Didžiausios Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos „TNS LT“ atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad 2014 m. sausio–rugsėjo mėnesiais labiausiai didėjo mobiliojo ryšio operatorių reklamos gross išlaidos – 104 proc., prekės ženklų kiekis šiame sektoriuje paaugo 65 proc. Aktyviausiai šiemet reklamuojamas prekės ženklas – „Credit24“.
2014 m. taip pat didėjo mineralinio vandens ir gaiviųjų gėrimų (27 proc.), duonos ir miltųgaminių (17,5 proc.), automobilių (14 proc.) prekių ženklų kiekis. Svaigiųjų gėrimų gamintojų padaugėjo tris kartus mažiau nei nealkoholinių – 8 proc.
Ryškesnis prekės ženklų sumažėjimas per 2014 m. sausį–rugsėjį pastebėtas žuvies ir jos gaminių skiltyje, (19 proc.), buities higienos (16 proc.), vaistinių ir medicinos institucijų (12 proc.) bei pieno produktų (11,5 proc.). Taip pat sumažėjo medikamentų (8 proc.), prekybos tinklų ir centrų (7 proc.), finansų institucijų (5 proc.) prekės ženklų.
„Jau kelerius metus dažniausiai reklamuojamu prekės ženklu išlieka mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“. Tačiau per pirmus devynis šių metų mėnesius „Maxima“ prekės ženklą reklamų kiekiu aplenkė greitojo kredito paslaugas pristatantis prekės ženklas „Credit24“. Į 5-tuką dažniausiai reklamuojamų žiniasklaidoje prekės ženklų jau šeštus metus patenka „Tele2“. Šiemet taip pat dažniau buvo galima pamatyt ar išgirsti „Iki“, „Akropolio“, „Pildyk“, „Perlo“, „SMScredit.lt“, „Bitės“, „Norfos“ reklamas, lyginant su kitais prekės ženklais“, – teigė „TNS LT“ Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.
Ankstesniais metais buvę kai kurie ganėtinai aktyvūs prekių ženklai 2014 m. žiniasklaidoje išvis nepastebėti – „Twix“, „Algida“, „Grany“, „Dirol“, „Auksovokas.lt“, „Tide“, „Woolite“, „Septolete“ ir kiti.
Reklamos išlaidas dažniausiai skaičiuoja bendras – į sąrašą papuola reklama spaudoje, televizijoje, radijuje, bilbordai ir kt. Bet realiai didmiesčiuose kaip Vilnius, Kaunas, Klaipėda efektyviausiai veikia reklama internete. Galima apskaičiuoti realiai grąžą, kai tuo tarpu kiti reklamavimosi kanalai pateikia pieno riebumo skaičius…
Sutinku su komentare išsakyta nuomone