Sekmadienis, 1 birželio, 2025
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Visuomenė Pilietinė visuomenė

Ketinama surengti Tautos atstovų suvažiavimą

www.alkas.lt
2013-01-10 02:55:54
81
Partija „Drąsos Kelias“ jungtiniame rinkimų saraše nedalyvaus
Apskritasis stalas | Alkas.lt, J.Vaiškūno nuotr.
Apskritasis stalas | Alkas.lt, J.Vaiškūno nuotr.

Sausio 9 d. Lietuvos Respublikos Seime visuomeninių organizacijų Apskritojo stalo iniciatyva buvo sudarytas organizacinis komitetas Tautos atstovų suvažiavimui (Didžiajam Seimui)  rengti. Organizacinio komiteto dalyviai – Nepriklausomybės akto signatarai, visuomenininkai, politikai, sąjūdininkai.

Tautos suvažiavimą numatyta surengti šių metų gegužės mėnesį. Šiame suvažiavime ketinama nustatyti strategines gaires, gyvybiškai svarbiems tautos ir valstybės klausimams spręsti.

Organizacinis komitetas, kurį kol kas sudaro devyni nariai, aptarė idėjinius dalyvavimo suvažiavime principus ir nusprendė  artimiausiu metu parengti delegavimo į šį suvažiavimą taisykles.

Apie būtinybę surengti tokį suvažiavimą dar praeitų metų pabaigoje paskelbė Vilniaus tautininkai, susirinkę į konferenciją, skirtą paminėti Tautininkų sąjungos atkūrimo pirmąsias metines. Gruožio 17 d. Vilniaus tautininkų konferencija paskelbė pareiškimą „Dėl pasipriešinimo valstybės užgrobimui“. Šiame pareiškime, kurį pasirašė Tautininkų sąjungos pirmininkas, buvęs Seimo narys Gintaras Songaila rašoma:

„Konstatuodami, kad Vyriausioji rinkimų komisija bei kitos valstybės institucijos nesiėmė veiksmingos prevencijos dėl Darbo partijos, Lenkų rinkimų akcijos bei kitų partijų atstovų vykdyto sistemingo įstatymų ir Konstitucijos pagrindų pažeidinėjimo.

pabrėždami, kad tinkamai neįvertinus masinių Seimo rinkimų įstatymo pažeidimų, buvo iškreipta tautos valia, ir

apgailestaudami dėl valstybės teisinės sistemos bejėgiškumo, tiriant politinės korupcijos ir finansinio grobstymo, susijusio su politikais, bylas, o taip pat politinių partijų rinkimų kampanijos neskaidraus finansavimo bei

susipažinę su naujosios Vyriausybės programa, kurioje ciniškai atsiribojama nuo rinkiminių pažadų skatinti ekonomika ir mažinti socialinę atskirtį, tačiau netrūksta įžūlių antikonstitucinių nuostatų, pakertančių valstybinės kalbos statusą ir nacionalinės kultūros bei švietimo interesus,

p a r e i š k i a m e:

kad grėsmingai didėja neteisėto valstybės užvaldymo pavojus, kai valdančiosios koalicijos veikloje vyraujančią įtaką įgyja su užsienio valstybių interesais susijusios politinės jėgos, o jų naudojami metodai neretai primena organizuotų nusikalstamų grupuočių veiklą. Todėl tokia koalicija kelia egzistencinę grėsmę Tautos ir Valstybės likimui.

K r e i p i a m ė s  į  tautos šviesuomenę, garbingus politikus ir visus piliečius bei organizacijas, išpažįstančius tautos atgimimo sąjūdžio vertybes,  s i ū l y d a m i  telktis valstybės ir tautos ateities labui, ir  k v i e s d a m i  į platų visuomeninį tautos atstovų suvažiavimą, kuriame būtų aptarta susiklosčiusi padėtis, priimtos Valstybės stiprinimo bei Tautos gyvybingumą užtikrinančios strateginės veiklos gairės, o taip pat būtų sudarytos organizacinės struktūros valdžios institucijų veiklos visuomeninei priežiūrai įgyvendinti“.

G.Songaila paklaustas kada toks suvažiavimas galėtų įvykti sakė, kad tinkamas laikas tam galėtų būti gegužės mėnuo.

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. Šeštadienį Tautininkų sąjunga rengia atkuriamąjį suvažiavimą
  2. B.Genzelis. Lietuvoje turi būti partija, kuri atstovautų tautos interesams
  3. Mokslo konferencijoje – tautos istorija ir jos sklaidos paieškos
  4. Tautininkai kviečia aptarti tautos istoriją ir jos sklaidą (tiesioginė transliacija)
  5. Tautos istorija ir jos sklaida aptarti Seime vykusioje konferencijoje (video)
  6. Tautininkai vienija jėgas (audio, video)
  7. Tautininkų sąjunga stiprėja: jos gretas papildė signataras A.Rudys
  8. Nacionalinis susivienijimas „Už Lietuvą Lietuvoje“ teismui apskundė VRK sprendimą
  9. Nacionalinis susivienijimas „Už Lietuvą Lietuvoje“ „Lietuvos Ryto“ TV apskundė VRK
  10. Dėl rinkimų rezultatų klastojimo Seimui siūloma kreiptis į Konstitucinį teismą
  11. Seimo valdyba nusprendė nešaukti nenumatyto Seimo posėdžio dėl rinkimų rezultatų klastojimo
  12. Dėl tautininkų prašymo panaikinti rinkimų rezultatus LVAT yra kitos nuomonės nei VRK, Seimo valdyba bei Prezidentė
  13. Tautininkai reikalavo teismo panaikinti VRK sprendimą išduoti pažymėjimus išrinktiesiems Seimo nariams
  14. G.Songaila: VRK galimai nuslėpė nusikaltimą (video)
  15. G.Songaila. Dvi filosofijos apie išimtinius atvejus

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pastabos 81

  1. Iš Londono says:
    12 metų ago

    Graudu žiūrėti kaip trečias brolis lipa ant grėblio ir lipa ir lipa ir lipa ir nėra draugų kurie jį paprotintų. Nėra draugų kurie duotų jam pamokymų, patreniruotų fiziškai. Draugų kurie padėtų surast daugiau draugų, palikti šizofrenišką laikyseną(net jei ir yra tam priežastis). Reikia žiūrėti į veidrodį ir klausti kas ne taip, kodėl vieni daro revoliucijas, kai kiti tuo metu rėkauja ir rėkauja ir vėl rėkauja. Ar jau išbučiuoti visi potencialių partnerių rankos ir batai ar pasistengta naujoviškai ir kietai parengti balsuotojams.. Ar tik kaltinimai, tik rėkimai .. taigi Lietuvos žmonės ir taip drebulyje ligotam.. Taigi.
    Myliu jus, bet atsibodot. Užaukit ir imkitės darbų, o ne bobiškų apskritų ratų plepalų kurie kolkas nedavė rezultatų.

    Atsakyti
    • pensininkas says:
      12 metų ago

      Jeigu toks gudrus esi, tai parašyk čia konkrečiai kokių darbų reikia imtis. Laukiame.

      Atsakyti
      • Getautas says:
        12 metų ago

        Reikia įkurti naują susivienijimą pavadinimu “Iš tikrųjų”. Tada per visas televizijas šis susivienijimas būtų reklamuojamas tūkstančius kartų per dieną ir taip laimėtų visus rinkimus, kokie tik bus :):):)

        Atsakyti
    • Wee pasikartosiu says:
      12 metų ago

      Organizuoti Tautos atstovų suvažiavimą – gera mintis.
      Bet pavadinus suvažiavimą “Didžiuoju Seimu” verčia susimastyti ko iš tikrųjų siekiama????
      Iškyla mintis, kad tautininkai negali susitaikyti su mintimi, kad nepateko į Seimą.

      Atsakyti
  2. zigmas says:
    12 metų ago

    Tokliam suvažiavimui pritarčiau, jeigu jis nepasitarnautų tik vienai politinei jėgai, o visai tautai

    Atsakyti
  3. Kazė says:
    12 metų ago

    Songailos projektas visiškai palaidoti Tautininkus per ULL, nepavyko, tai dabar kuria naują?

    Atsakyti
    • pensininkas says:
      12 metų ago

      Manau, dabar ne tiek svarbu Tautininkai. Svarbiau yra visos Tautos žadinimas bendrai kovai prieš išsigimusią sistemą. Tautos atstovų, ne tik Tautininkų, suvažiavimas ta linkme gali daug nuveikti. Miela Kazyte, siūlyk, o ne kritikuok.

      Atsakyti
  4. Teresė says:
    12 metų ago

    Labai reike paskelbti visą organizacini komitetą kad gaima būtu susisiekti su jo nariais ir duoti ko plačiausių siūlimų del Lietuvos ateities, kuo daugiau žmnių kad atsilieptu, gal net rengti susitikimus su rajonu giventojais. Čia svarbu kaip rinkimai.

    Atsakyti
  5. Marija says:
    12 metų ago

    Pritariu šimtu procentų. Yra dar daug šviesių žmonių, kurie neparsidavė, kurių nenupirko ir kurie nebijo, tik reikia daugiau dirbti regionuose, burti pažangesnius žmones, kurie savame krašte bandytų šviesti kitus žmones. Užaugo jau ne viena “klausymėlio”karta, kurie nieko apie nieką nesupranta. Darbelių yra labai daug, tik ar atsiras pasiaukojančių.

    Atsakyti
  6. pensininkas says:
    12 metų ago

    Pritariu ir palaikau. Už stalo matau Ozolą, Songalą, Š.Valentinavičių, … Pagarba jiems. Reikia judinti Tautą.

    Atsakyti
    • zigmas says:
      12 metų ago

      Pensininke, o kas tas Songala? Š… (?) Valentinavičius – gal Virgis? O ir Ąžuolas (Ozolinš) jau yra prisivadovavęs…

      Atsakyti
      • pensininkas says:
        12 metų ago

        Labai “tupiems” paaiškinu. Gintaras Songaila, Šarūnas Valentinavičius, Romualdas Ozolas. Zigmas ???

        Atsakyti
        • zigmas says:
          12 metų ago

          ne, ne Vaišvila, nusiramink, ir ne komunistas, ir ne DiPukas… O kaip greitai klišes surandam.. Tada “Iš tikrųjų” bus Nepasitikėjimo sąjunga, va, kas ir Sąjūdį pražudė…

          Atsakyti
      • Atsakas Zigmui iš kaimo says:
        12 metų ago

        “Kuo pats kvep, tuo kitus tep,” – ar ne taip, Zigmai. Pats ir esi tas Š. Tau geriau, kaip tau vadovauja komunistai, darbiečiai ar tvarkiečiai. O mums ne tas pats.

        Atsakyti
        • jonas says:
          12 metų ago

          o jei pabandyt gyvent be vadovavimo? nekilo mintis ? tiesiog atstovus išsirenki ir nėr ant galvos vadovų . o jeigu noris būti stumdomu , stumdytojų visada atsiras , bet atstovauti protingas tokiems niekad nesutiks

          Atsakyti
  7. Auksė says:
    12 metų ago

    Pagirtina iniciatyva.

    Atsakyti
  8. suomis says:
    12 metų ago

    Labai geras laikas pasirinktas. O vieta galėtų būti ne kokia nors salė (patalpa) o pavyzdžiui Dainų slėnis, Vingio parkas ar kažkas panašaus. Svarbiausia, kad būtų ištransliuota į plačiąsias mases. Gerai būtų į susitarti su kokia nors televizija, kuri nepabijotų ištransliuoti šio renginio. Gal būtų galima šiam reikalui užverbuoti netgi užsienio TV. Visa kitą atliktų reklama (televizijos). Šiais laikais (skaitmenos amžiūje) tai neturėtų būti problema… O šiaip, mintis šaukti suvažiavimą, labai gera.

    Atsakyti
    • suomis says:
      12 metų ago

      Skaitykite lietuviai ir turėkite omeny. Lietuvoje, arba bus kaip Rusijoje, arba ši šalis supus. Keista, bet man yra nuojauta, kad Rusijoje padėtis truputi geresnė. Ten žmonės turi daugiau savigarbos. Ir jie neturi kur emigruoti.
      http://www.putinavotstavku.org/material.php?id=50DC9405CB490
      http://www.kasparov.ru/material.php?id=508AD2DACF2E2&section_id=4B693228DEBEC

      Atsakyti
  9. Birutė says:
    12 metų ago

    Susirinkę devyni žmonės gali tai tik pasišnekėti, kavos išgerti. Reikia masių, kad prasibraut pro slibino žabangas ir tai tik prasibrauti, bet nenugalėti. Nebėra kam, labai gaila, bet nebėra kam 🙁

    Atsakyti
  10. erkė says:
    12 metų ago

    Tautos atstovai sėdi seime, o čia susės tautos lūzeriai. Tik dar viena chebrytė, mokanti kitus kaip gyventi. Kam tas vargas,palaukit keturis metus, bobutės vėl konservus rinks, na ir jūs kartu pateksit į rojų, galėsit knist protus žmonėm ne ką prasčiau už dabartinius.

    Atsakyti
    • Valdas says:
      12 metų ago

      erke,
      22 metus Lietuvą naikino “tautos atstovai” sėdintys seime.

      Atsakyti
      • erkė says:
        12 metų ago

        Tuomet ir Ozolas, Songaila ir kiti seime buvę fruktai yra iš tų pačių naikintojų.

        Atsakyti
        • Valdas says:
          12 metų ago

          Visi buvę seime turi būti įvertinti.
          Turi būti išryškinti Lietuvos:
          – gynėjai ir saugotojai;
          – griovėjai ir naikintojai.

          Atsakyti
    • Erkei says:
      12 metų ago

      Ar tie atstovai už kuriuos balsavote? Darbo partija, komunistai? Jums gal gerai, tai ir džiaukitės į sveikatą.

      Atsakyti
    • Paukštelis says:
      12 metų ago

      Erke, tikriausiai ne šiaip sau parazituojančio kraujasiurbio vardu užsivadinai? 🙂

      Atsakyti
  11. Reda says:
    12 metų ago

    Duokite ir moralinį valdžios veiklos įvertinimą už visą laisvos Lietuvos laikotarpį.Ir tokį vertinimą reikia teikti nuolat.Moralinis,vertybinis vertinimas veikia stipriau už bet kokius kitus įstatymus.Laukiame suvažiavimo.Nesustokite.

    Atsakyti
    • Valdas says:
      12 metų ago

      Gal valdžios veiklos įvertinimą atliktų ir nuosprendį skelbtų tautos tribunolas?

      Atsakyti
  12. Kairysis patriotas says:
    12 metų ago

    Manau,kad toks Tautos suvažiavimas turi apjungti visus lietuvius,kuriems patriotizmas ir Tautos kultūrinės vertybės yra aukščiau visko.Manau,kad tokių žmonių yra ne tik tarp tautininkų,bet ir tarp nuosaikios krikščioniškos (katalikiškos) bei nuosaikios socialdemokratinės pasaulėžiūros žmonių.

    Atsakyti
  13. Reda says:
    12 metų ago

    Ideologijas palikti už durų,kaip buvo Sąjūdžio laiku.Tautos suvažiavimą pamatinių vertybių pagrindu…Tik ne vienos partijos.Nes kiekvienoje partijoje yra moralių žmonių,kas ir daro mus draugais,o ne priešais…O kaip tvarkysite materialius dalykus:ekonomiką,sveikatos apsaugą,žemės ūkį,tai jau partiniai reikalai ir žmonės rinksis pagal požiūrius…Tautos suvažiavimas turi nusirengti partiškumo lukštus..Tik vertybiniai pamatai ir vertybinė kryptis…apie tai gerai kalbėjo Patackas Priesaikai ištikimybės grupės konferencijoje…Tiesa,laisvė.garbė….To šviesoje.

    Atsakyti
    • pensininkas says:
      12 metų ago

      Reda, šaunuolė esi. Pritariu.

      Atsakyti
    • Valdas says:
      12 metų ago

      Reda,
      visos partinės gaujos, valdžiusios Lietuvą bemaž 23 metus, turi būti išformuotos.

      Atsakyti
      • Amelija says:
        12 metų ago

        Tai neįmanoma, nebent perversmo keliu. Nejaugi Jūs tikrai siekiate sumaišties, destrukcijos ir žmonių supriešinimo? Antra vertus, kodėl palikti nevaldžiusias – Paleckio, Brazauskienės, Romanovo ir kt.

        Atsakyti
        • Valdas says:
          12 metų ago

          Amelija,
          Lietuvą naikinančios biudžetinės valdingosios partinės gaujos leidžia gadinti lietuvišką duoną ir Paleckio, Brazauskienės, Romanovo maitėdoms : )

          Atsakyti
        • Valdas says:
          12 metų ago

          Amelija,
          kaip k u l t ū r i n g a i išprašyti iš seimo Lietuvą naikinančias gaujas?

          Atsakyti
    • Auksė says:
      12 metų ago

      Pritariu Redai.

      Atsakyti
  14. Wee says:
    12 metų ago

    Organizuoti Tautos atstovų suvažiavimą – gera mintis.
    Bet pavadinus suvažiavimą “Didžiuoju Seimu” verčia susimastyti ko iš tikrųjų siekiama????
    Iškyla mintis, kad tautininkai negali susitaikyti su mintimi, kad nepateko į Seimą.

    Atsakyti
  15. Liubartas says:
    12 metų ago

    Idėja gera. Jai nepritarti gali tiktai tie, kuriuos tenkina dabartinė mūsų Tėvynės padėtis (pirmoje eilėje-teisėsaugos srityje). Deja, tačiau dar daug yra tokių piliečių, kurie šios idėjos nesupras ir neįvertins. Tai akivaizdžiai parodo ir kai kurie komentarai. Kadangi beveik visa žiniasklaida Lietuvoje nupirkta, šį sumanymą realizuoti bus nelengva. Gal jūs manote, kad ši ir keletas kitų nepriklausomų infopriemonių yra populiarios tarp daugumos Tautiečių? Tuomet labai klystate. Jie žiūri ir skaito tas priemones, kurios už pinigus plauna jų smegenis ir jaučiasi labai laimingi. Tokiu būdu, šios labai aktualios i svarbios priemonės sumanytojai susiduria su sunkiu uždaviniu-visiems suprantamoje formoje pateikti ją visiems Lietuvos žmonėms. Deja, ši užduotis nėra tokia lengva, nei kam gali atrodyti.

    Atsakyti
    • suomis says:
      12 metų ago

      Faktas, kad tie, kurie, kritikuoja šią įdėją, yra dabartinės padėties šalininkai. Tai, klasikiniai tautos vienybės skaldytojai. Jie visais būdais stengiasi kelti sumaištį, nors prisidengę įvairiomis lyg ir konstruktyvios kritikos formomis. Tai blefas, svarbiausias tikslas yra pasėti nepasitikėjimą šia tautininkų iniciatyva.

      Atsakyti
      • Mindaugas says:
        12 metų ago

        Labai teisingas jūsų pastebėjimas.Kaip jau įprasta sakyti,šiais laikais visais frontais vyksta aršus informacinis karas.

        Atsakyti
    • Amelija says:
      12 metų ago

      Tai užpirkime plotą didžiausiuose šalies dienraščiuose, bent po vieną kartą, bet dideliu plotų efektas galingesnis, jis sukuria įtakos įspūdį.

      Atsakyti
  16. Kemblys says:
    12 metų ago

    Nežinau kas juos įgaliojo atstovauti Tautą. Bėda ne atskiruose žmonėse, yra daug lietuvių, kurie geriau atstovautų Tautą. Bėda, kad Tautos sąvoką suvokiame skirtingai. Pradžia turėtų būti nuo mūsų atskirų suvokimų suderinimo. Tautos nesuvoksime, nesuvokę Šeimos. Šeimos nesuvoksime, nesuvokę Žmogaus… Reikia taisyti apie 40 apibrėžimų, kuriais apibrėžiamos sąvokos susijusios su Tauta. Jei mes tai padarytume, mes primestume kitataučiams savo suvokimą.

    Atsakyti
    • suomis says:
      12 metų ago

      Nebėra kada užsiiminėti visokiomis nesąmonėmis. Aiškintis, kas yra Tauta, jau buvo daug gražaus laiko. Kaip sakoma: – Nelaikas perkėloje arklius keisti.

      Atsakyti
  17. Pilietis says:
    12 metų ago

    Idėja gera. Reikia kurti naują sąjūdį , galintį panaikinti oligarchinę ,,valdomos demokratijos ” santvarką , kurią sukūrė ,,lovio ” partijų nomenklatūra..
    Nieko keista,kad kai kas iš komentatorių jau dergia idėją bei asmenybes bei platina savo paranojas…..Bailių , šmeižikų, verkšlentojų, cinikų ar struktūrų agentų pilnos pakampės…
    Pirmyn, iniciatoriai….Dalyvausiu ir remsiu..

    Atsakyti
    • suomis says:
      12 metų ago

      Teisingai.

      Atsakyti
    • Kemblys says:
      12 metų ago

      Į “naują sąjūdį” ateis iš “seno sąjūdžio”, ateis visi, kurie pajus, kad rado artimiausią kelią prie “lovio”. Kas juos atrinks, kuris geras ar blogas? Tu ar aš?

      Atsakyti
      • Mindaugas says:
        12 metų ago

        Einantys prie “lovio” visuomet remiasi tam tikru visuomenės elektoratu,kurio bent dalį lūkesčių jie yra priversti tenkinti,kad per sekančius rinkimus vėl būtų perrinkti.Todėl net savo savimone nesantys tikrais tautininkais,išrinkti į valdžią,stengtūsi bent iš dalies patenkinti tautiškai nusiteikusios visuomenės lūkesčius.Vadinasi,reikalas nėra jau toks beviltiškas.

        Atsakyti
      • Mindaugas says:
        12 metų ago

        Einantys prie “lovio” visuomet remiasi tam tikru visuomenės elektoratu,kurio bent dalį lūkesčių jie yra priversti tenkinti,kad per sekančius rinkimus vėl būtų perrinkti.Todėl net savo savimone nesantys tikrais tautininkais,išrinkti į valdžią,stengtūsi bent iš dalies patenkinti tautiškai nusiteikusios visuomenės lūkesčius.Vadinasi,reikalas nėra jau toks beviltiškas.

        Atsakyti
        • Kemblys says:
          12 metų ago

          “Einantys prie “lovio” visuomet remias…” – jie remiasi viskuo: nusikaltėlių pinigais, užsienių žvalgybų įtaka ir pinigais, rinkėjų polinkiu į visokias priklausomybes, liguistu noru pabūti KAŽKUOM valstybėje… Kas juos atrūšiuos?
          Jau kelis šimtmečius daroma viena ir ta pati klaida: subursime pasišventusius pažangius lietuvius ir… jie uždegs visiems lietuviams tautiškus jausmus. Visa tai gražu, bet mes pirmiau turime išspręsti mūsų santykius Tautoje, t.y. paruošti žmones gyventi Tautoje, o ne laikinam sutelkimui. Pasikartosiu, ką “suomis” vadina nesąmonėmis – pažiūrėk aukščiau mano atsiliepimą (2013 01 10 16:31).

          Atsakyti
  18. Reda says:
    12 metų ago

    Pradžia turi būti.Ir tai bus valingas veiksmas.Ir jis bus tikras,nes sunkiai,prisiverčiant,nugalint pasipriešinimą,kartais sukandus dantis.Bet tai bus tikra.Tas daigelis augs ir stiprės.Kas daro,tas padaro.Kas eina,tas nueina.Vieno suvažiavimo neužteks.Jis vis tiek atsirems į nepadarytas Sąjūdžio idėjas ir reikia tikėtis,daugiau jau neužslops.Budėti.Ypač mūsų geografinėje padėtyje….Aišku ,visus visuomenės reikalus ,reiškinius ,problemas,klausimus galima aptarti.Tik reikia atskaitos taško.Net ir žemės ūkis gali būti sąžiningas ir nesąžiningas,orus ir padorus.Ir taip kiekviena sritis…O keliai tam pasiekti jau ideologija.Tai partijų ar atskirų deputatų paslauga,kurią jie politiniame turguje siūlo,o mes renkamės…Tačiau suvažiavimas padėtų mums vertinti pasiūlymus,asmenybes,jų darbus moraliniu-vertybiniu požiūriu,kelti reikalavimus humanizmo ,Žmogaus teisų požiūriu.Formuotis naują ,vertybinį mąstymą.Tiesiog reikia pasitarti.Gal iš pradžių kiek chaotiškai,neapibrėžtai…bet patirties turime su sąjūdžiu.O gal čia Sąjūdžio tąsa pagal naują laiko dvasią.Sąjūdis mums didelė atrama ir ja nepasinaudoti būtų gaila.Tai būtų ideali tradicija,besikelianti kaip feniksas iš pelenų.Mes būtume saugesni persekiojimų akivaizdoje.O juk “priešus” galima kviesti DISKUTUOTI IR RASTI KOMPROMISĄ.Tautos išminties ,nacionalinio ir kiekvieno atskirai orumo,savigarbos, gailestingumo,gėrio,grožio,vidinės laisvės,pasitikėjimo kalvė?

    Atsakyti
    • Valdas says:
      12 metų ago

      Reda,
      jei bus bendradarbiaujama su Lietuvos naikintojais, kurie valdžiavoja jau trečią dešimtmetį, bus bėda.

      Atsakyti
      • Mindaugas says:
        12 metų ago

        Ne visi buvusieji valdžioje yra Lietuvos naikintojai.Niekad nepatikėsiu,kad politikai,orentuojantys Lietuvos žmones patriotizmo kryptimi yra Lietuvos naikintojai.Tai Lietuvos gaivintojai,bet ne naikintojai;o naikintojai yra tie,kuriems patriotizmas nėra vertybė.

        Atsakyti
        • Valdas says:
          12 metų ago

          Mindaugai,
          kuris šio seimo politikas nori apginti Lietuvos žemę nuo agresyvių užsienio pirklių? Kuris politikas dirba, kad sustabdyti sukčių sumanytą Lietuvos išpardavinėjimą?
          Kai paminėsi nors vieną, galėsiu pavadinti jį Lietuvos patriotu, gaivintoju, gynėju.

          Atsakyti
          • Valdas says:
            12 metų ago

            Kuris politikas, buvęs valdžioje, darbais gynė Lietuvos žemę nuo pirklių?

          • Valdas says:
            12 metų ago

            Štai kaip gina Vengriją patriotai

            http://www.15min.lt/naujiena/pinigai/zemes-ukis/vengrija-uzdraude-uzsienieciams-isigyti-zemes-ukio-paskirties-sklypu-313-290935

          • Valdas says:
            12 metų ago

            Visa tiesa apie Lietuvos pardavimą

            http://www.youtube.com/watch?v=MA4gnEH2jFk

          • Amelija says:
            12 metų ago

            Ką manai apie Kazį Starkevičių?

          • Valdas says:
            12 metų ago

            Lietuvos žemės tema,
            Kazys Starkevičius yra priskirtas prie Lietuvos naikintojų gaujos.
            Kad galutinai įsitikinti, bus dar vienas patikrinimas.

    • suomis says:
      12 metų ago

      Ar tikrai su tais “priešais” galima rasti kompromisą? Ir dar klausimas: – Ar tai “priešai”, ar – priešai?

      Atsakyti
      • suomis says:
        12 metų ago

        Su priešais niekas nediskutuoja o veda derybas blogiausiu atveju.

        Atsakyti
  19. Ona Voveriene says:
    12 metų ago

    Sveikinu! Labai teisingas sprendimas. Gaila, kad konsevatoriai nukrypo nuo tautinės linijos ir pasirinko tokį pat kelią – ekonomikos ir technologijų – kaip ir kitos partijos. Todėl su kitomis partijomis ir suvienodėjo. Tenka tik labai apgailestauti. Turi būti partija, kuri atstovautų Tautos interesams ir atkurtų tautinę valstybę Europos tautinių valstybių šeimoje. Kaip ir buvo didžiųjų pasaulio protų prognoziota. Tik tada tapsime laisvi, kai mūsų dvasia ir kultūra bus laisvos, be diktato, o pasiimdamos iš pasaulio tautų tik tai, kas gali praturtinti Tautos kultūrą, o nenaikinti ją, kaip daroma mūsų dienomis visais postmodernizmo kanalizacijos vamzdžiais Pagarbiai. Ona VOverienė, Vilnius, 2013.01.09

    Atsakyti
  20. pokalbiu Kas vėl grąsina tautosms, jei ne bolševikai? says:
    12 metų ago

    “Net įvardydami tik ką praėjusį laikotarpį, bijome jį pavadinti buvusiu lietuvišku tikriniu žodžiu „tarybinis“ – nusikopijavome tarptautinį „sovietinis“.”
    Tai ir gerai. Nes su jokiomis “tarybomis” mes savęs netapatinome.

    Kitas reikalas – ką Europos federalai ketina kurti naikindami nacijas. Ar kas nors Lietuvoje girdėjo apie tokią pseudoliberalų ir socialistų EP grupę vardu Spineli? Jos lyderis, buvęs Belgijos premjeras, kurį vadino Tečer vaikeliu, bandė užimti Baroso vietą. Tada nepavyko. Bet jeigu pavyks. Bet kokiam nacionalizmui – galas.

    Kadangi šiai grupei priklauso buvęs aršus ir chuliganiškas Vengrijos komunistas Joškė Fišeris, mokėjęs pralyst net į Vokioetijos užsienio reikalų ministro postą, tai kitų narių biografijų nė neverta tikrinti wikipedijoj. Imi norom nenorom tikėti Bukovskiu. Kol EK vadovauja Baroso, galime jaustis ramiai. Mūsų Prezidentė nėra federalizmo šalininkė. Be to ji turi didelę įtaką EK ir pačiam Baroso. Iš to galima sprėti, kad Spineli grupei ji kaip rakštis subinėj. Betvirtindami Europą pagal emigrantų JAV pavyzdį, jie tikrai ją sugriaus.

    Atsakyti
  21. B. says:
    12 metų ago

    pasibaigus Antrajam pasauliniam karui, žlugus nacizmui regėjosi, kad politinis spektras pasaulyje pasislinko į kairę (juk galima šiaip taip suprasti, kad fašizmas ar nacizmas tapatinami su dešiniąja ideologija– tegul ir visiškai klaidingai, bet tai jau atskira kalba). Taigi žmonių reakcija, visuomenės nuomonė krypo į kairę, bet žlugus komunizmui – kai regėjosi, jog politinės nuostatos turėjo pasistūmėti į dešinę – nieko panašaus neįvyko.

    Visame pasaulyje, ypač Europoje, pradedant 1992 m., į valdžią pradeda ateiti kairieji politikai ir partijos, taigi vėl pasukama į kairę, kas man atrodo nelogiška. Maža to, jokios 1989-ųjų viltys (o jų būta itin plačių) neišsipildė. Komunizmas išliko. Francisas Fukuyama galėjo tarti, kad tai istorijos pabaiga, bet istorija tarė kitaip – liko Kinija, Kuba, Vietnamas, Šiaurės Korėja. Ir pačiose buvusiose komunistinėse šalyse procesas toli nepažengė: iš tikrųjų įvyko veikiau kosmetiniai, išoriniai pokyčiai: vienas personalijas pakeitė kitos, taip pat atėjusios iš komunistinio isteblišmento. Šios šalys pasirodė esančios ne laisvos, o tankiai apraizgytos nomenklatūros likučių. Tačiau tai, kas man kėlė didžiausią nuostabą, vyko Vakaruose. Juk kaip tik tuo metu Vakaruose pasirodė naujos utopinės ideologijos. Tad jeigu prireiktų nustatyti, kada tiksliai Vakaruose atsirado politinis korektiškumas, tai pasakyčiau aiškiai – kaip tarptautinis reiškinys jis pasirodė dešimto dešimtmečio pradžioje.

    Atsakyti
    • suomis says:
      12 metų ago

      Visi šie neokomunistiniai sąjūdžiai yra pagimdyti krikščionybės ir eina jie nuo renesanso, bei apšvietos laikų.

      Atsakyti
  22. B. says:
    12 metų ago

    Radosi nesuskaičiuojama daugybė teorijų, pirmiausia kalbinių, – kaip pamename iš Orwello, kairieji visuomet pirmiausia nori laimėti terminologinį karą. Ir štai prasidėjo: negalima feminisčių vadinti Miss ir Missis, nes taip mes apibrėžiame jų santuokinį statusą, o tai neleistina. Atsirado anglų kalbai neįtikėtina forma Mis, kurią sunku ištarti, bet tai buvo tik pradžia. Toliau mums buvo sakoma, kad nevalia sakyti history, nes tai – his story (vyro istorija), reikia – her story. Pasipylė gausybė kalbinių naujovių: mums pranešė, kad neleistina seminaro vadinti seminary, nes jis kyla iš žodžio „sėkla“, tad reikia sakyti ovary (iš moteriškos kiaušidės). O kaip apskritai vadinti moteris? – naujiesiems akademikams iškilo didžiulis klausimas. Juk žodyje woman glūdi man – o taip negalima, žodyje female matome male – o tai neleistina. Taigi buvo sugalvotas naujas terminas moterims įvardyti: wofe (wo nuo woman ir fe nuo female), sujungiant du grynai moteriškus elementus. Ir dabar mes jas turime vadinti taip, o jei ne: male chauvinist pig!

    Atsakyti
  23. B. says:
    12 metų ago

    Vėliau pasipylė visa lavina atsiminimų: pagyvenę žmonės sriūbaudami pasakojo, kaip juos seksualiai tvirkindavo vaikystėje, nors tas amžius, apie kurį jie kalbėjo, atmintyje negalėjo būti užsilikęs. Suaugęs žmogus negali adekvačiai atsiminti, kas su juo vyko jam esant dvejų ar trejų metų – tai melagystė. Nepaisant to, ir kongresmenai, ir senatoriai… Kilo tokia (psichologų vadinamoji) „dirbtinės atminties“ banga, kai staiga būdavo prisimenami vaikystėje patirti tvirkinimai. Tačiau visa tai grindė paprasta feministinė idėja: vyras esąs grobuonis iš prigimties, todėl jam niekada ir niekur negalima leisti valdyti. Kartu kilo kampanija, kad svarbius postus užimtų bent jau vienodai vyrų ir moterų.Tuo metu kaip tik rengiausi išvykti iš Amerikos, taigi persižegnojęs pagalvojau: „Ačiū Dievui, nebenoriu čia sugrįžti!..“ Užsidarydavo ištisi vaikų darželiai, personalą kaltinant seksualiniu tvirkinimu, nors tai būdavo visiška nesąmonė.

    Atsakyti
    • mintis says:
      12 metų ago

      Kad.kaip tik žmogus, kas vyko ankstyvoje vaikystėje, prisimena geriausiai,ir per visą savo gyvenimą. .Kas vyko jau brandžiam amžiuje prisimena sunkiau.Tai ko bijoti kitų žmonių prisiminimų????

      Atsakyti
  24. B. says:
    12 metų ago

    Tuo viskas nesibaigia: tapo nebegalima garsiai sakyti, kad moterys yra mažiau linkusios į tam tikras profesijas. Pavyzdžiui, Harvardo universiteto prezidentas privačiame susitikime pasakė, kad moterys dėl tam tikrų priežasčių, galbūt nenoro, retai pasuka į tiksliuosius mokslus, ypač matematiką, – ir jis neteko posto, nes kilo tiesiog laukinė isterijos banga, ir jam teko rašyti pareiškimą, prašant atleisti iš darbo. Ir tai visuotinis reiškinys, tarytum 1937-ųjų teroras.

    Pamenu, 1991 m. atvykau į JAV skaityti paskaitų (vieną, du kartus per metus aš važiuodavau užsidirbti skaitydamas paskaitas universitetuose). Ir štai pagrindinė naujiena, kaip bent jau Europoje visi supranta – netrukus žlugs komunizmas, Sovietų Sąjungą ištiks griūtis, viskas kabo ant plauko. O kas tą dieną pirmoji naujiena Amerikoje pagal CNN? Tai istorija mergaitės, kurios nepriėmė į boiskautus, nes ji – ne boy. Todėl reikia viską keisti, kad ir mergaitės galėtų stoti į boiskautus. Ir tai svarbiausioji žinia. Taigi skaitau aš paskaitą, aiškinu, kas vyksta Sovietų Sąjungoje. Po paskaitos – klausimai, atsistoja kažkokia ponia, aiškiai ne studentiškos išvaizdos, matyt, iš profesorių, ir klausia: „Pasakykite, o kada gi pagaliau sovietiniame Politbiure atsiras moterų?“ Aš atsakiau: „Kaip tik šito jiems dabar ir tetrūksta. Taip, būtent to jiems reikia, aš su Jumis sutinku!“Bukovskis.

    Atsakyti
  25. B. says:
    12 metų ago

    Visų šių gender studies kalbiniai eksperimentai baigėsi visiškai anekdotiškai: mums dabar tvirtinama, kad nevalia sakyti „neūžauga“, šis žodis uždraustas. Reikia sakyti – vertically challenged, nė nežinau, kaip tai pasakyti rusiškai. „Turintys vertikalumo sutrikimą“? „Problemų“? Storulis – jis dabar jau, pažodžiui, „turintis gabaritinių problemų“. Stojo tarsi orveliškoji era, kuri visai nejuokinga, nes galiausiai mums pradėjo leisti įstatymus. Visa tai kodifikuojančius įstatymus, – ir tai jau nebe kai kurių pusiau pamišusių žmonių ideologiniai reikalavimai, tai dabar jau įstatymai! Antai įstatymiškai reglamentuojama vadinamoji hate speech („neapykantos kalba“), kuri man šiaip jau labai primena abejotinos šlovės sovietinio Baudžiamojo kodekso 70-ąjį straipsnį, pagal kurį aš kadaise sėdėjau. (Bukovskij)

    Atsakyti
  26. kam tai įdomu... says:
    12 metų ago

    dabar radijui “svoboda” vadovaus (vadovauja) tokia aškenazų kilmės žurnalistė Macha Gessen išekėjusi už Svetlanos Generolovnos. Jos augina du vaikus. Berniuką ir mergaitę. Pakeisti komandą prisidėjo kažkos CNN veikėjas. Rusijoj nebesigirdi FM bangų ir pats Garbačiovas rašė laišką JAV kongresui prašydamas neuždaryti radijo, nes Rusija nori žinoti tiesą.

    Mums šis radijas retransliuojamas po Žinių radijo laidų, kurios baigiasi kažkodėl dabar vėliau – 9 val. nors dauguma laidų vedėjų iš radijo pabėgo negavę algos nuo gegužės mėnesio. Ką tas Rakauskas sau mano? Ką mano visokios radijo ir tv tarybos, jei neteikia paramos šiam radijui?

    Vakar po “sąmokslo teorijos” klausiau įsijungiau “svoboda”. nors žiauriai norėjau miego, bet buvo taip įdomu, kad miegai išgaravo. Buvo kalbama apie Rusijos teisėsaugą/teisėtvarką. Galėčiau sakyti, kad vienas prie vieno mūsų problemos, bet rusai turi “prisiekusiais” virtusius tarėjus. Kalbėjo ir labai protinbgi žmonės nukentėjusieji, kurių artimųjų bylos neišsprendžiamos visą amžinybę… Tačiau pačioj įdomiausioj vietoj, kai KaraMurza pasakojo apie krizių priežastis ir “klimato atšilimo” biznį, staiga viduržodžio retransliaciją nutraukė. Buvo ketvirta valanda nakties. Kadangi supratau, kad neužmigsiu, tai sėdaiu prie kompo aiškintis kas ten su ta “svoboda” vyksta. Tai išsiaiškinau, kad šis radijas vis dar iki šiol buvo finansuojamas JAV kongreso, (pačioj pradžioj – CŽV), o įžymiųjų Kara-Murzų yra net trys. Tėvas sūnus ir jo dėdė. Taip kad mano anksčiau nurodytos knygos yra arba dėdės arba tėvo parašytos. O radijo Kara-Murza yra baigęs Kembridžą ir jau kiek kitokių pažiūrų.

    Atsakyti
  27. Ona says:
    12 metų ago

    dziaugiuosi gera ideja ir kuo greiciau organizuoti suvaziavima , tuo geriau. Kai kurie komentotoriai siltai sededami kelia erezijas, o imti ir kovoti uz TIESA drasos neturi. Del esamos valdzios prasto darbo esame patys kalti, kad issirenkame ne ta prezidenta, ne toki seima, kurio dauguma del partiniu ir asmeniniu materialiniu interesu ignoruoja naujus politikus ir juos rinkusius rinkejus, pamina savo zmoniskaji oruma ir it sliuzai sliauzioja pries korumpuotas valstybeje galias.

    Atsakyti
  28. Kažin says:
    12 metų ago

    O ką tokio konstruktyvaus ir kompetatingo galėtumėte tame suvažiavime pasakyti. Ar vėl nauju žmonių pavedžiojimo už nosies raundu vis labiau ir labiau nuvylinėsite žmones, t.y. ir toliau vykdysite pagrindinius šalies valdžių ir Seimo partijų valdžios išlaikymo savo rankose uždavinius ir demokratijos pavaidinimo viešojo gyvenimo spektaklius.
    Manau, užtenka viešumoje turėti 3-5 žmones – kompetatingų pertvarkymo projektų, konkrečių politinių veiksmų planų jiems įgyvendinti autorius. Va jie turtų važinėti ir susitikinėti su žmonėmis, visi kiti kūrybiškai ir išradingai dirbti savo darbus, atlikti einamas pareigas ir skleisti savo aplinkose tų viešumoje veikiančių žmonių palaikymus, pritarimus jų viešinamiems esminio šalies valdžių pertvarkymo projektams, jų įgyvendinimo veiksmų planams.
    Su Sąjūdžio naudotų priemonių pamėgdžiojimais nieko neišeis – ne tie laikai. Dabar žodžio laisvė, -gali “išsispjaudyti” kiek nori ir be suvažiavimų, kas ir vyksta jau 20 metų.
    Pagaliau supraskime, kad “spjaudytojų” etatai panaikinti, jie turi persikvalifikuoti…, o ne suvažiavimus jiems turėtume rengti.

    Atsakyti
  29. Nepolitikas says:
    12 metų ago

    Kaip supratau, beveik visi čia nemąstantieji revoliucionieriai. Juokas ima nuo jūsų pasisakymų. Aborigenai. Pirma reikia įvertinti kas yra. Vertinimo kriterijus yra tik vienas –LR Konstitucija. Antra – idėja. Trečia – Programa. Ketvirta – visuomeninis plebiscitas. Tik po to galima organizuoti Tautos būrelius, judėjimą(su nuostatomis), vėliau organizuoti Tautos suvažiavimą, kuris išrinks Tautos atstovus. O gauja(200-500 žm.) pasivadinus „Tauta“, taip ir liks gauja. Iš anksto tvirtinu – nepriklausau ne vienai partijai, bet viska žinau labai tiksliai(išskyrus „juodus“ darbus ir technologijų) .

    Atsakyti
    • Pakeleivė says:
      12 metų ago

      Kol kas tai nesaugus kelias.

      Atsakyti
  30. Žygeivis says:
    12 metų ago

    1990 m. kovo 11 d. tikrasis Lietuvių Tautos Sąjūdis įveikė KGB sukurto “sąjūdžio” įtakos agentūrą ir pasiekė reikšmingą pergalę 1988 m. pradėtoje “dainuojančioje revoliucijoje”.

    Tačiau šią pergalę mes labai greitai praradome dėl tuometinių objektyvių geopolitinių aplinkybių ir ypač dėl sovietų okupacinės armijos bei kitų okupacinių struktūrų veiklos, o valdžią Lietuvoje, pasinaudoję mūsų “surištomis rankomis”, palengva, tačiau gana greitai, užgrobė Lietuvybės – Lietuvių Kalbos, Lietuvių Tautos ir Nepriklausomos Lietuvos Valstybės – priešai, kurie nuo to laiko ir valdo mūsų Valstybę.

    Faktiškai įvyko “dainuojančios” Tautinės Revoliucijos nuverstųjų antitautinių jėgų sugrįžimas į valdžią – tai yra klasikinė kontrevoliucija, pastaruoju metu ypatingai aršiai pradėjusi kovoti su Lietuvybe ir Tautinės Revoliucijos šalininkais.

    Kosmopolitinė ir atvirai prolenkiškai-prorusiška, aršiai antilietuviška valdžia, uždrausdama netgi Kovo 11 Patriotinę eiseną Gedimino prospektu bei savo programoje paskelbusi, kad įteisins Lietuvių Tautos sukurtoje Valstybėje dvikalbystę, nepaisydama dabartinėje Lietuvos Konstitucijoje įrašyto Lietuvių Valstybinės Kalbos straipsnio, ši antitautinė kontrevoliucinė valdžia jau peržengė tą kritinę konstitucinę ribą, ties kuria buvo balansuojama pastaruosius 20 metų – kada nei viena iš antagonistinių jėgų – tautinė ir antitautinė – nesiimdavo jokių aktyvių kraštutinių veiksmų, išlaikydamos tam tikrą “nerašytą pusiausvyrą”.

    Todėl dabar pagal bendrąjį istorinio proceso vystymosi modelį jau neišvengiamai turi įvykti nauja Tautinė Revoliucija – ir šį kartą jau ne “dainuojanti”, o tikra, kuri galutinai palaidos visus Lietuvybės priešus – kontrevoliucionierius, dabar valdančius Lietuvių Tautos Valstybę.

    P.S. Kada ši nauja Tautinė Revoliucija įvyks (ir svarbiausia – kada ją verta pradėti) iš esmės priklauso ne tiek nuo vidinės padėties Lietuvoje, kiek nuo tarptautinės padėties, nes esant nepalankioms tarptautinėms aplinkybėms net ir sėkminga Tautinė Revoliucija nesugebės pasiekti savo galutinių tikslų – kaip ir įvyko 1989-1990 m. (ir ne tik Lietuvoje, bet faktiškai visose posovietinėse valstybėse, kuriose valdžia taip ir liko senosios komunistinės antitautinės nomenklatūros, susidėjusios su Jievrosojuzo “žydraisiais kosmopolitais”, rankose).

    Manau, kad neišvengiamai ir labai sparčiai artėjantis naujas pasaulinis įtakos sferų perdalinimas tarp didžiųjų imperijų (visų pirma JAV, Jievrosojuzo, Kinijos, Indijos, Rusijos, musulmonų pasaulio), greičiausiai netgi peraugsiantis į tikrą “karštą” karą – bent jau tam tikruose pasaulio regionuose, matyt, ir bus tas esminis faktorius, kuris nustekens visas arba daugumą šių imperijų, ir suteiks dar vieną realią galimybę Lietuvių Tautai apsivalyti nuo mūsų Valstybėje prisiveisusių antilietuviškų šiukšlių bei kitokių parazitų – kaip jau buvo per Pirmą ir Antrą pasaulinius karus.

    Todėl šiuo metu privalome labai intensyviai ir rimtai ruoštis šiems būsimiems įvykiams. Taip pat būtina stebėti, fiksuoti ir registruoti visus įvairių antilietuviškų “asmenybių” bei jėgų “pasireiškimus” internete, spaudoje, TV, radijuje, valdžios struktūrų veikloje – tam, kad tiksliai žinotume “kas yra kas”…

    Atsakyti
    • Valdas says:
      12 metų ago

      “… valdžią Lietuvoje, pasinaudoję mūsų “surištomis rankomis”, palengva, tačiau gana greitai, užgrobė Lietuvybės – Lietuvių Kalbos, Lietuvių Tautos ir Nepriklausomos Lietuvos Valstybės – priešai, kurie nuo to laiko ir valdo mūsų Valstybę.”
      Ačiū Žygeivi už tai.
      Tačiau …
      Lietuvai yra pražūtinga laukti palankios tarptautinės padėties.
      Lietuvai yra pražūtinga laukti kažkokio tai esminio faktoriaus, ” … kuris nustekens visas arba daugumą šių imperijų, ir suteiks dar vieną realią galimybę Lietuvių Tautai apsivalyti nuo mūsų Valstybėje prisiveisusių antilietuviškų šiukšlių bei kitokių parazitų …”.
      Nes …
      Pasaulio galingieji stiprinasi spausdindami pinigus ir todėl mes niekada nesulauksim nustekentų imperijų.
      Lietuviškumą reikia ginti d a b a r ir visada.
      Didingoji lietuvių bendruomenė nesidairo į pasaulio pakraščių sukčiaujančias imperijas.

      Atsakyti
      • Valdas says:
        12 metų ago

        Tautos atstovų suvažiavime turi būti išryškintos Lietuvą naikinančios valdžiavojusios gaujos.
        Tautos atstovų suvažiavime turi išryškėti tikrojo Lietuvos šeimininko išmintingoji jėga.

        Atsakyti
        • Valdas says:
          12 metų ago

          Lietuvos gynyba – tautos sukilimas turi vykti 2013 metais XX mėnesį XX dieną.

          Atsakyti
          • Amelija says:
            12 metų ago

            Jūs čia ką, ginkluotą sukilimą rengiate? Ar pasiutot, vyrai, jau protelio galvose nebeliko. Kieno kraujo trokštat? Su žmonomis pasitarkit prieš tokius sprendimus priiminėdami. Į tautos susirinkimą gal ir išleis, bet jau į karą – tai ne… Ir susirinkimas greičiausiai nebus nei didelis, nei ilgas – šiandien jau ne Sąjūdžio laikai, intelektualai su marginalais nesibučiuos. Rinkimai praėjo, atvėskit ir ruoškitės kitiems: į savivaldybes, Europos parlamentą, o ir į Seimą. Anksti kėlęs nesigailėsi.

          • Valdas says:
            12 metų ago

            Seimo rinkimų klounadoje nedalyvauja pusė rinkėjų.
            Nepanikuok Amelija su visokiais išsigalvojimais : )))
            Lietuviškas daigas, užverstas akmeniu, stiebiasi į saulę.
            Netrukdyk savo juodomis mintimis : )

    • Valdas says:
      12 metų ago

      Paskelbta Jungtinės Karalystės premjero Deivido Kamerono (David Cameron) kalba,
      kurioje pabrėžiama pagarba tautinėms valstybėms.
      (žiūrėti nuo 3:27 minutės sutrumpintoje kalboje)
      Va čia
      http://www.guardian.co.uk/politics/video/2013/jan/23/david-cameron-eu-referendum-video

      Žygeivi, : )
      D. Kameronas suteikia “… realią galimybę Lietuvių Tautai apsivalyti nuo mūsų Valstybėje prisiveisusių antilietuviškų šiukšlių bei kitokių parazitų …”.

      Visa kalba yra va čia
      http://www.telegraph.co.uk/news/newsvideo/uk-politics-video/9820375/David-Camerons-Europe-speech-in-full.html

      Atsakyti
  31. Prusas says:
    12 metų ago

    seniai to reikejo

    Atsakyti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Naujienos

Tautinių rūbų kūrėjai: Vilkėdamas istoriją, paaugi bent 3 centimetrais | lzs.lt nuotr.
Etninė kultūra

Tautinių rūbų kūrėjai: Vilkėdamas istoriją, paaugi bent 3 centimetrais

2025 06 01
Saulės elektrinė | statybunaujienos.lt nuotr.
Energetika

Saulės elektrinių bumas Lietuvoje neslopsta – ar sugebėsime sutvarkyti jų atliekas?

2025 06 01
Bernadetos gobelenas | valdovurumai.lt nuotr.
Kultūra

Restauruotas karališkas gobelenas pristatomas lankytojams

2025 06 01
LNM
Architektūra

Ar Vilniaus pilių valstybinis kultūrinis rezervatas pateisino lūkesčius?

2025 06 01
Sūduviai
Etninė kultūra

Sūduvos vardo susigrąžinimas: diskusija dėl istorinės tapatybės ir teisinio įtvirtinimo

2025 05 31
Kviečia Petro Bartkaus-Žadgailos 100-osioms gimimo metinėms skirta paroda | voruta.lt nuotr.
Istorija

Kviečia Petro Bartkaus-Žadgailos 100-osioms gimimo metinėms skirta paroda

2025 05 31
Liuteronų sodas | M. Avik nuotr.
Architektūra

Vilniaus viešosios erdvės – tarp geriausių Lietuvoje: įvertintos Nacionaliniuose architektūros apdovanojimuose

2025 05 31
„Stasys Museum“ | V. Garlos nuotr.
Gamta ir ekologija

„Stasys Museum“ pirmųjų veiklos metinių proga pristato „Vaikų miško paviljoną“

2025 05 31

SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • Vilna apie Ar Vilniaus pilių valstybinis kultūrinis rezervatas pateisino lūkesčius?
  • Negalima! apie Ukrainos gynybos ministras paragino Maskvą perduoti Kijevui jos pažadėtą memorandumą iki kito delegacijų susitikimo
  • Rimgaudas apie Ar Vilniaus pilių valstybinis kultūrinis rezervatas pateisino lūkesčius?
  • Bartas apie Ukrainos gynybos ministras paragino Maskvą perduoti Kijevui jos pažadėtą memorandumą iki kito delegacijų susitikimo

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • Z. Vaišvila. Kur mus vedate?
  • Kaip išrinkti tinkamiausią telefoną tėvams?
  • Tautinių rūbų kūrėjai: Vilkėdamas istoriją, paaugi bent 3 centimetrais
  • Pomidorai: ar žinote, kaip ilgai juos galima virti bei kepti?

Kiti Straipsniai

Zigmas Vaišvila | alkas.lt koliažas

Z. Vaišvila. VRK sprendimas atsisakyti registruoti referendumą ginantį piliečių nekilnojamąjį turtą apskųstas teismui

2025 05 29
Audrius Valotka

Žmogaus teisių gynėjai: puolimas prieš A. Valotką – tai ideologinis spaudimas

2025 05 29
VRK atsisakė registruoti referendumo dėl nekilnojamojo turto neapmokestinimo iniciatyvą

VRK atsisakė registruoti referendumo dėl nekilnojamojo turto neapmokestinimo iniciatyvą

2025 05 22
Zigmas Vaišvila | Alkas.lt nuotr.

Signataras Z. Vaišvila reikalauja VRK veiklos skaidrumo ir teisingumo

2025 05 16
Lietuviai gins savo namus: protestas prieš NT mokestį Katedros aikštėje

Lietuviai gins savo namus: protestas prieš NT mokestį Katedros aikštėje

2025 04 22
Kazimieras Uoka Tautininkų sąjungos suvažiavime, 2013-12-15

Pristatoma Gintaro Songailos knyga apie signatarą Kazimierą Uoką

2025 04 09
Gintaras Songaila

G. Songaila. Donaldas Trampas: „Aš tikiu V. Putinu“

2025 03 12
Alkas.lt koliažas

Tautininkai kviečia į tradicines Kovo 11-osios eitynes Vilniuje

2025 03 10
Prezidentas pagerbė Nepriklausomybės Akto signatarus

Prezidentas pagerbė 1918 m. Nepriklausomybės Akto signatarus

2025 02 13
Z. Vaišvilos spaudos konferencija | Alkas.lt nuotr.

„Tirti Lietuvos valdžios rinkimus – TABU“: Signataro dr. Z. Vaišvilos spaudos konferencija

2024 12 20

Skaitytojų nuomonės:

  • Vilna apie Ar Vilniaus pilių valstybinis kultūrinis rezervatas pateisino lūkesčius?
  • Negalima! apie Ukrainos gynybos ministras paragino Maskvą perduoti Kijevui jos pažadėtą memorandumą iki kito delegacijų susitikimo
  • Rimgaudas apie Ar Vilniaus pilių valstybinis kultūrinis rezervatas pateisino lūkesčius?
  • Bartas apie Ukrainos gynybos ministras paragino Maskvą perduoti Kijevui jos pažadėtą memorandumą iki kito delegacijų susitikimo
  • Rimvydas apie D. Kuolys. Lietuvių laisvės kovos: 1863–1864 metų sukilimo patirtys (I)
 
 
 
 
 
Kitas straipsnis
A.Butkevicius, LSDP.lt nuotr.

Vyriausybės vadovas A.Butkevičius pirmo oficialaus vizito išvyko į Latviją

Sekite mus Feisbuke

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

Alkas.lt su Jūsų parama – už lietuvišką Lietuvą!

 fs22 mods | ket testai | Farming Simulator 25 mods | Inbank vartojimo paskolos | FS25 | fs25 mods | DARBO SKELBIMAI | lėktuvų bilietai

 

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai