Šeštadienis, 31 gegužės, 2025
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Nuomonių ratas Lietuvos kelias

Z. Vaišvilos spaudos konferencija: Nusimeskime baimės naštą! (video)

www.alkas.lt
2013-12-04 17:50:12
145
Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Ką dar aukosime ant Lietuvos pardavimo aukuro? (video)
Zigmas Vaišvila | feisbuko profilio nuotr.
Zigmas Vaišvila

Gruodžio 5 d., 10 val., Seime įvyko Nepriklausomybės Akto signataro Zigmo Vaišvilos spaudos konferencija „Nusimeskime baimės naštą!“

„Lietuva – valstybė, valdoma jėga ir baime. Tačiau mūsų piliečiai vienijasi ir drąsiai, atvirai, be baimės valdžiai sako savo nuomonę. Aiškėja, kad bijo net pati Prezidentė, jos vyriausioji patarėja, Generalinis prokuroras, VSD vadovas, Kriminalinės policijos vadovas. Visi jie bijo tiesos ir viešumo, bijo prarasti savo pareigas, – teigė Z.Vaišvila, ir priduria –  visa valdžia bijo Tautos valios ir būsimo referendumo“.

Signataras Zigmas Vaišvila sakosi iki šiol negavęs Policijos departamento atsakymo į jo užklausimą dėl operatyvinių (kriminalinės žvalgybos) priemonių taikymo jo ir jo šeimos atžvilgiu. Tačiau teismas jau antrą kartą panaikina Generalinės prokuratūros atsisakymą pradėti ikiteisminį tyrimą dėl neteisėtų veiksmų signataro atžvilgiu.

Signataras kviečia visus nusimesti nuo pečių baimės naštą ir sako: „per ilgai gyvename melo ir veidmainystės šalyje“.

Tiesioginę spaudos konferencijos transliaciją galima buvo stebėti ČIA arba ČIA.

Vykstant spaudos konferencijai jos dalyviams galima internetu pateikti klausimus. Nuoroda į klausimų uždavimo sistema (veikė spaudos konferencijos metu) ČIA.

Žiūrėkite spaudos konferencijos tiesioginės transliacijos iš Seimo vaizdo įrašą:

httpv://youtu.be/rgbUuxbPP2k

Z.Vaišvilos spaudos konferencijoje Seime 2013.12.05 d. perskaitytas pranešimas:

Z. Vaišvila. Nusimeskime baimės naštą!

Prezidentės Dalios Grybauskaitės kadencija įeis į Lietuvos istoriją. Ir ne tik dėl visiškai amoralaus politinio projekto „Tebūnie Dalia – Lietuvos Dalia!“ įgyvendinimo. Ne vadovaujant, o valdant Lietuvą D. Grybauskaitei, akivaizdžiai bijančiai ne tik savo biografijos, bet ir „Snoro“ administravimo ir milijardinių aferų demaskavimo, valstybė nusirito į neprognozuojamą įvykių eigą. Mūsų Prezidentę valdo mums nežinomi asmenys, kurie žino visrakčius į sunkiai beprognozuojamus jos ūmius, formaliai vienasmenius sprendimus. O ji pati bijo. Bijo savo biografijos, Rusijos, Tiesos, Tautos. Mes negalime jaustis saugiai, nes mūsų valstybės vadovė pažeidžiama. Mes net nežinome, kokiu būdu. Tad jos „drąsa“ – tai bravūra, nepagrįsta nei kompetencija, nei autoritetu. Baimė nesukuria autoriteto, nerodo sektino pavyzdžio. Baimė tik buria vergus ir pataikūnus. Toks valstybės valdymas veda į aklavietę, ką vykstant ir matome. O tuo pat metu paskubomis ir beatodairiškai atidavinėjami valstybės suvereniteto likučiai. Skubama – Tauta susipurtė ir pabudo. Visiškos informacinės blokados ir gąsdinimo sąlygomis pirmąkart surinkta 320818 parašų referendumui skelbti! Tai  ryžtingas žingsnis sugrąžinti Tautai Žemę ir Valstybę, jos tiesioginį valdymą!

D. Grybauskaitės kadencijos metu Lietuva tapo valstybe, valdoma tik jėga ir žmonių baime. Pagrindą tam suteikė ne ginklai, o dideli pinigai ir prokurorinis teisingumas. Ekonominė krizė labai padėjo įsitvirtinti šiai atvirai oligarchinei valdžiai, kuri yra ideali Europos Sąjungos vykdomam Lietuvos išvalstybinimui įgyvendinti ir didžiulę ekonominę bei politinę naudą iš to susirenkančiai Rusijai. Idealesnės valdžios šioms abiem pusėms, kurias, visų pirma, vienija tradicinė Berlyno – Maskvos ašis, po Nepriklausomybės atkūrimo Lietuvoje dar nebuvo. Įgyvendinti projektą „Tebūnie Dalia – Lietuvos Dalia!” pavyko ir dėl Vytauto Landsbergio veidmainystės bei šventvagiško spekuliavimo pačios patriotiškiausios mūsų Tautos dalies – tremtinių, politkalinių, visų garbingo amžiaus žmonių, menančių dar aną Nepriklausomą Lietuvą – šventais jausmais.

Diktatoriams būdingas nepasitikėjimas net savo aplinka, dėl ko pavaldiniai, visų pirma, pasirenkami ne pagal kompetenciją ir pilietiškumą, o pagal besąlyginį paklusnumą ar dar blogesnius kriterijus. Tokie pavaldiniai tinka, tačiau tik iki tam tikros ribos. Jie kreipia šį vežimą ten, kur nori, tol, kol mes, Tauta, leidžiame tai jiems daryti. Po to, kai ši sistema susiduria su realiu ir ne vieno asmens pasipriešinimu, ji pradeda šlubuoti. Š.m. spalio 31 d. “provokacija” patvirtino, kad sistema ne tik įstrigo, bet ir visiškai demaskavo save. Belieka stumtelėti, ir šis, atrodė, sėkmingai jau penktus metus stiprintas valdžios „mūras“ pradėjo griūti. Tad suremkime drauge pečius, kuriuos suvienijo žodžiai Tiesa ir Referendumas, ir padėkime šiam “mūrui” sugriūti! Žiurkės jau ruošiasi bėgti iš skęstančio laivo. Net Generaliniam prokurorui – pagrindiniam “prokurorinio teisingumo” ramsčiui jau ruošiama atsarginė – Vilniaus apygardos teismo pirmininko – vieta.

Vakar iš nevilties paskelbtas vaikiškas Prezidentės gelbėjimo planas dėl jos ir jos tarnų atviro melo dėl valstybės paslapties atskleidimo š.m. spalio 31 d. Valstybės paslaptis paskelbta tik tarnybine. Tačiau melas klampina. Jei tai padaryta atbuline data, tai baudžiamąją atsakomybę už dokumentų klastojimą užsitraukė VSD vadovas ir tai padarę jo pavaldiniai. Jei tai padaryta po valstybės paslapties atskleidimo – tai nekeičia nei Prezidentės vyriausiosios patarėjos, nei BNS žurnalisčių, nei PAČIOS PREZIDENTĖS atsakomybės – jos pačios tai padarė spalio 31 d., kai tai dar buvo valstybės paslaptimi. Prokuroras patvirtino, kad žino nusikaltimą padariusius asmenis. Negana to, VIEŠAI PRISIMELAVO IR PREZIDENTĖ, paskelbusi, kad šią paslaptį tariamai sužinojo tik lapkričio 4 d. Kodėl tuomet Prezidentė neatleidžia savo vyriausiosios patarėjos, viešai prisipažinusios, kad padarė šį nusikaltimą? Todėl kad D. ULBINAITĖ ir PREZIDENTĖ yra šio nusikaltimo BENDRININKĖS! Paskelbkite, Prezidente, kas be Jūsų Prezidento kanceliarijoje dar pasirašytinai gauna įslaptintus dokumentus. Jų nėra? Todėl ir negalėjo D. Ulbinaitė šios valstybės paslapties sužinoti iš ko nors kito, išskyrus Prezidentę. Jei nutiko kitaip, tai kodėl slepiami ir neatleidžiami šie asmenys, iš jų neatimama teisė disponuoti valstybės paslaptimis? Išdrįskite, Prezidente, prisiimti kaltę sau – atsistatydinkite!

Ir esminis klausimas – kam ir kodėl reikėjo šio Didžiojo Informacinio BLEFO? Atsakymas vienas – APSAUGOTI jau degte degančią Prezidentės BIOGRAFIJOS PASLAPTĮ, apginti šalį užvaldžiusią sistemą! Visi, kas demaskuos Prezidentę, buvo ir bus valstybės priešai, dirbantys Maskvai. Tai kodėl, Prezidente, po Jūsų inauguracijos dėl mano veiksmų 2009 m., pagarsinant „valstybės paslaptis“ apie kandidatę į Respublikos Prezidentus D. Grybauskaitę, apsiribojote tik 5 prokurorų grupės sukūrimu dėl įtarimų man pareiškimo ne dėl šios „valstybės paslapties“ atskleidimo, o dėl tariamai iššvaistyto bankrutuojančios Mažeikių „Oruvos“ turto. Nustebino mane šis Prezidentės kovos su jos biografijos puslapius atvertusiu Z. Vaišvila pasirinktas būdas. Tiems, kurie nežino detalių, paaiškinsiu, kad dar 2003 m. kaip BAB “Oruva” kreditorių komiteto narys pateikiau prokuratūrai prašymą dėl ikiteisminio tyrimo pradėjimo dėl BAB “Oruva” ir valstybės lėšų iššvaistymo, kurį atliko D. Grybauskaitės vadovaujama finansų ministerija. Tą patį pakartojau 2010 m. lapkrityje, tačiau iki šiol negavau jokio prokuratūros pranešimo apie ikiteisminio tyrimo pradėjimą ar atsisakymą tai daryti. Priminsiu, kad 2011-02-15 Šiaulių apygardos prokuratūros nutarime nutraukti ikiteisminį tyrimą dėl BAB „Oruva“ turto iššvaistymo konstatuota, kad nei bankroto administratorius, nei Z. Vaišvila, niekada nedisponavęs AB „Oruva“ turtu, o tik atstovavęs šio turto pirkėją, neiššvaistė BAB „Oruva“ turto, kad jį iššvaistė finansų ministerija, kuriai tuomet vadovavote Jūs, Prezidente. Š.m. lapkričio 6 d. Lietuvos apeliaciniam teismui panaikinus teismo sprendimą dėl 6,9 mln. Lt priteisimo iš UAB “FF Lizingas”, subliuško ir šis finansų ministerijos kurtas mitas.

Š.m. gruodžio 2 d. nutartimi Vilniaus apygardos teismas atmetė Generalinės prokuratūros skundą dėl Vilniaus rajono apylinkės teismo nutarties, kuria panaikintas jau antras Generalinės prokuratūros atsisakymas pradėti ikiteisminį tyrimą pagal Lietuvos Aukščiausiojo Teismo Pirmininko G. Kryževičiaus persiųstą medžiagą dėl stebuklų mano naudojamose elektroninėse erdvėse, mano teismui ruošiamų dokumentų sužinojimą, oponentų (t.y. Lietuvos kriminalinės policijos vado Algirdo Matonio brolio Juozo Matonio vadovaujamos UAB „Skomė“ ir bendrininkų) neteisėtai iš LITEKO sistemos, bylų teismuose ir finansų ministerijos atstovų gaunamų teismų dokumentų ir jų naudojimo teismų bylose dėl UAB „Skomė“ akcininkų ginčų, mano vadovaujamos UAB „FF lizingas“ ginčų, t.t. ir su finansų ministerija. Teismas Generalinei prokuratūrai nurodė, kad reikia apklausti tuos asmenis, kurie teismuose teikia šią neteisėtai gautą medžiagą. Suprantu, kad psichologiškai tai daryti prokurorams nelengva tiek dėl Prezidentės, buvusios tuometine finansų ministre, tiek dėl Lietuvos kriminalinės policijos vado A. Matonio brolio J. Matonio, tiek dėl to, kad tuo užsiima ir advokatai. Pvz. Vygantas Barkauskas, Laimonas Pivoras, Ugnius Pėdnyčia. Tačiau teks prokuratūrai tai daryti.

Lietuvos kriminalinės policijos vado A. Matonio, iki pat 1991 m. rugpjūčio Maskvos pučo žlugimo dirbusio etatiniu KGB darbuotoju Druskininkuose ir per keletą dienų jo brolio tuomečio vidaus reikalų ministro pavaduotojo J. Matonio dėka perėjusio į Lietuvos policiją, klausimas šiomis dienomis vėl tapo aktualiu. Liudytojo M. Žalimo byloje paaiškėjo, kad A. Matonis žinojo tas pačias aplinkybes, kaip ir jo pavaldiniai ar buvęs Generalinio policijos komisaro pavaduotojas V. Račkauskas. Tačiau dėl stebuklingos fėjos-globėjos A. Matonis kažkodėl nesėdi teisme su buvusiais kolegomis kaltinamųjų suole. Kas ta globėja? Priminsiu, kad po to, kai LGGRTC  2012 m. rugsėjyje paskelbė, kad A. Matonis dirbo KGB ir įstatymų nustatyta tvarka nepranešė apie tai valstybei, mūsų Prezidentė reagavo žaibiškai: „Informacijos apie A. Matonio darbą KGB paskelbimas – neatsakingas elgesys.“ Tariamai A. Matonis liko dirbti KGB Lietuvos VSD pavedimu. Tačiau D. Grybauskaitės ir paklusnaus jos valios vykdytojo A. Matonio bei visos Matonių šeimos nelaimei ir šioje vietoje jie susidūrė su Z. Vaišvila, tuo metu vadovavusiu VSD ir buvusiu Ministro Pirmininko pavaduotoju, kuravusiu šias veiklos sritis. Viešai ir teismui paaiškinau, kad A. Matonis meluoja – Lietuva jam likti dirbti KGB nepavedė (skaitykite apie tai 2012-10-06 “Respublikos” dienraščio ir interneto svetainės interviu su Z. Vaišvila). Nesiseka meluoti nei D. Grybauskaitei, nei Matonių šeimynai. Lietuvos Aukščiausiojo Teismo š.m. vasario 28 d. nutartimi išaiškinta, kad reikia tirti ir faktus dėl UAB „Skomė“ verslo nesąžiningo perėmimo, kurį 2009 m. įvykdė Lietuvos kriminalinės policijos vado Algirdo Matonio brolis ir UAB „Skomė“ direktorius Juozas Matonis. Tokiu būdu pasisavinto turto vertė apie 35 mln. Lt.

Iki šiol Policijos departamentas neatsakė į mano š.m. spalio 25 d. prašymą paaiškinti, ar mano ir mano šeimos atžvilgiu nuo 2009 m. buvo ar yra taikomos operatyvinės priemonės, ar mūsų atžvilgi vykdomas ikiteisminis tyrimas. Žinant apie Matonių šeimos ir jos „fėjos-globėjos“ bendrus interesus, Policijos departamento neatsakymas nestebina. Nesikreipsiu į teismą, nes ir taip aiškus jų vaidmuo šiame žaidime.

www.alkas.lt vakar paskelbus apie šią mano spaudos konferenciją, perskaičiau komentarą: „Signataras kviečia visus nusimesti nuo pečių baimės naštą. Kviesti yra lengvas dalykas, tačiau realiai neįmanomas. Daugiau kaip 350 tūkst. Lietuvos gyventojų per paskutinius 12 mėnesių neturėjo pakankamai maisto, rodo RAIT apklausos duomenys, o 580 tūkst. Lietuvos gyventojų, vos „perlipa“ skurdo ribą. Numesi „nuo pečių baimės naštą“, prarasi darbą ir kur atsidursi? O vaikai nori valgyti ir netik… Kodėl prokurorai, teisėjai daro nusikaltimus? Irgi tas pats – bedarbio siaubas.”

Suprantu Jus. Patikėkite, mano oficialus signataro statusas, iš vienos pusės, padeda, tačiau, iš kitos pusės, labai apsunkina gyvenimą. Niekam nelinkiu mano paskutiniųjų dešimties metų teismų ir pažinties su prokuratūra patirties. Niekam nelinkiu būti įmestam 1991 m. sausio 13-osios naktį į Ministro Pirmininko pavaduotojo pareigas net nežinant, kad taip nutiks ir atsitiktinai tuo metu įėjus į Aukščiausiosios Tarybos salę. Neduok, Dieve, tai pakartoti. Niekam nelinkiu ir atsidurti šiose pareigose tarp dviejų girnapusių – Vytauto Landsbergio ir Gedimino Vagnoriaus, o po a.a. G. Konopliovo ginklų pirkimo aferos sužlugdymo tapti bedarbiu ir sužinoti abiejų Tautos tėvų nuomonę, kad man Lietuvoje neturi likti vietos. Tačiau visa tai – jau praeitis. Ji užgrūdino. Svarbiausia išlikti savimi. Тačiau šio pjudymo kainą mokėjau ne tik aš, bet ir mano Mama, visa mano šeima. Deja, kainą tebemoka ir Lietuva.

Suprasdamas, kad ribą peržengti nėra lengva, o vienam beveik ir neįmanoma (atsiprašau tai padariusių disidentų), kreipiuosi, visų pirma, į tuos, kurie rinkdami parašus dėl referendumo paskelbimo ir pasirašydami jau pajutote, ką galima padaryti drauge, petys į petį. Tik taip atkūrėme Lietuvos Nepriklausomybę, tik taip galime sustabdyti jos pardavimą už pinigus! Psichologiškai tai dar sunkiau. Mūsų tėvai ir seneliai žvelgė į ginklo, nukreipto į juos, vamzdį. Mes tiesiogiai ginklo šiandien nematome. Tačiau praregėjome, pabudome ir atsikėlėme! Tad ženkime drauge. Š.m. gruodžio 2 d. išvydęs Referendumo iniciatyvinės grupės narius Aureliją Kurienę ir Romą Kaulinį, atėjusius į Seimo spaudos konferenciją drauge su savo atžalomis ir atsisėdusius prieš kameras su jais ant kelių, nustebau. Ir tuoj pat suvokiau, kad tai nuostabu! Jiems tai buvo savaime aišku! Ne tik dėl to, kad jie neturėjo, kur palikti savo vaikučius, bet ir dėl to, kad visa tai jie darė ir daro drauge su mumis, drauge su savo vaikais. Daro tai ir todėl, kad Tau, mielas tautieti, to reikia. Ir neprašo už tai jokio atlygio. Jie tik nori būti žmonėmis savo žemėje, savo valstybėje, turėti savo šeimą, auginti savo vaikus. Todėl komentaras, ką čia tie vaikučiai pasakys spaudos konferencijoje, buvo toks „briuseliškas“… Vaikučiai pasakė, pasakė labai daug! Jei pats klausdamas to, neišgirdai, ką šie vaikučiai pasakė tau ir man, tavo tėvams ir vaikams, tai tavo problema, mielas tautieti. Nes tu to nenorėjai išgirsti.

Todėl šiandien jau visi drauge klauskime mūsų Prezidentės – kodėl slepiate savo biografiją ir kas valdo Jus, kodėl „nematote“ Snoro banko administratoriaus galimai švaistomų ir/ar pasisavinamų milijonų, kodėl atleidote FNTT vadovus, kodėl nepripažįstate pernykščio referendumo sprendimo, kodėl be Tautos pritarimo atidavinėjate Europos Sąjungai vieną po kito Lietuvos suvereniteto likučius? Kodėl slepiatės nuo Tautos už Kalėdinės eglutės? Ir klausimas mums visiems – AR PASTEBĖJOTE, KAD MUMS VADOVAUJA BAILIAI IR MENKYSTOS? Tad nusimeskime nuo pečių baimės naštą. Per ilgai gyvenome melo ir veidmainystės šalyje.

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. Z. Vaišvilos spaudos konferencija: Ar susigrąžinsime valstybę? (video)
  2. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Ar slepiant Prezidentės biografiją galima peržengti įstatymą? (video)
  3. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Kam Lietuvoje reikalingas ambasadorių skandalas? (video)
  4. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Kaip kuriama valstybės užvaldymo sistema (video)
  5. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Susigrąžinkime valstybę! (video)
  6. Z. Vaišvilos spaudos konferencija: Kodėl norima keisti Atgimimo istoriją? (tiesioginė transliacija, video)
  7. Z. Vaišvilos spaudos konferencija: Laikas pasakyti Tautai, į kur vedama Lietuva Europos Sąjungoje? (video)
  8. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Ar Lietuvos valdžia jau tapo homoseksualizacijos įrankiu? (video)
  9. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Informacinė „provokacija“ prieš Respublikos Prezidentę (video)
  10. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Spalio 31-osios „provokacija“ – ko siekia Rusija ir Rygos omonininko advokatas? (video)
  11. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Ką dar aukosime ant Lietuvos pardavimo aukuro? (video)
  12. Z. Vaišvilos spaudos konferencija: Tiesos ieškojimas teismuose. Pramuškime abejingumo ir melo sieną! (video)
  13. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Ar turime teisę tikėti Prezidente Dalia Grybauskaite? (tiesioginė transliacija, video)
  14. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Visa Lietuvos valdžia kapituliavo prieš Lietuvos gėjų lygą (video)
  15. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Kviečiu Prezidentę prisiimti atsakomybę ne tik dėl generalinio prokuroro, bet ir dėl melo Lietuvos rinkėjams (video)

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pastabos 145

  1. Nepolitikas says:
    11 metų ago

    “Signataras kviečia visus nusimesti nuo pečių baimės naštą”, kviesti yra lengvas dalykas, tačiau realiai neįmanomas. Prisiminkim tolimus laikus. Visi turėjo darbą, o atlyginimo užtekdavo ne tik sumokėti už butą, bei ir atidėti vieną – kitą rublį. Padavei pareiškimą ir „per kelį“ – jau naujame darbe. O dabar: „Daugiau kaip 350 tūkst. Lietuvos gyventojų per paskutinius 12 mėnesių neturėjo pakankamai maisto, rodo RAIT apklausos duomenys“, o 580 tūkst. Lietuvos gyventojų, vos „perlipa“ skurdo ribos.” Numesi „nuo pečių baimės naštą“, prarasi darbą ir kur atsidursi? O vaikai nori valgyti ir netik… Kodėl prokurorai, teisėjai daro nusikaltimus? Irgi tas pats – bedarbio siaubas. O mūsų šlovingą DK? Kokie ėreliai buvo? O dabar , kada gauna gerus atlyginimus, įdarbino savo giminaičius, pažystamus ir pan.? Kaip peliukai, po šluotą. O studentai, su „neužskaitą“, turi mokėti savo pinigus… „Nusimesti“ gali tik bedarbiai, pensininkai, bomžai ir t.t., tik tie, kuriems nėra ką prarasti. Visi kiti gyveno baimėje ir gyvens. Reikia realiai vertinti situaciją, o ne šūkiais joti per Lietuvą.

    Atsakyti
    • statistinis skaitytojas says:
      11 metų ago

      Nereikia pūsti miglos. Tarybiniais metais gerai gyveno tik savanaudžiai bolševikų pataikūnai/ prisitaikėliai ir jų tarnai. Visi, besipriešinę KPSS/ LKP sistemai, iki 1990 metų buvo naikinami. Po 1992 metų buvo atnaujintas moralinis/ ekonominis/ fizinis susidorojimas su ta tautos dalimi, kuri buvo nepakanti bolševikų ir neobolševikų atėjimui (prievartiniam/ klastingam) į valdžią. Tokia yra reali situacija. Visose partijose,valdžiose, versle vadais ar įtakingais atstovais yra arba KPSS/ LKP nariai arba jų šeimų nariai, arba statytiniai. Pavardžių neužtektų komentare surašyti kolūkių p-kų, mokyklų/ fabrikų/ gamyklų direktorių, partsekretorių, prokurorų ir teisėjų, milicininkų ir kgbystų, VMI darbuotojų ir gydytojų…Jų perpildytos partijos ir verslai, jie kūrė psiaudo bankus, ir bendroves, jie nebaudžiami prievarta “supirkinėjo” tautiečių žemes ir jas pardavinėjo rusams; jie kūrė kriminalines gaujas ir po to naikino liūdininkus ir konkurentus…
      Reikia realiai vertinti situaciją, o ne šūkiais joti per Lietuvą…

      Atsakyti
      • medus says:
        11 metų ago

        Manau, teisingas jūsų pastebėjimas, jog “Po 1992 metų buvo atnaujintas moralinis/ ekonominis/ fizinis susidorojimas su ta tautos dalimi, kuri buvo nepakanti bolševikų ir neobolševikų atėjimui (prievartiniam/ klastingam) į valdžią”.

