„Hostinger“ užsakovų skaičius perkopė 3 mln., o valdomų domenų – 5 mln. ribą. Kaip teigia „Hostinger“ vadovas Daugirdas Jankus, šį spartų augimą lemia dėmesys užsakovams ir jų poreikiams bei dirbtinio intelekto (DI) galimybių integravimas įmonės vystomuose produktuose. „Pasiekti pirmąjį milijoną užsakovų užtruko 17, antrajam reikėjo mažiau nei trejų, o trečiasis pasiektas kiek daugiau nei per metus. Net ir augdami tokiu mastu, nuolat bendraujame su užsakovais, kasdien stengiamės juos geriau suprasti, įsiklausyti į jų poreikius ir pasiūlymus bei kurti vis geresnius produktus ir paslaugas. Klientų atsiliepimai ir sėkmės istorijos įkvepia mus toliau siekti dar ambicingesnių tikslų“, – teigia D. Jankus.
Pasak D. Jankaus, pasaulinė rinka taip pat sparčiai keičiasi, pastebima tendencija, kad vis daugiau žmonių nori pradėti savo verslą, siekdami daugiau lankstumo ir nepriklausomybės. Todėl laisvai samdomų darbuotojų, solo verslininkų ir smulkių verslų skaičius visame pasaulyje nuosekliai auga. Jo teigimu, DI plėtra, leidžianti lengviau pradėti veiklą internete, neabejotinai dar labiau paspartins šį augimą.
Sparčiausiai užsakovų skaičius augo Pakistane ir Prancūzijoje
Bendrovės produktais ir paslaugomis naudojasi klientai iš daugiau nei 150 šalių. 2024-ųjų pirmą pusmetį daugiausiai aktyvių vartotojų fiksuota Indijoje, Brazilijoje, JAV, Indonezijoje ir Prancūzijoje. Į dešimtuką patenka Jungtinė Karalystė, Pakistanas, Ispanija, Meksika bei Kolumbija.
Jau kelerius metus iš eilės „Hostinger“ augimo dinamika išlieka panaši tiek išsivysčiusiose, tiek dar besivystančiose rinkose. Pavyzdžiui, sparčiausias užsakovų skaičiaus augimas 2024-ųjų pirmąjį pusmetį fiksuotas Pakistane, kur lyginant su tokiu pačiu laikotarpiu 2023-aisiais, klientų skaičius didėjo net 112 proc. Klientų bazė sparčiai augo ir Prancūzijoje, kur šis skaičius atitinkamai padidėjo 73 proc.
590 tūkst. užsakovų svetaines sukurti padėjo DI
„Hostinger“ klientai dažniausiai renkasi hostingo, domenų registravimo bei valdymo paslaugas. Vis daugiau klientų atranda ir „Hostinger“ vystomą interneto svetainių kūrimo įrankį „Hostinger Website Builder“. Pasitelkiant jį, 2024 metų pirmąjį pusmetį sukurta beveik 914 tūkst. interneto svetainių, iš kurių maždaug 590 tūkst. dienos šviesą išvydo pasitelkus DI galimybes.
Užsakovai su „Hostinger“ DI internetinių svetainių kūrimo įrankiu svetaines sugeneruoja greičiau nei per minutę, net ir neturėdami IT patirties. DI įrankiai taip pat geba sukurti interneto svetainės adresą, rašyti tinklaraščio įrašus ir padėti kuriant bei optimizuojant tekstinį turinį SEO reikmėms.
„Siekdami užtikrinti dar kokybiškesnį ir greitesnį užsakovų aptarnavimą, 2023 metų gegužę įdiegėme DI pokalbių asistentą. „Hostinger“ pokalbių asistentas kasdien išsprendžia beveik 5 tūkstančius klientų užklausų, su klientais bendraudamas 50 kalbų, o vidutinis jo atsakymo laikas siekia vos 20 sekundžių. Pokalbių robotas turi konkrečią informaciją apie kiekvieną produktą ir įrankį, todėl gali teikti tikslias, kiekvienam atvejui pritaikytas rekomendacijas“, – dalinasi D. Jankus.
„Hostinger“ buvo įkurta 2004 m. Lietuvoje. Joje dirba apie 900 darbuotojų. Paslaugų kokybę užtikrina 11 duomenų centrų, išsidėsčiusių Azijoje, Europoje, Šiaurės ir Pietų Amerikoje.
„Hostinger“ penkerius metus iš eilės pateko į sparčiausiai augančių Europos įmonių „Financial Times“ skelbiamą kasmetinį FT 1000 reitingą. Įmonių grupės konsoliduotos pardavimo pajamos 2023 m., lyginant su ankstesniais metais, didėjo 57 proc. – iki 110,2 mln. Eur. Nuosekliai auga ne tik bendrovės verslo rodikliai, bet ir prekės ženklo „Hostinger“ žinomumas – „Google Trends“ duomenimis, šiuo metu tai antras ieškomiausias hostingo paslaugų teikėjas pasaulyje.