
Kauno rajono savivaldybė kartu su UAB „Kautra“ pristatė pakaunės gyventojams aptarnauti skirtus naujos kartos žemagrindžius autobusus „Temsa MD9 LE“. Jie ne tik patogūs, ekonomiški, bet ir lengvai atpažįstami, nes apklijuoti Kauno rajono simbolika.
Patogūs, modernūs ir saugūs
„Pagyvenę ir neįgalūs žmonės sudaro nemažą dalį keleivių, kurie naudojasi viešuoju transportu. Gerai, kad žemagrindžių autobusų daugėja ir Kauno rajone, o mūsų partneriai – „Kautros“ bendrovė – keleiviams vežti siūlo naujas, saugias, ekonomiškesnes transporto priemones“, – džiaugėsi Kauno rajono meras Valerijus Makūnas.
Žemagrindis „Temsa“ autobusas pasižymi erdvumu ir manevringumu. Didelės durys leidžia patogiai patekti į autobuso saloną, čia patogiai įvažiuos ir neįgalieji su vežimėliais. Autobuse yra 25 sėdimos ir 38 stovimos vietos, viena vieta vežimėliui.
„Kautros“ marketingo direktorius Gintautas Pakusas pasakojo, kad naujieji „Temsa MD9 LE“ yra pagaminti iš nerūdijančio plieno, tvirti ir gerokai lengvesni už savo pirmtakus.
Sumažinus autobuso svorį, mažėja ir kuro sąnaudos. Nepriklausoma priekinė pakaba ir automatinė pavarų dėžė leidžia juos patogiai vairuoti. Variklis sumontuotas autobuso galinėje dalyje. G.Pakusas pabrėžė, kad naujasis autobusas yra draugiškas gamtai: optimalus galios perdavimas ir automatinė pavarų dėžė užtikrina mažesnes kuro sąnaudas ir mažesnį išmetamųjų dujų emisijos lygį.
Naujieji autobusai aprūpinti moderniomis švieslentėmis. Dideli langai, galiniai LED žibintai, gera garso izoliacija, nepriekaištinga kondicionavimo sistema užtikrins patogų važiavimą keleiviams ir vairuotojui bet kuriuo metų laiku.

9 metrų ilgio baltus autobusus su raudonu priekiu pakaunės gyventojams bus lengva atpažinti, nes juos puošia Kauno rajono herbas ir užrašai.
Naujutėliai, tik savaitės pradžioje Lietuvą pasiekę penki „Temsa“ autobusai, iš karto po pristatymo išriedėjo į priemiestinius Kauno rajono maršrutus – jau šiandien savo miestelių, gyvenviečių gatvėse juos galėjo išvysti Lapių, Domeikavos, Karmėlavos, Raudondvario, kitų seniūnijų gyventojai. Iš viso „Kautra“ įsigijo dešimt tokių autobusų – dar penki Lietuvą pasieks artimiausiu metu.
Sėkmingas vežėjų ir savivaldybės bendradarbiavimas
Kauno rajono savivaldybė neturi savo autobusų parko, todėl gyventojus 26-iais visuomenei būtinais maršrutais aptarnauja keturios bendrovės – „Kautra“, „Uma trans“, „Merula“ ir „Antirijus“, važiuojančios net į atokiausias rajono vietoves – pavyzdžiui, Purviškius, Liučiūnus, Batėgalą, Panevėžiuką, Salupius, Padauguvą.
Planuojama, kad per šiuos metus bus pervežta apie 2,5 milijonai keleivių, o Kauno rajono savivaldybė 2012 m. vežėjų nuostoliams kompensuoti ir už keleivių lengvatinį pavėžėjimą numatė skirti 5,5 mln. Lt.
Kauno rajono savivaldybė glaudžiai bendradarbiauja su vežėjais, kurie, pasirašydami nuostolių kompensavimo sutartis, 2012 m. įsipareigojo savo įmonės lėšomis finansuoti keleivių vežimo laukimo paviljonų įrengimą. 2012 m. numatoma pastatyti iš viso 4 unifikuotus keleivių vežimo laukimo paviljonus Garliavoje, Babtuose, Domeikavoje ir Gervėnupyje.
Labai jau prisiderinę – atvirai “tautiškai” prie naujos administracijos pirmos darbo dienos;
“adminų” priesaikų netgi vadovė-prezidentė nepagerbė (tuo “adminai” ir tapę jais, ne seimiečiais)
(beje, nuo vakar vadei skausmas ir dėl kalbažudžių; guli ant jos stalo raštas dėl kalbažudystės pašte,
– ką su tais “paypost”ininkais ir “expesininkais” – lietuvių kalbos masinio sunaikinimo šulais darys; gal sodins:)
Kaunas ne vien “spalvomis pražydo”, nuostolingos “Kautros investicijos” – verslo raumenai prieš kitus
smulkiuosius vietinius vežėjus IR RAJONO, IR MIESTO SAVIVALDOSE imant iš iždo kvepia B A N D I T I Z M U.
Ar ne atviras banditizmas – uždarinėti smulkių vežėjų įmones, atiminėti leidimus, sudaryt nepakančias sąlygas –
NETGI 8-ių vietų mikroautobusams – N E I V I E N A M už pinigus!!! nesuteikt vežimo (taksi) licenzijos KAUNE,
o “vežėjų nuostoliams kompensuoti ir už keleivių lengvatinį pavėžėjimą numatė skirti 5,5 mln. Lt.”
T.Y. IŠ TŲ PAČIŲ KELEIVIŲ SURINKTO PVM (kitose įmonėse) – “Kautros” nuostoliams?
Regis – atviras BANDITIZMAS (gerb. D.Grybauskaite?)!
STT dabar “balionėlius” paskaičiuos…