Kiekvienas sąmoningas automobilio savininkas neretai elgiasi tarsi… paranojikas. Užuot nerūpestingai mėgavęsis transporto priemonės suteikiama laisve (juk automobilis suteikia spaaarnuuus!), šis, kaskart įsitempęs klauso, ar tik nepradės mylimas automobilis, užkurtas, leisti kokius nors keistus garsus ar kaip nors kitaip pranešti apie vieną ar kitą atsiradusį gedimą. Šiuo atveju problemos nepaisymas tikrai nėra išeitis. Priešingai: laiku pastebėjus automobilio gedimą, šio pašalinimas dažniausiai būna nesudėtingas, o ir piniginei neskausmingas. Problemą apleidus, galima prisidaryti kur kas rimtesnių bėdų. Gedimai, susiję su varikliu, dažną vairuotoją net nupurto: visi supranta, jog tai – menkas juokas. Tačiau viskas tampa kur kas paprasčiau ir nušvinta šviesesnėmis spalvomis, kai žinai, kur yra atliekamas profesionalus dyzelinių variklių remontas, diagnostika.
Kokie požymiai išduoda dyzelinių variklių „negalavimus“?
Dauguma automobilių savininkų nėra tik vairuotojai, besimėgaujantys komfortiška kelione iš taško A į tašką B. Šie, savo noru ar verčiami aplinkybių, domisi ir technine transporto priemonių charakteristika. Kažkada girdėtas ar skaitytas „simptomas“ gali išduoti ir apie variklio „ligas“, kurias, kaip minėjome, pastebėti reikėtų kaip įmanoma greičiau.
Žemiau pateikti požymiai, kurie, be kitų galimų automobilio problemų, signalizuoja ir apie galimus dyzelinių variklių gedimus. Jūsų dyzeliniam automobiliui yra reikalinga kuo skubesnė variklio diagnostika, jei pastebėjote, jog:
- akivaizdžiai išaugo sunaudojamo tepalo sąnaudos;
- esant vėsesniam orui, susiduriama su sunkumais užkuriant automobilį;
- nuolat mažėja aušinimo skysčio lygis;
- variklio darbas pasikeitė, tapo netolygus;
- variklio darbą lydi skardus, „metalinis“ garsas;
- padidėjo automobilio išmetamų dūmų kiekis;
- sumažėjo tepalo slėgis;
- jūsų automobilio stovėjimo vietą ženklina prilašėjusio tepalo dėmės;
- svyruoja variklio temperatūra.
Atlikus profesionalią kompiuterinę diagnostiką ir išanalizavus nustatytas klaidas, meistrai nuspręs, kokių tolimesnių veiksmų, norint pašalinti esamus gedimus bei grąžinti automobilį į prieš tai buvusią būklę, reikia imtis.
Dėl kokių priežasčių atsiranda dažniausiai dyzelinių variklių gedimai?
Taip, vieno ar kito gedimo priežastis gali būti įtakota ir dėl automobilio gamyboje dalyvavusių technikų „susimovimo“ ar natūralaus transporto priemonės susidėvėjimo, tačiau kur kas dažniau kaltinti reikėtų mūsų pačių aplaidumą ar netinkamą elgesį. „Dizrida“ meistrai išskyrė pagrindines priežastis, dėl kurių dažniausiai „negaluoja“ dyzelinių automobilių varikliai.
Taigi, rimtų problemų dyzeliniam varikliui pridaryti gali:
- laiku nepakeista ar netinkama parinkta, nekokybiška alyva;
- automobiliui tenkanti per didelė apkrova.
- automobilio variklio perkaitinimas.
- „nusispjovimas“ į didelį nuvažiuotų kilometrų skaičių bei būtinybę atlikti automobilio techninę apžiūrą.
- gretutinių „organų“ „ligos“ (turbinos, vandens pompos, kuro ar tepalo siurblio, kuro purkštukų gedimas, įtrūkęs pagrindinis paskirstymo diržas).
Sumažinti automobilio variklio gedimo tikimybę gali tik mūsų pačių sąmoningumas bei suvokimas, efektyviausia prevencinė priemonė – reguliariai atliekama automobilio techninė patikra.
Kaip „gydomas“ „sunegalavęs“ dyzelinių automobilių variklis?
Priklausomai nuo to, kokio pobūdžio dyzelinio variklio gedimas atsiradęs bei kaip toli pastarasis pažengęs, gali būti atliekami įvairūs remonto darbai. Pateikiame keletą dažniausiai pasitaikančių automobilio remonto darbų, skirtų variklio „reanimavimui“.
- Pakeičiamos variklio galvutės tarpinės.
- Pakeičiamas paskirstymo diržas.
- Atliekamas alkūninio veleno taisymas.
- Pakeičiamas variklio tepalo siurblys.
- Pakeičiami variklio žiedai arba stūmokliai.
- Pakeičiamas variklio blokas.
- Pakeičiamas paskirstymo velenėlis.
- Atliekamas paskirstymo žvaigždžių ir grandinių keitimas.
Priimsite teisingą sprendimą, jei šiuos bei kitus dyzelinio variklio remonto darbus atlikti patikėsite UAB „Dizrida“ kolektyvui, galinčiam pasigirti ilgamete patirtimi bei profesionalumu.
Tai, kas čia surašyta, tinka ir benzininiam varikliui. O apie DPF ir neparašėte…
Ar tikrinate dizeliniu varikliu duminguma?Kur kreiptis -adresas ir telefonas Kaune.Lauksiu,aciu.