Reklamos stendai – populiari ir noriai verslininkų renkama reklamos forma. Naujų klientų pritraukimas ir galimybė užmegzti vertingus verslo ryšius – tai tik dalis tokios reklamos privalumų. Norėdami būti sėkmingi, turite parodyti savo geriausią pusę. Nenuostabu, kad reklamos stendo pasirinkimas turi būti apgalvotas sprendimas.
Štai populiariausios reklamos stendų formos ir jų privalumai:
- reklaminės sienelės – dydžių asortimentas labai platus. Šis sprendimas leidžia
surengti gana didelę erdvę ir neformalius pokalbius po reklamuojamo prekės ženklo vėliava.
- roll – up stendai– tai paprasčiausias ir patogiausias stendo įrangos elementas.
Reklaminius rulonus galima nesunkiai išlankstyti, suvynioti ir transportuoti.
Dėl patvarių medžiagų jie gali būti naudojami daugelio renginių metu.
- lankstinukų stendai – geras priedas prie bet kokio tipo stendų, o tuo pačiu
patogiausia lankstinukų ir kitos spausdintos reklaminės medžiagos platinimo forma.
- tekstilės stendas – reklamos grafika ant tekstilės tikrai padarys visą žinutę
patrauklesnę.
Mažas ar didelis stendas?
Be dydžio, estetika taip pat vaidina svarbų vaidmenį. Net ir nedidelis stendas, surengtas su idėja ir konkrečia žinute vartotojui bus pastebimas. Tačiau negalima neigti, kad dideli stendai turi kur kas daugiau privalumų: pritraukia potencialių verslo partnerių dėmesį, tampa atpažįstamu orientyru, o galiausiai – pritraukia vartotojus.
Platus stendų pasirinkimas suteikia galimybę pasirinkti unikalų ir išskirtinį dizainą. Tai gali būti vienkartiniai skydai ir daugkartinio naudojimo moduliai.
Kūrybingas požiūris į reklamos dizaino projekto kūrimą leidžia dizaineriams įgyvendinti pačias drąsiausias idėjas. Kad reklama būtų efektyvi, būtina sukurti ryškų vaizdą, kuris sukeltų žmoguje emocinį atsaką.
Vidutinis stendo ar iškabos peržiūros laikas yra 5-7 sekundės, tad stendų gamyba ir dizainerių pasirinkimas atsakingas žingsnis nuo kurių priklauso jūsų reklamuojamos prekės sėkmė.
Šio dizaino tikslas – pritraukti potencialų vartotoją, tikslinę auditoriją, kuri ne tik susidomės, bet ir norės įsigyti prekę ar paslaugą. Stendai plačiai naudojami reklaminėse ir teminėse parodose, pristatymuose, konferencijose, naudojami aktyviai reklamai.
Yra dvi pagrindinės bet kokios reklamos užduotys:
- informavimas apie prekę ar paslaugą;
- teigiamo atsakymo apie prekę ar paslaugą formavimas, po kurio seka noras ją
įsigyti.
Gerai suprojektuotas stendas lengvai įgyvendins šias užduotis, atnešdamas naudos ir pelno jūsų prekės ženklui.