        Taip, teisingi ir dori žmonės, tokie kaip Z. Vaišvila, buvo nustumti į šoną, nes buvo per daug išsilavinę ir padorūs, kad liptų per kitų galvas ar būtų dėl materialinės gerovės pasinaudoję “naujai atsivėrusiosmis galimybėmis” – ką padarė dauguma atėję į valdžią ir tuo susirišo. Tas ryšys tęsiasi ir iki šiol – galima įsivaizduotuoti, kaip labai jis “evoliucionavo” per visą nepriklausomybės laikotarpį – praktiškai bet kas gali būti valdomas, nes kažkieno stalčiuje guli byla.
        Todėl džiugu matyti, kad tokios bylos nesugebėta užvesti Z. Vaišvilai – todėl jis ir murdomas į purvą kiekviena proga – šmeižtais ir paskubomis sukurptomis bylomis. Tik režisieriai pamiršo, kad auksas žiba ir dulkėse. Dėkoju Signatarui už pavyzdį ir viltį. Jos dabar labai reikia, ypač pastarosiomis dienomis. Ačiū.

        Atsakyti
        • Algirdas Mulevičius (Pasvalys) says:
          11 metų ago

          visai neseniai susipažinau su “Alku”, bet jau įsidėmėjau Jūsų protingus, argumentuotus, tikslius komentarus. Ačiū.

          Atsakyti
          • medus says:
            11 metų ago

            Ačiū. Visi esame viena, tik kiti dar miega.. pasistenkime pažadinti – bent padėdami tiems, kurie tai daro. Kol kas nors tiek.

        • pritariu says:
          11 metų ago

          Ačiū, labai teisingos mintys- nėr ką pridurti..

          Atsakyti
      • Nepolitikas says:
        11 metų ago

        “statistinis skaitytojau”, kam rašyti MELĄ? Jeigu nuo to pagerėjo savijautą, tai galima suprasti ir užjausti(buvo šizofrenijos priepuolis). Niekur, mano komentare, nėra parašyta „gerai gyveno”. Aš parašiau(dar atskirai pakartosiu): „Visi turėjo darbą, o atlyginimo užtekdavo ne tik sumokėti už butą, bei ir atidėti vieną – kitą rublį. Padavei pareiškimą ir „per kelį“ – jau naujame darbe.” Kur čia tą jūsų „pripustą miglą“? O „dabar“ – tiesiog iš „Delfi“ paimtos „apklausos duomenys” apklausa. Jūsų „Visi, besipriešinę KPSS/ LKP sistemai, iki 1990 metų buvo naikinami.“ , irgi MELAS – gyventojų buvo virš 3 300 tūkst. O dabar mažiau nei 2 000 tūkst. Tai kur tas naikinimas? Buvo susidorojimas, bet ne naikinimas. O toliau „Po 1992 metų buvo (…)“- visiškai sutinku. Todėl ir baigiau savo komentarą – „„Nusimesti baimę“ gali tik bedarbiai, pensininkai, bomžai ir t.t., tik tie, kuriems nėra ką prarasti. Visi kiti gyveno baimėje ir gyvens. Reikia realiai vertinti situaciją, o ne šūkiais joti per Lietuvą.” Ar tai miglą? Tai tiesa.

        Atsakyti
        • medus says:
          11 metų ago

          Priklauso nuo to, kas ką labiausiai vertina.
          Nepriklausau nei bedarbiams, nei bomžams, nei pensininkams ir turiu ką prarasti (vėlgi – kam kas svarbu), tik kad didžiausias turtas vistiek yra Tėvynė.

          Atsakyti
          • Nepolitikas says:
            11 metų ago

            Taip, galiu sutikti. …Tačiau Tėvynes, kaip ir Valstybes mes jau neturime(Norime sugražinti). Ar taip? Jūs „Nepriklausau nei bedarbiams, nei bomžams, nei pensininkams ir turiu ką prarasti “, taigi jūs su visais eisite tik iki jums naudingos ribos, o paskui „nersite“ į krūmus…

          • medus says:
            11 metų ago

            Keista, kad norint mylėti Tėvynę, jūsų akimis, būtina būti bomžu, bedarbiu arba pensininku.

          • Nepolitikas says:
            11 metų ago

            Gera interpretacija. Liuksas.! 🙂 🙂 …Kartoju: „nusimesti nuo pečių baimės naštą” gali tik bedarbiai, pensininkai, bomžai ir t.t., tik tie, kuriems nėra ką prarasti. O tamstos interpretacija „skamba“: „Keista, kad norint mylėti Tėvynę, jūsų akimis, būtina būti bomžu, bedarbiu arba pensininku.“ 🙂

          • medus says:
            11 metų ago

            O ką daro žmonės, kuriems Tėvynė rūpi, kaip manote? Ar jiems “nusimesti baimės naštą” draudžiama apskritai ar tik Nepolitikas to neleidžia?:)

        • statistinis skaitytojas says:
          11 metų ago

          Naikinimas yra fizinis, ekonominis, moralinis. Tai labiausiai matomi naikinimo būdai.Yra ir kitų. Turėti galimybę dirbti ir gautas pajamas skirti mokesčiams ir dar kai kam- jau geras gyvenimas. Daugelį kitų frazių perkartojau iš Paties konteksto. Kitoms diskusijoms ir savo minčių pagrindimams reikia daugiau laiko- gal kada susitiksim…

          Atsakyti
          • Nepolitikas says:
            11 metų ago

            Klastotojas…. Faktas: „Daugelį kitų frazių perkartojau iš Paties konteksto”, bet išvadas ir interpretacija – Jūsų. 🙂

          • statistinis skaitytojas says:
            11 metų ago

            🙂 Visi mes esame klastotojai, interpretuotojai, svetimų minčių ir sprendimų pritaikytojai…Ne mes išradome Visatą,dviratį, demokratiją, įstatymus, Konstituciją, abėcėlę, geometriją, literatūrą…Svarbu tai, kad teisingi teisingų ir dorų žmonių išradimai liktų nepamiršti ir pritaikomi Žmonijos gerovei. Nė vienas mūsų nebus šventas, bet 10 Dievo įstatymų laikytis privalome… 🙂

    • Albas says:
      11 metų ago

      Neteisus esi, niekada nebijojau ir nevengiau į akis teisybę pasakyti nei viršininkams nei valdininkams ( su politikais kažkaip nelabai keliai susikerta). Taip, niekam nepatiko ta mano savybė, todėl nei iš vieno darbo ir tarybiniais laikais ir dabartiniais “demokratiniais” neišėjau savo noru, na ir kas, bet aš vaikštau pakelta galva ir tie patys buvę viršininkai sutikti sveikinasi ir gerbia, nes paminėtų aplinkybių verčiamas jau 18 metų turiu nuosavą versliuką ir nuo nieko nepriklausau ir niekad nebijau savo nuomonės išsakyti.
      Taip kad nebūtina “neturėti ką prarasti” ar būti bedarbiu ar pan. kad turėti ir reikšti savo nuomonę.

      Atsakyti
    • savanore says:
      11 metų ago

      tai kauke,po kuria slepiasi pasiteisinimas.Vardan Lietuvos ir turi VIENYTIS VISA Lietuva,o ne atskiri socialiniai sluoksniai, ir kai tautieciai tai supras,tada ir prades keistis viskas i gera.

      Atsakyti
  2. Nojus says:
    11 metų ago

    Tiesą sako Vaišvila.Baimė sukausto kaip triušius ,pamačius SMAUGLĮ ir ši triušių savybė tampa jų mirties priežastimi.

    Atsakyti
    • Istorija says:
      11 metų ago

      Gerai pasakyta. Bet galvoju, kad nebeilgai baimė bus Lietuvos ir lietuvių mirties priežastimi.

      Atsakyti
      • Nepolitikas says:
        11 metų ago

        Čia, kaip pamatavęs tą „nebeilgai”. Šiandien klausiau BTV žinios. Profsąjunga mitinguoja, reikalauja realiai atsigręžti į žmonės. Ir jų niekas nepalaiko – vieni. Kodėl? Todėl kad jie nepalaikė parašų rinkimų akcijos. Nors individualiai dauguma pasirašė..Kas trukdo susijungti – referendumas yra pagrindas viskam. Tačiau kiekvienas „vadovas“(komitetas, valdyba ir t.t.) nori būti valdovu, savoje baloje ir bijo „susijungti“. Taigi „nebeilgai“ gali būti labai ilgai, jeigu valdžia savo represijomis nepaskubins įvykius.

        Atsakyti
  3. statistinis skaitytojas says:
    11 metų ago

    K L A U S I M A S

    Ko vertos šios diskusijos, jei į šoną nustumti nebendradariavę su KPSS/ LKP sistema partizanai, politkaliniai, jų šeimų nariai ? Maža to, dauguma jų buvo priversti išvykti į Vakarus tikslu išlikti ir išgyventi. Beje KPSS/ LKP sistemai nepriklausę politkaliniai nuo 1992 metų buvo prievarta eliminuoti iš aktyvaus šalies gyvenimo; bendravimo su jais nepageidavo nei pats Z.Vaišvila, nei A.Butkevičius. Kai kurie politkaliniai kaliniai ar taip vadinamieji partizanai (šiandien nešiojantys dimisijos karininkų uniformas), išdavę kilnius tikslus ir kovos draugus, sovietmetyje buvo priregistruojami, turėjo darbus, kilo mokslinės ir politinės karjeros laiptais (buvo net gi Kauno klinikų partsekretoriumi), po 1992 metų tapo esamos sumaišties pradininkų bendražygiais. Visa tai ne klausimo forma pateikti klausimai. Beje po 1992 metų pradėjo aktyviai veikti 1957-01-16 d. slaptas LKP CK nutarimas, kurio esmė buvo fizinis/ moralinis/ ekonominis aktyvių Lietuvos patriotų naikinimas. Po 1990 metų tokiems asmenims buvo priskirti valstybės labui veikę pavieniai asmenys/ valstybės pareigūnai/ jų šeimų nariai. Tai ir Sausio 13-ios aukos ar aktyvūs dalyviai, Baltijos kelio aktyvūs dalyviai, V.Pociūno tipo pareigūnai…Koks Jūsų požiūris į tai? Esamai betvarkei atsirasti turėjo pagrindinę įtaką desovietizacijos įstatymo blokavimas- ar parlamentarai blokavę jo priėmimą bus įvardyti Tėvynės išdavikais?
    Pone Z. Vaišvila, dabar vyksta “politinė” kova tik tarp atskirų patijėlių, kurių pagrindą sudaro KPSS/ LKP aktyvas ir jų talkininkai homosovietikai. Jūs pats taip pat esate KPSS/ LKP šeimos narys, su visomis iš to sekusiomis lengvatomis. Kaip tai suderinti su nepriklausomos Lietuvos klestėjimu, kurio nesimato per homosovietikų valdžios sukurtą milžinišką korupcijos/ banditizmo/ nebaudžiamumo ir kitokios savivalės realybę?
    Ar būsite pajėgus pateikti atsakymus?
    Kol kas neturiu jokio pagrindo Jumis tikėti .

    Atsakyti
    • Zigmas Vaišvila says:
      11 metų ago

      Prisistatykite – padiskutuosime. Tik be falšo, prašau.

      Atsakyti
      • statistinis skaitytojas says:
        11 metų ago

        Gerai, koks Jūsų el. paštas?

        Atsakyti
        • Istorija says:
          11 metų ago

          Diskusija atvira čia, jei turite ką pasakyti.

          Atsakyti
        • Zigmas Vaišvila says:
          11 metų ago

          Viešai klausiate, viešai ir prisistatykite.

          Atsakyti
          • statistinis skaitytojas says:
            11 metų ago

            Gerai, atrasiu pats ir prisistatysiu.

          • Istorija says:
            11 metų ago

            Gaila, kad taip drąsiai čia kelti klausimai taip greitai atsitraukia. Kodėl jie nebetinkami?

    • Nepolitikas says:
      11 metų ago

      “statistinis skaitytojau”- „ bendravimo su jais nepageidavo nei pats Z.Vaišvila, nei A.Butkevičius.“ ir t.t. Grynas melas, arba interpretacija. Be tuo „bendravimas“ turi būti prasmingas. O kad tamsta „užsiciklina“, tai akivaizdžiai matyti. Jeigu yra faktai – tai dėstyk atvirai, o ne „užuominomis“, kaip bolševikas. 🙂

      Atsakyti
      • statistinis skaitytojas says:
        11 metų ago

        Be abejo faktai yra. Yra būtent tie politiniai kaliniai, kurie buvo nustumti į šoną po komunistinio perversmo 1992 metais. Nebuvo pageidaujamas nė vienas politkalinys, kurio biografijoje buvo priešprieša su bolševikine sistema Lietuvoje. Šiems asmenims nebuvo leista siekti mokslų ir karjeros tarybiniu laikotarpiu, nes jie kėlė grėmę tarybinei sistemai. Jie buvo užsiciklinę Lietuvos nepriklausomybės idėja. Neužsiciklinę politkaliniai gynėsi įvairiausias disertacijas ne tik Lietuvoje, bet ir Maskvoje; kilo pareigose; stojo į Lietuvą naikinusios KPSS gretas ir net gi buvo partsekretoriais. Per tiek metų komentatorius “Nepolitikas:” internete bei bendraudamas su Lietuvos valstybės gynėjais šiuos faktus galėjo kauptis kiek pajėgė. Ir dabar dar ne vėlu…

        Atsakyti
  4. Gedas says:
    11 metų ago

    Lietuvos vyriausybei jau priėmus oficialų sprendimą dėl lito pakeitimo euru, kainos gyventojams tikrai išaugs – gali būti dvigubos jei ne trigubos. Juk daugumą gyventojų tai pavers visiškais skurdžiais. Ar nereikėtų ir šiuo klausimu dėl euro įvedimo atsiklausti tautos, kaip manot?

    Atsakyti
    • G.P. says:
      11 metų ago

      Tikrai taip. Bet pirmiausia užbaikim vieną darbą – turim žūtbūt apginti referendumo parašus nuo galimo VRK suklastojimo. Turėkim mintyje, kad ginant savo teisę į referendumą, galbūt turėsim išeiti ir į gatves. Bet šito maža – turim šviesti ir raginti visus draugus, gimines ir pažįstamus. Reikia, kad kuo daugiau žmonių susirinktų, kuomet ateis valanda “X”.

      Atsakyti
    • savanore says:
      11 metų ago

      skaiciau kom.,kad valdancioji dauguma jau patvirtino euro ivedimo plana:/

      Atsakyti
      • Gedas says:
        11 metų ago

        taigi, patvirtino…

        Citata – 2013-12-04:
        “Vyriausybė pritarė Finansų ministerijos pateiktoms Nacionalinio euro įvedimo plano įgyvendinimo priemonėms, kuriomis siekiama užtikrinti sklandų euro įvedimą šalyje. Pats planas buvo patvirtintas šių metų birželio pabaigoje.”,
        žr.: vyriausybė.lt/lt/naujienos/?nid=13621

        Atsakyti
        • savanore says:
          11 metų ago

          ir vel,, pamirso” atsiklausti TAUTOS:/

          Atsakyti
          • "nepamiršo"... says:
            11 metų ago

            Nieko jie “nepamiršo”. Juk aiškiai yra pasakę, kad neatsiklaus. Jie geriau ŽINO už mus. Kvailių ir nesubrendėlių tauta neturi teisės nei į savo nuomonę, nei į Valstybę… Nepakaltinami, “protingais” ir “reikalingais” tampame tik vienai dienai per 4-5 metus- rinkimų dieną…
            Ar dar neakivaizdu, kokiame “neostalinizmo” laike gyvenam?
            Dėl to tik dar svarbesnė šiandieninė kova už savo parašus . Ne tik apginti savo Žemę, bet , artimiausiu metu- ir savo Suvereno dalį- nacionalinę valiutą.

          • Istorija says:
            11 metų ago

            Keisčiausia, kad JIE tai jau tiesiai šviesiai visai Lietuvai sako ir dar vis tiek ne visi mato, va kaip yra padirbėta ant smegenų.

          • Nepolitikas says:
            11 metų ago

            O kaip „matyti“? Jog dieną – naktį tik „Gebelso“ propaganda! O priedu dar protinis bukumas! Jog nuo vaikystes šou šūkiais gyvena, smeiginius „daužo“ – bum-bam(euforija) .

          • Taip says:
            11 metų ago

            Tikra tiesa. Rekomenduoju klausyti daugiau konferencijų kaip šita, tai gal ir protas prašviesės.

          • savanore says:
            11 metų ago

            pamirso kabutese:)

    • Suverenitetas nepardavinėjamas! says:
      11 metų ago

      Esu tvirtai įsitikinęs, kad referendumas dėl euro įvedimo ir lito atsisakymo yra tikrai būtinas. Juk sava nacionalinė valiuta yra vienas iš svarbiausių suverenios valstybės požymių, ir joki valdžiažmogių aiškinimai, kad euro įvedimas ateityje bus naudingas ekonomiškai, negali būti pateisinami, nes valstybės suverenitetas negali būti pardavinėjamas. Mano supratimu, klausimas “ar ES bendros valiutos euro įvedimo sumanymas yra plano laipsniškai Europos Sąjungos dabartines suverenias valstybes paversti į vieną valstybę Europos valstijas dalis (?)”, yra tik RETORINIS.

      Atsakyti
  5. Algirdas Mulevičius (Pasvalys) says:
    11 metų ago

    Ačiū Zigmui Vaišvilai, jo bendraminčiams ir bendražygiams, kurie vis aiškiau, drąsiau ir garsiau kelia tautos ir valstybės išsaugojimo klausimą. Kaip sakoma, arba dabar…arba… O “nusimesti nuo pečių baimės naštą”, akivaizdu, kad šiandienos Lietuvoje yra netgi labai nepaprasta… Žinoma, šiek tiek (arba ir labai) sarmata pripažinti, kokie gležni ir baukštūs esame (pasidarėme). Išgyvenimo dilema, egziztencija “nuo algos iki algos” padarė mus labai pažeidžiamais. Bet viskam yra ribos. Šiuo metu, atrodo, jau pasiekėme kritinę visokiausių verkšlenimų ir skundimosi negaliom ir negandom ribą, todėl, manau, kad Z. V. kvietimas yra savalaikis ir, kaip sakoma, labai vietoje. Stiprybės Zigmai ! Stiprybės ir ryžto visiems Bendraminčiams (bendražygiams ?)

    Atsakyti
    • Istorija says:
      11 metų ago

      Pritariu.

      Atsakyti
  6. S says:
    11 metų ago

    Baimė yra moteris… 🙂 Ar norėtumėt nugalėti moterį nors vieną kartą gyvenime? Jei tai pati ta tikroji moteris – Svajonė Žemės, kuriai laikas nesvarbus ir ji TEN.

    Mes renkamės su artimaisiais ir pasirašiusiais gruodžio 13 dieną penktadienį 15 val. prie VRK. Dalyvausim priimant sprendimą dėl referendumo. Baimės mes nenugalėsim, bet ji ten BUS ir nebūtina laukti paskutinės valandos pažiūrėti savo svajonių fėjai į akis. 😉

    P.S. Aišku, aš prisidedu prie raginimų ateiti į pagrindinį mitingą kitą dieną, parašiau tik tiems, kas nori TIESIOGIAI. 😀

    Atsakyti
    • medus says:
      11 metų ago

      O kur raginimas “į pagrindinį mitingą”? Atsiprašau, visai neseniai pasijungiau, kažką praleidau?
      P. S. 1 Ar nepamiršote PASKAMBINTI į policiją dėl penktadienio, 13-os (kaip tai padarė šauni Radzevičiaus komanda?:)
      P. S. 2 Baimė NĖRA MOTERIS 😉 Baimė yra savanoriškas savo galimybių atsisakymas.

      Atsakyti
      • S says:
        11 metų ago

        Greitai jį pamatysit.
        1. Tai jau padaryta už mus… 🙂
        2. Įsivaizduojame kaip kas norime, baimė man svajonių moteris. 😉 Greičiausiai mes visi atsisakysim savo žemės, jūs pamatysit. Bet mes norim pabandyt paskutinį šansą… 🙁

        Atsakyti
        • medus says:
          11 metų ago

          Romantikas 😉 Kova, dar tik prasidėjo ir, manau, įsisiūbuos bet kokiu atveju. Nepasiduokime viduje – tai priklauso tik nuo mūsų ir tai keičia dalykus, nors kartais gal taip ir neatrodo.
          Įdomu dėl visko – atsijungi 6-7 val. ir viskas keičiaisi.
          Rytas už vakarą protingesnis, labanakt:)

          Atsakyti
          • S says:
            11 metų ago

            Kova man neįdomi, paprasčiausiai ten mes patikrinsime rezultatus, atstovėsim savo valią ir priimsime sprendimą. Jei jūs turite įkvėpimo akistatai ir nesitraukti nė per žingsnį – susitiksime ten. LAbanakt.

          • medus says:
            11 metų ago

            Vis dar nekyla ranka atsijungti:)
            Per prievartą nieko nepatikrinsime – turės būti sutarimas, bet iki šiol atrodo, kad jo nėra ir nebus. Manau, pradeda aiškėti ir savaitgalio replikos FB paskyroje paskirtis – galbūt tai ir buvo trokštamo konflikto užuomazga, kuria pasinaudojant bus galima neįsileisti stėbėtojų, kad “netraumuotų” VRK tikrintojų…
            Kelias gali būti ilgesnis nei manėme, nei norėtųsi. Bet jei norime gyvos Lietuvos, teks jį nueiti, koks bebūtų.
            Penktadienį dirbu ir negaliu išeiti..gal po darbo? Būsite?

          • S says:
            11 metų ago

            Aš dirbu irgi, negaliu niekur išeiti, todėl turbūt atsivesiu darbą su savim. Jei labai svarbūs užsienio verslo lyderiai norės pažiūrėt, kaip mes ten kovojam dėl savo Žemės, galės irgi prisijungt. Jei ne – velniop juos, atiduosiu kolegai, tegul eina kur nori… 🙂
            Na, po visko, jei liksime sveiki, eisiu į renginį:
            http://www.kult.lt/event/dangus-didesimt-20/
            Yra nedidelė 1% tikimybė, kad renginys ateis prie VRK. Bet šiaip tai turbūt viskas bus gerai ir pagal planą. 😉 Būtų malonu susitikt 20-am Danguj ant Tauro kalno… 😀

          • savanore says:
            11 metų ago

            :))))))

          • S says:
            11 metų ago

            Aš girdėjau ir tokių versijų: “Kovo 11-os eitynes organizuoja provokatoriai, kuriems pavyko sukompromituoti patriotizmą” (KOKĮ?! :)); “Jei pasisakote už Nepriklausomą Valstybę, jūs dirbate Rusijai, ir čia provokuojate trokštamus konfliktus”; “Jei sakote, kad lietuviai pati geriausia tauta – jūs esate nacis ir runkelis, keliate nestabilumą visuomenėje”; “Jei jums kažkas pasiūlys tariamai Lietuvai tarnaujančią idėją, pagalvokite – kam tai naudinga?!”. Čia jums nepanašu: “Aišku, ten VRK susitarė viską ir išprovokavo trokštamą konfliktą, pakvietę rinkėjus ir pasirašiusius patikrint rezultatus. VISKAS nuspręsta už mus. Mielieji, nepasiduokite provokacijoms.” Aš pasidaviau provokacijai ir konfliktai ne pro šalį – koks sutapimas… 😀

          • savanore says:
            11 metų ago

            as tai violetine Gazpromo agente ir rusu snipe:)

        • savanore says:
          11 metų ago

          ,,a….ja….ja…kaip tiki, taip ir yra
          o….joj….joj…joj…įsitikinsi rytoj
          hey….hey….hey…kaip žiūri, taip ir matai
          na….naj..naj…naj….o aš dainuoju paprastai.
          ufonautai nusileido mano kiemo pakrašty
          jie visi tokie be veido ir be nuotaikos visi
          bet jų tarpe buvo vienas, toks intelektualus
          ir tas vienas man pasakė „ko bijosi, tas ir bus“”
          🙂

          (ufonautai)

          Atsakyti
          • S says:
            11 metų ago

            🙂 Mamontovas matė ne tik ufonautus… Jis taip pat gerai groja pianinu. 😉 O šiaip tai smagus gabalas, gal kada paklausysim, po referendumo.

          • Istorija says:
            11 metų ago

            Mamontovas susikompromitavo: žmogus, apsiskelbęs, kad palaiko skalūninių dujų gavybą ir kiti jį “išėmė iš konteksto” kažin ar bepriklauso tam kontekstui. Jau nebeklausom ir nebeperkam jo muzikos kol neatsipeikės.

          • savanore says:
            11 metų ago

            joo…sito as ir bijojau..pries tuos ivykius sapnavau sapnus ta tema.labai pykau ant zarazos,kai pasikviete kavutes ir i koncerta isibrove.matyt, kavute ir saldainiai stebuklingi buvo..(

    • mintis says:
      11 metų ago

      Nesutinku.
      Baimė yra baimė,tikrai ne moteris.Moterys gajos kaip katės, po negandų greit atsistoja ant kojų ir kimba naujai kurti gyvenimą iš nieko.Baimė,tai dvasinis nusilpimas.Sunyksta viltis,šalia nyksta savigarba ,orumas ir tuščią vietą užima baimė socialinio, dvasinio,vertybinio nepakankamumo.Jei už tavęs vaikai,tu už juos atsakingas tave sukausto baimė dėl jų išlikimo ir ateities.

      Atsakyti
      • S says:
        11 metų ago

        Įdomu, kaip mes gyventume be baimės? “Pasakyk sūneli, mirti ar bijai?”. 😉 Aš buvau nugalėjęs Baimę tik vieną kartą gyvenime – per sausio TRYLIKTĄJĄ, nors…gal ir meluoju, bet kažkodėl pamenu tik vieną šį kartą, čia ne šiaip..

        Atsakyti
        • mintis says:
          11 metų ago

          Nerimas dėl vaikų ateities,kurį mes įvardijame baime, kartu ir varikliukas, skatinantis daryti dabar,kad palikti vaikams geresnę ateitį.Taip kad pažiūrėjus į baimę optimistiškai, galime ją skaityti jėga, skatinančia mus nesėdėti,nedejuoti, bet daryti, kurti gėrį,nepasiduoti blogio įsigalėjimui.
          Mūsų globėja gamta nesukelia baimių žmogui.Jas sukelia žmogus žmogui,nutolęs nuo savo paskirties,savo misijos žemėje:vietoje kurti ir tobulinti,griebia ardyti, naikinti..

          Atsakyti
          • Kemblys says:
            11 metų ago

            Šių bėdų priežastis mąstymo sutrikimai. Visi mato kai sutrinka atskiro žmogaus mąstymas, bet jei sutrinka visuomenės pasaulėžiūra, pastebės ne kievienas. Vienintelė išeitis kurti pasaulėžiūrą ir primesti savo pažiūras kitoms tautoms.

    • Nojus says:
      11 metų ago

      BAIMĘ kaip MOTERĮ reikia paimti su MEILE ir ŠVELNUMU,tik tada patirsite abipusį MALONUMĄ.

      Atsakyti
      • Istorija says:
        11 metų ago

        Ir kaip žmonės nusisvajoja iki tokių teorijų??? 🙂

        Atsakyti
        • savanore says:
          11 metų ago

          o jus cia labai nesijuokit,prisiminkit pasaka apie saule ir veja:)

          Atsakyti
  7. Kažin says:
    11 metų ago

    Bet Sąjūdis buvo drąsus, bebaimis, tačiau jo drąsia veikla pasiektus rezultatus nusinešė prisišliejėjai… Kas gali garantuoti, kad tas pats neatsitiktų ir dabar veikiant vien masiškai drąsiai…
    Aš manau, kad žmonių “drąsa” turėtų pasireikšti tuo, kad jie sąjūdiškai (masiškai) – ne mažiau 80% dalyvautų Prezidento, Seimo, savivaldybių rinkimuose ir balsuotų už kelių (3-5) visiškai patikimų ir į valdžią pagal savo gebėjimus, padorumą tinkamų “drąsuolių” sudarytos daugiau negu 100 kandidatų (Seimo rinkimuose, savivaldybių rinkimuose atitinkamai) komandą.
    Taigi, pirmiausiai kur tie 3-5 į valdžią tinkami, galvojantiems žmonėms patikimi drąsuoliai!?…, jų nesimato!…

    Atsakyti
    • kažin kažin says:
      11 metų ago

      Masinė drąsa dabar būtina atgaunant savo teises, tai yra, kovojant už referendumą, kurį bandoma pradanginti. O kai visi Lietuvos žmonės galės dalyvauti tiesioginiame svarbių valstybei sprendimų priėmime, tai pakeis daug dalykų, kurie dabar yra per prievartą primetami ir yra žalingi valstyei ir nepriimtini jos gyventojams. Todėl drąsa ir susitelkimas būtinas. Dėl tinkamos valdžios, tai jei nesimato tinkamų, galima boikotuoti rinkimus – tegu Vaigauskas nusipiešia biuletenius ir pats balsuoja. Pažiūrėsim kaip jam seksis.

      Atsakyti
      • Kažin says:
        11 metų ago

        Masinė drąsa kitokia negu dalyvauti rinkimuose ir juose slaptai balsuoti – yra utopija. Juolab, kad kitokia masine drąsa pasinaudos, kaip ir iki šiol pasinaudodavo ir pasinaudoja savanaudžiai, o žmones, kaip paprastai, paliks prie suskilusios geldos… Visų pirma, žmonėms -kiekvienam atskirai- reikia pragyventi, o kad pragyventų, reikia dirbti… Va čia ir susiduriame su atsakomybe prieš juos.

        Atsakyti
        • kažin kažin says:
          11 metų ago

          Tai tik jūsų nuomonė. Aš galvoju kitaip: susitelkus kartu, nesitraukiant ir apginant visų surinktus parašus referendumui yra pati naudingiausia drąsa ir mes tai padarysime. Tokia drąsa pasinaudoti ne tik galima bet ir reikia, savanaudžiai galės pamiršti savo naudą ir turės pradėti klausyti visų valstybės piliečių balso referendume. Rinkimų boikotas irgi galimas, užtektų tik, kad neateis pakankamas rinkėjų skaičius. Ir neateis, jei neras dėl ko ateiti.

          Atsakyti
          • Kažin says:
            11 metų ago

            O ką jūsų nuomonė, tai yra ne tik jūsų nuomonė, kaip kad – manoji.
            Ką čia reiškia “apginti visus surinktus parašus”. Ar tai manymas, kad jums VRK turėtų daryti išimtis dėl teisės aktų reikalavių taikymo, ar kad ji imtųsi ne savo galių, t.y. nustatinėti juridinę reikšmę turinčius faktus. Akivaizdu, kad dėl paršų jokių nuolaidų ne tik, kad negali būti, bet jos turėtų būti ir patiems rinkėjams nepriimtinos.
            Nesutikus su VRK sprendimu – jį galma ginčyti teisme. Tokiu atveju “ginant parašus” yra būtinos teisinės žinios, o ne kažkokia masinė drąsa.
            Dėl galimybių ką nors pasiekti rinkimų boikotu dar labai didelis klausimas. Pvz., nuostatų įstatyme dėl rinkimų laikymo neįvykusiais vienmandatėje apygardoje nėra, vadinasi 71 Seimo narys bus išrinktas bet kokiu atveju. O Seimas esant išrinktam 71 nariui yra funkcionalus.
            Daugiamandatėje apygardoje rinkimai laikomi neįvykusiais, jeigu dalyvavo mažiau negu 25% rinkėjų, bet tokiu atveju po pusmečio vyktų pakartotiniai rinkimai. Taigi, boikotavimu rinkimų pagal sąrašus ne ką būtų galima pasiekti.

          • kažin kažin says:
            11 metų ago

            Susitelkus apginti reiškia priminti vrk atsakomybę laikytis įstatymų, o ne įsakymų dėl tam tikro iš anksto numatyto rezutato. Išimtis vrk darosi patys sau pagal faktiškai įvertintus parašų rinkimo rezultatus kurdamiesi siekiamą rezultatą atitinkančias tikrinimo metodikas, apie tai labai tiksliai kalbėjo Vaišvila. Apie vrk tikslą priversti piliečius ginčyti rezutatus teisme ir taip vilkinti laiką jau buvo komentarų, rašau ne apie tai. Jei būsime visi drąsūs ir kartu, jiems nepavyks, jie jau bijo. Susitelkimas yra didelė jėga ir jie tai žino.

          • Kažin says:
            11 metų ago

            Man atrodo, kad VRK jau yra padariusi klaidą leisdama referendumui rinkti parašus dėl visiškai nesusietų, atskirų, netgi prieštaraujančių vienas kitam klausimų vienu pasirašymu. Ta klaida akivaizdu referendumo iniciatorių naudai, dėl to VRK galima įtarti esant jūsų pusėje, o ne priešingai.
            Tai gal čia tas “baidymas” yra tik maskavimas VRK palankumo parašų rinkėjams.

          • kažin kažin says:
            11 metų ago

            Man atrodo, kad klausimai susiję ir vienas be kito neturi prasmės, todėl vrk ir negalėjo jų užginčyti. Ir nesitikėjo tokio rinkėjų aktyvumo, atvedusio į pergalę. Visa galima referendumo iniciatorių nauda, yra tik referendumo faktas, kuriame visi balsuodami galės pasakyti savo nuomonę, tai tikroje demokratinėje šalyje būtina. Parašai surinkti, tad vrk belieka sukurti reikiamą “metodiką”, kad galėtų juos brokuoti. Galvoju, kad jiems nepavyks, tik ne esant tokiam žmonių aktyvumui.

          • Kažin says:
            11 metų ago

            Beje, referendumas ne jokia nuomonė, o įstatymo galios valstybės valdymo sprendimas.

            Jeigu VRK norės, tai rasti 10% broko rinktuose parašuose, t.y. produkte, kuris dirbtas ne vieno ar kelių, o 1000 asmenų, praktiškai nebūna sunku.
            Tikrinimo “metodiką” sukurti visiškai nesunku. Pvz., atsitiktiniu būdu pasirenkamas statistiškai pakankamas bylų skaičius, peržiūrint parašų lapus radai nepilną adresą – ir meti iš pasirašiusųjų skaičiaus.
            Tas pats yra padaroma ir pagal visus kitus duomenis.

          • kažin kažin says:
            11 metų ago

            Asmenų, turinčių balsavimo teisę, nuomonė, pareikšta referendume, įgauna įstatymo galią, todėl privalo būti vykdoma. Galim prisiminti AE referendumo nevykdymą ir tampa aišku, koks piktybiškas neveikimas gyvena valdžioje. Ir dėl metodikos veikia tas pats principas, kai vrk tik nori pasirinkti silpniausią parašų vietą ir įteisinti niekšybę, pavadindami ją “metodika”, kad turėtų kuo pateisinti savo neteisėtus veiksmus. Vaišvila teisus sakydamas, kad apie jokią “metodiką” post factum negali būti nė kalbos.

          • Kemblys says:
            11 metų ago

            Kažin:
            ,,…VRK galima įtarti esant jūsų pusėje…”.

            Dabar aišku kurioje tu pusėje…

  8. drįstu teigti, kad says:
    11 metų ago

    p.Zigmas šiek tiek veidmainiauja 🙁

    Visi puikiai žinome, kad jis buvo aktyvus ir pakankamai įtakingas Sąjūdžio asmuo, “artimas carui” ir pan. Dalyvavo visų sprendimų kūrime bei priėmime, todėl dėl dabartinės situacijos neša tokią pat atsakomybę, kaip ir kiti Sąjūdžio ir Valstybės Atkūrimo vadovai.

    Be to, jis buvo III Vyriausybės narys (MP pirmasis pavaduotojas, 1991-1992) bei VSD direktorius! (čia ypač svarbu)

    Atsakyti
    • medus says:
      11 metų ago

      Pasiklausykite Z. Vaišvilos konferencijų įrašų (ypač apie Atgimimo istoriją ir kitas), tada drįskite ką nors teigti 🙂
      Taip pat kalbėkite faktais, o ne pareigomis. Ar pareigos nurodo į darbus? Apie žmogų kalba darbai. Apie kokius konkrečius darbus norite padiskutuoti? Kaip žinau, Signataras puikiai padirbėjo atiminėdamas išnešamas bylas ir tuo (bei kitais svarbiais sąžiningais darbais) tapo neparankus “carui”. Žodžiu, drįsti jums dar anksti, pirma švieskitės.

      Atsakyti
      • ir... says:
        11 metų ago

        Ko jūs nervuojatės- nesu prieš p.Zigmą. Esu net šiek tiek su juo bendravęs gyvai. Na ir jo tekstų bei konferencijų žiūrėjęs ir klausęs.

        Mačiau, girdėjau ir matau bei girdžiu daug tų, kurie “pakloję tuos pamatus” dabar sakosi, kad buvo netaip padaryta, reikėjo kitaip daryti, “kažkas” kliudė ir t.t.

