Užbaigti itin laukto Vievio geležinkelio tunelio automobiliams, dviratininkams ir pėstiesiems statybos bei aplinkinių kelių atnaujinimo darbai. Šio tunelio dėka automobilių kelias Maišiagala–Vievis tapo saugus aplinkiniams kaimų ir miestelių gyventojams. Nuo šiol geležinkelį naujuoju tuneliu galima kirsti greičiau, mažiau teršiama aplinka, nes eliminavus automobilių laukimą prie pervažos bus išskiriama mažiau išmetamųjų dujų. Eismas naujuoju tuneliu atveriamas nuo lapkričio 15 dienos, 16 valandos.
„Naujasis tunelis visų pirma reiškia didesnį saugumą Vievio ir jo apylinkių gyventojams bei svečiams. Kartu tai sklandesnis ir patogesnis traukinių, automobilių ir pėsčiųjų eismas, mažiau spūsčių ir mažesnė tarša Vieviui. Tokių objektų laukiame įgyvendinant ir kituose Lietuvos regionuose“, – sako susisiekimo ministras Marius Skuodis.
„Šio projekto ėmėmės siekdami visų eismo dalyvių saugumo, patogesnio ir greitesnio judėjimo per geležinkelį, sklandesnio traukinių eismo organizavimo. Itin sklandžiai bendradarbiaujant su įvairiomis valstybės valdomomis įmonėmis ir vietos savivalda, pavyko sutelkti pajėgas, kompetencijas ir finansus, kad visi kartu bendruomenei šiandien pristatytume maksimaliai pagerintą vietos infrastruktūrą – linkime saugių sklandžių kelionių“, – džiaugėsi Egidijus Lazauskas, „Lietuvos geležinkelių“ grupės generalinis direktorius.
Pastatytas ne tik tunelis po geležinkeliu, atnaujintii ir aplinkiniai keliai, suprojektuota ir pastatyta kaulo formos žiedinė sankryža, jungianti valstybinės reikšmės krašto kelią Nr. 108 Vievis-Maišiagala-Nemenčinė su valstybinės reikšmės magistraliniu keliu A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda ir Geležinkelio gatve Vievyje. Sankryžos žiedai sujungti tuneliu po geležinkelio tarpstočiu Lentvaris–Vievis. Žieduose įrengtos užvažiuojamos centrinės žiedo salelės su trinkelėmis. Prie įvažiavimų į žiedus – naujos eismo saugumo salelės.
Kadaise dirbai Vievio geležinkelių stotyje. Buvau pirmoji moteris dirbusi ten per visą iki tol Vievio geležinkelio stoties istoriją. Tai sunki stotis eismo organizavime, turinti sudėtingų įpatumų vietovėje. Viena priežastis yra didelė įkalnė nuo Vilniaus pusės. Ruožas dvikelis, traukinių eismas tuomet buvo ypač intensyvus . Pervaža stotyje per intensyvų eismą nemažai laiko atimdavo autotransportui . Tunelis ,manau, palengvins gyvenimus žmonėms.