Kiekvienai įmonei – mažai ir didelei – svarbu turėti interneto svetainę. Seogenerolai.lt dalijasi įžvalgomis apie svetainės optimizavimo (SEO) paslaugų startą. Tiksliau, apie situacijos įvertinimą, kuris, anot specialistų, turėtų būti nemokamas.
Kas yra SEO auditas ir kaip elgtis, jei nenorite nusipirkti „katės maiše“?
Audito reikšmę geriausiai atspindi šiežodžiai: analizė ir įvertinimas. Kad būtų aiškus kiekvienas niuansas, kad žinotumėte startinę poziciją, reikalingas skvarbus specialisto žvilgsnis. Kaip stadione prieš bėgimą pasitikrinama, ar batraiščiai gerai užrišti, taip ir optimizacijos startas turėtų būti atsakingas, be spragų. Juk antraip sunku įsibėgėti.
Nemokamas SEO auditas – tai sąžininga praktika, mat klientui nereikia mokėti už tai, dėl ko nėra įsitikinęs.
Kas sudaro auditą?
- Rinkos analizė
- Svetainės analizė
- Raktinių žodžių analizė
Pateikiami raktažodžiai, kurie verčiausi dėmesio optimizuojant. Nurodomos stiprybės ir silpnybės, palyginti su konkurentais internete. Ir pateikiami pasiūlymai, kaip galima spręsti interneto svetainės kertinius trūkumus. Tuomet yra pasiūlomi planai bei kainos. Šitaip užtikrinamas sklandžiausias ir klientui finansiškai palankiausias scenarijus.
Verslo sėkmė = tinkama ir profesionali optimizacija internete
Geras SEO nėra prabanga. Priešingai! Prabanga – kai SEO optimizacijai neskiriama dėmesio. Norint, kad verslas klestėtų, kad įmonės prekės ar paslaugos būtų matomos, kas jas aptiktų daugiau besidominčių žmonių, optimizacija yra neišvengiama. Dvidešimt pirmasis amžius įsibėgėja, ir šis teiginys vis rečiau kvestionuojamas. SEO reikalais pravartu imti domėtis jau nuo pirmųjų žingsnių versle.
Sėkmę galima matuoti įvairiai, tačiau vienas tikslingiausių matavimo vienetų – pozicijos „Google“ paieškoje. Kodėl „Google“? Todėl, kad būtent šia paieška naudojasi 98 procentai Lietuvos gyventojų. Jūsų būsimieji klientai – taip pat. Tad verslo sėkmė itin priklauso nuo geros optimizacijos.
Parduoti galima ne tik iš pirmo karto
Tiesiogiai kalbant, kuo aukštesnėse pozicijose yra svetainė, tuo daugiau pirkėjų randa prekes ir paslaugas ir apskritai sužino apie įmonę. O kas, jei žmogus Jūsų puslapyje apsilanko, bet dėl kokių nors priežasčių plačiau nepasidomi ar nieko neužsisako? Tam yra sprendimas – pakartotinė rinkodara, dar viena SEO specialistų interesų ir kompetencijų sritis. „Seogenerolai“ Jums pasiūlys veiksmingą „Google AdWords“ remarketingą, įrodantį, jog ir antras kartas gali nemeluoti.
Pirmą kartą nieko neįsigyta nebūtinai todėl, kad prekės nepatiko. Gal pirkėjas tiesiog skubėjo, o paskui pamiršo… Priežasčių esama įvairių, o visas jas „sugaudyti“ ir situaciją pakreipti padės remarketingas.
Norėdami kilti, susisiekite
Nuo ko pradėti? Kokios strategijos taikomos? Ko tikėtis? Per kiek laiko matomas rezultatas? Ką daryti, jei internete reklamuojatės jau seniai, bet saldžių vaisių vis dar neraškote?
Portale Seogenerolai.lt seo paslaugos ne tik aprašomos. Čia galite susisiekti ir sutarti dėl geriausių sprendimų. Nedelskite, leiskite savo verslui augti jau dabar.
Žinoma, seo auditas yra labai svarbus planuojant seo strategiją, bet manau, kad pirma pradžia turėtų būti raktinių žodžių patikrinimas – kiek kokie raktažodžiai turi paieškų Google per mėnesį, kokia konkurencija. Turint raktažodžius galima realiai planuoti seo veiksmus, kad ir pusmečiui į priekį. Daugelis daro klaidą ir nepadarę analizės pradeda tiesiog užsakinėti straipsnius seo bloguose.