Šiandien, spalio 11 d., sekmadienį iki 20 val. Lietuvoje vyko Seimo rinkimai.
Iš 1989 apylinkių duomenys jau suskaičiuoti visose 1689-ose apylinkėse:
1. TS-LKD – 24,80% balsų (23 Seimo nariai).
2. LVŽS – 17,50 % (16).
3. Darbo partija – 9,47 % (9).
4. Lietuvos socialdemokratų partija – 9,26 % (8).
5. Laisvės partija – 9,02 % (8).
6. Lietuvos Respublikos liberalų sąjūdis – 6,79 % (6).
Kitos partijos 5 % kartelės neperžengė:
7. Lietuvos lenkų rinkimų akcija – Krikščioniškų šeimų sąjunga – 4,82% .
8. Lietuvos socialdemokratų darbo partija – 3,17 % .
9. Centro partija – tautininkai – 2,28 % .
10. Nacionalinis susivienijimas – 2,14 %.
11. Partija laisvė ir teisingumas – 1,99 % .
12. Lietuvos žaliųjų partija – 1,64%.
13. „Drąsos kelias“ politinė partija – 1,13 %.
14. Partija Lietuva – visų – 0,96 %.
15. Krikščionių sąjunga – 0,75 %.
16. Kartų solidarumo sąjunga – Santalka Lietuvai – 0,49 %.
17. Lietuvos liaudies partija – 0,25 %.
***
Spalio 12 d. 12 val. Seime įvyks Vyriausiosios rinkimų komisijos (VRK) spaudos konferencija, skirta Seimo rinkimų duomenims aptarti. Dalyvaus VRK pirmininkė Laura Matjošaitytė, Lietuvos policijos vadovai ir visuomeninės organizacijos „Baltosios pirštinės“ atstovai. Klausimus galima užduoti vykstant spaudos konferencijai nuotoliniu būdu Seimo interneto svetainėje, renginių kalendoriuje, atvėrus spaudos konferencijos langą.
Vyriausiosios rinkimų apylinkės (VRK) duomenimis, rinkimų dieną balsavo 35,42 nuošimčiai rinkėjų, užsienyje – 66,36 nuoš., ir kartu su užsienio balsais iš viso būtų 35,96 nuoš..
Dar 11,64 nuoš. rinkėjų balsavo iš anksto, dėl koronaviruso pandemijos išankstinis balsavimas vietoje įprastinių dviejų buvo ištęstas iki keturių dienų.
***
Nuo spalio 10 d., šeštadienio 1 valandos nakties įsigaliojo Seimo rinkimų agitacijos draudimas.
Įstatymas draudžia rikimų agitaciją, nepaisant jos būdų, formų ir priemonių, likus 30 valandų iki rinkimų pradžios, t. y. nuo spalio 10 d. 1 val. nakties iki balsavimo pabaigos, tai yra iki spalio 11 d. 20 val.
Vykstant pirmo turo rinkimams nuo šeštadienio, spalio 10-osios politinės kampanijos dalyviai nebegalės priimti aukų, išskyrus VRK numatytas išimtis.
Agitacijos draudimas galioja taip pat ir socialiniuose tinkluose skleidžiamai politinei reklamai.
Rinkimų agitacijos draudimo laikotarpiu jokių vaizdinių ir garsinių rinkimų agitacijos priemonių (išskyrus tas, kurias išleido Vyriausioji rinkimų komisija) negali būti balsavimo patalpoje ir 50 metrų atstumu aplink pastatą, kuriame yra balsavimo patalpa.
Rinkimų agitacija nelaikoma informacija apie vykstančius rinkimus, jų svarbą valstybės gyvenimui, atvykusių balsuoti rinkėjų skaičių, dokumentus, kuriuos būtina turėti balsuojant, kvietimas atvykti balsuoti ar kita informacija, kuria neraginama nedalyvauti rinkimuose, balsuoti už ar prieš kandidatą ar kandidatų sąrašą.
Balsavimo teise šiuose 2020 m. Seimo rinkimuose galės pasinaudoti 2 mln. 449 tūkst. 683 rinkėjai. Lyginant su 2016 m. rinkimais, rinkėjų skaičius sumažėjo beveik 55 tūkstančiais. Prieš ketverius metus VRK patvirtintame rinkėjų sąraše buvo įrašyti 2 milijonai 504 tūkstančiai 267 rinkėjai.
VRK duomenimis, iš anksto šiemet iš viso balsavo 11,64 proc. rinkėjų.
Šiemet į 141 vietą Seime renkamės iš 1754 kandidatų, iš kurių 1170 vyrai ir 584 moterys.
Sekmadienį Lietuvoje vykstančiuose Seimo rinkimuose iki 18 val. savo teise rinkti atstovus į Seimą pasinaudojo 31,36 proc. rinkimų teisę turinčių piliečių. Subendrinus išankstinio ir pagrindinės balsavimo dienos, sekmadienio, balsavimo rezultatus aiškėja, jog savo pilietinę pareigą jau atliko 43 proc. rinkėjų. 2016-aisiais tokiu metu buvo balsavę 37,92 proc. rinkėjų.
———————-
Vyriausiosios rinkimų komisijos vadovė Laura Matjošaitytė šį rytą 10 val. surengtoje spaudos konferencijoje sakė, kad kai kuriose rinkimų apylinkėse jau yra susidariusios rinkėjų eilės. „VRK duomenimis, balsavimas rinkimų dieną prasidėjo neblogai. 7 val. visos rinkimų apylinkės buvo prisijungusios prie sistemos, pradėjo darbą. Rinkėjai keliavo į rinkimų apylinkes. Gavome informacijos, kad neretai jau yra susidariusios ir rinkėjų eilės, kadangi visi laikosi saugaus atstumo.
10 val. šiandien į rinkimų apylinkes atvyko jau 6,75 nuošimčių rinkėjų. Daugiausia rinkėjų surinko Danės, Verkių, Nalšios pietinė, Raseinių-Kėdainių, Nemenčinės apygardos“, – sakė L. Matjošaitytė.
Už ką balsuoti?
Daugiamandatėje apygardoje savo kandidatų sąrašus iškėlė 17 partijų, kurioms atsitiktine tvarka rinkimų biuletenyje priskirtas toks eiliškumas (čia skliausteliuose pateikiami pirmieji trys sąrašo kandidatai):
- Drąsos kelias (Jonas Varkala, Laimutė Visockienė, Vytautas Antanas Matulevičius)
- Laisvė ir teisingumas (Remigijus Žemaitaitis, Artūras Zuokas, Artūras Paulauskas)
- Laisvės partija (Aušrinė Armonaitė, Tomas Vytautas Raskevičius, Morgana Danielė)
- Lietuvos liaudies partija (Nendrė Černiauskienė, Tauras Jakelaitis, Daiva Šeškauskaitė)
- Tėvynės sąjunga – Lietuvos krikščionys demokratai (Ingrida Šimonytė, Gabrielius Landsbergis, Laurynas Kasčiūnas)
- Centro partija – Tautininkai (Naglis Puteikis, Kristupas Krivickas, Povilas Gylys)
- Nacionalinis susivienijimas (Vytautas Radžvilas, Arūnas Svitojus, Vytautas Sinica)
- Lietuvos lenkų rinkimų akcija – Krikščioniškų šeimų sąjunga (Zbignevas Jedinskis, Irina Rozova, Jaroslavas Narkevičius)
- Lietuvos socialdemokratų darbo partija (Linas Linkevičius, Gediminas Kirkilas, Juozas Bernatonis)
- Kartų solidarumo sąjunga – Santalka Lietuvai (Arvydas Juozaitis, Juozas Imbrasas, Saulius Lapėnas)
- Lietuva – visų (Algis Krupavičius, Valdemaras Chomičius, Raimundas Matulis)
- Lietuvos Respublikos liberalų sąjūdis (Viktorija Čmilytė-Nielsen, Andrius Bagdonas, Viktoras Pranckietis)
- Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga (Saulius Skvernelis, Ramūnas Karbauskis, Aurelijus Veryga)
- Lietuvos žaliųjų partija (Remigijus Lapinskas, Ieva Budraitė, Algirdas Butkevičius)
- Krikščionių sąjunga (Rimantas Jonas Dagys, Egidijus Vareikis, Jonas Viesulas)
- Darbo partija (Vigilijus Jukna, Valentinas Bukauskas, Antanas Guoga)
- Lietuvos socialdemokratų partija (Gintautas Paluckas, Rasa Budbergytė, Linas Jonauskas)
2020 m. spalio 11 d. balsavimo duomenys (rezultatai)
(Pateikiami duomenys yra išankstiniai)
- Balsavimo rezultatai vienmandatėse apygardose
- Balsavimo rezultatai daugiamandatėje apygardoje, pirmumo balsai
- Rinkėjų aktyvumas rinkimų dieną (csv)
- Rinkėjų aktyvumas balsuojant iš anksto (csv)
Rinkimų žemėlapiai
Rinkėjų DALYVAVIMAS (AKTYVUMAS):
(Žemėlapis sukurtas Vyriausiosios rinkimų komisijos užsakymu).
Rinkimų DUOMENYS (REZULTATAI):
(Žemėlapis sukurtas Vyriausiosios rinkimų komisijos užsakymu).
Nulėkiau balsuoti iš anksto, nes ar mažai kas iki sekmadienio atsitikti gali…
O dabar lyg ir tuščia diena. O dar VRKė ,,paguodė”, kad rezultatų teks ilgiau laukti, nes iš anksto balsavusių labai jau daug buvo.
Visiems gardžios ,,Mokslo sriubos”,
o Lietuvai SĖKMĖS!
Taip ir maniau, kad neverta eilėse stovėti iš anksto. Šiandien iš ryto nuėjau ir iš karto prabalsavau. Iš viso jokios eilės nebuvo. Be mūsų su žmona gal dar kokie du-trys tuo metu balsuojantys.
O eilės prieš kelias dienas prie savivaldybės, taip pat Spauds rūmų buvo milžiniškos.
Beje, įtariu, kad visumoje gali būti mažas aktyvumas. Galimai vyresnio amžiaus žmonės baiminasi rizikos. O tai plankiau ištikimesnį rinkėją turinčioms arba jaunimo labiau mėgiamoms partijoms (rizikos paprastai labiau vengia vyresni žmones).
Na, išankstinėse eilėse mačiau daug ,mūsų, ,,senų berečių”. Tai gal ir šiandien nepabūgs.
Beje, linkiu, kad nebūmėte pRabalsavęs. Man ten dirbusi mergaitė pasakė ,,kai pRabalsuosite”… Užprotestavau. O jei tai raganos užkeikimas? 🙂 – sėdi visa užstalė moteriškių, akis varto ir murma: ,,pRabalsuok, pRabalsuok, pRabalsuok…”
Neduok, Dieve, tfu, tfu, tfu…
O kaip, Žemyna, būtų taisyklingai?
Tiesiog “balsavęs”?
Atsiprašau, jei kartais pavartoju ne itin tinkamus žodžius ir pan.
pabalsuoti, balsuoti
Einu balsuoti. Pabalsuosiu už Žemaitį, ir vėl lipsiu ant pečiaus. O anas, mano balsą gavęs, tegu eina Seiman ir aria. Va tep.
balsuoti: išbalsuoti nubalsuoti pabalsuoti perbalsuoti subalsuoti
Tiksliau ir smulkiau –
– lkz.lt/?zodis=balsuoti&lns=-1&les=-1&id=03011280000
Labai AČIŪ. Už paaiškinimą.
Kitą kart būtinai pasistengsiu rašyti (ir kalbėti) taisyklingai.
Kad ir nedidelė pamokėlės, tačiau jos labai vertingos. Nes kitą kart, išgirdęs tariant netaisyklingai, ir aš kitus pataisysiu keip reikia. Sėkmės Jums 🙂
!!!
Balsuoja tik kvailiai.
Ar tik ne rinkimų proga LRT TV internete neveikia (kabelinės neturiu, tai nežinau, kaip ten reikalai)? Vakar vakare irgi taip buvo.
Aš, Žemyna, iš esmės TV beveik visai nebežiūriu. Kiek reikia – pakanka ir interneto 🙂
O aš internete TV žinių ir kai kurių kitų laidų pasiklausau, taip akis ir laiką pasitaupau – kol laida ar žinios eina, galiu puodus tarškinti, tešlą minkyti, kavą gurkšnoti ir keiktis 🙂 . Nereikia portaluose ilgų tekstų smulkiomis raidėmis skaityti. Juolab, kad tuose tekstuose tik maža dalis esmei skiriama, o 80-90% teksto – balastas, užpildantis tekstui skirtą vietą.
Beje – šiandien po pietų abu kanalai beveik valandą neveikė. Jei ir vakare tai kartosis, ar tik nereiktų jiems ir viduje apsižvalgyti – ar nėra tarp jų dviejų ponų tarno?
Tiesos.lt peliukai tariasi už katiną balsuoti, nes anas žadėjo daugiau niekada pelių nemedžioti… 🙂
Vyksta ne rinkimai,bet vakaru saliu kolonijoje,kiti dar vadina G tasku Vilniu,tai jau aisku poziuris….vyksta spektaklis.Vaidinama ,kad rinkimai,taciau tai klastote
Na, taip, sąmokslų teorijų gerbėjams viskas yra “klastotė”.
Žemė ir ta plokščia, o gaublys – “klastotė” 🙂
Taip sigitai, vyksta seimo rinkimų spektaklis, nes sąrašinių negali būti Seime. Daugiau apie tai naudojant nuorodą – “ULTIMATUMAS Seimui dėl LR teisinių pagrindų griovimo”.
Taip taip… Latvijos, Estijos, Lenkijos, visų (be išimties) Šaiurės Europos valstybių (Švedija, Norvegija ir t.t.) “teisiniai pagrindai visiškai sugriuvę”, nes jose rinkimuose į parlamentus taikoma tik proporcinė rinkimų sistema. Ir visose jose “tik klastotės”
O va Baltarusijoje, kurioje kaip ir pas mus pasiliko sovietinis rudimentas – balsavimas už asmenis, “tesiniai pagrindai tiesiog bujoja” ir rinkimai ten “patys sąžiningiausi”.
Taip, britų politinės tradicijos šalyse (Jungtinėje Karalystėje, JAV, Indijoje ir kt.) taip pat balsuojama vienmandatėse už asmenis. Tačiau ten visai kita tvarka ir kitos tradicijos. Pagaliau, visose jose rinkimuose dalyvaujančių partijų skaičius minimalus. Tad lygintis į britus net nesistenkite. Savo rinkimų tvarka mes mėgdžiojame Rusiją, Baltarusiją ir kt. rytų kaimynus, bet ne britus. Taip, tik mes, nes visi mūsų demokratiški kaimynai taiko tik proporcinę.
Tai va – nedidelė politologijos pamoka abiems jums 🙂
Galbūt, Latvijos, Estijos, Lenkijos, Švedijos, Norvegijos parlamentų rinkimo įstatymai dera su jų konstitucijomis ir tai gerai.
Lietuvoje, rinkėjų neįleistas pro duris partinis vienmandatininkas, patenka į seimą per langą (kaip sąrašinis). Būtent toks spektaklis ir n_e_d_e_r_a su Lietuvos konstitucija. Priešgyniauti konstitucijos nuostatoms yra kvaila. Dar kartą atidžiai perskaityk tekstą naudojant nuorodą – “ULTIMATUMAS Seimui dėl LR teisinių pagrindų griovimo” ir nesiginčyk.
Seimo rinkimų spektaklio antikonstitucinis pavyzdys:
rinkėjai neleido į seimą pro duris vienmandatininko Mindaugo Puidoko (ht tps://www.vrk.lt/2020-seimo/rezultatai?srcUrl=/rinkimai/1104/1/1746/rezultatai/lt/rezultataiVienmRpg_rpgId-20910.html),
tai jis ten pateks per langą (kaip sąrašinis nr 3) va taip (ht tps://www.vrk.lt/2020-seimo/rezultatai?srcUrl=/rinkimai/1104/1/1746/rezultatai/lt/rezultataiDaugmPartPirmVrt_rorgId-30584.html).
Brtu politikai dar pries rengdamiesi tapti politikais – o tam dauguma ju ruosiasi dar pries pasirinkdami studijas, zino kad politikams Britanijoje yra keliami ypatingi saziningumo ir morales reikalavimai ir net uz menkiausia mela gali buti pasodinti i kalejimus ir tokiu budu prarasti bet kokia galimybe toliau vystyti politiko kerjera o, svarbiausia, prarasti bet kokia visuomenes pagarba ir pasitikejima.
Lietuvoje, kaip zinome, ir ypac po 2000 kuomet uzsiveise “nusipelnusiu gyventi geriau (pagal sarasa)”, paksiniu, zuokiniu,karbauskiniu o ypac uspaskiniu “parcyjos” kurios ir tapo istisomis melagiu peryklomis….
Tikriausiai todel daugelis zmoniu Lietuvoje jau priprato kad
premjeras ar koks nor kitas valdziazmogis MELUOJA akis isputes ir net nerausta o zmoguciai ir toliau juos renka kadangi beveik visos info priemones irgi tai toleruoja……(???!!!)
Britu politiku negina ir jokia “nelieciamybes” induligencija – greiciau priesingai – morales kartele aniems yra ypatingai auksta
Jau 10 metų nebalsuoju ir klaidos nepadariau.
Seniau vis nepataikydavau , nervinaus , save kaltindavau.
O dabar akį užmeti , širdį pasijuoki ir gyveni savo orbitoje.
Nedaug beliko suktis joje
“Po 100 metu Lt nebeliks” N.Ozelyte
Visumoje įdomu tai, kad šiuose rinkimuose rinkėjų aktyvumas bent jau kol kas didesnis, nei 2016 m. (kurie taip pat buvo išskiriami kaip pasiymėję kiek didesniu aktyvumu, nei ankstesni rinkimai).
Jei 2016 m. iki 16 val. (įskaitant ir išankstinį balsavimą) balsavo 30,64 proc. rinkėjų
Tai 2020 m. iki 16 val. – jau 37,86 proc. rinkėjai.
Tad net beveik 8 proc. punktais daugiau,.
Klydau manydamas, kad šie rinkimai, dėl pavojaus usikrėsti, bus pasyvesni nei ankstesni. Visgi abai įdomu, kokie bus rezultatai.
O dar užsienyje esančių balsai.
Galutini rezultata ziurek, prognoze tu nepasisekusi .. ir visdelto maziau nei pries 4 metus!
Žinot, MANAU, KAD VIENA IŠ RYTŲ LIETUVOJE POPULIARIŲ PARTIJŲ GALI GAUTI VISAI NEDAUG BALSŲ IR NEPERŽENGTI 5 PROC. BARJERO 🙂
Viršutiniame (aktyvumo) žemėlapyje galima perjungti į apylinkes. Tuomet pamatytumėt, kad pasyviausiai balsuoja Visagino apylinkių rinkėjai, taip pat pasyviai ir Pabradės, Šalčininkų. Tiesa, regione yra ir apylinkių, kur aktyvumas itin didelis (Buivydžių, aplink Eišiškes ir pan.). Tačiau tai daugiau kaimiškos (išskyrus Eišiškes), tad rinkėjų jose nedaug.
KLAUSYKITE dabar LRyto – pateikia ,,TM” ,,genealoginį medį”
Seimo rinkimai. Speciali transliacija. „Laisvės“ TV laida.
dabar: – tv.lrytas.lt/live
Na, Žemaičio Laisvė su Liberalais jau Seime.
Puteikiui toli iki Seimo, gal net į 2ą turą nepatektų.
Radžvilas su Juozaičiu labai mažai balsų gavo. Padarinys to, kad pinigų savireklamai neturintiems kelias į rinkimus praktiškai užtvertas. Esi sąžiningas finansų klausimu, nemoki įžūliai sukčiauti ir neįkliūti – Seime tokių nereikia, nes tik kompaniją gadintų.
Šiuo atveju tereikėjo, kad Puteikis, Radžvilas, Juozaitis būtų susivieniję ir jų balsus sudėjus buvo didelė tikimybė peržengti ribą…
Taip. Pritariu.
Sunku pasakyti. Susijungimas su Juozaičiu būtų kažkiek balsų pridėjęs, bet kažkiek ir atėmęs.
Lygiai taip pat neaišku, ar susijungimas su Puteikiu tautininkams pridėjo daugiau balsų negu atėmė – net dabar balsavusių rinkėjų reitingavimas išmetė jį iš pirmos pozicijos, o tai reiškia, kad jis “netempė” tautininkų aukštyn, greičiau jais pasinaudojo.
,,Laisvės TV” kalbėjusios lenkės garsiai pasakė, kaip jų gyventojų balsai organizuojami. Ar išgirs VRK, prokuratūra? – Seniems žmonėms, kaip čia jau įprasta, NELEIDŽIAMA RA balsuoti. Paskambinama ir liepiama rytoj būti namuose, nes jie atvažiuoja. O atvažiavę prižiūri, kad būtų teisingai pabalsuota. – Kiek įstatymų taip pažeidžiama?
V.T. ir su juo susijusią grupuotę pavadino UAB.
Tik ką parodė nufilmuotą siužetą, kaip pas senutę į namus atėjo ir liepė už Tamošunienę pasirašyti. Senutė turi globėją, bet jie atėjo, kai globėjos namuose nebuvo. Senutė nežino, po kokiais tekstais pasirašinėjo.
————
Klausykite – Gražulis nepaskandinamas. Pirmauja savo apylinkėje
O kas jį daugiau remia: moterys ar vyrai? Ką apie tai sako statistika?
Seimo rinkimuose dalyvaujančių mažų partjų GAUSA (apie 10) ir NESIVIENIJIMAS tarpusavy nulėmė, kad korumpuotų senbuvių partijų klanas lieka nepajudintas ir kad niekas Lietuvoje iš esmės dar 4 metus nesikeis.
Vagys toliau vogs. Teisingumą vykdančios institucijos liks korumpuotos ir neveiksnios .
Blogi įstatymai lėmė, kad nepakliūva. Tas absurdiškas “barjeras” kaltas. Bet net jei ir pakliūtų, labai ten nieks nesikeistų. Taigi dauguma seime sprendžia.
Barjeras gerai ir butinybe, isivaizduok butu abonentas ir jo saika atejusi i seima..as uz 10% barjera.
Šimonytė apvogė Lietuvą daugiau nei visi Lietuvos abonentai kartu sudėjus, bet į seimą vis tiek papuolė… Tai kiek tada kelti riba, gal iki 50???
Kestuti visdelto bukim biedni bet teisingi, Lt tvarko oligarchai, o seimas tai ju teatras..
Blogai ne barjeras, o tai, kas daroma su visais, balsų gavusiais.
Deja, pasikartojo Sąjūdžio laikų ožiukų susitikimas ant siauro liepto. O padariniai to – Lietuvai.
Aš gal daugiau išvis nebalsuosiu, kol tokia sistema. Taigi daugiamandatinėj apygardoj įteisintas balsų pasisavinimas (pavogimas?). Prie ko tas 5% barjeras išvis?? Taigi ten tik vienas barjeras gali būt: 100:70=1,42%! Tiek balsų atitinka vieną vietą. Surinko 1,42% – 1 vieta, 2,8% – 2 vietos, 4,3% – 3 vietos, ir t.t. Dabar gi tie, kurie surinko virš 5%, gauna tų balsus ir vietas, kurie surinko <5%, nors to nenusipelnė. Pagal tokią sistemą šiuo metu gaunasi, kad pagal mano balsą į seimą išrinktas Radžvilas, o vietoj jo Seime ant jo kėdės puse užpakalio sėdės LLRA Vanda Kravčionok, kartu su laisvės partijos arba liberalų sąjūdžio kažkuo. Taip visada būna. Tai kam man šitam cirke ir apgaulėj dalyvauti? Jeigu ką, Olandijoj pvz. jokių barjerų nėra, ir visiem viskas gerai.
Balsuoju UŽ tavo komentarą.
Bus linksma ..subiniai paivairins marginalu susejima, viska sprendzia oligarchija..
Pritariu. Barjeras turi būti panaikintas.
Baimės dėl parlamento narių įvairovės yra gerokai perdėtos. Juk vis tiek dominuotų įtakingesnės partijos. Tačiau didelis privalumas – būtų išgirstas ir mažesnių visuomenės grupių balsas.
Štai todėl visuomet raginau ir raginsiu siekti, kad būtų panaikintas šis demokratiją ribojantis barjeras.
Na, bet visumoje rezultatai yra geri, ir ateinat balsams iš miestų, jie dar labiau keisis į gerąją pusę.
Italisko chaoso NEREIKIA , todel barjeras !
Kaip sužinoti tautininkų ir nacionalinio susivienijimo sąrašų reitingavimo rezultatus? Ar jie yra kur nors prieinami vrk tinklapyje?
Taip, galima. VRK puslapyje reikia pasirinkti “Balsavimo rezultatai”, po to “Balsavimo rezultatai daugiamandatėje apygardoje” ir pasirodžiusiame partijų sąraše (kur jos išrikiuotos pagal gautų mandatų skaičių) nuspausti ant “pirm”.
Štai nuoroda į bendrą sąrašą: https:// rezultatai.vrk.lt/?srcUrl=/rinkimai/1104/1/1746/rezultatai/lt/rezultataiDaugmVrt.html (po dvigubo “sliašo” panaikinkite tarpą)
Tai čia bendrame sąraše, tačiau panašiai galima ir pagal apygardas ir net apylinkes.
Serdečnai panu dzienkinu.
Centro partija – tautininkai surikiuoti va čia
ht tps://rezultatai.vrk.lt/?srcUrl=/rinkimai/1104/1/1746/rezultatai/lt/rezultataiDaugmPartPirmVrt_rorgId-30644.html
Nacionalinis susivienijimas surikiuotas va čia
ht tps://rezultatai.vrk.lt/?srcUrl=/rinkimai/1104/1/1746/rezultatai/lt/rezultataiDaugmPartPirmVrt_rorgId-30648.html
Radzvika neturi ivaizdzio , jau butu Sinica vedliu , tas bent simpatiskas ir be batiskafiniu akiniu.
Taip, renkant į Seimą BŪTINAI reikėjo KITO partiją pristatančio veido. Kad ir koks teisus šis veidas, jam jokiu būdu nereikėjo kalbėti plačiajai auditorijai.
Nepamenu, Neredaguota.lt, ar Tiesos.lt buvo TOBULAS V.S. prisistatymas – trumpas, labai aiškus, paprastas, nuraminantis tuos, kas neskiria nacionalizmo nuo nacizmo. Jokio nesąžiningo gudravimo, jokių pretenzijų į diktatūrą (priešingai ,,Laisvės” ir kt. ,,liberalams”). Santūru, pagarbu, atvira.
Vardan geresnės demokratijos ir vengiant balsų pradanginimo bei siekiant kuo didesnio atstovavimo Seime reiktų ryžtis dviems svarbiems sprendimams:
1) Daugiamandatės apygardos atveju VISIŠKAI PANAIKINTI SLENKSTĮ, arbe bent jį sumažinti (geriausia – panaikinti visai);
2) Partijoms siekti susivienijimo. Aišku, nėra garantijų, kad ir susivienijusios peržengtų šį aukštą barjerą, tačiau vis tiek tikimybė padidėtų.
Didžiausias laimėjimas šių rinkimų, kad Lietuvos lenkakalbiai piliečiai tapo gerokai sąmoningesni ir jau nebenori, kad juos atstovautu kažkokie neaiškus politiniai zombiai…
+ + + !
Laimėjo rinkimus V.Tomkus, jis aštriais straipsniais ragino neit balsuot ir tik kas antras rinkėjas nepakluso ir nuėjo balsuot, va tokie ir rezultatai.
Šį kartą Tapinas buvo teisus, ragindamas BŪTINAI nueiti ir pasiimti savo balsalapius, nes bent jau jo minima ,,partija” atkristų savaime, jei dalyvavimas būtų bent 75%?
Ir aritmetinių paskaičiavimų lentelė rodo, kad dažnas ,,nugalėtojas” neperžengtų barjero, jei visi apylinkės rinkėjai balsavime dalyvautų – bent jau tuo, kad paimtų ir sugadintų biuletenį. Nereiktų nė balsuoti – pakaktų to, kad atsiimti savo lapelio nepatingėtų ateiti bent daugiau, kaip 60%, ir tai jau rezultatai kiti būtų.
Bet kas tas ponas Tapinas, kuo ir kur jis dirba?
Taigis sakiau – Tapinų sūnus, anūkas ir (propropro)proanūkis.
O pastarąją savaitę jo TV rengė rinkiminius debatus per LRyto TV, ir, kaip visada, You Tube
– youtube.com/results?search_query=Laisv%C4%97s+TV
Deja, ten ir Miliūtė.
Aaa, tai dar vienas anūkas… Aišku… O TV visai nežiūriu, nes neturiu namuose elektros… O Miliūtė kas? Kuo dirba ir kur?
Kai mieste kokia susivėlusi ragana pribėgs ir, klaikiai surikusi, apdaužys jus rankinuku ar kepeliušiu, nesistebėkite – tai būsiu aš.
Nereikia, Žemyna 🙂 Kam taip imat viską giliai? Juk politika – tai tik nedidelė mūsų gyvenimo dalis. Dažnai manau, kad visai be reikalo ją taip sureikšminame 🙂
Pvz., man labiau patinka būti gamtoje ir visiškai negalvoti apie politiką. Va, kol sėdžiu prie kompiuterio, prie darbų, vis lendu į įvairius puslapius, komentuoju. Bet kada nors, būdamas pensininku, geriau keliausiu, o ne domėsiuose politika.
A, žinoma, varnas varnui akie nekerta, žemaitis pajūrieti iš mano nagų traukti bando…. Nesistenkite, niekam nepavyks mano rūstybės išvengti 🙂 .
Ko gero, nespėjote perestrojkos ir Sąjūdžio laikais Vilniaus centre išgirsti tokios damos, kuri garsiai rėkė savo pranašystes apie ,,Michail mečenyj”, kuris atėjo, kad viską sugriautų? Liudi, gliadite, on že mečenyj… ir t.t. Man atrodo, jog ta pati ir praeivius skėčiu vanojo… Pagal ką nuspręsdavo, katras jos ,,dėmesio” nusipelnė, buvo neaišku – musėt praeivių minčių klausydavo…
Žemyna, kad žinotum ką talžyti, aš praeidamas mirktelsiu 🙂
Ir tik nesuviliok manęs šypsena, talžyk!
🙂 Būtinai! – Tamstos noras man įsakymas 🙂
ponia Žemyna, man tiek Tapinas, tiek Miliūtė yra visiškai svetimi, nepažįstami žmonės. Todėl man vienas ir tas pats, ką tie svetimi žmonė pakalba. Pasistenkime turėti savo galvas – mes (ir daugelis komentatorių čia) tikrai ne kvailesni už juos. Manyčiau, net daug protingesni.
Tik pažiūrėkite – ar tamsta, internete rašydamas, norite visiems parodyti, jog nežinau, kaip televizorius veikia? – Junkite prie tos pačios žvakės (ar malūno rato), prie kurios dabar kompiuterį įjungėte, ir jums iš ekrano nušvis šviesus jos veidas, šiltas akių žvilgsnis.
Ilgos žvakės ir gilaus Miliūtės žvilgsnio tiesiai tamstai į sielą:) , 🙂 , 🙂 ,
o tamsta esate absoliutus naslaitis ar kaip?
Visi zmones turi (turejo) ne tik tevus ir senelius bet ir pro-pro-pro……….senelius tai kodel butina isskirti kazkieno senelius kaip kokia anomalija?
Juk tai yra ypatingai naturalu ir turetu buti suprantama absoliuciai VISIEMS.
Panašu, kad kai kurie iš tikro paklausė Tapino ir balsavo už Harį Poterį. Pvz., vienoje Kauno apygardų į antrą turą išėjo 18-os metų vaikinukas. Kokia jo politinė patirtis ir galimybės ką nors nuveikti? Galbūt rinkėjai sureagavo tik į jo pavardę – Matijošaitis?
truputį apsiskaičiavau, bet negaliu redaguoti
O, V.T. nuomone, Tapinas pažeidė įstatymus savuoju raginimu VISIEMS dalyvauti. Jo manymu, jis turi būti nubaustas (už tai, kad paaiškino, katrai ,,partijai” pakenks šis dalyvavimas).
O gal labiausiai pakenkė kažkieno atliktas tyrimas, kur buvo išaiškinti ūkiniai ir finansiniai sąžiningiausia partija vadinamo UABo saitai?
Kas man buvo netikėta – pirmiausia tai Laisvės partijos (Armonaitė) sėkmė bei Socialdemokratų partijos (Paluckas) pralaimėjimas. Viso kito tikrai buvo galima tikėtis. Jei būčiau prognozavęs, tai būčiau suklydęs tik dėl Laisvės partijos bei socialdemokratų, na dar Liberalų sąjūdžiui būčiau davęs šiek tiek daugiau.
Iš tikėjausi didenės Liberalų sąjūdžio sėkmės. Kad Lietuvoje liberalus (visumoje) remia keliolika proc.(maždaug iki 15 proc.) rinkėjų – tai jau seniai aišku. Ypač didele parama liberalams išskiria Vilniius, o ypač akademinis jaunimas (e kartą rašiau, kad jis liberalus remia totaliai). Tačiau tikėjausi, kad Laisvės partija bus populiari tik Vilniiuje (kur ji lenks Liberalų sąjūdį bei pateks su konservatoriais į antrą turą), tačiau kad bus populiari kituose miestuose ar net provincijoje – tikrai labai netikėta. Manaiu, kad provincijoje populiarumą išlaikys tradicinė liberali partija – Liberalų sąjūdis. Va čia klydau. Nemaniau, kad Laisvės partija peržengs 5 proc barjerą (maniau, gaus kokius 3-4 proc.), o Liberalų sąjūdžiui prognozavau iki 9-10 proc.
Na, gal liberalų atveju suveikė psichologija. Juk visiems mums atrodo, kad partija, kurią remiame, yra gerokai populiaresnė, nei iš tiesų. Nors galėjau tai pajusti savo aplinkoje – akademinio jaunimo tarpe Laisvės partija tikrai populiaresnė už Liberalų sąjūdį. Bet vis dar tikėjau šiek tiek kitokio tipo provincijos liberalumu.
“Laisvės partija ir jos iškelti kandidatai galėjo būti neteisėtai įregistruoti kandidatais 2020 m. LR Seimo rinkimuose dėl pavėluoto pareiškinių dokumentų pateikimo VRK.”
Dėl Laisvės partijos pašalinimo iš Seimo rinkimų spektaklio
va čia
ht tps://lietuvosvisuomenestaryba.lt/lietuvos-visuomenes-taryba/lietuvos-visuomenes-tarybos-pranesimas-spaudai-del-laisves-partijos-pasalinimo-is-seimo-rinkimu-2020-10-10/
Rinkimų rezultatus galima užginčyti teisme?
Visos žemesnėje vietoje atsidūrusios partijos gali teismui pateikti bendrą ieškinį ?
Taip. Rezultatus ir pačius “rinkimus”.
„Priimsime Civilinio kodekso pakeitimo įstatymą, kuriuo būtų sureguliuoti tos pačios ir skirtingų lyčių šeimos partnerystės santykiai. Inicijuosime Konstitucijos pataisą, leisiančią tos pačios lyties šeimoms sudaryti civilinę santuoką.“ – bet juk vyrai negali gimdyti! Vyras negali pastoti nuo vyro, nes neturi vaginos ir negali lytiškai santykiauti su vyru, tiesiog visiškai nėra kaip tą daryti. Ir moteris negali pastoti nuo moters, nebent tik nuo šventosios dvasios iš kosmoso, jei, pvz., jos teisėtas vyras yra labai senas ar neįgalus. Pasaulio pabaiga už lango?
Sąvoka reiškia kažką konkretaus su visomis detalėmis, sandara, savybėmis.
Pvz., įsivaizduokime,l jog cheminių elementų lentelėje keletą skirtingų elementų kaip pakliuvo, taip ir vadinsime – sukeisdami pavadinimus tarpusavyje, arba tuo pačiu vardu vadindami skirtingus chem. junginius –
na, kodėl kalio cianido negalima vadinti natrio chloridu – juk ir čia, ir čia milteliai? Kodėl pneumokokinės infekcijos negalima vadinti plaučių uždegimu? Juk ir tas, ir šitas kosėja, abiem uždegimas? Kodėl meilužė negali būti traktuojama kaip žmona ir pretenduoti į lygias teises su žmona?
Kodėl turime mokytis dangaus kūnų pavadinimų, kodėl negalime visų vienu vardu vadinti, pvz, visi Marsu vadinami? Kodėl net senovės tautos ir dangaus kūnams, ir visiems gamtos objektams, reiškiniams atskirus pavadinimus turėjo, atsižvelgiančius net į smulkiausius skirtumus? Taip ir SĄVOKA šeima – per dešimtis tūkstančių metų nusistovėjusi, ir ši sąvoka numato viską – ko reikia šeimai atsirasti, kokiu būdu ji kuriama, kas ją sudaro, kokios jos pareigos, tikslai ir t.t. Ir visa tai iki smulkiausių niuansų buvo apibrėžta, suprantama dar tūkstantmečius iki to, kai atsirado konstitucijos, parlamentai, teismai, partijos.
Jei atsiranda naujos, kitokios poros, nesilaikančios gamtos diktuojamos tvarkos, ir joms reikia rasti konkrečiai jas apibrėžiantį pavadinimą, NAUJĄ, NEKLAIDINANČIĄ SĄVOKĄ, jeigu netenkina labai praktiškas, universalus, daugybę santykių klausimų išsprendžiantis partnerystės institutas.
Ne šeimos įstatymo ,,trūkumai” yra LGBT bėda. Jų bėda – juose pačiuose. Tai rodo, jog jie patys iš savo gelmių nėra tikri savo teisumu, jog nėra to didžiavimosi savimi, savo santykių skirtumu, apie kurį teigia per praido eitynes. Tik iš čia kyla noras paslėpti savo santykius ŠEIMOS sąvokoje, užuot sukūrus atskirą savo bendrystę nedviprasmiškai apibūdinančią sąvoką.
——————————-
Šios temos suisterinimą Lietuvoj sukėlė būtent užsienio fondai.
Niekada Lietuvoje bent jau savo aplinkoje (giminėje, gyvenamoje, studijų ir darbo aplinkoje) neteko matyti kažkokio ypatingo dėmesio, juolab priešiškumo šiems asmenims, nors ir vyro giminėje buvo jiems priklausantis žmogus, ir darbe bei mūsų veiklos srityje HS tikrai nemažai buvo. Taip, būdavo, kad situacijos pastūmėtas kažkas išsako savo antipatiją tokiems vyrams (bet paprastai savo draugijoje, o ne jiems patiems į akis), jeigu kažkur kas nors įvykdavo. Jiems tiesiog nebuvo skiriama dėmesio kaipo HS (jie už savo darbus buvo vertinami, o ne už intymų gyvenimą), nes krikščioniška aplinka ne seksą į dėmesio centrą stumia. Viešumoje apskritai nesimatydavo kaip nors intymesnius santykius demonstruojančių porelių (juolab apsikabinusių, besibučiuojančių) porų. Dabar gi visa viešoji erdvė skęsta ir springsta sekso tema, skandinama jos pertekliaus, atitraukdama vaikus, paauglius nuo jų vaikiškų reikalų.
Reikia manyti, jog ir tais laikais kartu gyveno ne viena HS pora – buvo įprasta nuomotis butus ar kambarius nuomoti dviese – dvi merginos, du vaikinai. Tačiau santūri, ori elgsena viešumoje nesuteikė priežasčių piktintis jais, o į kambarius tikrinti niekas nesiveržė. Ar būtent tai netenkino HS fondų siekiančiųjų aktyvistų, kad jie įv. akcijomis siekė nutraukti tą pakantų sambūvį, truks plyš sukelti žmonių piktinimąsi jų elgesiu?
Jūros arkliukų patinėliiai išnešioja kiaušinius savo sterblėje.
Apie 1500 gyvūnų rūšių homoseksualūs. Gamta taip reguliuoja dalies individų populiacijos , kad apribotų plitimą teritorijoje.
Vyriškumo simbolis – liūtas. Bet tikrovėje tik maža dalis turi savo haremus , likusieji buriasi į ” homikų ” grupes.
Man ir keista , kaip mokinausi mokykloje , buvo baudžiamasis straipsnis už ” homoseksualius ” santykius , dabar straipsnis už to pašaipą ar smerkimą. Pasaulis keičiasi ir nestovi vietoje.
Vyras gali santykiauti su vyru , kad pasiektu ejakuliaciją. Dėl pastojimo :):) . Jūs valgote jautieną ir kiaulieną kuri iš gyvulių pradėtų išimtinai iš dirbtinio apvaisinimo. Žmonių tarpe tai praktikuojama plačiai. Netgi nebereikia savotiškai naturalios atrankos. Gali spermą pasirinkti su tiksliais parametrais iš tūkstančių donarų. Patogu , galima tobulinti žmogų dėl genetinių paveldejimų.
Pasaulio pabaiga bus , jei žemės orbita , dėl tam tikrų priežasčių pakeis , o čia tik žmonijos raidos etapas , kuris bet kada gali pasileisti.
Aš ne už homoseksualus , bet jūs deginate be reikalo savo nervų lasteles ir neteisinga kryptimi manau.
Gimimo liudijime gali buti neužrašytas tėvas , o mama – ne.
Įdomu stebėti visą šį cirką.
berods, 2018 metu pabaigoje LTV rode (tik kazkodel labai velai, jau po vidurnakcio) dokumentine juosta is Pietu Afrikos respublikos apie tai kaip kazkada net ir labai seniai Lietuvoje gyvenusiu zydu palikuonys buvo apdalinti LT pilieciu pasais (netgi su pristatymu!), tai yra, aniems buvo suteikta dviguba (ar net nezinia keliaguba) pilietybe ir anie zadejo aktyviai dalyvauti rinkimuose Lietuvoje. O sunkiai liezuvi valdanti Armonaite pati, berods, R.Miliutes priesrinkimineje laidoje Laisves TV pati gyresi turinti labai daug remeju net PAR, Namibijoje ir kt. ……
Total support, o ne „remiai totaliai“. Taip turėtų skambėtų liberaliai.
Rinkimuose dalyvavo 43%, o tai reiškia, kad daugiau nei pusė Lietuvos gyventojų eilinį kartą demonstruoja, kad nesuteikia mandato nei konservams, nei liberalams, nei socdemams, nei juo labiau fašistuojantiems radžviliniams, juozaitiniams ir t.t.
Tokiae kontekste kalbos apie demokratinius rinkimus – pigi demagogija kvailiams.
Teisinėje valstybėje, už žodžius “fašistuojantiems radžviliniams, juozaitiniams”, dera teismo bausmė. Raminkis bjaurybe.
+ + + !!!
Teisinėje valstybėje daiktai vadinami tikrais vardais – negras negru, iškrypėlis iškrypėliu, fašistas fašistu. Tik neteisinėje valstybėje kaip Lietuva gali išlįsti nacionalistas komenatruose ir grąsinti teisiniu susidorojimu neturėdamas tam teisnio pagrindo, o tik asmeninę antipatiją. Tą gerai iliustruoja A. Paleckio neteisėto kalinimo precedentas. Radžvilas ir jo partija tai veidrodis Lietuvos visuomenę užvaldžiusio nacionalizmo, šovinizmo ir fašizmo, prisidengiant abstrakčiu terminu tautiškumas. Kaip galima spręsti iš tavo komentaro esi radžvilinių rėmėjas. Manęs negązdink pasislėpęs už skambaus lozungo “lietuviškos jungtinės pajėgos”. Lozungo analizė: lietuviškos – pabrėžtinas nacionalizmas, jungtinės pajėgos – suprask sukarinta nacionalistų, šovinistų grupė, kurie mielu noru tarnautų kaip Radžvilo smogikai. Na o kadangi tai yra neegzistuojanti organizacija, o tik tavo svajonė, tai rodo ir tamstos neadekvatumą, infantilumą.
“Lietuvos visuomenę užvaldžiusio nacionalizmo …” Tai kad rinkimai parodė, jog visai neužvaldė.
Matau, socialiste, kad norite matyti tik tai, ką įsivaizduojate. Socialistinis fanatizmas tamstai užvaldė protą ir kaip pasiutęs šuva puolate visus kitaip manančius…
Nors, nieko nuostabaus, kokie buvo socializmo tėvai, tokie ir jų vaikai…
Žinoma ne visi nacionalistai yra ir socialistų, yra ir žemaičių, kurie renka liberalus nes jiems rūpi vaikų ateitis.
Sveikinu visus Alko nukvakėlius (kitaip nesugalvojau pavadinti) su Puteikio ir Krivicko (didžiausių tautinitnkų ant Lietuvos) sėkme.
Jie tautininkai? Rimtai? Man tai didelė staigmena, pasirodo, visiškai nesigaudau politikoje.
Tikrai nesupratote, kad Puteikio partija priklauso finansuojamos, o Songailos – nefinansuojamiems?
Vytautas Radžvilas ir Ingrida Šimonytė seimo rinkimų spektaklio II ture.
Apie tai va čia
ht tps://www.vrk.lt/2020-seimo/rezultatai?srcUrl=/rinkimai/1104/1/1746/rezultatai/lt/rezultataiVienmRpg_rpgId-20732.html
Nea, Šimonytė jau išrinkta. Radžvilo pasirinkimas kandidatuoti toje pačioje apygardoje gana naivus. Apygardoje su mažiau populiariais kandidatais jis greičiausiai išties būtų išėjęs į antrą turą.
Na taip, deja.
Ačiū už pastabą.
Niekad nesigilinau ir nesiaiškinau, kaip pasiskirstoma rinkimų apylinkėmis (ar apygardomis?) – kaip partijos ir patys kandidatai sprendžia, kur kandidatuoti, kur nosies nekišti?
Lyg ir nebus II turo čia, nes Ingridai Šimonytei skirta daugiau nei 60% balsų
Kalba Armonaitė, ar ne? Džiaugiasi, kad tarp moksleivių, ar ne, labai populiari, ar ne…
kad Lietuvoje daugiau protaujančių žmonių. Labai klydau. Pasirodo labai daug iškrypėlių ir debilų. Ką padarysi, yra kaip yra.Aišku kalčiausi ta pasyvi dauguma 57%. Tik su jų tyliu pritarimu iškrypėliai valdys Lietuvą.
Kam iškrypimas, o kam didelė vertybė, kurią reikia puoselėti, skleisti (propaguoti dabartine „lietuvių“ kalba), platinti (tam reikia distributorių dabartine „lietuvių“ kalba), šviesti (edukuoti dabartine lietuvių kalba). Daugiau pakantumo (t.y. tolerancijos dabartine „lietuvių“ kalba)! Jei Lietuvoje būtų nors 1 gydytojas, kuris parašytų šviečiamąjį straipsnį paaugliams apie skaudžias analinio santykiavimo pasekmes žmogaus organizmui. Bet ar paskelbtų taip vaidinama laisva ir nepriklausoma žiniasklaida?
Tik ką apie pagausėjimą jaunų balsuotojų, keičiančių ir Seimo sudėtį, atsiliepė VL.
Pabandykime iššifruoti patriarcho frazę apie tai, kad jaunimas suprato, jog NĖRA KO GINČYTIS dėl ŽOLĖS, svarbu žmonėmis pasijusti…
„Patriarchas – (gr. patriarches – giminės pradininkas; sk. patrijarchas): 1. judėjų, krikščionių ir musulmonų teologijoje: Senajame Testamente aprašytieji žmonijos protėviai (Adomas, Nojus, Abraomas ir kt.); 2. ankstyvosios krikščionybės laikais – vyskupas; kurio nors vieno svarbiausių centrų (Antiochijos, Aleksandrijos, Romos, Jeruzalės arba Konstantinopolio) valdytojas; vėliau – už metropolitą aukštesnių bažnyčios pareigūnų garbės titulas; 3. krikščionių Rytų bažnyčių aukščiausio rango dvasininkas, pvz., stačiatikių savarankiškos bažnyčios galva; 4. protėvis, sentėvis; 5. gimininėje visuomenėje – giminės galva.“ Tai citata iš interneto lietuviuzodynas.
Rinkimai tik dar kartą parodė, kokie besmegeniai feisbuko zombiai ir runkieliai Lietuviai yra. Pražus Lietuva. Per jus pražus.
Tai kad rezultatai parodė, jok runkelių dalis sparčiai mažėja.
Atvirkščiai. Parodė, kad politinis suvokimas kažkur tarp kanapių rūkymo ir nusilenkimo visiems iš eilės, svarbu už pinigus,.rimto valstybinio suvokimo čia nėra, nebuvo ir panašu, kad nebus. Laiko nėra, kad atsirastu. Pražudėt Lietuvą. Pardavėt kaip tikri stribai ir Lenino anūkai.
Yra dar koks 1%, kurie normalūs, su lietuviškom pažiūrom. Reikia tam 1% išmokti šitoj visuomenėj gyventi ir išgyventi. Nuo to priklauso, pražus ar ne. O dauguma tai turbūt visada būna avinų banda, kuri pernelyg giliai idėjiškai nemasto.
Ar matote – spaudos konferencijoje Radžvilo klauso vos pora žmonių.
Ar žiniasklaida NEPRIVALO visoms vienodai dėmesio skirti? Ar gal gavo kitokią zadaniją?
Žiniasklaida yra privatus verslas. UAB-ai. Akcininkai. Nieko neprivalo, kas neatitinka akcininkų įgeidžių.
Kernagis pirmauja savo apylinkėje.
Konservatorius palaikantys rinkėjai tiki, jog jis seka savo a.a. Tėvo pėdomis. Deja, jis savo pasirinkimais artimesnis savo varžovui Mitalui (Laisvės p-ja)
Dauguma nepatenkintų čia. Jūs man primenate senas sovietines pardavėjas.
Klientas ( rinkėjas ) perka ( balsuoja ) tik už tai kas jam aktualu ( arba suteikia viltį , kad gyvens geriau ) , o ne už tai kokias prekes ( ìdėjas ) parduodate. Čia ne pirkėjo problema , o pardavėjo , kad klientui nereikia jūsų prekės ( idėjos ).
Puikiausias pavyzdys dabartinis Prezidentas. Man tai jis gražiai supakuotas š…. . Bet jī išrinko. Vietoj niurnėjimo ir kaltų paieškos , savo klaidas pasižiūrekite.
Gal pvz Radvilo idejos geros , bet gal geriau buti ” pilkuoju kardinolu ? ” konservatoriai tai suprato , anūką šone palaikė. Nu ne Vydūno laikai :):):)
Ir mitais gyvas nebūsi. Àš nebalsavau ir dar ilgai nebalsuosiu, nes aš iš daugumos 53 %
Žemės istorijoje begalės pavydžių , kaip tam tikra rūšis , neprisitaikiusi pokyčiams , patenka į evoliucijos akligatvį ir išnyksta.
– rezultatai.vrk.lt/?srcUrl=/rinkimai/1104/1/1746/rezultatai/lt/rezultataiVienmDalPakartot.html
w ww.youtube.com/watch?v=SmOQ9Qz_rcQ
R.Urbonaitė: jei nesidomi politikais, jie tavim pasidomės nemaloniausiu būdu ir suvalgys kaip žuvelę
– 15min.lt/naujiena/aktualu/lietuva/r-urbonaite-jei-nesidomi-politikais-jie-tavim-pasidomes-nemaloniausiu-budu-ir-suvalgys-kaip-zuvele-56-1437782?copied
Juozas Andrikonis. Ką nuveikė žmonės, atskilę nuo TS-LKD ir įkūrę Krikščionių sąjungą
− voruta.lt/juozas-andrikonis-ka-nuveike-zmones-atskile-nuo-ts-lkd-ir-ikure-krikscioniu-sajunga/