėda–Plungė

2025 06 10
Traukinys

Traukiniai tarp Vilniaus ir Varšuvos važiuos greičiau ir dažniau

2025 05 28
„Rail Baltica“

Sutarta siekti didesnių investicijų „Rail Balticos“ projektui

2025 05 27
„Rail Baltica“

Susisiekimo ministerija rengia veiksmų dėl „Rail Balticos“ planą

2025 05 20
Traukinys | Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.

Traukiniautojų dieną – 90 proc. pigesnės kelionės

2025 05 15
Gyvūnų perėja

„Rail Baltica“ linijoje – viena šiuolaikiškiausių gyvūnų perėjų

2025 05 11
Traukinys | Alkas.lt, A. Sartanavičiaus nuotr.

Vyriausybė pritarė Geležinkelių transporto kodekso pakeitimams

2025 05 07

Skaitytojų nuomonės:

  • Jonas apie Įsibėgėja darbai kelyje Vilnius–Utena
  • Jonas apie Nacionalinis susivienijimas: Čekiukų skandalas – Prezidento principingumo testas
  • Rimgaudas apie Archeologiniai radiniai pildo Zapyškio istorijos dėlionę
  • Jonas apie Teismui perduota byla dėl A. Ramanauskui–Vanagui atminti skirto paminklo išniekinimo
  • Mikabalis apie Archeologiniai radiniai pildo Zapyškio istorijos dėlionę
 
 
 
 
 
Kitas straipsnis
Minėsime Spaudos atgavimo, kalbos ir knygos dieną

Norite gerų mokymosi rezultatų? Išmokite mokytis!

Sekite mus Feisbuke

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

Alkas.lt su Jūsų parama – už lietuvišką Lietuvą!

 fs22 mods | ket testai | Farming Simulator 25 mods | Inbank vartojimo paskolos | FS25 | fs25 mods | DARBO SKELBIMAI

 

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai