
Visata, egzistuojanti milijardus metų, nusidriekusi milijardus šviesmečių su šimtais milijardų galaktikų, yra beprasmė, jei joje nėra protingos, laisvą valią turinčios būties. Nežinome kitos tokios gyvybės formos, tik žmogų. Todėl kiekvienas Žemėje gyvenantis žmogus svarbesnis už visą likusią materiją, kiekvieno vertė yra begalinė.
Moteris turi galimybę savo kūne išnešioti ir atvesti į šį pasaulį naują žmogų. Tai – esminis moteriškumo aspektas, kuriuo ji išpildo savo moteriškąjį pašaukimą. Šiuo aspektu moteris neabejotinai viršesnė už vyrą, o ne jam lygi. Nei verslas, nei politika, nei mokslas, nei kita veikla niekada nepasieks šio moters pašaukimo svarbos ir didingumo.
Yra moterų, kurios siekia lygybės su vyrais… Jas vadinti feministėmis ( lot. femina – moteris) yra tas pat, kas kanibalus vadinti kulinarais (analogija iš nuostabios Piterio Kraifto (Peter Kreeft) paskaitos: Dr. Peter Kreeft – Saturday Morning Session – Defending the Faith), nes minėtosios „ …–istės“, kovoja prieš tai, kas sudaro moteriškumo esmę; už tai, kas moteriškumą niveliuoja ir sumenkina pačią moterį.
Šia prasme įspūdingas Birutės Vėsaitės, Marijos A. Pavilionienės ir kitų socialdemokratų registruotas Reprodukcinės sveikatos įstatymo projektas, kuriuo siekiama įtvirtinti teisę į abortą, kontracepciją, šių „reprodukcinės sveikatos priežiūros” paslaugų kompensavimą iš valstybinių biudžetų, privalomą lytinį švietimą mokyklose ir kt. Šiuo metu vyksta įstatymo priėmimui būtina „palankios dirvos rengimo“ fazė, kurią puošia, ko gero, kvailiausias kada nors žemėje pasakytas sakinys. „Mes ragintume Sveikatos apsaugos ministeriją pritarti medikamentiniam abortui, nes vyrai turi viagrą, jau seniai įteisinta, niekas dėl to klausimo nekelia, o moterys turi kentėti baisiausias kančias“, – sakė B. Vėsaitė.
Regis, ši Seimo narė taip įsijaučia į vyriškas problemas, kad lygina lytinės impotencijos keliamas kančias, kurios „praeina“ išgėrus viagros tabletę, su moters kančiomis nėštumo/gimdymo/vaiko auginimo metu, kurių ši išvengtų išgėrusi medikamentinio aborto tabletę. Nors cituotas B. Vėsaitės teiginys išreiškia būtent tai, panašu, jog ji bandė pasakyti kitą mintį – kad medikamentinis abortas leistų moteriai išvengti chirurginio aborto kančių (B. Vėsaitė papildomai tik pamini viagrą, kaip itin nepagrįstą apeliaciją į nelygybės ir moterų „skriaudimo” temą). Ši mintis nė kiek ne protingesnė ir panašiai neteisinga. Sunku palyginti, kuris negimusio vaiko žudymo metodas mamai sukelia didesnių kančių, bet dera paminėti, kad suvartojusi medikamentinio aborto (mokslinėje literatūroje dar vadinamo cheminiu abortu) preparatą moteris pagimdo negyvą vaisių ir jį dažnai pamato… Be to, cheminis abortas yra vienas iš nesaugiausių aborto metodų, nuo jo moterų mirtingumas didžiausias. Bet gal neverta bijoti – juk moterų Lietuvoje gyvena daugiau nei vyrų, užteks.
Yra ir kitas „nesklandumas“ – taikant medikamentinio aborto metodą, reikšminga nėštumo nutraukimo nesėkmės rizika, dėl kurios gali prireikti papildomai naudoti chirurginį nėštumo nutraukimo būdą arba skirti kitokį gydymą dėl žalingo preparato poveikio. Vien tik chirurginis abortas yra dažna nevaisingumo priežastis, o medikamentinio ir chirurginio aborto kombinacija padidina nevaisingumo riziką. Bet ir čia būkime drąsūs – juk P. V. Andriukaitis pasiryžęs iš Privalomojo sveikatos draudimo biudžeto finansuoti privatų dirbtinio apvaisinimo verslą.
