2013 m. vasario 16 -ąją Kaune, Lietuvos tautinio jaunimo sąjunga (LTJS), minėdama Lietuvos valstybės atkūrimo dieną, surengė šventines eitynes nuo Ramybės parko iki Rotušės aikštės. Nors dalis tautinio jaunimo išvyko Vasario 16-osios švęsti į Šalčininkus, bet spalvinga tautinėmis vėliavomis pasipuošusi eisena sutraukė per tūkstantį įvairaus amžiaus dalyvių.
Tarp eisenos dalyvių buvo matyti nemažai žymių žmonių: visa olimpinės čempionės Rūtos Meilutytės šeima, Kovo 11-osios Nepriklausomybės akto signataras Audrius Rudys, kunigas Sigitas Grigas, Seimo narys Algirdas Patackas ir kiti.
Šešios merginos, apsirengusios tautiniais drabužiais nešė didžiulį plakatą kuriame buvo įrašas: „Pelų ir šiaudų niekas nefalsifikuoja, falsifikuojamos tik didžiosios brangenybės. Juozas Ambrazevičius-Brazaitis, sukilusios tautos vedlys.“ Eisenos dalyviai dainavo lietuvių liaudies dainas, skandavo šūkius: „Lietuva, sveikinam“, „Lietuva – lietuviams, lietuviai – Lietuvai!“, „Lietuvos žemės neparduosime, Briuseliui nepasiduosim!“, „Ne Rytams, ne Vakarams, Lietuva – Lietuvos vaikams!“.
Žmonės eitynes sveikino draugiškais mostais ir plojimais ir pritariančiais šūksniais ir žodžiais: „Šaunuoliai!“, „Kol tokio jaunimo bus – Lietuva nepražus!“, „Tokie Lietuvos nepaliks ir neemigruos“…
Tiesa, dar neprasidėjus eitynėms eisenai kelią bandė pastoti vyriškis prisistatęs „žemaičiu, o ne lietuviu“. Jis stovėjo nepraleisdamas eisenos ir bandė aiškinti, kad tai esą vieša vieta ir niekas jo iš čia neturi teisės demokratiškoje šalyje nuvaryti. Įkalbėjus provokatorių pasitraukti eisena pajudėjo vėluodama.
Eitynes stebėjo ir filmavo itin gausios policijos pajėgos. Po eitynių Kauno apskrities Vyriausiasis policijos komisariatas išplatino pranešimą, kad renginys, kuriame viešąją tvarką užtikrino Kauno apskrities vyriausiojo policijos komisariato pareigūnai praėjo taikiai, be nesusipratimų, eitynių dalyviai geranoriškai atsižvelgė į policijos pareigūnų pastabas ir teisėtus reikalavimus. Ir nors Kauno apskrities policija padėkojo eitynių rengėjams ir dalyviams už pagarbą valstybinei šventei ir įstatymams, supratimą ir bendradarbiavimą, tačiau atsirado ir renginiu nepatenkintų šmeižikų.
httpv://youtu.be/MbKJmldzkwk
httpv://youtu.be/eL06gc8jHGI
httpv://youtu.be/Pd3ZBcTBjP8
Renginį stebėjo ir grupelė atvykėlių iš JAV bei Izraelio. Atvyko ir du garsūs „nacių medžiotojai“ žydai Efraimas Zurofas bei Dovydas Kacas. Jie itin dėmesingai stebėjo eitynes, filmavo ir fotografavo ir žinoma viešai piktinosi, kad jų žodžiais tariant „šie neonaciai ir fašistai žygiuojantys per Kauno centrą gadina nuostabią šventę… Gėda, per vieną svarbiausių Lietuvos švenčių, pagrindinėse Kauno gatvėse matyti tokį vaizdą“, – žurnalistams piktinosi E.Zurofas.
Kaip gūdžiais sovietiniais laikais atsirado ir šio gražaus tautinio-patriotinio renginio smerkėjų. Lietuvos žydų bendruomenė (LŽB) po šventės paskelbė griežtą protestą.
Vasario 16-osos vakare išplatintame pranešime cituojama laikinai LŽB pirmininkės pareigas einanti Faina Kukliansky piktinosi, kad eitynių metu skambėję šūkiai „Lietuva lietuviams“ ir esą buvo nešami plakatai „Vakar juden raus, šiandien Lietuva lietuviams“. Tai, pasak jos, rodo, kad eitynių dalyviai „laiko Lietuvą etninių lietuvių valstybe, o visi kiti turbūt – antrarūšiai piliečiai“. Pasak jos, eisenos dalyviai „propaguoja etninės, o ne pilietinės valstybės principą, ir tai šiuolaikiniame pasaulyje tikrai nepriimtina“. Toks elgesys, pasak jos „prieštarauja ir Konstitucinio Teismo išaiškinimui, kad tauta – visi jos piliečiai, o ne etniniai lietuviai“.
Lietuvių tautinio jaunimo sąjungos (LTJS) pirmininkas ir Tautininkų sąjungos vicepirmininkas Julius Panka LŽB pareiškimą pavadino šmeižtu:
„Aš nežinau ar LŽB pirmininkė Faina Kukliansky yra suklaidinta ar ji yra sąmoninga provokatorė. Tačiau teiginys, kad eitynėse buvo nešamas plakatas „Vakar – juden raus, šiandien – Lietuva lietuviams!“ yra šlykštus šmeižtas darantis gėdą žydų bendruomenei. Mūsų organizacija lauks ponios Fainos atsiprašymo dėl šio šmeižto. O, eitynėse skambėjęs šūkis „Lietuva – lietuviams, lietuviai – Lietuvai!“ nėra nukreiptas prieš jokias tautines mažumas.“ – portalui Alkas.lt sakė J.Panka ir pridūrė, kad – šūkis „Lietuva – lietuviams!“ apima visus lojalius Lietuvos valstybei piliečius“.
Lietuva- lietuviams.
Lietuvoj sprendžia lietuviai.
Ir taškas.
Ir kitaip nebus.
Ir nesvarbu ką kokie juodošiai šneka ir galvoja.
Kas nenori būti lietuviu, tas gali eldoradų ieškoti kitose šalyse.
Nelengva jaunai mūsų Lietuvai – dar tautinės valstybės gerai nesukūrėme, užėjo okupantai ir nutraukė šį darbą, vos vėl atsigavom, ir užėjo globalizacija. Nesijaučiam tvirti, šaukiam “Lietuva lietuviams”, vietoj to kad šventės dieną būtume vieningi, prieš kažką kovojam. Tikiuosi, mums padės lietuviškas santūrumas, tvirtas ir ramus nusiteikimas.
Norėčiau, kad į kitą eiseną A. Patackas pakviestų ne tik Diawarą, bet ir kitų jaunimo organizacijų ir subkultūrų atstovus, kad visi eitų broliškai nusiteikę, ne kaip visuomenės dalies, bet kaip visos Lietuvos atstovai. Dar daugiau trispalvių ir vienybės!
Visa bėda, kad eitynių organizatoriams to nereikia. Jie laimingi jaučiasi būdami vienos juodos spalvos, atsiriboję nuo margo pasaulio.
O kas gi geriau žino, ko organizatoriams reikia, o ko – ne, jeigu ne tamstelė, ar ne? 🙂
tamstelė mato organizatorius išlendančius į TV tik tam tikrais specifiniais klausimais. To ir užtenka…
Tamstele, čia buvo retorinis klausimas 🙂 Kliedesių iš serijos “taip yra, nes AŠ taip galvoju” prisiklausėm pakankamai 🙂
Ir taškas? Gal geriau kablelis 🙂
Niektauzos jūs visi – svetimžodžiais apšašę 🙂
Juk prašiau NEIŠSIŽIOTI!
“portalui Alkas.lt sakė J.Panka ir pridūrė, kad – šūkis „Lietuva – lietuviams!“ apima visus lojalius Lietuvai valstybę piliečius“.” – LOJA’lius (ar čia nuo žodžio “loti”?)
“lojalius” – ištikimus, atsidavusius
Parašiau, kad jums nereikėtų apsimesti kvaileliais ir klausti, kaip išversti į lietuvių kalbą 😀
J.Panka,
nedelsiant dera kreiptis į policiją pareiškimu, kad būtų atliktas ikiteisminis tyrimas dėl Kukliansky, Kaco, Zurofo pareiškimų, kuriais yra šmeižiama Lietuva ir jos žmonės, švenčiantys Lietuvos valstybinę šventę..
Reikia užsiundyti ant Kukliansky, Kaco, Zurofo mūsų užsienio reikalų ministrą, kad jiems minkštą vietą išbučiuotų.
UR ministeris jei Lenkams tokią procedūrą atlieka ir net šiai procedūrai atlikt važiuoja į Lenkiją, tai jau šiem personom ir nežinant Tautai tai atliks.
Labai gražu ir labai prasminga! Ir kam gi Lietuva, jei ne lietuviams… Žinoma, kad lietuviams! O šmeižikams -GĖDA!
Puiki kunigo R.Grigo kalba.
Taip, ir aš jam pagarbą noriu pareikšti
Robertas Grigas ir Atgimimo, ir Sąjūdžio laikmečiu buvo tikras, ką sako, ir šiandien įkvepia, šviečia… Tokie žmonės veda tautą. Ačiū
Ruiku. Sveikinu visus ir dėkoju. Būtų vienas patarimas ateičiai – esame dainų kraštas, turime daugybę gražių dainų, tiek folkloro kariška tematika, tiek partizaninių dainų. Daugelis dainų yra maršo tempo, pagal jas labai smagu žygiuoti, beto daina pakelia nuotaiką tiek dainuojantiems, tiek iš šalies stebintiems. Šie jauni žmonės nemoka dainuoti, arba dainuoja nevisai patenkinamai. Reikėtų daugiau dėmesio skirti dainoms. Yra žmonių, kurie galėtų padėti, o daina jauniems žmonėms praverstų įvairiomis progomis – ar tai švenčių, ar tai žygių metu. Tiktų švenčių eisenos metu ir pvz. grojantis akordeonu, ar armonika žmogus. Tai būtų visai kita, daug šventiškesnė nuotaika.
Pritariu!
Čia tinka okupanto tezė – i nevoružionoi glazoi bilo vidna… taip būtinai kitais metais reikia šią spregą užtaisyti, nes gaunasi kažkas sau kažkas kitas … vėl sau tai tą tai kitą rėkauja ir gaunasi net sakyčiau nepagarba valstybei. Juk valstybė kaip tik apdainuojama, kaip tik AUKŠTINAMA GRAŽIOMIS TAUTINĖMIS DAINOMIS ir būtinai SU NUOSTABIU ATLIKIMU, o šiais metais gavosi ne taip ir gana ko norėjosi iš eitynių išgirst… + tie policininkai kelyje manau irgi NE VIETA JIEMS … lydi kaip žydus į getą… negi patys eitynių organizatoriai negali užtikrint rimties? Jau tik šiuos du pastebėjimus įvykdžius – eitynės tikrai SUPER GAUTŪSI. Apie tai prašau pagalvoti Kovo 11 Vilniuje. Kaip gražu buvo matyt … tankai važiuoja, o tauta susirinkusi DAINUOJA.
Mielieji, Kovo 11 eitynėse Vilniuje, tikiu dalyvaus dar daugiau tautiečių. Ir mamo šeima dalyvaus.
Gal kas galėtų įkelti šį mano komentarą į delfį, nes esu užblokuota. Ir žinau, kad tai “nacių medžiotojų” darbas.:
Žinote, cėciau, jei vyrai neis, eis moterys tėvynės ginti. Nes “vnevole my nerazmnožaemsia” . Aišku?
Nors, iš dalies, teisingai pastebėjot. Nuvaryti nuo žemės kaimo bernai tikrai neis ginti ją supirkusių žemvaldžių nuosavybės. Anušauskas turėtų prisiminti, kad net 1918 m. savanoriai klojo galvą už tėvynę ne vien iš meilės tėvynei – jiems buvo pažadėta sulenkėjusių dvarininkų žemė, antraip jie būtų su Leninu nuėję. Ir pažadas buvo ištesėtas. O sulenkėję dvarininkai iki šiol inksčia ant Lietuvos ir vadina mus dėl to raudonaisiais. Laikas istorikams ir apie tai prabilti. Nes šis konfliktas vis dar nepasibaigė. Vyriausybės vietoje ieškočiau Lenkijoje savų dvarininkų, tokių kaip Giedraičiai, ir paskatinčiau juos atrasti savo tikrąją tapatybę. Mūsų prezidentės ori laikysena būtent tą ir daro. O Linkevičiaus lankstymasis, labai jau mužikiškas, skatina juos vėl iš aukšto žiūrėti į savo buvusius baudžiauninkus, kurie visgi išlaikė tautiškuma.. ne taip kaip ponuliai, susigundę lenkiškais herbais ir dvarais.
Tačiau ir Tomaševskis iš dalies teisus kaskart kartodamas, kad buvę baudžiauninkai, tapę oligarchais, kitus be gailesčio vėl verčia vėl baudžiauninkais. O oligarchai (pinigų diktatūra) kariuomenę paprastai samdosi tam, kad save apsigintų nuo konkurentų, bet dar labiau nuo savų piliečių… save nuo tų, kuriuos nuskriaudė, nuo nepatenkintos skurdžių masės. Argi ne oligarchų iškilimas Lietuvos ir Lenkijos respubliką atvedė prie žlugimo, padalinimo? Argi nepamenam kaip dar pačioj pradžioj lenkų kariai palikdavo karo lauką dėl nesumokėtų algų ir likdavo kautis vieni “žiopli” žemaičiai?
O argi ne tokiu pačiu tikslu ir JAV finansiniai Bušo oligarchai-neokonai, vis mažindami valstybę (jos įtaką) sumanė naują globalų konfliktą, kurį pavadino karu su terorizmu? O Putinas ką tik juos dar papildė. Jis jau kariauja prieš terorizmą ir ekstremizmą. Taip pat ir internete. Dauguma iš mūsų jau pajuto to pasekmes rašydami komentarus. Ir tai yra todėl, kad karas jau vyksta. O ideologinis karas kai okupuojamos piliečių smegenys yra kur kas pavojingesnis nei ekonominis ar militarinis. Tad man iki šiol neaišku ar Putinas tik ginasi ar gindamasis puola?
Vat kur bėda.
Aukščiau žinutės autoriui apšviečiu abejones apie putino gynybą … puolimą. Tas ponas nuversdamas Borisą Jelciną kartu į kremlių ir visus aukščiausius postus atsivedė TIK KGB pradedant pulkininkais ir baigiant generolais. Tai dabar gal aiškiau ar putinas puola ar ginasi:
http://www.oxpaha.ru/publisher_234_7802
Jei dar įdomu, įvesk i jandeksą frazę: КГБ во власти и бизнесе
Tada tikrai įsitikinsi šiuo rusijos prezidentu ir suprasi kodėl Xodorkovskis sėdi, o buvęs gynybos ministeris serdiukovas … tik LIUDININKAS milijardų aferos byloje – juk KGB-as kolegos KGB-to NETEISĖ IR NETEIS. :-))
O jei atvirai tai ir mane delfi užblokavęs, nes kiek aiškinausi DELFI – kremliaus rupporas pabaltijo valstybėse… taip kaip ir 15 min … pabaltijyje ir net Ukrainoje ir visur DYKAIii.. ? :-))
po Anušausko straipsniu – pamiršau pasakyti:)
Gerai, kad bent nešūkauja: “Ne – europos sąjungai” 😀
“Ne – Europos Sąjungai!”
Klestinti Lietuva – savarankiškai kuriama.
Be maskvėnų briuseliokų ir kitokių letenų : )
Prašom pateikti konkretų pavyzdį kur “briuselis”, t.y. Lietuvos, Latvijos, Estijos, Suomijos, Lenkijos, Čekijos, Airijos ir kiti europarlamentarai tame tarpe, Lietuvai sutrukdė klestėti???
Lietuvos Konstitucija, priimta Lietuvos piliečių 1992-10-25 referendume, yra tepliojama seimo bunkeryje pagal briuseliokų diktatą.
Žemiau cituosiu advokatės laišką.
Lietuva yra brutaliai naikinama pagal briuseliokų diktatą.
Tai jau keliskart sakėt, kad “briuselis yra blogis”, tai laukiu atsakymo į klausimą: KUR IR KAIP KONKREČIAI YRA SUKLIUDYTA KLESTĖTI?
1)Išmokos žemdirbiams už prekinės gamybos nutraukimą yra blogis. Žmones nuo žemės nuvarė, o ūkininkų sluoksnis (būtent sluoksnis, o ne pavieniai stipresni buvusių kolūkių vadovų ūkiai) – nesusikūrė. Dabar jau keliamas žemės mokestis ir pradedama mygti, kad būtų galima leisti įsigyti žemę užsieniečiams. Kaip manai, ką darys žmogus, kuris turi šiek tiek žemės, tačiau susigundė nedirbti jos, o išvažiuoti kur nors į Airiją, nes tuo metu atrodė taip bus lengviau išgyventi, vaikus išmokslinti? Ir kur mums (ar mūsų vaikams) reikės gyventi, jeigu vieną gražią dieną ES „babach“, o 90 nuošimčių žemės priklauso, vokiečiams, danams ar kokiems amerikonams? Ar nereiks peštis su kokios Vokietijos ar JAV „taikdariais“, kurie čia „teisėtai“ įsikurs ginti savo piliečių teisių?
Nereikia pezelėt dėl tiek nuošimčių. Jei ES gražią dieną ”babach”tai tie vokiečių ar amerikonų taikdariai saugodami savo apsaugos ir tavo.Pats neapsaugosi mano ar savo nuo lenkų ar rusų.
O dėl kiek nuošimčių reikia pezėt? Įvardyk. Turiu dar klausimų:
1) – ar 1939-1953 metais vokiečių ir amerikonų taikdariai apsaugojo Lietuvą nuo rusų?
2) – ar vokiečių ir amerikonų taikdariai 1920 apsaugojo Lietuvą nuo lenkų?
3) – ar nuo vokiečių ar amerikonų taikdarių nereikia saugotis lygiai taip pat, kaip nuo rusų ir lenkų? Kaip ten buvo 1938 metais su Klaipėda?
4) – kiek pačiam kartų reikia užlipti ant grėblio ir kokio dydžio gumbą kaktoje būtina susimušti, kad… nebelipti ant to grėblio?
Gal turi receptą kaip mums vieniems nuo grobikų apsiaugoti.1939 Lietuva atsisakė visų pasiūlimų ir pasiskelbė neutrlitetą, todėl lipo kas norėjo.Tada buvo kita situacija ir draugų neturėjom ir tokių taikdariškų strukturų nebuvo. Todel tavo išvardinti punktai čia neprieko. Šiandien kad ir kokius ,bet vistik turim draugus NATO ir EU.Todel nei Rusija ,nei Lenkija dar atvirai negrasina.O kad europos sąj. politiką keist reikia aš sutinku.Bet visu pirma patys nebukim mulkiais.Turim konstituciją, kurios nesugebam vykdyt.
1) Žlugdymas duodant pinigų???????
Visų pirma pasidomėkite realiai kaip ir kada yra išmokos. Kuo daugiau dirbi tuo daugiau gauni išmokų. Už nupjautą žolę gausi mažiau nei už pasėtus rugius, tai ar gi čia ne SKATINIMAS dirbti? Ir esmė, kad tokį skatinimą gauna visi ir maži ir dideli.
2) Žemės mokestis tai ne briuseliškas, o tautiškas lietuviškas, priimtas, kai dar tautininkai buvo valdžioje 🙂
3) Žemę parduoda žmogus, o ne briuselis. Tai jei patys eiliniai Lietuvos gyventojai, broliai tautiečiai, parduoda savo žemę bilekam, tai kuo čia dėtas briuselis? Na gi neparduok savo žemės užsieniečiui ar vagiui.
Grąžinkite mūsų krepšininkus iš Izraelio komandų, kuriose jie uždirba dešimt kartų daugiau negu ruso Romanov Vladimyro “Žalgiryje.
o aš atsiprašau visų žydų, lenkų ir co, kad mano tautiečiai jiems sudaro begalę nepatogumų klestėti ir siurbti jų kraują…
Prašom konkrečių pavyzdžių kur žydai ir lenkai siurbia tavo kraują.
Ir tipo, banditas lietuvis su peiliu yra geriau už išsilavinusį lenką ar žydą???
Prašom pavyzdžių apie lietuvį su peiliu. Nes žydui pirmoje XX a. pusėje nereikėjo nei peiliuko, o kiek lietuvių išgalabijo ne savo rankomis. Dar prašom pavyzdžių apie išsilavinusį lenką. Ne apie sulenkėjusį lietuvį, bet tikrą lenką. pastebiu, kad kur bedurtum į lenką su išsilavinimu, taip ir atsikasa, kad jis kilmės nuo Lietuvos. Pradedant karaliais ar net lenkiškais prezidentais. Ir ne tik Komarovskiais, bet ir pačiais pirmuoju Lenkijos prezidentu.
Yra du variantai: a) tamsta skatinate tautinę neapykantą, priešpastatydamas “banditus lietuvius” ir “išsilavinusius lenkus ir žydus”, arba b) naudojate kairuolių demagogų fokusą iš serijos “ar tau geriau negras profesorius, ar baltasis banditas?”. Tikiuosi, kad teisingas yra antrasis variantas. Tokiu atveju: nelyginkite skirtingų kategorijų. Tiek banditų, tiek inteligentų yra visose tautose, todėl jei norite lyginti pagal tautybe, tai pagal ją ir lyginkite – o ne pagal socialinį (ar kriminalinį) statusą ar pan. Pastaruoju atveju banditus reikia lyginti su banditais, o inteligentus – su inteligentais. Priešingu atveju logikos bus tiek pat, kiek klausime “ar tau geriau kiauliena, ar batai?” 🙂 Atsakant į tamstos klausimą, pertvarkytą taip, kad atitiktų logikos taisykles: Lietuvai geriau lietuvis inteligentas, negu lenkas ar žydas, o banditas su peiliu blogai nepriklausomai nuo jo tautybės 🙂
Žinoma, dėl to ir sakau, kad idiotiškai atrodo šūkiai prieš tam tikrą tautą, arba tam tikrą žmonių rūšį. jei šauktumėt “banditai lauk”, tai tikrai niekas nepyktų. O jei kadaise šaukėt “juden raus”, tai geriau parėkaukit “litauern raus”, juk turėsit omeny tik banditus, o ne visus, ar ne?
Malonėkite pateikti įrodymų, kad nors vienose LTJS organizuotose eitynėse buvo “šūkiai prieš tam tikrą tautą arba tam tikrą žmonių rūšį”.
Tikrai tikrai nebuvo pirmose eitynėse?
Cituoju advokatės laišką.
************************************************************************************************************************************************
Mes bežemiai ??
Lietuvos žemės okupacija, iš mūsų slapta JAU atimta nuosavybės teisė
į mūsų pačių Žemę, skaitykite žemiau
LIETUVOS KONSTITUCIJOS 2003-01-23 47 STR. PATAISOMIS LIETUVOS PILIEČIAMS ATIMTA NUOSAVYBĖS TEISĖ Į ŽEMĘ –
AR GALĖJO PARLAMENTARAI TO „NEPASTEBĖTI“?
AR TAI GALI BŪTI TIK KLAIDA?
Lietuvos Konstitucija, priimta Lietuvos piliečių 1992-10-25 referendume
nustatė pagrindines Lietuvos piliečių teises ir laisves.
Konstitucijos 47 straipsnis nustatė:
Žemė, vidaus vandenys, miškai, parkai nuosavybės teise
gali priklausyti tik Lietuvos Respublikos piliečiams ir valstybei.
Žemės sklypai nuosavybės teise įstatymų nustatyta tvarka ir sąlygomis gali
priklausyti užsienio valstybei – jos diplomatinėms ir konsulinėms įstaigoms įkurti.
Lietuvos Respublikai išimtine nuosavybės teise priklauso:
žemės gelmės, taip pat valstybinės reikšmės vidaus vandenys,
miškai, parkai, keliai, istorijos, archeologijos ir kultūros objektai.
Lietuvos Respublikai priklauso išimtinės teisės į oro erdvę virš jos teritorijos,
jos kontinentinį šelfą bei ekonominę zoną Baltijos jūroje.
(1992-10-25 redakcija )
Vėlesni Straipsnio pakeitimai: Nr. 1-1390, 96.06.20, Žin., 1996, Nr. 64-1501 (96.07.05)
47 straipsnis
Žemė, vidaus vandenys, miškai, parkai nuosavybės teise
gali priklausyti tik Lietuvos Respublikos piliečiams ir valstybei.
Savivaldybėms, kitiems nacionaliniams subjektams, taip pat
tiems ūkinę veiklą Lietuvoje vykdantiems užsienio subjektams,
kurie nustatyti konstitucinio įstatymo pagal Lietuvos Respublikos pasirinktos
europinės ir transatlantinės integracijos kriterijus,
gali būti leidžiama įsigyti nuosavybėn ne žemės ūkio paskirties žemės sklypus, reikalingus jų tiesioginei veiklai skirtiems pastatams ir įrenginiams statyti bei eksploatuoti.
Tokio sklypo įsigijimo nuosavybėn tvarką, sąlygas ir apribojimus
nustato konstitucinis įstatymas.
Žemės sklypai nuosavybės teise įstatymų nustatyta tvarka ir sąlygomis gali
priklausyti užsienio valstybei – jos diplomatinėms ir konsulinėms įstaigoms įkurti.
Lietuvos Respublikai išimtine nuosavybės teise priklauso:
žemės gelmės, taip pat valstybinės reikšmės vidaus vandenys,
miškai, parkai, keliai, istorijos, archeologijos ir kultūros objektai.
Lietuvos Respublikai priklauso išimtinės teisės į oro erdvę virš jos teritorijos,
jos kontinentinį šelfą bei ekonominę zoną Baltijos jūroje.
Tačiau 2003-01-23 47 konstitucijos straipsnio redakcija (Nr. IX-1305, 2003-01-23,
Žin., 2003, Nr. 14-540 (2003-02-07)
dėl Konstitucijos 47 straipsnio pakeitimo įstatymo įsigaliojimo:
šią teisę Iš Lietuvos piliečių ATĖMĖ:
47 straipsnis
Lietuvos Respublikai išimtine nuosavybės teise priklauso:
žemės gelmės, taip pat valstybinės reikšmės vidaus vandenys, miškai,
parkai, keliai, istorijos, archeologijos ir kultūros objektai.
Lietuvos Respublikai priklauso išimtinės teisės į oro erdvę virš jos teritorijos,
jos kontinentinį šelfą bei ekonominę zoną Baltijos jūroje.
Žemę, vidaus vandenis ir miškus įsigyti nuosavybėn Lietuvos Respublikoje
užsienio subjektai gali pagal konstitucinį įstatymą.
Žemės sklypai nuosavybės teise įstatymų nustatyta tvarka ir sąlygomis
gali priklausyti užsienio valstybei – jos diplomatinėms
ir konsulinėms įstaigoms įkurti.
Straipsnio pakeitimai:
Nr. I-1390, 1996.06.20, Žin., 1996, Nr. 64-1501 (1996.07.05)
Akivaizdu, jog tai yra NEGIRDĖTO MASTO AFERA.
Juk negalėtumėte patikėti, kad aplamai tokie veiksmai, atliekami LR Seime,
dėl Konstitucijos pataisų teikiant privalomas išvadas teisingumo ministerijai, konstitucinės teisės specialistams ir balsuojant už pataisą Seimo
“konstitucinei“ daugumai yra įmanomi.
Priėmus šias Konstitucijos pataisas buvo įvykdytas , esą Europos sąjungos reikalavimas , įtraukiant 47 str. 3 dalį dėl žemės įsigijimo nuosavybėn Lietuvos Respublikoje užsienio subjektams , nustatant, kad gali žemę įsigyti Lietuvoje pagal konstitucinį įstatymą,
tačiau LIETUVOS PILIEČIŲ TEISĖ
KONSTITUCIJOJE NEI PAGAL KONSTITUCIJĄ,
NEI PAGAL KONSTITUCINĮ ĮSTATYMĄ NET NEPAMINĖTA.
*******************************************************************************************************************************************
Laiške advokatė užduoda štai kokius esminius klausimus.
Cituoju.
***********************************************************************************************************************************
Ar teisėti šis ir kiti Lietuvos Respublikos Konstitucijos pakeitimai,
jei Konstitucija buvo priimta Lietuvos piliečių 1992-10-25
referendume?
Ar referendumo priimtam įstatymui pakeisti
nebuvo privalu inicijuoti referendumą?
***********************************************************************************************************************************
Labai labai gera pataisa. Kai lietuvis iš lietuvio žemę perka už 2000 Lt/ha, yra pasityčiojimas. Užsienietis sumokės realią kainą – 20 000 EUR/ha, ir žmogus bus patenkintas. O dabar užsieniečiai dirbamus laukus superka Lietuvos piliečių vardu, tie tarpininkai gauna kas priklauso, o savininkas – centus. Ar geriau skaidrus sandėris, ar suktybė? Žemė pirmiausia yra turtas, jis turi kauną, ir jokie poetiniai išvedžiojimai čia ne vietoj.
Lietuvos žemę saugo Lietuvos patriotai.
Lietuvos gynėjai iki šių dienų mena tikrus vyrus, kritusius už Lietuvos žemę Saulės mūšyje, Durbės mūšyje, Žalgirio mūšyje. Jie ilsisi Lietuvos žemėje. Lietuvos gynėjai gerbia savo protėvius ir jų garbingus žygdarbius. Lietuvoje yra pakankamai dorų žmonių, kad išsaugotų garbingų protėvių palikimą savo vaikams. Lietuva yra mums ir mūsų vaikams amžinai. Nedera drumsti Lietuvos ramybę visokiems agresyviems perėjūnams užsieniečiams.
Amelija esi Lietuvos naikintojų sąraše.
Kur pasiskaityti tą sąrašą? Ar jame įrašyti bus šaudomi, ar tik “Litauer, raus”? Kas dar be manęs tame garbingame sąraše? Norėčiau žinoti, su kuo jūs mane į konclagerį siųsite…
Nešnekėk – daugiau Lietuvos rinkos kainų nemokės.
ar esminius Lietuvos valstybės išlikimo dalykus galima įvertinti:”sumokės rinkos kaina”??? Įkainuoti?
Čia iš Anglijos grįžę emigrantai papasakojo, kad Didžiojoje Britanijoje iš viso nėra privačios žemės nuosavybės – visa žemė priklauso karalienei, t. y. valstybei. Žemę galima iš karalienės išsinuomuoti 100 metų, tą nuomos teisę perduoti savo palikuonims arba parduoti, bet visuomet galutinį žodį apie tai, kas bus veikiama su žeme tars karalienė, t. y. valstybė.
Vadinasi, teiginys, kad žemę parduoti tarptautinėms korporacijoms verčia Europos Sąjunga tėra eilinė liberastų legenda siekiant dar kartą apipplėšti Lietuvą.
Nejau Lietuva tapo išparduotuve paskutinių išpardavimų būsenoje?
Gal kiti ir gali būdami globalaius pasaulio dalelytėmis nutūpti bele kur,bet lietuviai visada siekė turėti savo valstybę ir stipriai įleistas šaknis savo žemėje.Kalba,sava žemė- neatsiejama šio siekio dalis.
Pasityčiojimas yra tai, kad sugundžius veltui mokamais pinigais, žemdirbius nustūmė nuo žemės, o kaina nukrito iki 3500Lt už ha (nemačiau tokios kainos 2000 dar). Bet ponia teisi – tai vieno plano dalis: žemė pigiai atsiduria vertelgų rankose, o tada jau brangiai – užsieniečių. Vertelgos, bei jų gerus mokslus užsienyje išėję anūkai tuo metu su neblogu pradiniu kapitalu sočiai gyvena užsienyje ir palaipsniui tampa tikrais biurgeriais, kuriems nusišikt ant Lietuvos, lietuvių kalbos ir visų tų liwinų baudžiauninkų. Planas geras, ponia Amelija ir tobulai vykdomas, ar ne? Ir sveikinimai Jūsų anūkams, kaip jiems ten ES viršūnėlėse sekasi?
Gaila, kad šis planas turi silpną vietą: kol negali parduot užsieniečiui, kad ir kiek turi prisipirkęs – neuždirbsi nieko, nes kainą tai patys numušėm.
Ačiū, anūkai klesti. O žemės prieš karą seneliai turėjo ne tirk ir daug: 40 ha dirbamos ir 10 ha miško Suvalkijoj. Ne ką ir iš užsieniečio gausi, bet parduot kolchozo pirmininkui tikrai neapsimoka, palauksim, kol baigsis žemės konsolidacija ir lauksim tikros kainos.
Malonu dalyvauti savo valstybinėse šventėse. Su seima Kaune buvom visuose renginiuose ir karo muziejaus sodelyje ir eisenoje ir prie Prezidenturos. Šventiška nuotaika. tik Ramybės parke kažkas gal labai norėjo dėmesio, ypač vienas -juodi ilgi plaukai neplauti, iššaukiančios išvaizdos kažko sukiojosi su kitais panašiais. atėję į šventę, bet neprisijungė į koloną, Laisvės al. vel išlysdami prieš akis?…matyt atvykę. Jei pakviestas vykti į šventę svetur privalu pagerbt tą šalį savo dalyvavimu šventinėse eitynėse…
SUPUVUSI DEGRADUOTA SISTEMA PRIES LAISVA ZODI-VALDZIOS KLUPCIUKAI MEDTAMI NUJRODYMU IS AUKSCIAUSIKOS VAZLDZIOS NURODYMU-BIJO JAUNIMO-SUSIDOROTI KAIP SOVIETU LAIKAIS-IR JIE KUREJAI LAISVOS LIETUVOS-KITO ZODZIO NERA-TAUTOS SIUKSLES
Vasario 16 su eisena buvau Kaune.Nudžiugau pamatęs pažystamą senųjų šaulių paradinę uniformą. Negalėjau paeiti pro šalį. Priėjau, kaip Vilniaus senasis šaulys ir savanoris pasveikinau Kauniečius bendražygius su švente. Pasidarė keista,-kodėl jie išsirikiavę šalia eisenos. Pakviečiau prisijungti. O atsakymas pribloškė: – “Mums negalima, bet mes vistiek atėjom nors pagarbą atiduoti”.
Tikra tiesa, šalia mūsų eisenos Laisvės viduriu ėjo daugiau lydinčiūjų žmonių negu kolonoje, jų veiduose ir elgsenoje visiškai aiškus buvo mūsų palaikymas. Bet žengti kelis žingsnius artyn ir įsilieti į eiseną jie bijojo. Keista ta baimė savoje nepriklausomoje valstybėje. Tie lygiagreta su mumis ėję žmonės valdžios statistikoje į eisenos dalyvius neįskaičiuoti. Bet kartą išdrįsę žingsniuoti šalia patriotinės eienos, kitą kartą į ją įsilies. Drąsiai padarykime tai kartu šiemet kovo 11 Vilniuje, Gedimino prospekte!
Taip,šauliams (kaip šaulių būriui) yra uždrausta dalyvauti abejose eisenose(16d. – 11d.).Pavieniai gali dalyvauti,bet be šaulių aprangos.
Šaulių vadovybės atsisakymas padėti tvarkyti piliakalnius,alkakalnius,senąsias šventvietes..
Žinoma yra išimčių,atsiranda Lietuvai prisiekusių pagarbių šaulių Tėvynainių 🙂
Bet daugumoje tarnauja bažnyčiai,o ne Lietuvai…
Valdžia persigandusi žydomasonų trydos – net premjerinis Jonukas kažką burbuliavo, todėl ir vengia, kad su kuo nors sutapatinti nebūtų.
Vasario 16 su eisena buvau Kaune.Nudžiugau pamatęs pažystamą senųjų šaulių paradinę uniformą. Negalėjau paeiti pro šalį. Priėjau, kaip Vilniaus senasis šaulys ir savanoris pasveikinau Kauniečius bendražygius su švente. Pasidarė keista,-kodėl jie išsirikiavę šalia eisenos. Pakviečiau prisijungti. O atsakymas pribloškė: – "Mums negalima, bet mes vistiek atėjom nors pagarbą atiduoti".
Blogeris Zeppelinus. Kas kursto tautinę nesantaiką? LŽB pareiškime Antifa Lietuva ‘nuopelnai’ priskirti LTJS
Blogeris Zeppelinus, http://www.zeppelinus.livejournal.com
2013 02 17 17:06
https://alkas.lt/2013/02/17/blogeris-zeppelinus-kas-kursto-tautine-nesantaika-lzb-pareiskime-antifa-lietuva-nuopelnai-priskirti-ltjs
Komentarai
https://alkas.lt/2013/02/17/blogeris-zeppelinus-kas-kursto-tautine-nesantaika-lzb-pareiskime-antifa-lietuva-nuopelnai-priskirti-ltjs/?comments#comments
Puikus straipsnis – rekomenduoju visiems perskaityti (ir komentarai geri…):
Patriotizmas – didžiausia grėsmė
http://www.ekspertai.eu/patriotizmas-didziausia-gresme/
Paskelbta: 2013-02-17 09:04
Autorius: Erika Drungytė
Plačiau čia:
2013-ųjų Vasario 16-osios Patriotinės eitynės Kaune.
http://lndp.lt/diskusijos/viewtopic.php?f=138&t=10017
Eitynėse vėl pajutau vienybės jausmą,kaip ir Sąjūdžio laikais.Kada mes nieko nebijosim,tada jokie susivėlę ir paklaikę macai negalės gadinti nuotaikos ir nurodinėti kaip mums švęsti šventes.
Geriausias Lietuvos jaunimas suorganizavo grazia eisena, o kazkokie padugnes is izraelio atvaziavo tam, kad apsmeizti eilini karta lietuvius ir sugadinti svente.
Lietuva – Lietuviams reškia, kad visi Lietuviai turėtų gyventi, arba bent jau turėti galimybę gyventi Lietuvoje.
Šiuo metu jie yra stumiami iš Lietuvos – svetur. Kad jie dar turėtų į kur sugrįžti,
būtina apsaugoti Lietuvos Žemę nuo jos išpardavimo ne Lietuvos piliečiams.
Leidimas prekiauti Lietuvos Žeme yra ne kas kita, kaip Tėvynės pardavinėjimas, arba prekyba Tėvyne.
Gal dar ir tėvą su motina parduokim, jei “gerai” sumokės…
Tad Lietuva – Lietuviams reiškia, kad ir Lietuvos teritorija – žemė turi priklausyti mums ir tik mums.
Kitos tautos turi savo Tėvynes, su joms priklausančia teritorija. Taškas.
Aiškiai ir paprastai.
Pagarba.
Taškas.
Girdėjot kacai ir fainos?
Žemę parduoda ne valdžia, ir ne briuselis. O parduoda jūsų broliai tautiečiai LIETUVIAI. Tai jiem (t.y. sau) ir spardykit subines, kad pardavinėja. O dabar tauškiat kaip sovietai, kad kažkas kitas už juos turi kažką daryt.
neskiesk, zeme parduodama padare valdzia, valdzia ja padarys parduodama ir uzsienieciams…tad valdzia kalta
pabusk, nebe komunizmas dabar, ir žemė priklauso nebe komunistų partijai.
Tai gal geriau būtų plakatas: Lietuva žydams arba lenkams? (nes tai jau beveik paskutinis
lietuvių pasispardymas). Kaip per vasario 16 renginius pasisakė garsūs asmenys: mažos tautos, jei neigs nacionalizmą, išnyks. o didžiosios tautos, jei skelbs nacionalizmą, žudys.
neidomu
eitynes uz tevyne reik daryt visomis svarbiomis Lietuvai dienomis birzelio 14, liepos 15 ir kitomis svarbiomis pergaliu ar liudesio dienomis
o sukius reikia keisti tarkim vietoj ‘Lietuva-Lietuviams’ sakyti ‘Apginkim Tevyne nuo okupantu’, ‘Tevynes zeme skirta jos sunums, o ne svieto perejunams’
Čia jūsų reikalas visą LTJS kažkokioje laidoje priešpastatyti kažkokiam Diavarai. Nežinau, ar Diavara vertas visos LTJS, ar LTJS verta Diavaros – nuo kvailumo vaistų nėra.
Bet, nuotraukose matomas, eisenos pirmoje gretoje nešamas užrašas „Pelų ir šiaudų niekas nefalsifikuoja! Falsifikuojamos tik didžiosios brangenybės!”, yra ne jūsų reikalas. Lietuvos Respublikos pamatiniame įstatyme labai aiškiai parašyta, kad valstybinė kalba yra lietuvių kalba (14 straipsnis). Nežinau kodėl jums taip nepatinka lietuviški žodžiai. Svetimžodį „falsifikuoja” reikėjo keisti lietuvišku žodžiu KLASTOJA.
O ar jus pastebejote, kad tame uzrase sis sakinys buvo irasytas kabutese, t.y. pateikiamas TIKSLIAI atkartotas LLV vadovo Ambrazeviciaus pasakytas sakinys (mintis). Negalima iskraipyti tikrojo posakio.
Nežinau kas meluoja – nuotrauka prieštarauja šio straipsnio trečios pastraipos pirmam sakiniui.
„Šešios merginos, apsirengusios tautiniais drabužiais nešė didžiulį plakatą kuriame buvo įrašas: „Pelų ir šiaudų niekas nefalsifikuoja, falsifikuojamos tik didžiosios brangenybės. Juozas Ambrazevičius-Brazaitis, sukilusios tautos vedlys.“
„patikslinu”, gal nurodyk šaltinį ir bus viskas aišku.
Ei, „patikslinu”, tu meluoji – nuotaukoje iškraipyta mintis.
Juozas Ambrazevičius-Brazaitis rašė:
„Pelų ir šiaudų niekas nefalsifikuoja, falsifikuojamos tik didžiosios brangenybės.”
http://lkma.lt/site/archive/kiti/j-brazaicio-rastai/Brazaicio%20Rastai%20III%20tomas/Brazaicio%20Rastai_Tomas%20III_19.pdf
Jūsų užraše:
„Pelų ir šiaudų niekas nefalsifikuoja! Falsifikuojamos tik didžiosios brangenybės!”
Jei iškraipote kitų žmonių mintis, tai būkite malonūs prisiminti, kad valstybinė kalba yra lietuvių kalba. Jums reikėjo svetimžodį keisti lietuvišku žodžiu.
Taip, tataip pas juos esa. Pas juos kova – paprasčiausiai – PRIEŠ savo prigimtį.
Šaunuoliai 🙂
Šaunuoliai !!! Gerai, kad neleidžia žydams ir lenkams tyčiotis iš Lietuvos, šmeižti lietuvius, nes lietuviai -viena iš labiausiai tolerantiškų tautų pasaulyje
O jūs žygiuokit!
(Vasario 16-osios jaunimo eitynių Kaune dalyviams)
Skris juodvarniai per laisvą mūsų žemę,
Kranksės keiksmus prikimusiais balsais,
O jūs žygiuokit, neškit meilę gražią,
Žaliuokit čia tvirčiausiais ąžuolais.
Žygiuokit gatvėmis, žygiuokite alėjom,
Skambias dainas į dangų keldami,
Kad jas išgirstų tie, kas negirdėjo,
Kaip gera būt Tėvynei sūnumi.
Kaip gera būt tautos, kalbos gynėju,
Laikyt trispalvę rankose tvirtai,
Prisiekti žemei savo – Neišėjom,
Lietuviais likt privalom amžinai!
Lai skamba Vilnius, Kaunas, visi miestai
Nuo vėlei saulėtų, jaunatviškų balsų,
Kad džiaugsmas širdis, šiluma užlietų
Ir žvelgt į ateitį dar būtų mums drąsu.
……………………………………….
Skris juodvarniai per laisvą mūsų žemę,
Kranksės keiksmus prikimusiais balsais,
O jūs žygiuokit, neškit meilę gražią,
Žaliuokit čia tvirčiausiais ąžuolais.
L.Milčius
2013-02-17,
Raudondvaris
Ačiū gerbiamam autoriui už prasmingas eiles,už nuostabią dvasinę dovaną mums visiems.
o tai gyvenant Prancuzijoje, Kanadoje, jau negalima buti lietuviu, ar kaip ?
manau, kad reiktų invidualiai suvokti savo šaknis, esybę,pasaulėžiūrą. į tai įsigilinti kiekvieno garbės reikalas.
Po visu batalijų, ir pasididžiavimo musu jaunimu – LTJS per eitynes, man netikėtai kilo naujų minčiu.
Skaitydama ekstemistinius ir kontraversiskus zydu pasisakymas apie eityniu dalyvius, pradejau galvoti, gal but mums reiketu elgesio pasimokyti iš žydu tautos.
Ši tauta,neturėdama savo valstybes, išsibarsciusi po visa pasaulį ne tik nenutautėjo, bet kiekvienoje valstybėje stiprino savo pozicijas, ypatinga dėmesi skirdama SAVO vaikams ir jų išsilavinimui. Zydai šiandiena užima atsakingas pareigas bankuose, moksle, versle ir kitose sferose. Tai susitelkusi, disciplinuota, sąmoninga tauta, mokanti pakovoti už savo reikalą ne lozungais, o darbais. Pvz. Tuo metu kai Lietuvoje buvo drastiškai mažinamas mokslo institutu skaičius, Vilniaus universitete veike jidiš kalbos institutas kurio direktorius buvo lietuviu kalbos nemokantis prof.D. Katz. veikia ir siandien.
Zydai tyliai, be skambiu lozungu, eisenų ir demonstracijų sugebėjo meištriskai įkurti Izraelio valstybe Palestinieciu etninese zemese ir atrodo sekmingai ja plecia toliau. Apie Izraelio veiklas Gazos ruoze manau zino kiekvienasi,
Kas iš to, kad Lietuvos jaunimas vasario 16 diena bandė atkreipti valdžios dėmesi i tai, kad šiu laiku globalizacijos laikais per mažai dėmesio skiriama tautiškumui. Jie nebuvo suprasti ir išklausyti, tik apsaukti neonaciais, o aukstesniuose valdzios esalonuose nepasikeite niekas ir vargu ar pasikeis. Toli pavyzdziu ieskoti nereikia Svietimo reforma Lietuvoje akivaizdus pavyzdys kaip yra diskriminuojami lietuviakalbiail Lietuvos vaikai, egzaminu vertimo lengvatas suteikiant mažumoms. Negirdeti, kad butu bandoma issaugoti lietuviskas mokyklas Seiniuose
Medeina, žydus, kartas nuo karto, žudė daugelyje šalių, net socialistinėje Lenkijoje. Jų pasaulėžiūroje yra nuostata, kad žydai išrinktoji tauta. Pasekmėje, jie elgiasi su kitataučiais beveik kaip su gyvuliais. Nenorėčiau, kad lietuvių taip neapkęstų. Jų ta ‘valstybė’ neatlaikys arabų spaudimo – tik laiko klausimas.
Raudonieji naciai(NKVD-KGB,50 proc.žydai),zuroffai,dar nenuteisti..
Holodomor 1932 -1933 metais badu numarinta 11 milijonų ukrainiečių,tuo metu Kremlių valdė 80 proc.žydų tautybės raudonųjų nacių. Klastingieji vanagai zurofai vokiečių belaisvių stovyklose smagindavosi šaudydami vokiečius.Per diena prišaudydavo iki tūkstančio. Prūsija buvo paskandinta nekaltų 1,5 milijono gyventojų krauju.”Nacių medžiotojai”yra priedanga sadistiniams zurofų keršto protrūkiams..Laikas baigti kraugeriams siautėti, informacija apie fanatikų sionistų nusikaltimus neturi būti slepiama. Galima būtų prašyti “nacių medžiotoją” Efraim Zuroff pamedžioti Lietuvoje ir Izraelyje raudonuosius nacistus dušanskius, kurie organizavo ir vykdė masines lietuvių žudynes iki ir po antrojo pasaulinio karo.Po 1945 metų bolševikiniai raudonieji naciai sunaikino milijoną lietuvių. Rudųjų nacių E.Zuroff ” prisimedžiojo” sočiai, o raudonieji naciai, deja , yra zuroffų giminaičiai, todėl mažai vilčių, kad eis jų medžioti..Aferistą,lietuvių šmeižiką Zuroffą skelbti PERSONA NON GRATA,vyti iš Lietuvos..