2020 metų pradžioje, vartotojų elgesys pasikeitė per vieną naktį. Juos užrakino namuose ir dėl tokių priežasčių prekyba lokaliuose vietose stipriai sumažėjo. Daug prekės ženklų dėl tokių priežasčių sumažino reklamos biudžetą ir atleido daug rinkodaros specialistų. Taip pat daug rinkodaros agentūrų patarė plėsti savo veiklą naujose rinkose. Sprendimas protingas jeigu plėtimasis vyksta į šių metų pradžioje išaugusių dezinfekcinių skysčių ar kaukių gamybos rinkas, bet ką daryti verslams kurie teikia paslaugas ar niekaip negali pagaminti gaminių kurių poreikis tuo metu iškilo labiausiai?
Įmonės svarstė kaip išgyventi, o ne kaip išnaudoti pandemija. Paskelbus karantiną, atrodė, kad žmonės užsidarę namie užsidarys nuo visko. Todėl verslai pradėjo sukti galvą kaip išgyventi.
Atrodė logiška, kad jeigu žmonės užsidaro namie, tai nebeturės galimybių pirkti paslaugas ar gaminius. Dabar jau aišku, kad išeitis beveik visiems verslams buvo. Tai yra internetinė reklama ir prisitaikymas dirbti per atstumą. Elektroninė komercija Baltijos šalyse išaugo 80%. Sveikiname tuos verslus kurie be jokių įkalbinėjimų kreipėsi į skaitmeninės reklamos agentūras ir noriai susitvarkė savo internetines svetaines, parengė Google ir Facebook reklamos kampanijas.
Prasidėjus karantinui jie negalvojo kaip susiveržti diržus, ką atleisti iš darbo, jie tiesiog nepanikuodami pasitarė kaip pasiekti žmones šiuo sunkiu metu. Viena batų parduotuvė, kurios mąstymas buvo „reikia susiveržti diržus“ atleido labai didelį skaičių savo darbuotojų, nes kaip suprantama karantino metu jos parduotuvėse apsilankydavo vos keli pirkėjai. Apsilankius šios parduotuvės svetainėje praėjus penkiems mėnesiams po karantino, matome, kad vis dar nėra elektroninės parduotuvės. Sunku suprasti kaip turint tokį sėkmingą verslą tiek metų, galima daryti tokias didžiules klaidas.
Suprantama, kad ne visi galėjo pagalvoti, jog internetinės svetainės, internetinės parduotuvės ar Facebook sukūrimas ir tinkamas administravimas galėjo stipriai sumažinti įmonės nuostolius. Praėjus tam tikro laiko tarpui ir artėjant antram suvaržymui, išeitis lieka viena – internetinė reklama (Google Ads, svetainės SEO, socialiniai tinklai ir kt.)
„Naujas dalykas“ nuolatos keičiasi, todėl įmonės privalo nuolat sekti vartotojus ir neatsilikti nuo jų elgesio ir tendencijų. Naujas, nežinomas šiandien, tampa įprastu rytoj, pavėlavus pastebėti naują vartotojų poreikį šiandien, rytoj jūsų varžovas bus priekyje.
Daugiau žinių apie reklamą internete rasite AdPartner.lt.