Praėjusių metų vasarą pradėtos procedūros įsigyti nacionalinės svarbos objektą – šiuolaikinį laivą, kuris bus naudojamas teršalų likvidavimo bei žmonių gelbėjimo operacijoms, sėkmingai tęsiasi. Projekto eigoje žengtas dar vienas svarbus žingsnis – pasirašyta projekto finansavimo sutartis tarp Centrinės projektų valdymo agentūros ir Lietuvos kariuomenės. Laivo įsigijimo procesą administruojanti Aplinkos projektų valdymo agentūra (APVA) nedelsdama pradėjo rengti bei derinti pirkimo dokumentus.
„Džiaugiamės ir didžiuojamės, kad šis strateginės svarbos uždavinys – tobulinti teršalų likvidavimo jūroje sistemą, įsigyjant šiuolaikinius standartus atitinkantį laivą, patikėtas mūsų agentūrai. Turime ilgametę patirtį ir dėsime visas pastangas, kad šis procesas būtų kuo efektyvesnis ir skaidresnis“, – sako APVA direktorius Gvidas Dargužas.
Karinių jūrų pajėgų laivas bus naudojamas žmonių paieškos, gelbėjimo užduotims vykdyti, teršalų, cheminių medžiagų išsiliejimo incidentų likvidavimo darbams, gaisrų gesinimui, kitų laivų parplukdymui avarijos atveju. Taip pat, pagal poreikį, būtų teikiama pagalba ir kitoms valstybės ar savivaldybių institucijoms.
„Šis projektas – itin svarbus žingsnis stiprinant Lietuvos karinių jūrų pajėgų gebėjimus ir visos valstybės saugumą jūroje. Naujasis teršalų likvidavimo bei žmonių paieškos ir gelbėjimo laivas leis greičiau ir efektyviau reaguoti į nelaimes, užtikrinti žmonių saugumą bei sumažinti taršos daromą žalą aplinkai. Tai ilgalaikė ir tvari investicija ne tik į mūsų pajėgumus, bet ir į žmonių gyvybių bei gamtos apsaugą“, – sako Karinių jūrų pajėgų vadas jūrų kapitonas Tadas Jablonskis.
Šiuo metu teršalų likvidavimo ir gelbėjimo operacijas Baltijos jūroje atliekantis laivas „Šakiai“, pastatytas dar 1987 m., nebeatitinka šiandieninių poreikių. Mažas laivo greitis, ribotas manevringumas, naujausių tendencijų neatitinkanti įranga neužtikrina efektyvaus operacijų vykdymo.
Parengta pagal Aplinkos projektų valdymo agentūros pranešimą
ŽMONIŲ MEDICINOS EKSPERIMENTAS: mRNR injekcijos yra PAVOJINGIAUSIAS nereguliuojamas, neišbandytas, nepatvirtintas „vaistas“, kada nors panaudotas amerikiečiams sirgti ir žudyti.
mRNR pagrindu sukurtos Covid-19 vakcinos nebuvo sukurtos, pagamintos ar platinamos pagal tradicines vaistų patvirtinimo sistemas Jungtinėse Valstijose. Vietoj to, jos buvo prieinamos pagal Ekstremalaus naudojimo leidimą (EUA) ir Visuomenės pasirengimo ir ekstremalių situacijų parengties (PREP) įstatymą – teisines priemones, iš pradžių sukurtas cheminėms, biologinėms, radiologinėms ir branduolinėms (CBRN) ekstremalioms situacijoms. Šios sistemos buvo sukurtos situacijoms, panašioms į karą ar teroristinius išpuolius, susijusius su masinio naikinimo ginklais, o ne įprastam visuomenės sveikatos vaistų kūrimui. Taigi, ar turėtume PLANDEMICIJĄ priskirti teroristiniam išpuoliui?
EUA ir PREP įstatymo sistema – COVID-19 mRNR vakcinos buvo sukurtos, pagamintos ir platinamos pagal skubios pagalbos naudojimo leidimą (EUA) ir PREP įstatymą – teisines struktūras, skirtas karo meto ar su terorizmu susijusioms ekstremalioms situacijoms, o ne standartiniam civilių vaistų patvirtinimui ar reguliuojamiems klinikiniams tyrimams.
Reguliavimo priežiūros nebuvimas – skirtingai nei įprastiems medicinos produktams, EUA/PREP įstatymo atsakomosioms priemonėms netaikomi jokie vykdytini reikalavimai dėl reguliavimo priežiūros, saugos bandymų, klinikinių tyrimų ar sistemingo duomenų rinkimo. Bet kokie gamintojų atliekami tyrimai ar ataskaitų teikimas yra savanoriški.
Jokios atsakomybės ar atskaitomybės – pagal PREP įstatymą gamintojams, platintojams ir administratoriams suteikiamas platus teisinis imunitetas, o tai reiškia, kad net ir atsiradus saugos signalams ar įvykus žalai, jokia teisinė atsakomybė netaikoma tol, kol galioja nepaprastosios padėties deklaracija (šiuo metu pratęsta iki 2029 m.).
Teiginių apie „saugų ir veiksmingą“ negaliojimas – kadangi EUA nerenka moksliškai pagrįstų duomenų apie saugumą ar veiksmingumą, o produktai niekada nebuvo patvirtinti neskubios pagalbos atvejais, teiginiai apie COVID-19 mRNR vakcinos veiksmingumą ir saugumą negali būti grindžiami reglamentuotais moksliniais standartais.
mRNR vakcinos nebuvo teisiškai reglamentuojamos vaistų patvirtinimo ar gamybos procese
EUA kelias nėra vaistų patvirtinimo proceso dalis, kaip aiškiai nurodyta 2009 m. Medicinos instituto leidinyje. Jis niekada nebuvo sukurtas siekiant įrodyti produkto saugumą ar veiksmingumą, o greičiau siekiant paspartinti prieigą prie medicininių atsakomųjų priemonių ekstremalių situacijų metu. PREP įstatymas dar labiau apsaugo visas susijusias šalis – gamintojus, platintojus ir sveikatos priežiūros paslaugų teikėjus – nuo su šiais produktais susijusios teisinės atsakomybės. Kartu šie mechanizmai leidžia produktams pasiekti visuomenę, neatitinkant standartų, kurie paprastai keliami vaistų kūrimui, tvirtinimui ar priežiūrai.
Covid vakcinų gamybos sutartys buvo sudaromos pagal Pentagono kitų sandorių sutartis (OTA) – karinio stiliaus viešųjų pirkimų sutartis, naudojamas siekiant apeiti įprastinę priežiūrą ir paspartinti technologijų diegimą. Šios sutartys pagal savo pobūdį yra atleistos nuo civilinių reguliavimo sistemų.
Reguliavimo priežiūros trūkumas
Pagal šią sistemą nebuvo teisiškai įpareigojančio reikalavimo :
Klinikiniai tyrimai, atlikti pagal FDA arba tarptautinius standartus
Institucinės peržiūros tarybos (IRB) priežiūra siekiant apsaugoti žmones
Sistemingas saugumo ar veiksmingumo duomenų rinkimas ir skelbimas
Reguliuojamųjų patikrinimų arba gamybos standartų laikymosi
Bet kokie tyrimai, bandymai ar duomenų rinkimas buvo savanoriški ir visiškai kontroliuojami gamintojų. Todėl teiginiai apie saugumą ir veiksmingumą buvo pagrįsti reklaminiais teiginiais, o ne teisiškai patvirtintais moksliniais įrodymais.
Poveikis saugumui ir atskaitomybei
Kadangi EUA ir PREP įstatymo nuostatos apsaugo visas šalis nuo atsakomybės, nėra vykdytinos prievolės tirti saugos signalus, stebėti nepageidaujamus reiškinius ar koreguoti produkto diegimą remiantis naujais duomenimis. Net jei atsiranda žalos įrodymų, joks gamintojas ar platintojas negali būti teisiškai atsakingas, kol galioja PREP įstatymo deklaracija.
Tai kelia rimtų klausimų apie tai, kaip reguliavimo institucijos, sveikatos apsaugos pareigūnai ir žurnalistai aptaria vakcinas nuo COVID-19. Šių produktų apibūdinimas kaip „saugių ir veiksmingų“ ignoruoja faktą, kad jie niekada nebuvo teisiškai reglamentuojami vaistų kūrimo procese. Be to, PREP įstatymo galiojimas šiuo metu galioja iki 2029 m. gruodžio mėn. , o tai reiškia, kad ši sistema liks galioti, nebent HHS sekretorius ją atšauks.
Svarbiausi klausimai, vedantys į priekį
Norint sąžiningai spręsti šią problemą, reguliavimo institucijų ir visuomenės sveikatos institucijų reikėtų paklausti:
Kodėl pagal EUA buvo sukurti produktai, skirti kovai su ekstremaliomis situacijomis mūšio lauke, ir jie buvo skirti milijardams civilių gyventojų?
Kaip galima pagrįsti saugumo ir veiksmingumo teiginius be reglamentuotų tyrimų?
Ar mRNR produktai dabar turėtų būti tvirtinami tradiciniais būdais, neapimantiais EUA/PREP įstatymo?
Kodėl gavėjai nėra aiškiai informuojami, kad tai lieka nepatvirtintos avarinio naudojimo priemonės?
Apibendrinant galima teigti, kad Covid mRNR vakcinos apėjo standartinį teisinį ir reguliavimo vaistų patvirtinimo procesą. Jos lieka apsaugotos pagal karo meto nepaprastosios padėties nuostatas, todėl lieka neišspręstų klausimų dėl saugumo, veiksmingumo, atskaitomybės ir informuoto sutikimo. Įtraukite Infections.news į žymes , kad gautumėte naujausią informaciją apie inžinerines plandemas, kurias kariuomenė naudoja prieš civilius gyventojus, siekdama neteisėtai ir amoraliai kontroliuoti gyventojus.
newstarget.com/2025-08-31-mrna-jabs-most-dangerous-unregulated-untested-unapproved-drug.html