Įvedus karantiną didžiausią paštomatų tinklą Lietuvoje valdančios bendrovės „Omniva LT“ paštomatinių siuntų skaičius išaugo iki 60 proc. Dėl šiuo laikotarpiu ženkliai suaktyvėjusios e. prekybos ir piliečių poreikio būtinas siuntas bei prekes gauti be tiesioginio kontakto, paštomatai vis dažniau tampa visiškai užimti ir siuntos „stoja“ į eilę arba yra nukreipiamos į kitą artimiausią laisvą paštomatą. Bendrovė atitinkamai informuoja visuomenę apie galimus siuntų vėlavimus iki penkių darbo dienų ir prašo bendradarbiauti. Prašoma kaip įmanoma greičiau atsiimti siuntą iš paštomatų, taip suteikiant galimybę visiems piliečiams gauti siuntą veiksmingai, greitai ir į artimiausią paštomatą bei sumažinant platesnį geografinį judėjimą.
„Pasaulyje susidariusi padėtis dar ryškiau parodė, kad prekybos ateitis juda link e. prekybos. Pirmoji karantino savaitė augino apsipirkimą internetu ir atitinkamai siuntų skaičių tokiais tempais, kokių nebūna net kalėdiniu laikotarpiu, – sako „Omniva LT“ vadovas Simonas Bielskis. – Norėdami užtikrinti savo darbuotojų bei visuomenės saugumą, visas privačių klientų siuntas, kurios turėjo būti pristatomos į namus jau anksčiau nukreipėme į siuntų paštomatus. Ir toliau dedame visas pastangas kokybiškai, saugiai ir laiku pristatyti visas klientų siuntas, tačiau dėl dalies pilnai užimtų paštomatų numatome galimus siuntų vėlavimus iki penkių darbo dienų arba automatinį siuntos peradresavimą į kitą artimiausią laisvą „Omniva“ paštomatą. Siekiant suteikti visiems gyventojams artimiausio paštomato pasirinkimo galimybę ir kuo greitesnį pristatymą labai prašome visų savo klientų kaip įmanoma greičiau atsiimti savo siuntą ir nelaukti laikymo termino.“
„Omniva LT“ vadovas taip pat reiškia ypatingą padėką kurjeriams, sandėlio bei kitiems darbuotojams ir pabrėžia, kad dėl jų darbo ir pasiaukojimo šiandien didžioji dalis Lietuvos gali likti namuose, taip prevenciškai stabdydami COVID-19 viruso plitimą. „Šioje neeilinėje padėtyje dėkoju visiems Lietuvos kurjeriams ir kitiems siuntų pristatymo įmonių darbuotojams, kurie šiuo metu stovi pirmojoje fronto linijoje užtikrindami, kad nesustotų e. prekyba, kuri dabar itin svarbi Lietuvos gyventojams. Ačiū jums“, – sako S. Bielskis.
Bendrovė, reaguodama į išaugusią elektroninės prekybos paklausą Lietuvoje ir siuntų apsukas, artimu metu priims iki 60 naujų darbuotojų, tiesiogiai dirbančių su siuntomis. Pirmiesiems darbuotojams prisijungiant jau šią savaitę, bendrovės vadovas tikina, jog darys viską, kad jie taptų ne laikinais darbuotojais karantino metu, o komandoje liktų ilgam laikotarpiui.
Nors užkrečiamųjų ligų ir AIDS centro duomenimis, koronavirusas ilgai neišsilaiko ant aplinkos daiktų, tokių kaip laiškai ar siuntos, visuomenė raginama imtis papildomų atsargumo priemonių. Klientai skatinami už siuntas atsiskaityti iš anksto, el. parduotuvėje, o naudojantis paštomatu patariama mūvėti pirštines.
Praėjusiais metais bendrovė pastatė 150 naujų paštomatų didžiuosiuose Lietuvos miestuose bei regionuose, ir savo valdomų paštomatų tinklą Lietuvoje išplėtė iki 300, iš kurių 298 yra įrengti lauke. Iš viso į praėjusių metų paštomatų ir automobilių parko plėtrą Lietuvoje įmonė investavo apie 4 mln. eurų, paštomatinės paslaugos pajėgumus padidindama du kartus. Šiuo metu „Omniva LT“ valdo didžiausią paštomatų tinklą Lietuvoje ir per parą gali pristatyti 34 tūkst. siuntų visoje šalyje.