Šeštadienis, 24 gegužės, 2025
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Nuomonių ratas Lietuvos kelias

G.Songaila. Du frontai, naikinantys valstybę

Gintaras Songaila, www.delfi.lt
2012-10-26 11:08:51
108
G.Songaila. Du frontai, naikinantys valstybę
Gintaras Songaila | © DELFI, Š.Mažeikos nuotr.
Gintaras Songaila | © DELFI, Š.Mažeikos nuotr.

Jei kas dar nematė ar nenorėjo matyti, kaip trūnija mūsų valstybė, bambalinė Seimo rinkimų orgija turėjo jam atverti akis. Suprantama, prie rinkimų apylinkių besibūriuojantys ar autobusiukais prie jų suvežami Tėvynę mylintys „bomžai“ – tai tik ledkalnio viršūnė. Tačiau net ir ji viena dabar pasiekė tokias akis badančias aukštumas, kad jau kompromituoja mūsų šalies politinę sistemą ir kelia daug pagrįstų abejonių, ar naujasis Seimas bus teisėtas.

Atsakingos valstybės institucijos savo darbo tinkamai nebeatlieka… netgi tokioje srityje, kaip politinės valdžios išrinkimas. O kad Seimas būtų legitimus, esminiai rinkimų rezultatai turi būti nustatyti vieno mandato tikslumu. Net jei antrasis turas vienmandatėse apygardose bus kaip nors suvaldytas, tai jau nebeišgelbės daugiamandatės apygardos rezultatų ir nebeišsklaidys įtarimų dėl daugumos vienmandačių apygardų, kur skirtumas tarp į antrą turą patekusių ir nepatekusių kandidatų buvo nedidelis… Dėl susiklosčiusios situacijos beveik visi šunys kariami ant Uspaskicho partijos, kuri ėmė valdžią plėšriausiai. Tačiau yra ir antroji medalio pusė – veiksniai, kurie leido tą daryti.

Valstybės tarnybų atsainumas

Atsakingų valstybės institucijų neveiksnumą itin akivaizdžiai atskleidžia dabartinio vidaus reikalų ministro Artūro Meliano nesėkmė Naujosios Vilnios rinkimų apygardoje, kurioje jis buvo išrinktas anksčiau, kai apie ministro kėdę jis galėjo nebent sapnuoti. Turbūt niekas negalėtų įtarti, kad šis politikas nesugeba pasirūpinti savimi, ar kad jis linkęs romantiškai pasikliauti tuo, kad patys rinkėjai be niekieno pagalbos atskirs grūdus nuo pelų. Ir vis dėlto, kriminalinė policija nesiėmė rimtos prevencijos ne tik Jurbarke, Pagėgiuose ar Trakuose, bet ir Naujoje Vilnioje. Rezultatas: kad patektų į antrą turą A. Melianui pritrūko 321 balso.

Ar šioje apygardoje balsai nebuvo perkami? Viešumą pasiekę faktai byloja, kad buvo. Naujosios Vilnios bei Širvintų-Vilniaus rinkimų apygardas Vyriausiosios rinkimų komisijos pirmininkas Zenonas Vaigauskas viešai įvardino kaip pačias pirmąsias kandidates į rinkimų rezultato panaikinimą. Kas šiandien galėtų paaiškinti, kodėl rinkimų rezultatai šiose apygardose nebuvo panaikinti? Ar tai A. Meliano politinės įtakos stoka, ar tai tik jo politinis korektiškumas – nesinaudoti turimomis galiomis asmeniniams reikalams? Mūsų turimi duomenys rodo, kad nei viena, nei kita. Tiesiog valstybės tarnybų atsainumas jau peržengė tam tikrą ironišką ribą, kai nusikaltėliai savo aukomis pasirenka už teisėtvarką atsakingus ministrus. Ir tai jau greitai taps nuobodžia kasdienybe. O nusikaltimo valstybei, jos piliečiams sąvoka, matyt, jau senokai brauktina iš Dabartinio lietuvių kalbos žodyno.

Dar ne taip seniai, sprendžiant bendrus piliečių reikalus valstybės tarnybos bent šiek tiek pajudėdavo, kai juos pakrutindavo koks nors privatus interesas. Šiandien jų, rodos, nebepakrutins jau niekas. Nebent tai padarytų Prezidentės botagas? Deja, visos kalbos apie naująją diktatūrą tėra vien vėlaus vakaro siaubo pasakos – prezidentė botago arba neturi, arba jo nenaudoja netgi ten, kur tikrai vertėtų. Kita vertus, ar toli nueisime vien su botagu?

Šventa teisybė ir tai, kad žuvis genda nuo galvos, tačiau, aš manau, pūvančios galvos nereikėtų ieškoti vien prezidentūroje. Smarvė tvoskia iš ten, kur buvo nuolat kartojama, kad kiekvienam piliečiui asmeniškai bus tuo geriau, kuo mažiau liks valstybės. Taigi, labiausiai dvokia iš tos vietos, kuri vadinama mūsų šalies politiniu elitu.

Raupsuotasis elitas – mitas ar tikrovė?

Čia nesiplėsime apie tas demoralizuojančiais technologijas, kurios skirtos pakirsti pasitikėjimą valstybe ir jos institucijomis, menkinti jų sugebėjimą tvarkyti bendrus reikalus, privatizuoti valstybės funkcijas, žeminti nacionalinę savastį ir konstitucines vertybes. O bent dalį to pojūčio, kurį sukelia elito nuostatas išreiškianti „viešoji nuomonė“ galima perteikti ir tokiais, dažnai kartojamais teiginiais:

Politika – nešvarus dalykas. Todėl rinkimuose pasirinkimo nėra ir negali būti. Koks skirtumas už ką balsuoti, neretai paklausia nusivylę rinkėjai. Neikite į referendumą, o jei jau ateisite į tuos beprasmius rinkimus, tai bent pareikalaukite teisės nedalyvauti referendume. Juk vis viena nieko apie tai neišmanote. Niekas į jūsų nuomonę jokio dėmesio nekreips ir darys taip, kaip norės. Ką tu gali pakeisti šioje valstybėje? Ogi nieko. Tiesa, mes iškovojome tau teisę išvažiuoti.

Nuolat kartojami teiginiai apie politikos „raupsuotumą“ ir negalėjimą nieko pakeisti tampa „tiesa“. Kam tai naudinga? Ogi patiems „raupsuotiesiems“, kurie palaipsniui pasisavina teritoriją. Jei jūs neateinate, arba balsuojate už tą, kuris daugiau pasiūlo, tai mes, nepakeičiami politikai, išsaugojame savo atskirą „raupsuotųjų“ pasaulėlį.

Tad ko norėti iš Vyriausybės, kitų valstybės institucijų, kurios nesugeba užtikrinti bazinių sąlygų rinkimų organizavimui, jei jie ten, valdžioje, „rūpinasi vien tuo, kaip daugiau prisivogti ar nugvelbti!“ Nors aš nemanau, kad jie rūpinasi „vien tuo“, bet jei nėra kitokių įrodymų, tai tiesa tampa teiginys, kad jie „vis labiau rūpinasi“ kaip tik tuo… Tuomet valstybei, kuri yra visų piliečių reikalas, gresia kriminalinis užvaldymas.

Neaiški fronto linija 

Kur yra vienas iš dviejų valstybę naikinančių frontų – nekelia abejonių. Tai jėgos, kurios tiesiogiai mėgina užgrobti valstybę ir pajungti sau jos piliečių interesus. Nors ir jas aiškiai įvardinti nėra taip paprasta. Juk ir Darbo partijoje yra daug dorų žmonių ir tikrų lietuvių. Kas šiandien suskaičiuos, kur jų yra daugiau? Vis dėlto didžiausią nerimą kelia šios partijos elektorato dalis, kuri yra jau degradavusi ir lengvai valdoma, o taip pat jos „įkvepiantis“ lyderis, kuris negrabiai kratosi nusikaltėlio aureolės, o rusišku akcentu šiandien gali net puikuotis. Tad visiškai nusivylusiam piliečiui, kuris tik nori kuo skaudžiau atkeršyti valdininkams ir politikams, pirmasis pasirinkimas, atėjus į rinkimus, yra akivaizdus.

Daug lietuvių, tiksliau – „buvusių lietuvių“, pateko net ir į Lenkų rinkimų akciją, kurios vadovybė nuolat užsimiršta, kokioje valstybėje gyvena ir vis painiojasi tarp lojalumo Maskvai ir Varšuvai. Kadangi šios „partijos“ elitas nekenčia savo lietuviškos kilmės, skubu patikslinti, kad turėjau omenyje ne Lietuvos lenkus, tarp kurių yra daug dorų žmonių, bet parsidavėlius lietuvius. Visgi nederėtų pamiršti ir istorinių Lenkų rinkimų akcijos nuopelnų – pietryčių Lietuvoje ji buvo valdžios užgrobimo pionierė, nes daugelis rinkimų „padarymo“ technologijų, pradedant nuo suvežimo ir bambalinės „karuselės“, baigiant grasinimais nemokėti socialinių išmokų, neduoti malkų ar net vaikų atėmimu, buvo ištobulinta būtent šiame inkubatoriuje.

Nė kiek nepaguodžia, kad dėl tokios padėties kalti esame mes patys. Nuskurdęs ir degradavęs elektoratas, ypač Lietuvos kaimuose ir miesteliuose – tai ilgalaikės „laisvosios rinkos“ ekonominės ir socialinės politikos bei tolydžios regioninės politikos nebuvimo rezultatas. O didelis nusikaltusių, valstybę niekinančių ir įstatymus pažeidinėjančių politikų prestižas – tai politinio elito teisinio nihilizmo ir neveiksmingos, uždaros ir susvetimėjusios teisėsaugos vaisius. Kuris nusikaltimas didesnis – ar antikonstitucinis bambalių siūlymas rinkimuose, ar Konstitucijos ir tautos valios pamynimas, kai nesilaikoma spendimo, priimto Tautos referendume dėl atominės elektrinės? Juk 1991 m. vasario 9 d. plebiscitas dėl nepriklausomos ir demokratinės valstybės – taip pat buvo „tik patariamasis“!

Tai kurgi tas antrasis frontas? 

Kai nebelieka teisės, dar lieka interesai. Paaiškinsiu, kodėl naivu tikėtis, kad Vyriausioji rinkimų komisija būtų panaikinusi rezultatus Vilniaus-Trakų ir Vilniaus-Širvintų apygardose. Mat tai grėstų visam Lenkų rinkimų akcijos sąrašui. Varšuva ir Maskva, žinoma rūpinasi, kad naujos kadencijos Lietuvos Respublikos Seime būtų dešimties narių „lenkų“ frakcija (tiek pat, kiek dabar sudaro Darbo partija!). O kuo rūpinasi Z.Vaigauskas ar tūlas G.Grina? Vienas iš jų – savęs gailesčiu, o kitas – net nežinau…

Tad antrasis, tikrasis frontas yra ne išoriniame pasaulyje, o kiekvieno Lietuvos piliečio, taip pat ir politiko ar valstybės tarnautojo viduje. Tai viešųjų reikalų sumaištį kelianti savanaudiškumo jėga, ar tai būtų turto gviešimasis, ar netgi nekaltas patogumų ieškojimas vien sau asmeniškai, ir tuo pat metu – abejingumas valstybės reikalams, savo pareigai ir net gyvenimo prasmei.

Kai įsivyrauja tokia dvasia, valstybės priešams užgrobti ir sugriauti valstybę nesunku – tereikia skatinti šiuos procesus ir pasinaudoti jais. Šiandien praraja atsivėrusi ten, kur turėtų būti sąžinė, vienybės jausmas ir valstybinė sąmonė. O norinčių pastumti mūsų valstybę žemyn – netrūksta.
Ką daryti, kai tauta demoralizuojama, o valstybė kompromituojama?

Pesimistai sako, kad bus dar blogiau. Optimistai, prie kurių aš priskiriu ir save, sako, kad valstybės naikinimo orgiją galima sustabdyti. Pradėti būtų sveika kaip tik nuo esminių dalykų. Lietuviška išmintis pataria, kad tai, kas bloga, galima paversti į gera. Kaip antai, Seimo rinkimų kompromitavimo pamoką dar galima paversti gydomuoju seansu, jeigu tokiai praktikai būtų užkirstas kelias ne tik antrajame ture, bet būtų sąžiningai teisiškai įvertintas pirmasis.

Tautininkų sąjunga apskundė spalio 14 dieną įvykusių Seimo rinkimų rezultatus, kadangi jų masinio balsų pirkimo ir kitų pažeidimų fone neįmanoma nustatyti esminių rezultatų (kaip parašyta įstatyme, – „daugiau kaip vieno mandato tikslumu“). Suprantama, Vyriausioji rinkimų komisija šio protesto neišnagrinėjo ir jis Konstitucinio teismo nepasiekė, nors įstatyme parašyta, kad tai turi būti padaryta per 48 valandas. Tiek Seimo valdyba, tiek ir Prezidentė nusprendė laikyti nuostatos, kad oficialius rinkimų rezultatus esą galima skųsti ir kreipimąsi į Konstitucinį teismą dėl jų esą galima pateikti tik po antrojo rinkimų turo.

Ar tai reiškia, kad triukšmas dėl masinio balsų pirkimo pirmajame ture bus panaudotas tik kaip agitacinė kampanija paveikti rinkėjų nuomonę antrajame? Netrukus pamatysime. Ir tuomet bus aišku, ar toliau tęsiasi neatsakinga žaidimo su publika politika, kai tik naudojamasi jos nežinojimu, vienadieniais jausmais ir trumpa atmintimi, ar visgi mūsų valstybė vėl atsisuka į svarbiausių, labai konkrečių tautos uždavinių sprendimą, į tiesos, teisingumo ir tautos valios pirmenybės kelią. Norint išlipti iš duobės, reikia iš jos lipti, o ne dūsauti, skųstis ir keikti.

Lietuva pasieks pergalę pirmajame fronte, kai organizuotos nusikalstamos gaujos, kurios šiuose rinkimuose pirko balsus ar kitaip juos klastojo, siekdamos užvaldyti valstybę, atsidurs bausmės atlikimo vietose, o ne bus atstovaujamos Seime. Tačiau net ir ši pergalė nebus ilgalaikė, jei pralaimėsime antrajame fronte – mūsų pačių atsakomybės už savo valstybę lauke, t.y., jei pakęsime tokią (ne)tvarką, kuri sudaro sąlygas tokioms gaujoms atsirasti ir veikti.

Gintaras Songaila, Seimo narys, Tautininkų sąjungos pirmininkas

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. G.Songaila: VRK priėmė sprendimus diskriminuojančius 4-ių partijų koaliciją „Už Lietuvą Lietuvoje“
  2. G.Songaila: Ar Lietuvos valstybės institucijos vykdo FSB įsakymus? (video)
  3. Spaudos konferencijoje G.Songaila ir D.Jančaras pranešė apie pažeidimus Seimo rinkimų išankstiniame balsavime (video, doc)
  4. Z.Vaišvilos spaudos konferencija „Ar valstybė dar turi stuburą?“ (video)
  5. G.Songaila: Kubiliaus ir Uspaskicho sandėris (audio)
  6. G.Songaila kviečia diskutuoti apie emigraciją, nedarbą ir verslo aplinką Lietuvoje (tiesioginė transliacija, video)
  7. Tautininkai – grąžins „bambalius“ rinkimų įstatymo pažeidėjams
  8. Seimo pirmininkė I.Degutienė sukritikavo VRK pirmininko Z.Vaigausko elgesį
  9. Prie VRK jaunimo piketas. Z.Vaigauskas gailisi, kad sutiko pirmininkauti (nuotraukos, video)
  10. Premjeras ragina netoleruoti rinkimų rezultatų klastojimo, Policijos generalinis komisaras – griežtinti įstatymus
  11. Tautininkų sąjunga reikalauja skelbti rinkimų rezultatus negaliojančiais
  12. Prezidentė kreipėsi į Konstitucinį Teismą dėl beprecedenčio Seimo rinkimų atvejo
  13. A.Akstinavičius. Tegyvuoja „Vieningoji sistema“!?
  14. Dėl rinkimų rezultatų klastojimo Seimui siūloma kreiptis į Konstitucinį teismą
  15. Seimo valdyba nusprendė nešaukti nenumatyto Seimo posėdžio dėl rinkimų rezultatų klastojimo

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pastabos 108

  1. Pastebėjimas says:
    13 metų ago

    Būk vyras, Tautininke, antrame ture VIEŠAI PAREMK TS-LK, nes kitaip ir pačiam teks emigruoti į saugesnę šalį.
    Šliaužiantis perversmas jau faktiškai vyksta.

    Atsakyti
    • suomis says:
      13 metų ago

      Perversmas nevyksta o jau yra įvykęs. Manau, kad ši šalis jau yra žlugusi. Kaip sako gydytojai: – procesas negrįžtamas.

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        13 metų ago

        Ir konservkrikdemai yra viena iš tų gaujų, užgrobusių valstybę, nes rinkimuose išsimoka savo reklamoms pinigus, kas yra aiškus žmonių papirkinėjimas, nors užmaskuota forma.
        Kol rinkimuose nebus partijos lygiai vienodai pristatomos, tol pasisavinantys reklamoms bei padedami tokių žulikavotų kontorų kaip lrytas – BNS, organizuojančių “lyderių” susitikimus (po ko visi tie “lyderiai” ir yra išrenkamni – juos matė, juos išklausė, o kiti buvo nematomi ir negirdimi) – pinigus laimės rinkimus.

        Atsakyti
      • Valdas says:
        13 metų ago

        Suomi Lietuva gali būti klestinti laimingų žmonių bendruomenė net ir po to, kai valdžia yra jau ištisą dvidešimtmetį Lietuvą naikinančioji ir šiuose rinkimuose dar labiau subujojusi toliau parazituoti ir naikinti bendruomenę.
        Išmintingiesiems nedera baidytis Lietuvą naikinančių svetimšalių gaujų ideologijų.
        Nepanikuok.

        Atsakyti
        • suomis says:
          13 metų ago

          Aš ir nepanikuoju. Man asmeniškai nusišvilpt jei tu keliausi į kapines. 😉

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            13 metų ago

            Ateis ir tau laikas, vargšeli. 😉

    • Amelija says:
      13 metų ago

      Yra tautininkų, kurie viešai parėmė socialdemokratus. Varnas varnui?..

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        13 metų ago

        Kas toks, kada ir dėl ko?
        Nemeluok geriau.

        Atsakyti
        • Amelija says:
          13 metų ago

          Nemeluoju, tai buvo skelbiama viename interneto portale. Apygardoje rungiasi Darbo partija ir socdemai. Parėmė asmeniškai ir viešai, gal to nemanė esant reikalinga derinti su Tautininkų sąjunga? Antra vertus, jei spręsi, kuris blogiukas blogesnis, tai žmogus ir nutarė tautai paaiškinti, kas yra kas…

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            13 metų ago

            Ir kur?
            Konkrečiai nieko pasakyti negali.
            Todėl ir nežinai dėl ko, kas ir ką palaikė.

  2. Labai gerbiu says:
    13 metų ago

    Songaila tikras Lietuvos patriotas. Ir kol tokių žmonių dar yra, Lietuva bus gyva. Tik klausimas ar Lietuvos žmonės to verti.

    Atsakyti
    • Kazė says:
      13 metų ago

      Songaila turėtų jausti graužatį paslėpęs tautininkus po ULL pavadinimu, tuo juos pasmerkdamas. O gal tai buvo kažkieno planas, įvykdytas Songailos rankomis?

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        13 metų ago

        Jo planas buvo tikrai neblogas – atspindėti kuo platesnius visuomenės sluoksnius, tačiau rinkimų sistema, kada buvo leista lrytui – BNS uždarbiauti, kviečiant “lyderių” susiėjimus”, tuo pačiu tuos “lyderius” reklamuojant (o po to juos ir išrinko), ir nusmukdė tas partijas, kurios ten nebuvo pakviestos ir negavo progos žmonėms įrodinėti savo minčių gėrio.

        Atsakyti
        • Kazė says:
          13 metų ago

          O kodėl tai Čaplikui nepadėjo?

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            13 metų ago

            Todėl, kad jie savo vardą susigadino iš anksto, be pagrindo atleisdami Gailių su pavaduotoju.

          • Blefas says:
            13 metų ago

            Jei Songaila būtų tikras lietuvis patriotas, tai dabar LR eiliniai piliečiai turėtų nepriklausomą valstybinę televiziją, o ne partijų ruporą. Kol buvo gerai, tai ytlėjo, o dabar kai nušluotas nuo žemės paviršiaus – virkauja… skystablauzdis ir tiek.

          • tikras lietuvis says:
            13 metų ago

            Ramiai ramiai, Songaila vienas kalnų nenuvers – sakiau nuo pradžių:
            – ir partijos pavadinimą reikėjo keisti;
            – ir partijos kryptį (nuo begalinio šnekėjimo apie tautiškumą prie ekonominių problemų svarstymo ir sprendimo).
            Reikia keistis.
            Ir bus rezultatai.
            Su laiku.

      • Goda says:
        13 metų ago

        Sutinku. Tautininkai be koalicijos turėjo šansų surinkti savo 5%. Be to jie prieš rinkimus flirtavo su DK, tuo prarasdami balsus tu žmonių, kurie DK nepasitiki. O kam patinka DK, tas, aišku, uz DK ir balsavo, tautininkai liko uz borto. Reikėjo laikytis savo politinės linijos, o ne ieškoti prie ko prisišlieti.
        Aišku, buvo ir kitų klaidų. Tautines idėjas palaiko labiau išsilavinę zmones, o jie tikrai pastebėjo (debatuose), kad tautininkai neturi aiškios nuomonės ekonominiais klausimais. Namų darbai neparuošti.
        Vienžo, jiems trūksta politinio stuburo.

        Atsakyti
        • Amelija says:
          13 metų ago

          Kas tie ekonominiai klausimai? Va senieji dievai, grynakraujai lietuviai, didieji tautos priešai ES ir NATO – čia tai temos, čia tautininkų stiprioji vieta. Ir apie kokius inteligentus kalbama, kurie esą remia tautininkus? Rinkimuose inteligentų dalyvavo ne mažiau negu bomžų, jie už bambalius neparsidavinėjo. Ir abreviatūrą ULL iššifruoti sugebėjo, ir Songailą matė… Pažvelkite dar kartą į savo “laimėjimų” rezultatus.

          Atsakyti
      • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
        13 metų ago

        Pritariu Kazei. ULL ar kas nors panasaus tikrai ne Tautininku politikai. Tai didele Songailos klaida. Matulevicius kaip isiutes puole DK…. ir parode….kad tikrai uz Lietuvos priesus, o kalba atvirksciai. Songaila buvo nusipelnes eiti kartu su DK! O kodel nejo….tai stai ir atsakomybe krenta jam.

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          13 metų ago

          Gerai, kad jis nėjo su DK – tai tik parodo, kad jam su tokia pajacų partija nepakeliui.
          Nors, reikia pripažinti, kad jis nemažai nudirbo jų naudai, netgi per tv, kas tikrai buvo jo klaida, nes uždirbo savo balsus jiems.

          Atsakyti
          • dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
            13 metų ago

            Tamsta “tikrasis lietuvi” didesnio pajacio kaip tamsta sunku surasti, nes pagal
            savo pacio pasisakyma esi Lietuvos rusas. Taigi is tamstos niko seka aferizmas, kas parodo tavo minciu nenusirduma….! Supranta, kad gal ir protelio nepakanka atskirta kas yra kas….taciau cia ne per daug skiriesi nuo lietuviu, taigi trapateli 🙂 esi lietuvis.

          • tikras lietuvis says:
            13 metų ago

            Nukvakęs seni,
            pezėjai pezėjai ir net jokios minties išgimdyti nesugebėjai.
            Žiūrėk man. 🙂

  3. Gal kas turi atsakymą says:
    13 metų ago

    Kaip tik ir iškilo dilema. Tarp ko pasirinkti einant balsuoti. Jei balsuosuočiau už TS-KD, tai į seimą papultų ŠEDBARAS ar dar didesnis niekšas. Daviau sau žodį niekada daugiau nebalsuoti už koncervatorius, kurie išdavė, mano supratimu, Tėvynę ir žmogiškumą. Apylinkėj yra du: lenkų atstovas ir TS-KD. Kas geriau- iš vis nebalsuoti ar sugadinti biletenį.

    Atsakyti
    • suomis says:
      13 metų ago

      Teisingai, reikia gadinti biuletenius.

      Atsakyti
    • Al says:
      13 metų ago

      TS-LKD. Gal akyse prašviesės.

      Atsakyti
      • Blefas says:
        13 metų ago

        Kam prašviesės? Taigi čia tie patys komunistai, tik kad kitoks partijos pavadinimas!

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          13 metų ago

          Ne komunistai, o š. 🙂
          Tai tikrasis jų pavadinimas.

          Atsakyti
    • S says:
      13 metų ago

      Man ta pati problema. Jaučiu atsakymas priklauso nuo to, ar yra procento riba, kurią laimėtojas privalo peržengt. T.y,. ar yra šansas, kad neišrinks nei vieno. Jei išrenka vieną kažkurį bet kokiu atveju, tai gadint biuletenį neapsimoka. Jei privalo 50proc kažkuris surinkt, tai geriau tada sugadint ir tikėtis, kad nei vienas nepapuls, nauji rinkimai.

      Atsakyti
      • Amelija says:
        13 metų ago

        Antrajame ture pakanka kad ir trijų balsavusių rinkėjų, jei du iš jų pasisako už vieną kandidatą, vienas – už kitą, išrinktu pripažįstamas gavęs daugiau balsų. O ateis ne trys ir ne trisdešimt, taip kad nei nedalyvavusieji, nei sugadinę biuletenius jokios įtakos rinkimų rezultatams nepadarys. Per dvidešimt metų rinkimų tvarką jau buvo galima ir perprasti…

        Atsakyti
  4. Kemblys says:
    13 metų ago

    Kokiais žodelyčiais ‘mintis’ dėsto Gintaras Songaila:
    “bambalinė, orgija, „bomžai“, elito, kompromituoja, legitimus, situacijos, politinis korektiškumas, ironišką, inkubatoriuje, degradavusi, frontų, seansu, Pesimistai, Optimistai, praktikai,……………….”

    Tautininkui nedera taip gausiai spjaudyti svetimžodžius į lietuvių kalbą 🙁

    Atsakyti
    • Blefas says:
      13 metų ago

      O kas sakė, kad jis tautininkas? Čia kaip Buškevičius pas jaunalietuvius “jaunalietuvis”…

      Atsakyti
  5. Škėma says:
    13 metų ago

    Geriau yra padegt rinkimų apylinkę.

    Atsakyti
    • G pavardės nesakysiu says:
      13 metų ago

      Tu su tokiais pareiškimais atsargiau :D. O tai pasičiups žiniasklaida mintį ir dvi svaites nieko daugiau negirdėsi: iš pradžių trimituos, kad nori padegt vieną apylinkę, kitas nenugirdęs – kad dvi; trečias pasakys, kad jau padegė, o ketvirtas pradės baubti, kad apylinkės masiškai dega :-D. Po dviejų savaičių Songaila parašys straipsnį, kad rinkimus reikia atšaukt nes apylinkės degė masiškai :-D.

