Lapkričio 17–19 d. Ekonomikos ir verslo administravimo fakulteto „Tech Hub“ bendradarbystės erdvėje, Saulėtekio al. 9, Vilniuje, vyksiančio „Lietuvai 2050“ renginio dalyviai, konsultuodamiesi su patyrusiais profesionalais, ieškos būdų bendraamžiams papasakoti apie šalies ateitį.
Vyriausybės kanceliarija kartu su Vilniaus universitetu (VU) ir reklamos ir kūrybiškumo mokykla „The Atomic Garden“ siūlo Lietuvos aukštųjų mokyklų studentams iššūkį – per tris dienas nubėgti kūrybinį kelią ir pasiūlyti Lietuvos ateities vizijos „Lietuva 2050“ pristatymo kampaniją jaunimo auditorijai.
„Šiandienos studentai 2050 metais bus pagrindinis mūsų šalies kūrybinis variklis, kuris rūpinsis Lietuvos ateitimi.
Vizijoje atsispindi skirtingų prie jos kūrimo prisidėjusių žmonių ir jų grupių, tarp jų ir jaunimo, mintys.
Bus labai įdomu pamatyti, su kuriais vizijos „Lietuva 2050“ siekiais ir vertybėmis labiausiai tapatinasi studentai ir kaip renkasi jas pristatyti“, – sako už vizijos „Lietuva 2050“ rengimą atsakingas Ministrės Pirmininkės patarėjas strateginio valdymo klausimais Darius Žeruolis.
Kurti valstybės ateities vizijos komunikacijos kampaniją kviečiami įvairių studijų programų, bakalauro ir magistrantūros pakopų studentai.
Maratono dalyviai ieškos būdų, kaip sudominti Lietuvos ateities vizija bendraamžius, kurs kampanijos žinutę ir šūkį, siūlys vaizdinius sprendimus.
Trijų dienų renginyje vyks diskusijos su Valstybės pažangos tarybos nariais ir vizijos kūrėjais, bus skaitomi pranešimai apie komunikacijos tendencijas, rengiami ateities dizaino kūrybiniai užsiėmimai.
„Rengiant Lietuvos ateities vizijos „Lietuva 2050“ dokumentą aktyviai įsitraukė įvairių sričių ekspertai, tarp jų ir daug VU dėstytojų, taip pat ir valstybės piliečiai.
Dabar reikalingas veiklaus ir sumanaus jaunimo įsitraukimas bei dalyvavimas sumanymų maratone, rengiant šios vizijos viešinimo ir pranešimo visuomenei procesą.
Aiški ir visiems gerai suprantama valstybės pažangos strategija – svarbi Lietuvos ir jos visuomenės tvarios plėtros dalis“, – teigia VU partnerystės prorektorius dr. Artūras Vasiliauskas.
„Lietuva 2050“ komunikacijos sumanymų maratono dalyvius proceso metu lydės profesionalūs mentoriai, kurie dalysis savo patirtimi ir atsakys į kylančius klausimus.
Geriausių komunikacijos kampanijų autoriai bus įvertinti piniginiais prizais.
„Pilietiniai sumanymai – puiki terpė skleistis kūrybiškumui.
Vis dažniau reklamos ir komunikacijos industrijos atstovai stengiasi, kad jų kampanijos ne tik atkreiptų dėmesį, bet ir spręstų visuomenės iššūkius.
Taip prasmingos idėjos išties gali paversti pasaulį geresne vieta“, – tikina „The Atomic Garden“ mokyklos bendraįkūrėjis ir direktorius Aivaras Šičkus.
Lietuvos ateities vizija „Lietuva 2050“ yra vienas svarbiausių valstybės dokumentų – jis skirtas valstybės raidai apmąstyti ir ateities lūkesčiams suformuoti.
Komunikacijos sumanymų maratonu siekiama pristatyti Lietuvos ateities viziją jaunimo auditorijai, skatinti juos tvariai galvoti apie ateitį ir kurti inovatyvius sprendimus.
Registruoti komandas ar atskirus asmenis kviečiama iki lapkričio 6 d.: čia.
Daugiau žinių: čia.
ir įsteigė „Tech Hub“, „The Atomic Garden“, lietuvių kalbos nemokėdami?
ir įsteigė „Tech Hub“, „The Atomic Garden“, lietuvių kalbos nemokėdami?
„The Atomic Garden“ – užsieniečiai, iš kur? Sveiki atvykę! Lietuvių kalba nelengva, bet išmokti galima, jei noras yra.
Naudos prasme tuščias renginėlis jaunimui.
būtų ryšių pramonės atstovai lietuvių kalba. Skamba kvailai? O užsienietiškai skamba protingai, tiesa? Man tai ne.
O ar dar būna tiesiog darbuotojų, specialistų? Ar dabar jau vien tik ATSTOVAI?
Kas yra specialistas, žinome. Specialistas yra specialistas. Kas yra darbuotojas, žinome taip pat. Bet kuris (!), kuris darbuojasi, yra darbuotojas. Kas yra atstovas? Bet kas (!), turintis įgaliojimus atstovauti. Ačiū už dėmesį.