Pirmadienis, 19 gegužės, 2025
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Nuomonių ratas Lietuvos kelias

T.Baranauskas. Atsargiai! VRK nariai skleidžia prasimanymus apie Konstitucinio teismo sprendimą

Tomas Baranauskas, www.alkas.lt
2014-01-25 20:56:16
110
Tomas Baranauskas | Alkas.lt, J. Vaiškūno nuotr.

Tomas Baranauskas | Alkas.lt, J. Vaiškūno nuotr.

Tomas Baranauskas | Alkas.lt, J. Vaiškūno nuotr.
Tomas Baranauskas | Alkas.lt, J. Vaiškūno nuotr.

Po sausio 24-osios Konstitucinio teismo sprendimo pasigirdo Vyriausiosios rinkimų komisijos (VRK) narių ir kai kurių politikų komentarai, esą šis nutarimas reiškia, jog šiuo metu inicijuojamas referendumas dėl žemės nepardavimo užsieniečiams būtų antikonstitucinis ir todėl jo nebereikia net svarstyti. Taip pareiškė konservatorių deleguotas VRK narys Valdas Benkunskas. Ką tai galėtų reikšti? Manau, kad tokie pareiškimai yra ne kas kita, kaip bandymas sutrikdyti sėkmingai VRK „geležinių kurpaičių“ sunešiojimo užduotis įveikti baigiančių Žemės referendumo iniciatorių darbą. Skleidžiama sąmoninga dezinformacija, nes jokio nutarimo, kuriuo būtų keliama bent abejonė būsimo referendumo teisėtumu Konstitucinis Teismas nepriėmė ir negalėjo priimti.

Minėto nutarimo Konstitucinis teismas negalėjo priimti dėl dviejų priežasčių:

1) Lietuvos Respublikos Konstitucija aiškiai apibrėžia Konstitucinio teismo kompetenciją – tai Seimo, Vyriausybės ir Prezidento priimtų teisės aktų atitikimo Konstitucijai vertinimas – referendumu priimtų sprendimų vertinimas neįeina į Konstitucinio teismo kompetenciją, todėl neturėtų galios net tuo atveju, jeigu Konstitucinis teismas imtųsi juos vertinti;

2) Konstitucinio teismo niekas ir neprašė vertinti Žemės referendumo iniciatyvos atitikimo Konstitucijai.

Kokį gi sprendimą Konstitucinis teismas iš tikrųjų priėmė? Pernai lapkričio 7 dieną Seimas kreipėsi į Konstitucinį Teismą, prašydamas įvertinti, ar dar 2006 m. priimta Lietuvos Konstitucijos 125 straipsnio pataisa, kuria iš Konstitucijos buvo pašalinta Lietuvos Bankui suteikta išimtinė pinigų emisijos teisė, neprieštarauja Konstitucijai. Atsakymą Konstitucinis Teismas paskelbė šių metų sausio 24 dienos nutarimu.

Konstitucinis Teismas iš esmės patvirtino Seimo narių abejones – taip, priimant šią pataisą buvo nesilaikoma Konstitucijos, todėl ji negalioja, bet… Konstitucinio teismo teisėjai čia priėmė išties paradoksalų sprendimą: „pripažinus Konstitucijos 125 straipsnio pakeitimo įstatymą prieštaraujančiu Konstitucijai neįsigalioja Konstitucijos 125 straipsnio redakcija, galiojusi iki šios Konstitucijos pataisos priėmimo. Tai reiškia, kad Konstitucijoje nenustatyta išimtinė Lietuvos banko pinigų emisijos teisė“. Taip esą yra dėl to, kad dėl Lietuvos narystės Europos Sąjungoje Lietuvos banko kompetencija pinigų emisijos srityje turi būti patikėta Europos centriniam bankui.

Nutarimas iš tiesų paradoksalus. Po jo lieka neaišku, kokia gi Konstitucijos 125 straipsnio redakcija turėtų galioti, jeigu teisėtai ji niekada nebuvo pakeista? Ar šį kartą Konstitucinis Teismas atsisako principo, kad „iš neteisės negali atsirasti teisė“? Nes jeigu šio straipsnio niekas niekada teisėtai nepakeitė, kada gi jis neteko galios? O gal Konstitucinis Teismas tą galią panaikino? Bet Konstitucinis Teismas turi teisę vertinti tik kitų teisės aktų atitikimą Konstitucijai, o ne pačios Konstitucijos straipsnius išbraukinėti, remiantis tuo, kad jie neva prieštarauja kitoms Konstitucijos dalims… O gal pagal šią naujovišką doktriną paaiškės, kad Lietuvos Konstitucijoje jau seniai pilna nebegaliojančių straipsnių, kuriuos neva paneigė ES teisės aktai? Gal net pirmasis straipsnis, skelbiantis, kad „Lietuvos valstybė yra nepriklausoma demokratinė respublika“ jau nebegalioja arba ateity gali netekti galios, remiantis kokiu nors europiniu dokumentu?

Bet tuo tarpu palikime šias dilemas nuošaly. Šiuo atveju kur kas svarbiau, kad VRK nariai, panikuojantys dėl to, kad gali tekti pripažinti referendumo iniciatyvos teisėtumą, ėmėsi atviro melo ir visuomenės klaidinimo, panaudodami fiktyvias nuorodas į Konstitucinio teismo sprendimą. Galimas dalykas, kad po to seks ir atitinkami VRK nutarimai.

Todėl ir VRK nariams, ir visuomenei, turbūt verta priminti trečiąjį Konstitucijos straipsnį: „Niekas negali varžyti ar riboti Tautos suvereniteto, savintis visai Tautai priklausančių suverenių galių. Tauta ir kiekvienas pilietis turi teisę priešintis bet kam, kas prievarta kėsinasi į Lietuvos valstybės nepriklausomybę, teritorijos vientisumą, konstitucinę santvarką.“ Ir neužmiršti pažiūrėti Espreso TV transliaciją iš Kijevo, o po to pamąstyti, kas atsitinka, kai valdžios atstovai įžūliai mindo Tautos valią.

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. D.Grybauskaitė: Konstitucinio Teismo išvada – smūgis perkamai demokratijai
  2. T.Baranauskas. Istorinis faktas: Lietuva turėjo Konstituciją!
  3. T. Baranauskas. Sąjūdis kryžkelėje: pareiškimas prieš Lietuvos išpardavimą
  4. G.Songaila. Dvi filosofijos apie išimtinius atvejus
  5. Nacionalinis susivienijimas „Už Lietuvą Lietuvoje“ teismui apskundė VRK sprendimą
  6. Spaudos konferencijoje pranešta apie referendumo dėl žemės informacinę blokadą (video)
  7. S.Arlauskas. KT sprendimą reikia tikrinti referendumu
  8. T.Baranauskas. Kvailių ir vagių žemė
  9. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Dėl referendumo klausimo eigos VRK ir Seime (video)
  10. R.Slibinskas. VRK cinizmas peržengė ribas. Įspūdžiai iš VRK būstinės
  11. R. Karbauskis. Nenoras įskaityti piliečių parašų už referendumą – tyčiojamasis iš savęs ir pilietinės visuomenės
  12. A.Žiupsnytė. Apie referendumą, arba Rojus žemėje
  13. Z.Vaigauskas apie referendumo informacinę blokadą: „radijas ir televizija“ yra ne eterio laikas, bet organizacijos pavadinimas (video)
  14. Z. Vaišvila: VRK pergudravo Pranciškų Šliužą (video)
  15. KT sprendimas nudžiugino R.Pakso šalininkus ir žemės referendumo priešininkus

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pasirinkite kategoriją

    Pastabos 110

    1. Nepolitikas says:
      11 metų ago

      TEISINGAI. 🙂 ))

      Atsakyti
      • diedukas Anūpras says:
        11 metų ago

        Labai teisingai. Teisingai ir tai, kad reikia pasižiūrėti reportažus iš Kijevo ir kurybiškai perimti metodikas,
        kaip reikia ginti savo teises.

        Atsakyti
    2. Prusas says:
      11 metų ago

      nereikia kreipti demesio i konservuotu sunzmogiu isterijas ir is to kylancias euforijas, jie gali dar ne tokiu anekdotu pripasakoti ir prikliedeti, bet nuo to LR Konstitucijai nei silta nei salta

      Atsakyti
    3. Sestas jausmas says:
      11 metų ago

      kuzdejo, kad kazkas ne taip. nes labai jau smirdantys mesos gabalai subangavo. Koncervai su savo elitu tikrai bus politiniai lavonai. Pasaulyje tokiu dar nebuvo, kad sitokia neapykanta rodytu Tautai, Patys sau ir surado ivertinima – KONCERVATORISKA SUNAUJA.