      Atsakyti
      • zemaiciu zydas says:
        13 metų ago

        Man patiktu. Ir per LTV tuo metu galetu Mamontovas dainuoti savo ” Lauza”…:)

        Atsakyti
        • G pavardės nesakysiu says:
          13 metų ago

          tai kad nedegs niekas – bet apie gaisrą rėks kaip apie įvykusį faktą.

          Atsakyti
    • alkas says:
      13 metų ago

      prikakot prie duru

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        13 metų ago

        Daugiau nieko ir nemokat, piemenys.

        Atsakyti
  6. Zmogelis says:
    13 metų ago

    Eisiu balsuoti sekmadienį prieš komunistuojantį Andriukaitį, geriau jau konservai, negu komunistai.

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      13 metų ago

      Ir durnai pasielgsi, nes kaip tik konservkrikdeminiai pasistengė, kad tautininkai nepatektų į seimą.

      Atsakyti
      • suomis says:
        13 metų ago

        Manau, kad draugui “tikram lietuviui” labiausiai prie dūšios būtų Socialistinis Liaudies Frontas. 😀

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          13 metų ago

          Tu esi vienas iš tų, kurie savo sapalionėmis atiminėjo balsus iš tautininkų.
          Rankas aukštyn, parazitai! 😉

          Atsakyti
          • Amelija says:
            13 metų ago

            O kodėl tu tikras lietuvis? Gal genetinę prosenelių analizę esi daręs?

          • Kažin says:
            13 metų ago

            Jeigu būtų tikras, tai užrašo nereikėtų, kad “tikras”… Kažkada teko girdėti anekdotą apie vilką, kuris patikėjo užrašu ant tvoros “p..da.”

          • tikras lietuvis says:
            13 metų ago

            Esat abudu kvaili per visą pilvą – neskaitot, o čia, juk, ne kartą apie tai buvau kalbėjęs.

  7. Rytas says:
    13 metų ago

    Buvau šeštadienį vieno rajono centre. Žmonių JŪRA. Nedideliam miestelyje atvežė Humanos rūbų po 1 litą, tai žmonių buvo kaip Siemens arenoj. Tarp 5 ir 10 tūkst. Visi rinkosi matavosi, kiti pasistatę bambalius. Taip, čia buvo liberalų ir konservų apiplėšta TAUTA .

    Atsakyti
    • Algis Dievų siūstas says:
      13 metų ago

      Čia man su savo komentaru labi primeni istorinius Lietuvoje vykusius įvykius, kai krikštijo mūsų tautos žmones jiems gi ir pagalvių ir marškinių už tai davė ir Mindė ir Vytautas ir taip toliau, kad tik krikštytūsi, tai va po šiai dienai mūsų politikai naudoja tą seną papirkinėjimo taktiką.

      Atsakyti
    • G pavardės nesakysiu says:
      13 metų ago

      Ar įsivaizduoji bent kiek rajono centre gyventojų iš viso yra? 😀

      Atsakyti
      • albatrosas says:
        13 metų ago

        nuo 15 iki 35 tukstanciu…

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          13 metų ago

          Apie 10 000.
          Maždaug.

          Atsakyti
          • suomis says:
            13 metų ago

            Deja. Apie 6000-7000

          • albatrosas says:
            13 metų ago

            kas dar mažiau 🙂

          • tikras lietuvis says:
            13 metų ago

            Pas mus 10 000, o mūsų rajono centras yra vidutinis Lietuvoje.
            Suomis yra suomių šnipas, todėl juo tikėti negalima. 🙂

    • Grasilda says:
      13 metų ago

      Tauta apiplėšta visų pirma neokomunistų, kurių gausu visose sisteminėse partijose.

      Atsakyti
  8. albatrosas says:
    13 metų ago

    Nuskurdinta “bobžime” ir išplautom smegenim liaudi yra lengviau valdyti, jais manipuliuoti. Jie tampa labai patiklus ir tiki visokiais populistiniais pažadais. O tokia didžiaja visuomenės dalį padarė konservatoriai ir socdemai pakaitomis valdydami 22 metus. O Uspaskix yra maskvos produktas kuris tiktai gudriai pasinaudoja socdemu ir konervatoriu paruošta dirva. Del to patys save gali kaltinti.
    Panasiai ir JAV, kur “išskalbtas” amerikietis vienoje rankoje laikantis tv pulteli kitoje 0,5 kg dešrainį , kas 5 metus “renkasi” vieną is dviejų pateiktų “lėlių”.

    Atsakyti
  9. Pensininkas says:
    13 metų ago

    Gerbiamas Gintarai, siūlau Apskritąjam stalui po Seimo rinkimų, organizuoti Antisisteminį frontą bei paskelbti šio fronto lyderio rinkimus, panašiai kaip, kad jie vyko Rusijoje. Taip išrinkti lyderiai galės drąsiai atstovauti tą tautos dalį, kuriai ne vis vien kas vyksta valstybėje, remti atitinkamus seimo narius ir t.t.

    Atsakyti
    • Klausimas pensininkui says:
      13 metų ago

      Ar čia “draugiškai” pateikei receptą tautininkų galutinei politinei savižudybei?

      Atsakyti
  10. Apžvalgininko nuomonė says:
    13 metų ago

    Vargu ar kas bepavyks – tam jau ir laikas praėjo.

    Atsakyti
  11. Kažin says:
    13 metų ago

    Politiniame lygmenyje pačioje Lietuvoje tautiškumo niekas nevaržo, jis yra laisvas. Taigi vidaus politikoje tautininkams nėra veiklos objekto – abstrakti tautininkiška politinė veikla – tai lygu nieko neveikimui šiuo atžvilgiu.
    Todėl turi būti kalbama konkrečiai – kuo netautiški pvz., Landsbergio veiksmai, kuo – Kubiliaus ar kuo – Grybauskaitės ir t.t..
    Taip pat atvirai, konkrečiai ir kvalifikuotai turi būti kalbama apie grėsmes Tautai iš išorės, tai visų pirma Lenkijos kišimasis, kuris be abejonės vyksta daugiau paslėptomis formomis, po įvairiomis bendradarbiavimo priedangomis. Koks bendradarbiavimas gali būti su tais, kurių kėslai yra priešiški, kai jis yra Lenkijos tautiškumo ekspansija. Tautininkai šių procesų neanalizuoja ir viešai neapibūdina. Apskritai visus Tautos reikalus yra palikę savieigai ir nori laimėti rinkimus. Su vaikogališkais veiksmais jau nieko nepatrauksi.
    Juk faktas, kad ardomieji, destrukciniai procesai valstybėje ir Tautoje yra vykdomi. Kur tautininkų kuriančioji, strateginė politika Rytų Lietuvoje ir t.t. ir pan., apie tai nieko negirdėti.
    Kalbėti kitų partijų primestais nuvalkiotais klausimais nėra joks tautiškumas.

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      13 metų ago

      Tai būtų plikas tautiškumas, ko nesibodi pademonstruoti ir pvz., konservkrikdeminiai, todėl vien tuo nieko nelaimėsi.
      Tai parodė ir rinkimai.

      Atsakyti
      • Kažin says:
        13 metų ago

        Nesupratai, kaip tik to, ką paminėjau – rinkimuose nebuvo. Juose ULL kalbėjo kitų partijų primestomis temomis, o klausimas, tautininkus išskiriantis iš kitų partijų (kandidatų), rinkimuose taip ir nenuskambėjo…

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          13 metų ago

          O aš pačiam ir aiškinu, kad tas klausimas, kaip tik, ir nebuvio rinkėjams įdomus.
          Jiems įdomiau buvo ekonomika ir tai kas gali jierms kuo nors ta prasme padėti.

          Atsakyti
          • Kažin says:
            13 metų ago

            Betgi TS rinkiminėse diskusijose ir dalyvavo ne tautiniais, o būtent ekonomikos klausimais ir patyrė visišką fiasko. Sakai tautiniai dalykai rinkėjams neįdomūs, ekonominiuose klausimuose TS išmanymas – silpnesnis už kitų. Tokiu atveju nėra prasmės tolimesniam TS egzistavimui.

          • tikras lietuvis says:
            13 metų ago

            Sakiau iš karto, kad toks pavadinimas asocijuojasi su prieškariu ir pan. laikais, kada tautininkai ir smurtas buvo viena.
            Todėl reikėjo kitokio pavadinimo, pvz., Už Lietuvą Lietuvoje.
            Vienžo, sakiau, kad reikia keistis – gilintis į ekonomiką ir antiek, kad visi suprastų – tik ta partija padarys, kad ekonomiką Lietuvoje pakils.

          • tikras lietuvis says:
            13 metų ago

            Ekonomika.

  12. Mantas says:
    13 metų ago

    Tautiškumas oficialiai gal ir nevaržomas, bet po tuputi skandinamas. Ką gero gali nuveikti stiprinant tautiškumą švietimo ministeris liberalas? Manau, kad susipratusiems yra aišku. Sisteminės partijos (TS-LKD, socdemai jau yra liberalios krypties) puikiai sutaria, kad jiems grėsmė kyla iš ne iš DP, bet iš blaiviai mąstančių piliečių, tame tarpe ir iš tautininkų. TS-LKD geriau sutaria su Lenkų rinkimų akcija, bei DP, nei su tautininkais.

    Atsakyti
  13. jotvingis says:
    13 metų ago

    Pensininko racionalus siūlymas sukurti Antisisteminis Frontas.Europarlamento,Prezidento ir savivaldybių rinkimai jau ne užkalnų. Žmonių švietimo dirvonai nearti.Reikia tik telkti dar likusius LIETUVOJE.

    Atsakyti
    • Pensininkas says:
      13 metų ago

      Jo, reikalingas kitas Prezidentas. Iki rinkimų tik metai ir 8 mėn. Kas galėtų juo būti. Gal Ušackas ar Kuolys?

      Atsakyti
  14. Antanas says:
    13 metų ago

    Pritariu pensininko mintims.

    Atsakyti
  15. Stekse says:
    13 metų ago

    Patriotiškos partijos tik prieš rinkimus apsijungę į judėjimą ”Už Lietuvą Lietuvoje” padarė didelę, dabar jau nepataisomą klaidą, nes nežinojo kad po šiuo pavadinimu slepiasi ir tautininkai su kitom panašiom, pažangiom partijom ir nebalsavo. Pats prieš rinkimus nuolat galvojęs balsuoti už Tautininkus, ”atkasiau” kad reikia balsuoti ”Už Lietuvą Lietuvoje”. Deja, mano pasirinkimas nepateko į Lietuvos Seimą. Tad atstovaus man tie, kurių nenorėčiau matyti… .

    Beje, ne tik Lietuva naikinama, naikinamos visos Europos šalys, o kas tam diriguoja, sunku keliais sakiniais nusakyti. Aišku tarptautinė mafija, kurioje vyrauja labai įtakingos, savo glėbin pasiėmusios pagrindines pasaulio media informacijų kanalus ir sukūre didelius bankus, kaip pasaulinis bankas, tarptautinis valiutos fondas ir panašiai. Bet tai tik trumpas jų apibūdinimas ir ne visai tikslus… .

    Atsakyti
    • Pensininkas says:
      13 metų ago

      Klaida nepadaryta. Vien Tautininkai nepavež. Pavadinimas “Už Lietuvą Lietuvoje” geras. Ši koalicija turi išlikti didėti ir toliau dirbti ir dirbti.

      Atsakyti
  16. Stekse says:
    13 metų ago

    Ponas G.Songaila, kodėl visos tos ”pasislėpusios” po ”Už Lietuvą Lietuvoje” patriotiniu pavadinimu, negalėjo apsijungti po visiems žinomų Tautininkų pavadinimu, kaip kad Tautiningų judėjimas, Tautininkų sąjungą, Tautininkų partija ir panašiai. Neužteks keturių metų laiko iki kitų rinkimų, kad visi sveiko mąstymo žmonės jus pastebėtų po nauju pavadinimu. Jus ne parlamentinė partija ir provyriausybiniai interneto portalai apie pažngų judėjimą nerašys, nebent norėdami tik apšmeižti. Tad nereikia laukti naujų rinkimų su šiuo pavadinimu ir persivadinti jau mano išvardintais variantais. Tautininkus Lietuva žino nuo tarpukario Lietuvos ir vardan šalies, ir kitos jūsų koalicijos partnerės privalo jungtis po žinomu ir tautai mielu pavadinimu – TAUTININKAI.

    Jeigu egzistuoja atskira Tautiningų Sąjunga, tai judėjimą siūlyčiau perpavadinti Tautininkų judėjimas ir panašiai.

    Atsakyti
    • Kemblys says:
      13 metų ago

      Žaidimas pavadinimais rodo rinkėjams abejonę savimi – visa įdirbis netenka reikšmės. Dar blogiau, kai ‘jėgos’ jungiasi – jungiasi BEJĖGIAI. Už bejėgius niekas nebalsuos. Visų blogiausia, tai eiti į rinkimus nepasiruošus – politinis lavonas 🙁

      Atsakyti
      • Amelija says:
        13 metų ago

        Tai rodo ir rezultatai.

        Atsakyti
  17. DIONYZAS says:
    13 metų ago

    Pritariu ,kad reikia organizuoti platų pasiprėšinimo frontą ,kviesti visus blaiviai mastančius piliečius .Organizuoti suvažiavimą ,prieštai paruošus veiklos principus .Delsti negalima ,kad nebūtu pervėlu,nes šita gerai organizuota
    gauja sunaikins Tautą ir Valstybę.

    Atsakyti
  18. Istorikas says:
    13 metų ago

    Nulemia ne tik socialiniai poreikiai, bet ir daugybė kitų. Klysta tie, kurie mano, kad užtenka tik pakalbėti apie ekonomiką, socialinius reikalus, daug prižadėti ir teigiamas rezutatas bus garantuotas. Tegul kiekvienas dar kartą pamąsto kodėl Lietuos rusakalbiai balsuoja už kuo prorusiškesnes partijas, o lenkai už Lenkijos rinkimų akciją. Ar dėl to, kad pav. LLRA prižadėjo kažką ypač daug palyginti su kitomis partijomis, pav. Darbo partiją? Nieko panašaus. Veikia faktorius, apie kurį šio straipsnnio komentatoriai atrodo ir nepamąstė: o būtent siekis susitapatinti su kažkuo dideliu didingu, didesniu negu pats esi. Rusija ir Lenkija yra galingos valstybės, tautos, turinčios milžiniškus kultūros pasiekimus. Rusakalbių ir Lietuvos lenkų akimis Lietuva nė iš tolo negali lygintis su Rusija ir Lenkij. Šios dvi šalys ir tautos yra kažkas, kai Lietuva – nulis. Štai vienas svarbaiusių motyvų šioms žmonių kategorijoms balsuoti už atitinkamas partijas. O kodėl lietuviai balsuoja už Darbo partiją ar socialdemokratus? Todėl, kad ir jų Lietuva nebepatraukia, neuždega, nepatenkina poreikio tapatinti su kažkuo didingu, ištirpti tame ir pasijusti stipriu. Todėl, kad ir jų akimis žiūrint Lietuva yra beveik niekas. Kas tada belieka? Belieka tik egzistavimas, belieka tik gyvenimas šia diena ir vartojimas. Kas to vartojimo pasiūlo daugiau, už tuos ir balsuoja. Darbo partija pasiūlė daugiausia. Kokia išeitis? Reikia atskleisti tikrąjį Lietuvos, lietuvių tautos potencialą, reikia atstayti lietuvių tautos ryšį su jos praeitimi, kad gyvybinės tautos jėgos galėtų pulsuoti laisvai tautos kūnu. Rekia atverti tautai kelius į ateitį, o būtent kosminę ateitį, į epochą, kur bus įveikti ankstesnių epochų istorinį veidą formavusių ideologijų – dogmatinės krikščionybės, liberalizmo, komunizmo etc. dualizmai. Reikia naujos lietuvių tautos sampratos, pagrįstos baltiškąja savimone. Lietuvių tautai reikia misijos, suteikiančios gyvenimui prasmę.

    Atsakyti
    • zemaiciu zydas says:
      13 metų ago

      Tai galima pasakyti dviems zodziais: “grazinti oruma”:)

      Atsakyti
      • zemaiciu zydas says:
        13 metų ago

        Jus visiskai teisus. Bet tautininkai kazkaip visa tai ignoruoja, nepastebejot? Ziurint is salies, toks ispudis, kad politiniais budais tiek nebetikima, jog tokio dalyko, kaip patriotinis svietimas apskritai nebegali buti igyvendinta. Turbut lieka tik riauses. Laukti kol valdzia perlenks lazda, tada vyzociai iseis i gatve, ir bus gera proga pareiksti, kad mes visdelto esam…

        Atsakyti
        • Tautiškas demokratas says:
          13 metų ago

          Lietuvoje įsigali mankurtizmas,todėl tautinės vertybės tampa nuvertintos ir nesvarbios.Manau,kad tai yra viena iš priežasčių,kodėl tautinės pakraipos partijos pastoviai pralaimi rinkimus.
          P.S.Liūdniausia yra tai,kad visuomenėje nepasireiškia aktyvių kovotojų (turiu galvoje ne prievartinę,bet kultūrinę-šviečiamąją kovą) su plintančio kosmopolitizmo reiškiniu.

          Atsakyti
          • Kemblys says:
            13 metų ago

            ” mankurtizmas, partijos, aktyvių, kultūrinę-šviečiamąją, kosmopolitizmo.”

            Panašu, kad mintys pranoksta lietuvių kalbos galimybes 🙂

          • zemaiciu zydas says:
            13 metų ago

            as turiu omenyje prievartine…tu pliauskintoju liezuviais tikrai netruksta…

  19. Antanas says:
    13 metų ago

    Manau,kad rinkimai nelegitimūs.Vien Karoliniškių apyg.320 balsų pavogta iš Balsio(aš ne už Balsį).Tačiau kas galėtų
    paneigti,kad nebuvo pavogta iš ULL?

    Atsakyti
    • zemaiciu zydas says:
      13 metų ago

      nesupykite, o ka reiskia – nelegantymus?

      Atsakyti
  20. Kažin says:
    13 metų ago

    Dabartinės Lietuvos padėties mano supratimas ir išeitis iš jos į ateitį visiškai sutampa su čia “Istoriko” išdėstymais. Galėčiau prie pasakyto tik pridurti, kad lietuvių “siekį susitapatinti su kažkuo dideliu didingu, didesniu negu pats esi” paaiškintų ir lietuvių telkimasis Jungtinėje Karalystėje, JAV, t.y. galingose ir jų suprtimu garbingose šalyse, kad jose “ištirptų ir pasijustų stipriais” . Be to, apie nostalgiją būti didesniais bylotų ir pačios valdžios, verslo atstovų, kitų viešai kalbančių asmenų nuolat reiškiamus nepasitenkinimus, kad Lietuva – maža, taigi nėra prasmės joje kaip tokioje kūrybiškai reikštis.
    Ypač “tvanku” Lietuvoje pasijuto po Adamkaus prezidentavimo, kada demokratijos plėtojimo ir valstybinės nepriklausomybės stiprinimo Pietryčių šalyse Lietuvos vykdytos misijos buvo atsisakyta. Lietuva tapo “beveik nieku” regione, o viduje tik valdžioje įsitvirtinusių vidutinybių draskalyne dėl “gardesnio sriubos šaukšto” …
    Tad tokiu atveju ne “priešinimosi frontai” reikalingi, kaip kad čia mano Dionyzas, o kūrimas, anot, Istoriko, “naujos lietuvių tautos sampratos, pagrįstos baltiškąja savimone”. Tai atlikti gali visiškai kitokio tipo ir gebėjimų politikai negu valdo ar reiškiasi politikoje dabar.
    Planuoti išvyti iš lizdų kitus tam, kad į juos sutūpus patiems, tokie tikslai tenkinti Tautos jau nebegali.

    Atsakyti
    • zemaiciu zydas says:
      13 metų ago

      centrines valdzios apskritai nebereikia. Mes visi galim sekmingai spausti uz ir pries mygtukus internete,priimti ir atsaukti i statymus, siulymus, o ne per isrinktus statytinius atstovus. Eina jie visi velniop. Senai laikas. Paziurekit kaip islandai issirinko paskutine valdzia.

      Atsakyti
  21. Ugnelė says:
    13 metų ago

    Perskaičiau visus komentarus ir galiu pasakyti, kad jie puikiai atspindi dabartinę Lietuvos politinės sąmonės krizę. Atrodytų , tiek nedaug čia diskutuojančių, o kiek susiskaldymo, ginčų, kiek noro sumenkinti kitus. Čia irgi pastebima tendencija skirstyti žmones į teisingus ir neteisingus. Visi lietuviai yra mūsų tautos dalis – tiek konservatoriai, tiek socdemai, tiek darbiečiai. Tarp jų yra visokių – ir patriotų ir ne. Šiuo metu svarbiausia ne ieškoti priešų, ką mes labai mėgstame, o šviesti žmones ir galiausiai vienytis. Nes mūsų tiek nedaug, Turime vertinti kiekvieną žmogų, ir nebūtinai jis turi būti lietuviško kraujo – jei jis yra Lietuvos patriotas, jis yra mūsų žmogus.
    O nekurie pašnekovai čia puola Songailą, atseit jis nepadarė to ar ano, ar padarė ne taip. Ar bent vienas iš jų kažką nuveikė Lietuvos labui, ar tik geba postringauti? Tokių pilstytojų pilna, o tikrai dirbančių, atsidavusių žmonių yra vienetai. Didieji kritikai, gal prisiimkite ir jūs dalį atsakomybės – bent jau už tai, kad nieko doro nenuveikėte.

    Atsakyti
    • :) says:
      13 metų ago

      kiek noro sumenkinti kitus: nekurie pašnekovai – Tokių pilstytojų pilna – Didieji kritikai 🙂

      Atsakyti
    • Rytas says:
      13 metų ago

      Visiškai pritariu Ugnelei. Sausio 13 visi buvo lygūs.

      Atsakyti
  22. Ugnelė says:
    13 metų ago

    Ar jūs čia matote menkinimą? Pagarba, tada jūsų jautrumas didesnis už manąjį.

    Atsakyti
  23. dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
    13 metų ago

    Citata: “Tautininkų sąjunga apskundė spalio 14 dieną įvykusių Seimo rinkimų rezultatus, kadangi jų masinio balsų pirkimo ir kitų pažeidimų fone neįmanoma nustatyti esminių rezultatų (kaip parašyta įstatyme, – „daugiau kaip vieno mandato tikslumu“). ”

    Klausiu pono G.Songailos ir visos ULL, o taip pat klausiu to pacio DK: AR TUREJOTE KIEKVIENOJE APYLINKEJE NORS PO DU STEBETOJUS, kurie jums pranestu tikslius apylinkiu rezultatus….>ATKREIPIANT DEMESI I SUGADINTUS BIULETENIUS?
    Manyciau patingejote si darba atlikti, taigi tinginio kelias yra pralaimejimas ir diskusija gali buti visiskai beprasme….jei nezinote TIKRU balsavimo rezultatu is VISU APYLINKIU tiesiogiai per SAVO stebetojus!

    Atsakyti
  24. Dainius Razauskas says:
    13 metų ago

    Atsiprašau, visų komentatorių neperskaičiau, bet visai sutinku su „Istoriko“ pasakytomis mintimis. Tačiau vėlgi mūsų paradoksas: švietimo ministro pavaduotoja – kaip tik žmogus, kuris niekina ir neigia tą mūsų kultūrinį bei dvasinį užtaisą, galintį prikelti Lietuvos dvasią ir jau ne kartą prikėlusį! Panašaus kvapo neigimas yra užvaldęs Lietuvos istorikus, su retomis išimtimis. Tūlam pasidarė įprasta vienam kitą ir net pačiam save vadinti „intelektualais“ ir podraug tiesiog didžiuotis kone visišku neišmanymą, stačiai analfabetizmu senosios lietuvių dvasinės kultūros klausimais. Šiaip ar taip, tikrai „žuvis pūva nuo galvos“, tik ta galva – ne politinis „elitas“, bet intelektualinis: tautos protas, sąmonė ir sąžinė. Gerokai prie to puvimo prisideda ir kai kurie Bažnyčios „gynėjai“, slaptos neapykantos savo Tėvynei (ir, matyt, sau) vardan aukodami visus kilniausius krikščionybės pavyzdžius ir net Popiežiaus priesakus… Tikroji galva yra kultūra, dvasia, arba menta (pasak Daukanto). Lietuva gyvuos tiek ir taip, kiek ir kaip ugdys savo dvasią. Visa kita eina iš paskos, kaip kad istorija jau nesyk yra aiškiai pamokiusi. Nors tai ir atrodo labai nekonkretu…

    O konkrečiai, tai Gintaras paminėjo bent du VRK pažeistus įstatymus. Tai gal reiktų atitinkamus valdininkus bent jau į teismą paduoti?..

    Atsakyti
    • Kemblys says:
      13 metų ago

      Istorikas:
      2012 10 28 08:45
      “Reikia naujos lietuvių tautos sampratos, pagrįstos baltiškąja savimone. Lietuvių tautai reikia misijos, suteikiančios gyvenimui prasmę.”

      Dainius Razauskas:
      2012 10 29 18:42
      “Lietuva gyvuos tiek ir taip, kiek ir kaip ugdys savo dvasią. Visa kita eina iš paskos, kaip kad istorija jau nesyk yra aiškiai pamokiusi. Nors tai ir atrodo labai nekonkretu…”

      Malonu skaityti ‘Istoriko’ ir Dainiaus Razausko mintis. Norint išgyvendinti mūsų tautos bėdas reikia mąstyti kitame lygmenyje. Deja, ‘alkas’ kitos nuomonės.

      Kemblys:
      2012 10 28 13:51
      “Siūlau pradėti nuo tautos suvokimo.”
      Alkas.lt:
      2012 10 28 17:05
      “Lauksime šio NACIONALINIO DIKTANTO paskelbimo. Praneškite Alkui: info@alkas.lt – paviešinsime.”

      https://alkas.lt/2012/10/27/del-tautininku-prasymo-panaikinti-rinkimu-rezultatus-lvat-yra-kitos-nuomones-nei-vrk-seimo-valdyba-bei-prezidente/

      Atsakyti
  25. dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com says:
    13 metų ago

    Stai ka manau apie rinkimus (tikriau balsavimus). Taigi manau, kad isrinktas Seimo nariu yra tas, kuris gavo daugiausiai balsu, kai nera AFIOROS, tai yra kai nera suklastotu negaliojanciu biuleteniu. Kai ju yra, o dazniausiai taip ir yra (kokia geda!), tai Seimo nariu isrenkamas tas, kuris turi daugiau nesuklastotu balsu uz antra vieta uzemusi, sudejus pastarojo nesuklastotus balsus su NEGALIOJANCIAIS.
    Tai yra Seimo nario balsai > antra vieta uzemusio + negaliojantys balsai.
    Kitu atveju yra aiskus NEAPIBREZTUMAS kas laimejo, taigi rinkimai turi buti pakartoti!

    Taigi ka matau 12-koje apygardu?
    Zirmunu Nr4. V.P. Andriukaicio 8449 balsai yra maziau nei V.A.Abramikienes 7788 balsai plius 758 negaliojantys balsai;
    Senamiescio Nr 2 A.Anusausko 6925 balsai < P.Austreviciaus 6080 balsus + 1696 negal. b.
    Traku-Elektrenu Nr 58 D.Mikutienes 6340 balsai < J.Liesio 5902 b. + 483 negaliojantys.
    Nevezio Nr 26 P.Narkeviciaus 6404 balsai < J.Dautarto 5690 b. + 962 negaliojantys.
    Baltijos Nr 20 R.Paliuko 5355 balsai < A.Sulco 5287 b. + 579 negaliojantys.
    Kauno-Kedainiu Nr 65 R.Popovienes 6576 balsai < V.Gedvilo 5994 . + 998 negaliojantys.
    Plunges-Rietavo Nr 35 J.Razmos 6676 balsai < M.Jurciaus 6622 + 407 negaliojantys.
    Alytaus Nr 30 J.Sabatausko 6246 balsai < K.Dauksio 5576 b. + 692 negaliojantys.
    Silutes-Pagegiu Nr 32 A.Skardziaus 6339 balsai < K.Komskio 6169 b. + 807 negaliojantys.
    Ukmerges Nr. 61 J.Veselkos 5237 balsai < uz L.Grauzinienes 4961 balsus + 646 negaliojantys.
    Birzu- Kupiskio Nr48 A.Zaltinio 6331 balsai < R.Vagino 5857 b. + 586 negaliojantys.
    Pajurio Nr22 P.Zeimio 6194 balsai < G.Krasauskienes 6149 b. + 784 negaliojantys.

    Taigi aiskiai matau afiora virsijancia visas normas 12-koje apygardu, o jei prideti dar ta, kurios rezultatus jau panaikino…..tai turesime 13 aferistiniu apygardu, kurius rezultatai PRIVALO buti panaikinti!!!

    Dar ka matau, kad Kauno kaimiskoje apygardoje su 19,19 procentu Drasos Kelio partija nugalejo visas sistemines stagnacines partijas, rijusias biudzeto pinigus. Tai nemazai, ka jau ir bekalbeti. Jeigu turetu si partija savo partines strukturas visoje Lietuvoje, tai gautume ispudinga politine jega. Taciau aisku….be pinigu to nepadarysi….o ju nauja partija ir neturi. Taigi rinkimuose nugalejo pinigai, taip kaip buvo, taip ir liko.

    Matau, kad Kauno miesto apygardos pareme Drasos Kelia ir dave jam antra arba trecia vieta, pirmoje TS-LKD.
    Taigi DK aiskiai padare strategine klaida priespastatydama savo kandidatus pries TS-LDK kandidatus, nes is karto norejo susikauti su stipriausiaja! ir dar nesitrenirave politikoje.
    Taciau po musio kulokais nesimosikuojama. Taciau is kitos puses….ir kito kelio NETUREJO, nes TS-LKD savo kandidatus turejo, kaip manau, visose apygardose. Taigi musio isvengti neturejo sanso.

    Atsakyti
  26. Lietuvis says:
    13 metų ago

    Nereiktųsupriešinti politinio ir kultūrinio darbo, tačiau reiktų susidėlioti prioritetus. Akivaizdu, kad politinėmis priemonėmis šiuo metu mes savvo tikslų pasiketi negalime. Tai akivaizdžiai parodė jau kelinti rinkimai iš eilės. Egzistuojanti politinė ir maasinių informacijos priemonių sistema kaip matėme puikiausiai sugeba neutralizuoti bet kokias tautines idėjas, jas sukompromituoti. Mes matėme, kad ir patys neordinariškiausi įvykiai  – Garliavos įvykiai – netapo esminių pokyčių mums norima kryptimi katalizatoriumi. O juk atrodytų buvo pajungtos visos įmanomos priemonės: įvykiai Garliavoje buvo nušviesti visose masinėse informacijos priemonėse, informacija buvo prieinama visiems norintiems su ja susipažinti.Atrodytų valdžios veiksmų neteisingumas tturėjo būti suvokiamas daugeliui. Nepaisant to, tai nedavė jokių rezultatų. Tai reiškia, kad režimas turi nepalyginamai didesnes galimybes manipuliuoti žmonių sąmone nei mes manom. Todėl ir ateityje nereiktų turėti iliuzijų, kad kokie nors atrodytų aikivaizdžiai pavyzdžiui antitautiniai antilietuviški veiksmai iššauks visuomenės pasipiktinimą ir tai taps šansu tautiškai nusiteikusioms jėgoms siekti valdžios. Tai iliuzija. Žinoma tai nereiškia, kad mes turim atsisakyti idėjos turėti savo žmoniųvaldžioje. Tačiau to galime pasiekti ir nebūtinai vien tik dalyvauddami rinkimuose per savo partiją. Neabejoju, kad patriotiškai nusiteiskusių lietuvių yra daugelyje partijų. Juos reikia palaikyti. Dėkim pastangų turėti savo žmonių visose valdžios grandyse, visose partijose, net ir toje pačioje Lenkų rinkimų akcijoje. Griaukim tas struktūras iš vidaus. Tai viena veikimo kryptis. Kita – pozityvi – žmonių sąmonės keitimas. Mano manymu šiuo metu aktualiausias uždavinys – nauja Liettuvoss istorijos sintezė, baltiškosios savimonės pagrrindu. Tai mano manymu realiausia, ką mes pozityviai šiuo metu galime padaryti. Kaip to pasiekti? Maanu, kad nerealu, kad artimiausiu metu passirodytų vieno žmogaus parašyta Lietuvos istorija iš balttiškosios perspektyvos. Net jei toks darbas ir paasirodytų maža tikimybės, kad jis būtų priimtas visuomenės daugumos. Todėl tokio darbas turėtų būti mokslininkųkolektyvo vaisius. Manau, kad viskas turėtų prasidėti nuo paties kukliausio kad ir kelių mokslininkų susiėjimo, pradinio pasikalbėjimo, bet pasikalbėjimo ne šiaip, o būtent konkrečiu tikslu – Lietuvos istorijai parašyti. Kiek reikėtų tokių susitikimų nesvarbu – kad ir šimtto, bet svarbu pradėti. Tokių susittikimųrezultatas būtų naudingas įvairiais požiūriais – gal būt jų metu gimtų nauja pozityvi lietuvių tautos ideologija.

    Atsakyti
    • Kemblys says:
      13 metų ago

      “…nauja Liettuvoss istorijos sintezė, baltiškosios savimonės pagrrindu…”

      “prioritetus, Egzistuojanti politinė ir maasinių informacijos, sistema, neutralizuoti, idėjas, sukompromituoti, neordinariškiausi, katalizatoriumi…………………………”

      Jei būtum menininkas, tai įsivaizduoju ką naudotum rudai spalvai išreikšti………….

      Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      13 metų ago

      Lietuviškumo, lietuvinimo ir pan. idėjos bei dalykai turi būti savaime suprantamu dalyku, kurį galima tik puoselėti, bet jo negalima peržengti, o kada kasdieniu diskusijų, pokalbių ir darbo dalyku taps ekonomika, tada tautininkams pradės sektis.
      Nes dabar, matyt, rinkėjams yra lietuviškumas savaime suprantamas dalykas, o tautininkai ekonomikoje yra silpni, dėl ko tautininkai rinkėjų ir nesudomina.
      Apie tai kalbėjau dar iki rinkimų ir iki partijos atkūrimo.
      Betgi nepaklausėte.
      Tai ir imkite derlių savo nepamatuoto elgesio, “tautininkai”.

      Atsakyti
  27. Gi St says:
    13 metų ago

    Gerbiamas Gintarai Songaila, ačiū už gražų ir idėjinį straipsnį. Deja, idėja Lietuvoje dažnai laikoma ligotumo požiūriu, nes minia linkusi prilyginti visus savo mentalitetui. Todėl nesistebėkime, kad pilkieji renka patį pilkiausiąjį. o demokratija tampa stabdžiu į Tiesą.

    Atsakyti
  28. Gin-Dia says:
    13 metų ago

    Gerbiamas Gintarai Songaila, ačiū už gražų ir idėjinį straipsnį. Deja, idėja Lietuvoje dažnai laikoma ligotumo požiūriu, nes minia linkusi prilyginti visus savo mentalitetui. Todėl nesistebėkime, kad pilkieji renka patį pilkiausiąjį ir demokratija tampa stabdžiu į Tiesą.

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      13 metų ago

      Jūsų svetainėje pirmas žodis yra užrašytas klaidingai: reikia rašyti pasiųsiu (nuo žodžio siųsti – siuntė, o ne pasiūsiu, kuris yra nuo žodžio siūti).

      Atsakyti
      • tikras lietuvis says:
        13 metų ago

        P.S.
        iš jūsų svetainės pasiskolinau nuorodą apie G.Venclauskaitės propaguojamą sportą – tai tikrai įtaigu ir naudinga visiems.
        http://www.youtube.com/watch?v=M4t5QJZ-w08&feature=plcp

        Atsakyti
      • Gin-Dia says:
        13 metų ago

        Dėkui, klaidelę tikrai ištaisysime.

        Atsakyti
  29. tikras lietuvis says:
    13 metų ago

    Užsieniečiai vertina Lietuvoje įvykusius rinkimus:
    http://www.balsas.lt/naujiena/627999/uzsienio-ziniasklaida-skurdziausia-europos-nacija-isvaike-a-kubiliaus-vyriausybe
    Pastebėkim: JIE TEISINGAI SAKO – MŪSŲ EKONOMIKA TOKIA, KAD ŽMONĖS SKURSTA (dėl ko ir bėga į užsienius).
    TODĖL TAUTININKŲ POLITIKŲ KASDIENINĖ DUONA TURI BŪTI – MINTYS, DISKUSIJOS, POKALBIAI APIE EKONOMIKĄ.

    Atsakyti
    • Valdas says:
      13 metų ago

      Manau kad tautininkai ir visi Lietuvos patriotai turi telktis ir išmintingai ginti Lietuvos žemę nuo svetimšalių pirklių, kai klastingi politikai pavertė ją pigia preke užsieniečiams.
      Nežinia kada pavyks atstatyti du dešimtmečius naikintą ūkį, bet tautos žemių gėdingi praradimai gali prasidėti jau po pusantrų metų.
      Lietuvių bendruomenė, naudojant sukčių priemonę pinigus, virsta klajoklių tauta. Prasidėjo viskas nuo sodybų tuštėjimo laikmečio. Dabar jau ir visa Lietuva tapo tuštėjanti. Tai yra didžiausias pavojus.
      Pulkan broliukai ir sesutės. Pulkan telkimės ginti Lietuvos žemę nuo sukčių.

      Atsakyti
  30. Pensininkas says:
    13 metų ago

    Seniai pastebėjau, kad patekęs Seiman žmogus, išskyrus Puteikį ir dar kelis, pasikeičia ant 150-170 laipsnių. Tas pats atsitiko ir su V.Vasiliausku. Buvęs aršus antivalstybininkas, spausdinęs Lietuvos žiniose valstybininkų valstybės užvaldymo schemą (struktūrą) su Januška, Dabašinsku, Vaišnoru, Markevičiumi, Ladyga…, pats tapo valstybininku ir jam jau nebeatrodo, kad Degutienės liudijimas apie valstybės užvaldymą yra svarbus. O reikėjo jam prieš antrą tūrą į tą faktą reaguoti ne kaip į Nako juodąsias technologijas, o kaip į realų faktą su kuriuo, jie atėję į Seimą nesitaikstis ir informuos visuomenę, nes jie nėra “pakabinti” kaip Degutienė ar Kubilius. Apdergė kokia tona antistemininų gretas, kurie nuo to šudo plausis ne vieną mėnesį.

    Atsakyti
  31. Rytas says:
    13 metų ago

    KĄ SISTEMINIAI PRIDIRBO :
    http://www.smm.lt/svietimo_bukle/docs/Lietuvos%20svietimas%20skaiciais%202012_Bendrasis%20ugdymas.pdf
    8 puslapis:
    5–19 metų emigravusių (deklaravusių
    išvykimą) vaikų ir jaunuolių
    skaičius

    2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 ES-27
    2655 2151 2412 2651 2968 10352 7337 n. d.
    Per 7 metus ištremta (emigravo) 32 tūkst. vaikų

    Palyginimui duomenys:
    http://www.komisija.lt/lt/body.php?&m=1176284239
    Iš viso 1941–1952 m. iš Lietuvos buvo ištremta apie 135 500 žmonių. 1945-1952 m. į tremtį išvežta daugiau kaip 32 tūkst. lietuvių vaikų.

    Atsakyti
    • zemaiciu zydas says:
      13 metų ago

      o kad zinotumet kiek ju emigravo nedeklaravusiu! 🙂

      Atsakyti
  32. pagarba says:
    13 metų ago

    Songailai. Ačiū už Jūsų pilietinę poziciją.

    Atsakyti
  33. Gintautas says:
    12 metų ago

    Zmones turi prabusti, ar isileisime globaline vergove.

    Atsakyti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Naujienos

Plyni kirtimai
Gamta ir ekologija

Aplinkos ministerija Vyriausybei pateikė Miškų įstatymo pakeitimus

2025 05 24
Degiklių bandymai Lietuvos energetikos institute
Lietuvoje

Lietuvos mokslininkai kuria naują technologiją, galinčią pakeisti stiklo pramonę

2025 05 24
Pilietiškumo egzamino nugalėtojai 2025
Lietuvoje

Apdovanoti tvirčiausias žinias parodę Pilietiškumo egzamino nugalėtojai

2025 05 24
Pinigai | Pixabay nuotr.
Lietuvoje

Savivaldybių aplinkai gerinti paskirstyta 16 mln. eurų

2025 05 23
G. Paluckas lankosi Moldovoje
Lietuvoje

G. Paluckas: Lietuva tiki europine Moldovos ateitimi

2025 05 23
Jono Basanavičiaus gatvė
Lietuvoje

Atnaujinama sostinės J. Basanavičiaus gatvė

2025 05 23
Klaipėda
Lietuvoje

Klaipėdoje atsiras dar 500 automobilių statymo vietų

2025 05 23
Karolis Aleksa ir Teo Frankenas
Lietuvoje

Lietuvoje vieši Belgijos gynybos ministras

2025 05 23

SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • skt. apie Geologai tyrė Šakių žemę: ledynų pėdsakai, kopos ir ledynmečių ežerai
  • trims pliusams apie G7 šalys suvienija spaudimą Rusijai: griežtesnės sankcijos ir nauji įsipareigojimai dėl Ukrainos
  • Zigmas Vaišvila apie Z. Vaišvila. Bailių valdžia ir kapų tyla dėl NT referendumo
  • Zigmas Vaišvila apie Z. Vaišvila. Bailių valdžia ir kapų tyla dėl NT referendumo

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • Technologijos keičia televizoriaus žiūrėjimo įpročius
  • Kepsninėms nėra prasto oro
  • Aplinkos ministerija Vyriausybei pateikė Miškų įstatymo pakeitimus
  • Neišgeriantiems reikiamo vandens kiekio siūloma išeitis

Kiti Straipsniai

VRK 2025-05-22

Z. Vaišvila. Bailių valdžia ir kapų tyla dėl NT referendumo

2025 05 23
Pinigai

Svarbiausi viešieji pirkimai – tik su kaštų ir naudos analize

2025 05 23
Dainius Radzevičius

Žurnalistų etikos inspektoriumi siūloma skirti D. Radzevičių

2025 05 22
Pinigai | Pixabay nuotr.

Seimas ėmėsi svarstyti mokesčių pakeitimus, tarp jų ir NT mokestis

2025 05 22
VRK atsisakė registruoti referendumo dėl nekilnojamojo turto neapmokestinimo iniciatyvą

VRK atsisakė registruoti referendumo dėl nekilnojamojo turto neapmokestinimo iniciatyvą

2025 05 22
Daugiabučiai

Vyriausybė pritarė NT mokesčio pakeitimams

2025 05 21
Daugiabutis

NT įstatymo pataisų projektą Seimas grąžino tobulinti

2025 05 20
Biudžetas, mokesčiai | lrv.lt nuotr.

Seimui pristatyti mokesčių pakeitimai

2025 05 20
Vėjo jegainės | enmin.lrv.lt nuotr.

Seimas pritarė tolimesniam jūrinio vėjo energetikos vystymui

2025 05 16
Zigmas Vaišvila | Alkas.lt nuotr.

Signataras Z. Vaišvila reikalauja VRK veiklos skaidrumo ir teisingumo

2025 05 16

Skaitytojų nuomonės:

  • skt. apie Geologai tyrė Šakių žemę: ledynų pėdsakai, kopos ir ledynmečių ežerai
  • trims pliusams apie G7 šalys suvienija spaudimą Rusijai: griežtesnės sankcijos ir nauji įsipareigojimai dėl Ukrainos
  • Zigmas Vaišvila apie Z. Vaišvila. Bailių valdžia ir kapų tyla dėl NT referendumo
  • Zigmas Vaišvila apie Z. Vaišvila. Bailių valdžia ir kapų tyla dėl NT referendumo
  • +++ apie G7 šalys suvienija spaudimą Rusijai: griežtesnės sankcijos ir nauji įsipareigojimai dėl Ukrainos
 
 
 
 
 
Kitas straipsnis
Ekspertai.eu paskelbė sensacingus Seimo pirmininkės I.Degutienės pasisakymus apie valstybės užvaldymą (audio, video)

I.Degutienė neigia Darbo partijos kaltinimus, A.Kubilius sudarė darbo grupę pažeidimams rinkimuose stabdyti

Sekite mus Feisbuke

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

Alkas.lt su Jūsų parama – už lietuvišką Lietuvą!

 fs22 mods | ket testai | Farming Simulator 25 mods | Inbank vartojimo paskolos | FS25 | fs25 mods | DARBO SKELBIMAI | lėktuvų bilietai

 

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai