Penktadienis, 23 gegužės, 2025
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Nuomonių ratas Lietuvos kelias

I.Vasinauskaitė. Diagnozė – rusofobija

Irena Vasinauskaitė, www.tiesos.lt
2013-12-07 04:00:21
83
Irena Vasinauskaitė

Irena Vasinauskaitė

Irena Vasinauskaitė
Irena Vasinauskaitė

„Nuo Nepriklausomybės atkūrimo šis referendumų palengvinimo organizavimas yra pats pavojingiausias Lietuvai! Žmonių nuomonę referendumuose suformuoja daugiausia žiniasklaida. Priešiškai šaliai karas su Lietuva yra brangus ir nepatogus. Žymiai pigiau kainuoja paveikti žmones per neurolingvistinę žiniasklaidą ir per palengvintus referendumus. Per juos atsisakėme energetinės Nepriklausomybės, paskui atsisakysime ES ir NATO, o vėliau palengvintu referendumu prisijungsime prie Rusijos muitų sąjungos…

Palengvinti referendumai Lietuvoje – didžiausias Putino džiaugsmas. Išsaugoję savo sklypą – prarasime Lietuvą. Taip atsitiko 1939 metais: Vilnius tapo mūsų, o mes visi penkiasdešimčiai metų rusų…

Sunerimęs Kazimieras“

Pacitavau Sąjūdžio bendražygio laišką, kurį man atsiuntė kitas sąjūdininkas, prisipažinęs, kad nesupranta, kas vyksta, nes vienas sąjūdininkas PRIEŠ, o kitas, t.y. aš, UŽ referendumą. Atsakiau. Reagavau gal kiek karštokai, bet iš dainos žodžių neišbrauksi:

„Vienas sąjūdininkas galvoja, kad Lietuvos žmonės – idiotai, o kitas tiki, kad – ne. Ir nereikia prieškario lyginti su dabartimi, kai esame NATO. O ES mums padovanojo šeimos ardymą, homoseksualų siautėjimą ir, kas Kazimierui turėtų būti labai skaudu, krikščionybės naikinimą. ES valstybėse jau netoleruotini kryželis ant kaklo, Prakartėlės ar Kalėdų eglutės viešosiose vietose, kad nebūtų įžeisti ten gyvenančių kitatikių jausmai. Briuselio Rotušės aikštėje pernai prieš Kalėdas buvo pastatytas silikoninis gargaras, o ne eglutė. […] Šis rengimasis referendumui unikalus tuo, kad konsolidavo jaunimą, pakėlė studentus, o to visos valdžios labai bijo. Galvoja, kad vis jos į Seimą ar į savivaldybes ant diedukų balsų. Ne 100 000 referendumo iniciatorių sprendžia, kuriuo keliu eiti Lietuvai. Balsuoja visi trys aptirpę milijonai. Ir jeigu Kazimieras mano, kad lietuviai – veršiai (kaip prof. Vytautas Landsbergis), tai tegul prisiima atsakomybę už tai, kad DVIDEŠIMT TRIS NEPRIKLAUSOMYBĖS metus nieko nedarė, kad mūsų žmonės neprarastų savigarbos dėl pigesnės dešros kąsnio… Tai mano nuomonė. Ir aš nesiruošiu agituoti už Rusijos muitų sąjungą.“

Daugiau žinučių referendumo klausimu paskutiniąją parašų rinkimo dieną nebegavau. Tačiau susimąsčiau, kodėl aršiausiais patriotais save laikantys žmonės ir toliau žlugdo tautinę savimonę tokiu baisiu nepasitikėjimu. Susidaro įspūdis, kad Lietuvą myli ir jos likimu rūpinasi tie, kurie trūks plyš nori parduoti Tėvynės žemes, miškus bei vandens telkinius. Čia ne mano išmonė. Čia žinia iš 47-ojo Lietuvos Respublikos Konstitucijos straipsnio. Keista mūsų su Kazimieru „užakinė“ diskusija, bet labai skaudu skaityti, kai jis nusileidžia iki kažkada, 1988-aisiais, smerkto tūlo komunistėlio iš Maskvos Sliunkovo terminologijos. Tuomet į mūsų šalį atkakęs šis žmogus Lietuvą vadino ne valstybe, o teritorija, dabar mano buvęs Sąjūdžio bendražygis ją įvardijo… sklypu.

Vis mąsčiau, kodėl įveikus referendumo parašų surinkimo kartelę Lietuvoje stojo spengianti TYLA. Vos prakalbinamas šiaip pašnekėti mėgstantis Z.Vaigauskas, tyli sisteminės partijos ir joms nuolanki žiniasklaidos dalis. Internetinis susirašinėjimas įspėja – tai tik tyla prieš audrą. Ar bent įsivaizduojate, kokia kils išterija, jei nepavyks „išbrokuoti“ kokių 30 000 parašų? Tyla ne šiaip sau – strategai ruošiasi tautos smegenų plovimui, o pinigų tam turi pakankamai „prisiskalbę“. Čia tik referendumo iniciatyvinė grupė disponavo kukliomis aukomis ir asmeninėmis lėšomis. Sisteminės partijos turtingos, tik gaila kad joms skirti biudžeto pinigai naudojami nesąžiningai propagandai. Pavyzdžiui, kas girdėjote apie lietuvių ketinimus išstoti iš ES ir NATO, kaip prognozuoja Kazimieras? Mažne iš kiekvienos mūsų šalies šeimos bent po vieną, jei ne ištisomis giminėmis, jau yra išvykę į airijas, ispanijas, anglijas ir t.t. Kas norės nutraukti ryšius su jais? O gal visi išvykėliai vėl sutiks „atgauti“ nelegalų statusus arba grįš namo?

Skleidžiami panikiški balsai, kad nebegausime ES subsidijų. O ar blogai, kad jų skirstymo – ir procentų už tai – neteks įvairiausios agentūros ir t.t., ir pan.? Pradėsime gyventi pagal išgales, tačiau pirmieji tai pajus valdžios žmonės. Teks mažinti valstybinių įstaigų biurokratų skaičių, tai kaip jie nerėks, kad referendumą organizuoja rusų šnipai. Patikėję referendumo iniciatoriais ir pasirašę atliko tik mažą darbo dalelę. Dabar sustoti nevalia. Nežinau, kur galima pasiskiepyti (šis žodis ir veiksmas tapo labai madingi) nuo Kazimiero tipo propagandistų kliedesių, tačiau įgyti tam imunitetą – privalome. Vien šio žmogaus citata apie karo brangumą ką reiškia. Rusams, manau, nebūtų nieko pigiau, kaip nušluoti Lietuvą nuo žemės paviršiaus su visais mumis – UŽ ir PRIEŠ referendumus. Ar bent nutuokia bijantieji tautos valios pasireiškimo, kokią ginkluotę panaudotų prieš Lietuvą jos nekenčiantieji? Nei užterštos žemės kas pirktų, nei prekiauti kam būtų… Bet renkasi žmogus argumentus, nuodijančius smegenis, kad bent jo kartos žmonės iš siaubo sustingtų… Taip įsismagino, net pamiršo, jog referendumą dėl atominės elektrinės inicijavo jo partijos žmonės ir savo agitacijomis pasiekė būtent tokių rezultatų, kad Kazimierui tik dejuoti belieka dėl energetinės Nepriklausomybės…

Ir baigdama negaliu nutylėti dar vieno propagandinio stereotipo, dažnai naudojamo neigiamame kontekste: neva visokių akcijų, referendumų iniciatoriai savo aktyviais veiksmais siekiat kreipti visuomenės dėmesį ir „veržiasi į valdžią“. Visų pirma, nėra nieko blogo prisistatyti rinkėjams ne pliurpimu, dideliais gatviniais plakatais bei brangiomis populistinėmis laidomis. Pastariesiems lengviau apsispręsti pamačius konkrečią galimo kandidato veiklą. Ir jeigu naujų žmonių siekis dalyvauti rinkimuose yra prilyginamas nusikaltimui, tai dešimt ar dvidešimt metų sėdintys įvairių lygių valdžios struktūrose jau vadintini politiniais recidyvistais. Taigi, galvokime ir vertinkime, kol dar turime KUO ir KUR.

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. I. Vasinauskaitė. Ar atsigersime iš veršio pėdos, arba kodėl jie taip bijo tautos?
  2. I. Vasinauskaitė. Neįvarykim Lietuvai infarkto
  3. I.Vasinauskaitė. Myli Lietuvą – esi… „rusų šnipas“…
  4. J. Dapšauskas. Referendumų baubai. „Elito“ ar visuomenės demokratija?
  5. G.Songaila. Mūsų protėvių prakaitu ir krauju aplaistyta žemė atsidūrė pavojuje (audio)
  6. Spaudos konferencija: Savaitgalį galimai klastoti ar gadinti surinkti Referendumo paskelbimo piliečių parašai (video)
  7. R.Jusienė. Sveikas gyvas, Lietuvos suverene!
  8. J. Jasaitis. Pilietiškumo nuvertinimo iššūkis (III)
  9. V. Rubavičius. Referendumo baubas
  10. V. Bartkus. Žemės referendumas laimi?!
  11. Spaudos konferencija Seime: Kas ir kodėl laidoja Lietuvos Konstituciją? (video)
  12. Z.Vaišvila. Visiems, kurie nuoširdžiai triūsia, rinkdami parašus referendumui
  13. Z. Vaišvilos spaudos konferencija: Ar susigrąžinsime valstybę? (video)
  14. T. Baranauskas. Sąjūdis kryžkelėje: pareiškimas prieš Lietuvos išpardavimą
  15. VRK svarstė referendumui dėl žemės pardavimo surinktų parašų tvirtinimo klausimą (video)

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pasirinkite kategoriją

    Pastabos 83

    1. Sėlis says:
      11 metų ago

      Geras straipsnis.

      Atsakyti
      • bartas says:
        11 metų ago

        Pritariu.

        Atsakyti
    2. Goda says:
      11 metų ago

      Jei prorusiškoms jėgoms reikėtų referendumo dėl Žemės, tai žniasklaidai būtų numesti dideli pinigai. Ir mes visur matytume referendumo reklamą, kaip kad dabar matome kai kurių liūdnai pagarsėjusių politikų nuotraukas. Ir būtų daug straipsniukų bei komentarų pagrindiniuose dienraščiuose. Būtų dirbtinės kritikos, skirtos sukelti priešingą reakciją.

      Tuo tarpu spengianti “neurolingvistinės žiniasklaidos” tyla būtent ir rodo, kad leidimas įsigyti žemės užsieniečiams labai palankus Rusijos politiniams interesams Lietuvoje. Tuomet Rusija galės plėtoti savo interesus Lietuvoje legaliai, per pinigus. Be konfliktų su ES. Taip kad Rusija jau užsiėmusi eilę prie parduotuvės ir laukia jos atsidarymo kartu su kitais.

      Atsakyti
      • N says:
        11 metų ago

        Genetinio vergo mąstymas. Stovėsim keturiomis prieš ES, svarbu tik kad ji kaišiotų į subinę savo kvepiantį organą, o ne Rusiją dvokiantį? Ar ne? Kitų variantų nėra? Yra! Tik tokie kaip tu matai pasaulį tik juodą arba baltą.

        Atsakyti
        • Nepolitikas says:
          11 metų ago

          Manau Kad „kvepiantį organą,” ar “dvokiantį” – “spalva“ vienodai „juoda“ – jog vis tiek reikia stovėti „keturiomis“. 🙂

          Atsakyti
        • bartas says:
          11 metų ago

          Trisingai.

          Atsakyti
      • Sėlis says:
        11 metų ago

        Teisingai. 🙂

        Atsakyti
    3. vilnietė says:
      11 metų ago

      Pati baisausia diagnozė – išpuikimas, savo tautos, ypač skurdžiosios jos dalies niekinimas

      Atsakyti
    4. Goda says:
      11 metų ago

      Noras išparduoti Lietuvos žemę užsieniečiams yra ne rusofobija, o rusofilija.

      Atsakyti
    5. Nepolitikas says:
      11 metų ago

      Šlykštus straipsnis. „Pavyzdžiui, kas girdėjote apie lietuvių ketinimus išstoti iš ES ir NATO, kaip prognozuoja Kazimieras? Mažne iš kiekvienos mūsų šalies šeimos bent po vieną, jei ne ištisomis giminėmis, jau yra išvykę į airijas, ispanijas, anglijas ir t.t. Kas norės nutraukti ryšius su jais? O gal visi išvykėliai vėl sutiks „atgauti“ nelegalų statusus arba grįš namo?” …Ir vėl ES ir NATO propaganda! Įbauginimas „Kas norės nutraukti ryšius su jais?“ Tai kam tada „Sugražinti savo Valstybę“? Jog ir norime tam, kad vaikai sugrįžtu, arba bent butu kur sugrįžti. Tarp kitko 80% piliečių įsitikino, kad jeigu ES trukdys, reikia išstoti iš ES. Bet pirma reikia atstatyti konstitucinę santvarką, t.y. „Negalioja joks įstatymas ar kitas aktas priešingas Konstitucijai.“

      Atsakyti
      • Sėlis says:
        11 metų ago

        O kaip vengrai savo valstybe susigrazino, neteko girdeti?

        Atsakyti
        • Nepolitikas says:
          11 metų ago

          Ne, girdėti … neteko, klausą jau šlubuoja…

          Atsakyti
          • Sėlis says:
            11 metų ago

            Tai pasidomek. Kad ir kaip garsiai jevrosojuzo hienos sukautu ir besiplesytu, vengrams pavyko susigrazinti savo valstybe neisstojant is ES. Kodel negalima lietuviams sekti ju pavyzdziu? Kodel nekovoti uz Europos Sajunga, kaip ekonomine bendrija (butent tokiu pagrindu ji is pradziu buvo kuriama), o ne naujaji tautu kalejima, iskrypelistana – neoCCCP?

            Atsakyti
            • jo says:
              11 metų ago

              Pritariu Sėliui. Būtent taip. Visiškai teisingai. ES gali būti gėris. Bet valstybių nepriklausomybė negali būti net kvestionuojama. Negali būti taip kaip TV laidoje aiškino tūlas klapčiukas Vėgėlė, kad valstybėje įvykęs tautos referendumas net ir laimėjęs negaliotų, nes, matote, prieštarautų kažkokiai „ES teisei“. ES nėra joks suverenas. ES yra nepriklausomų valstybių sambūris. Suverenai savo valstybėse yra tautos. Jeigu tauta referendume pareikštų valią, tai ir ta ES teisė automatiškai turėtų taip pasitvarkyti save, kad atitiktų ir tarnautų tai valiai.

            • Nepolitikas says:
              11 metų ago

              Vaikai skaitau jūsų išvedžiojimus: „ES gali būti gėris“ ir juokas ima. Virš 20 m. pelkėje, ir kaip karosams atrodo, kad pelkės turi pasiversti ežerais…. „Mąstymo“ stebuklas. Gal galit trumpai papasakoti(bet konkrečiai) apie tą „būtiną gėrį“. Velniškai norėsi sužinoti, kaip „vilkus“ galima pripratinti prie „žolės“, kad „avinai“ gyventu be baimės…… O aš jums paskui įrodysiu, kur jus klystat. 🙂

        • bartas says:
          11 metų ago

          Taip, taip vengrai apsigynė ir ką? Blogiau gyvena?
          Jeigu valdžia eina kartu su Tauta, ji nieko nebijo, nei filijų, nei fobijų ar dar kažikokių brudų..

          Atsakyti
      • N says:
        11 metų ago

        Nes žmonės apmulkinti ir nemąsto. Vis dar tiki, kad ten Vakaruose gerai. Dar keli metai ir ten, Vakaruose bus dar blogiau. Niekam ten nereikės lietuvių juodadarbių, jei iš Ukrainos plūstels dar pigesnė darbo jėga. Be to iškrypėliai su juvenalke ims iš baltų imigrantų atiminėti vaikus – ta linkme jau einama. Tai pradės visi su šeimomis bėgti iš ten. Nors juvenalkę bandoma prastumti ir Lietuvoje, kol kas gali to nepavykti padaryti. O galbūt ir iš viso iškrypėliams nepavyks – jei referendumas pavyks.

        Atsakyti
    6. Gi says:
      11 metų ago

      Nusikaltėliams valdžiažmogiams yra ko bijo ir ką slėpti.Nusikaltimai bado akis,pradedant nuo Garliavos.

      Atsakyti
    7. tampax'as says:
      11 metų ago

      Nu panelė ir nusivažiavo: lietuviai – veršiai (kaip prof. Vytautas Landsbergis), tai tegul prisiima atsakomybę už tai, kad DVIDEŠIMT TRIS NEPRIKLAUSOMYBĖS metus nieko nedarė, kad mūsų žmonės neprarastų savigarbos dėl pigesnės dešros kąsnio…” O ką, ji daugiau nuspelnė negu VL? Ar tik ji nėra to sovietinio agronomo, aklai vykdžiusio Chruščiobvo kukurūzinę politiką P. Vasinausko dukrelė? Tai ir matos – į Kremlių su ilgesiu žiūri…

      Atsakyti
      • Albas says:
        11 metų ago

        Tupėk ten, kur pagal pasirinktą “Nick’ą” turi rupėti ir nečirškėk savo bolševikiškų giesmių – kas ne su mumis tai su rusais

        Atsakyti
      • Sėlis says:
        11 metų ago

        O ko nusipelne tas vagis Tata?

        Atsakyti
    8. Povilas says:
      11 metų ago

      Nuostabus straispsnis! Sužavėtas!

      Atsakyti
    9. Leonas M says:
      11 metų ago

      Stiprus straipsnis, nešantis daug skaudžios tiesos.

      Atsakyti
      • Nepolitikas says:
        11 metų ago

        Įdomu, kur tas stiprumas? O kur ta tiesa? …

        Atsakyti
        • Leonas M says:
          11 metų ago

          Kai kuriems žmonėms, matyt, tikrai praverstų baltoji lazdelė.

          Atsakyti
          • Nepolitikas says:
            11 metų ago

            Pasirodo kaip ne kurie užsimerkęs mato… Tai gal atskleisite kur …. ? Jog čia ne „Delfi“ portalas. 🙂

            Atsakyti
    10. Nojus says:
      11 metų ago

      Autorei.
      Sutinku su Jūsų mintimis.Sistema lengvai nepasiduos ,nors ji yra MAŽUMOJE.Tačiau sustoti neverta.Vidinis balsas sako,kad VRK bandys trukt plyšt išbrokuoti 23 tūkst balsų.Bandys taikyti ATRANKINĖS IMTIES METODIKĄ:pirmas ir paskutinis iš lapo ir vieną atrinks “KOMPIUTERIS”.Ką tai reiškia?Kaip tyčia tas iš vidurio pasitaikys kas trečias NEGALIOJANTIS.Koks rezultatas?
      Moralas.Niekada nesutikite su tokiais Vaigausko fintais.Geriau eikite su velniu obuoliauti,jei norite pasijausti apgautais.
      Pagal įstatymą VISI BALSAI turi būti SUSKAIČIUOTI be jokių tikimybių teorijų ir atrankinių imčių.
      Tam skirta 15 dienų.
      Jokių išlygų,jokių nuolaidų.
      Metodikos turėjo būti paruoštos ir patvirtintos kaip įstatymo priedai dar prieš Refendumo parašų rinkimą.

      Atsakyti
      • Kemblys says:
        11 metų ago

        Pritariu, jei nėra įstatymu numatyta kitaip, tai tegul skaičiuoja visus Žmonių parašus. Jei nespės – jų bėdos, mes parašus surinkome. Po to reikėtų pasiaiškinti ką VRK veikė virš dvidešimti metų – lengvą Duoną valgė.

        Atsakyti
        • Nepolitikas says:
          11 metų ago

          Taigi paimk ir pasiaiškink „ką VRK veikė virš dvidešimti metų”. I tavo paklausimą turi atsakyti per 30 dienų. Tada suorganizuok spaudos konferenciją… o mes paklausysim. ;- )

          Atsakyti
          • Kemblys says:
            11 metų ago

            Kas tie ,,mes”, čia ,,Nepolitikas” daugiskaitoje?

            Atsakyti
            • Nepolitikas says:
              11 metų ago

              Na manau ne man vienam, o ir kitiems butu įdomu… Ar iš kart į krūmus? 🙂

        • Jotvingis says:
          11 metų ago

          Esu įsitikinęs, kad jokių apytikrių vertinimų, kiek tinkamų parašų yra surinkta negali būti, kadangi apie tai nieko nerašo Referendumų įstatymas – VRK ,kaip visuomet, privalo patikrinti visus parašus ir paskelbti tikslų galiojančių parašų skaičių. Man tai truputį keista, kad nėra jokių žinių, kaip ten elgiasi VRK tikrindama parašus (gal ir toliau masiškai brauko parašus?!). Juk jau praktiškai pusė laiko praėjo, skirto parašų tikrinimui, o čia kai kas spėlioja, ką iki šiol veikia VRK: ar atidirbinėja kažkokias parašų skaičiavimo metodikas, ar jau tikrina parašus.

          Atsakyti
      • Kažin says:
        11 metų ago

        Jeigu tikrinimo metodika būtų žinoma prieš parašų rinkimą, tuomet būtų galimybė renkant parašus piktnaudžiauti tuo. Todėl su metodika, kuria bus tikrinami parašai, gali būti supažindinta tik pateikus parašus VRK.

        Atsakyti
        • Kemblys says:
          11 metų ago

          Čia pats sumąstei, ar kas padėjo?

          Atsakyti
        • Jonas Vaiškūnas says:
          11 metų ago

          Juokinga. Reiškia kiekvienam referendumui tada reikia kurti naujas metodikas. Išsigalvoja žmonės ir neraudonuoja.

          Atsakyti
          • Kažin says:
            11 metų ago

            Juokinga tik tam, kas nesupranta.
            Iš tikrųjų tokiu atveju metodikos iš esmės keisti nereikia, o užtenka pakeisti tik tikrinamų parašų eilutes. Pvz. jeigu dabar ima tikrinti pirmą ir paskutinę sąrašo eilutę bei vieną iš vidurio parenkamą kompiuterio, tai kito referendumo atveju nustato, kad ims trečią iš pradžių ir nuo galo, o kumpiuteris parinks vieną, esančią tarp 20-30 eilučių ar pan.
            Taigi juokiasi tas, kas juokiasi paskutinis…

            Atsakyti
            • Nepolitikas says:
              11 metų ago

              Užsispyrimas geras dalykas, bet gyventi vien tik užsispyrime – idiotizmas.

            • Kažin says:
              11 metų ago

              Čia dėl paties savęs pasiskundei…

    11. Algimantas Končius says:
      11 metų ago

      Valdžioje okupanto statytiniai daro viską kad išliktu valdžioje ir plauktu otkato upeliai, Lietuva jiems rūpi tik tiek, kiek gali iš jos išspausti sau naudos. O dėl savo naudos jie Lietuvą pasruošę užpilti Chenrono chemija, visokiais JJ ir Esmeraldos projektais, analseksualų santuokomis, išparduos žemes, iki neliks Lietuvoje lietuvio. Tauta jiems rūpi mažiausiai, nelikus tautos prisiveš kiniečių, arabų, negrų. Tie net triukšmo nekels dėl išvagiamo biudžeto ir pavagiamų paskolų. Kur kubilius padėjo pasiskolintus 30 milijardų litų ?

      Atsakyti
      • N says:
        11 metų ago

        Nepriveš taip parastai spalvotų. Čia ne Vokietija ir ne Anglija. Jie irgi ne durni. Atvažiuos, pasitrins ir maus į Vakarus. Tačiau imigrantų tikrai padaugės.

        Atsakyti
        • Nepolitikas says:
          11 metų ago

          Dabar „Čia ne Vokietija ir ne Anglija”, o kaip bus vėliau? … Tik Ekstrasensai žino…

          Atsakyti
          • N says:
            11 metų ago

            Jei Vokietijose ir Anglijose pragyvenimo lygis smuks, tai smuks jis ir pas mus.

            Atsakyti
            • Nepolitikas says:
              11 metų ago

              Taip sau: Vokietijoje, Minimalusis valandinis atlygis yra 8,5 euro. Vienas euras = 3.45 Lt. Tai sudaro : 8,5X3,45=29.33 Lt Minimalioji mėnesinė alga (MMA) 29,33 Lt X172 (val.)=5 045 Lt. …O Lietuvoje,: Minimalusis valandinis atlygis yra 6,06 Lt ! MMA tik 1 000 Lt. Tas pats ir su pensijomis ir t.t. Kad jokio ryšio su Lietuva NĖRA.

            • N says:
              11 metų ago

              Ryšys yra, nes Lietuva ekonomiškai susijusi su ES. Lietuvoje gi krizė nekilo. Ji kilo JAV, didelių problemų turėjo ir kai kurios ES senbūvės, bet krizė smogė visiems visame pasaulyje. Daugiau ar mažiau – kitas klausimas.

    12. Arūnas says:
      11 metų ago

      Lietuvos žemę gal ir apginsime, bet įsivaizduoju, kad nutilusius “valstybininkus” labiau gąsdina referendumo paskelbimas surinkus 100 tūkst. parašų. Tauta, kaip politikų darbdavys, referendume gali pasiūlyti riboti jiems atlyginimus, nustatyti pvz. dvigubai ar trigubai didesnius negu mokytojui, gydytojui ar bibliotekininkui, nepaliekant kišenpinigių (taip vadinamų kanceliarinių išlaidų). Manau, kad aktyvumas būtų nemažas…

      Atsakyti
      • Nepolitikas says:
        11 metų ago

        Kodėl „gal“? Turim apginti, bet reikia nepamiršti kad dar turime įtikinti bent virš 1,0 mln. piliečių. Reikia rimtai ruoštis kovai su propaganda, dabar jie tyli, bet vėliau parodys kas yra presingas politikoje. ES sočiai pames pinigu….kad pastatyti visus į savo vietą.

        Atsakyti
      • Luotinykas says:
        11 metų ago

        Su tuo 100000 anoks čia gąsdinimas. Galima padaryti, kad surinktų per mėnesį, galima, kad pasirašymas tik savivaldybėse – ir vėl būtų neįmanoma. Tačiau nesiklaidinkite, referendume yra tik VIENAS klausimas, nors ir sudėtingas. Jam reikės >50% VISŲ rinkėjų balsų, nes liečiamas 1 Konstitucijos skirsnis.

        Atsakyti
        • Algimantas Sabaliauskas says:
          11 metų ago

          “Jam reikės >50% VISŲ rinkėjų balsų, nes liečiamas 1 Konstitucijos skirsnis.”
          Atsiprašau, kur tuos >50% radot parašyta? Gal kokią nuorodą galėtumėte duoti? Neradau niekur… Gal nežinau, kur ieškoti. Padėkit, prašau.

          Atsakyti
          • N says:
            11 metų ago

            Referendumų įstatymas:
            7 str.
            3. Sprendimas dėl Lietuvos Respublikos Konstitucijos I skirsnio „Lietuvos valstybė“ bei XIV skirsnio „Konstitucijos keitimas“ nuostatų pakeitimo yra laikomas priimtu, jeigu tam pritarė daugiau kaip pusė piliečių, turinčių rinkimų teisę ir įrašytų į rinkėjų sąrašus.

