Rytoj Ministras Pirmininkas Algirdas Butkevičius vyksta pirmojo darbo vizito į Lenkiją, kur susitiks su Lenkijos Ministru Pirmininku Donaldu Tusku bei šios šalies Prezidentu Bronislavu Komorovskiu.
Premjeras su Lenkijos vadovais planuoja aptarti abiems šalims rūpimus ekonomikos bei energetikos klausimus. Taip pat bus kalbama apie projektus „Rail Baltica“, „Via Baltica“ bei elektros jungties „LitPol Link“ projekto eigą. Be to, tikimasi apsikeisti informacija apie investicinį klimatą, supažindinti kaimyninę Lenkiją su Lietuvoje vykdomais strateginiais energetikos projektais, taip pat informuoti apie Lietuvos pasirengimą pirmininkauti Europos Sąjungos Tarybai.
Premjero A.Butkevičiaus vizito Varšuvoje programa:
16.10 val. Ministro Pirmininko Algirdo Butkevičiaus ir Lenkijos premjero Donaldo Tusko susitikimas.
17.05 val. Bendra Lietuvos ir Lenkijos Vyriausybių vadovų spaudos konferencija.
18.15 val. Premjeras A. Butkevičius susitiks su Lenkijos Prezidentu Bronislawu Komorovskiu.
19.00 val. vakarienė Lenkijos premjero D.Tusko vardu Lietuvos Ministro Pirmininko
vizito Lenkijoje proga.
Ddabar dar šitas prisidirbs ir bus visas komplektas…
Premjeras gal visas Lietuvos žemes dovanos lenkams ir dar atsiprašys?
Tai, kad gal jau visos žemės Lenkijai padovanotos 1994 metų sutartimi. Juk šioje sutartyje Vilnius pripažintas sostine tik joje nurodytų įsipareigojimų sąlygomis. Dėl kurių nevykdymo Lietuvai ir yra priekaištaujama Lenkijos.
DVIVEIDIS
Olgierd Butkiewicz atsiprašys už tai, jog Sovietų Sąjungai pasiūlius, Lietuva atsiėmė Vilniaus kraštą 1939-aisiais, ir “grąžins” jį Lenkijai.
Iš tarmės sprendžiant, jo gimtoji – “prosta mowa”. Važiuoja prisiglausti prie “macierzos” krūtinės.
Rodos amžinai saulei butume
bet nakties sparnai neša sutemas
ką atneš rytojus- nežinia, dar nežinia…
“Rail Baltica” pagal idėją turi sujungti ES sostines europine vėže. Kadangi Vilnius yra istorinės ir dabartinės Lietuvos sostinė, o ne Lenkijos vaivadijos centras, kaip numato Lenkijos strateginė perspektyva, todėl Butkevičiui reikėtų Lenkijai pranešti, kad Lietuvai būtų daroma skriauda, jeigu europinės vėžės “Rail Baltica” neitų per Vilnių (Lentvarį). Kad su “Rail Baltica” aplenkti Vilniaus negalima, todėl Lietuva planuotų “Rail Baltica” tiesti iš Lietuvos teritorijos (Vilniaus) į Lenkiją ne Elko kryptimi, kaip dabar numatyta, o tiesiai į Baltstogę (Augustavą) per Druskininkus, o gal net ir per Gardiną.
Pakoreguoti “Rail Baltica” projektą Vilniaus – Druskininkų kryptimi yra būtina. Akivaizdu, kad dabartinė jo aplinkinė kryptis per Kazlų Rūdą, Kauną Lietuvai nėra naudinga nei ekonomiškai, nei žmonių, turistinio susisiekimo prasme. Ji naudinga tik Lenkijai, mat, tokiu atveju ji gauna argumentus nusitiesti savo teritorijoje europinę vėžę Elkas – Balstogė už ES pinigus. Taigi ko mums vykstant į Varšuvą, Berlyną vykti per Kazlų Rūdą, Elką, tada grįžti į Baltstogę, kai protinga ir ekonomiškai naudinga ją pasiekti vykstant iš Vilniaus tiesiai per Druskininkus į Balstogę (Augustavą).
Dabartinis projektas yra privačių asmenų ir Lenkijos politinių, ūkinių interesų rezultatas, taigi kuo skubiau – peržiūrėtinas. Tai pradėti daryti Butkevičius privalo jau šio vizito metu.
tai reikia pirmiausia organizuoti referenduma del referendumo kvotos sumazinimo iki 50 000 parasu, o tada prasides visa kita…kitas kelias yra REVOLIUCIJA ARBA ISSAUDYMAS SITU PARAZITU VALDZIOJE