Lapkričio 7 d. Seimo nariai Mindaugas Puidokas ir Dainius Kepenis Seime surengė spaudos konferencija „Ką apie Gyvenimo įgūdžių programą (GIP) galvoja moksleiviai ir kokių teisinių veiksmų ėmėsi politikai“.
Spaudos konferencijoje taip pat dalyvavo ir moksleiviai Milana Gabrilavičiūtė, Ignas Pavlovičius.
Spaudos konferencijos dalyviai išreiškė neigiamą požiūrį dėl Lietuvos mokyklose privalomomis padarytų taip vadinamųjų „gyvenimo įgūdžių pamokų“.. Kalbėjo apie siekį apsaugoti vaikus nuo genderinės ideologijos ir seksualizacijos.
Dar rugsėjo mėnesį Seimo narys M. Puidokas ir visuomenininkai, Seime surengtoje spaudos konferencijoje „Ne Gyvenimo įgūdžiams ir vaikų seksualizacijai Lietuvoje“, paskelbė viešą kreipimąsi į Lietuvos valdžią Dėl gyvenimo įgūdžių bendrosios programos pašalinimo iš bendrųjų programų sąrašo (google.com).
Naujausiais duomenimis, po šiuo kreipimusi dėl teisinio reikalavimo atšaukti neteisėtą švietimo ministro įsaką, kuris pavertė GĮP pamokas privalomomis – jau pasirašė per 75 tūkstančiai Lietuvos piliečių! Visuomenininkai žada parašus rinkti iki gruodžio mėnesio pradžios.
Pasak M. Puidoko, Gyvenimo įgūdžių programa mokyklose nebetenkina vis daugiau Lietuvos žmonių – mokinių tėvų, senelių ir kitų, kurie nepritaria švietimo sistemoje brukamai genderinei ideologijai.
Seimo nariai atliepdami į didžiulį žmonių nepasitenkinimą dėl gyvenimo įgūdžių privalomo mokymo mokyklose ėmėsi ir teisinių veiksmų.
Surinkęs 34 Seimo narių parašus iš visų Seimo opozicinių frakcijų Seimo narys dr. Mindaugas Puidokas kreipėsi į Lietuvos vyriausiąjį administracinį teismą, siekdamas teisinėmis priemonėmis atšaukti švietimo ministro įsaką, kuris GĮP pamokas priskyrė bendrojo ugdymo programai ir pavertė privalomomis mokiniams!
Pasak M. Puidoko, pagal Lietuvoje galiojančius įstatymus, GĮP pamokos gali būti tik neformalaus ugdymo laisvai pasirenkamu dalyku. „Jos nėra pagal savo turinį tokios pamokos kaip fizika, matematika ar chemija ir dėl to privalomomis būti negali“, – pabrėžia Seimo narys.
Moksleiviai, dalyvavę spaudos konferencijoje, tvirtino, kad netiesa, jog visi moksleiviai nori mokytis tokių GĮP pamokų! Vilnietė Milana teigė, kad daugumai mokinių yra svarbiau stiprinti matematikos, lietuvių ar anglų kalbos žinias. Visada galima pasitarti su tėvais visomis kitomis temomis!
Pasak jos, jeigu reikia – papildomų žinių visada galima rasti knygose ir internete. Tad tokių gyvenimo įgūdžių pamokų visai nereikia! Mokyklose yra mokoma, kad patyčios yra blogis, bet atvirai tyčiojamasi iš tų, kas palaiko senamadiškomis vadinamas tradicines vertybes!
Kaunietis gimnazistas Ignas yra pasipiktinęs, kad LGBTQ+ ideologija yra privalomai brukama mokiniams, kai mokytojai ir mokiniai turi daug rimtesnių problemų. Pasak mokinių, dabar Lietuvoje labai gerai girdimi tik tie moksleiviai, kurie nori mokytis apie LGBTQ+ dalykus ir lytinio švietimo! Gerai girdimi ir gerbiami tik jų tėvai!
„O kodėl negirdima dauguma tėvų, kurie to savo vaikams nenori? Kodėl negirdimi tokie moksleiviai, kurie to nenori? Dabartinė informacija, kurią siekiama pateikti per GĮP daugumai vaikų ir paauglių yra visiškai nereikalinga bei nepriimtina“, – retoriškai klausė Ignas.
Seimo narys Dainius Kepenis iš Seimo Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos frakcijos teigė, kad turime puikią alternatyvą dabartinei GĮP. Klaipėdos universitetas turi jau seniai paruošęs sveikatingumo programas, pagrįstas Vydūno mintimis ir idėjomis, kurios puikiai tiktų mokiniams.
Deja, dabartinėje Švietimo, mokslo ir sporto ministerijoje yra patvirtinami tik tie vadovėliai, kurie gauna prielankumą iš tam tikrų žmonių.
Klestintis nepotizmas neleidžia realiai naudingiems vadovėliams pasiekti mokyklų klasių. Vietoje to yra tvirtinamos tokios programos kaip GĮP, kurios atspindi Laisvės partijos programinius tikslus ir bruka genderinę ideologiją vaikams.
Akivaizdu, kad tokia rekomendacine medžiaga pagrįstas GĮP privalomas mokymas prieštarauja Lietuvos Respublikos Konstitucijai.
Švietimo, mokslo ir sporto ministras 2022 m. rugpjūčio 24 d. įsakymu Nr. V-1269 „Dėl Priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo bendrųjų programų patvirtinimo“ patvirtino Gyvenimo įgūdžių programą.
GĮP nuo šių metų rugsėjo tapo privaloma pamoka. Šiemet gyvenimo įgūdžių dalykas įvestas 5 ir 7 klasėse – po vieną pamoką per savaitę ir 9 kl. – viena pamoka kas dvi savaites. Palaipsniui nuo 1 iki 10 klasės šiam dalykui planuojama skirti po vieną savaitinę pamoką.
Tačiau yra vienas bet, į kurį dėmesį atkreipė teisininkas Alvis Mozeris. GĮP kalbama apie ugdymą, o ne apie mokslą! Programa apima konsultacinę, psichologinę, spec. pedagoginę pagalbą, o jos paskirtis – suteikti emocinius ir socialinius įgūdžius vaikui, kas yra ir sveikatos priežiūra mokykloje, ir profesinis orientavimas, bet ne mokymas.
Ugdymas yra platesnis procesas, tai yra vaiko auklėjimas, o tai yra dalykai, kurie turėtų būti palikti vaiko šeimai.
Pagal Lietuvos Respublikos Konstituciją, tėvai turi teisę nevaržomai rinktis ne tik savo vaiko religinį, bet ir dorovinį auklėjimą. Išvada – GĮP turinys – neformaliojo švietimo dalis, todėl programą būtina pašalinti iš privalomų dalykų sąrašo!
GĮP vadovaujantis Lietuvos Respublikos Konstitucijoje įtvirtintomis teisės normomis negali būti privaloma. Todėl 34 Seimo nariai ir kreipėsi į Lietuvos vyriausiąjį administracinį teismą, kad jis ištirtų ar GĮP atitinka Lietuvos Respublikos Konstitucijos 26 straipsnio 5 dalį ir 41 straipsnio 1 dalį.
Lietuvos Respublikos Konstitucijos 26 straipsnio 5 dalyje teigiama: „Tėvai ir globėjai nevaržomi rūpinasi vaikų ir globotinių religiniu ir doroviniu auklėjimu pagal savo įsitikinimus.“
Genderizmo ar ne genderizmo nesąmonės negali būti diegiamos į žmonių gyvenimus. Lietuva praeityje – savo istorija susikūrė gražų žmonių santykių pasaulį ir jame smagu ir malonu toliau gyventi.
Tikri šaunuoliai, bravo.
Alkui: siūlyčiau po kiek laiko paskelbti straipsnį su aiškesne (!), nei šiame straipsnyje, nuoroda dėl pasirašymo.
Riebiai ir gal net kiek didesnėmis raidėmis, kokios net silpnaregio žvilgsniui slenkant tekstu, jo dėmesį patrauktų.
Pirma. Pasirašiau. Antra. Nors straipsnyje teigiama, kad nepritariama švietimo sistemoje brukamai genderinei ideologijai, tačiau nepaaiškinama, kas yra genderinė ideologija. Trečia. Gana teršti lietuvių kalbą: vietoje gender privaloma naudoti lietuvišką atitikmenį. Ketvirta. Internete yra gausybė įvairių genderizmo išaiškinimų, ir tai sukelia painiavą. Tie, kas genderizmą išmano, rašo apie jį, turi šios sąvokos išaiškinimą ir pateikti (bei rasti lietuvišką atitikmenį).
O gal tas skirtingas aiškinimas – labai patogu: jei vienas jų vienaip aiškina, kiti – antraip ir trečiaip, nes tu, kad ir prieš ką pasisakysi, TIKRAI vis vien liksi NEPATAIKĘS, nes TU, ATSILIKĖLI, kišiesi, kur „nieko nesupranti”, nes jie dar ir 4tą, ir 5tą aiškinimą atsargoje turi ?
nežinau, nežinau, bet aiškumo reikia
slido.com # kalba
Ar sutinkate, kad Laisvės partija turėtų jaustis nuskriausta dėl nepavykstančių ištesėti pažadų rinkėjams? …………………………………………………………….. 474
Džiaugiuosi, kad jiems tai nepavyksta ………………………. 39%
Taip, apmaudu, kad koalicijos partneriai jų nepalaiko …. 36%
Dėl nepasiektų rezultatų jie patys kalti ……………………… 25%
Teismas brangiai įvertino įrašus apie „vaikų tvirkinimo stovyklą“
– respublika.lt/lt/naujienos/lietuva/kitos_lietuvos_zinios/teismas-brangiai-ivertino-irasus-apie-vaiku-tvirkinimo-stovykla/
Už tai, kad komentavo L.Kernagio paviešintą žinią, ką vaikai patyrė vaikų vasaros stovykloje, teismas T.Baranauskui priteisė baudą – 9000 €. „Nejau kiekvienas, komentuodamas ar besidalijantis informacija gali būti paduotas į teismą?”
ES piktnaudžiauja LGBT klausimais kaip pretekstu disciplinuoti savo nares
– propatria.lt/2023/11/es-piktnaudziauja-lgbt-klausimais-kaip.html
„Tikroji priežastis, kodėl LGBT teisės tapo varomąja ES politikos formavimo jėga, yra ne noras padėti nepalankioje padėtyje esantiems žmonėms, o siekis kontroliuoti netinkamai besielgiančias valstybes nares iš esmės nedemokratiniu būdu, teigiama naujoje ataskaitoje, kurią parengė Vakarų Škotijos universiteto daktaras Carltonas Brickas ir kurią paskelbė MCC Brussels. “