Netrukus bus sutvarkyta magistralinio kelio link Medininkų dalis. 3 km atkarpos remontą kairiojoje kelio pusėje atliks tvarios miestų ir infrastruktūros plėtros bendrovė „YIT Lietuva“. Pagal su Lietuvos automobilių kelių direkcija sudarytą sutartį, darbų vertė siekia 1,23 mln. eurų.
Per pietrytinę Lietuvos dalį besidriekianti magistralė tvarkomame ruože Vilniaus kryptimi turi daug plika akimi matomų pažaidų ir temperatūrinių deformacijų. Tai blogina eismo sąlygas kelyje ir didina eismo įvykių tikimybę. Defektai bus pašalinami važiuojamoje dalyje, viešojo transporto sustojimo aikštelėse, greitėjimo–lėtėjimo juostose įrengiant naują asfalto dangą.
„A3 magistralė yra vienas pagrindinių įvažiavimų į Vilnių, todėl tinkamos šio kelio būklės užtikrinimas yra itin svarbus saugiam ir efektyviam susisiekimui automobiliais su sostine. Keliu važiuoja ne tik daug lengvųjų, bet ir krovininių automobilių, todėl jo asfalto danga greičiau nusidėvi – reikalinga reguliari ir kokybiška kelio priežiūra ir remontas“, – sako bendrovės „YIT Lietuva“ vadovas Kęstutis Vanagas.
Pasienio link vedančiu keliu per parą vidutiniškai pravažiuoja daugiau kaip 15 tūkstančių automobilių. Magistralė yra svarbi sostinės susiekimui su pietrytine Lietuvos dalimi. Svarbu, kad A3 kelias veda į didžiausią ir techniškai geriausiai aprūpintą Medininkų pasienio kontrolės punktą, o Vilniaus prieigose palei remontuojamą kelią yra įsikūrę daug logistikos ir pramonės objektų.
Apskritai tuos tranzitinius krovininius automobilius, protingai galvojant derėtų pasienuose užvaryti ant geležinkelio platformų ir per Lietuvą pervežti geležinkeliu, pvz., tai padarius Šeštokuose traukiniu per Alytų iki Medininkų pasienio arba atvirkščiai iš Medininkų iki Šeštokų, taip pat daryti ir kitomis kryptimis. Taip būtų ženkliai sumažėtų tų automobilių daroma tarša, eismas keliuose ir t.t. Ar ministerijos, verslas skaičiavo tokios fiks idėjos galimybes?