Kol vis dar neleidžiama atverti visų parduotuvių lankytojams, prekybos centrai „Akropolis“ ir toliau diegia papildomas saugumo priemones. Viena tokių – vadinamasis „Srautų šviesoforas“. Nuo šiol dar prieš vykstant į Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropolius“ galima pasitikrinti, kiek lankytojų esamu laiku yra prekybos centruose.
Vadovaujantis galiojančiomis tvarkomis, prekybos centrai reguliuoja didžiausią lankytojų skaičių atsižvelgiant į prekybos centro plotą. Šiam tikslui „Akropoliai“ naudoja naujoviškas technologijas – pasaulinio rinkos pirmūno „Sensormatic ShopperTrak“ srautų skaičiavimo sistemas.
Pasak prekybos centrus valdančios bendrovės „Akropolis Group“ komunikacijos departamento vadovo Dominyko Mertino, speciali lankytojų skaičiavimo sistema leidžia įvertinti lankytojų srauto pokyčius ir padeda užtikrinti saugesnį apsipirkimą prekybos centre.
„Specialūs 3D tipo jutikliai virš durų atpažįsta įeinančius ir išeinančius žmones ir apie srautų apimtis bei vienu metu pastate esančių pirkėjų skaičių esamu laiku siunčia į serverius.
Sistema suprogramuota taip, jog apsaugą bei prekybos centrų valdytojus įspėtų lankytojų skaičiui dar net nepasiekus didžiausio nusimatyto vidutinio lygio ir, jei to prireiktų, leistų pasiruošti laikinam lankytojų srautų ribojimui“, – sako D. Mertinas.
Lankytojų skaičiavimo sistema pasitarnaus ir žadantiems atvykti į prekybos centrus Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose: apsilankius interneto svetainėje akropolis.lt visi pirkėjai galės esamu laiku sužinoti apie kiekviename iš prekybos centrų esančių pirkėjų kiekį.
Tam pasitarnaus specialiai suprogramuotas „Srautų šviesoforas“: žalia spalva rodo, kad esamu laiku prekybos centre esantis žmonių skaičius yra nuosaikus ir nėra priartėjęs prie nusimatytos vidinės didžiausios ribos.
Geltona spalva praneš, kad pirkėjų skaičius yra arti vidinės didžiausios ribos. Tuo tarpu degantis „raudonas signalas“ reikš, kad šiuo metu yra laikinai ribojamas įėjimas į prekybos centrą ir pirkėjams gali tekti palaukti.
„Dabar galimybę esamu laiku gauti žinias apie srautus turės kiekvienas mūsų pirkėjas, dar prieš atvykdamas į prekybos centrą. Šiuo metu esame nusistatę vidines vienu metu pastate galinčių būti pirkėjų ribas, kurios yra netgi griežtesnės nei to reikalauja galiojančios tvarkos.
Saugaus apsipirkimo patirties užtikrinimas „Akropoliuose“ – svarbiausia mūsų pirmenybė, o „Srautų šviesoforas“ yra viena iš priemonių padėsianti pirkėjams numatyti apsipirkimą.
Duomenys „Srautų šviesofore“ internete bus atnaujinami kas minutę, o sistema suprogramuota taip, kad apie augančius srautus pranešama gerokai anksčiau, nei reikėtų imtis rimtų veiksmų.
Šis įrankis labiau pasitarnaus, kai jau bus leista atnaujinti visų prekybos centruose esančių parduotuvių veiklą, tačiau pasitikrinti prieš vykstant į „Akropolius“ galima ir dabar“, – pasakoja D. Mertinas.
Baltijos šalyse pirmaujanti prekybos ir pramogų centrų vystymo ir valdymo bendrovė „Akropolis Group“ valdo prekybos centrų vystymo ir valdymo paslaugų įmones Lietuvoje ir Latvijoje. Lietuvoje „Akropolis Group“ valdo prekybos ir pramogų centrus „Akropolis“ Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose, Latvijoje – „Akropole“ Rygoje.