Trečiadienis, 21 gegužės, 2025
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Nuomonių ratas Lietuvos kelias

A. Veryga. Kodėl 0 promilių vairuotojams nebūtų daugumos interesų pažeidimas?

www.alkas.lt
2015-12-10 10:32:37
101
Aurelijus Veryga | asmeninė nuotr.

Aurelijus Veryga | asmeninė nuotr.

Aurelijus Veryga | asmeninė nuotr.
Aurelijus Veryga | asmeninė nuotr.

Vos tik Vidaus reikalų ministerija informavo, jog užregistruoti pasiūlymai dėl 0 promilių visiems vairuotojams, o Premjeras paminėjo, kad iš principo pritaria šiam siūlymui, tik reikėtų atsiklausti gydytojų, „paslaugių gydytojų“ nuomonės ilgai laukti nereikėjo.

Spaudoje atsirado štai toks pareiškimas: „Įteisinus nulio promilių ribą vairuotojams, gali būti pažeisti teisėti didžiosios visuomenės dalies, vartojančios alkoholį atsakingai, interesai, sako gydytojas psichiatras, Vilniaus priklausomybės ligų centro direktorius Emilis Subata.“ Išdėstyta ir daugiau „argumentų“: „Jis teigė, jog daugumoje Europos Sąjungos valstybių leistina alkoholio riba kraujyje vairuotojams yra 0,5 promilės. Aiškių argumentų dėl reikšmingai sumažėjusios reakcijos pavartojus nedidelį kiekį alkoholio esą nėra. „Tai yra daugiau spekuliacinis klausimas – jei tai minimalūs kiekiai, jie netrikdo atsakingo vartojimo.“

Kadangi, taip pat, kaip ir gerbiamas Emilis Subata esu gydytojas psichiatras, ir taip pat kaip ir jis dirbu su priklausomais nuo alkoholio pacientais, manau, kad turiu teisę išsakyti savo nuomonę.

Pirmiausia straipsnis grįstas išskirtinai spekuliatyvia nuomone. Teigiama, kad reikia atlikti sociologinius tyrimus, kad nežinoma kiek Lietuvoje gali būti priklausomų nuo alkoholio. Tai, deja, nėra tiesa, nes tyrimų yra atliktas ne vienas. Rizikingai ir žalingai alkoholį vartojančių vyrų 20-64 metų amžiaus grupėje yra apie 48 proc., o moterų grupėje apie 16 proc. Tyrimų duomenimis apie 80 proc. tokių rizikingai vartojančių yra priklausomi nuo alkoholio. O tai gerokai daugiau, nei bando preziumuoti gerbiamas gydytojas.

Dabar dėl didžiosios visuomenės dalies interesų. Drįsčiau nesutikti, nes didžioji dalis visuomenės nesėda už vairo išgėrę. Ir didžiosios dalies visuomenės interesas yra grįžti namo sveikiems ir gyviems ir saugiai jaustis išleidus vaikus į gatvę. Manau, kad tai gerokai persveria savo gyvenimo be gėrimo neįsivaizduojančios visuomenės interesus.

Dar daugiau, gerbiamas gydytojas daro prielaidas, kad esą nėra aiškių įrodymų apie tai, kad nedidelės alkoholio dozės blogintų vairavimo kokybę ir vairavimas išgėrus nedaug esąs atsakingas elgesys.

Tai turiu kiek nuliūdinti savo kolegą. JAV atliktas tyrimas, kuriame išanalizuota beveik 600 tūkst. 1994-2011 m. mirčių registro duomenų, parodė, kad net ir oficialiai leistina JAV 0,8 promilės alkoholio koncentracija vairuotojo kraujyje nėra saugi vairuojant. Rezultatai parodė, kad net ir minimaliai apsvaigę vairuotojai vidutiniškai 46 proc. dažniau pripažįstami vieninteliais avarijos kaltininkais, lyginant su visiškai blaiviais vairuotojais.  Pripažinimas vieninteliu avarijos kaltininku statistiškai patikimai ir nuosekliai dažnėja didėjant vairuotojui nustatytam AKK. Taigimokslo įrodymai  yra priešingi šio Lietuvos kolegos nuomonei. Tyrimo metu nustatyta, kad nėra jokio saugaus alkoholio kiekio, ir kad net minimalus alkoholio kiekis kraujyje yra reikšmingai susijęs su padidėjusia rizika vairuotojui ir aplinkiniams.

Taigi gerbiamo gydytojo pasisakymas yra nieko daugiau, kaip jokiais tyrimais, įrodymais ar studijomis nepagrįsta nuomonė, kuri žinoma turi teisę egzistuoti, bet neturėtų klaidinti politikų ir sprendimų priėmėjų.

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. A. Veryga. Be pigaus alkoholio Lietuva žlugs?
  2. A. Veryga. Ar valstybė sugebės atsikratyti korupcinės kupros – alkoholio reklamos?
  3. A. Veryga. Prablaivėjimas tampa sniego gniūžtės efektą sukeliančiu reiškiniu
  4. A. Veryga. Atsakymas ministrei: reikia stengtis ne skaičius pagražinti, o keisti situaciją iš esmės
  5. A. Veryga. (Ne)nusipelnėme gyventi sveikiau
  6. Pradedantieji vairuotojai bus laikomi neblaiviais viršijus nulį promilių
  7. A. Veryga. Ministrė R. Šalaševičiūtė – dramblys porceliano fabrike
  8. A. Veryga. Skauduliai, kuriuos atvėrė karas dėl alkoholio reklamos išsaugojimo
  9. „Nulis laipsnių“. A. Veryga: Alkoholis nėra susijęs nei su sveiku, nei su sėkmingu gyvenimu (video)
  10. N. Goštautaitė Midtun. Perku įstatymo pataisą
  11. J. Dapšauskas. Alkoholis, degalinės, avarijos: svarbiausia praskiesti svaigalus? (video)
  12. V. Liutkutė. Kražių skerdynės: grasinau, grasinu ir grasinsiu
  13. B. Ropė. Be mokslu grįstų priemonių neišspręsime mirtinos alkoholio vartojimo problemos
  14. J. Dapšauskas. Sveikatos reikalų komitetas: degalinėse alkoholis būtinas
  15. N. Puteikis. Alkoholis grįžta į degalines – tam ir vėl padeda TS-LKD frakcijos Seime narys K. Masiulis

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pasirinkite kategoriją

    Pastabos 101

    1. tikras lietuvis says:
      9 metai ago

      Seniai žinoma – kraštutinumai yra kvailystė.

      Kaip tuomet galima pavadinti matulus, verygas ir pan., kurie tuo užsiima nuolat?
      Juk, jei absoliuti dauguma vaistų nuo amžių amžinųjų yra spiritiniu pagrindu, tai ar žmonės rinksis pagalbą, paprastam žmogui vienintelę, nuo vėžio, pvz. (pvz. Raudonosios šaknies tinktūra prieš prostatos vėžį), ar padedančių vaistų nevartos vien dėl to, kad kažkam norisi, jog Lietuvoje būtų kitaip nei daugelyje šalių, kur tikrai nėra 0 laipsnių promilių ribos vairuotojams?

      Akivaizdu, kad gyvenimas yra svarbiau.
      Tuomet stumiančius iš gyvenimo dera laikyti Lietuvos priešais ir su jais atitinkamai ir elgtis.

      Atsakyti
      • taskas says:
        9 metai ago

        O kodėl negalima važiuot visai blaiviam? Ar todėl, kad „tikras lietuvis“ jaučiasi supermenu? Ir jeigu kažką užmuš – tai kas čia tokio, tegu nesipina po kojomis?

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          9 metai ago

          Avarijos ar kitokie nusikaltimai, kaip taisyklė, įvyksta ne dėl kieno tai neblaivumo, o dėl nemokėjimo vairuoti ar noro tiesiog daryti nusikaltimus.
          Gydyti reikia, bet ne tą: dabar jūs kartu su nešvariu vandeniu išpilate lauk ir kūdikį.

          Atsakyti
          • taskas says:
            9 metai ago

            Vairavimas išgėrus ir yra nusikaltimas. Įsitikinimas kad avarijos vyksta dėl kitų nemokėjimo vairuoti – „supermeno“ sindromas. Avarijos vyksta dėl smulkmenų, niekas nedaro jų tyčia. 0.1% ir gali būti ta smulkmena dėl kurios paskui gali tekti graužtis nagus.

            Atsakyti
            • Andrius says:
              9 metai ago

              Tikras lietuvis man atrodo semiasi išminties iš pusę amžiaus pragyvento sovietmetyje. Juk yra toks dalykas kaip moksliniai tyrimai, pasaulio sveikatos organizacija… Jis remiasi “viena boba sakė” ir bolševikų samagončikų nuostatom. Tikras lietuvi, švieskitės.

            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              Prašyčiau kalbėti konkrečiau: kur čia tų bobų ir samagonščikų mintys? 🙂

            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              Ne visos avarijos yra nusikaltimai: dauguma avarijų – mažareikšmiai autoįvykiai.
              Šio straipsnio temai tinka tik tos avarijos, kurias padaro GIRTI ir SU ŽMONIŲ SUŽEIDIMAIS AR dar blogiau.
              KET nenorą tikrinti blaivumo prilygina girtumui, todėl ir vairavimas mašinos, esant girtam – nemokančiam važiuoti, irgi prilygintinas nusikaltimui, nes žino, kad:
              1. nemoka vairuoti;
              2. ir dar važiuoja girtas.

      • Įdomumas says:
        9 metai ago

        Ir kiek įpūs spiritinio “vaisto” vartotojas, kad taip triukšmą dėl jų keliate?
        Kalbant apie ligas, tai liga yra žmogaus gyvenimo būdo pasėkmė, todėl pakeisk gyvenimo būdą, ligos atsitrauks ir nereikės jokių spiritinių “vaistų”.

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          9 metai ago

          Jei taip paprasta viskas būtų, tai niekas nemirtų.
          Gali grįžti į savo vaikų darželį. 🙂

          Atsakyti
          • Įdomumas says:
            9 metai ago

            Viskas ir yra paprasta. Tiesiog reik imti ir daryti. Todėl grįžkite į vaikų darželį ir pradėkite DARYTI, kol yra laiko.

            Atsakyti
            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              Jo jo – visa žmonija iki šiol buvo kvailiai, o pats, matote, – Kristus. 🙂 🙂 🙂

            • Įdomumas says:
              9 metai ago

              Aš tik pasiūliau. Ką toliau darysite – jūsų reikalas.

            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              Ką tu pasiūlei? Iš gero daikto padaryti piš?

            • Dievas says:
              9 metai ago

              Geras daiktas čia kas? Ir kaip tą geruma pamatavai?
              Labai jau daug čia tavęs. Aktuali alkoholio tema? 🙂

            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              Dėl to, kad tu – apsimetėlis, o ne dievas, kurio iš viso nėra.

            • Dievas says:
              9 metai ago

              Tau nėra ir tik tai tau. Geriau įrodyk savo lietuviškumą ir jo tikrumą.

            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              Dėl ko turėčiau (kam reikia, pvz., Žygeiviui, tas žino)?
              Daug sykių esu sakęs, bet dar vienam pakartosiu: šis vardas daugiau žymi tai, kad išsakau VISUOMENĖS DAUGUMOS NUOMONĘ.

            • Kemblys says:
              9 metai ago

              ‘tikras lituvi’, ar tave ‘žygeivis’ įgaliojo išsakyti ,,VISUOMENĖS DAUGUMOS NUOMONĘ”?

            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              Visai durnas klausimas.
              Kodėl kas tai turėtų įgalioti komentatorių?
              Paskaityk internete – nebeskaityk maskolių instrukcijų.

            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              Rimtą komentatorių, nes tu, nesugebantis nieko pasakyti iš esmės ir dar rašantis su elementariomis gramatikos klaidomis, nesi komentatorius.

            • Šviesulys says:
              9 metai ago

              “Tikras lietuvi”, per daug prisiimi ant savo galvos. Įrodyk, kad tu išsakai daugumos nuomonę. Bet prieš įrodydamas, dar apibrėžk kas ta dauguma.

            • Šviesulys says:
              9 metai ago

              “tikras lietuvi”, Įgalioti komentatorių turi tie, kuriais jis remiasi. Tu tokio įgaliojimo neparodei, todėl tavo žodžiai apie daugumos nuomonės išsakymą yra nieko verti.

            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              Vaikel,
              nereikia įgaliojimų – reikia išsakyti visuomenės daugumos interesus.
              Kumiekajieš?

            • Šviesulys says:
              9 metai ago

              “tikras lietuvis”, dar vienas leninas būsi?
              Tavęs niekas neprašė išsakyti tą nuomonę čia ir įgaliojimų neturi. Pilna ir taip čia tų “išsakinėtojų” ir be tavęs, o darytojų nėra.

            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              Nereikia prašytojų.
              Tuo labiau tokių kaip tu.

            • Šviesulys says:
              9 metai ago

              “tikras lietuvi”, nereik išsakinėtojų. Juo labiau tokių kaip tu.

            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              Tavęs neklausėme iki šiol – neklausime ir toliau.
              Šuoliuok į šoną.
              Pakol sveikas.

            • Kemblys says:
              9 metai ago

              Vėl ”tikras lituvis’ save daugiskaitoje, vėl grasinimai… vargšas.

            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              Tu.
              Su kuo ir sveikinu. 🙂

            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              Mūsų rankos ilgos (maskolių šnipus pagaunam tiktai taip).
              Pui! 🙂

            • Šviesulys says:
              9 metai ago

              “tikras lietuvi”, neklausi tu ir tiktai tu.
              Mūsų tai čia kieno?

            • Perkūno Paukštis says:
              9 metai ago

              Tikras Lietuvis šaunus. Kaip supratau, tai Jis pasirūpina jūsų (mūsų) neapibrėžtu nuoboduliu.

            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              Mūsų – visuomenės daugumos: skaityk ir neapsimetinėk šlanga.

            • Šviesulys says:
              9 metai ago

              Pritariu “tikras lietuvi”, neapsimetinėk šlanga – visuomenės dauguma neprašė tavęs išsakyti už ją savo nuomonės.

            • Perkūno Paukštis says:
              9 metai ago

              Anot rytų išminties, pasakyk, Šviesuly, ar tu antikvarinis abstinentas, ir aš pasakysiu, kas tu toks.
              —
              Aišku, nieko tame per daug asmeniško, nes ta rytmintė jau liestų maždaug 20 proc. Lietuvos gyventojų ligonių (kurie dėl savo ligų nepajėgia, tarkim trise susėdus išgerti buteliuką).

            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              Jis ne šviesulys, o tamsulys, nes neskaito, o parašyta aiškiai: aš pats, o ir tu, macepe, esam iš visuomenės daugumos. 🙂

            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              Tamsuliui K. Donelaitis:
              – vabole juodoji, kur tu skubi – kur tu rėplioji? 🙂

            • Pakirkšnutė says:
              9 metai ago

              Na, nuo tokių pamąstymų gali įsižeisti jautresnis žmogus.

            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              Į tai atsakė Kristus: aš esu tiesa. :”)
              O tiesos nereikia bijoti, gerbiamas Macepe.
              Ar jau ir tave paveikė su Lietuva niekaip istorinių skolų neatsilyginantys kryžeiviai ir tavo grynai paganlietuvišką būtį pavertę beverčiu krikščionišku bezdėjimu (visko bijojimu)? 🙂

            • Šviesulys says:
              9 metai ago

              Perkūno paukšti, tuos susėdančius prie butelio greit pakeis “pabėgėliai”.

              “tikras lietuvi”, jei esi visuomenės dauguma (nors dar klausimas – neapibrėžiai kas ta dauguma), dar nereiškia, kad įgaliotas kalbėti jos vardu.

            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              Reiškia,
              o tu esi iš gėjų ar panašių organizacijų? 🙂

            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              Ir štai išaiškėjo – nesi lietuvis, nes nemoki lietuviškai.
              Tu esi rudomanskis.

            • Šviesulys says:
              9 metai ago

              “tikras lietuvis”, kiekvienas sprendžia pagal save.

            • Šviesulys says:
              9 metai ago

              Tiesa, “tikras lietuvi”, kas tu toks, kad spręsti apie lietuviškumą? Ir, apskritai, kas tai yra?

            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              Būtum lietuvis, tokių dalykų net neklaustum.

            • Šviesulys says:
              9 metai ago

              “tikras lietuvi”, būtai lietuvis – atsakytai.

            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              Nemoki lietuvių kalbos, todėl eik pruojom.

            • Šviesulys says:
              9 metai ago

              “tikras lietuvi”, kiekvienas sprendžia pagal save.

            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              K.Donelaitis tau:
              – eik, šūdvabali, kur šūdvabaliai pasilinksmin! 🙂

            • Šviesulys says:
              9 metai ago

              Tai ir eik, kas tave laiko?

            • Šviesulys says:
              9 metai ago

              Tiesa, Donelaičio tu čia ne kišk. Jei kalbi tai kalbėk savu vardu.

            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              Kol kas mes pasiųsime tave tenai. 🙂

            • Šviesulys says:
              9 metai ago

              Kas tie mes? Vėl asmenybės susidauginimas.
              Pirma pats nueik ir pasėdėk kur siunti. 🙂

            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              Bijai visuomenės daugumos?
              Teisingai – taip ir turi būti.
              Nes ji kenkėjams šposų neatleidžia.

            • Šviesulys says:
              9 metai ago

              “tikras lietuvi”, ką tu čia kliedi apie daugumą? Tu vaistukų išgerk prieš rašydamas, bo tau tikrai šizofrenijos priepuolis 😀 😀 😀

            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              Mes tave galim pagydyti – rašyk pareiškimą. 🙂

            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              Tiksliau:
              iš Vinitos. Nepasislėpsi.

    2. tikras lietuvis says:
      9 metai ago

      Citata: “Kadangi dirbu su priklausomais nuo alkoholio pacientais”…

      Štai kur, matyt, ir visa esmė: kaip policininkai skirsto žmones į jau pasodintus ir dar nepasodintus, taip p. Verygai visi Lietuvos gyventojai = alkoholikai.
      O, juk tokių, viso labo, nebus nei procento nuo visos gyventojų sudėties.
      Todėl tegul verygos su matulais savo pasiūlymus teikia dėl alkoholikų.
      O visuomenės daugumai jų kalbos tikrai netinka.

      Atsakyti
    3. mclaud says:
      9 metai ago

      O kodėl nesiūloma didnti promilių skaičių iki 0,8?
      baigtusi policininkų korupcija dėl bokalo alaus

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        9 metai ago

        Didinti nereikia – nuo senų senovės medikų yra nustatyta norma, kuri apima ir vaistus, ir natūralią maisto produktų kokybę su tam tikru alkoholio kiekiu.
        O kas nori pijokauti, tas tepijokauja – jam ne vieta už vairo.
        Kaip žinia, pijokautojui niekada neužteks menko, vaistuose ar natūraliai maisto produktuose esančio alkoholio kiekio, todėl dabartinis leistinas kiekis, dar turint omenyje visokių aparatų paklaidas, yra pats tas ir nieko keisti nereikia.

        KEISTI REIKIA POLICIJOS DARBĄ: vietoj to, kad jie vaizduotų darbą, visaip sunkindami vairuotojų daugumos, kurie yra visiškai riktingi, gyvenimą (įvesdami balus, kad galėtų pasipinigauti, numušdami leistiną alkoholio kiekį, nepaisant objektyvių dalykų, iki 0, taip vėl atverdami plačias galimybes pasipinigauti), jie privalo NUOLAT STEBĖTI EISMĄ IR IŠIMTI IŠ JO PAVOJINGAI VAIRUOJANČIUS.
        Suprantu, kad nuolatinis stebėjimas – tai ne tupėjimas po krūmu, bandant dėl štukos prisigaudyti žioplių.
        Ne, – EISMAS PRIVALO BŪTI STEBIMAS KAMEROMIS, POLICININKAI TURI PIRMU EISMĄ STEBINČIOJO NURODYMU IŠIMTI EISMO CHULIGANUS IŠ EISMO ir nuduoti tiek, kad išeitų iš kalėjimo tada, kada jo šeimos jauniausias taps vyriausiu ( 🙂 ).
        Tuomet bus tvarka kaip mat, nes nuo seno yra žinoma taisyklė: SVARBU, KAD PAŽEIDIMAS BŪTŲ KIEKVIENAS PASTEBĖTAS IR Į JĮ SUREAGUOTA.
        Tik tokiu būdu chuliganai ir būtų sutvarkyti.
        O dabar kuo užsiima policija?
        Nosį krapšto – iki paskutinių metų jie, matote, nesugebėjo įsivesti sistemos, kad bevažiuodami žinotų ar priekyje važiuojanti a/m ar sulaikyta turi draudimą, ar ne.
        Kur jau ten kalbėti apie ką nors rimtesnio?
        Todėl jie ir užsiima parodinėmis akcijomis, o ne tikru darbu.

        Atsakyti
    4. Kažin says:
      9 metai ago

      Gal reikalinga įstatymu nustatyti, kad išduodant vairuotojo teises jose būtų įrašomi duomenys, rodantys, ar asmuo yra priklausomas nuo alkoholio, ar ne. Tada turintiems šią priklausomybę nustatytina 0 promilių dydis, o jos neturintiems atitinkamai leistinas jo dydis.

      Be to, alkoholio vartojimas vairuojant negali būti laikomas atsakingu jo vartojimu, nes tam, kad galėtum vairuoti jis organiškai nėra būtinas, juk jis nėra maistas.

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        9 metai ago

        Jei yra priklausomybė nuo alkoholio, tai iš tokio teises reikia atimti.

        Atsakyti
    5. Viskas tik del says:
      9 metai ago

      to, kad reikia surinkti kuo daugiau badu. Budzetas tai tuscias. Skyle biudzete didziule, va ir reikia kuo daugiau baudu. Nes tie kas girti vazineja jiems visai “dzin” ar 0 ar 0,4 ar 0,8. O jei zmogus isgere giros kurioje yra keli laipsniai alkoholio, tai ka jis jau nusikaltelis?

      Atsakyti
    6. del premjieto says:
      9 metai ago

      Aisku jam kalbeti lengva kai yra veziojamas vairuotojo, o tas tesis neilgai. Bet ka jis darys kai teks paciam vairuoti? Isgers puodeli giros kur vienas kitas laipsnis, kurio net nepajausi, ir ipus 0.01 promilis. Kaip tada? Ka?

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        9 metai ago

        Tada supras.
        Ir tai tik GAL.

        Atsakyti
        • Pakirkšnutė says:
          9 metai ago

          Aišku, mieli bauduotojai, lai bus privalomi tie nuliai. Tačiau, pripūtus iki vienos promilės, bauda lai būna nuo 10 iki 20 jevrų, arba nejevreiskas įspėjimas.

          Atsakyti
    7. Vilnietis says:
      9 metai ago

      TAS VERYGA YRA RIMTAS LIGONIS. TOKIUS REIKTU IZOLIUOTI- VIETOJ TO -JIS CIA DIDZIUOJU KOVOTOJU PASISKELBES RASINEJA SAVO NESAMONES.
      TAU DAR KARTA SAKO VERYGA TU NEDAKRUSHTAS, KAD AVARIJAS SU ZUTIMIS DARO TIE PAS KURIUOS NE 0,1 OR 0,5 OR IKI 1OS PORMILES O BUTENT TIE PAS KURIUOS NUO 1,5 IKI 10 PROMILIU. TOKIUS BAUDOMIS, DRAUDIMAIS AR KUO NORS KITU NEATGRASINSI, JIE VAZINEJA BE TEISIU IR JOKIU BAUDU NEMOKA.
      DABAR VISA TAUTA DARO IDIOTAIS KAIP VERYGA KAD YRA- NES TOKIEMS KAIP JIS IR MATULAS VIS KAZKA MAGA UZDRAUSTI IR PASISKELBTI DIDZIAISIAIS VALANCIAIS.

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        9 metai ago

        Pritariu.
        P.S.
        jei sulaikant reikės pagalbos, galėsiu padėti.
        🙂

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          9 metai ago

          Nes policija tingi dirbti bei siundo visokius matulus, verygas ir panašius su pseudoakcijom, vietoj to, kad dirbtų darbą.

          Atsakyti
      • taskas says:
        9 metai ago

        Prašaisi įžeidimo MULKI iš didžiosios raidės. Tie kurie pripučia 1.5 promilės gerdami paskutinį stikliuką užstalėj dievagojasi, kad pripūs 0,3. Ir patys tuo tiki. Dėl manęs – užsidaužykit visi, man dabar jau vienodai. Niekšai.

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          9 metai ago

          Suįžūlėjai visai, vaike.
          Laikas tave perti su žaba.

          Atsakyti
        • Vilnietis says:
          9 metai ago

          MULKIS PAS TAVE KELNAITESE IDIOTE IS MAZOSIOS RAIDES.

          Atsakyti
    8. ExO says:
      9 metai ago

      Idėja graži, bet diletantiška tiek teisiniu, tiek ir medicininiu požiūriu. Reikia vadinti daiktus tikrais vardais – 0% nebūna, net jei žmogus negėrė niekada gyvenime, jau nekalbant apie tuos, kurie gėrė užvakar. Todėl reiktų įvardinti konkretų skaičių, kitaip teisiškai mes pažeidėjai vien todėl, kad gyvi ir vairuojame.

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        9 metai ago

        Tas skaičius yra įvardintas: iki 0,4 promilės.

        Atsakyti
        • Pakirkšnutė says:
          9 metai ago

          O galėtų būt iki nol aštuonių.
          O pareigūnams – iki 0,4 promilės.

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            9 metai ago

            Šposiji, macepe. 🙂

            Atsakyti
    9. Andrius says:
      9 metai ago

      http://www.15min.lt/m/id/aktualu/nusikaltimaiirnelaimes/sirvintu-policija-sulaike-visiskai-girta-vairuotoja-uzmususi-15-meti-ir-suzalojusi-17-mete-59-554407

      Šitokios naujienos kas savaitę, kokias priemones siulai, kad sumažinti šitą košmarą keliuose, tikras lietuvi?

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        9 metai ago

        Pastebėkit esminį žodį: GIRTAS.
        Taigi: avarijas sukėlė GIRTI, o ne vos vos paragavę.
        Jaučiat skirtumą?

        Atsakyti
        • Vilnietis says:
          9 metai ago

          pritariu

          Atsakyti
    10. Vilnietis says:
      9 metai ago

      VERYGA YRA PATS DIDZIAUSIAS LIGONIS, PLIUS PAVOJINGAS, IR JI REIKIA PRIVERSTINAI GYDITI.
      NUSTOKIT VBERYGA UZSIIMINET NIEKASI IR SAVIREKLAMA,. ATSIRADO VALANCIUS NELAIMINGAS.
      APSEISIM BE JUSU GYDYMO IR O-LIO PROMILIU.

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        9 metai ago

        Jo, tos matulų – verygų akcijos nėra paremtos sveiku protu.

        Atsakyti
        • Mintis says:
          9 metai ago

          Protas gali būt panaudojamas ir piktam.Bet jis negyvena nei gerklėje nei k-l-y-n-e,jis įsikūręs smegenyse.Proto ir dvasinio suvokimo darna-išmintis nėra sąjungininkė nei savanaudiškumo,nei bet kokio palaidumo.Tame tarpe ir pijokystės.

          Atsakyti
    11. Mintis says:
      9 metai ago

      Girtas vairuotojas užmušė vaiką kelyje.
      Visi pijokystės globėjai,netiosiogiai galimai prisideda prie tų žmogžudysčių,žalojimų,kaltų įkalinimo-žmonių gyvenimo luošinimo kelyje ir ne tik.

      Atsakyti
      • Vilnietis says:
        9 metai ago

        VISOKIE VERYGOS IR MATULAI SAVO DRAUDIMAIS DARO DAR DIDESNE ZALA NEGU PIJOKELIAI.
        NUO JUSU DRAUDIMU MILIJONAS ZMONIU ISVAZIAVO IS LIETUVOS TEN KUR NE 0 (NULIS) PROMILES BET NUO 0,5 IKI 1 PROMILES.
        TAIP KAD NEREIKIA CIA VIRKAUT IR PLIURPT NIEKU.

        Atsakyti
        • Perkūno Paukštis says:
          9 metai ago

          Teisingai, pritariu. Čia straipsnio autorius jau visai nusipizaliojo, gal jam su sveikata kažkas negerai ?

          Atsakyti
          • Pakirkšnutė says:
            9 metai ago

            Gal ir nenusipizaliojo. Gal Veryga tik nori būti panašiu artistu į Valančių Motiejų.

            Atsakyti
            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              Dėl sveikatos nekibkim.
              Bet tikrai kažko labai jau užsispyrusiai stumia tai kas jau n metų seniai aišku, kad žmonės tokių dalykų nepriima ir nepriims.

            • Pakirkšnutė says:
              9 metai ago

              Būsi Vilniuje, pažiūrėk, vatikaninės katedros aikštėje stovi hebrajiška prakartėlė – su kažkokiais baisuokliniais manekenais. Bevaikščiodams tarp kitų rimtesnių biznio kioskelių, rasi ir karšto vyno, kurio stiklinaitė kainuos 2 jevrus.
              Paprastai paskutiniai lašai nukratomi ant Žemės? Tačiau ten nesinori ilgai užsibūt.
              Net nežinau, ką norėjau tuo pasakyt.

            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              Pratęsiu tavo mintį: ir kodėl ten, to viešo pijokavimo metu, nepasirodo matulverygos ir nesušunka: neteisingai! 🙂
              Ir čia prieina Kindziulis, bet iš A.Juozėno romanų ir valstietiškai atsako: nebuvo derėta. 🙂
              (P.S. ir visiškai slaptai paklausiu: tai maktelėjai to mišiauno? Vienas uksusas? 🙂 )

            • Pakirkšnutė says:
              9 metai ago

              Va ir neatspėjai. Kryžiuočių stovyklavietėse garbingiems lietuviams gerti mišiaunį būtų tiesiog negarbinga ir durna. Apasaugok Perkūne.
              O, girdėjai, kažkoks atseit kunigaikštis Vilbaubas ten nuolat gerdavo ir dabar jau “garbingai” guli Piotro ir Pavelo božnyčioje ?

            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              Netgi tokioj garbingoj?
              Napoleono išgarbintoj? 🙂

            • Pakirkšnutė says:
              9 metai ago

              Dėjom ant tų garbingų kryžiuočių, ištroškusių ir Onos božnycą panešioti ant rankų.
              O, anot Gintaro Beresnevičiaus, tik Pagoniškasis mitas pinasi su Lietuvos istorija. Karališka ir šiandieninė priežydentinė Lietuva niekaip neužmiršta Pagonybės, – visur budi kažkas, ką sunku įvardyti, bet sunkiai įvardijami ir išaiškinami dalykai bene patys svarbiausi.

            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              Žinai, Macepe, kažkaip negražiai skamba tas žodis “pagoniškoj”.
              Tarsi mes buvome kaži kokie atsilikėliai.
              Manyče, reik tą žodį keisti.
              Pvz., žodžiu laisvi.
              Laisvi nuo iš kitur atėjusių nesąmonių.

            • Pakirkšnutė says:
              9 metai ago

              Turbūt.
              Bet PAGONIŠKA – tai nuskamba be pagražinimų. Žinau, kad nepripažįsti, neišpažįsti Dievų. Tačiau Dievai – tai labai lietuviška, bent jau. Lai Jie gyvena jei ne Tavo gyvame gyvenime, tai bent istorijoje, t. y. Tavo mirusioje praeityje.

            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              Macepe,
              religija – opiumas durneliams.
              Ar tu lietuvius laikai durneliais?

            • Pakirkšnutė says:
              9 metai ago

              Lietuvą apsėdusi abraominė religija – lietuvius ir padarė destruktais.
              Lai mūsų mąstymo ir saviesybės slenkstis siekia ikikrikščioniškąjį Perkūniškąjį laikmetį.Lai siekia KITĄ Lietuvą, lai mūsų sielos persikūnija į Perkūnystę.
              Tai lyg dovana ir palinkėjimas ir Tau.

            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              O kodėl, sakyk, mes negalėtume būti BE jokių religijų ir SU SVEIKU PROTU?
              Kokie ir buvo mūsų protėviai.

            • Pakirkšnutė says:
              9 metai ago

              Pagonystė – Lietuvos PALIKIMAS, likimo našta, kuri niekad neduos svaigios ramybės, jauks ramų gyvenimą. Antraip tapsi išdaviku.
              Matai, iš karto kiek prasmės !

            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              Tai, kad ne – jie savęs nevadino pažeminančiai.
              Tai kodėl mes turėtume priimti jiems jų priešų priskirtą keiksmažodį?

            • Pakirkšnutė says:
              9 metai ago

              Kad prasigėrę ir prasirūkę kryžiuočių darbo tęsėjai žinotų, su kuo vis dar turi šventą (šventišką) reikalą.
              Žodžiu, pareik ant švenčių.
              CHA

            • tikras lietuvis says:
              9 metai ago

              Šneki kaip koks veryga – matulas, o žinai, pvz., kasd A.Hitleris negėrė ir nerūkė, dėl ko ir karą pralaimėjo? 🙂
              http://www.scribd.com/doc/223842519/Francas-Baueris-Didzioji-Hitlerio-meile-2006-LT#scribd

    Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

    El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

    Naujienos

    Tautadienio rengėjos
    Etninė kultūra

    Lietuvoje kviečiama švęsti Tautadienį – dažniau puoštis tautiniais ir baltiškais rūbais

    2025 05 21
    Baigėsi vaikų ir moksleivių varžytuvės „Aguonėlė“: paaiškėjo geriausius šokėjus auginantys kolektyvai | Rengėjų nuotr.
    Etninė kultūra

    Baigėsi vaikų ir moksleivių varžytuvės „Aguonėlė“: paaiškėjo geriausius šokėjus auginantys kolektyvai

    2025 05 21
    LJA išlydėjimas į „EXPO 2025“ | T. Juknevičiaus nuotr.
    Lietuvoje

    Pažangiausi Lietuvos moksleiviai išvyko į pasaulinę parodą „EXPO 2025“ Japonijoje

    2025 05 21
    Jaunimo įžvalgos padeda kurti parodą apie Barborą Radvilaitę ir Kotryną Jogailaitę | S. Samsonas, LNM nuotr.
    Istorija

    Jaunimas padeda kurti parodą apie Barborą Radvilaitę ir Kotryną Jogailaitę

    2025 05 21
    Mildos šventė Veršvų piliakalnyje
    Etninė kultūra

    Veršvų piliakalnyje atšvęsta lietuvių meilės deivės Mildos diena

    2025 05 20
    Policija
    Lietuvoje

    Išskirtinis pareignų dėmesys – dviračiams eismo dalyviams

    2025 05 20
    Daugiabutis
    Lietuvoje

    NT įstatymo pataisų projektą Seimas grąžino tobulinti

    2025 05 20
    Kauno gimtadienis | kaunas.lt nuotr.
    Gamta ir žmogus

    Su šūkiu „Kaunas džiaugiasi!” miestas pasitinka 617-asias Magdeburgo teisių gavimo metines

    2025 05 20

    SKAITYTOJŲ PASTABOS

    • +++ apie JAV ir Rusijos prezidentų telefoninis pokalbis dėl karo Ukrainoje – proveržis ar vėl akių dūmimas?
    • TAIP! apie Elektrą gaminančių vartotojų skaičius jau pasiekė 140 tūkst.
    • PAGARBA ir PADĖKA apie Prezidentas lankosi Lenkijoje
    • Rimvydas apie Elektrą gaminančių vartotojų skaičius jau pasiekė 140 tūkst.

    NAUJAUSI STRAIPSNIAI

    • Lietuvoje kviečiama švęsti Tautadienį – dažniau puoštis tautiniais ir baltiškais rūbais
    • Baigėsi vaikų ir moksleivių varžytuvės „Aguonėlė“: paaiškėjo geriausius šokėjus auginantys kolektyvai
    • Pažangiausi Lietuvos moksleiviai išvyko į pasaulinę parodą „EXPO 2025“ Japonijoje
    • Jaunimas padeda kurti parodą apie Barborą Radvilaitę ir Kotryną Jogailaitę

    Kiti Straipsniai

    Policija

    Išskirtinis pareignų dėmesys – dviračiams eismo dalyviams

    2025 05 20
    Automobilio nutempimas

    Įžūlaus vairuotojų elgesio Kaunas netoleruos

    2025 05 20
    Vairuotojo pažymėjimas | vrm.lrv.lt nuotr.

    Paprastėja JK išduotų vairuotojo pažymėjimų keitimo tvarka

    2025 05 19
    Žiedadulkės

    Kodėl žiedadulkių poveikį labiau jaučia didmiesčių vairuotojai?

    2025 05 17
    Sunkvežimių ir motociklų vairuotojai praktikos egzaminą galės laikyti su savo transporto priemone

    Iššūkių Lietuvos keliuose nemažėja

    2025 05 11
    Julius Sabatauskas nuotr.

    J. Sabatauskas pažėrė kritikos dėl greičio matuoklių mažinimo

    2025 05 06
    automobilis | pixabay.com nuotr.

    Ar DI kameros padės vairuotojams atsiplėšti nuo telefono?

    2025 05 04
    Motociklo avarija

    Sugrįžus dviračiams eismo dalyviams – pirmosios nelaimės

    2025 05 03
    Perėja | Lietuvos policijos nuotr.

    Pareigūnų dėmesys – mikrojudumo priemonių vairuotojamas

    2025 05 02
    Automobilis

    Pavasarinė saulė vairuotojams gali būti pavojinga

    2025 05 01

    Skaitytojų nuomonės:

    • +++ apie JAV ir Rusijos prezidentų telefoninis pokalbis dėl karo Ukrainoje – proveržis ar vėl akių dūmimas?
    • TAIP! apie Elektrą gaminančių vartotojų skaičius jau pasiekė 140 tūkst.
    • PAGARBA ir PADĖKA apie Prezidentas lankosi Lenkijoje
    • Rimvydas apie Elektrą gaminančių vartotojų skaičius jau pasiekė 140 tūkst.
    • Mikabalis apie Prezidentas lankosi Lenkijoje
     
     
     
     
     
    Kitas straipsnis
    Įspėjamasis mokytojų streikas | Dialogas.lt, E.Tervidytės nuotr. |dialogas.lt, E.Tervidytės nuotr.

    Aktyviausi streike – didžiausią darbo stažą turintys mokytojai

    Sekite mus Feisbuke

    Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
    Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
    Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
     Pradžia

    Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

    Alkas.lt su Jūsų parama – už lietuvišką Lietuvą!

     fs22 mods | ket testai | Farming Simulator 25 mods | Inbank vartojimo paskolos | FS25 | fs25 mods | DARBO SKELBIMAI | lėktuvų bilietai

     

    © 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

    • Saulės arkliukai
    • Renginiai
    • Reklama
    • Turinys
    • Apie Alkas.lt
    • Paremkite Alką
    No Result
    View All Result
    • Naujienos
      • Lietuvoje
      • Baltų žemėse
      • Užsienyje
    • Nuomonių ratas
      • Lietuvos kelias
      • Lietuvos kūrėjai
      • Sekmadienio sakmė
      • Akiračiai
      • Lietuvos repolonizacijai – ne!
      • Moksleivių mintys
    • Kultūra
      • Etninė kultūra
      • Mes baltai
      • Kalba
      • Religija
      • Istorija
      • Kultūros paveldas
      • Menas
      • Architektūra
      • Literatūra
      • Kultūros politika
      • Šventės
    • Visuomenė
      • Pilietinė visuomenė
      • Politika ir ekonomika
      • Švietimas
      • Žmonės
      • Užsienio lietuviai
      • Ukrainos balsas
      • Žiniasklaida
      • Laiškai Alkui
      • Pareiškimai
    • Gamta ir žmogus
      • Gamta ir ekologija
      • Šventvietės
      • Energetika
      • Sveikata
      • Psichologija
      • Kelionės
      • Kylam
      • Įvairenybės
    • Mokslas
      • Mokslo naujienos
      • Technika ir technologijos
      • Astronomija ir kosmonautika
      • Mokslo darbai
    • Skaitiniai
      • Žinyčia
      • Lituanistikos klasika
      • Prieškario skaitiniai
      • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
      • Grožinė kūryba
    • Visi rašiniai