Ketvirtadienis, 22 gegužės, 2025
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Naujienos Lietuvoje

Z. Vaigauskas teigia, kad VRK gali pripažinti 5 tūkst. neįskaitytų parašų dėl referendumo

www.alkas.lt
2014-01-07 18:24:16
123
Z. Vaigauskas teigia, kad VRK gali pripažinti 5 tūkst. neįskaitytų parašų dėl referendumo

Zenonas Vaigauskas | lrs.lt, O.Posaškovos nuotr.

Zenonas Vaigauskas | lrs.lt, O.Posaškovos nuotr.
Zenonas Vaigauskas | lrs.lt, O.Posaškovos nuotr.

Po tikslinimų su gyventojų registru apie 5 tūkst. parašų dėl referendumo gali būti pripažinti tinkamais, sako Vyriausiosios rinkimų komisijos (VRK) pirmininkas Zenonas Vaigauskas.

Tai jis po susitikimo su Seimo pirmininke „darbiete“ Loreta Graužiniene antradienį patvirtino žurnalistams.

Z. Vaigauskas sakė, kad su parlamento vadove aptarta ir referendumo dėl žemės pardavimo draudimo užsieniečiams iniciatyva.

Kaip pažymėjo Z. Vaigauskas, dėl minėtų 5 tūkst. parašų tinkamumo sprendimą dar turės priimti VRK.

„5254 įrašus, po duomenų sutikslinimo su gyventojų registru, kadangi tų asmenų nurodyto asmens dokumento numeris atitinka gimimo datą, vardą, mes pripažįstam, kad esminių trūkumų nėra, ir tuos įrašus vertėtų pripažinti. Komisijos sprendimo formalaus nėra, bet darbo grupė linkusi manyt, kad tuos 5 tūkst. pripažint“, – sakė Z.Vaigauskas.

Iniciatoriai pirmadienį pradėjo šalinti surinktų parašų trūkumus, kuriuos VRK įvertino kaip neesminius. Patikrinusi iniciatyvinės grupės surinktus parašus, VRK dalį jų pripažino netinkamais, o dalį leido patikslinti nuo sausio 6 iki sausio 21 dienos.

VRK leido taisyti 9,5 tūkst. parašų, o iš jų tinkamais pripažinti turi būti ne mažiau kaip 7,8 tūkstančio. Pirmadienį buvo pradėti tikslinti trūkumai lyginant parašus su gyventojų registro duomenimis.

Norėdami pašalinti likusius trūkumus, iniciatoriai turės lankyti parašų lape nurodytus žmones. Jau dabar yra 4114 Lietuvos piliečių parašų, kuriuos ir reiks lankyti. Dar lieka 1113 taisytini parašai, kurie dar nesutikrinti su gyventojų registru.

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. VRK pripažino tiktai 292 200 iš referendumo grupės surinktų 320 000 parašų (nuotraukos, video)
  2. Z.Vaigauskas apie referendumo informacinę blokadą: „radijas ir televizija“ yra ne eterio laikas, bet organizacijos pavadinimas (video)
  3. Z.Vaišvilos laiškas: Skubi informacija dėl referendumo parašų rinkimo ir pateikimo bei elektroninio balsavimo
  4. Referendumo „Tautos valia“ rengėjai VRK apskundė teismui
  5. Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas nutraukė bylą dėl referendumo
  6. VRK svarstė referendumui dėl žemės pardavimo surinktų parašų tvirtinimo klausimą (video)
  7. Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas išnagrinėjo Referendumo iniciatyvinės grupės narių skundą (video)
  8. VRK vilkina referendumui surinktų parašų klaidų tikslinimo metodikos sudarymą (video)
  9. Referendumo iniciatoriai kviečia į mitingą „Apginkime Žemę ir Tautos Valią“ (tiesioginės transliacijos)
  10. Seime spaudos konferencija „Susigrąžinkime Žemę ir Valstybę! (parašų referendumui rinkimo rezultatai)“ (video)
  11. Spaudos konferencija: Savaitgalį galimai klastoti ar gadinti surinkti Referendumo paskelbimo piliečių parašai (video)
  12. Prieš VRK sprendimus protestavę referendumo rengėjai kvietė apginkti „Žemę ir Tautos Valią“ (nuotraukos, video)
  13. Z.Vaišvilos spaudos konferencija: Dėl referendumo klausimo eigos VRK ir Seime (video)
  14. Z. Vaigauskas liko vadovauti VRK
  15. VRK posėdyje svarstytas ir Referendumo klausimas (video)

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pasirinkite kategoriją

    Pastabos 123

    1. medus says:
      11 metų ago

      Manau, kad viena iš Vaigausko plano “sudedamųjų dalių” gali būti pakasta kaip tik tuose 5000.
      Juos dabar “pripažins tinkamais”, tad iniciatyvinė grupė su savanoriais tikslins tik likusius 4000+ parašų. Kai patikslins tuos, pasirodys, kad VRK “neturėjo teisės” pripažinti tinkamais tų 5000 parašų. Priežastį ras – ar mažai “teisininkų” gaujoje? Taigi, “labai apgailestaudama”, VRK turės pripažinti nesant surinkto “reikalingo parašų skaičiaus” referendumui, nors surinkome 321 000. Akivaizdaus melo vis tiek laukia akivaizdus galas – anksčiau ar vėliau, bet referendumo žlugdymas tik įsibėgėja. Ir čia sutinku klysti, net labai to noriu.

      Atsakyti
      • albinas says:
        11 metų ago

        Bet kaip suprantu, VRK turėtu pripažinti tuos 5000 parašų artimiausiom dienom (ryt, poryt) o ne po dviejų savaičių.

        Atsakyti
        • Arūnas Rasakevičius says:
          11 metų ago

          Kada galės VRK taryba balsuoti. jei nubalsuos – pripažins

          Atsakyti
        • medus says:
          11 metų ago

          Manau, vilkins laiką.
          Visi šitie parašai, arba didelė jų dalis, pasirodys kaip netinkami tikslinimo pabaigoje ar pan. Nežinau kaip konkrečiai suveiks praktiškai, bet VRK apgaule neabejoju – jei būtų kitaip, dabar jau turėtume referendumą.

          Atsakyti
        • mintis says:
          11 metų ago

          Pripažinimas turi būti užprotokoluotas-juridiškai įteisintas.Kartu ir dėl aiškumo skaičiavimui,kiek parašų yra pripažintų ir kiek trūksta,nes dienos tirpsta,reikalingas konkretumas.

          Atsakyti
      • savanore says:
        11 metų ago

        taip kaip programuosim taip ir bus.daugiau TIKEJIMO ir VILTIES visiems,o negatyvias mintis i siukslyna,nes viskas prasideda galvoje.gero vakaro )

        Atsakyti
        • medus says:
          11 metų ago

          Geras požiūris, pritariu. Tik neturėtume pamiršti, kad “programuojame” ne tik mes, bet ir tie, kurie nenori referendumo, todėl sveika matyti ir ruoštis tam, kas rengiama. Uždengtos akys dar neapsaugo nuo griūvančio stogo. Nepamirškime – tikėkis geriausio, ruoškis blogiausiam. Turime būti pasiruošę viskam, o džiaugtis galėsime ir be pasiruošimo 🙂

          Atsakyti
          • savanore says:
            11 metų ago

            su savo blogom programom mes tik padedam igyvendinti blogi. negana to ,kad jie kuria neg.planus, dar ir mes prie to prisidesim.ruosdamiesi blogiausiam,geriausio nepasieksim.NE TIKETIS reikia,O TIKETI 100% ir taip tiketi turi didesne dalis Lietuvos ,tuomet ir LAIMEsim 😉 TIKEJIMO truksta Lietuvai,oi kaip truksta..

            Atsakyti
            • medus says:
              11 metų ago

              Nepersistenkim su entuziazmu.
              RUOŠTIS nereiškia TIKĖTIS, o tik tai, kad žinodami savo priešą, turime būti pasirengę atsakomiesiems veiksmams, kurie padės pasiekti TIKSLĄ. Stovėdami viltingomis akimis kaip avių banda, avimis ir liksime. Buvome avimis 23 metus, gal jau gana. Matyti Vaigausko uab’ą ir nesiruošti – tas pats kaip pasuoti jau dabar. KAI KAS jau pasavo, atsiprašė ir nuolankiai laukia pono malonių.. Graudu. Aš pasuoti nesirengiu.

            • savanore says:
              11 metų ago

              kur jau cia persistengsi:)tuos 23 metus to entuziazmo buvo nulis.entuziazmas ir veda i prieki.

            • gaudy says:
              11 metų ago

              viskas į gerą…referendumas bus laiku, viskas mūsų valioj…jei zeniukas jaus Tautos šnopavimą į savo apykaklę priims reikiamus sprendimus. .. ir seimas taip pat…būkime budrūs ir nusiteikę pozityviai… taigi rytoj bus geriau negu vakar.

            • gaudy says:
              11 metų ago

              reikia ruoštis jau nuo šio savaidgalio

    2. Pilietis says:
      11 metų ago

      Pritariu “medus” tie 5000 yra pakabinti su=lugdymui referendumo

      Atsakyti
    3. Jonas Vaiškūnas says:
      11 metų ago

      Manau, kad tie 5000 yra dūmų uždanga – kad būtų nukreiptas dėmesys nuo kitų kuriuos Vaigausko RK išbrokavo neteisėtai. Geros valios demonstravimas, kad kai išbrokuos IG pataisymus – niekas nesakytų, kad geros valios nebuvo. Nors tas pareiškimas kol kas tik piaras. Dar tik svarstys ir balsuos…

      Atsakyti
    4. Nepolitikas says:
      11 metų ago

      Skaitydamas „referendumo naujienos“, dar karta įsitikinau, kiek buvo teisus autorius, pateikus savo teoriją „Korupcijos pagrindai“. Kuriai jau virš 10 metu, o visi įvykiai atitinka šios teorijos „prognozei“. Pasirodo paprastas „parašų“ skaičiavimas yra korupcinis „politinis procesas“: „Z. Vaigauskas sakė, kad su parlamento vadove aptarta ir referendumo dėl žemės pardavimo draudimo užsieniečiams iniciatyva.“ Ar tokie veiksmai yra numatyti referendumo įstatyme? Tai jis aptaria su teisėjais, tai su seimu, dabar reikia laukti ir prezidentės „pasirodymo“ šitame „tikrinimo ir skaičiavimo procese“. O „medus“ teisus su savo „manymu“. Reikia daryti viską, ką reikalauja įstatymas su savo „sąžiningumu ir proporcingumu“, taisyti kiek galima daugiau ir ruoštis galutiniam „sprendimui“, bei teismui. Tada galima bus „prašyti teismą“ įvertinti visus tarpinius sprendimus ir VRK veiklos atitikimą įstatymams ir LR Konstitucijai bei KT nutarimams. Sėkmės iniciatyviniai grupei.

      Atsakyti
    5. kortos atsiveria says:
      11 metų ago

      Kai kurie seimūnai jau išsiduoda : VRK dirba pagal jų užsakymą.

      Skaitykite: http://www.alfa.lt/straipsnis/15200212/Vyriausioji.rinkimu.komisija..tarp.politiniu.girnu.=2014-01-07_14-58/
      Cituoju:
      “Masiulis: VRK galbūt truputėlį padeda valdantiesiems
      Su tokia pozicija kategoriškai nesutiko konservatoriams atstovaujantis parlamentaras Kęstutis Masiulis. Jo teigimu, jei referendumas įvyktų, Lietuvai pačiai tektų nuolaidžiauti prieš ES institucijas, o ne prašyti nuolaidų iš jų. Beje, panaikinti draudimą užsieniečiams įsigyti žemės Lietuva įsipareigojo dar stodama į ES.
      „Referendumas labai nemalonus valdantiesiems, nes, jei reikėtų vykdyti tokio dar ir privalomo referendumo pasekmes, ką reikėtų daryti? Persiderėti su visomis ES valstybėmis? O ką reiškia persiderėti, kokios bus sąlygos, ko mes atsisakysime? Kad nebūtų finansuojamas žemės ūkis, kokia dalimi nebūtų finansuojamas? Juk viskas bus, kaip taisyklė, matuojama pinigais. Kurioje vietoje galima neskausmingai atsisakyti europinių lėšų? Matyt, nėra tokios vietos. O tai labiausiai skauda tiems, kas valdo, kas turi vykdyti realią politiką, jiems yra sunkiausiai tokius dalykus pakelti. O jeigu turi svertą, o aš manau, kad jie turi svertą – Z. Vaigauską, tai tada reikia bandyti užkirsti referendumui kelią, taip jie ir elgiasi“, – pasakojo K. Masiulis.
      Todėl jis tvirtino neabejojantis, kad VRK su referendumo iniciatyvine grupe elgiasi šališkai.
      „Pritarčiau šiai nuomonei, kad VRK čia gudrauja, padeda truputėlį valdančiajai koalicijai tą referendumą panaikinti. Duotas trumpas terminas: ką dabar reiškia surasti žmogų, turint arba gal net neturint asmens kodo ar turint netikslų asmens kodą, pabandykite surasti tą žmogų dar, turint omenyje Duomenų apsaugos įstatymą, iš kur gauti tokio žmogaus adresą“, – retoriškai klausė politikas.
      Kita vertus, K. Masiulis aiškino, šįkart toks šališkumas gali valstybei ir nepakenkti, juolab kad rinkėjai jo metu vadovautųsi ne šaltu protu, bet emocijomis.”

      Ar dar ne visiems aišku, kas atsitiks su tais 5000 parašų?
      Jei Grupei advokatai dar atstovauja, manau, jau dabar gali pradėt ruošti ieškinį teismui…

      Beje, ar pastebėjot Masiulio komentare : “…ką dabar reiškia surasti žmogų, turint arba gal net neturint asmens kodo ar turint netikslų asmens kodą, pabandykite surasti tą žmogų dar, turint omenyje Duomenų apsaugos įstatymą, iš kur gauti tokio žmogaus adresą“, – retoriškai klausė politikas.”
      Asmens kodą? Seimo nariai nežino įstatymų ir elementarios parašų rinkimo tvarkos? Be komentarų…

      Atsakyti
      • N says:
        11 metų ago

        Eilinis politikavimas. Kaltina, mat pozciją, sėdėdamas opozicijoje. Jei dabar konservai su liberalais būtų pozicijoje, elgtųsi gal netgi aršiau. Vien ko verta patriarcho tulžis…

        Atsakyti
        • to N says:
          11 metų ago

          Žemgrobiai, gerbiamasai, stovi už jūsų pečių. tai tie, kurie dar nespėjo kiek norėjo prisipirkti pigios Lietuviškos žemelės. Oi kaip jie nenori, kad čia ateitų užsienietis ir žemės kainą kiltų. Oi kaip nenori. Jūsų žemgrobiai pinigų turi, tačiau va tie “nedoreliai kaimiečiai” vis nepasiduoda įkalbami pusvelčiui jiems žemę parduoti. Ir mane spaudė – pukai žinau. Tačiau aš neparduodu ne tam, kad laikiu geresnės kainos, o tam, kad ir neketinu parduoti. nesvarbu kiek kainuos – parduot neketinu, nes žemę laikau turtu ir ją nuomoju ir nuomosiu. Tai vą 🙂
          O kiek žmonių jūsų žemgrobiai suvedžiojo… Pusvelčiui jiems žemę pardavė – dabar gailisi. O ir savo tėvus vos įkalbėjau, kad žemės škyriam vietos ūkininkui – žemgrobiui nperduotų. Spaudė žmonės, o jie – parasti kaimo žmonės – “tai kad labai prašo, gal parduodam”. gerai kad mano nuomonės paklausė. saukiau – jokiu būdu ne. nuomokite, tik neparduokite. Ir dabar tas ūkininkas tebezirzia, kad parduotų. bet ne – ir tiek. O kiek paprastų nuoširdžių žmonių pasidavė tokiam įkyriam zirzimui?

          Tad jūs este žemgrobių atstovai. negi to nesuvokiate? Tai jūsų be galo naiviu idealizmu jie naudojasi. Apgailėtine esat, žemgrobių tarnai!

          Atsakyti
          • balvone tu, says:
            11 metų ago

            Būtent žemgrobiams ir reikalingas žemės kainų kilimas.
            Kontora, pakeiskit tą asilą!!!

            Atsakyti
            • gaudy says:
              11 metų ago

              nekreipk dėmesio į tą mutrukį

          • N says:
            11 metų ago

            Ponuli, kam tiems žemgrobiams reikalinga ta pigi žemė? Kad pigiai nusipirkti ir turėti??? Nieko nedaryti su ja? Jiems ji reikalinga tik tam, kad brangiai parduoti. O tai įmanoma tik leidus pardavinėti užsieniečiams. Apsidirbai, propagandiste.

            Atsakyti
    6. gaudy says:
      11 metų ago

      Manau tendencijos aiškios.Referendumas bus…, bet po gegužės 1 d. …štai kur šuo pakastas. Kodėl taip manau? O gi todėl, kad tai rodo valdančiųjų judesiai ir pasisakymai… vrk zeniuko pasisakymai, vyriausybės butkevičiuko parypavimai ir t.t. graužinienės pasitarimas šiandieninis su zeniuku. Matyt trūkumai bus pašalinti ir vrk pripažins tinkamai surinktus 300000 parašų dėl šventos ramybės, ir tuo jau valdžiukė susitaikė, tačiau kirs kitaip, kadangi seimo pavasarinė sesija prasideda kovo pradžioj, pridedamt nustatytus terminus du mėnesius minimaliai iki referendumo dienos nuo paskelbimo (o gali ir tris mėn.) tai išeitų, kad referendumas gali įvykti anksčiausiai apie gegužės 15 d. Tai leistų įteisinti visus neteisėtus sandorius ir būt sukurta papildoma problema. Išskyrus tai, jei mes išreikalausim seimanarių šaukti neeilinį seimo posėdį sušaukti anksčiau.. . o išreikalauti galima tik vienu būdu… tik per manifestacijas, gatvę ir pastovų spaudimą. ..

      Atsakyti
      • gaudy says:
        11 metų ago

        Ir apie tai jau turim galvoti jau dabar patogi proga sausio 13 minėjimas

        Atsakyti
      • jo says:
        11 metų ago

        jeigu referendumas vyks atskirai nuo prezidento rinkimų, kažkur vasarą, tai tikėtina, kad susirinks per mažai balsuotojų ir referendumas liks pralaimėjęs – štai koks gali būti sumanymas.

        Atsakyti
        • medus says:
          11 metų ago

          Iš dalies pritariu. Laiko vilkinimas gaujai dabar yra esminis dalykas, nes visiškai atmesti piliečių 321 000 parašų net galutiniu sprendimu gauja gali neišdrįsti.

          Tačiau:
          1) refrendumas su prezidento rinkimais jiems būtų išsigelbėjimas, nes kitu atveju yra galimybė, kad žmonės boikotuos rinkimus. Galbūt išsigelbėjimui (ar žmonių klaidinimui) gauja net bandys su prezidento rinkimais pakišti ir “referendumą” dėl 200 000 parašų;

          2) Tautos referendumas, pagal gaujos poreikius, turi įvykti ne anksčiau kaip prezidento rinkimai ir ne anksčiau nei įsigalios įstatymas dėl žemės pardavimo užsieniečiams. Šioms aplinkybėms pasikeitus atsiras naujų svertų tiek žmonių gąsdinimui (ES sankcijomis ir pan.), tiek pažadams (kiekviena nauja valdžiukė atsineša po saldainį, atsineš ir naujas prezidentas, neabejokime).

          Bet vis tiek tikėkime pergale. Ji vis tiek bus, nors ir nelengva.

          Atsakyti
          • N says:
            11 metų ago

            Prezidento rinkimuose nėra minimalios turinčių dalyvauti rinkėjų ribos. Bet kokiu atveju dalis ateis į rinkimus. Visi tikrai neboikotuos. Ir prezidento rinkimai įvyks.

            Atsakyti
            • Nepolitikas says:
              11 metų ago

              MELAS. LR Konstitucija 81 straipsnis: “Išrinktu laikomas tas kandidatas į Respublikos Prezidento vietą, kuris pirmą kartą balsuojant ir dalyvaujant ne mažiau kaip pusei visų rinkėjų, gavo daugiau kaip pusę visų rinkimuose dalyvavusių rinkėjų balsų. Jeigu rinkimuose dalyvavo mažiau kaip pusė visų rinkėjų, išrinktu laikomas tas kandidatas, kuris gavo daugiausia, bet ne mažiau kaip 1/3 visų rinkėjų balsų.” – Taigi visais rinkimuose turi dalyvauti NE MAŽIAU KAIP 1/3 visų rinkėjų.

            • N says:
              11 metų ago

              EP rinkimuose nėra. Jei prezidento rinkimai neįvyks, sistemai nuo to blogai nebus. Tiesiog kurį laiką nebus jokio prezidento. Nes Konstitucija nenumato, kad neįvykus prezidento rinkimams būtų skiriamas laikinai prezidento pareigas eiti seimo pirmininkas. Be to yra parašyta: “Jokiais kitais atvejais ir jokiems kitiems asmenims ar institucijoms negalima vykdyti Respublikos Prezidento įgaliojimų.”

        • gaudy says:
          11 metų ago

          manau kad ne tai svarbiausia, aš manau kad susirinktų reikiamas kiekis, kad refsrendumas įvyktų, bet kai kas yra labai įmerkęs uodegą ir paėmę pinigų pardavę neteisėtai žemes galimai užsieniečiams ir korporacijoms tai jiems tai jau gyvybės klausimas … jiems geriausia, kad referendumo iš vis nebūtų, o jei neišeina kitaip tai bent, kad refendumas vyktų po gegužės 1 d.

          Atsakyti
          • savanore says:
            11 metų ago

            nemanau,kad ,,galimai”..

            Atsakyti
      • savanore says:
        11 metų ago

        po geguzes 1 jis nereikalingas:/visi parasai ir buvo renkami del to,kad referendumas ivyktu iki 05 01,o ne veliau, ir sustabdytu Lietuvos isparceliavima.

        Atsakyti
        • N says:
          11 metų ago

          Net jei referendumas ir įvyktų iki gegužės 11 d. (prezidento rinkimų data), kol būtų suskaičiuoti balsai, paskelbti galutiniai rezultatai, kažkiek žemės pardavimo sandėrių įvyktų.

          Atsakyti
          • savanore says:
            11 metų ago

            ne iki 11,o iki 01 turi ivykti,tiksliau -balandzio pabaigos.2014 05 01 jau turi galioti .

            Atsakyti
            • N says:
              11 metų ago

              Tai kad prezidento rinkimai gegužės 11 d. Vadinasi, referendumas, surengtas ar anksčiau, ar vėliau gali neįvykti dėl per mažo aktyvumo (dveji rinkimai ar rinkimai ir referendumas tą pačią dieną visuomet padidina aktyvumą).

        • gaudy says:
          11 metų ago

          Na klystate, kad jei neįvyks iki gegužės 1 d. referendumo nereikia. tokiu atveju kelias būtų ilgesnis ir sunkesnis …

          Atsakyti
          • savanore says:
            11 metų ago

            UZ REFERENDUMA IKI 2014 05 01 .jei nors keliom d.veliau,nebuciau rinkus ne 1 paraso.kiaules jau bus priede.ne tam aukojomes.

            Atsakyti
            • gaudy says:
              11 metų ago

              viskas į gerą…r e f e r e n d u m a s bus laiku, viskas mūsų valioj…jei zeniukas jaus T a u t o s šnopavimą į savo apykaklę priims reikiamus sprendimus. .. ir seimas taip pat…būkime budrūs ir nusiteikę pozityviai… taigi rytoj bus geriau negu vakar.

            • savanore says:
              11 metų ago

              ir nepamirskime pasimelsti uz toki atsakinga darba dirbancius vrk darbuotojus )

            • Perkūno paukštis says:
              11 metų ago

              Po Perkūnais !

            • savanore says:
              11 metų ago

              vakar taip meldziausi)

        • Egidijus says:
          11 metų ago

          Net jei referendumas įvyktų po gegužės pirmos – tai iri nebūtų blogai. Taip, dalis užsieniečių kurie dabar nelegaliai prisipirkę žemės “legalizuotų” tuos sandorius. Tačiau esmės tai nekeičia – kadangi jie jau pagal mūsų konstitucija negalės turėti to žemės tai valstybė turės išpirkti ją pvz mokant vidutinę rinkos vertę arba skirti tt laikotarpį per kurį jie turės tą žemę parduoti.

          Iš esmės didelio skirtumo tos kelios savaitės ar net mėnesiai nesudaro. Svarbiausiai, kad Tauta taip nuspręndė ir taip turi būt. Nuo to momento kai mes taip nuspręsim – užsieniečiams teks nešdintis. Ir jei dar patirs kokių nuostolių – tai jų bėda ir su verslu susijusi rizika (reikėjo palaukt pakol bus referendumo rezultatai aiškūs).

          Atsakyti
          • N says:
            11 metų ago

            Tie užsieniečiai, kurie jau nusipirko žemę, pažeidė konstituciją ir įstatymus. Iš jų žemė turi būti konfiskuota, o jie patys, kiek tai įmanoma (nes užsieniečiai), taip pat fiktyvūs savininkai, kurių vardu žemė laikinai registruota, teisininkai ir kt. turi būti dar ir nubausti.

            Atsakyti
            • galbūt ne visai taip says:
              11 metų ago

              Po gegužės pirmosios, jei referendumas nespėtų į terminus, jie galėtų tapti ir teisėtais savininkais.

          • galbūt ne visai taip says:
            11 metų ago

            Kaip tik tokia prieštaringa padėtimi gali pasinaudoti suinteresuotos grupės, kad teisiniu keliu pasipildytų kišenes. Prisiminkit LEO LT. Jau po poros savaičių, sėkmės atveju, tikslinga būtų užsiimti ir šiuo klausimu. Priminti atsakingiems už galimą susidaryti situaciją ir atsakomybę už tai. Gal būt netgi rezoliucijos forma, juk Tauta yra faktinis valstybės vadovas suteikiantis įgaliojimus konkretiems asmenims, bet esant būtinybei galintis pats imtis iniciativos. Šiuo atveju netgi ir referendumo priešininkai neturėtų prieštarauti, nebent jie tai daro piktavališkai.

            Atsakyti
    7. jo says:
      11 metų ago

      o jeigu dar Vaigauskas atidžiau pasižiūrėtų, ar nesigautų jau bent tas atvejis, kai trūksta mažiau nei 0,5% ir galima ne tik tikslinti likusius neaiškius parašus, bet ir papildomai rinkti?

      Atsakyti
      • gaudy says:
        11 metų ago

        o kur dar paštu atsiųsti kas gali paneigti, kad paštu atsiųstų parašų yra daugiau nei 8000. Jei būtų keli zeniukas jau seniai būt padęjęs ant stalo. Bet dabar numuily, nes kai pripažins ir leis referendumą kam tas bus įdomu…

        Atsakyti
    8. Vilma says:
      11 metų ago

      turetu trukti 1499 parasu, kad leistu rinkti naujus

      Atsakyti
      • Vytangas says:
        11 metų ago

        Jei trūks 0.5% parašų, jokio papildomo parašų rinkimo nebus. Įstatymas to nenumato. Numatyta arba neesminių trūkumų šalinimas arba parašų rinkimas. Šiuo atveju pasirinktas trūkumų šalinimas. Tai gi, jei po tikslinimo trūks nors vieno parašo, referendumo nebus. Teismai taip pat šiuo atveju nepagelbės, deja.

        Atsakyti
        • ne says:
          11 metų ago

          ar tikrai nežinot įstatymų, ar tyčia klaidinate? 0,5 proc. papildymo galimybė YRA.

          Atsakyti
          • Vytangas says:
            11 metų ago

            13-o straipsnio antra dalis sako, kad

            Todėl patariu neskleisti broliams ir sesėms nepagrįstų vilčių.

            Atsakyti
            • Vytangas says:
              11 metų ago

              …sako, kad tokios galimybės nbus.

            • N says:
              11 metų ago

              Įstatymas konkrečiai nesako, kada tas papildomas rinkimas gali būti. Iš karto, jei po suskaičiavimo trūksta 0,5 proc., ar po trūkumų šalinimo. Todėl atsiranda galimybė manipuliuoti.

    9. Kažin says:
      11 metų ago

      Netikiu, kad VRK nenorėtų organizuoti referendumo.
      Juk tokiu atveju būtų gauta iš biudžeto ir pasidalinta tarp savų 15 milijonų litų. Nemanau, kad tokių, kurie nenorėtų gauti ir įforminti tokios sumos išlaidas referendumui, galėtų VRK rastis…
      Juolab, kad referendumo organizavimas nieko nelemia, dar būtina, kad jis įvyktų… Tokiu atveju manau, kad VRK su Vaigausku priešakyje darys viską, kad pagrindas jį organizuoti, t.y. pasiimti 15 milijonų sumelę rastųsi… Tai patvirtų ir Vaigausko nuotaika po susitikimo su Graužiniene.

      Atsakyti
      • medus says:
        11 metų ago

        15 milijonų, palyginus su jau pasidalintomis sumomis už Lietuvos Žemę, yra tik kuklūs kišenpinigiai. Su seimu veiksmai derinami tik referendumo organizavimo galimybes po gegužės 1-os – tokiu budu būtų nušauti 2 zuikiai: ir užsienietiškos sumelės už Žemę nepradingtų, ir 15 milijonų smulkioms išlaidoms prisidėtų..

        Atsakyti
        • gaudy says:
          11 metų ago

          visiškai teisingai ir zeniui nubyrėjo matyt…

          Atsakyti
    10. lieuviska demokratija says:
      11 metų ago

      Kaip uzkniso tie musu politikos snukiai! Nusipeneje uz zmoniu pinigus kaip kiaules ir spjauna i tuos zmones. Nekenciu kaip pasiutusiu sunu

      Atsakyti
      • medus says:
        11 metų ago

        Taip, posovietinio “elito” genofondas labai “žavus” – vien pažiūrėti prisiversti kiek reikia jėgų 🙂 Aš jų nerandu 😉

        Atsakyti
      • Amelija says:
        11 metų ago

        Koks purvinas žmogaus vidus, kai jame tiek neapykantos. Ir kokios gi šito įsiūčio priežastys? Dažniausiai – pavydas ir nevisavertiškumo kompleksas.

        Atsakyti
        • medus says:
          11 metų ago

          Geriausiai tai supranta “duskit PAVIDOLEI” komanda, kuriai taip šauniai laisvalaikiu nuo kojinių mezgimo, atstovaujate tamsta, “ameliūte” 🙂

          Atsakyti
        • gaudy says:
          11 metų ago

          amelyt…kaip jau tamstyte išsilaikiusi, kada eisma tava dūšeles atpoteriaut.

          Atsakyti
    11. Vaigauskai says:
      11 metų ago

      Atminkite, kad yra ne ti šio žemgrobių inicijuoto referendumo šalininkai, bet ir jo priešininkai!
      tad jei nuolaidžiausite jiems – pažeisitę mūsų interesus. Todėl reikalauju, kad laikytumėtės Lietuvos įstatymų.

      O jei nuolaidžiausite žemgrobiams ir nacionalistams – kripsimės į Seimą ir kitas institucijas, kad jos kreiptųsi š Konstitucinį teismą!

      Atsakyti
      • N says:
        11 metų ago

        Žemgrobiai yra referendumo priešininkai. Jie prisigrobė žemės ir ją tikisi brangiai prakalti užsieniečiams. Tai kad susimovei, nevykęs propagandoniste.

        Atsakyti
        • to N (ne ten įkėliau, tai pakartosiu) says:
          11 metų ago

          Žemgrobiai, gerbiamasai, stovi už jūsų pečių. tai tie, kurie dar nespėjo kiek norėjo prisipirkti pigios Lietuviškos žemelės. Oi kaip jie nenori, kad čia ateitų užsienietis ir žemės kainą kiltų. Oi kaip nenori. Jūsų žemgrobiai pinigų turi, tačiau va tie “nedoreliai kaimiečiai” vis nepasiduoda įkalbami pusvelčiui jiems žemę parduoti. Ir mane spaudė – pukai žinau. Tačiau aš neparduodu ne tam, kad laikiu geresnės kainos, o tam, kad ir neketinu parduoti. nesvarbu kiek kainuos – parduot neketinu, nes žemę laikau turtu ir ją nuomoju ir nuomosiu. Tai vą 🙂
          O kiek žmonių jūsų žemgrobiai suvedžiojo… Pusvelčiui jiems žemę pardavė – dabar gailisi. O ir savo tėvus vos įkalbėjau, kad žemės škyriam vietos ūkininkui – žemgrobiui nperduotų. Spaudė žmonės, o jie – parasti kaimo žmonės – “tai kad labai prašo, gal parduodam”. gerai kad mano nuomonės paklausė. saukiau – jokiu būdu ne. nuomokite, tik neparduokite. Ir dabar tas ūkininkas tebezirzia, kad parduotų. bet ne – ir tiek. O kiek paprastų nuoširdžių žmonių pasidavė tokiam įkyriam zirzimui?

          Tad jūs este žemgrobių atstovai. negi to nesuvokiate? Tai jūsų be galo naiviu idealizmu jie naudojasi. Apgailėtine esat, žemgrobių tarnai!!!

          Atsakyti
          • gaudy says:
            11 metų ago

            nusipersk ir eik miegoti, gali dar ir nusimyžti..

            Atsakyti
          • Nuomonė says:
            11 metų ago

            Šiek tiek klaidinate tautiečius. Laisvos žemės plotų Lietuvoje dar yra ir ūkininkai turi teisę pirkti iš valstybės(noriu pasakyti, kad nebūtina jiems pirkti iš kitų žmonių)įkeliu adresą http://www.geoportal.lt/lvzfondas/zemelapis.aspx
            Galite pasižiūrėti kiek kokiame rajone yra laisvos žemės.

            Atsakyti
            • N says:
              11 metų ago

              Ir kas? Kalba eina ne dėl to, kad žemės ūkininkai negalės nusipirkti, jei dalį jos supirks užsieniečiai. Galės, tik turės mokėti kur kas brangiau. Taip pat ir valstybinė žemė brangs. Kapitalizmas, ponai. Tačiau net ir tai ne svarbiausia. Svarbiausia, kad tas, kam priklauso ištekliai, resursai, kapitalas ir t.t. diktuoja savo valią. Vadinasi diktuos užsieniečiai.

    12. savanore says:
      11 metų ago

      brangustautieciai,nepamirskit ,kad jusu mintis idemiai skaito sekliai morkos,todel geru ideju priesininku komandai siulau nedovanoti.jie nera kurybingi,bet jie profesionalus ideju vagys.

      Atsakyti
    13. G.P. says:
      11 metų ago

      O šventasis naivume!

      Po viso to melo ir manipuliacijų, kurias atliko Zenonas ir jo parankiniai, vis dar atsiranda žmonių, tikinčių įvairiais paistalais? Juk čia žaidžiamas klasikinis “blogo ir gero policininko” žaidimas. Vaigauskas dabar suteikia vilties dėl tų kelių tūkstančių parašų (“jis – geras policininkas”), o atėjus laikui, jo parankiniai nubalsuos prieš (“jie – blogi policininkai”).

      Negalima atsipalaiduoti. Netikėkite nei vienu to žmogelio žodžiu. Tai tik taktinis Zenono ėjimas, kurio tikslas sumažinti parašų rinkėjų (taisytojų) pasiryžimą.

      Atsakyti
      • medus says:
        11 metų ago

        Pagarba. Dar vienas mąstantis žmogus.

        Atsakyti
        • savanore says:
          11 metų ago

          sakiau,kad truksta tikejimo 🙂 jei Lietuvoje butu maziau tokiu netikinciu,parasu butu daug daug daugiau ir dabar jau lauktumem referendumo paskelbimo.

          Atsakyti
          • medus says:
            11 metų ago

            Parašų trūksta iš dalies ir todėl, kad kažkas sugebėjo pradanginti 1700 lapų, kurie taip ir liko net neišpakuoti… Nenustebčiau, jei tai atsitiko dėl KAŽKO, neadekvačiai vertinančio situaciją…kaip ir dabar. Bet kaltų ieškojimas nepadės. Dirbam, pasitikim, tikim vienas kitu ir savo tikslu, ruošiamės ką darysime zeniaus fokusų atveju.

            Atsakyti
    14. APGAILĖTINIEMS ŽEMGROBIŲ TARNAMS says:
      11 metų ago

      Žemgrobiai, gerbiamasai, stovi už jūsų pečių. tai tie, kurie dar nespėjo kiek norėjo prisipirkti pigios Lietuviškos žemelės. Oi kaip jie nenori, kad čia ateitų užsienietis ir žemės kainą kiltų. Oi kaip nenori. Jūsų žemgrobiai pinigų turi, tačiau va tie “nedoreliai kaimiečiai” vis nepasiduoda įkalbami pusvelčiui jiems žemę parduoti. Ir mane spaudė – pukai žinau. Tačiau aš neparduodu ne tam, kad laikiu geresnės kainos, o tam, kad ir neketinu parduoti. nesvarbu kiek kainuos – parduot neketinu, nes žemę laikau turtu ir ją nuomoju ir nuomosiu. Tai vą 🙂
      O kiek žmonių jūsų žemgrobiai suvedžiojo… Pusvelčiui jiems žemę pardavė – dabar gailisi. O ir savo tėvus vos įkalbėjau, kad žemės škyriam vietos ūkininkui – žemgrobiui nperduotų. Spaudė žmonės, o jie – parasti kaimo žmonės – “tai kad labai prašo, gal parduodam”. gerai kad mano nuomonės paklausė. saukiau – jokiu būdu ne. nuomokite, tik neparduokite. Ir dabar tas ūkininkas tebezirzia, kad parduotų. bet ne – ir tiek. O kiek paprastų nuoširdžių žmonių pasidavė tokiam įkyriam zirzimui?

      Tad jūs este žemgrobių atstovai. negi to nesuvokiate? Tai jūsų be galo naiviu idealizmu jie naudojasi. Apgailėtine esat, žemgrobių tarnai!

      Atsakyti
      • medus says:
        11 metų ago

        Kai peržengiamos geros fantazijos ribos, tai jau absurdas 🙂 Bet pliusas už bandymą (tik spėju, už šį komentarą įprastinio mokesčio negausite – netikiu, kad moka už bet kokius paistalus – to net jūsų žemgrobiai, susiruošę parduoti Lietuvą, nedarytų). Sugalvokite ką nors geriau. Gero vakaro 😉

        Atsakyti
        • medus says:
          11 metų ago

          P. S. Šiaip jau už mūsų nugarų stovi tik Konstitucijoje numatyta Tautos teisė į referendumą, kuriame savo valią išreikš KIEKVIENAS LIETUVOS PILIETIS – NE TIK ŽEMGROBIAI. Argi ne puiku? Ar jūs, vis dėl to, esate prieš demokratiją ir konstitucines piliečių teises? 😉

          Atsakyti
          • Kęstutis says:
            11 metų ago

            …jijis nei už, nei prieš. Jijis ne prie ko :)…

            Atsakyti
            • medus says:
              11 metų ago

              Bent jau iš “ne prie ko” komandos 😉

    15. Mano nuomone says:
      11 metų ago

      Stai ir parode VRK. kaip yra skaiciuojami balsai rinkimuose. Juk is Anglijos balsai uz DK partija visai pradingo. Dabartine vyriausybe si pona sugrazino atgal i kede. Kaip jums atrodo, kas sekancius rinkimus laimes? Mano nuomone, VRK pirmininkas turi buti renkamas, o ne partiju skiriamas.

      Atsakyti
      • N says:
        11 metų ago

        Konservai sugrąžino Vaigauską. O taip pat ir tuo metu opozicijoje buvę socdemai. Nes jis visiems įtinka.

        Atsakyti
      • panašiai ir turėtų būti says:
        11 metų ago

        O man jis buvo pradėjęs patikti, kai supanikavo dėl lendančių galų per praeitus rinkimus į Seimą. Matyt kažkas pelaužė tą paniką. Liūdna patapo. O rodės jog žmogus dar ne beviltiškas.

        Atsakyti
        • N says:
          11 metų ago

          Tie lendantys galai tai buvo konservų noras bet kokia kaina gauti daugiau. Juk dar nei vienuose rinkimuose iki tol nebuvo to, kad pralaimėjusi didžioji partija taip nesutiktų su rinkimų rezultatais, trokštų valdžios ir netgi bandytų kvestionuoti rinkimų teisėtumą. O juk konservai manė, kad Vaigauskas turėjo jiems atidirbti už paskyrimą.

          Atsakyti
          • ne says:
            11 metų ago

            liberalų. Nors koncervai irgi tam blokui priklauso.

            Atsakyti
          • Nepolitikas says:
            11 metų ago

            „N“ – vaikiški samprotavimai. Visi rinkimai yra „tarpusavio susitarimo TORTAS“ , o Vaigauskas yra tik kepėjas.

            Atsakyti
            • N says:
              11 metų ago

              Ne visi ir ne visuomet. Susitarimai gali būti laužomi. Tuo labiau, kad konservai gavo pakankamai daug. Todėl panoro dar daugiau. Kadangi jiems visgi trūko balsų, bet juos palaikė Grybauskaitė, tai kartu pradėjo politinio cirko kampaniją.

    16. pensininkas says:
      11 metų ago

      Manau, kad jei referendumas vyks iki geguužės 1 d., jis nesutrauks 50 proc. rinkėjų. Jeigu Referendumas vyks kartu su prezidento rinkimais gegužės 11 d., tai referendume dalyvaus per 50 proc. rinkėjų. Ir nemanau, kad jeigu laimėtų, tai nebūtų per vėlai. Pagal Konstituciją Suverinitetas priklauso Tautai ir ji bet kokiu metu gali keisti Konstituciją ir uždrausti parduoti žemę užsieniečiams. Per 11 d. nieko baisaus neatsitiktų. Bet ir po to pagal Konstitucijos 23 str. žemė galės būti paimta įstatymo nustatyta tvarka visuomenės poreikiams teisingai atlyginant. Taigi, mano galva nereikia šaukti iki gegužės 1 d. ir užsiciklinti, kad Referendumo pravedimas po gegužės 1 d. būtų negaliojantis. Konstitucija Tautos valiai terminų nenumato. Gegužės 11 d. būtų tinkamiausia ir finansiniu požiūriu.

      Atsakyti
      • gaudy says:
        11 metų ago

        sutrauks tiek kiek reikia…iš kur tos abejonės…

        Atsakyti
        • N says:
          11 metų ago

          O iš kur perdėtas optimizmas? Reikia, kad rinkimuose dalyvautų pusė rinkimų teisę turinčių rinkėjų. Tai nėra taip paprasta. Štai dėl ES kiek pastangų dėjo valdžia, kad tik ateitų bent pusė.

          Atsakyti
          • gaudy says:
            11 metų ago

            tai ne perdėtas optimizmas, o tokia tikrovė, valdžiagyvpap mums padeda to nenorėdami… kitko nedėstysiu, nes skaito ir tie kurie nori kenkti, . .. tinka Maudzeduno posakis, kuo sunkiau tuo geriau…

            Atsakyti
      • savanore says:
        11 metų ago

        11 d.-vagonai laiko aferistams;
        patiko,,teisingai atlyginant”..o jei uzsienieciui netiktu tas,,teisingas atlyginimas”?teismai? :/ar uzteks musu teismu?o gal neuzteks?eina jie ………………………………….

        Atsakyti
      • Nepolitikas says:
        11 metų ago

        Pensininkas 11 d. gauna pensiją, todėl ir užsiciklino. Geriau dirbk ir galvok kaip rinkėjams išaiškinti būtinumą – „TAIP“…Ką toks sprendimas duoda tikram pensininkui, kuris neturi žemės, bedarbiui ir t.t. Jog nuo agitacijos priklauso kiek rinkėjų dalyvaus.

        Atsakyti
    17. Tomas says:
      11 metų ago

      Kodel tie taisytini parasai niekur neskelbiami iki siol?

      Atsakyti
      • Baltas says:
        11 metų ago

        Todėl ,kad viešai skelbti asmens duomenis draudžia įstatymas….

        Atsakyti
        • to "Baltas" says:
          11 metų ago

          A., gal turit jau kokios informacijos apie TAISYMŲ padėtį mūsų A krašte?

          Atsakyti
    18. Nepolitikas says:
      11 metų ago

      Jokios apkaltos ne bus. Seimas, Respublikos Prezidentas ir Vyriausybė, Teismas – visi tarnauja ES. Ir „Snoro“ žlugdymą sankcionavo ES. Ar taip sunku suprasti?

      Atsakyti
      • medus says:
        11 metų ago

        Bravo, Nepolitike.

        Atsakyti
    19. Nojus says:
      11 metų ago

      Vaigausku negalima pasitikėti,kadangi jis gynėsi disertaciją Stalino tema.O kaip žinome,Stalinas yra pasakęs,kad “nesvarbu kas balsuoja,svarbu kas skaičiuoja”.
      Todėl ,manau,kad pareiškimas dėl 5000 parašų yra tik “metano” burbulas iš dumblo.Ypač reikia būti budriems,jei bandys dar tempti laiką nepripažindami RAŠTIŠKAI šio parašų skaičiaus.Tokiu atveju verčiau imti patiems tikslinti tuoj pat.

      Atsakyti
    20. Juozas says:
      11 metų ago

      ir visdėlto , nepamirškim , kad VRK pavogė šeimų narių balsus . Tuos įrašus ,kuriuos padėjo užpildyti šeimos nariai , išskyrus, aišku, autentišką parašą. Juk vienas iš šeimos užpildė viską pats ir net tuo formaliu požiūriu priekabių neturi būti. Nesusigaudys grafologai ? – nesąmonė , tokie jie ir grafologai , tuomet paskirkit tikrus. Tai yra istorijoje dar negirdėtas žmogaus teisių pažeidimas , valdžiažmogių išsisukinėjimas ir ciniškas melas. Grubiausiai pažeidžiamos senų , silpnaregių ir neįgalių žmonių teisės.
      Putinas tai vadina “reguliuojama demokratija”.

      Atsakyti
    21. rinkes parasus says:
      11 metų ago

      manau, kad tas Vaigausko ir Grauzinienes sustikimas yra specialiai inspiruotas, juolab dar ismetama antis del tu 5000 parasu, kuriuos lyg ir “galima pripazinti”. Taigi cia specialiai taip daroma, kadangi siek tiek prisibijoma, kad jei nepraleistu sio Referendumo- tai 200-300 tukst. zmoniu (Rinkeju!)- didele galia, o tai gali itakoti zmoniu pasirinkima per Prezidento ir EU rinkimus. Mastykite bent minimaliai.

      Deja, dar zengtas (padarytas) tik antras zingsnis (is bene 6 ar 7)- t.y. surinkta virs 300 tukst. parasu, bet reikia 3-ojo zingsnio, kad butu pripazintas reikiamas skaicius, kuris leistu skelbti Referenduma.

      O kad jiems pavyko ikalti pleista ir paseti nesantaika- tai nieko neturetu stebinti, tik tokius naivuolius kaip Sliuzas, kuris uzkibo (buvo uzkabintas?).

      Greiciausiai, jie vakar sutare, kad “leisti” rengti ta referenduma (ir todel tuos 5000 “pripazins”), bet parinks tokia data, kuri visiskai suzlugdys- nesusirinks 50%+1 Rinkejas, na pvz. per Velykas (2014-04-20)- o ka, sakys, prasom, juk pries 05-01, dar net uztenka paskelbti rezultatus. Juk tuomet daug zmoniu bus isvyke pas savo tevus, senelius ir nebus savo apylinkese. Aisku, bus labai daug varoma propagandos, gasdinami provincijos zmones (o ka nepamenate kaip komuniagos gasdino per a.a. S.Lozoraicio rinkimus?).

      Be to, supraskite, kad net ir per stebukla susirinktu 50%+1 (t.y. puse nuo 2,4mln. “sarasiniu”), reikia kad ir is ju 50%+1 pasisakytu “UZ”, t.y. tai sudarytu minimum 1/4 sarasiniu Rinkeju, t.y. kazkur 600.000 turi buti “UZ”. Manes visiskai nenustebins, kad kaip niekad bus daug “sugadintu” biuleteniu (cia dar visokie komsomoliniai sadauskai-kvietkeliai bei zagornai prisides).

      Atsakyti
      • ir dar... says:
        11 metų ago

        turekit zinioj, kad Lietuvoj yra daug okupantiniu atejunu maskoliu, kuriems katalikiskos Velykos nieko nereiskia ir jiems tai bus tik eilinis grazus pavasario prailgintas savaitgalis, bet juk jie yra Rinkejai, jie “sarasiniai”. O jie tikrai neis i Referenduma.

        Atsakyti
        • ... ir juolab says:
          11 metų ago

          tuteisiai-skerslenkiai….

          Atsakyti
      • medus says:
        11 metų ago

        Teisingos mintys.
        Manau, neatsisakoma minties sužlugdyti referendumą, bet taip pat rengiamasi tam atvejui, jei žlugdymas taptų per daug akivaizdus, todėl gaujai pavojingas. Tam atvejui su seimu jau derinama referendumo galimybė – žinoma, gaujos terminais, užsakyta propaganda ir vaigausko uab’o balsų skaičiavimu.

        Kartu jau intensyviai rengiamasi ir prezidento rinkimams – pasinaudojant Šliužo sunkios formos dievuko liga, stengiamasi pašalinti iš kelio vienintelį realų dabartinės prezidentės konkurentą – Z. Vaišvilą. Ir čia visai nereikalinga sąmoninga Šliužo išdavystė – Vaigauskui, manau, užteko pasakyti Šliužui, kad “jo laurus” ruošiasi nusiskinti Z. Vaišvila, kad Šliužas pradėtų šliaužti visomis Vaigauskui tinkančiomis kryptimis ir Z. Vaišvila radio laidoje Šliužo būtų įvardintas tik kaip “vienas iš pasirašiusiųjų”. Apgailėtina. O žmonės, kurie to nesupranta, verti tik gailesčio.

        Atmintį praradusiam Šliuzui primenu vieną iš daugelio gerb. Z. Vaišvilos organizuotų referendumui skirtų konferencijų (žr. maždaug nuo 11 min.)

        http://www.youtube.com/watch?v=DTac137SwEY

        Tokia mano nuomonė. Bet nežiūrint visų šitų iki koktumo bjaurių žaidimų, aš vis tiek renkuosi Lietuvą ir darbą dėl referendumo. Ir joks vienas žmogus mano valios nepakeis.

        Atsakyti
        • mintis says:
          11 metų ago

          negarbingas komentaras.
          uo Jūs savo elgesiu skiriatės?Su visa pagarba Vaišvilai,Jūs taip pat jam aklai galimai meldžiatės ,kaip pikasas kažkam?.Ar Jūs taip elgdamasis padedate Vaišvilai?Vargu.Ar nekurstote nesantaikos ,kai mums reikia visiems dabar dirbti.Lietuvą jau visi seniai pasirinko,Jūs deklaruojat vis ,kad renkatės?P Šliužas laidoje”Lietuva tiesiogiai”parodė,kad geba susikoncentruoti,Jums vis nesigauna.Kitiems ligų neprimeskit,negarbinga.Beja Pranciškus seniai pasirinko-Lietuvą,dar mamos įsčiose:) Atvėskit,jau laikas.

          Atsakyti
          • medus says:
            11 metų ago

            Melstis nesimeldžiu niekam, bet savo nuomonę garantuotai turiu. Padėti taip pat negaliu niekam ir nežiūrint to, tiesa yra tokia, kokia yra. Jos niekada neatsisakysiu, net kai tai kam nors nepatinka.

            Vakar klausiau Šliužo pasisakymą per radiją –
            http://www.youtube.com/watch?v=Aa1rv-0xpe4&list=PLA2P52oGyYC8tHTWCTBXxuaXGik9D1M0I

            (klausykite nuo 7min 50 sek)

            ir, deja, Šliužo pasisakymo negaliu pavadinti garbingu – bendražygiai neniekinami, o palaikomi ir gerbiami. Kitaip elgtis yra tiesiog žema. Ar tai galima palaikyti nesantaikos kurstymu? Nežinau. Ar tai daroma sąmoningai? Taip pat nežinau. Bet tie klausimai yra ir todėl pasitikėti tuo žmogumi nebegaliu – žmogus sako akivaizdžią netiesą, paprasčiau tariant, meluoja.

            Mano komentaras aukščiau yra priminimas Šliužui, kad Z. Vaišvila yra jo bendražygis, padėjęs iniciatyvinei grupei ir mums visiems, kai mums buvo sunkiausia. Ar galite tai paneigti? Ar tai daryti yra garbinga? Kad Šiužas tai prisimintų, įkėliau vieną nuorodą. Kaip sakiau, “liga” vadinu tik todėl, kad tikiu, kad Šliužas greičiausiai net nesuvokia, kad yra tapęs manipuliatorių sraigteliu. Štai ką daro nepamatuotos ambicijos – visada pakiša koją – svarbiausiuose dalykuose.

            Nežiūrint to, man referendumas nenustoja savo svarbos. Šliužas – per mažas žmogus, kad atimtų man brangiausius dalykus – Tėvynę ir Tautą.

            Atsakyti
            • gaudy says:
              11 metų ago

              ačiū nuorodą

            • gaudy says:
              11 metų ago

              jo…jo…išklausiau. asikas vien ž…

            • medus says:
              11 metų ago

              Ir nežiūrint to, dabar negalime skilti, turime būti išvien, padaryti tai, ką turime padaryti.
              Įdomu būtų išgirsti Minties nuomonę išgirsto dialogo klausimu, nors mūsų nuomonės esmės jau nekeičia. Bet tiesa turi būti žinoma – net kai ji labai nemaloni ir patogiau būtų apsimesti, kad nežinome.

            • gaudy says:
              11 metų ago

              manau šliužas užduos labai daug tuščio darbo visiems…bus daug tuščių būgno garsų…

            • gaudy says:
              11 metų ago

              apie skilimą nėr kalbos, …ką darysi vadas išprotėjo…nieko tai į gerą. Šokiroja tik šliužo supratimas apie diplomatijąm pagal jį reikia zeniukui pabučiuot į rankeną, o čia tai diplomatija.

            • Istorija says:
              11 metų ago

              tuščios ambicijos gali padaryti labai daug žalos, todėl svarbu jas atpažinti ir nelaikyti niekuo daugiau kaip tik ambicijomis. Nepameskime tikslo, lietuviai broliai-sesės.

            • mintis says:
              11 metų ago

              Skilti,neskilti,susiklijuoti-nesuprantu tokiu beverčių šnekų.
              Klausiau tų,kurie buvo šalia kai buvo P.Šliužo idėja pradėta įgyvendinti.Ar jis turi teisę pasakyti kitiems daugiau,griežčiau ir net pasiųsti.Visi pripažino ,kad taip.Pati pradžia,ryžtis be nieko buvo labai sudėtinga ir į ką besikreipdavo atsimušdavo kaip į sieną.Taip pat į tuos pačius signatarus be išimties.Kai pasirodė ,kad vyksta ir jungėsi žmonių vis daugiau,atsirado mokytojų,patarėjų,norinčių apjuodinti,pastumt ir be abejo norinčių dirbti,padėti nuoširdžiai.Yra ir kitas įrašas Lietuva tiesiogiai 2014 01 06 dienos.
              Jei Pranciškus degė ta idėja,tuo tarpu kitus reikėjo kalbinti,įtikinėti,įrodinėti,tie kurie vėliau prisidėjo turi pripažinti,kad fakelas amžinos ugnies per Lietuvą jau buvo nešamas didvyrių,kurie aukso raidėm bus įrašyti į Lietuvos istoriją,kad ir kas ir norėtų sumenkinti-tai bejėgiška.
              Patarčiau paskaityti Elonos komentarą,protingiausią iš skaitytų dėl šios situacijos.

            • medus says:
              11 metų ago

              Žmogus, manantis, kad dėl kokios nors savo savybės ar iniciatyvos turi teisę su kitu žmogumi elgtis nepagarbiai, viešai jį šmeižti ir skleisti apie jį melą, yra labai mažas žmogus.
              Dar mažesnis yra tas, kuris daugelio žmonių juodą darbą prisiima sau ir leidžia sau manyti, kad su tuo gali elgtis kaip tinkamas.

            • mintis says:
              11 metų ago

              Nepagarbos buvo Vaišvilos atžvilgiu ir sausio 3 posėdyje,kai jam ir taip sunku,kai jį nepagarbiai ignoravo Vaigauskas ir dar pridėjo Šliužas.Bet taškas.Užtenka manau užtenka,kaip turguje,apie tai įkyriai kalbėti.Reikia gebėti ir atleisti ir laiku baigti šnekėti.Jėga vienybėje,todėl tos vienybės pliurpalais neardykime.Medau,suprantu,Jūsų geranoriškumą,pastangas,bet kraunatės į save negatyvo per daug.Sėkmės.
              Bus viskas gerai.Referendumas įvyks,parašai bus kiek jų ir reikia:)
              Jie juk surinkti:tiek ir dar daugiau.

            • medus says:
              11 metų ago

              Priešo nepagarba nelygi draugo nepagarbai, tai viena.

              Antra, ar nepatogi tiesa yra negatyvas? Manyje labai daug pozityvo – kaip tik juo čia ir dalinuosi;)

              Mintie, vis dar esame kartu ir padarysime darbą kartu, bet toks bjaurus melas man niekada nebus draugas.

            • mintis says:
              11 metų ago

              ir būsime kartu,visada,nes esame lietuviai.Komentare po kitu straipsniu ,kviečiau pamąstyti,dabar tai galime padaryti kartu.Tiek neeilinė asmenybė, su kuria teko bendraut, ir tai buvo nuostabi dovana, Arūnas Sniečkus, Vilkijos Lukšų muziejaus įkurėjas,tiek A.Patackas savo knygos pristatyme, kitais žodžiais bet sakė tą pačią mintį.Ne kiekvienas yra lietuvis Lietuvoje,kitam lyg ir neduota jis yra Lietuvoje,bet gyvena šalia Lietuvos.Arūnas sakė,kad kiek jis buvo surengęs unikalių renginių,kad supažindinti su mūsų protėvių kultūra, ateina ne daug žmonių.Jiems nereikia.Jie negeba pasiimti to kas vertinga be užmokesčio,dovanojama- išgirsti,pajausti.Todėl ir klausimas jo keliamas,kur tie lietuviai?
              Gerbiamas A. Patackas minėjo,kad jausti vidinį būvimą lietuviu,kas tai yra, duota arba ne,kaip ir kiti dvasiniai dalykai.Todėl lietuviams Lietuvoje būtina būti vieningiems,nes yra dalis, kuri būdama Lietuvoje
              gyvendama šalia Lietuvos pasirinko ir paskendo tuštybėje,ar rinkos puikybę ir galimos neatsakomybės dėl Lietuvos likimo kelią.

            • Kemblys says:
              11 metų ago

              “mintis” ir “medus”, ko jūs čia ginčijatės – abu (abi) esate ne lietuviai(ės), o LIETUVIAKALBIAI Lietuvos piliečiai(ės).

            • mintis says:
              11 metų ago

              Jau nebe:)
              Ačiū,gerbiamas Kembly,už taikos žodelį į bendrą aruodą.

            • gaudy says:
              11 metų ago

              tai tuščių puodų skambesys… Elona komentare nurodo laivą… ir kapitoną… tai kad šiuo atveju pats kapitonas pramušė laivo dugne skylę, pasitikėjimo skylę.

          • atitikmuo maždag būtų toks says:
            11 metų ago

            Kai mūšiu dar nepasibaigus, o priešininkui pradėjus trauktis ir derėtis, bet derisi jis įsakmiu tonu, karvedys jau mano jog sutrypti priešininką bus juokų darbas, o gal neįžvelgdamas kitokios išeities. Todėl deda į šuns dienas bet kokį pasiūlymą ar perspėjimą dėl galimai klastingų priešininko veiksmų. Sunkiai surinktus sąjungininkus, kad ir vėliau prisijungusius bei turinčius savų tikslų, prilygina prisiplakėliams ir pradeda priekaištauti jog šie ne nuo pat pradžių buvo su juo, o tik pamatę perspektyvas ir t.t. Ir dėl to pastarieji neturi teisės samprotauti apie galimą įvykių eigą, o tuo labiau įtakoti veiksmus. Maža to derybose sutinka su visomis priešininko sąlygomis ir dar padėkoja už tokias sąlygas. Kaip manote, kokios nuotaikos gali vyrauti toje kariaunoje? Ir nereikia painioti įžvalgumo su negatyvo-pozityvo efektu. Juk Ordinas Žalgirio mūšyje kovėsi trykšdamas pozityvu į pergalę. O kas gavosi? Prie pozityvo pridėjus įžvalgumą tikėtinas geresnis efektyvumas.
            Po to kas įvyko, sukandę dantis eis ne tik Pranciškus, bet ir atstumiami sąjungininkai, tikiuosi.
            Laikas teisėjas. Pamatysim. Kažkas jau prisiėmė visą atsakomybę, nors ir galima buvo ja pasidalinti.
            Sėkmės visiems.

            Atsakyti
            • mintis says:
              11 metų ago

              Gal strategija yra sėkmei?:)Kodėl apie tai irgi nepamąstot?

            • kokia strategija? says:
              11 metų ago

              Strategija remiasi įžvalgumu.
              Nebesiginčysiu. Belieka laukti.

            • mintis says:
              11 metų ago

              Aš ir taip pat manau:)

      • chunta says:
        11 metų ago

        pamastysim apie tai.dekui uz pasiulyma.

        Atsakyti
    22. Zbygniewas-凱ㄝ開ㄕ高-ㄊ健-Пірстелэяаў says:
      11 metų ago

      Išeitis – visos Lietuvos žemės NACIONALIZACIJA (užsienio pilečiams nekompensuojant jokių išlaidų, susijusių su žemės įsigijimu – motyvuojant tuo, kad žemė nėra prekė ir ji neturi kainos), vėliau perrašant dabartines Lietuvos piliečių nuosavybės teises į ilgalaikę žemės nuomą su teise ją pratęsti.
      Žemę išnuomoti tik tiems, kas ją realiai dirba ir tik tokį žemės plotą, kurį gali apdirbti konkreti šeima be samdomos darbo jėgos.
      Uždrausti žemės pernuomavimą tretiems asmenims.
      Panaikinti žemės ūkio bendroves, kaip juridinius asmenis, valdančius žemę. Bendroves leisti kurti tik kooperacijos pagrindu, kai keli ūkininkai apjungia savo šeimų dirbamas žemes ir pritraukia investuotojus į gamybos priemones ir perdirbamąją pramonę. Skatinti užsienio investicijas į tokias kooperatines bendroves dalininko teisėmis, nesuteikiant jiems jokių nuomos teisų į pačią žemę.
      Skatinti emigravusius Lietuvos piliečius grįžti į Lietuvą, iš valstybinio žemės fondo suteikiant jų šeimoms nuomos pagrindais dirbamą žemę.

      Atsakyti
    23. Zbygniewas-凱ㄝ開ㄕ高-ㄊ健-Пірстелэяаў says:
      11 metų ago

      Reikia reikalauti tokių sąlygų, pvz. nori danas pirkti Lietuvoje 1000 Ha žemės – Lietuva mainais gauna Danijoje 10,000 Ha žemės.

      Reikalavimą parduoti Lietuvos žemę reikia prilyginti reikalavimui parduoti savo senelius, tėvus, vaikus ir anūkus. Pvz. klausimas : “Jums senelį / močiūtę parduoti visą ar dalimis?”

      Atsakyti

    Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

    El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

    Naujienos

    Dirbtinio intelekto gamykla
    Lietuvoje

    Vyriausybė uždegė žalią šviesą DI gamyklai

    2025 05 21
    Pasienis
    Lietuvoje

    Lietuva padavė Baltarusiją į Hagos teismą už neteisėtą migrantų gabenimą

    2025 05 21
    Rūdninkų poligonas
    Lietuvoje

    Galutiniai sprendimai dėl poligonų – tik išklausius vietos gyventojus

    2025 05 21
    Pinigai
    Lietuvoje

    „Sodra“ ragina laiku kreiptis dėl skolų – vėliau jos bus išieškomos

    2025 05 21
    Daugiabučiai
    Lietuvoje

    Vyriausybė pritarė NT mokesčio pakeitimams

    2025 05 21
    Mokiniai | pixabay.com, Klimkin nuotr.
    Lietuvoje

    Trumpės mokslo metai, siūloma reguliuoti mokymosi krūvį

    2025 05 21
    Vištiena
    Lietuvoje

    Neaiškumų dėl maitinimo paslaugų licencijavimo nebeliko

    2025 05 21
    K. Budrys ES Užsienio reikalų tarybos posėdyje
    Naujienos

    K. Budrys: Turime ryžtingai stiprinti Ukrainos pozicijas

    2025 05 21

    SKAITYTOJŲ PASTABOS

    • Globalistas apie JAV ir Rusijos prezidentų telefoninis pokalbis dėl karo Ukrainoje – proveržis ar vėl akių dūmimas?
    • +++ apie L. Kojala. JAV Senatas tiesiog „spirga“ dėl naujų sankcijų Rusijai
    • Jonas apie L. Kojala. JAV Senatas tiesiog „spirga“ dėl naujų sankcijų Rusijai
    • Jonas apie D. Kuolys. Kaip sugriauti Respubliką? Kaip nuginkluoti ir pavergti laisvą tautą?

    NAUJAUSI STRAIPSNIAI

    • A. Medalinskas. Milijardai iš prekybos su Rusija ar laisvės siekianti Ukraina: Trampo pasirinkimas?
    • Kur rasti visų populiariausių prekybos tinklų akcijas vienoje vietoje?
    • L. Kojala. JAV Senatas tiesiog „spirga“ dėl naujų sankcijų Rusijai
    • Vyriausybė uždegė žalią šviesą DI gamyklai

    Kiti Straipsniai

    Zigmas Vaišvila | Alkas.lt nuotr.

    Signataras Z. Vaišvila reikalauja VRK veiklos skaidrumo ir teisingumo

    2025 05 16
    vrk.lt nuotr.

    Patvirtinta naujos sudėties Vyriausioji rinkimų komisija

    2025 05 13
    Zigmas Vaišvila

    Signataras Z. Vaišvila: Kodėl VRK nariais siūloma skirti tuos, kurie dangsto šiurkščius 2024 m. rinkimų pažeidimus?

    2025 05 13
    Zigmas Vaišvila

    Signataras Z. Vaišvila kviečia jungtis prie referendumo dėl nekilnojamojo turto neapmokestinimo

    2025 05 09
    Zigmas Vaišvila

    Seime bus pristatyta privalomojo referendumo iniciatyva: dėl piliečių nekilnojamojo turto neapmokestinimo

    2025 04 30
    Rinkimai

    Išrinkti Panevėžio ir Joniškio merai

    2025 03 31
    Seimas

    Seimas atšaukė Jonavos mero rinkimus

    2025 03 10
    vrk.lt nuotr.

    M. Sinkevičiui sugrąžintas Jonavos mero mandatas

    2025 03 07
    Rinkimai | vrk.lt nuotr.

    Trijų savivaldybių merų rinkimai – jau kitą savaitę

    2025 03 06
    Zigmas Vaišvila ir Tauras Jakilaitis

    Seimas raginamas imtis veiksmų dėl valstybinio valdymo krizės ir rinkimų pažeidimų

    2025 02 20

    Skaitytojų nuomonės:

    • Globalistas apie JAV ir Rusijos prezidentų telefoninis pokalbis dėl karo Ukrainoje – proveržis ar vėl akių dūmimas?
    • +++ apie L. Kojala. JAV Senatas tiesiog „spirga“ dėl naujų sankcijų Rusijai
    • Jonas apie L. Kojala. JAV Senatas tiesiog „spirga“ dėl naujų sankcijų Rusijai
    • Jonas apie D. Kuolys. Kaip sugriauti Respubliką? Kaip nuginkluoti ir pavergti laisvą tautą?
    • Anatoly Brovko apie JAV ir Rusijos prezidentų telefoninis pokalbis dėl karo Ukrainoje – proveržis ar vėl akių dūmimas?
     
     
     
     
     
    Kitas straipsnis
    Seime pristatomos dar nematytos Sausio įvykių nuotraukos

    Seime pristatomos dar nematytos Sausio įvykių nuotraukos

    Sekite mus Feisbuke

    Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
    Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
    Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
     Pradžia

    Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

    Alkas.lt su Jūsų parama – už lietuvišką Lietuvą!

     fs22 mods | ket testai | Farming Simulator 25 mods | Inbank vartojimo paskolos | FS25 | fs25 mods | DARBO SKELBIMAI | lėktuvų bilietai

     

    © 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

    • Saulės arkliukai
    • Renginiai
    • Reklama
    • Turinys
    • Apie Alkas.lt
    • Paremkite Alką
    No Result
    View All Result
    • Naujienos
      • Lietuvoje
      • Baltų žemėse
      • Užsienyje
    • Nuomonių ratas
      • Lietuvos kelias
      • Lietuvos kūrėjai
      • Sekmadienio sakmė
      • Akiračiai
      • Lietuvos repolonizacijai – ne!
      • Moksleivių mintys
    • Kultūra
      • Etninė kultūra
      • Mes baltai
      • Kalba
      • Religija
      • Istorija
      • Kultūros paveldas
      • Menas
      • Architektūra
      • Literatūra
      • Kultūros politika
      • Šventės
    • Visuomenė
      • Pilietinė visuomenė
      • Politika ir ekonomika
      • Švietimas
      • Žmonės
      • Užsienio lietuviai
      • Ukrainos balsas
      • Žiniasklaida
      • Laiškai Alkui
      • Pareiškimai
    • Gamta ir žmogus
      • Gamta ir ekologija
      • Šventvietės
      • Energetika
      • Sveikata
      • Psichologija
      • Kelionės
      • Kylam
      • Įvairenybės
    • Mokslas
      • Mokslo naujienos
      • Technika ir technologijos
      • Astronomija ir kosmonautika
      • Mokslo darbai
    • Skaitiniai
      • Žinyčia
      • Lituanistikos klasika
      • Prieškario skaitiniai
      • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
      • Grožinė kūryba
    • Visi rašiniai