Lapkričio 4 d. Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) nusprendė netenkinti Tautininkų sąjungos (TS) prašymo, dėl masinio balsų pirkimo ir kitų Seimo rinkimų įstatymų pažeidimų, panaikinti Seimo rinkimų rezultatus ir Seimo rinkimų rezultatus pripažino teisėtais bei juos patvirtino.
Prieš rinkimų rezultatų pripažinimą balsavo tik trys VRK nariai: Liutauras Ulevičius, J.Milašiūtė ir V.Benkauskas, kiti 11 VRK narių balsavo už.
Skundą dėl masinių rinkimų rezultatų klastojimo tautininkai VRK buvo pateikę dar po pirmojo Seimo rinkimų rato, tačiau komisija tuomet jį svarstyti atsisakė. Šį tautininkų skundą VRK svarstė vakar, lapkričio 3 d. ir po svarstymo padarė pertrauką, kad komisijos nariai galėtų išsamiau susipažinti su beveik 16-os lapų apimties VRK nutarimo projekto turiniu.
VRK posėdžio transliaciją 13 val. žiūrėkite čia: geresnė, prastesnė kokybė (transliacija baigta, VRK svetainėje bus paskelbtas viso posėdžio vaizdo įrašas).
Prieš Vyriausiosios rinkimų komisijos posėdį Tautininkų Sąjungos pirmininkas Gintaras Songaila VRK nariams įteikė laišką ir paprašė jį prijungti prie Tautininkų sąjungos 2012 m. lapkričio 2 d. skundo VRK.
Skelbiame šio laiško turinį:

„Svarstant Tautininkų sąjungos skundą dėl rinkimų rezultatų nustatymo, kai dėl didelės ginčijamų rezultatų proporcijos bei dėl daugelio įstatymų pažeidimo faktų, Jūsų komisijos pirmininkas nuoširdumo akimirkos pagautas pripažino, kad „tvarka neveikia“. Aš dar pridėčiau, kad Vyriausioji rinkimų komisija yra tik šios tvarkos (tiksliau, netvarkos) dalis ir ji viena pati negali užtikrinti sąžiningų ir demokratiškų rinkimų, nors šį uždavinį įstatymas paveda kaip tik jai (žr. Vyriausiosios rinkimų komisijos įstatymo 3 straipsnio 1d. 2p.). Dabar tik nuo Jūsų pačių priklauso, ar susitaikysite su neveikiančios tvarkos įkaitų vaidmeniu.
Jūs geriau negu aš suprantate, kad šiuose Seimo rinkimuose buvo peržengta esminė riba. Ši riba yra susijusi ne tik ir ne tiek su viršyta rinkimų rezultatų paklaida, kiek su tuo, kad į demokratinį valstybinės valdžios formavimą nevaržomai terpiasi organizuota nusikalstama veikla. Asocialių rinkėjų suvežimai, balsų pirkimai, kalinių išnaudojimas, machinacijos su rinkimų biuleteniais bei politinės kampanijos finansavimo, agitacijos ir kiti šiurkštūs pažeidimai buvo pastebimi reiškiniai ir per ankstesnius rinkimus. Galbūt ir šįsyk pažeidimų mastelis dar nepasiekė visuotinio lygmens. Tačiau, sutikite, protestų banga kilo tikrai ne vien dėl padidėjusio žiniasklaidos dėmesio ar išaugusio tautos nepakantumo rinkimų klastojimams.
Šiandien, po pastarųjų Seimo rinkimų mūsų valstybė ir jos funkcinė sankloda atsidūrė lemtingoje kryžkelėje. Arba toliau tęsime inertišką būklę, tikėdamiesi arba apsimesdami, kad viskas išsispręs savaime, nors tikrumoje viešųjų interesų gynimas tik slopsta, sprendimų priėmimo kokybė ir veiksmingumas šioje srityje tik smunka, o pasitikėjimas valstybės institucijomis bei pačia valstybe tik krenta. Arba – pasuksime valstybės institucijų ir pareigūnų atsakomybės bei sąžiningo valstybinių uždavinių įgyvendinimo keliu, kuriame bus užkirstas kelias korumpuotų struktūrų siekiams užvaldyti valstybę, bausmė už nusikaltimą bus neišvengiama, o atlygis už dorą ir vaisingą veiklą bendram labui bus orus ir skatinantis.
Pagrindinė institucija, nuo kurios priklauso šis pasirinkimas už garbingai savo pareigas vykdančią valstybę – tai Lietuvos Respublikos Seimas, todėl daug kas priklauso ir nuo Jūsų šios dienos sprendimo. Valstybės parlamentas, kurio teisėtumas abejotinas, o tautos atstovavimas sukompromituotas, pats jau nebegalės išsikapstyti iš galimai antikonstitucinės būklės ir tikrai netaps sergančios sistemos gydytoju. Teisėti rezultatai iš neteisėtų neatsiranda, o gyvoji tautos valia negali būti stiprinama per jos paneigimą. Todėl būtent Jūs šiandien galite suteikti esminį postūmį valstybei atsigauti, o kiekvienam Lietuvos piliečiui – pažvelgti tiesai į akis, pamatyti, kad valstybė veikia, ir išsaugoti tikėjimą, kad visi kartu kuriame savo tautos ir valstybės ateitį. Prašau Jūsų pripažinti Seimo rinkimų rezultatus daugiamandatėje rinkimų apygardoje negaliojančiais. Taip pat prašau pripažinti negaliojančiais ir rinkimų rezultatus vienmandatėse apygardose, kuriose Jūsų komisija pati nustatė šiurkščius įstatymų pažeidimus. Tačiau net ir to neužtenka.
Priėmus sprendimą dėl esminių rinkimų rezultatų nustatymo, visai komisijai, manau derėtų atsistatydinti. Tai būtų ne tik ir ne tiek bejėgiškumo dabartinėje situacijoje pripažinimas, kiek nuoroda į susikaupusias sistemines problemas, kurios turi būti sprendžiamos nedelsiant ir ryžtingai tam, kad savo valstybėje garantuotume suverenių tautos galių veikimą, atstatytume nacionalinės valdžios autoritetą ir išsaugotume Lietuvos tarptautinį prestižą. Valstybė vėl ima veikti ten, kur jos pilietis atsisako būti „buksuojančio“ mechanizmo sraigteliu, kadangi jaučiasi atsakingu šeimininku.
Lietuvos Respublikos Prezidentė skubiai pasiūlė kai kurių įstatymų pataisas, susijusias su veiksmingesniu rinkimų organizavimu ir jų klastojimo užkardymu. Tačiau, viena vertus, jos yra dar nepakankamos, o kita vertus, neišsprendžia kritinių problemų, kurios susidarys pradėjus veikti naujai Tautos atstovybei, išrinktai be daugelio būtinų saugiklių rinkimų sąžiningumui ir demokratiškumui užtikrinti. Jūsų principingas apsisprendimas paskatintų dar šios kadencijos Seimą, parlamentines partijas ir frakcijas adekvačiai reaguoti į esamą padėtį, suvokti sprendimų priėmimo būtinybę ir tuoj pat imtis įstatymų griežtinimo bei valstybės tarnybų veiksmingumo kontrolės. Tai konstitucinė šios kadencijos Seimo pareiga. Akivaizdu, kad ji nebuvo deramai atlikta. Tačiau prielaidų, kad tą tinkamai padarytų naujos kadencijos Seimas, nematyti. Po rinkimų interesai ir prioritetai bus kiti. Tą matome ne tik iš naujosios daugumos, bet ir iš būsimosios opozicijos laikysenos. O tai reiškia, kad per kitus rinkimus (ir iki jų) valstybės diskreditavimo spiralė suksis toliau, pasiekdama naujas „aukštumas“.
Jūsų teisingas apsisprendimas padėtų pasiekti, kad per pakartotinus Seimo rinkimus jau šį pavasarį kiekvieno piliečio, politiko ir valstybės tarnautojo šventu reikalu taptų Tautos atstovybės rinkimų demokratiškumas, o šalies atstovaujamosios ir vykdomosios valdžios svarbiausiu siekiu taptų jų tikrais darbais pelnyta piliečių pagarba. Apgaule to pelnyti niekam nepavyks, nes melo kojos trumpos.
Savo klaidų pripažinimas nė kiek nemenkina jokio žmogaus, taigi ir politiko, pareigūno ar valstybės tarnautojo. Klysti yra žmogiška, o klaidoje pasilikti yra velniška. Esu tikras, kad Jūsų tiesos žodis paskatintų ir kitus atsakingus asmenis bei institucijas pripažinti savo klaidas ir (arba) viešai įvardinti sąlygas ir aplinkybes, dėl kurių jie negali savo pareigų atlikti tinkamai.“
Pagarbiai,
Gintaras Songaila
Vilnius, 2012 m. lapkričio 4 d.

VRK narys Liutauras Ulevičius paskelbė savo atskirąją nuomonę dėl rinkimų rezultato galiojimo.
VRK narys L.Ulevičius įvertinęs visas išvadas dėl pažeidimų Seimo rinkimų metu, tvirtina, kad komisija turi pripažinti rinkimų rezultatus daugiamandatėje apylinkėje negaliojančius.
Skelbiame visą VRK nario L.Ulevičiaus atskirąją nuomonę:
12 11 04 – SR2012_DM – LUlevičius – atskiroji nuomonė
Atkreipkite dėmesį į Redą Daniškevičiūtę (Darbo partijos atstovė iš Kėdainių). Kaip gali dalyvauti žmogus iš DP posėdyje dėl DP???? Čia teisinė valstybė??? O dar kaip aktyviai reiškiasi, vis siūlo tvirtinti, kad papirkinėjimų nebuvo. O Vaigauskas su ja kartu (idomu kodėl?????). Jis kaip tik turėtų norėti surengti antrus rinkimus savo garbei nuplauti. Bet tokios tendencijos iš jo pusės nei kiek nesimato. Nori tik greičiau pabaigti šį reikalą. Idomu kodėl?
Liutauras supranta, kad ne piniguose laimė. Deja jis aukoja savo karjera VRK.
Buvau stebėtojas Vilniuje. Atėjo rinkėjas, pasirodo opažįstamas. Priėjęs sako, žinai, viena partija (patys žinot) papirkinėja balsus po 10 Lt. Tai pašokau, sakau kur? einam parodysi. Sako, kad jau nematysi, tai daro pasislėpę. Arba, kad vakar irgi pirko. Tai sakau, rašom protestą. Griežtai atsisakė. Atseit bijo. Daugiau atsisakė net kalbėti, nes žmonių buvo aplinkui. Taip oficialiai nebuvo pagrindo rašyti skundą. Dabar teisiskai svarstoma ir minima tik oficialūs skundau dėl nežymių pažeidimų. O apie esminį pažeidimą niekas nekalba, sąmoningai užima eterį sapaliomis apie kitus dalykus, vengia papirkinėjimo temos, tildo Ulevičių.
Kai Zuokas darė tiesioginę transliaciją, tai šalia vaizdo galima buvo matyti ir komentarus. O čia kas dabar? Žengėm 20 metų atgal, kai dar tik pradėjo plisti internetas?
kai paklausė apie papirkinėjimą, dingo garsas tiesioginėje transliacijoje. Kas čia vyksta?
Garsas atsirado iškarto, kai baigė pokalbį apie papirkinėjimą ir dave DP atstovei žodį
Rimčiau prabilo apie papirkinėjimus. Bet baigė abejotinomis išvadomis, kad reikšmingos įtakos neturėjo, jei ir pirko. O aš turiu akivaizdų pavyzdį, kad papirkinėjimas turi milžinišką įtaką. PVZ: mano apylinkėje (apylinkėse buna dazniausia apie 1000-2000 galinčių balsuoti, balsuoja apie 46-55 proc.). Taigi jau eilę metų varžosi du kandidatai, kurie toje apylinkėje ir visoje apygardoje yra nuveikę tikrai labai daug. Todėl jie visada surinkdavo daugiausia balsų O papirkinėjanti partija ten nedominavo. Tačia per šiuos rinkimus, kas yra labai neįtikėtina, papirkinėjanti partija surinko Daugiausiai balsų net VIENMANDATĖJE!! Visa laimė, kad apygardoje ši tendencija nebuvo tokia stipri. Bet jei paperka ir sako už ką balsuoti, tai daro protingai. Ir mano nuomone buvo prašoma labiau balsuoti už daugiamandačius kandidatus, kad nesimatytų taip aiškiai. Todėl ir gavo tiek daug vietų Seime.
Geras KT nutarimas. Pažeidimai savaime sudaro prielaidą nepasitikėti rinkimais, netvirtinti jų. Tokiam nepasitikėjimui net nebūtinas pagrindimas su balsų skaičiumi, kaip tik priešininkai turi įrodinėti, kad neturėjo įtakos. Tegu DP ir įrodinėja, kad visi tie dešrom šerti nebūtų kitaip balsavę. Telieka seimui kreiptis į KT.
Rinkėjas gali balsuoti paštu arba namuose. Tai daro vokuose: į mažajį voką ideda biuletėnį, o į didįjį — voką su biuletėniu ir būtinai mažąjį voką. Jei atplėšus dydįjį voką nėra rinkėjo kortelės, tai mažasis vokas net neatplėšinėjamas. Pagal rinkėjo kortelę kiekvienas vokas yra patikrinamas rinkėjų žurnale ar nėra dvigubo balsavimo. Iš tiesų vokai be rinkėjų kortelės gali būti neteisėtai padirbti. Todėl tai tikrai nėra galiojantys balsai. Svarbu žinoti, kad balsavimas namuose ir iš anksto tesudaro apie 0,5 proc. Tai nėra esminę įtaą turintis pažeidimas. Bet apie tai kalbama daugiausiai!! Geriau kalbėtų apie esminę ir labai reikšmingą įtaką turintį balsų papirkinėjimą.
Lietuvos konstitucija
2 straipsnis
Lietuvos valstybę kuria Tauta. Suverenitetas priklauso Tautai.
Tai reiškia, kad …
Lietuvos valstybę kuria viena vienintelė Tauta (rusams, lenkams ir kitokiems tylint).
Tačiau …
Sukčius VoldemarTomaševski (su lenkų rinkimų akcija) ruošiasi okupuoti švietimo ministeriją.
Sukčius rusas Viktor Uspaskich taikosi okupuoti vyriausybę.
Tai juk taip, nesilaikant pagrindinio dokumento konstitucijos, klastingi sukčiai ir naikina Lietuvą.
Gal problema tame, kad blusinėjamės smulkmenose nematydami pagrindinės bėdos.
Nepripažįstu smulkių ir stambių sukčių.
VRK klounada yra bevertė.
Sekantis žingsnis – KT, bet rezultatas aiškus. Tik nesuprantu, kodėl Tautininkų nepalaikė Vagnorius, Karbauskis, Valčiūnas. Koalicinės prielipos nusiplovė iš kart po pirmo rato.
Reikia partijoms (kandidatams) leisti pirkti balsus, juk ir čia turėtų veikti rinkos (konkurencijos) mechanizmas. Tokiu atveju visi kandidatai galėtų pirkti balsus, o kiek kuris nusipirks, tai būtų jų pačių reikalas. Juk dabar kandidatai perka žiniasklaidoje rinkimų agitacinę reklamą, kuri įtakoja rinkėjo pasirinkimą už ką balsuoti, tai kodėl negali būti ir tiesiogiai, o ne per reklamą, perkamas rinkėjo balsas. Dabar rinkimine reklama suvedžiojamas rinkėjas – jo valia ir niekas čia nemato nieko blogo, kad taip yra įtakojama rinkėjo laisva valia. Tačiau laikoma, kad savo balsą jis šiuo atveju atiduoda pagal laisvos valios principą. Taigi vieni galėtų savo balsą padovanoti, o kiti parduoti pasirinktai partijai (rinkimų kandidatui). Šio principo įgyveninimo tvarka yra organizavimo technikos reikalas, todėl apie jį čia nekalbu.
Rinkiminės komisijos kai kurių narių žodynas:
– čp;
-otkaz;
– …
Belieka tik kaimyninės valstybės antpečius uždėt ir pasimatytų tikras penktosios kolonos atstovo veidas.
Pasikartosiu dar tai.
Negalėdamas atvykti rinkimų dieną į rinkiminę apylinkę, pareiškiau norą balsuoti paštu antrame rinkimų ture, užpildydamas tam skirtą anketą. Tačiau …
Negavau balsavimo biuletenio voke ir taip suktai buvau nušalintas nuo balsavimo antrajame ture.
Įsivaizduokim kaip viskas atrodytų, jei tokiu būdu iš rinkimų būtų nušalinta Dalia Grybauskaitė ar tarkim panašiu būdu būtų paniekintas Zenonas Vaigauskas.
Nelabai suprantu, kaip gaunami tie skaičiai. Man išeina, kad atėmus iš DP 3726 ir niekam nepridėjus, 1 mandatas atititenka LSDP (?):
https://docs.google.com/file/d/0B-82FRHss7tBaVhCaF9ET085cW8/edit
Dar bent vienas mandatas dėl pirmumo balsų pirkimo.
Ar tik nebus anas su Exceliu nesuderinamas (dariau su Gnumeric). Čia kitas variantas ir su 3727 atimtais balsais, kad nebūtų keblumų dėl pernelyg artimų liekanų:
https://docs.google.com/open?id=0B-82FRHss7tBRFFpSl9FNHlSb1E
Patikrinau, antras variantas veikia ir su 3726 (3725 jau per mažai). Tiek nedaug tereikia, nes sumažėja DP liekana ir DP netenka 1 balso pagal liekanas (ne pagal kvotą).
Liutauras nebijo pasakyti tiesos. Jis yra drąsus VRK narys, kuris nebijo pareikšti savo TIKRĄJĄ nuomonę. Visi kiti kaip pelės po šluotą — tyli arba pataikauja Z. Vaigauskui. O vaigauskas ką daro? Kokie demokratiniai rinkimai, jei pačioje VRK demokratijos tarp narių nėra?
Kai pamatai reklamą, tai dar toli gražu niekas neįpareigoja balsuoti. Juolab matai įvairių partijų reklamą. Be to, pamačius reklamą dar lieka daug laiko patikrinti brukamą info, pasvarstyti. O apie kokią rinką čia kalbame, kai renkame žmones, kurie administruos mūsų visų Lietuvos piliečių bendrus milijardus? Čia jokios rinkos nėra. Turi būti sąžiningi žmonės (dar net geriau, kad neturtingi, neturintys verslų visokių ir interesų tam), kurie SĄŽININGAI dirbs Lietuvos žmonėms O ne savo kokiam tai verslininkui klanui, kuris nori dar labiau pralobti sunkiai dirbančiųjų sąskaitą. O tai, kad neva padidins atlyginimą, tai tik skaičiai. Laisvės ir laimės už vos didesnį atlyginimą nenusipirksi ( buvo laikai, kai žmonės atiduodavo visus turtus, net rizikuodavo gyvybę už tai, kad galėtų bent akimirką pasijusti laisvais (draudžiamoji spauda, knygnešiai, politiniai kaliniai, tremtiniai, partizanai ir kt.)).
Visa tai yra juokai, nes dabartinė rinkimų suistema tokia, kad paveikti rinkėją yra leidžiama.
Sakysite, kad ne?
O kas yra, jūsų manymu, leidžiama reklama atskirų partijų, turinčių lėšas?
Tai yra tikrų tikriausias rinkėjų nupirkimas.
Pritariu Lietuviui tikrajam :), turėtų aplamai uždrausta partijų reklama, turėtų būti tik jų programa per žiniasklaidą pateikiama nemokamai, o po pažadais partijos turėtų pasirašyti, kad juos įvykdys, antraip negaus išeitinių ir turės papildyti dar biudžetą iš partijos fondo, už pažadų nevykdymą.
Algi,
štai šios partinės gaujos sukūrė Lietuvą netinkamą žmogui gyventi:
– LSDP (Lietuvos socialdemokratų partija) ir
gaujos vadeiva Algirdas Butkevičius;
– TS LKD (Tėvynės sąjunga – Lietuvos krikščionių demokratai) ir
gaujos vadeiva Andrius Kubilius;
– Partija Tvarka ir teisingumas su
gaujos vadeiva Valentinu Mazuroniu;
– Liberalų ir centro sąjunga su
gaujos vadeiva Algiu Čapliku;
– Lietuvos Respublikos liberalų sąjūdis ir
gaujos vadeiva Eligijus Masiulis.
Tai yra Lietuvos naikintojų gaujos. Taip pat …
Lietuvai yra pavojingi Voldemar Tomaševski su Lietuvos lenkų rinkimine akcija, gaujos vadeiva rusas Viktor Uspaskich su darbo partija ir kiti į juos panašūs.
Kokių pažadų tikiesi iš Lietuvos naikintojų?
Stai ka manau apie rinkimus (tikriau balsavimus). Taigi manau, kad isrinktas Seimo nariu yra tas, kuris gavo daugiausiai balsu, kai nera AFIOROS, tai yra kai nera suklastotu negaliojanciu biuleteniu. Kai ju yra, o dazniausiai taip ir yra (kokia geda!), tai Seimo nariu isrenkamas tas, kuris turi daugiau nesuklastotu balsu uz antra vieta uzemusi, sudejus pastarojo nesuklastotus balsus su NEGALIOJANCIAIS.
Tai yra Seimo nario balsai > antra vieta uzemusio + negaliojantys balsai.
Kitu atveju yra aiskus NEAPIBREZTUMAS kas laimejo, taigi rinkimai turi buti pakartoti!
Taigi ka matau 12-koje apygardu?
Zirmunu Nr4. V.P. Andriukaicio 8449 balsai yra maziau nei V.A.Abramikienes 7788 balsai plius 758 negaliojantys balsai;
Senamiescio Nr 2 A.Anusausko 6925 balsai < P.Austreviciaus 6080 balsus + 1696 negal. b.
Traku-Elektrenu Nr 58 D.Mikutienes 6340 balsai < J.Liesio 5902 b. + 483 negaliojantys.
Nevezio Nr 26 P.Narkeviciaus 6404 balsai < J.Dautarto 5690 b. + 962 negaliojantys.
Baltijos Nr 20 R.Paliuko 5355 balsai < A.Sulco 5287 b. + 579 negaliojantys.
Kauno-Kedainiu Nr 65 R.Popovienes 6576 balsai < V.Gedvilo 5994 . + 998 negaliojantys.
Plunges-Rietavo Nr 35 J.Razmos 6676 balsai < M.Jurciaus 6622 + 407 negaliojantys.
Alytaus Nr 30 J.Sabatausko 6246 balsai < K.Dauksio 5576 b. + 692 negaliojantys.
Silutes-Pagegiu Nr 32 A.Skardziaus 6339 balsai < K.Komskio 6169 b. + 807 negaliojantys.
Ukmerges Nr. 61 J.Veselkos 5237 balsai < uz L.Grauzinienes 4961 balsus + 646 negaliojantys.
Birzu- Kupiskio Nr48 A.Zaltinio 6331 balsai < R.Vagino 5857 b. + 586 negaliojantys.
Pajurio Nr22 P.Zeimio 6194 balsai < G.Krasauskienes 6149 b. + 784 negaliojantys.
Taigi aiskiai matau afiora virsijancia visas normas 12-koje apygardu, o jei prideti dar ta, kurios rezultatus jau panaikino…..tai turesime 13 aferistiniu apygardu, kurius rezultatai PRIVALO buti panaikinti!!!
Dar ka matau, kad Kauno kaimiskoje apygardoje su 19,19 procentu Drasos Kelio partija nugalejo visas sistemines stagnacines partijas, rijusias biudzeto pinigus. Tai nemazai, ka jau ir bekalbeti. Jeigu turetu si partija savo partines strukturas visoje Lietuvoje, tai gautume ispudinga politine jega. Taciau aisku….be pinigu to nepadarysi….o ju nauja partija ir neturi. Taigi rinkimuose nugalejo pinigai, taip kaip buvo, taip ir liko.
Matau, kad Kauno miesto apygardos pareme Drasos Kelia ir dave jam antra arba trecia vieta, pirmoje TS-LKD.
Taigi DK aiskiai padare strategine klaida priespastatydama savo kandidatus pries TS-LDK kandidatus, nes is karto norejo susikauti su stipriausiaja! ir dar nesitrenirave politikoje.
Taciau po musio kulokais nesimosikuojama. Taciau is kitos puses….ir kito kelio NETUREJO, nes TS-LKD savo kandidatus turejo, kaip manau, visose apygardose. Taigi musio isvengti neturejo sanso.
Kol Z.Vaigauskas dirbs VRK, rinkimų rezultatai bus klastojami iki begalybės, o Z.Vaigausko išvados bet kuriais atvejais bus "vsio zakono"?
Dr.J.Ramanauskas pateikė labai logišką analizę, dėl galimų biuletenių klastojimų. Logiška, kai labai dideles klastotes įmanoma įvykdyti su negaliojančiais biuleteniais. Negaliojantį biuletenį galima padaryti labai greitai…
Klastotės dar galimos ir nesant tikslios apskaitos, kiek tų biuletenių buvo atspausdinta, arba tam tikra dalis biuletenių buvo laikoma be apskaitos, panaudoti po balsavimo, išimant nepageidaujamo kandidato biuletenius.
Ar buvo atliekama ekspertyzė dėl negaliojančių biuletenių, kurie galimai būtų sugadinti vienu ir tuo pačiu rašikliu?
O kam reikia gadint tą biuletenį, jeigu jau turi lišną? Pažymėjai savo kandidatą ir tiek žinių.
Pagarba principingiems VRK nariams: L.Ulevičiui, V.Benkauskui ir J.Milašiūtei.
vienas, vienas
Neįsikelia komentaras.
Nesupratau. Apkarpius nuorodas komentaras įsikėlė. Kai tuo tarpu aukščiau komentarai pateikiami su nuorodomis.
Spalio 15 diena
Užsienio atstovybėse už A. Lydeka balsavo 215, paštu 380, iš viso 595. Bendras balsavusiūjų skaičius 1982, 4348, viso 6330.
Tose pačiose užsienio atstovybėse už LR liberalų sąjūdį kuriam priklauso i minėtasis A. Lydeka atitinkamai 627, 757, iš viso 1384. Bendrai 2862, 4872, viso 7734.
Taip išena, kad daugiau kaip pusė balsavusių už LRLS nebalsavo už jų atstova vienmandatėje. ???
Konservatorių amplitudė šio skaičiavimu gerokai švelnesnė tik apie pora šimtukų.
Na o štai DK amplitudė visiškai priešinga, už šia partiją balsavo 181, 779, viso 960. Už N. Venckienę 202, 881, viso 1083.
2012 metų spalio 15 dieną, t.y. pirmąją dieną po rinkimų besidomint balsavimo rezultatais tarp 20:00 ir 21:00 valandos į akis krito ženklus bendro balsavusiųjų užsienyje skaičių neatitikimas vienmandatėje bei daugiamandatėje apygardų skialbiamose duomenų lentelėse:
1.Vienmandatėje ap. balsavusiųjų atstovybėse-1982, paštu-4348, viso-6330.
Daugiamandatėje ap. balsavusiųjų atstovybėse-2862, paštu-4872, viso-7734.
2.Kaip matome skirtumas tarp balsavusiųjų užsienyje vienmandatėje ir daugiamandatėje apygardose
7734 – 6330 = 1404, t.y. 18,18%
3.Kai tuo tarpu visos šalies mastu šis skirtumas 2008 m. seimo rinkimuose buvo;
vinmandatėse-1309767, daugiamandatėse-1309965, skirtumas-198, t.y. 0,015%.
2012 m. seimo rinkimuose; vienmandatėse-1368238, daugiamandatėse-1368301,
tai sudaro 0,0046% skirtumą.
Šiais pastebėjimais iš karto pasidalinau internetinėje erdvėje.
Tačiau tai tik mažoji blogybės dalis. Kaip nustebau kitą dieną atsivertęs oficialų Vyriausiosios Rinkimų Komisijos tinklapį ir radęs ten jau pataisytus ir sutampančius, netgi identiškus vienmandatės ir daugiamandatės apygardos balsavusiųjų užsienyje skaičių duomenis. Jokių naujų duomenų per tą laikotarpį įkelta nebuvo