Pasveikinkime šios srities pionierių – dar nepriėmus Reprodukcinės sveikatos įstatymo, Valstybinės vaistų kontrolės tarnybos viršininkas G. Barcys jau 2013 metų liepos mėn. pasirašė įsakymą, kuriuo Lietuvoje buvo registruotas medikamentinio aborto vaistinis preparatas. Tai buvo padaryta tyliai, kepinant karštai vasaros atostogų saulei. Pagal Lietuvos Respublikos Farmacijos įstatymą vaistas registruojamas tik tada, kai jo naudos (palankus terapinis poveikis sveikatai, gydymas) ir rizikos (nepageidaujamos reakcijos) santykis yra palankus. Kitais žodžiais tariant, kai vaistas labiau naudingas nei kenksmingas. Kas šiuo atveju buvo palaikyta nauda – pavojus moters sveikatai, galimas nevaisingumas ar negimusio vaiko mirtis? Kadangi pastarieji vaisto poveikiai panašesni į žalą negu į naudą, reikia manyti, kad naudingumo kriterijus buvo išreikštas (nedelikatu net pagalvoti) farmacijos pramonės pinigais…
Medikamentinio aborto propaguotojai „nuoširdžiai“ stebisi, kad mes tikime, jog nėščios moters gimdoje yra žmogus. Deja, tai ne tikėjimo, o biologijos fakto klausimas – jeigu žmogiškose gimdose ne žmonės, tai ten galėtų tūnoti nebent dinozaurai. Kito „racionalaus“ pasirinkimo nėra. Tik pagalvokite, kaip gudriai mus apgavo – pasislėpė „mūsyse“, o mes manėme, kad jie išnyko.
Gelbėdama katalikiškų mokyklų mergaites, B. Vėsaitė toliau porina: „seksualinė abstinencija yra nonsensas“, „tikrai subrendo laikas priimti įstatymą, įpareigojantį mokyklose vykdyti lytinį švietimą“. Žmonėms, kurie į realybę žiūri atsimerkę, nereikia įrodinėti, kur veda ir kam iš tiesų reikalingas privalomas lytinis švietimas mokyklose – auginamas ankstyvas kontraceptinių priemonių vartotojas, kraunantis milijardus farmacijos pramonei. Galime pasvajoti, kaip būtų pažangu, jei kiekvienas lytiškai apšviestas vaikas bent po 10 Lt per savaitę skirtų kontracepcijai… Ne problema, jei tėvai mažai uždirba – pagal registruotą Įstatymo projektą valstybė pasirūpins visais asmenims iki 20 metų – jiems kontracepcija nemokamai! Nereikia jaudintis, kad kontracepcija gali nesuveikti – moterims (aut. past. – projektą reikėtų tikslinti, įrašant žodį „mergaitėms”) iki 20 metų numatyta teisė į nemokamą chirurginį arba medikamentinį abortą! Beje, šios paslaugos bus itin „palankios“ jaunimui, nes Įstatymo projekte numatyti laisvo apsisprendimo, privatumo ir konfidencialumo (t. y. slėpimo nuo tėvų) principai. Taigi mokyklinukų lytinius santykius laimins valstybė, suteikdama jiems trūkstamą „know how“, apsaugą nuo pasekmių ir priemones, padėsiančias jų atsikratyti. Tokiam „kilniam“ tikslui Vytenis P. Andriukaitis mokesčių mokėtojų pinigų nepagailės – jo vadovaujama Sveikatos apsaugos ministerija jau rengia naują to paties pavadinimo projektą. Džiaukitės vaikučiai – sveikatos apsaugos ministras rūpinasi jūsų reprodukcine sveikata. Onkologiniai ligoniai lai palauks…
Visa tai ir daug kitų panašių iniciatyvų „pateisinamos“ prisidengiant lygybės, reprodukcinių teisių, moters teisės į savo kūną, laisvės, mokslo pažangos ir kitais skambiais motyvais. Moteriškumą ir negimusį žmogų ginančiai pozicijai paneigti kartojami „įtikinami“ argumentai – davatkiška, viduramžiška, fanatiška. Bet ar iš tiesų moteris/mergina/mergaitė bus laimingiausia tada, kai pamirš savigarbą ir vyro pareigą gerbti moterį kartu su jos lytiškumu, apimančiu ne tik gebėjimą lytiškai santykiauti, bet ir pastoti bei pagimdyti; kai moteris bus paversta vien seksualinio pasitenkinimo objektu ir priversta kaip papūga kartoti vyrų pamėgtą frazę „netikiu santuoka“, kurioje kiekviena iš meilės pradėta gyvybė būtų laukiama, o ne naikinama kaip nesėkmingos kontracepcijos pasekmė.
