Lietuvos automobilių kelių direkcija šiais metais planuoja pradėti tilto per Pyvesą bei šalia esančios beveik 12 km ilgio kelio Paliūniškis–Vabalninkas atkarpos tvarkymo darbus. Numatoma, kad sėkmingai pasibaigus šiuo metu paskelbtam darbų įgyvendinimo konkursui, tilto ir kelio atnaujinimas galėtų būti pradėtas šių metų pirmoje pusėje.
Projekto metu numatyta kapitališkai atnaujinti kelio Paliūniškis–Vabalninkas atkarpą nuo 9 km iki 20 km bei čia pat esantį tiltą per Pyvesos upę. Po atliktų darbų eismo dalyvių kelionės šiame regione taps ne tik saugesnės, bet ir patogesnės bei greitesnės.
Atnaujinti suplanuotos atkarpos važiuojamoji dalis bus rekonstruota ir išplatinta, po darbų kelią sudarys 2 eismo juostos skirtingomis kryptimis su kraštinėmis saugos juostomis, taip pat planuojama įrengti 1,5 m pločio kelkraščius. Vykdant projektą bus sutvarkytos kelio nuovažos bei sankryžos, autobusų sustojimo aikštelės su keleivių laukimo paviljonu, vandens pralaidos, melioracijos tinklai ir kt.
Taip pat numatyta atnaujinti ir šiame kelio ruože esantį tiltą per Pyvesos upę. Atnaujinant bus pakeista tilto danga, deformaciniai pjūviai, turėklai, įrengtos vandens surinkimo ir nuleidimo sistemos bei sutvarkytos laikančiosios tilto konstrukcijos.
„Tęsiame šalies kelių infrastruktūros atnaujinimo darbus. Šio projekto vykdymo metu ne tik pagerinsime svarbios susisiekimui kelio atkarpos būklę, bet atliksime ir tilto remonto darbus. Nuolat vykdome tiltų ekspertines apžiūras ir vertinimus, kurių metų blogos kokybės tiltų skaičius šalyje nuolat auga, todėl tiltų priežiūrai bei jų atnaujinimui skiriamo dėmesio nemažiname“, – sako Lietuvos automobilių kelių direkcijos Projektų valdymo grupės vadovas Gediminas Katinas.
Kelias Palūniškis–Vabalnininkas yra įtrauktas į Kelių direkcijos sudarytą reikalingų tvarkyti krašto kelių, kurių dangos plotis yra mažesnis arba lygus 5 m, sąrašą. Šis sąrašas yra sudaromas remiantis atskira metodika bei atliekamais kelių tyrimais.
Kelių direkcija, pasitelkdama modernią lazerinę įrangą, kasmet tiria valstybinės reikšmės kelių dangą ir jos būklę. Pagal surinktus duomenis ir atliktus dangos būklės indekso skaičiavimus, parenkama statybos rūšis ir kelių ruožai, kurie bus tvarkomi pirmiausia.
Nuolat vykdome tiltų ekspertines apžiūras ir vertinimus, kurių metų blogos kokybės tiltų skaičius šalyje nuolat auga, todėl tiltų priežiūrai bei jų atnaujinimui skiriamo dėmesio nemažiname“,
kurių metų blogos kokybės tiltų skaičius šalyje nuolat auga,
Net be gramatinių klaidų parašyti nesugeba. Ką kalbėti apie tiltą. Ir patys rašote, kad “blogos kokybės tiltų skaičius auga”. Čia pasigyrimas? Kontoroj nėra nė vieno tiltų specialisto. Todėl tiltai ir griūva.