Šiaulių miesto savivaldybė yra pasiruošusi šiemet užbaigti geležinkelio vėžės ir krovai reikalingos infrastuktūros įrengimą. Tai leistų geležinkelių gabenti žaliavas ir gaminius verslams, įsikūrusiems Šiaulių pramonės parke ir Šiaulių laisvojoje ekonominėje zonoje, o taip pat – civilinius ir karinius krovinius, kurie atskraidinami orlaiviais į Šiaulių oro uostą. Šiauliai šiam svarbiam projektui Vyriausybės prašo skirti 5 mln. eurų, tiek pat jau skyrė ir pati Savivaldybė, taip išnaudojusi visus įmanomus resursus. Tai tęstinis projektas, kurio ištakos siekia 2010-uosius.
„Privalome susitarti arba nesuprasiu Valstybės veikimo Principų. Čia ir darbo vietos, ir regioninė politika, ir verslas (investicijos), ir Seimo narių pozicija, ir bendradarbiavimas tarp Savivaldos ir Vyriausybės. Tai atmetus būtų išmušti viešojo sektoriaus sėkmingo veikimo pagrindai. Tikiuosi sveiko proto pergalės, todėl kreipiuosi dėl Ministrės Pirmininkės Ingridos Šimonytės, finansų ministrės Gintarės Skaistės ir krašto apsaugos ministro Arvydo Anušausko dėmesio bei asmeninės iniciatyvos. Pabrėžiu, kad ši LEZ ir pramoninio parko teritorija kurią dideles pajamas valstybės biudžetui. Vyriausybės pozicija taps aiškia ir labai svarbia žinute verslo plėtrai“, – komentuoja savo kreipimąsi Šiaulių miesto meras Artūras Visockas.
Investuotojams ir kariuomenei nėra galimybių pakrauti ar iškrauti krovinius
A. Visockas primena, kad Šiaulių savivaldybė toliau kuria visam regionui svarbų ekonominį mazgą. Bendradarbiaujant su įvairiomis ministerijomis buvo įrengta Šiaulių pramoninio parko ir laisvosios ekonominės zonos infrastruktūra, rekonstruotas takas ir įrengtas naujas peronas Šiaulių oro uosto teritorijoje.
Nuo 2021 m. bendradarbiaujant su susisiekimo bei ekonomikos ir inovacijų ministerijomis į šį ekonominį mazgą tiesiama geležinkelio linija, įrenginėjama kita infrastruktūra. Dalis darbų jau yra atlikta, tačiau neužbaigus krovos infrastruktūros įrengimo darbų, ligšiolinės investicijos į geležinkelį yra bevertės – investuotojams ir Lietuvos kariuomenei vis dar nėra galimybių pakrauti ar iškrauti krovinius.
Šiauliai ir taip yra tapę nuskriausti, nevedant per juos “Rail Baltica” maršruto, apskritai nesant traukinio Vilnius- Ryga per Šiaulius. Taigi, duoti jiems nors tuos 5 mln. geležinkeliui vietoje pasitvarkyti ūkiniais tikslais būtų teisinga.
tarsi nelietuviškai pasisakyta. Alkas nosinę kur uždėjo, sunki jam mūsų gramatika?