Tiesa yra ta, kad kontracepcija, chirurginis ir medikamentinis abortas bei šias praktikas neretai lydintis dirbtinis apvaisinimas neša didžiulius pinigus medicinos ir farmacijos pramonei. Taip, tai sėkmingai „išlaisvina” moterį nuo moteriškumo, bet kartu panaikina esminį skirtumą tarp moters ir Končitos (Conchita).
Moterys, net jei esate tikros arba fiktyvios feministės, ar nejaučiate kartėlio dėl tokios laimės?.. Ar Jus įtikina apsimestinis rūpinimasis Jūsų reprodukcinėmis teisėmis, nukreiptomis į Jūsų reprodukcinių galių naikinimą? Ar norite tokių teisių savo dukroms? Būkime budrios – saugokime savo vaikus nuo „feministiško” lytinio švietimo, nemokamai prieinamos kontracepcijos ir abortų.
Vyrai, mylėkite visą moteriškumą, ne tik lengvai imituojamas išorines moteriškumo apraiškas ir ginkite mus nuo „feminisčių”.
Autorė yra MRU Teisės filosofijos ir istorijos katedros lektorė, doktorantė ir Valstybinės vaistų kontrolės tarnybos darbuotoja, šiuo metu esanti motinystės atostogose
“Moteris turi galimybę savo kūne išnešioti ir atvesti į šį pasaulį naują žmogų. Tai – esminis moteriškumo aspektas, kuriuo ji išpildo savo moteriškąjį pašaukimą.” – šį pašaukimą, moteris gali įgyvendinti tik vyro dėka. Todėl siekime darnos tarp vyro ir moters, kad vaikai būtų sveiki, gyvi ir laimingi.
kontracepcija panaikina skirtumus tarp moters ir Končitos?
citata:” Yra moterų, kurios siekia lygybės su vyrais… Jas vadinti feministėmis ( lot. femina – moteris) yra tas pat, kas kanibalus vadinti kulinarais”
išeitų moterys, kurios siekia lygybės yra atgrasios ir baisios.
nenuostabu kad MRU gavo tokį prastą įvertinimą – lektorės straipnis dvelkia viduramžių tamsybe ir pilnas loginių klaidų.
Niekaip neatsižaviu “progresyviųjų” sugebėjimu dėl savo bukumo kaltinti kitus – ir dar jaustis pranašesniais. 😀
Tikrai:) O didžiausią loginę klaidą padarė Jis, sukurdamas vyrą ir moterį,
liepdamas valdyti aistras ir dar prisakydamas “Nesvetimauk” 🙂
Tikra viduramžiška tamsybė, nuo kurios žmonija kenčia šitiek amžių. Svarbiausia, kad be jokios logikos – visas gyvasis pasaulis elgiasi priešingai, ir jiems puikiai sekasi 🙂
…Kūrėjas vadinasi… jokios logikos…:)
Kalbi lyg puiki (nuostabi) stotinė.
CHA
Dosniai dalijate komplimentus:)
Ir spektras jų platus – nuo vienuolės iki puikiosios 🙂
Vaizduotė nėra trūkumas, bet visada pravartu skirti, kur yra vaizduotės ir realybės riba 🙂
http://www.15min.lt/ji24/straipsnis/namai/ji-ir-jis/ooo-kur-dingo-orgazmas-552-427087?cf=df
https://www.youtube.com/watch?v=a3ArpXWPxdk
Keistas sjūžieto scienarijus – moteris besiglaudinėjanti su arkliais, grojant kažkokiam indpopsui elektroniniais vargonėliais.
O gal ji turi ne lytinių bėdų, o trokšta dvasielinių graužačių ir kančių siekiamybėje – paieškoje meilės taurumo, kurio niekad nebūna per daug (t. y. gana) ?
Gal ir neidealus:)
Bet kiekvienas matome tiek, kiek sugebame – pagal savo pagedimo laipsnį 🙂
Jokios lygybės nėra ir būti negali. Kai tai suprasi, tai tuomet ir rašinėk.
Esu girdėjęs, kad krikščioniškojo tik ėjimo ar bėgimo išpažinėtojus sulygina kažkoks grabas.
… dar girdėjau sakant, kad kuprotą tik grabas ištiesins 🙂
Суррогатное материнство. Четверикова Ольга Николаевна
youtube.com/watch?v=6QkIFRtsYuM —– trukmė 12min —- 16.000 peržiūrų
Euro komisarė Red.ing ding ding, Europos Komisijoje atsakinga už teisingumą bei pagrindines teises, viešėdama Vilniuje, buvo paprašyta įvertinti Lietuvos politikų iniciatyvas uždrausti abortus ir homoseksualumo propagandą.
Pabrėžusi, kad diskriminavimas yra „labai neigiamas“ dalykas ne tik žmogiškąja, bet ir teisine prasme, komisarė pridūrė: „Turėtumėte žinoti, kad europinės sutartys šiuo klausimu yra labai aiškios. Jose sakoma, kad žmogus Europoje turi teisę rinktis tokį gyvenimą, kokį nori gyventi, o nediskriminavimas yra vienas iš pagrindinių ES principų.
Eurokomisarės V. Reding pasisakymą komentuoja prof. Vytautas Radžvilas (1 d.) 2013-06-11
Komentuoja taikliai, visiems verta paklausyti apie gavnosojuzo-eurosodoma, zmonių likimų inžinierių užmojus. Trukme 33min
~~~~~~~~youtube.com/watch?v=asNBu-CszYY~~~~~~~~~~
2.d yra šalia, joje kalbama apie norą įteisinti vaikų grobimą, t.y. j.j. pataisas.
trukme 12min
Euro komisarė Red.ing ding ding, Europos Komisijoje atsakinga už teisingumą bei pagrindines teises, viešėdama Vilniuje, buvo paprašyta įvertinti Lietuvos politikų iniciatyvas uždrausti abortus ir homoseksualumo propagandą.
Pabrėžusi, kad diskriminavimas yra „labai neigiamas“ dalykas ne tik žmogiškąja, bet ir teisine prasme, komisarė pridūrė: „Turėtumėte žinoti, kad europinės sutartys šiuo klausimu yra labai aiškios. Jose sakoma, kad žmogus Europoje turi teisę rinktis tokį gyvenimą, kokį nori gyventi, o nediskriminavimas yra vienas iš pagrindinių ES principų. Šis nediskriminavimas taip pat įrašytas į europinius teisės aktus, todėl Europos Sąjunga gali reaguoti, jei šių teisės aktų valstybėse narėse nesilaikoma. Galiu pasakyti, kad ES reaguos, jei vyks kas nors prieštaraujančio sutartims ir europiniams teisės aktams.“ (suprask jei valdžiagyviai bus prieš vienalyčius žiedinio raumens praplatintojus).
Eurokomisarės V. Reding pasisakymą komentuoja prof. Vytautas Radžvilas (1 d.) 2013-06-11
Komentuoja taikliai, visiems verta paklausyti apie gavnosojuzo-eurosodoma, zmonių likimų inžinierių užmojus. Trukme 33min
~~~~~~~~youtube.com/watch?v=asNBu-CszYY~~~~~~~~~~
2.d yra šalia, joje kalbama apie norą įteisinti vaikų grobimą, t.y. juvenalines pataisas.
trukme 12min
Feminizmas, panasu, tai projektelis stumiamas su tam tikra prasme. Butent stumiamas, todel ir palaikymas yra, ir finansavimas su juo susijusiu reikalu (abortai, nemokama kontracepcija ir pan).
Autore labai teisingai pastebejo, kad moteris niekada nebus lygi vyrui (kaip ir vyras moteriai), nes jie yra skirtingi savo esme, skirtingi savo pasaukimu. Galima sutikti ir su teiginiu ‘..Šiuo aspektu moteris neabejotinai viršesnė už vyrą, o ne jam lygi. Nei verslas, nei politika, nei mokslas, nei kita veikla niekada nepasieks šio moters pašaukimo svarbos ir didingumo..’ Taip. Moters pasaukimas- buti Motina, gimdytoja. Ir cia ji nepralenkiama 🙂 Geras straipsnis ir aktualus. Bet… ‘..vyrų pamėgtą frazę „netikiu santuoka“..’- nereiketu taip sakyti. Kazin ar tai tiesa. Yra ir vyru (tikrai ne vienetai), kurie supranta santuokos esme ir prasme ir nelaiko jos atgyvenusia ir beprasmiska. Kad moteris taptu Motina, reikalingas ir vyras. Gamta taip sutvarke, kad reikalingi abu (visiskai normalu), tad ir gyventi reikia kartu. O kad tas ‘kartu’ netaptu kartu- gerbti vienas kita, ir suprasti, kad mes skirtingi ir niekada nebusime lygus, bet nuo to nei vienas netampa prastesniu…
Perskaitęs teiginį apie vyro ir moters lygybės negalimumą, kilo mintis: “o kodėl, apskritai, jie turėtų būti lygūs? Remiantis kuom teigiama, kad vyras ir moteris turi būti lygūs?”. Vyrai tegu būna vyrais, o moterys moterimis ir tegu abu kartu šeimose kuria darną. O darnai kurti ir išlaikyti, reik žinoti kokios vyro ir moters pareigos šeimoje, kas jau senokai pamiršta.
Kas dėl santuokos, tai šiandien vyrams ji galima sakyti yra našta, nes visa įstatyminė bazė palaiko tik moteris ir vaikus (keista, kodėl įstatymų leidėjai pamiršta, kad darni šeima tai vyras, moters ir vaikai) bei šeima jam yra tik išlaikytiniai. Išlaikymui reikia skirti daug jėgų dėl to jis neturi laiko auklėti vaikus. Kas iš tokių vaikų išauga galima pamatyti pasidairius aplinkui.
Ir pabaigai komentaras apie autorės teiginį: “Šiuo aspektu moteris neabejotinai viršesnė už vyrą, o ne jam lygi. Nei verslas, nei politika, nei mokslas, nei kita veikla niekada nepasieks šio moters pašaukimo svarbos ir didingumo”. Verslas, politika, mokslas yra tik priemonės moters pašaukimui įgyvendinti ir lyginti juos yra nekorektiška. Jei autorei moters pašaukimas aukščiau už verslus, politkas ir mokslus, tegu autorė nuvažiuoja kur nors į Luganską, Donecką, Libiją, Siriją ar kitus karo draskomus regionus ir pademonstruoja pašaukimo viršenybę (viskas turi būti patikrinta praktikoje). Antraip tai tik tuščios kalbos.
O aš palaikau šios Garbios Mamos mintis. Šaunuolė. Tai klausimas barzdotom bobom ar kaip juos , jas tenai. Aš blogas ar geras kvėpuotojas.
Kadangi moterys pradėjo masiškai nešioti kelnes, tai vyrai – sukniukes.
—
Nesakyk, kad niekad nebuvai jau bent pasimatavęs ?
Įsivaizduoji, niekada. Gal ir keista, bet tikrai niekada. Vo tep.
Rutkauskas matyt,kad mėgavosi ne kartą ir prieš veidrodį kraipė užpakalį…
O kažin, aiškiaregė straipsnio autorė irgi įšokusi į kelnes ?
Perkūno ožiuk, nekrisk į tą dvasinę meilės pagundą.
Algimantas.
Dvasiškai skurdus straipsnis. Kaip iš tarybinio biologijos 7-os kl. vadovėlio. Panašiai žmogų valdovu darė ir Maceina, rašydamas apie šv. Pranciškų Asyžietį. Mano galva blogiau suprasti šį šventąjį negalima. Autorei pradžiai reikėtų pastudijuoti Šardeną, susipažinti su tokiomis savokomis kaip lygiagretus pasaulis, Kosminė sąmonė, erdės daugiamatiškumas. Dar- kad pelės genomas nedaug skiriasi nuo žmogaus. Nevėlu tai daryti ir po doktorantūros.
O jauniems , prieš kuriant šeimą, paskaityti ką rašo M. O. Aivanovas apie tai kaip reikia ruoštis pradėti naują gyvybę.
Ar yra žinoma dvasiškai turtingiems komentatoriams, jog O.M. Aivanhovas buvo masonas? Ar turint “kosminę sąmonę” tai jau yra nebesvarbu?
Hebrareliginiai (krikščioniški) “skaitliukai” šitoje šventoje Baltų Žemėje tiesiog pastringa. Galima sakyti, ne čia klastingoji hebrateologija pataiko, lyg per hebamaldų šamanistinius murmėjimus ir “paaiškinimus” besisavindama viską ir visus ?
Tai, kas pastringa, pastringa ne žemėje, o žmonių sąmonėje 🙂
Nusleisk ant Žemės – ji aukščiau dausų, ir net sąmonės.
Kai Baltų pasaulėžiūra apsinikina visokiomis dzinbudos pakopomis su lygmenų įžvalgomis, tai tie pernelyg’iniai sąmonės norai ką nors įžvelgti -visada priveda prie haliucinacijų (paremtų meditacijomis).
——
Šventa švenčiausia Žeme remiasi Baltų Būtis. O tos dausos – tai Žemės atspindys.
Panašu, kad Baltų Būtį prilyginote kurmio būčiai 🙂
Tik nesuprantu, kaip jie sugebėjo žemę rausdami ir akių į dangų nepakeldami, išvystyti tookią kosmologiją 🙂
Kodėl Vėsaitė, Pavilionienė ir panašios dar vadinasi moterimis? Kaip davatkiška ir senamadiška! Gal labiau tiktų “reprodukciniai subjektai”, “lytinio švietimo objektai”, “Sekso aparatai” ir kt. modernūs pavadinimai.
Tikrai, tai tiksliau apibūdintų “kosminės sąmonės” nešėjas 🙂
Dar neaišku, ar jis nešėjas, ar nešėja.
CHA
Matau keletą akmenukų.
(Dalei). Nežinau ar O.M. Aivanovas buvo masonas. Bet patarčiau jį pastudijuoti, o tarp eilučių rasite ką sugebėsite. Neprisimenu kaip tiksliai vadinasi, bet idėja kaip padaryti gražų vaiką. Jeigu rimtai, tai talentingą , dvasiškai turtingą, dorą ir sveiką. Gal jis tai geriausiai suprato ir populiariai perteikė. Giliai domiuosi kai kuriais klausimais, pvz.sielos. Deja nesu perskaitęs viso Šardeno. Draugas seniai pasakojo apie sielos ęsatį ir buvimą fiziniuose kūnuose pagal Šardeną. Deja, kitą kartą jį sutiksiu gal šventam ąžuolyne ar ten kur ne aš skirsiu susitikimo vietą. Sielas turi ir pagonys ir krikščionys. Sako ne visi. Gal kitokios sielos A. M. P. ir I. Vėsaitė. Gal jos pažymėtos ar patalogiškos- negaliu spręsti. Bet būsiu dėkingas jeigu galėsite nurodyti kur galima rasti šiuo klausimu protingų minčių. Labai padėkosiu, jeigu kas parašys šaltinį apie sielos atėjimą ar perėjimą. Turiu užfikasavęs vieną pastebėjimą šiuo klausimu. Manau kad tai rimčiausi klausimai ir apie juos tiktai rimtai arba nieko. Nes besivaikant aštrumo galima pagauti kvailystę.(Perkūno Paukščiui).
Buvo jis masonas, bet, aišku, tai nebūtinai viską pasako. Knygos jo, kurias skaičiau, man taip pat patiko.
O jei domitės siela, gal nėra būtina apie ją skaityti? Gal galima pajusti – taip, kaip jaučiame visas kitas savo dalis ? juk siela – pati esminė dalis žmoguje, kodėl manome, kad ją pažinti galime tik iš išorės – kažką perskaitę ?
Dale, kodėl Siela esminė dalis, kodėl ne pvz., Dvasia ar Vėlė? Tu bent suvoki apie ką rašai? Jei suvoki, aiškink tą savo krikščionišką suvokimą. Švaisteisi Dievo vardu, paklausiau, užpykai ant manęs, kad negali atsakyti 🙂
Mintys turi buti autoritetingos, protingomis pasitiketi per daug nepatarciau… 🙂
Jei jums is tiesu idomu zinios apie siela, tai galima uz jus tik labai pasidiaugti. Sekmes….
Pabandykite atsiversti ir pastudijuoti ‘Bhagavad-Gita. Kokia Ji yra’.
https://www.youtube.com/watch?v=7PHo8fsICxU
Kodėl manote, jog aš privalau jums aiškinti ?
Kiek prisimenu, ne aš jums neatsakiau, o jūs man neatsakėte:)
Tik suėjote (tik ėjime), ir jau riejatės.
Ne taip supratote – čia mūsų bendravimo stilius.
Patikslinome autonomines ribas 🙂
Puikus straipsnis