Birželio 5 d. pradėta į Baltijos jūrą nukritusio lėktuvo „An-2“ pakėlimo operacija. Pranešama, kad ji gali būti baigta apie vidurnaktį. Buvo ketinama lėktuvo iškėlimo darbus baigti apie 17 val., tačiau darbai užsitęsė iškilus nenumatytoms kliūtims. Iškėlimui sutrukdė pro lėktuvo duris išlindusi lėktuvo viduje esanti geležinė sija trukdanti uždaryti praviras lėktuvo duris. Ši sija yra skirta lėktuvo tempimui su mašina.
Įstūmus į vidų arba ištraukus tą siją lėktuvas bus keliamas palaipsniui lydimas povandeninio roboto stebinčio, kad lėktuvas neapsisuktų. Nuskendusį „An-2“ ketinama iškelti į 5–10 metrų gylį, kad jį iš išorės ir vidaus apžiūrėtų ir nufilmuotų narai. Po to lėktuvą ketinama vėl nuleisti į jūros dugną.
Valstybės įmonės „Oro navigacija“ užsakymu lėktuvo kėlimo darbus atlieka Nyderlandų įmonė „Mammoet“.
Lėktuvas „An-2“ virš Baltijos jūros dingo gegužės 16 d. skrisdamas iš Švedijos į Lietuvą. Lėktuvu skrido du labai patyrę lakūnai – Alvydas Selmistraitis ir Adolfas Mačiulis ore praleidę daugiau nei 15 tūkst. valandų.
Nuskendęs lėktuvas buvo rastas tik dėl to, kad vieno iš avariją patyrusio lėktuvo lakūno dukra Brigita Mačiulytė gegužės 18 d. ryžosi paskambinti krašto apsaugos ministrui Juozui Olekui ir paklausė, kodėl Lietuvos karinių pajėgų laivas „Kuršis“, pritaikytas povandeninei žvalgybai užuot dalyvavęs lakūnų gelbėjimo operacijoje dalyvauja tarptautinėse pratybose.
Jau kitos dienos – gegužės 19 d. pavakarę lakūnų artimųjų išreikalautas Lietuvos karinių jūrų pajėgų priešmininis laivas „Kuršis“ Baltijos jūroje rado ieškomą orlaivį An-2.