Pasibaigus karantinui, tačiau besitęsiant ekstremaliai padėčiai, „Sodra“ klientų aptarnavimo skyriuose ir toliau priims tik iš anksto užsiregistravusius gyventojus.
„Tiems mūsų klientams, kurie dėl įvairių asmeninių ar sveikatos priežasčių negali pasinaudoti paslaugomis per nuotolį, reikia kontaktinių paslaugų. Nuo birželio 1 d. atsidarius klientų aptarnavimo padaliniams, juose kasdien apsilanko apie 1700 gyventojų.
Kviesdami iš anksto registruotis apsilankymui „Sodros“ klientų aptarnavimo skyriuose, ne tik užtikriname gyventojų ir mūsų darbuotojų saugumą, bet ir efektyviau planuojame darbą. Be to, klientai sutaupo laiko, nes nereikia priėmimo laukti eilėje“, – sako Evaldas Mikutis, „Sodros“ Klientų aptarnavimo valdymo skyriaus vedėjas.
Registruotis vizitui galima užpildžius registracijos formą „Sodros“ internetiniame puslapyje, paskambinus telefonu 1883 arba (+370) 5 250 0883. Kiekvienas klientas, užsiregistravęs konsultacijai, gaus patvirtinimą ir bilieto numerį su tiksliu apsilankymo laiku. Į priimamojo skyrius atvykusius gyventojus pasitiks „Sodros“ specialistai.
Klientai, atvykstantys į „Sodros“ skyrius, kaip ir anksčiau privalo dėvėti apsaugines veido kaukes, dezinfekuotis rankas, laikytis saugaus atstumo.