        Būkim biedni, bet teisingi- na kreivas tas mūsų “namas” blogais pamatais 🙁

        Atsakyti
        • medus says:
          11 metų ago

          “Nervuojatės”, regis, jūs. Pirmiausia todėl, kad neaišku ką ir kodėl “drįstate teigti”.
          Z. Vaišvila nuo 1992 metų nėra buvęs jokioje valdžioje, tad keista, kad “teigti” atėjote būtent čia.
          Patarimas: kodėl jums nenusiuntus poros gerų užklausų apie atsakomybę į Daukanto aikštėje esantį pastatą, o gal – net geriau – tiesiai Lietuvos Pardavėjui? Tada galėsite pasidalinti patirtimi, kokio nuoširdumo atsakymus gavote.

          Atsakyti
        • S says:
          11 metų ago

          Pamatai (Konstitucija) yra geri, ją priėmė Tauta referendumu. Seimas patyliukais išklibino tuos pamatus, tada ir prasidėjo visos problemos. Dabar mes sutvirtinsim namo pamatus, bus tiesūs ir aiškūs.

          Atsakyti
          • Vienas laukas says:
            11 metų ago

            Tvirtinsi namo pamatus su liežuviu ?

          • Vienas laukas says:
            11 metų ago

            Esa toks prokryšžioniškas pastebėbėjimas :
            Parodyk savo rankas (manikiūrines?), ir pasakysiuy. kas tu toks.

          • Vienas laukas says:
            11 metų ago

            Esa toks prokryšžioniškas pastebėbėjimas :
            Parodyk savo rankas (manikiūrines?), ir pasakysiu. kas tu toks.

          • Vienas laukas says:
            11 metų ago

            Esa toks prokryšžioniškas pastebėbėjimas :
            Parodyk savo rankas (manikiūrirines?), ir pasakysiu. kas tu toks.

          • Vienas laukas says:
            11 metų ago

            Esa toks prokryšžioniškas pastebėbėjimas :
            Parodyk savo rankas (manikiūrirines?), ir pasakysiu. kas tu tatoks.

          • Vienas laukas says:
            11 metų ago

            Esa toks prokryžčioniškas pastebėbėjimas :
            Parodyk savo rankas (manikiūrirines?), ir pasakysiu. kas tu tatoks.

          • S says:
            11 metų ago

            Užsikirto plokštelė? 🙂 Mano normalios rankos, bet aš manikiūrines rankas lengvai pagaunu sukčiaujant. Atvažiuok 12.13. dieną prie VRK – galėsim pasitikrint rankas… 😉

          • S says:
            11 metų ago

            15 val. prie įėjimo/

          • Vienas laukas says:
            11 metų ago

            Matai, tavo minėtosios dienos – išpuola darbo. Tomis dienomis negaliu, nes dirbu, ariu Leipalingyje, o vakarais geriu. Neatsimenu, kad Vilniuj buvau, Įgalioju tave pakovoti už mane.

          • S says:
            11 metų ago

            Gerai. Ir jeigu ką, nesugalvok ten išgėręs pasirodyt. Tada tikrai visus išveš… 🙂

    • Nepolitikas says:
      11 metų ago

      Nesutinku. Visi Lietuvai nenaudingi sprendimai buvo priimti nuo 1994 m. Tai yra po 1993 m. gegužė 11 d. , kad Lietuva tapo Europos Tarybos nare. Tada prasidėjo “reformos”……

      Atsakyti
    • drįstančiam teigti says:
      11 metų ago

      Pirmiausiai išsiaiškinkite netolimos ISTORIJOS faktus, tada išdrįskite kaltinti gerb.Vaišvilą. Daug buvo sąjūdiečių “arti caro”, tik kad tas caras šunkeliais nuėjo ir ten pat nusivedė visą Lietuvą . Dauguma “arti” buvusių nuėjo kartu su caru- užuodė šiltas ir sočias vietas, o tie, kurie nėjo (kad ir gerb.Signataras) ir liko tiesiame kelyje- liko “už borto” ir tapo priešais.
      Taip, kad gerai pagalvokit, apie KIENO ATSAKOMYBĘ reikia kalbėti… Juo labiau, kad po 1992 spalio 25 d. rinkimų, kai į valdžią grįžo sovietinė nomenklatūra ( Z.Vaišvila daugiau nebuvo renkamas į jokią valdžią), Valstybės atkūrimas nebuvo baigtas…

      Atsakyti
      • statistinis skaitytojas says:
        11 metų ago

        Jei jau kalba eina apie šiltas ir sočias vietas, aišku kas tas vadinamas caras. Tai paskutinis Lietuvos bolševikų ir banditų gaujos vadeiva AMB. Tik jo gaujos aktyvas gyveno ir tebegyvena šiltai ir sočiai tautos sąskaita.

        Atsakyti
        • ne tik... says:
          11 metų ago

          ne ką blogiau politikoj įsikūrė ir V.L. valdoma demagogų gauja.

          Atsakyti
    • Bronius Kapočius says:
      11 metų ago

      Komentatorius “drįstu teigti, kad: 2013 12 05 09:44” yra labai teisus- pirmos kartos vadovų neatsakingi veiksmai atsiliepia ir šiandien. P. Z. Vaišvilos tame tarpe. Lietuvos nepriklausomybė subrendo tautiečių dėka. Jų varomoji jėga buvo ikikarinės nepriklausomos Lietuvos dvasia. Tautiečiai iki pat 1991 metų buvo milžiniška teigiama jėga, kuri buvo eliminuota iš tolimesnės nepriklausomybės eigos. Prie to prisidėjo taip pat ir p.Z.Vašvila.

      Atsakyti
      • medus says:
        11 metų ago

        Būkite malonus, liaukitės kartojęs savo nepagrįstą absurdą, nyku skaityt. Tos eliminuotos “milžiniškos teigiamos jėgos” eilėje pirmasis stovėjo Z. Vaišvila. Jeigu turite daugiau klausimų, kreipkitės į Lietuvos Pardavėją. Gal, pasitaręs su prezidente, jis jums maloniai atsakys ir paaiškins kodėl viskas taip.

        Atsakyti
  9. Algimantas Sabaliauskas says:
    11 metų ago

    Matot sp. konferenciją? Aš nematau!!!!!!!!!!

    Atsakyti
    • statistinis skaitytojas says:
      11 metų ago

      Ką tik patikrinau- teberodomas įrašas

      Atsakyti
  10. pensininkas says:
    11 metų ago

    AČIŪ signatarui už jo kovą dėl Lietuvos valstybingumo išsaugojimo. Kad visi bijo Lietuvos Dalios jėgų struktūrų, matyti iš Seimo konferencijų salės užpildymo žurnalistais laipsnio. Lietuvos žiniasklaida irgi yra valdoma VSD ir tos, kuri slepiasi už Kalėdinės eglutės jėgos struktūrų?

    Atsakyti
  11. Nojus says:
    11 metų ago

    Klano tikslas Nr.1-PRASKOLINTI ir IŠVOGTI Lietuvą.Po to žodį tars KREDITORIAI.
    Ką daryti?
    Teks išsireikalauti sekančiu Referendumu Iždo VIEŠUMO.Visos valstybės išlaidos iki cento privalės būti padėtos ant stalo Tautos apžiūrai.KONTROLIERIAIS būsim MES.
    Niekas neprarasta-Baimė ateina į klano kiemą,bet jie dar pasispardys.Taigi,linkiu KANTRYBĖS.Svarbiausia NESITRAUKTI.300 000 yra daugiau nei Baltijos kelias,kadangi žmogaus rankų mostas yra ne mažiau 1.5 metro.

    Atsakyti
  12. Istorija says:
    11 metų ago

    Koks visgi skirtumas matosi, kai sakoma tiesa, kaip šiuo atveju, ir tarp tų kalbų, kurios skirtos žmones suklaidinti, jiems meluoti ar nuslėpti tiesą, kaip sklinda iš televizijos ir kitos purvasklaidos. Kaip diena nuo nakties. Kaip gerai, kad yra su kuo palyginti.

    Atsakyti
  13. jonux says:
    11 metų ago

    Labai ačiū už šiuos ždodžius!

    Atsakyti
  14. medus says:
    11 metų ago

    Prisiminus mokesčių mokėtojams brangiai kainavusį spektaklį “dangus griūva” visai Lietuvai – iki kokio lygio nusirito sistema, su prezidente priešakyje? Geras signataro pastebėjimas: “Paskelbkite, Prezidente, kas be Jūsų Prezidento kanceliarijoje dar pasirašytinai gauna įslaptintus dokumentus. Jų nėra? Todėl ir negalėjo D. Ulbinaitė šios valstybės paslapties sužinoti iš ko nors kito, išskyrus Prezidentę. Jei nutiko kitaip, tai kodėl slepiami ir neatleidžiami šie asmenys, iš jų neatimama teisė disponuoti valstybės paslaptimis?”.
    Aiškiau nebūna – tik nei VSD, nei Prokuratūra, nei kitos institucijos to nemato, taigi, regis, yra praradusios loginės dedukcijos dovaną ir bet kokius profesinius gebėjimus. Vaikui matosi, kad yra įsakymas be vandens užgesinti gaisrą, bet šioje beteisėje valstybėje viskas galima. Gėda.

    Atsakyti
  15. medus says:
    11 metų ago

    Gal kas jau turi kokių nors žinių iš pirmosios VRK tikrintos bylos?

    Atsakyti
    • S says:
      11 metų ago

      Atrodo, kad neblogai:
      http://www.youtube.com/watch?v=Eo1Uz4wXy64
      Skaičių ten nepasakė, bet turbūt tai nėra svarbu. Dabar svarbiausia, kad šita byla nebūtų vienintelė parodomoji, tegul Vaigauskai ruošiasi – netrukus gali ateiti akyliausi rezultatų tikrintojai. 😀

      Atsakyti
      • medus says:
        11 metų ago

        Ačiū.

        Pažiūrėjus man atrodo keistokai, ypač frazės, kad įstatymas atgyvenęs, nes sukurtas praėjusiame amžiuje, kad “nežiurėkime interesų, pabūkime ramiai” ir panašios. Atrodo, kad kalba VRK atstovai, ne mūsų.

        Nežinau kokio laimės hormono pasisakiusiems VRK suteikė, tačiau jeigu pakanka pirmosios patikrintos “parodomosios” bylos, kad iniciatyvinė grupė atsipalaidavusi lauktų rezutatų, man tokia reakcija neatrodo adekvati. Jei norėčiau suskaičiuoti kaip man reikia, taip daryčiau ir aš: pirmu bandymu parodyčiau, kad skaičiuoju teisingai, o patikėję niekas daugiau nesidomėtų. Rezultatas: piketų prie VRK išvegta, žiniasklaida tyli, belieka paskui pateikti rezultatą kokio reikia, o paskui iniciataoriai tegu murkdosi teismuose – irgi tyliai. Pas mus gi daroma viskas tyliai.

        Norėčiau klysti. Tad tikiuosi, kad ši byla nebus pirma ir paskutinė, sulaukusi iniciatyvinės gruės dėmesio.

        Atsakyti
        • Vienas laukas says:
          11 metų ago

          Išmanai svetimžodžius.
          Tai kuo skiriasi “reakcija” nuo “erekcijos” ?

          Atsakyti
        • S says:
          11 metų ago

          Pritariu, taip viskas. Bet kitą savaitę laukia pagrindinis patikrinimas. Bus jau registrų duomenys ir tikrinimas bus toks, kokio ten tikrai dar jie nematė. Na, nebent neįleis. Bet nėra priežasties, dabar jau jie ten truputį sunerimę. 🙂

          Atsakyti
        • S says:
          11 metų ago

          Įstatymo taisyklės tikrai yra sunkiai suvokiamos, bet yra vienas BET. Esant neteisingai užpildytiems duomenims, yra taisyklė, kad žmogui leidžiama pateikti patikslintus duomenis. Taip visur – mokesčių inspekcijoj, įvairiuose registruose, ir taip toliau. Berods, jie turi galimybę pratęsti pora savaičių tokiam duomenų patikslinimui. Tada būtų patikslinti visi asmens kodai, teisės, adresai ir kiti galimai neįskaitomi parašai, leidžiant patiems piliečiams duomenis pateikti prašyme. Aišku, jei tokių bus >20 tūkst, tada labai sunku tą padaryt, bet geriau, negu nieko. Vaigauskas dabar labai nenori to triukšmo, bet čia gali būti gudrus mulkinimas. Na, paaiškės viskas kitą savaitę. Bus ir triukšmas, jei labai prireiks.

