„Toyota“ pristatė naują „Hilux GR Sport“ – modelį, įkvėptą Dakaro ralio.
- GR Sport įrangos lygis yra aukščiausias „Toyota Hilux“ gamoje
- Dėl naujų specialių pakabos patobulinimų automobilis pasižymi dar geresniu veikimu ir valdymu
- Galingas 2,8 l darbinio tūrio variklis sukuria 204 AG ir 500 Nm sukimo momentą
- Įspūdingos automobilio galimybės leidžia tempti 3,5 tonos svorio priekabą ir vežti 1 tonos svorio krovinį
- Išskirtiniai GR išorės ir salono dizaino elementai
- Pasirodys atstovybėse 2022-ųjų vasarą
„Toyota Hilux“ modelis yra viena iš Dakaro ralio legendų, kuria važiuodami lenktynininkai tapo daugkartiniais sunkiausių pasaulio varžybų nugalėtojais. Sėkmė, kurią pasiekė „Toyota Gazoo Racing“ komanda ekstremaliose lenktynėse, įkvėpė sukurti „Hilux GR Sport“, kuris rikiuojasi šių pikapų gamos viršūnėje.
„Hilux GR Sport“ sukurtas taip, kad patrauktų aktyvų gyvenimo būdą išpažįstančių vairuotojų dėmesį. Šis modelis puikiai tinka nuotykių kupinoms kelionėms ir sportiniams iššūkiams.
Kad vairuoti būtų dar smagiau, kartu su naujuoju modeliu „Toyota“ pristatė ir pakabos patobulinimus. Jie suteikia didesnę kontrolę, geresnį sukibimą bei greitesnę reakciją į vairuotojo veiksmus. O išskirtiniai išorės ir salono elementai sustiprina automobilio patrauklumą.
Reikšmingi „GR Sport“ modelio patobulinimai, kurie buvo pristatyti drauge su naujuoju „Hilux“, lemia geriausias vairavimo savybes šio modelio istorijoje iki šiol. Visame pasaulyje pripažįstamos „keliavimo, kur akys veda“ bekele galimybės pasiekė naujas aukštumas dėl automatinio riboto praslydimo diferencialo ir „Active Traction Control“ sistemos. Pavyzdinį valdymą ir komfortą tradiciniuose keliuose užtikrina nauji pakabos patobulinimai bei triukšmus ir vibracijas slopinančios priemonės.
„Toyota Hilux“ užsitarnavo legendinę reputaciją dėl savo tvirtumo ir patikimumo. Tai visiška tiesa kalbant ne tik apie mūsų sportinį automobilį, bet ir apie masinės gamybos modelius, kaip antai „GR Sport“.
Naujasis modelis įkvėptas mūsų ikoniškųjų Dakaro ralio bolidų. Jis į naujas aukštumas pakelia vairavimo potyrius, nesvarbu, ar kalbame apie važiavimą keliu, ar bekele. Kartu jis puikiai atspindi mūsų lenktyninių automobilių dvasią ir atneša dalelę Dakaro ralio vairuotojams visame pasaulyje“, – sako Naseras Al-Atjahas (ناصر العطية), „Toyota Gazoo Racing“ komandos pilotas, daugkartinis pasaulio „Cross-Country“ čempionas bei triskart Dakaro ralio nugalėtojas.
Iš naujo sureguliuota pakaba
Esminis atnaujintos pakabos sistemos patobulinimas – nauji vienvamzdžiai amortizatoriai bei naujosios spyruoklės automobilio priekyje. Dėl vienvamzdžių amortizatorių konstrukcijos ypatumų padidėjusi stūmoklių eiga užtikrina geresnį amortizavimą, greitesnį atsaką ir geresnį šilumos išsklaidymą. Drauge jis leidžia išlaikyti amortizatorių viduje cirkuliuojančios alyvos darbinę kokybę net važiuojant ypač sunkiomis sąlygomis.
Buvo sutvirtintos priekinių amortizatorių spyruoklės, be to, tiek jos, tiek amortizatoriai nudažyti raudona spalva, išskiriančia ir pabrėžiančia ypatingą „Hilux GR Sport“ charakterį. Prie visų šių pokyčių prisideda jau anksčiau sykiu su naujuoju „Hilux“ pristatytos pakabos naujovės, tarp kurių – ir patobulintos galinės lingės, ir naujos pakabos įvorės. Viso to rezultatas – pasitikėjimą keliantis patikimumas, esant sudėtingoms vairavimo sąlygoms.
Palyginti su standartiniu „Hilux“, šie patobulinimai atnešė ypatingų valdymo charakteristikų pokyčių, įskaitant automobilio elgesį pasukus vairą, važiavimą judant tiesiai ar plokščiais paviršiais bei užtikrintą riedėjimo ir užpakalinės pakabos sukibimo pojūtį.
Naujovės prisideda ir prie važiavimo komforto: patobulinimai leidžia akimirksniu slopinti aukšto dažnio vibracijas ir pagerina amortizavimo savybes, tad galima kontroliuoti kėbulo judėjimą ir sušvelninti jam tenkančius smūgius.
Be galios kompromisų
„GR Sport“ versiją į priekį varo galingas „Hilux“ 2,8 l darbinio tūrio variklis, kuris gamoje buvo pristatytas 2020-aisiais. Variklis sukuria 204 AG/150 kW galią ir 500 Nm sukimo momentą, veikdamas suporuotas su šešių laipsnių automatine pavarų dėže.
Ekskliuzyvus „GR Sport“ modelis siūlomas kaip „Double Cab“ (dvigubos kabinos) versija, be to, jis perėmė įspūdingas „Hilux“ krovinio vežimo charakteristikas, kurios yra geriausios segmente. Šis modelis gali pavežti 1 toną krovinio ir patempti priekabas, sveriančias iki 3,5 tonos.
Stilingos detalės
Išskirtinė automobilio salono ir išorės stilistika pabrėžia ypatingą „Hilux GR Sport“ charakterį. Juodos priekinės grotelės primena G raidę. Jų centre subtiliai įkomponuotas „Toyota“ vardas, ten, kur įprastai būna ženklo emblema. Ši paveldo įkvėpta detalė primena ketvirtosios kartos „Hilux“ ženklelį ant 1980-ųjų pradžioje išleisto modelio.
Galingą priekio dizainą sustiprina nauji didesni rūko žibintų apvadai. Žvilgsnį traukia 17 colių skersmens kontrastingos juodos spalvos ir šlifuoto metalo apdailos ratlankiai, ant kurių – „all-terrain“ tipo skirtingai dangai pritaikytos padangos.
Juodi tonai vyrauja ir ant durelių veidrodėlių, slenksčių, automobilio sparnų ir bagažinės rankenos. Jie suteikia kontrasto ryškiai raudonai naujų amortizatorių bei spyruoklių spalvai. Be to, ant automobilio pritaisytas ir „GR Sport“ ženklelis.
Automobilio kabinoje – naujos sportinės priekinės sėdynės iš juodos ir sintetinės verstos odos, puoštos raudonos spalvos akcentais ir siūlėmis. „GR Sport“ logotipas išsiuvinėtas ant sėdynių atlošų, grindų kilimėlių, automobilio variklio paleidimo mygtuko bei informacinio ekrano animacijos.
Vairuotojas galės pats rankiniu būdu keisti automatinės dėžės pavaras prie vairo įtaisytomis perjungimo svirtimis, o pagreitėjimas ir stabdymas valdomi sportiškais aliuminio pedalais. Salone vaizdą pagyvina anglies pluošto intarpai ir raudona dekoratyvinė linija, besitęsianti per visą prietaisų skydelį, taip pat mėlynos šviesos durų apšvietimas.
Naujasis „Hilux GR Sport“ Lietuvoje pasirodys 2022-ųjų vasarą.