Ketvirtadienis, 29 gegužės, 2025
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Kultūra

Kuriama Baltų kultūros ir religijos mokykla

www.alkas.lt
2011-10-23 12:37:19
118
alkas.lt siūlo

R.Vaickutės nuotr.

Spalio 16 dieną Romuvos krivūlėje buvo nutarta kurti Baltų kultūros ir religijos (BKR) mokyklą, kurioje norintieji galės susipažinti su tradicine religija ir mitologija. Besimokantys šioje mokykloje klausysis paskaitų, mokysis papročių, dalyvaus apeigose ir mokysis patys jas atlikti.

BKR paskaitas ketinama filmuoti o paskui pateikti ir internete. Žadama užsiėmimus rengti kartą per mėnesį, savaitgaliais.

Pirmieji užsiėmimai vyks lapkričio 19-20 d. Norintieji mokytis kviečiami į mokyklą užsirašyti el. paštu trinkunas@romuva.lt. Šiuo el. pašto adresu kviečiama siųsti ir savo klausimus bei išsakyti pageidavimus.

 

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. Kviečiama Baltų krivulė „Baltų vienybė ir bendradarbiavimas“
  2. V. Lukšas. Indoeuropiečių religijos šiuolaikinėje Britanijoje (I)
  3. Lietuvos Romuva kviečia likti ištikimiems baltų tikėjimui (video)
  4. Pusiaužiemis Vilniaus Romuvoje
  5. R. Regelskytė. Ar reikia numirti, kad patektum į Rojų?
  6. Romuva pasitiko pavasarį ant Pučkorių piliakalnio
  7. Briuselis 2014 metais priims Pasaulio Religijų Parlamentą (video)
  8. Kaip iš knygos apie Lietuvą pradingo tai kas lietuviams giliai širdyje?
  9. T. Šidiškis: mes savo žygius skyrėme Tėvynei Lietuvai (audio)

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pasirinkite kategoriją

    Pastabos 118

    1. Marius says:
      14 metų ago

      Šaunuoliai. Seniai metas.

      Atsakyti
    2. Agnė says:
      14 metų ago

      Didelė pagarba. Žiūrėkit, gal jei pavyks ir po kelerių metų išsiplėsit ir kituose miestuose pavyks ką nors panašaus organizuot.

      Atsakyti
      • Stebulė says:
        14 metų ago

        nebus nė viename mieste. vyks internetu, o susitikimams visi važiuos į sodybą ne mieste. tad junkitės, kur bebūtumėt.

        Atsakyti
    3. savas says:
      14 metų ago

      Pagaliau,tepadeda JUMS DIEVAI.

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        14 metų ago

        Aha 🙂 , daug jie “padėjo” iki šiol.

        Atsakyti
        • Stebulė says:
          14 metų ago

          šiaip tai tikrai daug padėjo. be dievų nė manęs čia nebūtų, seniai būčiau galą sau pasidarius dėl tokio likimo, kokio jūs nė neįsivaziduojate 🙂 Bet laimingi atsitiktinumai, susiję su dievais, padeda išlikti, pakiša pagalbą, pavyzdžiui kokį nors Joną Trinkūną, nepaprastai gerą žmogų, negailintį patarimų ir paguodos 🙂

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            14 metų ago

            Šnekėk, bet nenusišnekėk.

            Beje, indoeuropiečiai yra atpažįstami iš virvelinės kultūros – tai jie, dabar lietuviais besivadiną, vis dar su virvutėm …
            Ko norėti – kam lemta būti pakartam, tas nenuskęs. 🙂

            Atsakyti
            • egle says:
              14 metų ago

              na tu ir samana visai šaknų neturi, o blogiausia kad ir nenori turėti, pakils vanduo ir nuneš kaip Š….

          • Saulius says:
            14 metų ago

            Kas širdyje nori, tas jaučia ir mato Dievų veikimą savo gyvenime. Džiaugiuosi už Tave, Stebule. Esu dėkingas Dievams ir už savo gyvenimą. Darna yra pagrindas ir laimė yra ją kurti su Dievų pagalba.

            Atsakyti
            • tikras lietuvis says:
              14 metų ago

              Nagi nagi – kur gi juos pamatei? 🙂

            • egle says:
              14 metų ago

              juos jausti reikia, o tau tai neduota, nes jaučiasi iš pasisakymu, kad esi piktas nelaimėlis ir visi aplink blogi ir tau trugdo

    4. Genta says:
      14 metų ago

      Taip, jau reikia.

      Atsakyti
    5. tikras lietuvis says:
      14 metų ago

      Bus dar vienas UAB’as?
      Kaip ir žydkrikščionių.

      Atsakyti
      • Stebulė says:
        14 metų ago

        UAB paprastai uždirba pinigus, o čia viskas nemokama.

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          14 metų ago

          Nemokamas būna tik sūris pelėkautuose – čia lietuviai užmokės kitaip.

          Atsakyti
          • Stebulė says:
            14 metų ago

            ir kaipgi? 🙂

            Atsakyti
            • tikras lietuvis says:
              14 metų ago

              O taipgi: lietuvių Lietuvoje liks dar mažiau.

            • Stebulė says:
              14 metų ago

              kodėl?

            • tikras lietuvis says:
              14 metų ago

              Kiekviena liga, kiekvienas blogis sekina Lietuvėlę.

            • Algis says:
              14 metų ago

              Tai tu tasai ir esi blogis kuris sekina mūsų tautą… 🙂

            • tikras lietuvis says:
              14 metų ago

              Sugalvok tu man tokią nesąmonę.

      • Jonas Vaiškūnas says:
        14 metų ago

        O nuo kada UABai tapo KGB ar dar kokio blogio įsikūnijimais. Ir kam reikia jais gandyti. Jei bijai UABų nepirk ir duonos TL.

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          14 metų ago

          Ne apie baimę kalba.

          Atsakyti
    6. Algis says:
      14 metų ago

      Čia tikrasai lietuvi viskas vyksta bendrom jėgom tų kurie prisideda prie didžio reikalo, o tusau tik kitus kritikuoji ir nieko daugiau neveiki, ir toliau sau tuščiai švaistykis žodžiais, nes jie pas tave nebeturi didelės reikšmės ir galio, kitaip tarent šneki tuščiai ant vėjo… :”)

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        14 metų ago

        Kuš, vaike – nesupranti, kad visos priklausomybės yra blogis.

        Atsakyti
        • Stebulė says:
          14 metų ago

          ir kokia gi čia priklausomybė? Priklausomybė žmonių grupei, kuri dirba, nėra blogis. Darbas pramankština kūną ir sielą.

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            14 metų ago

            Vagys dirba savo darbą, pijokai – savo.
            Tas pats ir su opiumo (kitaip religijos) skleidėjais.

            Atsakyti
        • egle says:
          14 metų ago

          na ………………………. tikrai gerai išauklėtas spalio revoliucijos, manyčiau Šarikovas jau greit turės varžovą

          Atsakyti
    7. Kemblys says:
      14 metų ago

      Ištrauka:
      “…Romuvos krivūlėje buvo nutarta kurti Baltų kultūros ir religijos (BKR) mokyklą, kurioje norintieji galės susipažinti su tradicine religija ir mitologija.”

      Kokia kalba bendravote ‘krivūlėje’?
      Kažkoks ‘folkloristų’ puvėsis ta jūsų ‘BKR’: KULTŪROS, RELIGIJOS, TRADICINE RELIGIJA ir MITOLOGIJA.
      ‘Mitologiją’ reikėtų suvokti kaip MOKSLĄ apie SAKMES ar PADAVIMUS, o kuri buvo ta ‘tradicinė religija’ ????

      Atsakyti
      • Vilmantas Rutkauskas says:
        14 metų ago

        Dar mokykla neįsikūrė, o jau klausinėji. Paklausk mamos.

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          14 metų ago

          Ne visokias “mokyklas” reikia kurti, o darbą dirbti.
          K.Donelaitis tokiems “mokyklų” kūrėjams sakė: “eik dirbt, tinginy – pelnykis viežlybai duoną ir ką pelnei laikyk per savo dalyką”.

          Atsakyti
      • Stebulė says:
        14 metų ago

        Vilmantas šiaip teisus, jei tokie elementarūs dalykai neaiškūs, tikrai gal reikėtų mamos paklausti. 🙂 Nes visiems kitiems aišku, tik kembliui kaip visada ne 🙂

        Atsakyti
        • Kemblys says:
          14 metų ago

          ‘elementarūs’ – tau aiškūs visų kalbų žodžiai 🙂

          Aš visų kalbų nemoku. Man tikrai laaabai neaišku kodėl romuviai taip šlykštisi lietuviškais žodžiais.

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            14 metų ago

            Eilinė ragų – nagų valdyba. 🙂

            Atsakyti
            • Vilmantas Rutkauskas says:
              14 metų ago

              Ar Tave kaso ?

            • tikras lietuvis says:
              14 metų ago

              Visus tikrus lietuvius tai liečia, nes tai gali būti Lietuvos priešų išmįslas tikslu sudurninti liaudį ir taip sugriauti Lietuvą.

            • Vilmantas Rutkauskas says:
              14 metų ago

              Panašu, kad pats sisioji ant pamatų.

            • tikras lietuvis says:
              14 metų ago

              Macepe, kuš. 🙂

            • egle says:
              14 metų ago

              hi hi hi aplink ” tikra lietuvi” tik priešai, klausimas kodėl?

    8. Idėjinis says:
      14 metų ago

      Džiugi naujiena!

      Atsakyti
      • egle says:
        14 metų ago

        ir man patinka,
        nors kokia informacija gausim apie mūsų senolių papročius, nes lyg šiol daugiau žinom apie indėnu tradicijas, o savos atrodo tikrai nežinomos, elgiesi taip kaip elgėsi seneliai, o kodėl net nežinai. Labai džiaugiuosi 😉

        Atsakyti
    9. Algis says:
      14 metų ago

      Kemblys su tikruoju lietuviu yr tik 5 jutimo savybių žmonės pas juos nėra 6-tojo jausmo ir neturi dėl to supratimo dar jie iki to nepriaugo, nes tik priaugią iki to žmonės supranta apie ką romuviečiai kalba ir kokius darbus naudingus tautos labui nuveikia, kadangi lengviausia kritikuoti ant vėjo tuščiai barškėti yr lengviausia, bet į save pasižiūrėti jie neketina, nes jeigu pamatytų save ir savo vidų jie išsigąstų ar nustebtų aišku kaip visada jie šį mano papostringavimą išsivartys savaip, nes dar jie nėra priaugią iki to ką norėjau pasakyti ir vėl tuščiai barškės ant vėjo tegu barška jeigu jiems nuo to lengviau bus… 😀

      Atsakyti
      • Saulius says:
        14 metų ago

        “Alkas” savo esme yra apie Darną mūsų gyvenime ir nėr čia ko kiekvieną kartą dergtis, ieškoti krislų svetimose akyse.
        Neprisideda tas “tikras lietuvis” prie Darnos kūrimo savo šnekomis.
        Gal tiesiog nekreipkime dėmesio į jo komentarus. Nelaistomas augalas nudžiūva.

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          14 metų ago

          Nešnekėk niekų ir zarazos lietuviams neplatink.

          Atsakyti
    10. Algis says:
      14 metų ago

      Kitą negražiai vadini vadinas neką geresnis pats esi… 😀

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        14 metų ago

        Tiesa nepatiko?
        Nereikėjo niekais užsiimti.

        Atsakyti
        • egle says:
          14 metų ago

          Gal prie TV tamstelė laisvalaiki pasiūlysi leisti? Kiekvienas po darbo, turi teise leisti savo laiką kaip išmano

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            14 metų ago

            Ne apie laisvalaikį eina kalba.
            Atsibusk.

            Atsakyti
    11. Algis says:
      14 metų ago

      Nu ir ką tu tokio gero tikrasai lietuvi, kad jau tokiu pasivadinęs gero savo tautai ir valstybiai esi nuveikęs, kad čia tuščiai ant vejo tauziji niekus, ar tik vėl sugebėsi visaip išvadinsi visus kas ne taip mąto kaip tu, nes daugiau nieko ir nesugebi kaip tik tai ir daryti nugi papasakok ką esi gero nuveikęs savo šaliai pirmyn pasireikšk ar tik ir vėl šūdmalizmą pavarysi eilinį kartą… 🙂

      Atsakyti
    12. Algis says:
      14 metų ago

      mąsto

      Atsakyti
    13. tikras lietuvis says:
      14 metų ago

      Vienžo, laikas užsiimti darbu – užteks tų žaidimų ir pasikalbėjimo kontorų.

      Atsakyti
      • Kęstutis says:
        14 metų ago

        Tavo pasiūlymas…?

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          14 metų ago

          Skaityk Perkūnkalbę.

          Atsakyti
          • Kęstutis says:
            14 metų ago

            Perskaičiau, parašiau, laukiu atsakymo.

            Atsakyti
            • tikras lietuvis says:
              14 metų ago

              Ir ką perskaitei?

    14. Algis says:
      14 metų ago

      Tikrasai lietuvi, taip esi save vadinantis, visi tau negeri tik 5 pojūčiais tepasikliauji, o 6-tojo taip ir nesugebi įjunkti,kadangi didžiumą kaltini kad jie tokie ar anokie pats į save pasižiūrėki, kiek tavyje šūdo yr susikaupią ir drabstai kitus, kai sugebėsi su savim padirbėti tai ir šūdo nebeliks ir kitaip saulė tau pradės šviesti ir visi žmonės patams gerais ir suprantamais, nes kaip iš tavų rašinėjimų susidarau tokiį vaizdą, kad tavasis gyvenimas yr nekoks, nes nematai savųjų pradinių priežaščių, otik sugebi rodyti į kitus bile kabinėdamasis, toli su tokiu mąstymu ir būdu netrauksi…

      Atsakyti
    15. Algis says:
      14 metų ago

      Tai davai papasako tikrasai lietuvi ką gero esi nuveikęs savajai šaliai, matau nesugebi nieko naudingo papasakoti vis tik išsisukinėti tesugebi ir nieko doro neatsakyti, nes nieko gero ir neesi nuveikęs tik sugebi šūdmalizmu užsiimti.

      Atsakyti
    16. Algis says:
      14 metų ago

      Tai tau tiesa žmogau nepatinka, nes tu netiesa sakai, o šūdmalizmą varai.

      Atsakyti
      • Saulius says:
        14 metų ago

        Algi, neimk į širdį šio žmogaus paistalų. Nenori jis būti bendrėje su tautiečiais ir kartu kuo nors pasidžiaugti – jo reikalas – kam mums gaišti laiką įrodinėjant? Pasikartosiu – gal tiesiog nekreipkime dėmesio į jo komentarus.

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          14 metų ago

          Koks tu tautietis, jei lietuviams zarazą platini.

          Atsakyti
          • Algis says:
            14 metų ago

            Pati didžiausia zaraza tai tu tikrasai lietuvi tauzijantis niekus ant vėjo…. 🙂

            Atsakyti
            • tikras lietuvis says:
              14 metų ago

              Pagrįsk savo teiginį.
              Jei sugebi, žinoma. 🙂

            • tikras lietuvis says:
              14 metų ago

              Padarei ne mažiau dešimties klaidų, nelietuvi.
              Mokykis, o tai deportuosim.

            • Algis says:
              14 metų ago

              pastave niekas ner pagrysta tik tusciai tauziji niekus, man nieko nereikia pagrysti tavo atzvilgiu …

            • tikras lietuvis says:
              14 metų ago

              Pirma išmok lietuviškai, žyde.

            • Algis says:
              14 metų ago

              pats ir esi ZYDAS

            • tikras lietuvis says:
              14 metų ago

              Kiek žodžių, tiek klaidų. 🙂

    17. gu says:
      14 metų ago

      O ne, tik ne mokykla! Apeigų atlikėjai su mokyklos baigimo pažymėjimu?! Ačiū, bet nereikia.

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        14 metų ago

        Čia gi biznis: kaip pažymėjimas, taip kapeika, o kapeika prie kapeikos … 🙂

        Atsakyti
      • Stebulė says:
        14 metų ago

        na, jokio pažymėjimo nebus, o ir baigimo nebus. mokykla tęstinis dalykas, kiek ji veiks, tiek galėsi mokytis. nebus kažkokio skaičiaus klasių ar pan,

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          14 metų ago

          O mokytojai kas?
          Ar jie patys ką moka, ar supranta – ar nesugadins liaudies dar labiau?
          Kur garantijos?

          Atsakyti
          • Stebulė says:
            14 metų ago

            na, pvz, kvies razauską.

            Atsakyti
            • tikras lietuvis says:
              14 metų ago

              Jis ne mokytojas, o mokslininkas.
              Mokslininkai, gi, tik įrodinėja savo hipotezes, bet tos hipotezės laiks nuo laiko keičiasi – senos atmetamos, lieka naujos. Ir t.t.
              Todėl mokyti to kas yra neaišku ir nepastovu negalima.
              Be to, priklausomybės yra savaime blogai.

            • Stebulė says:
              14 metų ago

              pagal tavo mintį reikėtų ne tik BKR mokyklą, bet ir visą VU uždaryt.

            • besidomintis says:
              14 metų ago

              BKR lyginti su VU ? Gal Jus perskaitykite Laimos Kastanauskaites knyga ‘Lietuvos inteligentija : masonu ir paramasonu organizacijose 1918 -1940 m.’, tada galetume pasikalbeti apie BKR lyginima su VU. Atkreipkite demesi i romuvieciu gausu tarptautiniu zodziu naudojima, vardan ko ? Susimastykite.

            • Stebulė says:
              14 metų ago

              nelyginu. Jei neperskaitai viso pokalbio, tai ir nesupranti esmės, o kai nežinai apie ką kalbama, geriau ir nekomentuoti, nes tada iš vėžių išmuša toks idiotizmas.

              galiu ir paaiškinti. veikėjas “Tikras lietuvis” sako:
              “Mokslininkai, gi, tik įrodinėja savo hipotezes, bet tos hipotezės laiks nuo laiko keičiasi – senos atmetamos, lieka naujos. Ir t.t.
              Todėl mokyti to kas yra neaišku ir nepastovu negalima.”
              Tai jei sutikti su tokia jo logika, reikėtų uždaryt VU, nes ten vien mokslininkai ir anot jo įrodinėja hipotezes, kurių, anot jo, mokyti negalima.

            • tikras lietuvis says:
              14 metų ago

              VVU uždaryti nereikia – aš irgi jį kažkada baigiau.
              O kitus galima. 🙂

              Tik ne apie universitetus čia yra kalbama, o apie tai kas nėra iki galo nustatyta: ar lietuviai tadajos tikėjo, ar ne?
              Aš linkęs laikyti juos protingais žmonėmis, todėl ne tikinčiais, o tik įvertinančiais gamtą kaip jų būtį formuojantį ir didžia dalimi lemiantį veiksnį.

              Kiek pašneku su mokslininkais, tai jie dar iki tokio mąstymo dar nepriėjo – jiems priimtiniau remtis ir atsispirti nuo jau kažkieno, kokio tai “istoriko”, patvirtintų “tiesų.
              Nors tai (tos kortų piramidės 🙂 ), kaip sakiau, laiks nuo laiko ir sugriūna.
              Bet taip jiems dirbti yra patogiau, nei, kad pasižiūrėti kitu žvilgsniu.

              Pvz.: istorikų priimta, kad Lietuvos valstybė susikūrė tada, kada Mindaugas užsidėjo popiežiaus atsiųstą karūną.
              Bet ar iki tol Lietuvos nebuvo?
              Ji, juk, minima jau 1009m.
              Tai kas ten buvo, jei ne valstybė?
              Kaip įrodymą pateikiu 1008m., berods, žiemgalių karaliaus Viestarto puolimą prieš Lietuvą už prieš tai lietuvių jam padarytus zbitkus. 🙂

              Yra aibės tokių dalykų – mūsų “mokslininkai”, dažnai, bijo platesnio požiūrio, bijo pareikšti savo nuomonę ir t.t.
              Jie gali išdėstyti tik tai kas yra tuo metu visuotinai priimta, o kelti klausimus, svarstyti, abejoti jie neišmoko.
              O juk aukštasis mokslas tik tuo įdomus, kad jis žmogų pakausto metodologine, t.y. klausimų kėlimo prasme – išmoko jį mąstyti.

              Betgi visuomenė yra palikusi kaip avių kaimenė – kas kaip nori, tas taip ir manipuliuoja ja.
              UAB’as pavadinimu katalikų bažnyčia visuomenę taip ir vadina – avimis.
              Logiška. 🙂

            • tikras lietuvis says:
              14 metų ago

              Taisau: Viestartas puolė apie 1208m.

            • Stebulė says:
              14 metų ago

              Žinai, aš žinau daug pseudomokslininkų (kažkada ir rašiau apie juos), kurie imasi kito požiūrio, atmetę kaip netinkamas visų kitų mokslininkų išvadas. Bet dažniausiai jie taip pradeda nusišnekėti į lankas (ypač kai kalba eina apie istoriją), kad jų veikalus galima pavadinti nebent fantastine literatūra. Viska sbūtų gerai, jei jie nesakytų, akd tai yra mokslas. Pvz dabar visų gerbiama Statkutė de rosales. O pvz Zigmas Zinkevičius, kuriam daugiau nei 80 metų, senas gerbiama smokslininkas jos argumentus labai logiškai sukritikavo savo viešoje paskaitoje VU TSPMI. Ir manau, akd jo argumentai teisingesni, nors jo požiūris gal ir remiasi senais tekstais. Aš manyčiau, akd mokslininkai neturi išradinėti dviračio, bet atsispirdami nuo jau įrodytų dalykų tyrinėti naujus. Žinoma, pasitaiko, kad senos idėjos griūna atradus naujus dalykus, tačiau tie nauji dalykai atrasti irgi tyrinėjant toliau, o ne ieškant dviračio. Senas hipotezes paneigti įmanoma tik tokiu būdu. O jei tu imsi įrodinėti, kad lietuviai iš tiesų yra kokie nors ten romėnai, tada susimausi visiškai. Kaip susimauna visokios statkutės, visokie lileikos ir panašūs.

            • besidomintis says:
              14 metų ago

              Del Statkutes – Stebulei. Pirma, Statkute remiasi istoriniais saltiniais ir mokslininku darbais, antra, ji daro savarankiskas isvadas, nebijodama suklysti. Na ir Zinkevicius apsijuoke savo ‘Nespecialistu rasliava’, suniekindamas Valiukeviciu del lietuviu – vengru kalbu rysiu, net pasivartydamas vengru kalbos zodyno – tai nereiskia nieko, tik klaida. Gali ir Statkute suklysti, tuo labiau naujus kelius tiesdama i pazinima.

            • tikras lietuvis says:
              14 metų ago

              Stebulei.
              Aš apie lietuvius įrodinėju kitaip – skaityk Baranausko tinklapį.
              Bet kas įdomiausia, kad atsiranda mano hipotezės įrodymų ir netgi iš mokslininkų tarpo.
              Besidominčiam.
              Nežinau ką yra pasakęs Z.Zinkevičius apie Statkutę, bet man ji, kaip ir Gedgaudas, yra įdomi, visų pirma, metodologine, t.y. klausimų kėlimo prasme, ko dėka jos išvados nueina į antrą planą, o Gedgaudo – Statkutės mintis veda į tai, kad ne be reikalo mūsų kalbos, kaip indoeuropiečių vos ne atitikmens, viso pasaulio mokslininkai siūlo mokytis.

            • Stebulė says:
              14 metų ago

              tikras lietuvi, tai tu baranauskas? 😀

            • tikras lietuvis says:
              14 metų ago

              Jei aš Baranauskas, tai tu – Baranauskienė. 🙂

              Jos vardas, beje, Inga, o jo – Tomas. Abu puikiai rašo istorinėmis temomis.

            • Stebulė says:
              14 metų ago

              nu tai žinau, tik kam man skaityt jų tą uslapį nesuprantu 😀

            • tikras lietuvis says:
              14 metų ago

              Kad rastum atsakymą į savo klausimą.

    18. užuominos apie runas says:
      14 metų ago

      Keistas tu gyvis ,,tikras lietuvi“. Visi darbai kur padeda tvirtinti lietuvybe yra geri, o tu loji kaip šuva

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        14 metų ago

        Ir ką ten įsirašęs?

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          14 metų ago

          Šitas tam apie runas.

          Atsakyti
    19. besidomintis says:
      14 metų ago

      Is Romuvos tinklapio : ‘Romuva remiasi baltų religine tradicija, kurią sudaro lietuvių, latvių ir prūsų religinis paveldas. Šio bendro baltų dvasinio paveldo formavimosi pradžia siekia labai tolimą indoeuropietišką praeitį. Baltų arba aisčių kultūra kaip savita išsiskiria II tūkstantmetyje p.m.e.’. Viskas prasideda nuo savoku vartojimo. ‘Baltai’ – si zodi panaudojo kaip lotynisko dirzo, juostos savoka apie pajuri dar Adamus Hammaburgensis, ivede i pasauli, apibrezdamas lietuvius, latvius ir prusus dar 1845 m. Nesselmann, tai ‘baltai’ butu lietuviskai ‘dirzininkai’. Nesuprantamas noras naudoti lotyniskus zodzius vietoj lietuvisku : ‘religija’ vietoj ‘tikyba’, ‘tradicija’ vietoj ‘paveldas’, ‘perneshas’ ar ‘pernashas’, ‘formavimosi’ vietoj ‘susidarymo’, ‘indoeuropietiskas’ – dar vienas kabinetinis vokieciu profesoriu monstras, i kuri neina tai paciai kalbu grupei priklausantys tocharai ( uigurai ) vak. Kinijoje, ainu Japonijoje, taino Bahamuose ir vandziai Kanaruose. ‘Aisciai’ – Tacitus paminetas zodis pavadinti pakranciu gyventojams, priimtas kaip tautos vardas, gal tai tik paskiru uzsiemimu besivercianciu zmoniu ivardijimas. ‘Sventaragis’ – tai gali buti tik krikscioniskas ‘Sventaregis’ klastojimas. Tiek G.Beresnevicius ‘Baltu religines reformos’, 1995, tiek N.Velius ‘Senoves baltu pasauleziura’, 1985, jau pavadinimuose daro esmines pazinimo klaidas – pritempimus, pirmuoju atveju 3 klaidos 3-uose zodziuose, antruoju atveju – 1 klaida 3 trijuose zodziuose. Zydu rabinai moko – ‘kas iseina is zmogaus, tas yra nuo setono’. Visa ta ‘baltu religija’ tera tik zmogaus pastangos isskaityti is paveldo, is islikusiu uzrasu buvusio tikejimo tiesas, kuriu testinumas buvo nutrauktas jega is krikscionybes puses. Musu tikejimo tiesos yra aprasytos ir Sv.Augustino darbuose, kuriuose jis smerke vanduliu tikejima, kai sie persikele i S. Afrika, ja nukariavo. Yra ir daugiau islikusiu pasmerkimu, kurie padeda susidaryti vaizda, bet ne sukurti naujaji tikejima, kuris nera apreikstasis. Visa ta romuvieciu ‘religine’ veikla tera tik issilavinusiu zmoniu pastangos sukurti Dievus, jei zmones tai tenkina – tai pakantu.

      Atsakyti
      • Kemblys says:
        14 metų ago

        Man nepakantu. Jau gal 20 metų tarkuoju romuvius dėl nesaikingo svetimžodžių vartojimo. Per tiek laiko net svetimtautis būtų išmokęs lietuviškai. Nėra kito paaiškinimo – romuviai tikslingai gadina lietuvių kalbą. Beje, jie labai gerai suvokia, kad nesugebės atkurti ‘religijos’.

        Atsakyti
        • besidomintis says:
          14 metų ago

          Atsakymas, mano nuomone, yra duotas Laimos Kastanauskaites knygoje ‘Lietuviu inteligentija : masonu ir paramasonu organizacijose 1918 – 1940 m.’.

          Atsakyti
      • Getautas says:
        14 metų ago

        Reikėtų patyrinėti galimybę, kad Šventaragis yra iškreiptas iš Šventarogis (nuo žodžių ŠVENTOS ROGĖS). Rogėmis galėjo būti vadinami įrenginiai, ant kurių buvo deginami mirusieji. Šventaragis, kaip žinome, susijęs su mirusiųjų deginimo kultu.Nors šis vardas gali būti ir mirusiųjų pasaulio valdovo Velnio sinonimas.

        Atsakyti
        • Pastebėjimas says:
          14 metų ago

          Šventaragis – ir buvo Šventaragis. Ar jums neužtenka Šventargio slėnio Vilniuje?
          O Kijeve tai Svarogą (Sventarogą) nuvertė ir įmetė į upę, kai Rasus per prievartą krikštijo. O pas danus rado katilą su Šventaragio atvaizdu, kur jis sėdi lotoso pozoje, vienoje rankoje laiko žaltį, o kitoje apyrankę. Net pas keltus ir senovės skandinavus vaizduojamas Šventaragis su ietimis – strėlėmis – žaibais rankose. Tai mūsų protėvių dievas – valdovas.

          Atsakyti
    20. besidomintis says:
      14 metų ago

      Mums, lietuviams, visada nerimas bus dvasioje – kuo neitiko musu senasis tikejimas krikscionybei ? Priesistore pasideda dar pries 3197 m., kai zlugo Tauroja, kai Geris pralaimejo kova Blogiui ( K.G.Chesterton, ‘The Everlasting Men’ ), lietuviakalbiu pasauline sostine, jungusi visuose zemynuose gyvenusius Kaukazo iseivius lietuviakalbius. Graiku pergale, arba Nyka ( gr. Nikos ), dave 450 m. tamsos amziu, taip patys graikai nusake, kol nuo Homero laiku pradejo vystytis graiku kultura, kuria patys graikai ivardijo kaip nenusisekusiu Taurojos kulturos pakartojimu. Su Taurojos zlugimu atsirado ir Dovydo valstybe. Musu tikejimas buvo be nuodemes supratimo ir be atleidimo uz ja. Kristaus tikejimas tapo naujuoju tikejimu zmonems su Kaino zyme ir nuodemiu atleidimu. Graikams simtmecius slege sazine sugriautoji Tauroja. Filosofas Aristotelis pries 2340 m. sujunge Tiesos ir Gerio sampratas, taip pat suvoke, kad pasaulis turi Judintoja – Kureja. Graikams krikscionybe buvo lyg atgaiva uz nuodemes, sunaikinus Tauroja, ir jie tapo aistringais naujojo Kristaus tikejimo ispazinejais ir platintojais. 11 – 13 amziuose naujasis tikejimas atejo iki lietuviu kalba issaugojusiu iki siandienos krastu. Nesamas kryziumi ir kardu tik paliko didele dvasine sumaisti ateities lietuviu ir latviu kartoms, kai gilinantis i praeiti dvasines kancios ir raudos nori nenori issiverzia – uz ka buvome taip ziauriai teriojami ir prievartaujami, kodel negalejome likti arejais ( arijais ) ? Tas nutrauktas keliems simtmeciams paveldas be dvasines prieziuros yra lyg isbarstyti pakranciu akmenukai is nuskalautos uolos, kurios nebeliko. Tai lyg Varugeno / Riugeno/ salos Perkuna /Arkona/, kurios kreidinius slaitus nuskalavo Baltija ir amziams kriviu krivaicio sostas iki 1168 m. nugrimzdo juros vandenyse.

      Atsakyti
      • :) says:
        14 metų ago

        Geras

        Atsakyti
        • Vilmantas Rutkauskas says:
          14 metų ago

          “Mūsų tikėjimas buvo be nuodėmės supratimo ir be atleidimo už ją” . … Na, ne tik buvo, bet ir yra, manau .

          Va, čia būtų labai įdomi tema apie, sakyčiau, (ne)šventakupriavimą (ar visiškai kitaip kitokį požiūrį).
          Mitologė Daiva Vaitkevičienė galbūt, pavyzdžiui, patvirtintų, kad, anot jos, yra (buvo) praktinė reikšmė netgi užkalbėjimų ar kalbėjimų … .

          Įdomus besidominčio požiūris.

          Atsakyti
    21. Algis says:
      14 metų ago

      Tai matyt Kemblį nepažysti senovinu\ių lietuviškų žodžių matyt težinai tik sukultūrintą lietuvių kalbą… 21 metai praėjo po nepriklausomybės, kai dauguma lietuvių, latvių ir estų stovėjo susikibią rankomis laisvės kelyje, o po viso to kai buvo iškovota nepriklausomybė gavosi, kad žmonės sau, o valdžia sau kol neapsijungs bendruomenės nesvarbu kokios religijos ar tikėjimo jie bus tol ir tvarkos nebus kol jos neįsikiš į politikos reikalus, nes tik savomis rankomis galime atstatyti ir pastatyti išnaujo mūsų valstybę stiprinti ją tik patys dalyvaudami kaip ir Romuvos apeigose kiekvienas dalyvaujantis žmogus stiprina valstybę ir tikėjimą, čia tik kaip pavyzdį pasakiau, jeigu kitam žmogui gerai kitokia religija ar tikėjimas tegu jis eina tuom keliu, kuriuo jam geriau eiti, bet jis taip pat privalo dalyvauti tautos ir valstybės gyvenime, o ne tik savo geru rūpintis… 🙂

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        14 metų ago

        O klaidų klaidų …

        Atsakyti
    22. Algis says:
      14 metų ago

      Tu pati didžiausia klaida šiame tinklapyje 😀

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        14 metų ago

        Ir vėl tu apie save, nelietuvi.

        Atsakyti
    23. daiva says:
      14 metų ago

      Įsirašęs galės sužinoti, klausti, ginčytis, nesutikti, išsakyti savo nuomonę, katu ieškoti, atrasti, pasimokyti ir pasidalinti žiniomis su bendraminčiais, su tais, kurie jau nemažai savo gyvenimo paskyrę ėjimui šiuo keliu.

      Atsakyti
    24. Algis says:
      14 metų ago

      Tai tikrasai lietuvi jeigu tu toks esi tai taip ir neatsakiai ka esu tautos ir valstybes labui nuveikias sugebi sudmalizma varyti ir daugiau nieko tai pasakyki ka esi gero padares savajai saliai? Jeigu neatsakysi vadinasi esi netikras lietuvis, otikras sudmalys… 🙂

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        14 metų ago

        Paskaitytk internete – rasi n mano pasiūlymų valstybei prikelti.
        O šūdmalys esi pats – su kuo ir sveikinu. 🙂
        Beje, o lietuvių kalbos pasimokyk.
        O gal tu esi žydas koks nors? 🙂

        Atsakyti
    25. Algis says:
      14 metų ago

      Tai matau hlopce netikrasai lietuvi, kad taves pilnas internetas ir tavojo tuscio barskejimo ant vejo esi tik vejo pamusalas…. 😀 ir daugiau nieko, nes tu taip nieko gero ir nenuveikiai musu tautos labui ir toliau barskek nieko savo barskejimu nepakeisi tik liezuvis pas tave nuo darbo suslapes ir daugiau nieko 😀

      Atsakyti
      • lamatas says:
        14 metų ago

        Negi iki šiol nesupratot,kad taip vadinamo “t. l.” darbas yra griauti bent kiek prasmingesnį lietuvių bendravimą, tautinės savimonės temomis, internetinėje erdvėje .Visur kur aptariami tautai svarbūs reikalai atsiranda jis ir gan sėkmingai “klampina” temą.Viskas nukreipiama barnių,koliojimosi ir taip toliau linkme.Reikia pipažinti -ardomajį darbą prieš Lietuvą dirba gan sėkmingai.

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          14 metų ago

          Neišsigalvok.
          Jei pats keli barnius, tai manęs jau čia nekaltink.

          Atsakyti
          • lamatas says:
            14 metų ago

            Sėkmės darbe. Kalk savo skatiką.

            Atsakyti
    26. Algis says:
      14 metų ago

      irdaugiau nerasinek apie save, nes durnai atrodai 😀

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        14 metų ago

        Ir vėl apie save pasirašei.

        Atsakyti
    27. klausiu says:
      14 metų ago

      Gerbiami Išminčiai,gal paaiškintume,kuo skiriasi ALTŲ tikėjimas nuo PAGONIŠKOS religijos?Su pagarba!

      Atsakyti
      • Stebulė says:
        14 metų ago

        niekuo.

        Atsakyti
    28. drungis says:
      14 metų ago

      baltų religijos norėčiau mokintis 24 valandas per parą, kur mokykla?

      Atsakyti
      • Stebulė says:
        14 metų ago

        internete ir sodyboje, kurioje rinksimės

        Atsakyti
    29. arunas.w says:
      14 metų ago

      Mano nuomone, mokykla reikalinga. Žinios visada reikalingos, net ir “tikrąjam” (čia kaip pas žydus, kur yra tikresnių)

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        14 metų ago

        Pats tu žydas. 🙂

        Atsakyti
    30. Orija says:
      13 metų ago

      Labai gerai kad pradedame dairytis į mūsų tautos labai garbingą ir seną praeitį,bet noriu nesutikti su jo pavadinimų Baltai,jug vokiečių pavadinimas Baltais1848m buvo klastote,nes senoveje tokios šalies nebuta,kodel nepavadinti SARMATIJA kuri yra mūsų šalies senas tikras pavadinimas.

      Atsakyti
    31. Mintis says:
      13 metų ago

      Po audros gamtoje visuma prisipildo gaiva,švara,tyrumu.
      Antra diena geros naujienos,žmonės kalbėjo,susikalbėjo,nusprendė-tapo jėga,kurios taip reikėjo.
      Pradedam ,kalbėtis,susikalbėti,suprasti-sąmoningėjam,stiprėjam kaip asmenybės,reiškia Lietuva yra kam rūpintis nuoširdžiai.
      Kuriama Baltų kultūros ir religijos mokykla-tai puiku.Tik toje mokykloje reiktų mokyti gražia lietuviška kalba ,vengiant svetimžodžių.Kitaip nebus kur darnai skleistis.Negalima kažką daryti pusiau,puse rezultato nebūna,nes jis be darnos niekinis.
      Esu įsitikinus,kad mokyklą kuriantys-geranoriški žmonės, tai jau įvertino ir nusprendė tinkamai.

      Atsakyti

    Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

    El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

    Naujienos

    Rustemas Umerovas
    Ukrainos balsas

    Ukrainos gynybos ministras paragino Maskvą perduoti Kijevui jos pažadėtą memorandumą iki kito delegacijų susitikimo

    2025 05 29
    Trampas Ukrainos griuvėsiuose
    Ukrainos balsas

    Karas Ukrainoje: ar gegužės pabaiga taps lūžio tašku?

    2025 05 28
    Sveikata
    Lietuvoje

    Ministrų kabinetas pritarė siūlymui atsisakyti priemokų už gydymą

    2025 05 28
    Kibernetinis saugumas | lrv.lt nuotr.
    Lietuvoje

    Kibernetinių įvykių skaičius pernai išaugo 63 proc.

    2025 05 28
    Kelias Vilnius–Utena | „Via Lietuva“ nuotr.
    Lietuvoje

    Vyriausybė pritarė Kelių fondo steigimui

    2025 05 28
    Traukinys
    Lietuvoje

    Traukiniai tarp Vilniaus ir Varšuvos važiuos greičiau ir dažniau

    2025 05 28
    Šalna
    Lietuvoje

    Dėl šalnų Vyriausybė nutarė šalyje skelbti ekstremaliąją padėtį

    2025 05 28
    Darbo atmosfera | unsplash.com nuotr.
    Lietuvoje

    Vis daugiau pradedančiųjų verslininkų renkasi regionus

    2025 05 28

    SKAITYTOJŲ PASTABOS

    • Michailas Velleris apie Karas Ukrainoje: ar gegužės pabaiga taps lūžio tašku?
    • Andriejus Karčaginas apie Karas Ukrainoje: ar gegužės pabaiga taps lūžio tašku?
    • Niokoja piliakalnį apie Veršvų piliakalnyje atšvęsta lietuvių meilės deivės Mildos diena
    • skt. apie „Gyvoji praeitis ir neišblėsę prisiminimai“: prisiminimai apie Zigmą Zinkevičių

    NAUJAUSI STRAIPSNIAI

    • Žmogaus teisių gynėjai: puolimas prieš A. Valotką – tai ideologinis spaudimas
    • Ukrainos gynybos ministras paragino Maskvą perduoti Kijevui jos pažadėtą memorandumą iki kito delegacijų susitikimo
    • Karas Ukrainoje: ar gegužės pabaiga taps lūžio tašku?
    • 5 dalykai, kuriuos verta žinoti prieš užsisakant kelionę iš kelionių organizatoriaus

    Kiti Straipsniai

    Mildos šventė Veršvų piliakalnyje

    Veršvų piliakalnyje atšvęsta lietuvių meilės deivės Mildos diena

    2025 05 20
    Romuva kviečia su pavasariu ir meile susitikti Mildos šventėje Dvarciškėse

    Romuva kviečia su pavasariu ir meile susitikti Mildos šventėje Dvarciškėse

    2025 05 09
    Jorė 2025

    Nuvilnijo pavasario žalumos ir baltiškos dvasios atgimimo banga: 29-oji Jorė Kulionyse

    2025 05 07
    Juozas Dapšauskas

    J. Dapšauskas. Ar popiežius paragins Lietuvoje Bažnyčią atsisakyti privilegijų?

    2025 05 06
    Donaldas Trampas Romos popieiaus rūbais

    D. Trampas pašiurpino katalikus: paskelbė savo atvaizdą popiežiaus rūbais

    2025 05 04
    Š. Birutis susitinka su bibliotekininkais

    Kultūros ministras pabrėžė bibliotekų svarbą

    2025 04 24
    Renginiai Kaune

    Kaune – naujos kultūros erdvės ir augantis renginių skaičius

    2025 04 24
    Europos muziejų naktį Rokiškis skiria kultūrai ir… pieninei | Rokiškio krašto muziejaus nuotr.

    Europos muziejų naktį Rokiškis skiria kultūrai ir… pieninei

    2025 04 24
    Jorė

    Jorė – pavasarinė malda mūsų dievams

    2025 04 22
    Vijolė Arbas su sūnumi Kimo 2023, Vilniuje

    Džiugesio, dvasios šviesos ir laisvės skleidėjai Vijolei Arbas būtų sukakę 80.

    2025 04 13

    Skaitytojų nuomonės:

    • Michailas Velleris apie Karas Ukrainoje: ar gegužės pabaiga taps lūžio tašku?
    • Andriejus Karčaginas apie Karas Ukrainoje: ar gegužės pabaiga taps lūžio tašku?
    • Niokoja piliakalnį apie Veršvų piliakalnyje atšvęsta lietuvių meilės deivės Mildos diena
    • skt. apie „Gyvoji praeitis ir neišblėsę prisiminimai“: prisiminimai apie Zigmą Zinkevičių
    • Naivus klausimas apie D. Trampo griežti pareiškimai Rusijos atžvilgiu: naujas posūkis ar jausmų proveržis?
     
     
     
     
     
    Kitas straipsnis
    Kaune sužibs plastikinė Kalėdų eglutė

    Kaune sužibs plastikinė Kalėdų eglutė

    Sekite mus Feisbuke

    Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
    Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
    Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
     Pradžia

    Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

    Alkas.lt su Jūsų parama – už lietuvišką Lietuvą!

     fs22 mods | ket testai | Farming Simulator 25 mods | Inbank vartojimo paskolos | FS25 | fs25 mods | DARBO SKELBIMAI | lėktuvų bilietai

     

    © 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

    • Saulės arkliukai
    • Renginiai
    • Reklama
    • Turinys
    • Apie Alkas.lt
    • Paremkite Alką
    No Result
    View All Result
    • Naujienos
      • Lietuvoje
      • Baltų žemėse
      • Užsienyje
    • Nuomonių ratas
      • Lietuvos kelias
      • Lietuvos kūrėjai
      • Sekmadienio sakmė
      • Akiračiai
      • Lietuvos repolonizacijai – ne!
      • Moksleivių mintys
    • Kultūra
      • Etninė kultūra
      • Mes baltai
      • Kalba
      • Religija
      • Istorija
      • Kultūros paveldas
      • Menas
      • Architektūra
      • Literatūra
      • Kultūros politika
      • Šventės
    • Visuomenė
      • Pilietinė visuomenė
      • Politika ir ekonomika
      • Švietimas
      • Žmonės
      • Užsienio lietuviai
      • Ukrainos balsas
      • Žiniasklaida
      • Laiškai Alkui
      • Pareiškimai
    • Gamta ir žmogus
      • Gamta ir ekologija
      • Šventvietės
      • Energetika
      • Sveikata
      • Psichologija
      • Kelionės
      • Kylam
      • Įvairenybės
    • Mokslas
      • Mokslo naujienos
      • Technika ir technologijos
      • Astronomija ir kosmonautika
      • Mokslo darbai
    • Skaitiniai
      • Žinyčia
      • Lituanistikos klasika
      • Prieškario skaitiniai
      • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
      • Grožinė kūryba
    • Visi rašiniai