      Atsakyti
    4. mintis says:
      11 metų ago

      bet 15 min yra Vaigausko ir to konservatoriaus Benkunsko interviu.Tas Benkunskas iš vis nei į tvorą nei mietą šnekėjo,o Vaigausko sukos kalba ratu,kaip kalba manipuliatoriai paprastai,ir į nulį.Tai tam VRK reiktų duoti rimtą teisinį atkirtį ir kvalifikuotai,kad daugiau tokių galimų neteisėtų žaidimų nežaistų ir žmonių nekiršintų.

      Atsakyti
      • faktas says:
        11 metų ago

        Už visus vaigausko ir jo šutvės nusikaltimus bei melą juos reiktų patraukti baudžiamojon atsakomybėn, kaip ir juos delegavusias partijas, bei vrk tiesioginius viršininkus.

        Atsakyti
      • Kažin says:
        11 metų ago

        Referendumo įstatymo nuostatos:
        “Pilietis savo duomenis įrašo pats ir pasirašo. Jeigu pilietis dėl fizinio trūkumo negali pats įrašyti savo duomenų ir pasirašyti, jo prašymu tą padaro kitas pilietis. Šis faktas turi būti pažymimas atitinkamu įrašu piliečių parašų rinkimų lape bei patvirtinamas piliečių parašus rinkusio piliečio parašu” (Referendumo įstatymo 11 str. 4 d.).
        “Jeigu nustatoma, kad pilietis už to paties referendumo paskelbimą pasirašė du kartus ar daugiau, jo visi parašai neįskaičiuojami. Parašai taip pat neįskaičiuojami, jeigu pažeidžiant šio Įstatymo 11 straipsnio 4 dalį duomenis apie pilietį parašų rinkimo lape įrašo ne jis pats, taip pat jeigu įrašyti ne visi šiame Įstatyme nustatyti duomenys arba jie įrašyti neteisingai” (Ref. įstatymo 13 str.4 d).
        Tokiu atveju, laikydamasi įstatymo, VRK nesiceremonindama galėjo neįskaičiuoti į parašus tokių atvejų, kai buvo įrašyti ne visi duomenys arba jie buvo įrašyti neteisingai, tačiai Vaigauskas tai palaikė nesminiais trūkumais ir leido parašus taisyti.
        Tai, kaip čia yra dėl to VRK ir Vaigausko “manipuliavimo”, kieno čia naudai “žaidžiama”…

        Atsakyti
        • mintis says:
          11 metų ago

          pasižiūrėkit VRK posėdžių vaizdo medžiagą ir pasiskaitykit sprendimus.Įdomi video medžiaga, kur atneša iniciatyvinės grupės nariai pirmo tikslinimo lapus.Nėra čia ką tuščiai šnekėti ,medžiagos daug ir išsamios ir tikrai teisininkams būtų kas veikti:).Dėl tikslinimo menka loska jei žmogus turi apeiti visus namus gatvėje,kad patikslintų vieną skaičiuką namo nr ir viskas,kurį pildęs susuko su paskutine gatvės raide ir kurį turi VRK duomenų bazėje.O žmogus įrašė ji taip kaip gebėjo liko lyg ir be to nr, nes rankos sunkiai valdomos,bet veiksnus-mąstantis ir pildyti lapą nori pats ir išreikšti nuomonę taip pat nori pats ir būtinai.
          Jis man aukščiau stovi savo supratimu ir žmogiškumu už pasipūtusius susireikšminusius.

          Atsakyti
        • Prusas says:
          11 metų ago

          ”taip pat jeigu įrašyti ne visi šiame Įstatyme nustatyti duomenys arba jie įrašyti neteisingai” ir dvasioms palikta issiaiskinti ka reiskia ”ne visi” bei ”irasyti neteisingai”…nes isties cia noreta pasakyti ”ne visi” uzvardinimu, kad tie kuriuose kokia nors skiltis palikta tuscia (tarkim pavardes), o ”irasyti neteisingai” reiskia kad vardas neatitinka dokumento numerio, o ne tai kad perdidelemis raidemis irasyta

          Atsakyti
    5. pensininkas says:
      11 metų ago

      Ar teisingai supratau, kad Konstitucinis Teismas tapo ne Lietuvos Konstitucijos, o Briuselio išminčių protokolų aiškintojas? Ar Lietuvos Konstitucija galioja tik tiek, kiek neprieštaraujo ES išminčių protokolams? Tokiu atveju Lietuvos Konstitucinis Teismas tampa pertekliniu, visai nebereikalingu?

      Atsakyti
    6. isterija says:
      11 metų ago

      Eurobolševikų isterijai ribų nėra. Matyt, nujaučia kuo gali baigtis bundančios Tautos jėga. Tai turėtų mus paskatinti dar labiau ir tvirčiau susivienyti bendriems tikslams. Ir ne Konstituciniam teismui nurodinėti, kaip Tauta privalėtų gyventi. Sakyčiau, Konstitucinio teismo išaiškinimas, lyg ir reiškiantis, kad Lietuvoje nebegalioja Konstitucijos 2-asis ir 3-iasis straipsniai, pats yra antikonstitucinis.

      Atsakyti
    7. Vaida says:
      11 metų ago

      Labai ačiū T. Baranauskui. Vyksta tikras informacinis karas, kuriame įmanoma laimėti tik su tokia “priešraketine gynyba”.

      Atsakyti
    8. Pikc says:
      11 metų ago

      Mano galva, kad jau mes tokie europiečiai, reiktų nesustoti pusiaukelėje ir žengti iki galo – įsteigti tokias organizacijas, kaip eurospalinukai, europionieriai, eurokomjaunuoliai ir pan. Konservai, socdemai ir liberastai galėtų kartu nešioti garbingą eurokomunistų vardą – tai kur kas geriau atspindėtų jų ideologiją.

      Atsakyti
      • N says:
        11 metų ago

        Nereikia jiems tokių atgyvenusių organizacijų. Greitai bus euromasturbatorių (darželinukai jau galės būti priimti), jaunųjų europedofilų, homjaunimo organizacijos.

        Atsakyti
        • skdonatas says:
          11 metų ago

          HOMJAUNUOLIAI – čia taiklus naujadaras!

          Atsakyti
          • N says:
            11 metų ago

            Ne mano.

            Atsakyti
    9. Rinkėjas says:
      11 metų ago

      nuoširdus ačiū autoriui už išsakytas mintis… SOS! mums reikia mokytis,mokytis ir dar kartą mokytis … iš ukrainiečių.Pagarba Ukrainai!

      Atsakyti
    10. Perkūno paukštis says:
      11 metų ago

      Partkrikščionys kažkaip įtikėję, kad
      “Partijos planai – liaudies planai !”

      Atsakyti
    11. Kažin says:
      11 metų ago

      Manau, ka Baranausko argumentas, kad referendumu priimtas sprendimas nepriklauso KT kompetencijai yra neteisingas.
      Pagal referendumo įstatymą referendumo sprendimas tampa sprendimu tik VRK patvirtinus jo rezultatus ir pasirašius jį Prezidentui. Tokiu atveju sprendimo pasirašymas yra Prezidento aktas. O pagal Konstitucijos 102 str. tai, ar Prezidento aktas neprieštarauja Konstitucijai sprendžia KT, vadinasi referendumu priimtas sprendimas priklauso KT kompetencijai.

      Atsakyti
      • Tomas Baranauskas says:
        11 metų ago

        Prezidento parašas yra privalomas (“Referendumu priimtą įstatymą, kitą aktą ar sprendimą ne vėliau kaip per 5 dienas nuo galutinių referendumo rezultatų oficialaus paskelbimo privalo pasirašyti ir oficialiai paskelbti Respublikos Prezidentas”), jis tik patvirtina, kad sprendimo priėmimo faktas įvyko. Nuo to referendumo sprendimas netampa prezidento sprendimu.

        Atsakyti
        • Kažin says:
          11 metų ago

          Kokiais teisiniais atvejais nepasiraštas teisės aktas tampa galią turinčiu teisės aktu?…

          Atsakyti
          • Tomas Baranauskas says:
            11 metų ago

            Pagal jūsų logiką ir įstatymai turėtų būti ne Seimo, o Prezidento aktai, nes juos pasirašo Prezidentas. Nemaišykite kas pasirašo, ir kieno aktas. KT galėtų svarstyti nebent tai, ar teisėtai pasirašė prezidentas, jei būtų abejonių dėl referendumo rezultato. Bet ne nutarimo turinį.

            Atsakyti
            • Kažin says:
              11 metų ago

              Kaip įstatymus taip ir referendumo sprendimą pasirašo Prezidentas, o kai jis nepasirašo, tai pasirašo Seimo pirmininkas, taip pasirašius jis tampa irteisės, ir Seimo aktu ir kaip toks įeina į KT kompetenciją (Konstitucija, 102 str.)

            • Tomas Baranauskas says:
              11 metų ago

              Tai va, Seimo aktus Prezidentas dar turi teisę vetuoti, ir vis tiek tai yra Seimo aktai, o ne Prezidento. O referendumo nutarimų Prezidentas net vetuoti negali – tiesiog PRIVALO pasirašyti, ir tiek. Žinoma, jei labai nenori pasirašinėti, t.y. vykdyti savo pareigos, visada gali atsistatydinti. 🙂

            • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
              11 metų ago

              Labai akivaizdu yra tai, kad ISTAYMUS leidzia Seimas. Ir komentatorius “Kazin” tiesiog neturi apie tai elementaraus supratimo. Seimas yra istatymu leidziamasis organas, Vyriausybe yra istatymu vykdomasis organas! Demokratijoje sios galios neturi susitapatinti – valdzios turi buti ATSKIRTOS. Taciau Lietuvoje taip nera….. premjeras skuodzia i Seima balsuoti, kas priestarauja LR Konstitucijai! Vienareiksmiai. Ir tai parodo… kad per visa atskuriancios Lietuvos istorija….. valdanciosios gaujos : burtininkai, skuduriniai, tualetininkai, vogdarbiai ir liberastai to dar nesuprato samoningai!!! Is esmes jie yra valstybiniai nusikalteliai is pagrindu. Todel ir tikimes is koloborantines valdzios tik nusikalstamu sprendimu.

            • Kažin says:
              11 metų ago

              Taip, galimybės referendumo sprendimui vetuoti numatytos nėra. Tačiau, akivaizdu, kad tiek Prezidento, tiek Seimo pirmininko pasirašytas referendumo sprendimas įgauna įstatymo galią, t.y. tampa referendumo priimtu įstatymu (ne Seimo kaip būna paprastai), o spręsti apskritai, ar įstatymas neprieštarauja Konstitucijai yra KT kompetencija (102 str.).
              Taigi, Konstitucijoje jokio išskirtinumo iš kitų įstatymų dėl prieštaravimų jai vertinimo referendumo priimtam įstatymui numatyto nėra. Tokiu atveju jis tampa KT vertinimų kompetencijos dalyku, kaip įstatymas, įforminus Prezidento ar Seimo pirmininko pasirašymu jo galiojimą ir gali būti KT vertinamas tokia pačia tvarka, kaip vertinami yra Seimo priimti įstatymai.

            • N says:
              11 metų ago

              Tu painioji. Yra įstatymas ir yra Konstitucijos pataisa. Ji nėra įstatymas.

            • Kažin says:
              11 metų ago

              Matosi, kad teisėje neišmanėliu esi…
              Konstitucija yra aukščiausios teisinės galios aktas, jos pataisa tegali būti konstitucinis įstatymas, taigi ĮSTATYMAS. Akivaizdu, kad Konstitucijos nuostatos negali prieštarauti viena kitai, negali joms prieštarauti ir konstitucinio įstatymo nuostatos.
              Tai taip yra, – neapykantos Lietuvai pilnasai…

            • N says:
              11 metų ago

              Tu pats nekenti Lietuvos, palaikydamas išdavikišką režimą. Konstitucijos pataisa nėra įstatymas. Įstatymas tėra tik techninė priemonė priimti pataisai. Taip kad tik dėl techninės pusės pataisos priėmimo pusės galima kabinėtis, bet ne dėl jos turinio.
              Konstitucinis įstatymas yra žemesnės galios teisės aktas nei Konstitucija. Todėl Konstitucija gali būti keičiama neatsižvelgiant į jokius konstitucinius įstatymus. Ir tai juos reikės taisyti, jei po Konstitucijos pakeitimo jie neatitiks Konstitucijos.

            • Kažin says:
              11 metų ago

              Aš niekada nieko nepalaikau, aš už garbingus žmonių tarpusavio teisinius santykius.
              Man savaime geriečių ir blogiečių nėra. Esau prieš bent kieno skleidžiamą bolševikinį antagonizmą tarp žmonių.
              Ir konkrečiai, ar garbinga yra pačiam lįsti į teisės dalykus, kai joje nieko neišmanai. Tai rodo paties žemą kultūrinį lygį arba tyčinį piktavališkumą, pagaliau net galimą sąmoningą tarnavimą “šėtoniškumui” Lietuvos atžvilgiu.

            • N says:
              11 metų ago

              O tu pats skleidi elitarinį antagonizmą – atseit vieni, kažkokia grupelė nusipelniųsiųjų, pašvęstųjų ar pan. žino geriau nei kiti. Kitiems net tik kad nevalia kištis į jų reikalus, bet ir apie tai viešai kalbėti.

            • o jums neatrodo, kad says:
              11 metų ago

              Prezidentas savo parašu tik patvirtina jog viskas įvygdyta pagl įstatymą (taisykles)? Palyginimui, bet ne tolimesnems diskusijoms:
              Rungtyniu teisejas skelbia numatyta rungtyniu pabaiga taip uztvirtindamas rezultata. O tai nereiskia, kad rungtyniu rezultatas teisejo nuopelnas ir privilegija.

            • Tomas Baranauskas says:
              11 metų ago

              Tai reiškia, kad rungtynes laimėjo teisėjas, o ne komanda (pagal “Kažin” logiką). 🙂

            • Prusas says:
              11 metų ago

              kazin yra paprastas spuoguotas debilas gal net 9 klasiu nebaiges, tad net reaguoti i jo neissivysciusia dar logika ir protelio isvadas net nederetu…laikas vistik yra brangus ir jo svaistyti veltui nereikia

            • Kažin says:
              11 metų ago

              Atrodykite patys sau, kaip jums atrodo, o ne kaip nustatytų teisė, reikškite teisę, kaip jums reikia, o ne kaip rašoma įstatymuose.
              Bet taip daroma politika yra pižoniška – Lietuvai ne prie veido… Trypiama Lietuvos ir Sąjūdžio garbė, štai čia skaudžiausia…

            • o jums neatrodo, kad says:
              11 metų ago

              Prezidentas yra Konstitucijos garantas.
              Ar čia ir vėl tik man vienam taip atrodo?
              Akivaizdu jog išsekote.
              Geros nakties.

            • N says:
              11 metų ago

              Tik Rusijoje, o Lietuvoje prezidentas nėra Konstitucijos garantas.

            • Kažin says:
              11 metų ago

              Konstitucijos garantu yra teisingumo vykdymas, o jį pagal Konstituciją vykdo teismai.

            • Prusas says:
              11 metų ago

              Lietuvos Respublikos Konstitucijos garantu yra Lietuviu Tauta ir jos veiksmai…nezinau apie kokia tu cia konstitucija pats sneki…gal Afganistano?

            • Prusas says:
              11 metų ago

              Lietuvos Respublikos Konstitucijos garantu yra Lietuviu Tauta ir jos veiksmai…nezinau apie kokia tu cia konstitucija pats sneki…gal Afganistano?

            • Kažin says:
              11 metų ago

              Tai jau turėta komunistinė demagogija tik žodis “narod” pakeistas tauta…

            • Prusas says:
              11 metų ago

              ar sakai daune Lietuviu Tauta sukure komunistai? ar tu tik nenustojai vaistu gerti?

    12. Saulius Kulvičius says:
      11 metų ago

      Konstitucinis teismas pasakė .kad jam tauta (suverenas)ir konstitucija yra tik duslus garsas iš skrandžio. O Lietuva tai Europos sąjungos teritorija su žmogiškais resursais.

      Atsakyti
    13. Žygeivis says:
      11 metų ago

      Kuo toliau, tuo darosi vis aiškiau, jog vadinamasis KT tapo Lietuvos Valstybėje valdžią užgrobusių persidažiusių bolševikų naudojamu pagrindiniu “universaliu įnagiu”, skirtu “teisiškai pateisinti” Lietuvos Valstybės Nepriklausomybės, Lietuvių Tautos ir apskritai Lietuvybės galutinį sunaikinimą., besąlygiškai vykdant “kosmopolitų-jievrokomisarų” jau seniai viešai paskelbtą Europos autochtoninių tautų naikinimo planą.

      Turime tai labai aiškiai suprasti ir atitinkamai atsakyti į bet kokius šio “organo” antilietuviškus “pareiškimus”.

      Atsakyti
    14. Žygeivis says:
      11 metų ago

      Papildymas

      Jau visiškai akivaizdu, kad Lietuvos Valstybės valdžioje įsitvirtinę Lietuvių Tautos priešai, Sąjūdžio idėjų išdavikai ir užsienio jėgų įtakos agentai bet kokiomis priemonėmis neleis įgyvendinti Tautos Valią išsaugoti Lietuvos Valstybės Laisvę ir Nepriklausomybę, todėl jau dabar turime labai rimtai ruoštis būtent tokiai įvykių eigai.

      Manau, kad jau pavasarį Lietuvių Tautai teks pradėti Vilniuje neterminuotą masinį renginį “Laisvę Lietuvai” – Ukrainos “Maidano” pavyzdžiu.

      Ir kiekvienas Dorą, Garbę ir Sąžinę išsaugojęs Lietuvis privalo tam labai rimtai ruoštis.

      Atsakyti
      • bartas says:
        11 metų ago

        Esi teisus.

        Atsakyti
      • N says:
        11 metų ago

        Na nebus jokio maidano. Supraskite pagaliau, kad Maidanas tai Vakarų remiama akcija siekiant priversti Ukrainą paklusti Vakarams. JAV ir ES pilnai tenkina dabartinis režimas Lietuvoje ir jie užsimerks dėl jo nusikaltimų, jei tik šie tvirtins vasalinę priklausomybę nuo ES ir JAV. O jei rimtai mitinguoti pradėtų prorusiškos jėgos, tai netgi padėtų jas sunaikinti, jei tik Lietuvos valdžia nesiryžtų pati.

        Atsakyti
        • diedukas Anūpras says:
          11 metų ago

          Jokiu būdu. Degančios padangos, molotovo kokteiliai, kuokos, vėzdai tai priemonės skleisti
          demokratijai. Pvz. jei piliečiai įkurtų Konstitucinio teismo patalpose demokratinį štabą ir jame
          įkalintų kelis pareigūnus, sukauptų šaunamųjų ginklų arsenalą, tai atvykusi iš Briuselio ponia
          Ešton ir išaiškintų Grybauskaitei, kad reikia gerbti žmogaus teises ir ginkdie neskriausti protestuotojų.

          Atsakyti
          • N says:
            11 metų ago

            Ironizuoji?

            Atsakyti
            • Prusas says:
              11 metų ago

              nera jokiu pro ir per rusisku jegu, tiek vakarus tiek rytus valdo ta pato Pasauline Internacionaline Bolsevikine Zydu Mafija, tad Maidano Lietuvoje nebus, teks zudyti seimomis Tevynes isdavikus kaip pokaryje

            • N says:
              11 metų ago

              Ne ta pati.

            • Prusas says:
              11 metų ago

              ta pati ir tie patys procesai vyksta tik suskirstyti pono gyvuliai i du gardus bent jau Europoje…ir tie patys zydai valdo

            • N says:
              11 metų ago

              Ne ta pati ir ne tie patys. O dėl žydų sutinku.

            • Prusas says:
              11 metų ago

              daugiau domekis, tada nereiks atkakliai ginti netiesos…uztenka pasekti tik kariniu veiksmu pobudi, pinigu srautus ir priimamus istatymus atseit dvejose barikadu pusese…net tai labiau nei akivaizdu, nes esmeje jie (rytai ir vakarai) veikia isvien pries zmones…visa kita spektaklis pavergtiems protams ir kunams

            • N says:
              11 metų ago

              Žinau ir domiuosi. Visgi Rusijoje grumiasi dvi jėgos – vienos proliberatiškos, provakarietiškos, kitos – prorusiškos (bet irgi su talmudiniu sluoksniu). Visgi pirmieji laiko savo tikslu sunaikinti žmoniją bent iki 1/7 tuo pačiu įvedant NPT, kita pusė to nesiekia, tik nenori paklusti pirmajai.

            • Prusas says:
              11 metų ago

              isties uztenka pasekti fraze ”Naujoji pasaulio tvarka” ivairiose kalbose bei laikotarpiuose ir zydiskus ritualus…protingam viskas susistatys i vietas

            • Prusas says:
              11 metų ago

              ar tik ne gorbaciovas vis kartojo ”novyj mirovoj poriadok”, o hitleris net tokiu vardu yra knyga parases…taip kad pasitikslink ar ta pseudokova tarp sionistu nera tik akiu dumimas

      • N teisus says:
        11 metų ago

        Lietuvoje maidanas įmanomas tik diametraliai priešinga kryptimi – palaikantis konservatorių ir kitų “valstybininkų” valdžią. Na panašiai kaip Pakso vertimo iš sosto atveju lietuviškame maidane dalyvavo visa eilė opozicinių šalies prezidentui partijų su savo žvakutininkais ir karstelių nešiotojais, VSD (suinteresuotos struktūros), įvairaus plauko lopatologai ir kiti dvaro tarnai, bei beveik visa žiniasklaida (nupirktos struktūros).
        Prieš šitą valdžią gali būti nebent sąjūdis, o ne maidanas, bet nėra Lietuvoje jėgų, kurios sąjūdį gali sukelti.

        Atsakyti
    15. Tokio says:
      11 metų ago

      akiplėšiško melavimo ir begėdiškumo Lietuvos istorijoje dar nebuvo.Kas per žmonės dabar vadžioje?ir ar jie iš tikro žmonės?

      Atsakyti
      • Audronė says:
        11 metų ago

        Lėlės,-su implantuotais paklusnumo čipais…..nešančios naudą ES ir JAV…

        Atsakyti
        • Prusas says:
          11 metų ago

          ir Rusijai

          Atsakyti
    16. Alfa says:
      11 metų ago

      As esu isitikines ,kad de facto naikinami Lietuvos suverenai. Ne uz kalnu sulauksime ES federacines valstybes.
      Ziurint i koncervatoriu deklaruojamas vertybes ,ir vykdomus darbus ,akivaizdu ,kad jie yra ultra liberalistai ,prisiddenge koncervatyvia idealogija.

      Atsakyti
      • Beta says:
        11 metų ago

        Konservai persisunkę Landsbergio mentalitetu. Kiekvienas konservas – tai mažytis Landsbergis:) O kad Landsbergis tiesiog persisunkęs alergija Rusijai, tokiai kokia ji dabar yra, turbūt niekam ne paslaptis. Na iš to ir seka konservatorių elgesys: viską padarys – pamins pirmines piliečių teises, sumindžios šalies Konstituciją, svarbu kad ta veikla kaip nors atitolintų Lietuvą nuo Rusijos. Jeigu reikia spjaut tautai į veidą, nes toks spjūvis, jų nuomone, padės nukirsti dar kokią jų įsivaizduojamą giją, siejančią Lietuvą su Rusija – jie net nesusimąstydami tai padarys – spjaus! Va toks tas konservų “liberalizmas”:)

        Atsakyti
    17. bartas says:
      11 metų ago

      man tai labai juokingi ir pavojingi visų šaikų (part) pavadinimai. Ne lietuviški. Konservator. socialdemokrat. liberal… Net nežinau, ką tai reiškia. Čia , kaip homoseksual, pedofil, zoofil, mafija ir t.t. Man tai tokie primena bebaimius pogrindininkus iš rusišku kino juostų..

      Atsakyti
    18. dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
      11 metų ago

      Perkeliu savo komentarus is Lietuvos ziniu:

      —————
      “Aiš­ku, kad čia prieš Eu­ro­pos Są­jun­gą, tai prieš mū­sų su­tar­tį”, – šeš­ta­die­nį Vil­niu­je vyks­tan­čia­me Tė­vy­nės są­jun­gos-Lie­tu­vos krikš­čio­nių de­mo­kra­tų ta­ry­bos po­sė­dy­je sa­kė V.Lands­ber­gis. “Tai štai dua­liz­mas – re­fe­ren­du­mo klas­ta ga­lų ga­le įvar­dy­ta, kad tai yra prieš mū­sų bu­vi­mą Eu­ro­pos Są­jun­go­je”, – pri­dū­rė jis.” ———————— Ar balsuojant del ES stojimo sutarties sis klausimas buvo atskirai isskirtas ir jau referendumu priimatas? Atsakymas : NE! Ar is tikro zemes nepardavimo uzsienieciams referendumas yra PRIES VISA sutarti su ES, ar tik pries viena jos punkta? Aisku, pries viena jos punkta. Vadinasi V.Landsbergio samprotavimai yra NELOGISKI ir isdavikiski, atitinka tarybinio mokslininko savoka, na tokia tarybine mokslininke yra ir LR Prezidente. Ka gi reiskia tarybinio mokslininko savoka siame komentare? Tai paasikinsiu senu anektodu. Vaziuoja sau tarybinis mokslininkas traukiniu per Lietuva ir mato karve ganosi, juoda karve ganosi, nors matosi tik vienas jos sonas! Tai tarybinis mokslininkas daro isvada, kad Lietuvoje VISOS KARVE YRA JUODOS, o normalus mokslininkas padaro isvada, kad Lietuvoje yra maziausiai viena karve, kurios vienas sonas yra juodas! Jauciate skirtuma tarp isvadu? Tai sie V.Landsebergio pacituota citata parodo jo, kaip mokslininko tarybiskuma…. ne be reikalo remia mokskininke komunistine partskola… Taigi ponas V.Landsbergi….. nesistenk ipirsti lietuviams sios tarybines DEMAGOGIJOS, nes tai nelogiska, neteisinga, nedemokratiska!!! Man asmeniskai sokiruojanciai keista…. kaip tai protingas zmogus…. ir taip kvailai argumentuoja? Gal turi asmenini interesa…… Ne nekyla abejones….referendumu Lietuvos pilieciai turi pasakyti savo nuomone! Atimti is tautos balso teise…. reiskia buti TAUTOS ISDAVIKU. Uztikrinu, kad NIEKAS musu uz tai is ES NEISVARYS, nes ES ta Lietuvos zeme nedaug terupi. Lenkams ji reikalinga kaip vanduo. Koki ten darba dirbote ES parlemente…. kad ES parlamentarams tokie elementarus dalykai nebuvo isaiskinti!

      dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com 69.47.157.235 2014-01-26 00:53:39
      Suprantu, kad Europos Sajungos sutartis yra DAUGIALYPIS ir daugiaplanis dokumentas, kuriame tarp kitu prisiimtu isipareigojimu yra itaisytas ir zemes pardavimas uzsienieciams. Lietuva yra maza valstybe, kuriai yra PRIMESTI didelems valstybems naudingi susitarimo punktai!!! Tauta turi teise gintis nuo tokiu primestu ir valstybe naikinanciu dalyku. Ta zemes nepardavimo uzsienieciams referendumas ir UZTIKRINTU tautos teise ir tai TIKRAI nereiskia, kad tai yra referendumas pries ES, o tik referendumas pries viena jos punkta!!!nudinga didelems valatybems! Jei ES mano, kad sitas punktas yra ES buvimo pagrindine salyga ir vienintele….tada ES nedemokratiska, su jos pilieciu nuomone NESISKAITANTI organizacija, panasiai kaip Lietuvos koloborantine valdzia. Tikrai manau, kad demokratiskai nusistaciusi Europa AISKIAI supras Lietuvos lukescius ir tikrai NESIGVIES, kaip kokie didzialenkiski sovinistai ar zemgrobiai, i Lietuvos Valstybes zeme. Nors sis teiginys “V.Landsbergis: referendumas dėl žemės pažeidžia stojimo į ES sutartį” yra teisingas, taciau NEABSOLITUS!!! Kai Lietuva pakeis sita punkta referendumu, tai ir ta sutartis su ES sioje apimtyje tures pasikeisti. Kitaip ES sutartis butu ABSOLIUTAS ir NEKINTANTIS ir nepriklauosmas nuo jos suverenu TEISIU! Kas reiskia yra PRIVERSTINAI vervaldiska sutartis. Ar tai tokia cia ja Lietuvos valdzia pasirase? Tik paskutinis IDIOTAS ir grobikas gali atimti teises is suverenios tautos, tai ne vien idiotas bet ir Lietuvos isdavikas!!! Suprantama, kad VALDZIA turi giedoti ta giesme, kuria GIEDA, taciau neturi UZDRAUSTI tautai priimti sprendimo to, kuri tauta nori priimti! Ar cia tamsta V.Landsbergi yra AISKU, ar cia manai is anskto, kad lietuviu tautos jau nera…. laikas parduoti ir zeme!!! Mano supratimu, jei nera APRIBOJIMO lenkams nuosavybes teise tureti zemes Lietuvoje, tai REFERENDUMAS YRA PRIVALOMAS su uzdraudimu bet kokiam uzsienieciui tureti zemes nuosavybe Lietuvoje. Didzialenkiai yra pasiruose supirkti Lietuvos zeme ir sunaikinti Lietuvos valstybe. Ar cia ponui V.Landsbergiui neaisku??? Matau, kad neaisku, nes juos tuos didzialenkius…. strateginiais partneriais tituluoja! O cia jau yra Lietuvos ISDAVYSTE! Taigi ponas Landsbergis su savo konservatoriu virsunelemis DARE ne tik gerus darbus, taciau ir labai BLOGUS. Paskuntinis bukaprotiskumo IRODYMAS buvo tai, kad sudarant preliminaru sarasa i Europarlamenta….. jo anukas buvo BURTU keliu pastatytas i PIRMA saraso vieta, o paskui realiai atsidure 3-cioje vietoje. Taciau FAKTO apie burtiniskuma poltikoje jau su jokiu kirviu nebeiskaposi ir tai irodo partines virsuneles BUKAPROTISKUMA, kuris cia mums visiems ir siulomas vel del zemes pardavimo uzsienieciams….. lyg neaisku, kad tai yra SPEKULIACINIS zemgrobiu interesas ir didzialenkiu interesas. Didzialenkiams jau dabar tikrai nereikes lauzyti Suvalku sutarties… ji OKUPUOS nusipirkdami zeme….. ir ivesdami perspektyvoje… lenku valstybine kalba Lietuvoje…o lietuvius padarydami persona non grata Lietuvoje. Viena is tokiu Landsbergisku sedevru, kuris puikiai susistyguoja su pedofilu gynejo kurio politika ir ta, kad is Lietuvos pilieciu, kurie teisetai igyja kitos salies pilietybe yra ATIMAMA Lietuvos pilietybe…. ir tai V.Landsbergiui suteikia deja… dziaugsma, piktdziugiska dziaugsma!!! Tuo tarpu tai is esmes ANTIKONSTITUCINIS sprendimas….. nes tai kas teisetai igyta negali buti ATIMTA, taciau ta daro Lietuvos valdzioje esantys KOLOBORANTAI – is esmes BOLSEVIKAI!

      Atsakyti
      • N says:
        11 metų ago

        Čia yra vienas momentas. ES sutartis nėra Konstitucija (jos dalis), nors ir įforminta kaip konstitucinis įstatymas. Lyg ir neklystu dėl formos. Konstitucija nenumato jokio teisės akto lygiateisiškumo pačiai Konstitucijai – visi kiti teisės aktai yra žemesnės galios. Taigi, konstitucinis įstatymas NĖRA konstitucija. Taip kad tai yra KT nutarimo neteisėtumo dar vienas įrodymas.

        Atsakyti
    19. Žmogus says:
      11 metų ago

      Pasirodo yra žmonių, kurie skaito dokumentus iki galo, o komso-konservatoriai bile ką išgirdo ir skalambija ir dar dėdulę painioja- tik kompromituoja seną žmogų. Taigi, ne Konstitucinio Teismo reikalas yra referendumas- jo galios yra Seimo, Prezidento, Vyriausybės priimtų teisės aktų atitikimo Konstitucijai vertinimas.Piliečių parašų vertinimas dėl Referendumo jiems NE PRIE KO.Paleista RIEBI ANTIS.

      Atsakyti
    20. Reikiamybė says:
      11 metų ago

      yra prantuolio T. Baranausko išdėstymus paskelbti ir ekspertuosna, propatria, tiesoje bei kituose patriotiniuose portaluose bei dienraščiuose per visą Lietuvą. Mat privalu žmones šviesti, mokyti, lavinti, informuoti. Pavasariop kils reikalas atgaivinti prieš Seimo rinkimus suburtą koaliciją ULL, suformuluojant kaip “Už Lietuvą ir Litą Lietuvoje”. Ukrainos pavyzdys netinkamas – reikia veikti ne padegimais, muštynėmis, dergimais, daužymais, o kitomis priemonėmis – protu, patriotizmu, sąžine, tiesa, žodžiu.

      Atsakyti
    21. Klodas says:
      11 metų ago

      Neteisinės istoriko kalbos apie konstitucinius dalykus pagal vienos ar kitos partinės nišos nuomones labiau primena pačios mūsų istorijos nuošales ir kur kas svarbiau – būtinybę perspėti dėl galimų suinteresuotumų iš šalies vidiniam supriešinimui itin ryškiu Pabaisko pasekmėmis. Ir dėl nesuraliuotos istorijos galima daug kur perspėti, kad ir dėl prasimanymo apie Vilnių ne Vilniuje, o Šeimininkėliuose.

      Atsakyti
      • Kažin says:
        11 metų ago

        Būtent,- istoriko rašinys apie teisinius dalykus, yra iš tos “pačios operos” kaip tas apie “Vilnių ne Vilniuje, o Šeimininkėliuose”…

        Atsakyti
        • Prusas says:
          11 metų ago

          manau teisininkai turetu pasikonsultuoti su kalbininkais, nes nesugeba suprasti pacios kalbos kuria teises aktai yra parasyti, tad ir ju isvados vaiku darzelio lygio svelniai kalbant

          Atsakyti
          • Kažin says:
            11 metų ago

            Teisėje, kaip ir bet kurioje srityje, žodžiai yra teisinės kalbos sąvokomis. Tokiu atveju, norint suprasti teisinę kalbą, reikia ją mokėti, t.y. būti teisės specialistu. Taigi, norint redaguoti teisinius tekstus, būti vien kalbininku neužtenka, – būtina būti ir teisės specialistu.

            Atsakyti
            • dėl redagavimo gal būt galima sutikti says:
              11 metų ago

              tačiau dėl supratimo nesutikčiau.
              Galiausiai. Kaip galima nepažeisti įstatymo jo nesuprantant?
              Įstatymai viso labo tik įrankis tikslams pasiekti, ką mes akivaizdžiai ir matome išpopuliarėjusiame selektyviame jų taikyme.

            • Kažin says:
              11 metų ago

              Nepainiokite įstatymo ir jo praktinio laikymosi dalykų, t.y. netinkamo, neužtikrinamo teisingumo vykdymo.
              Kai įstatymo nesupranti, reikia konsultuotis su teisės specialistais.

            • Prusas says:
              11 metų ago

              nesupratai ironijos, nes pasakymas kad teise gali suprasti tik teisininkai yra labiau nei kvailas, nes tada ja ir taikyti galima tik teisininkams

            • Prusas says:
              11 metų ago

              teisininkai patys sau pasistate pasaku pili ir itikejo esa jos seimininkais

        • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
          11 metų ago

          Matote kiekvienas gali pasisakyti kokiu tik nori klausimu. Taigi Baranauskas, budamas istoriku, gali pasisakyti ir teises klausimu…. tuo labiau, kad istorikui gali buti geriau zinomi teises dalykais, negu patiems teisininkams ir stai kodel!? Ogi todel, kad istorikas turi susigaudyti istoriniuose procesuose, kuriuos daznai suponuoja to laikotarpio TEISE. Gi teisininkas yra is esmes teises normu taikytojas…. ir gali visiskai nezinoti istorijos ir teises saknu. Kad Lietuvoe teisininkai yra bolsvevikai is prigimties ir esmes ir uz Lietuvos biudzeto pinigus NAIKINANTYS Lietuvoje teisinguma, tai ko gero 95 procentam lietuviu yra AISKU! Taigi remtis kokio nors grynkraujo komunisto, su pedofiliska iskrypeliska mastysena, tarkim Kurio, taip vadinamo teisininko teiginiais gali buti Lietuvai prazutinga, nes siu komunistpalaikiu tikslas yra SUNAIKINTI Lietuva. Taigi kas belieka? Pasitiketi savo protu ir isdristi ji naudoti. Ta ir daro T.Baranauskas. Norint paneigti Baranauska, reikia irodyti jo teiginiu klaidinguma, o ne kudakuoti del to, kad jis yra blogas teisininkas, nes nera bolsevikine ispera. Taigi komentatoriui “Kazin” belieka suprasti, kad pats tamsta tikrai nesi teisininkas, geriausiu atveju bolsevikinis teisininkas. As palieku teise T.Baranauskui kalbeti apie reikalus taip, kaip jis supranta.

          Atsakyti
    22. diedukas Anūpras says:
      11 metų ago

      Lietuvoje de facto jau įtvirtinta fašistinė diktatūra, paminanti konstituciją, žmogaus teises, bet neofašistinė globalistų valdžia, vis dar bijodama piliečių pasipriešino, veidmainiauja, pūčia miglą, panaudodama gebelsinius propogandistus ir dezinformatorius ladsbergius.

      Atsakyti
      • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
        11 metų ago

        Pekeliu savo komentara is Laisvo laikrascio:
        Man tai taip atrodo, kad zemes pardavimo uzsienieciams klausimas yra VALSTYBES islikimo klausimas siuo laikotarpiu! Todel arteja rinkimai, kad ir i Prezidento posta! Lietuviai privalo NUGRAMDYTI nuo politikos arenos tuos kurie pasisako uz zemes pardavimo uzsienieciams…. cia pirmiausiai turi buti nugramdyta nuo politikos ponia Dalia Grybauskaite!!! Uzteks jai kaitalioti spalvas kaip chameleonui.
        Jei nebus refendumo dabar… tai tada is Lietuvos politikos padanges lietuviai PRIVALO nugramdyti smirdincias seimines partijas, kurios pasisako uz zemes pardavima uzsienieciams, o tuos politikus, kurie remia sia AFERA ivardinti Lietuvos Valstybes ISDAVIKAIS! Kol kas Seimo partijos nusipelno tokiu pavadinimu:
        Skuduriniai, tai tie,kuriu komunistinis vadukas Lietuvos trispalve ivardino SKUDURU!
        Burtininkai, tai tie, kurie preliminariai BURTU keliu i Europarlamenta pirmu sarase pastate Gabrieliu Landsbergi, o galutiniam rezultate liko trecias. Tacia BURTU kelio ivedimas i politika parode… pilna BUKAPROTISKUMA ir amoraluma.
        Tualetininkai, tai tie, kurie sprendimus priiminejo apsivynioje galva tualetiniu, manykime panaudotu, popieriumi.
        Vogdarbai, tai tie, kurie kalba apie vogima, kaip sunku darba Lietuvai…. o is tikro sau.
        Liberastai…. tai iskrypelikos mastysenos personos, kuriu naturaliai gali buti ne daugiau 3 procentu, ir nesuprasi, kaip jie patenka i valdzia?
        Taigi arteja rinkimai ir i Europarlamenta ir labai greitai. Cia lietuvius agituoju nugramdyti nuo politikos tuos partijos sarasus, kurie pamineti auksciau ir kurie pasisako uz Lietuvos Valstybes zemes ispardavima uzsienieciams. Del ten tu kitu uzsienieciu….. tai kaip buvo, kaip nebuvo…. taciau cia pat turime didzialenkius, kurie be jokio naujo Suvalku sutarties sulauzymo…. supirks Lietuvos zeme pasinaudoje Europos parama zemes ukiui. Lenkai laiko okupuota Lietuvos teritorija jau 90 metu ir daugiau ir be karo dabar okupuos supirkdami Lietuvos zeme. O Lietuvos zemgrobiai spekuliantai…. to ir telaukia.
        Teiginys, kad neparduos tie kurie nenores ir SUPUVUSIO skatiko neverta, na nebent Landsbergis tokiais niekais gali patiketi. Tam kas supirkines…. ras priemoniu individus ITIKINTI euro arba kulkos pagalba. SANTAZAS cia neisvengiamas. Gal esame visiskai akli?
        Taigi siulau Prezidento ir Europarlamento artejanciuose rinkimuose NUKRAPSTYTI nuo politikos arenos tas partijas, ir tuos kandidatus i prezidentus, kurios ir kurie pasisako uz zemes pardavima uzsienieciams! Labai geras MOMENTAS.
        Cia taip pat kaip su nepriklausomybes skelbimu….kas buvo pries, tas buvo NEISRINKTAS. Ir joks ten Brazauskas ar Landsbergis neturejo kitos TEISES, kaip tik skelbti NEPRIKLAUSOMYBE! Taip ir dabar padarykime.
        Suprantama, kad didziosioms Europos valstybems Europos Sajungoje yra NAUDINGA zemes pardavinejimas uzsienieciams, nes toms valstybes NEGRESIA joks supirkimas, o pacios turi pakankamai ekonominiu svertu supirkti zeme.
        Turetu butu bet kokiu atveju grieztas reikalavimas lenkams uzdrausti tureti zemes nuosavybes Lietuvoje. Tai Vytauto Didziojo laiku politika, kuri apsaugojo Lietuva nuo sunaikinimo. Tvirtai esu isitikines,kad Europos Sajungos valstybes, iskyrus Lenkija, tikrai neturi tikslo sunaikinti Lietuva ir supras Lietuvos nerima ir sieki.
        Taigi kvieciu NESNAUSTI artejanciuose rinkimuose! Ponai lietuviai ir Lietuvos pilieciai… gyvenkime Lietuvoje, saugokime jos teritorini vientisuma. Taciau is tikro nezinau, kaip iskrapstyti okupacine kariauna uz uzgrobtu Lietuvisku zemiu (Punskas, Seinai, Baltstoge, Vygriai ir t.t. 90 metu sie okupantai laiko uzgrobtas teritorijas ir jas aneksavo. Ar Europarlamente tai zinoma? O gal Lietuvos parlamentarai Europarlamente dirba Lenkijai?
        NUKRAPSTYKIME NUO POLITINES ARENOS LIETUVOS PARDAVEJUS ARTEJANCIUOSE RINKIMUOSE!!!

        Atsakyti
    23. nepasiduokim says:
      11 metų ago

      Tikra tiesa,
      Reikia drąsiai demaskuoti jaunuosius benkunskus ir senuosius patriarchus

      Atsakyti
    24. Leonas says:
      11 metų ago

      Ačiū Tomai, labai teisingi pastebėjimai. Ir labai gaila, kad net ponas Landsbergis džiūgauja tuo, ko KT net nepasakė ir pasakyti negalėjo. Bet tai daugiau primena tą LTV reklamą – liks kaip musę kandęs. Gaila, kai melas ir dezinformacija tampa Lietuvos politikos nugarkauliu, žinoma, labai kreivu ir atgrasiu.

      Atsakyti
      • mintis says:
        11 metų ago

        Jis ne tik džiūgauja ,bet ne pagal amžių,garbaus amžiaus turėtų gerbti kitus ir save ,išvadino visus žmones šliužais ir pankom.Tai peržengia visas rimbas ir ne pirmą kartą.Todėl jo pasakymai iš esmės praranda prasmę.

        Atsakyti
    25. Dalija says:
      11 metų ago

      Mano manymu, protestuotojai žut būt nori įstoti į EU. O vėliau gailėsis

      Atsakyti
      • mintis says:
        11 metų ago

        ką čia parašėt?:)

        Atsakyti
        • Prusas says:
          11 metų ago

          cia is marsieciu naujienu arba paralelios tikroves 🙂

          Atsakyti
          • kamndis says:
            11 metų ago

            Galėtų patikslinti…

            Atsakyti
    26. Išvada says:
      11 metų ago

      konservatoriai yra ir kvailiai ir piktavaliai. Kvailiai todėl, kad eidami prieš Tautos valią, save izoliuoja ir pasmerkia caplikinių liberastų likimui. Piktavaliai todėl, kad, galimai, turėdami pigiai supirktų Lietuvos žemių, tikisi brangiai jas parduoti.
      TAUTA YRA VISKAS. Jei per stojimo į ES referandumą ir apsigavo, tai dabar klaidą ištaisys ir baigtas kriukis. Konservatorių gi ardymasis dėl referendumo ir burokevičinės draugės rėmimas tik pastato juos į reakcingiausios Lietuvos partijos vietą.

      Atsakyti
    27. Kada says:
      11 metų ago

      kada Stalinas atėmė iš lietuvių žemę, jis turėjo pernelyg stiprius argumentus: NKVD, stribus, kolaborantus, visą be išimties spaudą ir visas represines struktūras, todėl partizaninis pasipriešinimas buvo pasmerktas nors ir atsilaikė 10 metų. Dabar viso pasaulio gudručiai, tame tarpe ir mūsiškiai, supranta, kad geriausias ginklas yra pinigai. Dabartinė padėtis šiek tiek skiriasi. Nors jėgos struktūros,saugumas, teisėsauga ir nemaža dalis juos aptarnaujančios žiniasklaidos šoka pagal vieną užsakomąją muziką, vis tik dar Tautos balso bijo ir kaip rodo konservatorių veiksmai ir kalbos – bijo labai. Taigi dabar vyksta paruošiamieji darbai mulkinant žmones per dvaro žiniasklaidą, paleidžiant antis, organizuojant provokacijas ir stebint kaip į tai reaguosime mes – VL terminologija-šunauja. Taigi, draugai, ponai, pagalvokit. Gal geriau šunaujos neerzinti.

      Atsakyti
    28. prašalaitis says:
      11 metų ago

      Dabar aiškiai matoma, kaip suvelti svarbiausi valstybės dokumentai. Ir suvelta pagal jankyno manierą, kur kiekvieną straipsnį galima aiškinti taip, kaip kokiai politinei šutvei yra patogu. Tam sugalvotas ir sukurptas tas dirbtinis tvarinys KT – niekinė institucija su didelėmis pretenzijomis į absoliučią tiesą. O tikrovėje tas KT rimtais veidais tesugeba gaudyti tinkamas dvasias ir atlieka ritualus, naudingus tik metropolijai. Todėl ir galimos visokios spekuliacijos ir manipuliacijos Konstitucijos tema tokioje išsigimėliškoje demokratijoje, kai niekinga partinė-biurokratinė-degeneratinė mažuma diktuoja savo sąlygas visuomenei.

      Atsakyti
    29. Algirdas says:
      11 metų ago

      Pritariu. Teisingi ir savalaikiai pastebėjimai.

      Atsakyti
    30. Lanzberio benkunsininkams says:
      11 metų ago

      Neteiseta ir neteisinga VRK sudarymo tvarka.kas tokie -partieciai, kad jie patys prieme sau istaymus, kad tik jie kelia kandidatus i seima ir patys sudaro VRK..Tuomet VRK sprendimai ir balsu skaiciavimas yra neteiseti , nes tai daro tu paciu partju nariai.tas pat ir su Konstituciniu teismu;seimo nariai klausia vieno, o jie atsako apie kita.tai parsidejodar nuo pakso, nuo Kurio, kai jis emesi ne aiskinti, o kurti konstitucija., gaudydamas dvasias.
      teisingai siulo L>Grauziniene-Konstitucini teisma reikia rinkti, o ne skirti . taip pat ir VRK, nes kai siulo ir sakiciuoja -savi buve komunistais partieciai, tai jie visad laimi,nors ju niekas rinkti nenori.
      Ko verta isvada-KOMNSTITUCIJOS KEITIMAS PRIESTARUJA KONSTITUCIJAI (pagal si kvaila komentuojama nutraima) , kai tuo tarpu kitose dalyse desimt kartu pakartotas, kad konstitucija turi teise keisti tik 1/4 seimo nariu siulymu-seimas ir 300000 balsu-tauta. Sios teises niekas negali atimti.
      Pasipriesinkime tokiam konstitucijos pamynimui ir imkimes atsakomybes uz Lietuva .

      Atsakyti
      • N says:
        11 metų ago

        KT neturi teisės aiškinti Konstitucijos. Jis nagrinėja tik ar kiti teisės aktai neprieštarauja Konstitucijai.

        Atsakyti
      • Kažin says:
        11 metų ago

        Teisė gali būti įgyvendinama tik teisėtais veiksmais, – tai teorinis teisės principas.

        Atsakyti
        • N says:
          11 metų ago

          O praktika rodo, kad taip nėra.

          Atsakyti
        • tačiau says:
          11 metų ago

          praktikoje vyksta visai kitaip. Iš patirties žinau.
          Greičiau tiktų,- Teisė turėtų būti įgyvendinama tik teisėtais veiksmais.

          Atsakyti
          • N says:
            11 metų ago

            Irgi netinka. Nes tai, kas teisėta, nebūtinai teisinga.

            Atsakyti
            • Kažin says:
              11 metų ago

              Teisingumas yra vienoks ar kitoks teisės funkcionavimo visuomenėje rezultatas.
              Santykis tarp “teisėta’ ir “teisinga” toks, kad pirmasis siekia sutapti su antruoju, tačiau niekada to negali įvykti, kadangi pirmasis praktika, o antrasis idėja.

            • Prusas says:
              11 metų ago

              pirmiausia teise kuria visa Tauta, net ir pacia Konstitucija, net be Konstitucijos sis ne teisininku, bet Tautos veiksmas yra pirmapradis ir prigimtinis, dar daugiau Tauta turi teise nurodyti teisininkams kaip Teise suprasti

            • Prusas says:
              11 metų ago

              Netgi pasakymas ”Tauta turi teise” yra netinkamas, nes Tauta tiesiog nurodo teisininkams kaip jie privalo suprasti Teise ir jokiu teisininku isvedziojimu atseit tik jiems priklauso teises monopolis net negali buti, nes Tauta jiems tokios teises nesuteikia ir net negali suteikti kaip Dievas uzleisti savo sosto avinui

            • Kažin says:
              11 metų ago

              Taip, tai girdėjom “komunizm stroitj narod”, buvo tokių nurodytojų “politrukais” vadinamų, Taigi niekas, kas buvo burokevičių įkalta pačiam per tuos 20 metų, neišgaravo.

            • Prusas says:
              11 metų ago

              matau esi daug girdejes visko is savo bendrapartieciu apie savo partija, o gal vistik aukstaja partskola baigei pas KGB agenta ”Dedule”? nagi nagi, laukiam didesnio atsiverimo

            • Kažin says:
              11 metų ago

              “Verkis” sau su savo “Dėdulėmis”…

    31. gytis says:
      11 metų ago

      puikus straipsnis, ypač pabaiga…

      Atsakyti
    32. Rūta says:
      11 metų ago

      Ačiū Jums Tomai, puikiai parašyta.

      Atsakyti
    33. Liepa says:
      11 metų ago

      Labai reikalingas straipsnis. Ačiū Tomui !

      Atsakyti
    34. atsibodo says:
      11 metų ago

      politikuokim nepolitikavę, bet sutartis su Europos Sąjunga arba turės būti pakeista arba Lietuva iš ES išmesta. dar galimas variantas su baudų mokėjimu ir su išmokų žemdirbiams apribojimu ar atšaukimu. Aišku laukia didysis brolis pasiklydėlės Lietuvėlės, jau ne kartą ir sulaukęs buvo ir net skambiausia styga buvo pavadinęs ir gintarėliu ant delno. taigoi sveikinimai iniciatoriams

      Atsakyti
      • gaudy says:
        11 metų ago

        o tai Vengrija jau išmetė, kažkaip negirdėjau… gal pražiopsojau. Vengrija gi padarė dar stiprenius sprendimus… bet lyg tai dar eurosąjūze… ar aš klystu.

        Atsakyti
    35. ANTIKORUPCINE KONSTITUCINE PARTIJA says:
      11 metų ago

      TAIP NIEKAS NEGALI ATIMTI TAUTOS REFERENDUMO BALSO IR TAI TIESA.
      BET SVARBU KAS TAI DARO IR KAIP DARO
      RUOŠIAMAS PAREIŠKIMAS VRK KOMISIJAI

      Aš Klaipėdoje prieš 8 metus visą savaitę Klaipedos atgimimo aikštėje badavau dėl žemės uždraudimo pardavimo užsieniui. YRA virš 400 PARAŠŲ IR INTERVIU.

      Tačiau Kaune suvažiavimo vadovas gavęs įrodymus manes nepakviete nei į suvažiavimą, ir neleido pasisakyti, kam aš esu pirmas o ne jis.
      TAI YRA SAVANAUDIŠKA KORUPCIJA.
      Tad neskubekite deti taško.
      Su pagarba
      Žemaitijos prezidentas Justinas Burba
      +370 670 11281

      Atsakyti
      • Prusas says:
        11 metų ago

        o as esu Napoleonas ir ka?

        Atsakyti
    36. arvydas damijonaitis says:
      11 metų ago

      Suslovas garantavo, kad lietuvių pavardes keisti į rusiškas nėra reikalo, nes jo „Lietuva be lietuvių“ sistema garantuoja klivečkų rusifikaciją – sovietizaciją. Po primityvaus pliurpimo A.Klivečkos kovo 26d. TV laidoje užsakyta tema „blogas Konstitucinis teismas“, matome, kad Suslovas buvo žiauriai teisus. Ar gali save gerbiantys piliečiai pajuokai dalyvauti diskusijoje klausimu, kurio neišmano? Sovietžmogiai (Putino mentalitetas) nesuvokia, kad teisinė erdvė – labai subtili erdvė. Angažuoti populistai gyliai, klivečkos ištraukia „faktelį“ iš konteksto ir ant jo joja. Toli nenujosit, nes tai yra melas, populizmas. Šlykštu, baik paksiste Arnai, plauti runkeliams smegenis.

      Atsakyti

    Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

    El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

    Naujienos

    Paveldo komisija pabrėžia paveldo reikšmę valstybės nacionaliniam saugumui | vkpk.lt nuotr.
    Kultūra

    Paveldo komisija pabrėžia paveldo reikšmę valstybės nacionaliniam saugumui

    2025 05 19
    Vasara artėja: rinkitės atsakingai – pirkite keliones tik iš leidimą turinčių įmonių | vvtat.lrv.lt nuotr.
    Gamta ir žmogus

    Vasara artėja: rinkitės atsakingai – pirkite keliones tik iš teisėtai dirbančių įmonių

    2025 05 19
    Rusijosinvazija. Karas Ukrainoje | Alkas.lt nuotr.
    Ukrainos balsas

    Ir žodis tapo ginklu

    2025 05 18
    Elektra | enmin.lrv.lt nuotr.
    Lietuvoje

    Elektros tiekimo planą ir tiekėją galima keisti bet kada

    2025 05 18
    Pavojingus gaminius į rinką teikusioms bendrovėms skirtos baudos | vvtat.lrv.lt nuotr.
    Gamta ir žmogus

    Pavojingus gaminius į rinką teikusioms bendrovėms skirtos baudos

    2025 05 17
    Panevėžyje kviečia paroda „Lietuvos mokslo knygų menas 1955–2025“
    Kultūra

    Panevėžyje kviečia paroda „Lietuvos mokslo knygų menas 1955–2025“

    2025 05 17
    Diskusija apie muziejų ateitį | S. Samsonas, Lietuvos nacionalinio muziejaus nuotr.
    Istorija

    Kodėl šiandien reikalingi muziejai? Misija, iššūkiai ir ateitis

    2025 05 17
    Europos muziejų naktis Laisvės kovų muziejuje | lnm.lt nuotr.
    Lietuvoje

    Paskelbta šių metų muziejų nakties dienotvarkė: atidarytos durys, atvertos istorijos

    2025 05 17

    SKAITYTOJŲ PASTABOS

    • >skt apie G. Skamaročius. Kaip Deivės Mildos ir meilės vardas atlaikė nutautinimus kaimyninėse šalyse
    • +++ apie V. Dovdanovas. Donaldas Trampas: pasaulio tvarkos pakirtimas
    • skt. apie G. Skamaročius. Kaip Deivės Mildos ir meilės vardas atlaikė nutautinimus kaimyninėse šalyse
    • fantazijų pasaulyje? apie G. Skamaročius. Kaip Deivės Mildos ir meilės vardas atlaikė nutautinimus kaimyninėse šalyse

    NAUJAUSI STRAIPSNIAI

    • Minėsime pasieniečio Gintaro Žagunio 34-asias žūties metines
    • Paveldo komisija pabrėžia paveldo reikšmę valstybės nacionaliniam saugumui
    • Vasara artėja: rinkitės atsakingai – pirkite keliones tik iš teisėtai dirbančių įmonių
    • Pavasarišką šilumą suteiks sūriu užkepti kepsniai kepsninėje
    Lininės rankinės Lininės rankinės Lininės rankinės

    Kiti Straipsniai

    Zigmas Vaišvila | Alkas.lt nuotr.

    Signataras Z. Vaišvila reikalauja VRK veiklos skaidrumo ir teisingumo

    2025 05 16
    vrk.lt nuotr.

    Patvirtinta naujos sudėties Vyriausioji rinkimų komisija

    2025 05 13
    Tiltas

    Neries krantus Vilniuje sujungs naujas pėsčiųjų tiltas

    2025 05 13
    Zigmas Vaišvila

    Signataras Z. Vaišvila: Kodėl VRK nariais siūloma skirti tuos, kurie dangsto šiurkščius 2024 m. rinkimų pažeidimus?

    2025 05 13
    Zigmas Vaišvila

    Signataras Z. Vaišvila kviečia jungtis prie referendumo dėl nekilnojamojo turto neapmokestinimo

    2025 05 09
    Elektrinis laivas

    Laukiama pasiūlymų, kaip pavadinti naujus elektrinius laivus

    2025 05 07
    Rimas Jankūnas

    R. Jankūnas. Valstybės vadovas su KGB šešėliu?

    2025 05 06
    Žaliojo vandenilio gamykla

    Vilniuje iškils žaliojo vandenilio gamykla

    2025 05 05
    Gediminas Jakavonis

    G. Jakavonis. Konstitucinio Teismo „burtininkai“

    2025 05 01
    Zigmas Vaišvila

    Seime bus pristatyta privalomojo referendumo iniciatyva: dėl piliečių nekilnojamojo turto neapmokestinimo

    2025 04 30

    Skaitytojų nuomonės:

    • >skt apie G. Skamaročius. Kaip Deivės Mildos ir meilės vardas atlaikė nutautinimus kaimyninėse šalyse
    • +++ apie V. Dovdanovas. Donaldas Trampas: pasaulio tvarkos pakirtimas
    • skt. apie G. Skamaročius. Kaip Deivės Mildos ir meilės vardas atlaikė nutautinimus kaimyninėse šalyse
    • fantazijų pasaulyje? apie G. Skamaročius. Kaip Deivės Mildos ir meilės vardas atlaikė nutautinimus kaimyninėse šalyse
    • T.Jakutis -> +++ apie V. Dovdanovas. Donaldas Trampas: pasaulio tvarkos pakirtimas
     
     
     
     
     
    Kitas straipsnis
    Gydyti gali ir … gyvatės, ir apuokai

    Gydyti gali ir ... gyvatės, ir apuokai

    Sekite mus Feisbuke

    Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
    Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
    Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
     Pradžia

    Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

    Alkas.lt su Jūsų parama – už lietuvišką Lietuvą!

     fs22 mods | ket testai | Farming Simulator 25 mods | Inbank vartojimo paskolos | FS25 | fs25 mods | DARBO SKELBIMAI | lėktuvų bilietai

     

    © 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

    • Saulės arkliukai
    • Renginiai
    • Reklama
    • Turinys
    • Apie Alkas.lt
    • Paremkite Alką
    No Result
    View All Result
    • Naujienos
      • Lietuvoje
      • Baltų žemėse
      • Užsienyje
    • Nuomonių ratas
      • Lietuvos kelias
      • Lietuvos kūrėjai
      • Sekmadienio sakmė
      • Akiračiai
      • Lietuvos repolonizacijai – ne!
      • Moksleivių mintys
    • Kultūra
      • Etninė kultūra
      • Mes baltai
      • Kalba
      • Religija
      • Istorija
      • Kultūros paveldas
      • Menas
      • Architektūra
      • Literatūra
      • Kultūros politika
      • Šventės
    • Visuomenė
      • Pilietinė visuomenė
      • Politika ir ekonomika
      • Švietimas
      • Žmonės
      • Užsienio lietuviai
      • Ukrainos balsas
      • Žiniasklaida
      • Laiškai Alkui
      • Pareiškimai
    • Gamta ir žmogus
      • Gamta ir ekologija
      • Šventvietės
      • Energetika
      • Sveikata
      • Psichologija
      • Kelionės
      • Kylam
      • Įvairenybės
    • Mokslas
      • Mokslo naujienos
      • Technika ir technologijos
      • Astronomija ir kosmonautika
      • Mokslo darbai
    • Skaitiniai
      • Žinyčia
      • Lituanistikos klasika
      • Prieškario skaitiniai
      • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
      • Grožinė kūryba
    • Visi rašiniai