Gerbiu jo Ekscelenciją Prezidentą Gitaną Nausėdą, girdžiu ir suprantu jo vakar (rugsėjo 2 d., – Alkas.lt) viešai išsakytą poziciją ir vertinimą, džiaugiuosi, kad, kaip ir minėjo Prezidentas, jau artimiausiu metu turėsime galimybę tiesiogiai su juo aptarti padėtį ir iššūkius, su kuriais susiduria mokyklos, įgyvendindamos įtraukiojo ugdymo projektą.
Esu pasiruošusi Prezidentui tiesiogiai pristatyti ir pranešti apie sprendimus ir priemones, kurių ėmėmės Širvintose siekdami kuo geriau įgyvendinti įtraukiojo ugdymo programą, tuo pačiu užtikrindami sklandžią visų mokinių ugdymo eigą.
Apgailestauju, kad šis konservatorių Vyriausybės sukonstruotas projektas eilinį kartą supriešino ir suskaldė visuomenę.
Mūsų sprendimas dėl įtraukiojo ugdymo Širvintose sulaukė visiškai nepagrįstos ir nepelnytos kritikos todėl, kad žiniasklaidoje buvo nušviestas labai šališkai.
Širvintose įtraukiojo ugdymo projektas ir toliau bus vykdomas taip, kaip esame suderinę su rajono švietimo įstaigų vadovais – tai yra – specialiųjų poreikių vaikai, kurių elgesys, agresija pamokose kelia grėsmę kitų mokinių saugumui ir trikdo mokymąsi – kai kuriose pamokose bus ugdomi specialiai jiems įrengtose atskirose erdvėse, prižiūrimi tinkamai tam pasirengusių specialistų.
Mokykla ir ten dirbantys specialistai kiekvieną atvejį vertins ir nagrinės atskirai.
Vaikai, kurie turi specialiųjų poreikių, ar fizinę negalią, tačiau jų elgesys pamokose nekelia grėsmės kitų mokinių ar mokytojų saugumui, netrikdo visos klasės mokymosi eigos – bus ugdomi kartu su visais mokiniais.
Mes Širvintose savo sprendimu kaip tik ir dedame visas pastangas, kad šio konservatorių Vyriausybės skubotai sukonstruoto ir prieš rinkimus paleisto projekto sukeltos bėdos ir iššūkiai būtų išspręsti geriausiu įmanomu būdu užtikrinant ir atliepiant visų pusių – tiek specialiųjų poreikių turinčių vaikų, tiek likusių mokinių lūkesčius ir poreikius dėl ugdymo.
Džiaugiuosi, kad Širvintų rajone fizinę negalią turintys ne tik moksleiviai yra pilnai įsitraukė į mokykymąsi mokyklose, bet turime ir puikių pavyzdžių, kuomet mokykloje dirba fizinę negalią turintys mokytojai.