          Atsakyti
          • medus says:
            11 metų ago

            S, jie NEPLANUOJA NIEKO ĮSILEISTI į tikrinimus, jie tik ruošiasi PATEIKTI REZULTATĄ.
            Juk jie tokie “jautrūs ir teisingi” – galima jų jaurtias sielas labai užgauti, jeigu kas nors ne tik stovėtų už nugaros tikrinant, bet net drįstų pagalvoti, kad jų tikrinimas gali būti.. ne toks sąžiningas… ne toks, kokiu jie norėtų jį parodyti.

            Nežinau iš kokio medžio kai kurie iškrito, jei iš tiesų tuo patikėjo. Tisą sakant, dar kartą pažiūrėti laimės hormono ištaukos neturiu jėgų.
            VRK jaudinasi ne dėl to, kad parašai SUKLASTOTI, kad ne skaičius ne tas – visai ne – jų reikalas yra surasti NETINKAMUS parašus, ne netinkamus asmenis – parašus. Todėl netikiu jokiu duomenų tikslinimu – tokio nebus, nes rinkėjas “neteisingai surinko”… Kai ant kortos – Lietuva, aš netikiu niekuo.

          • medus says:
            11 metų ago

            Beje, gal žinote kokiu būdu buvo tikrinama? T.y. sukurta “metodika” ar tikrinta visgi tik pagal Referendumo įstatymą?
            Manau, labai daug galima pasakyti vien pagal tai, kokie parašai pripažinti netinkamais. Garantuoju, kad daugeliu atveju parašo atmetimo problema tikrai ne tame, kad negalima nustatyti pasirašusiojo asmens tapatybės, o kur kas paprastesnės bėdos: nepilnas adresas, neryški kokia raidė, raštas ne į tą pusę pasviręs ir pan. O tai jau sugalvota ir pritaikyta “metodika”.

          • S says:
            11 metų ago

            Aš biurokratijos nemėgstu ir labai nesigilinu. Jie pirmiausiai tikrina “vizualiai” – kiekvienas parašas pažymimas, kuris neaiškus ir galimai bus neįskaitytas. Dar šitą viską suveda į kompą tokiu būdu, kad surašomi tie visi parašai, kurie pažymėti ir kas negerai. Kaip jie tai suspėja padaryt, aš nežinau, turbūt todėl Šliužui įspūdį ir padarė. Dar iš kiekvieno lapo ten atrenka po tris parašus ir nusiunčia registrų centrui. Gauna rezultatus pagal dokumentų numerius. Tie, kurie nepasitvirtins po patikrinimo, bus perskaičiuojami visiems ir toks kiekis atmestas kaip neatitikęs. Mačiau šiandien vieną dalyką, kuris labai nepatiko – pažymėti visi įrašai lape, nes adresai yra užsienio (kažkur rinktas užsienyje). Net skambinau tai Elonai, kuri užsienio parašus prižiūrėjo. Gana sunku susikalbėt, kai skambini svetimas ir nepažįstamas, nežinia išvis kas toks… 🙂

          • medus says:
            11 metų ago

            Taip, pasitikėjimo klausimai sudėtingi kaip niekada.
            Aš iš kalbų susidariau kitą įspūdį – jie VISŲ PARAŠŲ nė nesiruošė tikrinti, tik nesutarė”metodikos”, kuria vadovaujantis atrinkti parašai bus tikrinami. Žinoma, kad visi labai norime tikėti, kad tikrinama sąžiningai.. ką ir kalbėti. Bet negi 23 metų dar mažai, kad bent jau nebebūtume naivūs?
            Ok, nieko čia neišpręsime, tik primenu, kad tikintis geriausio reikia ruoštis blogiausiam ir nenuleisti akių (kur tik js įsileidžia) 🙂

          • S says:
            11 metų ago

            Jie peržiūri VISUS ir išmes netinkamus “iš akies”, o pagal dokumento numerį tikrina tik kelis tūkst. registre. Jei rimtai, tai čia yra “rankinis” tikrinimas ir jo praeiti NEĮMANOMA. Juk ten užtenka atmest net pagal įstatymo raidę ir jau neaišku. Bet juk kartais norisi persistengt… Čia mūsų šansas.

          • S says:
            11 metų ago

            Aš irgi netikiu. Bet šiandien ten buvau, nesuvalgė. Eisiu kitą savaitę padaryt rimtą tikrinimą bylų pagal šachmatinę tvarką. Kalbėjau su Šliužu, lyg tvarkoj viskas, įsileisti TEKS. 😀 Dabar jau jie sukluso truputį. Rimti tikrinimai negali niekam patikti, tai žmogiška. Yra mokslinė sistema, kiekvieną parašą patikrinsiu, jie net nežino bylų, kurias tikrinsiu. Bus nemažų netikėtumų. 🙂 Jau mačiau šiandien jų klaidų ten, bet jie žada, kad dar papildomai patikrins. Daug ten visko, bet dabar neįdomu. Tas viskas, ką jie rodė, yra prisistatymas. Bereikšmis dalykas. Tikras patikrinimas bus kitą savaitę. Kiek supratau, Vaigauskas bando išvengti verpetų ir ratilų, nori ramiai. Žilinskas sėdėjo sustingęs visas, atrodė nekvėpuoja. Pagaliau, kam mums tie bereikalingi judesiai kol ten viskas gerai? Jei pagausim sukčiaujant, tada ir žiūrėsim. 😉 Aišku, reikia ruoštis ir kitokiam posūkiui, bet tada taip suskambės, kad gali būt šilta visiems… Aš neatmetu tokios galimybės, kad specialiai bus sukčiaujama. Tai belieka įsitikint. Organizatoriai bus pastatyti prieš faktą ir net nespės susigaudyt paskutinę dieną. Tačiau, tam yra priešnuodis. Tokių dalykų neįmanoma nuslėpti padarius teisingą patikrinimo imtį. Labai šaunus dalykas yra patikrint, ar nebuvo sudėti pagaliukai skaičiuose. Taigi, dabar galės pamatyt, kad tikrai viską įmanoma paprastai sužiūrėt.. Aš negaliu pakeist bendro rezultato, tačiau galima juk pabandyt šį tą sužinot bent patiems sau? 😀

          • medus says:
            11 metų ago

            Sukčiaujama visada specialiai 🙂 Bet labai geras jūsų “darbinis” optimizmas, šaunu. Tik nepamirškime – mums reikia bendro rezultato – nieko kito nereikia, niekas kitas netinka…
            Labanakt, pailsėkit:)

          • S says:
            11 metų ago

            Kai mes su draugais parašus rinkom, atrodė, kad smulkus darbas. Bet dabar referendumas gali įvykt vien dėl mūsų surinktų parašų… Kai taip viskas “ant ribos” bet koks smulkus darbas yra svarbus. Kiek sugebėsim, tiek padarysim – Tėvynės labui. Labanakt, laikas pailsėt…

  16. mintis says:
    11 metų ago

    Gerai minkštas nusileidimas,bet per daug minkštas taip pat pavojingas:per daug pritūpus gali neatsistoti neapvirtęs.

    Atsakyti
    • Vienas laukas says:
      11 metų ago

      Žiūrėk, kad neasystotų.
      CHA

      Atsakyti
  17. Bronius Kapočius says:
    11 metų ago

    Pirmas nerimas, kurį kelia p. Zigmo Vaišvilos veikla, susijusi su išeities taško nebuvimu jo startinėje ir tolimesnėje veikloje. Internetas leidžia susipažinti ir su lietuvių, ir su rusų disidentų veikla, raštais. Būtent rusai pateikia argumentus, kad šios dienos blogio ištakos yra Blogio koncentrate SSSR. Jie (bolševikai) pirmą dešimtmetį grubiausiais ir kruviniausiais metodais naikino šeimos sampratą ir skatino priverstinį dalyvavimą seksualinių mažumų orgijose jau nuo vaikystės; jų prievartos dėka Raudonojoje aikštėje vyko seksualinių mažumų demonstracijos; jie šį purvą paskleidė po pasaulį; jie kovojo prieš bet kokį Tikėjimą; jie yra didžiausias Blogis; juos reikia ryškinti; jie Lietuvoje naikino nepriklausomybę ir trėmė/ jie palaikė nacius ir sukūrė lietuvšaudžius ir žydšaudžius/ jie sėjo ir tebesėja neapykantą taip pat ir Lietuvoje/ jie atkurtą Lietuvos nepriklausomybę verčia parodija/ jie sustapdė desovietizacijos panaikinimą/ jie teismus- prokuratūras- VMI- parlamentarus pavertė korupcijos ir bet kokio lygmens nusikaltimų Lietuvoje Garantu…Juos reikia viešinti, PRIVALU. O p. Z.Vaišvila būtent to nedarė ir nedaro. KODĖL ?

    Atsakyti
    • mintis says:
      11 metų ago

      p-onas paskaitykit Respublikoje straipsnį apie EP išprotėjimą.Jei EP svarsto apie iki 4 metų vaikų masurbaciją ir tt įta beprotystė yra šiandien ir EP bus balsuojama gruodžio 10 dieną.Ar gali bęeprotystė EP dėl jos š.m apie tai apie ką Jūs čia kalbat,buvo.10 dibepro

      Atsakyti
      • mintis says:
        11 metų ago

        atsiprašau už klaidas,teksto netikslinsiu, jis suprantamas tik papildysiu.
        Ar gali beprotystė pasiekti balsavimą?
        1972 m Čikagoje priimtas Gėjų teisių kodeksas iš 17 reikalavimų.Daugelis iš jų jau įgyvendinta,kas anksčiau atrodė nerealu.
        7.reikalavimas
        “Panaikinti visus įstatymus reglamentuojančius lytiniuose santykiuose amžiaus cenzą”
        šis laukia eilėje?Jei tokia beprotystė pasiekė balsavimą EP tai ar tas reikalavimas dar laukia???????
        Mes tupim po šluota lyg pelės ir manom ,kad tai mūsų nepalies,bet yra kitaip.ateina ir liečia.

        Atsakyti
        • Vienas laukas says:
          11 metų ago

          Anot Kemblio paliesto pastebėjimo, čia kaltas žmonių proreklaminis įkaltas mąstymas, kad VISKO turi būti DAUG, ir kuo daugiau.
          Tad belieka apsvarstyti, ko reikiakėtų daugiau, ir dar daugiau.

          Atsakyti
      • Bronius Kapočius says:
        11 metų ago

        O pats paskaityk rusų demokratų spaudoje apie SSSR sistemos pavykusius planus Europoje ir pasaulyje paskleisti paties minimą beprotystę. Jei jau tiki rusais, tikėk net tik rusų bolševikais, p-one.

        Atsakyti
        • mintis says:
          11 metų ago

          prie ko čia tikėjimas rusais ar dar kuo?Čia tamstos mintys ne mano,jas ir pasilaikykit sau.Man ne rusai rūpi,rūpi Lietuva.Aš kalbu apie dabar susiklosčiusią situaciją ir ne man žinot,kaip ir Jums iš kur tai.Gal ne iš vienos pusės gal kitaip.
          Vienas šaltinis

          Atsakyti
          • Vienas laukas says:
            11 metų ago

            Susi…klosčiusi situakcija perdėm nelietuviška.

    • medus says:
      11 metų ago

      P. Broniau, tamsta turbūt netyčia ne ten pataikėte – šiais ir kitais Lietuvos naikinimo klausimais rašykite Daukanto aikštės adresu.

      Atsakyti
      • Bronius Kapočius says:
        11 metų ago

        O medus kartais ne degutuotas ? 🙂

        Atsakyti
        • Vienas laukas says:
          11 metų ago

          Kol vieni jau miega, kiti burnavojasi, o Vaigauskas pieštukus smailina.

          Atsakyti
          • Kemblys says:
            11 metų ago

            Už tokius juokus, tsrs laikas, galima buvo partinį BILIETĄ padėti 🙂
            Tu nepakartojamas.

  18. Nojus says:
    11 metų ago

    Iš tiesų sakau jums:svarbu ne kas parašus RENKA,o kas juos TIKRINA.Šliužo grupės džiaugsmas buvo ANKSTYVAS,kaip radus pirmą grybą PAMIŠKĖJE,kuris buvo TYČIA PASODINTAS.
    Dabar laukia įdomioji dalis:kas darosi miško glūdumoje?
    Baisu.Ten tik MUSMYRĖS?Jolki palki…
    Būkite budrūs kas galite.Juk yra dar NEPATIKLIOJI iniciatyvinės grupės dalis,kuri ištars :”dovieriaj no provieriaj” ir ims revizuoti brokuotojų darbą ,mesdami “kauliuką” ir taip iš skaitmenų sudarydami bylos numerį,kurią reikią pertikrinti.
    Negana to,dar paimti patikrai tas bylas,kur tikrino per susitikimą AROGANTIŠKAI ir iš aukšto kalbėję VRK nariai.
    Išsireikalauti atskiroje patalpoje darbo vietas REVIZIJAI.
    Nesutikti su ATRANKINIU parašų POĖMIU,kol nėra parašų tikrinimo metodikos,patvirtintos kaip įstatymo priedo.
    Jei nespėja VRK įsitekti į terminą (15d.),nepratęsti jokiu būdu,kadangi mums taip pat nepratęsė.
    BALSAI privalo būti suskaičiuoti VISI,jei nespėja,tegul skelbia ,kad parašų pakanka Referendumui rengti.

    Atsakyti
  19. mintis says:
    11 metų ago

    Signatarai,mielieji,parašykit ką nors ,priminkit mūsų ,nuo Lietuvos E Parlamentaram ,kaip mums svarbūs vaikai,kad nuo kūdikystės galimai nebūtų tvirkinami,kad balsuotų 12 10 dieną EP prieš portugalės Editos Estrelos rezoliuciją.Kokie gali būti susilaikymai ar už ? Protu nesuvokiama.Tik Lietuvos signatarai gali dar jų paprašyti.
    Nuolankus Ačiū.

    Atsakyti
  20. SIGNALAS says:
    11 metų ago

    Mielieji Tautininkai, Tautinis jaunime ir visi bendraminčiai,
    Šiandien mes visi labai susirūpinę referendumo būties/nebūties klausimu ir tarsi pamiršom einamuosius kasmetinius reikalus. Ar nepamiršote per visus rūpesčius laiku pasirūpinti “rezervuoti” Gedimino prospektą Kovo 11-osios eisenai??????

    Atsakyti
    • Vienas laukas says:
      11 metų ago

      O Songaila priekyje ant žirgo raitas !
      CHA

      Atsakyti
    • Nepolitikas says:
      11 metų ago

      O kaip sekasi VRK parašus tikrinti. Gal yra kokiu naujenu…..

      Atsakyti
      • medus says:
        11 metų ago

        Geras klausimas, nors baisus.

        Atsakyti
  21. savanore says:
    11 metų ago

    eR.Pi.
    gruodžio 9, 2013 02:11

    Sveiki! 12. 09. 21 val. NAKTIGONĖS štabo posėdis.
    Tema:
    – gal geriau neklauskim,nes dar ims ir atsakys –
    (pagal komentarus)
    Seka:
    1) referendumas,ju-ju,Argentinos išdykėlės;
    2) ar taip jau Lietuvoj blogai?
    3) inteligento spindesys ir skurdas;
    4) apie žinias,knygas ir Maskvos agentus;
    5) nuo naktigonės laužo ir prie valdžios lovio;
    6) toliau apie keturias lietuvių tautas.

    Graži eiga būtų tokia:Jūs klausote,skambinate tel.+370 5 2333212 ir rašote pamąstymus.

    Jūsų NAKTIGONĖS pašnekovas Rolandas Paulauskas

    Atsakyti
  22. medus says:
    11 metų ago

    Tiems, kurie šiuo metu nešoka globalistų diriguojamos pasiutpolkės Ukrainai ir dar rūpinasi Lietuvos ir jos Tautos išlikimu, “Respublikoje” kviečiu paskaityti redakcinės kolegijos dėmesio vertus straipsnius:
    http://www.respublika.lt/lt/naujienos/lietuva/ziniasklaida/respublikos_redakcines_kolegijos_tribuna_nr1_gimtines_sargyboje/
    Mano manymu, ypač aktualios V. Radžvilo mintys. Gero skaitymo.

    Atsakyti
    • Nepolitikas says:
      11 metų ago

      Niekai ten ir filosofija….

      Atsakyti
      • medus says:
        11 metų ago

        Tai jau du dalykai;)
        O jei rimčiau, iš dalies gal ir esame ten kur esame, nes kažkas manė, jog mąstymas apie Tautą yra tuščias laiko švaistymas. Mintis yra visa ko pagrindas – kai tai suprasime, daug ką galėsime keisti.

        Atsakyti
  23. R says:
    11 metų ago

    Interneto svetainė, kuri rūpinasi lietuviškumu ir Lietuva, neturėtų rašyti „video“, lietuviškai tai yra „vaizdo įrašas“. Nenorint rašyti lietuviškų žodžių, galima įterpti filmavimo kamerą primenantį ženklą.

    Atsakyti
  24. medus says:
    11 metų ago

    Žmones, negali būti:

    http://www.ekspertai.eu/surinkta-daugiau-nei-300-000-parasu-del-referendumo/

    Atsakyti
    • visgi neužsakitė 300 000? says:
      11 metų ago

      Regis, ekspertai džiaugiasi vakarykšėmis žiniomis… atsiprašau apsidžiaugusiųjų – akimirka netikros laimės:) Kalbėjau su vienu iniciatyvinės grupės narių, duomenys keičiasi kas pusvalandį… išbraukys kiek reikės.

      Atsakyti
  25. medus says:
    11 metų ago

    Vakar po kitu straipsniu radau komentarą, kviečiantį pažiūrėti vieną filmą anglų arba rusų http://www.youtube.com/watch?v=QLIlJ95ze6g&hd=1 kalbomis (čia įkeliu tik vieną nuorodą į filmą rusų kalba, nes komentaras su 2 nuorodom laukia patvirtinimo), motyvuojant, kad „suprasite kas vyksta pasaulyje ir Lietuvoje. Kam tarnauja valdžia ir kodėl apsistatė policija, kariuomenėms ir kodėl priima keistus sprendimus“. Nusprendžiau pasitikrinti – niekada neatmetu kitokios informacijos vien dėl to, kad ji pateikta ne man žinomo šaltinio. Kai pažiūrėjau anglišką versiją iki maždaug 30 min., vis dar galvojau, kad yra šiek tiek persistengta bandant viską paaiškinti – mano manymu, per daug supaprastinat, arba kai kur – per daug komplikuojant. Apie daug ką turiu savo nuomonę, susidariusią iš maždaug 2 metų įvairių šaltinių savarankiško tyrimo, tačiau šį filmą visgi rekomenduočiau visiems kaip pradžiamokslį apie galios struktūras pasaulyje ir daugelio dalykų priežastis. Dar nebaigiau žiūrėti, bet kad ir kaip filmas baigtųsi, jame pateikiama informacija yra labai naudinga – bent jau susimąstymui, jei niekam daugiau. Gero žiūrėjimo:)

    Atsakyti
  26. NIDA-susimąstykite, jau laikas says:
    11 metų ago

    GRYBES DVIGUBI STANDARTAI Pažiūrėkite , banko Snoras tycinio sužlugdymo byloje, ka kalba Grybauskaite- niekas neirodyta, o jau sekančia diena Grybe kalbejo, jog nacionalizacija sveikinu, neva, akcininkai kažką pavoge?!! Koks teismas ka įrodė Snoro atveju- dvigubi standartai pas ponia is Daukanto aikštės !!! O kur nekaltumo prezumcija ?! Ir ka Grybauskaite kalba slaptos pažymos atveju apie savo Ulbinaite ?!

    Atsakyti
    • Amelija says:
      11 metų ago

      Belen ką šneki

      Atsakyti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Naujienos

Kviečia Petro Bartkaus-Žadgailos 100-osioms gimimo metinėms skirta paroda | voruta.lt nuotr.
Istorija

Kviečia Petro Bartkaus-Žadgailos 100-osioms gimimo metinėms skirta paroda

2025 05 31
Liuteronų sodas | M. Avik nuotr.
Architektūra

Vilniaus viešosios erdvės – tarp geriausių Lietuvoje: įvertintos Nacionaliniuose architektūros apdovanojimuose

2025 05 31
„Stasys Museum“ | V. Garlos nuotr.
Gamta ir ekologija

„Stasys Museum“ pirmųjų veiklos metinių proga pristato „Vaikų miško paviljoną“

2025 05 31
V. Zelenskio ir D. Trampo susitikimas Ovaliajame kabinete
Ukrainos balsas

V. Zelenskis: Rusija daro viską, kad kitas galimas susitikimas būtų bevaisis

2025 05 30
Mitingas prieš nekilnojamojo turto mokestį
Pilietinė visuomenė

Birželio 10 d. – antrasis mitingas prieš NT mokestį

2025 05 30
Andrius Kubilius ir Gitanas Nausėda
Lietuvoje

Prezidentas su EK nariu A. Kubiliumi aptarė gynybos stiprinimą

2025 05 30
Prezidentas apdovanojo tėvus ir globėjus
Lietuvoje

Prezidentas apdovanojo nusipelniusius tėvus ir globėjus

2025 05 30
Šaltibarščių festivalis
Gamta ir žmogus

Didžiulė vėliava ant TV bokšto atidarė šaltibarščių šventę

2025 05 30

SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • +++ apie K. Stoškus. Apie tautos poetę, išdavystę ir desovietizacijos politiką? (IV)
  • Mąstom nuo kito galo? apie Žmogaus teisių gynėjai: puolimas prieš A. Valotką – tai ideologinis spaudimas
  • ŠIANDIEN pavakare apie K. Stoškus. Apie tautos poetę, išdavystę ir desovietizacijos politiką? (IV)
  • LIETUVIŠKOS KARALYSTĖS JUNGTINĖS PAJĖGOS apie Žmogaus teisių gynėjai: puolimas prieš A. Valotką – tai ideologinis spaudimas

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • Avalynė ir apranga – draugai ar varžovai?
  • Kas kaltas dėl lėto kompiuterio darbo?
  • Būstas regionuose: ieškoma ramybės, saugumo ir gamtos
  • Kviečia Petro Bartkaus-Žadgailos 100-osioms gimimo metinėms skirta paroda

Kiti Straipsniai

Mitingas prieš nekilnojamojo turto mokestį

Birželio 10 d. – antrasis mitingas prieš NT mokestį

2025 05 30
Teismas priėmė nagrinėti skundą dėl VRK

Teismas priėmė nagrinėti skundą dėl VRK atsisakymo registruoti referendumą dėl piliečių nuosavybės apsaugos

2025 05 30
Zigmas Vaišvila | alkas.lt koliažas

Z. Vaišvila. VRK sprendimas atsisakyti registruoti referendumą ginantį piliečių nekilnojamąjį turtą apskųstas teismui

2025 05 29
Pinigai

Liberalai lauks Finansų ministerijos plano šešėliui mažinti  

2025 05 29
Spaudos konferencija Seime

Universitetai pasiruošę įgyvendinti valstybinės kalbos įstatymą laiku

2025 05 29
Daugiabučiai | am.lrv.lt nuotr.

Seimo komitetas laukia pasiūlymų dėl NT mokesčio

2025 05 26
Ričardas Garuolis

Seime svarstyta Sausio 13-ąją paskelbti nedarbo diena

2025 05 25
VRK 2025-05-22

Z. Vaišvila. Bailių valdžia ir kapų tyla dėl NT referendumo

2025 05 23
Pinigai

Svarbiausi viešieji pirkimai – tik su kaštų ir naudos analize

2025 05 23
Dainius Radzevičius

Žurnalistų etikos inspektoriumi siūloma skirti D. Radzevičių

2025 05 22

Skaitytojų nuomonės:

  • +++ apie K. Stoškus. Apie tautos poetę, išdavystę ir desovietizacijos politiką? (IV)
  • Mąstom nuo kito galo? apie Žmogaus teisių gynėjai: puolimas prieš A. Valotką – tai ideologinis spaudimas
  • ŠIANDIEN pavakare apie K. Stoškus. Apie tautos poetę, išdavystę ir desovietizacijos politiką? (IV)
  • LIETUVIŠKOS KARALYSTĖS JUNGTINĖS PAJĖGOS apie Žmogaus teisių gynėjai: puolimas prieš A. Valotką – tai ideologinis spaudimas
  • +++ apie Birželio 10 d. – antrasis mitingas prieš NT mokestį
 
 
 
 
 
Kitas straipsnis
Kauno miesto savivaldybės nuotr.

Kauno Taryba svarstys Valstybinio himno giedojimo įvedimą mokyklose

Sekite mus Feisbuke

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

Alkas.lt su Jūsų parama – už lietuvišką Lietuvą!

 fs22 mods | ket testai | Farming Simulator 25 mods | Inbank vartojimo paskolos | FS25 | fs25 mods | DARBO SKELBIMAI | lėktuvų bilietai

 

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai