Lapkričio 2 dieną, Vilniuje, Architektų g. 11, pirmąjį savo prekybos centrą atidarys Lietuviškas prekės ženklas „Maisto Logistikos Centras“, o kitais metais žadama ir aktyvesnė plėtra.
Į Lietuvos rinką netrukus žengs naujas mažmeninės prekybos tinklas.
Prekybos tinklo atstovai teigia, kad pagrindinis jų išskirtinumas – itin žemos kainos, leidžiančios nelaukti akcijų, ir vietinių gaminių pasirinkimas.
Dėmesys ne lentynų dizainui, bet kainoms
„Maisto Logistikos Centras“ nuo kitų parduotuvių Lietuvoje skirsis savo patalpomis, kurios bus panašesnės į sandėlį, o prekės sudėtos ant padėklų ar metalinių lentynų.
Greičiau gendantys gaminiai bus laikomi vitrininiuose šaldytuvuose.
„Didžiąją dalį mūsų prekių sudarys ilgai negendantys maisto gaminiai, tačiau bus galima rasti ir buitinės chemijos, namų apyvokos reikmenų, higienos prekių, gėrimų.
Skirtingai nei prekybos tinklai, į rinkodarą, prekių lentynas žadame investuoti mažiau, kad galėtume klientams suteikti galimybę apsipirkti už itin žemas kainas.
Siekiame, kad kiekviena Lietuvos šeima galėtų įsigyti geriausių gaminių net ir su mažesniu biudžetu“, – apie parduotuvės konceptą pasakoja Justas Poderis, „Maisto Logistikos Centro“ vadovas.
Tiesa, nors „Maisto Logistikos Centras“ bus panašesnis į sandėlį nei į tradicinę parduotuvę, J. Poderis pastebi, kad itin didelis dėmesys bus skiriamas tvarkai bei švarai: „Rengiant šio prekybos tinklo pradžią, teko apžiūrėti ne vieną panašaus koncepto parduotuvę Lietuvoje ir net užsienyje.
Švaros ir tvarkos išlaikymas – dažnas tokių parduotuvių iššūkis, tačiau mes tai žadame užtikrinti, juk tai – sandėlis, o ne tvartas.“
Pirmenybė – lietuvių gamintojų prekės
„Maisto Logistikos Centras“ teigia įsipareigosiantis puoselėti didelį lietuviškų prekių asortimentą.
Prekybos tinklo atstovų teigimu, didžiajai daliai asortimento prekių yra apstu lietuviškų alternatyvų, kurios būna itin kokybiškos ir savo kaina dažnai nenusileidžia užsienio gaminiams.
„Būdami lietuvišku verslu, jaučiame pareigą remti lietuvių tiekėjus ir gamintojus.
Mūsų tikslas – ne tik pasiūlyti apsipirkti už labiausiai prieinamą kainą, bet ir sukurti erdvę, kurioje mūsų pirkėjai jaustų pasididžiavimą, kad lietuvių verslai gali pasiūlyti aukščiausios kokybės ir itin konkurencingų prekių.
Todėl jau kūrimosi pradžioje siekiame savo lentynose turėti bent 70 proc. lietuviškos kilmės prekių“, – kalba J. Poderis.
„Maisto Logistikos Centras“ pirmosios parduotuvės atidarymą žada jau lapkričio 2 dieną.
Pirmąją „Maisto Logistikos Centro“ parduotuvę rasite Architektų g. 11, Vilniuje. Ateinančiais metais žadama ir aktyvesnė plėtra kituose Vilniaus mikrorajonuose bei Lietuvos miestuose.
Apie „Maisto Logistikos Centrą“
„Maisto Logistikos Centras“ – tai lietuviškas maisto ir buitinių prekių parduotuvių tinklas, galintis pasiūlyti aukštos kokybės gaminius labiausiai prieinamomis kainomis.
„Maisto Logistikos Centras“ siekia kurti apsipirkimo patirtį, kuri skatina pasididžiavimą savo šalimi ir kartu tenkina kasdienius taupančių pirkėjų poreikius.
„Atvers duris“ vietoj „bus atidarytas“ yra žurnalizmas, tinkantis nebent delfiams su visokiom komtiesėm ir elertė. O kai subankrutuos ir bus uždarytas, tada, žinoma, „užvers duris“, kaip delfiuose įprasta. Manau, tarp kitų leidinių Alkas galėtų pasižymėti gražia, gaivia ir natūralia lietuvių kalba, be delfizmų ir šiaip, be erzinančių žurnalizmų.