Registracija muziejų nakties šėlsmui jau prasidėjo! Gyveni Kaune nuo pat gimimo ir galvoji, kad puikiai jį pažįsti? O gal neseniai atvykai į miestą ir nori susipažinti? Visi, kurie nori iš arčiau pajausti miesto genius loci, yra kviečiami dalyvauti orientaciniame pažintiniame žaidime „Dingęs Kaunas“, kuris vyks 2015 m. gegužės 16 d. Preliminari renginio trukmė – 3 val.
Žaidimo dalyviui tereikia geros orientacijos, greičio, sumanumo, truputėlio žinių ir šaunios komandos!
Norintys dalyvauti žaidime turi:
1) Suburti 5 draugų komandą.
2) Užregistruoti ją el. paštu info@istorineprezidentura.lt. Išankstinė registracija vyksta iki gegužės 15 d. 16 val. Renginio dieną (gegužės 16 d.) papildoma registracija paskutinės minutės mylėtojams vyks nuo 15 iki 16 val.
3) 2015 m. gegužės 16 d. 16.45 val. atvykti į Istorinę Prezidentūrą Kaune.
Žaidimo startas ir finišas
Komandos startuoja ir finišuoja Istorinės Prezidentūros sodelyje (Vilniaus g. 33). Startas – 17 val. Sugrįžtančių komandų laukiama iki 20 val., vėliau grįžusių komandų rezultatai nebebus fiksuojami.
Žaidimo taisyklės ir žaidimo eiga
1) Orientaciniame pažintiniame žaidime „Dingęs Kaunas“ dalyvauti gali visos užsiregistravusios komandos. Komandą sudaro ne daugiau kaip 5 asmenys.
2) Visi dalyviai žaidime dalyvauja laisva valia, niekieno neverčiami ir prisiima visą su dalyvavimu žaidime susijusią riziką bei įsipareigoja dėl to nereikšti žaidimo organizatoriams jokių pretenzijų. Dalyviai turi elgtis mieste pagal saugaus eismo taisyklių reikalavimus.
3) Vienintelės transporto priemonės žaidimo metu – žaidėjų kojos.
4) Žaidimo metu komandos gali naudotis įvairiomis informacijos ieškojimo priemonėmis.
5) Orientacinio žaidimo metu komandos turi kuo greičiau aplankyti visus žaidimo organizatorių nurodytus „Dingusio Kauno“ objektus. Šiuos objektus komandų nariai turi pasiekti kartu. Kartu jie turi atlikti ir visas užduotis.
6) Suradusios objektą, komandos turi atlikti pateiktą užduotį. Užduotį pateikia objekte esantis žaidimo koordinatorius, vilkintis žalius marškinėlius su žaidimo logotipu.
7) Suradusi objektą komanda iš tos vietos koordinatoriaus gauna atitinkamą žymą, o atlikusi koordinatoriaus pateiktą užduotį gauna kitą žymą. Tad iš vieno objekto komanda turi išsinešti dvi žymas.
8) Objektų eiliškumą nusistato pati komanda. Svarbiausia – per trumpiausią laiką aplankyti visus objektus ir atlikti visas užduotis.
9) Užduotys pareikalaus dalyvių geros orientacijos, istorinių žinių, komunikabilumo, loginio mąstymo, gebėjimo naudotis išmaniosiomis technologijomis ir kt.
10) Nevilties skambutis – komandos turi teisę paskambinti žaidimo organizatoriams, jei pasiklysta ar neranda objekto, tačiau tokia pagalba komandai kainuos 3 balus.
Laimėtojai
Laimi ta komanda, kuri surenka didžiausią balų skaičių, t. y. greičiausiai aplanko visus objektus ir teisingai atlieka daugiausiai užduočių. Kiekvienas objektas ir kiekviena atlikta užduotis suteikia po 5 balus (viename objekte balų maksimumas –10), o už greitį skiriami papildomi balai.
Apdovanojimai
1) Trys valandos smagaus laiko!
2) Sėkmingai „Dingusio Kauno“ žaidimą įveikę dalyviai apdovanojami atminimo marškinėliais (marškinėliais apdovanojami pirmi 30 geriausią rezultatą parodžiusių komandų nariai).
3) Geriausią rezultatą pasiekusi komanda iškovoja teisę dalyvauti autoriniame Istorinės Prezidentūros „Prezidentiniame maršrute“ su lydinčiuoju gidu. Antrą geriausią rezultatą pasiekusi komanda iškovoja teisę dalyvauti autoriniame Istorinės Prezidentūros maršrute „Dingęs Kaunas“ su lydinčiuoju gidu. Trečiosios vietos laimėtojas kviečiamas į ekskursiją „Prezidento rūmai“.
Šis žaidimas gera proga muziejų naktį pradėti nuo pažinties su Kaunu!
Projektą iš dalies remia Lietuvos kultūros taryba.