Sukūrėte nuostabią prekę ar paslaugą, kuri dar niekam negirdėta-nematyta, bet be galo naudinga? O gal siūlysite tai, kas jau puikiai pažįstama? Nesvarbu, kuris variantas šiuo metu jums artimiausias, antrasis žingsnis vis tiek bus vienodas. Reikės reklamos pagalba paskleisti žinią apie tai, ką siūlote. Bet kai turime tiek daug skirtingų platformų, kuriose galime talpinti svarbią savo gaminio ar paslaugos informaciją, kaip žinoti, kuri bus efektyviausia būtent jums?
Pirmas žingsnis yra įvertinti, koks galėtų būti jūsų tipinis pirkėjas, atitinkantis jūsų tikslinę vartotojų grupę. Jeigu jūsų įmonė vadovaujasi B2C verslo modeliu ir jūs pardavinėsite prekes ar paslaugas asmenims, turite įsivaizduoti, kokie būtent asmenys pirktų jūsų prekes arba kam skirtos yra jūsų kompanijos teikiamos paslaugos. Pamėginkite apibrėžti vartotojo portretą, kuris atspindėtų jo pomėgius, veiklas, kuriomis jis gali užsiimti, mėgstamus ir nemėgstamus dalykus, darbo pobūdį, pajamas, lytį ir kitus reikšmingus kriterijus. Privalote suvokti, jog prekę įsigyti gali daugelis, bet vienoms auditorijoms ji visuomet bus aktualesnė nei kitoms.
Jeigu naudojatės B2B verslo modeliu, jūsų klientai bus kitos įmonės. Pagal savo kompanijos pajėgumus ir prekių ar paslaugų specifikaciją galite nustatyti, kokios įmonės galėtų būti jūsų potencialūs klientai. Iš anksto identifikuodami, kokia vartotojų grupė naudosis jūsų kompanijos paslaugomis ar pirks parduodamas prekes, galite išvengti neaiškumų ir pasiekti greitesnių rezultatų.
Išsiaiškinus, kas bus tiksliniai jūsų kompanijos klientai, pats metas nustatyti, kur jūsų reklama būtų veiksmingiausia. Tai žinodami galėsite nuspręsti, kur talpinsite savo reklamą. Pavyzdžiui, jeigu jūsų potencialus vartotojas yra asmuo, dirbantis „nuo 8 iki 17“ tipo darbą didmiestyje, galite galvoti apie reklamą ACM ekranuose, viešojo transporto viduje ar ant lauko stendų. Jei klientas praleidžia daug laiko automobilyje, naudokite reklamos transliacijas radijo stotyse.
Jei pirkėjas praleidžia daug laiko naršydamas internete, būtinai įtraukite į savąjį reklamos krepšelį Google Ads paslaugas bei apsvarstykite savo strategiją socialiniuose tinkluose. Jei teiksite paslaugas įmonėms, siųskite laiškus apibūdindami jūsų veiklą ir paslaugų kokybę. Arba jūsų prekių ar paslaugų tipo įmonių suvažiavimuose atlikite pristatymą, atskleisdami savo būsimiems klientams ir partneriams, kuo jūsų prekės ženklas ir jo kuriama vertė išsiskiria iš kitų.
Žinoma, tokio pradžiamokslio sėkmingai reklamos kampanijai neužtenka. Organizuojant konkurencingą kampaniją, reikia atsižvelgti ir į kitas detales, tokias kaip konkurencinė aplinka, paslaugos ar prekių tipas, tikslinės auditorijos psichografija, kaštai renkantis skirtingus reklamos kanalus ir kt. Be to, kaip teigia komunikacijos agentūros Black Florence atstovai, prieš pradėdamas reklamuotis kiekvienas verslas turi išspręsti dar svarbesnį iššūkį. Bene svarbiausia sėkmingo marketingo stadija yra prekinio ženklo pozicionavimas rinkoje ir žinutės apibrėžimas. Sprendžiant šį strateginį iššūkį, be profesionalios reklamos agentūros pagalbos išsiversti sudėtinga. Dirbdami su reklamos, komunikacijos ar rinkodaros specialistais galite sutaupyti ne tik brangaus laiko, bet ir turėti garantiją, kad jūsų pinigai, skirti reklamai, bus panaudoti efektyviai.
Man asmeniškai labiausiai patinka spauda ant audinio nes gauni dovanėlę, kurią gali kažkur panaudoti ar bent nudžiuginti vaikus nauju, parduotuvėse nematytu daiktu.