Spalio 10–12 dienomis Kauno Žalgirio arenoje vyks 6-oji Lietuvoje gaminamų prekių paroda „Rinkis prekę lietuvišką“, kurioje produkcijos naujienas pristatys apie 140 dalyvių, 15 proc. daugiau nei praėjusiais metais. Šiemet pagrindinis parodos tikslas – pristatyti parodos lankytojams Lietuvoje gaminamus produktus, skatinant lietuviškų produktų vartojimą bei padėti vietiniams gamintojams išplėsti savo eksporto rinkas.
Lietuvos gamintojai gali pasidžiaugti turintys solidarią vietinę rinką. Vos tik eksportuotojams iškyla sunkumų, Lietuvos pirkėjai iš karto išreiškia savo politinępoziciją ir ima vartoti daugiau vietinės produkcijos. Už tai atsidėkodami šiemet Lietuvos gamintojai parodoje „Rinkis prekę lietuvišką“ lankytojams surengs dar daugiau prekių pristatymų bei nemokamų degustacijų.
„Parodą „Rinkis prekę lietuvišką“ jau drąsiai galime pavadinti tradicine Lietuvos gamintojų susitikimo vieta. Parodoje – daugybė įvairiausių pramonės sričių naujienų pristatymų. Maisto pramonės atstovai kasmet lankytojams surengia vis daugiau degustacijų. Degustacijų tikslas ne tik pristatyti naujus skonius rinkai, bet ir pabendrauti su vartotojais, išgirsti jų nuomonę. Paroda – puiki vieta gamintojams įsitikinti jų siūlomų rinkai gaminių paklausą, o lankytojams išsirinkti patinkančius produktus“, – sako Erikas Piskunovas, parodą organizuojančios bendrovės „Ekspozicijų centras“ vadovas.
Pasak E. Piskunovo, parodoje maisto gamintojai vartotojus vilios skoniais, o lengvosios ir statybų pramonės atstovai – specialiomis gamintojų kainomis.
Jonas Guzavičius, Kauno krašto pramonininkų ir darbdavių asociacijos prezidentas, pažymi, kad Lietuvos gamintojai vis daugiau investuoja į savo gaminamų produktų rinkodarą. „Dalyvavimas parodose, įvairių degustacijų ir prezentacijų rengimas – efektyvus kelias į vartotojų pirkinių krepšelį. Paroda „Rinkis prekę lietuvišką“ padeda Lietuvoje kurti lietuviškos produkcijos vartojimo įpročius“, – teigia J. Guzavičius.
E. Piskunovo pastebėjimu, parodos lankytojai kasmet išreiškia vis didesnį susidomėjimą lietuviška produkcija. Todėl prognozuojama, kad dėl šiuo metu Lietuvos eksportuotojams susidariusios nepalankios padėties dėl Rusijos embargo, palaikyti Lietuvos gamintojų į parodą susirinks nemažiau kaip 30 tūkst. lankytojų.
Specialus dėmesys bus skiriamas ir parodoje dalyvaujantiems verslo atstovams. Organizatoriai šiemet kiek pakeitė parodos seminarų tematiką, kuri yra skirta ne plačiajai visuomenei, o tik įmonių vadovams. Apie dalyvavimo galimybes tarptautinėse Vokietijos parodose seminare informuos Monika Demler, Lietuvoje nuo 1994 m. Vokietijos parodų įmones atstovaujančios bendrovės „SDC LT“ direktorė. O apie tai, kad parodos stendas gali būti efektyvi eksporto rinkodaros dalis seminaro dalyvius supažindins Vilius Juozas Lunevičius, Lietuvos parodų stendų statytojų asociacijos „Lipsta“ valdybos narys.
Geriausiems parodoje „Rinkis prekę lietuvišką“ pristatomiems produktams bus skirti parodos aukso medaliai. Laimėtojai bus paskelbti ir parodos medaliai įteikti per oficialų parodos atidarymą spalio 10 d. 10 val.