Lietuvos automobilių kelių direkcija praneša, kad įsigaliojo sutartis dėl valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus ruožo nuo 11,60 iki 31,10 km (19,5 km) atnaujinimo priešprojektinių sprendinių parengimo.
Kelių direkcijai projektuotojai atnaujinimo priešprojektinius sprendinius turi parengti ir pateikti per 8 mėn. Sudarytos sutarties vertė – beveik 223 tūkst. eurų.
Priešprojektinių sprendinių pagrindu vėliau bus parengtas techninis projektas. Kelio atnaujinimo darbų kaina priklausys nuo galutinių detalių techninių sprendinių.
Parengus techninį projektą bus skelbiami viešieji pirkimai rangos darbams. Rangos darbai planuojami 2024–2026 m. Ranga planuojama įgyvendinti dviem etapais. Ranga prasidės pirmiausia tame ruože, kurio projektavimas bus parengtas pirmiau. Tai paaiškės, kai bus įvykdyta ši sutartis.
Rekonstravus ruožą nuo Garliavos iki Prienų, bus išspręsti eismo saugos, eismo organizavimo ir kelio dangos kokybės klausimai.
2021 m. duomenimis, kelio Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus ruože nuo 11,6 iki 13,85 km vidutinis metinis paros eismo intensyvumas siekia apie 10 tūkst. automobilių per parą. Tai vienas intensyviausių krašto kelių ruožų Lietuvoje. Šio kelio rekonstrukcija yra vienas iš dabartinės Vyriausybės prioritetinių darbų. Šiuo metu vykdomas žemės paėmimas visuomenės poreikiams (iki 2023 m.).
Galų-gale imtasi LABAI SVARBAUS KELIO ne šalia Vilniaus… Šlykštus tas Vilniaus dominavimas. Ne visi keliai veda į Vilnių! Nurimkite, pus-vailiai…
“Tai vienas intensyviausių kelio ruožų Lietuvoje”. Ponai specialistai. Ar suprantate “intebsyvumą”, apskaičiuojant eismą prastos kokybės kelyje? Juk jei kelias ptastas – tai ko gero net pusė galimo “intensyvumo” nusikelia į šalutinis kelius (O – per Vilnių! A nia?) – ir taip atrandate, kad tiks išsikraustęs kelias – beveik ir nereikalingas? Liko dar labai reikalingas “išsikraustęs” kelias Kaunas-Šiauliai! Tarp antro ir ketvirto pagal dydžius miestų …deja ne per Vilnių?
Galima apsimest kvailiais – ir aiškinti kad tokio tiesioginio kelio nėra? Ir gal to kelio nereikia? Ir logikos nereikia? Tiesioginis kelias tarp IV ir V miestų ar gali turėti pirmumo teisę prieš tiesioginį kelią tarp II ir IV miestų? Aišku – dėl “meilės Panevėžiui” jau daug kas padaryta… Ir automobiliai, ir traukiniai – per Panevėžį. O ar bent pasidomėjote – kad geografinė tiesė tarp Kauno ir Rygos išvesta pro Šiaulius YRA keletu kilometrų trumpesnė, nei per Panevėžį?
Laikai keičiasi, todėl pirmiau gal būtų būtina turėti tinkamą kelią nuo Vilniaus pro Rūdiškių poligoną, Varėną, Druskininkus link Augustavo (Lenkija). Projektuojant greta galėtų būti numatyta ir 250 km/val greičio geležinkelio europinei vėžei vieta. Juk Lietuvai (Baltijos šalims) per Suvalkų koridorių praverstų turėti ne veną kelią. Gal taip sumažintų ir automobilių skaičius per Prienus, pakaktų tik palopyti esamą kelią.
Kažin ar vilniečiai norėt aplama turėt kariuomenės štabą Vilniuje? Kaip sakote? Be juoko…
Cha-cha… Kažin ar Vilnius – tai Lietuva iš viso?
Kaip neraštingas, vilnieti… Tai kokia tada jūsų Lietuva?
Nematai Kaunas-Prienai – o akyse krislas dėl naujo kelio nuo Rūdininkų iki Liankijos? Ar žemėlapį skaityti moki?
Kažkaip negaliu tylėti… Ar važiavote kas “magistrale” nuo Alytaus iki Lazdijų-Lenkijos sienos? Ar tai ta magistralė, kuri svarbesnė už kelią Kaunas-Prienai? O žmogus norėtų dar vienos tokios vilnietiškos “magistralės”?