Valstybinė mokesčių inspekcija (toliau – VMI) praneša, kad nuo šiol atnaujintoje interneto svetainėje www.vmi.lt darbą pradėjo VMI virtualusis pagalbininkas Simas, kuris pasirengęs gyventojams suteikti patarimų bendro pobūdžio klausimais bet kuriuo paros metu. Tai nauja gyventojų konsultavimo sistema, veikianti dirbtinio proto būdu, kuri šiuo metu jau konsultuoja 3 mokesčių temomis.
Virtualus pagalbininkas Simas yra pasirengęs pateikti bendrines žinias, susijusias su žemės mokesčio, individualios veiklos ir verslo liudijimų, baudų sumokėjimo temomis, o ateityje temų skaičius bus plečiamas. Gyventojai turi galimybę ne tik rinktis iš Simo
pateiktų potemių ar klausimų, tačiau ir užmegzti gyvą pokalbį, t. y. parašyti savo klausimą, sukurtą net ir netaisyklinga šnekamąja kalba, natūraliai palaikyti pokalbį. Virtualusis pagalbininkas mokosi iš pateikiamų klausimų – dirbtinio proto pagalba rinkti ir analizuoti žinias, kol galės pateikti tinkamiausią atsakymą esamu laiku, o užklausos gali būti atsakomos ne tik raštu, tačiau ir internetine nuoroda, vaizdine medžiaga ar persiunčiamu failu.
„Kurdami virtualų pagalbininką siekiame pagerinti gyventojų konsultavimo kokybę – jis turėtų padėti mokesčių mokėtojams greičiau ir lengviau gauti bendro pobūdžio žinias svarbiomis mokesčių temomis visą parą, neribojant klausiančiųjų skaičiaus. Tikimės, jog tai sumažins laukiančiųjų konsultacijos telefonu srautą“, – teigė VMI viršininko pavaduotojas Martynas Endrijaitis.
Šiais metais VMI jau suteikė daugiau nei 900 tūkst. konsultacijų telefonu, dar beveik 31 tūkst. paklausimų buvo atsakyta raštu.
Norėdami pateikti pasiūlymų ar išsakyti savo pastabas apie virtualaus pagalbininko darbą arba atsinaujinusią VMI interneto svetainę, gyventojai kviečiami jas išsakyti atsiliepimų skiltyje, pagrindiniame svetainės lange, paspaudus mygtuką Atsiliepimas / Pranešimas apie klaidą svetainėje.