            Atsakyti
    13. Audronė says:
      11 metų ago

      Visada laukiu autorės straipsnių, nes jie stiprūs ir išmintingi.Pagarba.

      Atsakyti
    14. Tikras Lietuvis says:
      11 metų ago

      Puikus straipsnis.
      Pagarba autorei.

      Vis tik svarbiausia šitame parašų rinkime, manau, yra ne konkretus, pvz., žemės nepardavimo užsieniečiams, referendumas, o tai, kad referendumą, kaip tautos balso svarbiausiąjį instrumentą, reiškiant savo valią svarbiausiais gyvenimo klausimais, būtina grąžinti liaudžiai.
      Dabar, juk,jis yra iš tautos atimtas.
      Štai ko nenori priešininkai – ims liaudis ir nubalsuos prieš jų kėslus. Ir kaip jie tada vogs milijonus, kaip turtės ir kaip taps "elitu"?
      Taip jau buvo – nubalsavo prieš AE.
      Ir ar tikrai blogas tai buvo sprendimas?
      Turėkime omenyje nesibaigiantį vargą ją uždarant, nevykusią prekybą pusvelčiui turėtos AE likutine energija, pavojingas, amžinas ir praktiškai neišnaikinamas Lietuvos užkrėtimas radiacija ir visa tai, neturint ekonominės, net, naudos, ir t.t.

      Atsakyti
    15. mintis says:
      11 metų ago

      Reiktų signatarų pagalbos ir iniciatyvos skubiai išsiųsti Lietuvos E Parlamentarams rezoliuciją ar peticiją dėl balsavimo š.m. gruodžio 10 dieną ,svarstant portugalės Editos Estrelos rezoliuciją dėl galimo vaikų tvirkinimo nuo kūdikystės.

      Atsakyti
      • savanore says:
        11 metų ago

        http://www.tiesos.lt/index.php/tinklarastis/straipsnis/peticija-pries-estrelos-rezoliucija

        Atsakyti
        • mintis says:
          11 metų ago

          Ačiū,gerbiama bendraminte.

          Atsakyti
    16. Kažin says:
      11 metų ago

      Beje, referendume yra ne vienas, o trys klausimai. Iš jų du – neparduoti žemės ir parašų referendumui sumažinimas iki 100000 tūkst. yra prieštaraujantys vienas kitam, nes pastarasis gali privesti prie dalies Lietuvos teritorijos atplėšimo su visa žeme (ne tik žemės ūkio paskirties) ir miestais, taigi nusineš visa tai, kas būtų apginta pirmuoju klausimu.
      Taip, kad šių klausimų įtraukimas į vieną referendumą yra paslėpta teisinė diversija, kitaip sakant aprėdyto Trojos arklio pravedimas…
      Nejaugi tai daroma tik iš durnystės!?… Labai tuo abejočiau…
      Taigi reikalinga taisyti Referendumo ir Konstitucinio teismo įstatymus, nustatant, kad grupei asmenų inicijuojant referendumą būtų būtinas KT išaiškinimas, ar jame keliami klausimai savo tikslais neprieštarauja vienas kitam ir Konstitucijai, ypač jos 9 str. 1 d.
      Juk referendumo klausimu priimta nuostata yra tiesiogiai priimta ir vykdomosios valdžios vykdytina įstatymo nuostata, o ne viešosios nuomonės statuso duomenys. Referendumui pravesti būtų išleista 15 milijonų ir jeigu pasirodytų, kad juo priimtos nuostatos kaip įstatymai savo prasme priešarautų viena kitai ar apskritai Konstitucijai, taigi tokiu atveju būtų švaistymos biudžeto lėšos.
      Tad, ar to siektume mes – visa Lietuva!…

      Atsakyti
      • N says:
        11 metų ago

        Vat tik nereikia čia demagogijos. Balsuotų visi rinkimų teisę turintys visoje Lietuvoje, o ne tik lenkai. Taip kad nereikia čia pasakų sekti ir ieškoti naivuolių. Toje pačioje konstitucijoje parašyta, kad suverenitetas priklauso tautai, ir ne konstitucinio teismo reikalas aiškinti, ko gali norėti tauta ar ko negali norėti tauta. Jei tauta nuspręs, kad reikia atiduoti Vilnių Lenkijai tai taip ir turės būti. Bet dar kartą kartoju, kad to neįvyks, nes balsuoti eis visi rinkėjai.

        Atsakyti
        • Kažin says:
          11 metų ago

          Turbūt, kažkiek moki žaisti šachmatais, tad turėtum suprasti, kad matas nebūtinai gali būti duodamas trimis ėjimais… Tai atsitikti gali ir po daugiau ėjimų, nors prie to privedė būtent neteisingas pirmas ėjimas. Čia atsakymas į tai, kad balsuoti “eis visi rinkėjai”…
          Dar pridursiu, kad niekas neužgins manipuliuoti ir atitinkamai veikti remiantis tam tikros vietovės rinkėjų rezultatais, ko pats kažkodėl nenori ar nesugebi pamatyti…

          Atsakyti
          • N says:
            11 metų ago

            Tu pats nenori pamatyti ir suprasti, kad neįmanoma sumanipuliuoti poros rajonų gyventojų rezultatais taip, kas jie nusvertų visų likusių rajonų ir miestų, o svarbiausia Vilniaus miesto rezultatus. Net jei absoliučiai visi lenkai ir rusaibalsuotų už Vilniaus krašto atsiskyrimą. O jei jau lietuviams į tai nusispjauti ir jie neateitų į referendumą, tai taip jiems ir reikia – tuomet jie verti išnykti.

            Atsakyti
            • Kažin says:
              11 metų ago

              Sunkiai įkerti mintis, kažkoks ribotumas…
              Sakiau ne kad bendras rezultatas būtų sumanipuluojamas, o tai, kad remiantis atskiros vietovės rezulatais būtų politiškai manipuliuojama prieš Lietuvą. Juk vietovės rezultatatai taip pat būtų referendumo rezultatai tos vietovės atžvilgiu. Taigi jie būtų įstatymo galios duomenys. Žodžiu, priešiškoms jėgoms būtų pagamintas instrumentas Lietuvai draskyti draskyti iki…, o pradžioje joms daugiau nieko ir nereikia.
              Be to, didesnio populizmo, kaip siekimas nesusitupėjusią Lietuvos valstybę su menku jo žmonių pilietiškumu valdyti referendumais, vargu ar gali būti. Juolab, kad vieno referendumo organizavimui valstybė išleistų 15 milijonų, taigi vien jiems atlikti metų išlaidos siektų arti 100 milijonų litų. Tokiu atveju referendumų iniciavimus apskritai būtų galima priskirti prie piktnaudžiavimo veiksmų piliečiams Konstitucijos suteikta teise.
              Taigi, – kur gali vesti ne protas, o nevaldomos aistros…

            • N says:
              11 metų ago

              Šimtą kartų girdėta – “elitas” žino geriau. Tik jie vieni apšviesti ir pašvęsti, įkvėpti ir žinantys “tiesą”. O pinigų čia geriau neskaičiuok. Nes Lietuva praranda kur kas daugiau dėl išdavikų, parsidavėlių valdymo, nei tas referendumas kainuoja.
              Referendumas yra visos šalies mastu, tai ne rinkimai apygardose ir apylinkėse. Kas norės manipuliuoti, tas ir manipuliuos net lygioje vietoje, jei tam bus mesti dideli pinigai. Kaip manipuliuoja ir dabar. Bet visa tai neturi jokio teisinio pagrindo. Ir tik parsidavėlių valdžiažmogių dėka vyksta tai, kas vyksta. Jau seniai galėjo kai kurie per daug aktyvūs sėdėti už tautinės nesantaikos kurstymą.

            • Nepolitikas says:
              11 metų ago

              „N“ nekreipkit dėmesį. „Kasžin“ yra idiotas. Jeigu jis pažiūrėtu į biudžetą, tai valdžia per metus pravalgo(atlyginimams) virš 3 milijardų litų!

            • Kažin says:
              11 metų ago

              Su pačiu ir su “N” tikriausiai taip pat “pačiu” tik pasivadinusiu kitu vardu kalbos baigtos, kadangi jomis einate prie primityvaus lygio arba turgaus bobelių supratimo…
              Čiaudėkitės sau vieni…,- ne pačių nosiai užkrėsti Lietuvą iščiaudimomis batsilomis…
              Tikiu, kad Lietuva vis daugiau supras jai rezgamas „referendumų“ pinkles…

            • N says:
              11 metų ago

              Lietuva supranta valdžiažmogių pasirinktą kelią, vedantį tautos išnykimo ir valstybės griuvimo link. Kai baigiasi argumentai, tada prasideda šnekos apie turgaus bobas.

    17. Nojus says:
      11 metų ago

      Ką čia paisto VRK apie pirmą ,paskutinį ir vieną iš vidurio,parinktą kompiuteriu.
      Tegul jie beda pirštu į tą vietą Referendumo įstatyme,kur yra parašyta apie atrankinės grupės sudarymą.
      Nepavyks apmauti.
      Tegul susikiša šią savo idėją sau į vidurius.

      Atsakyti
    18. Nojus says:
      11 metų ago

      Negalima leisti rinkti KOMPIUTERIU atsitiktinį variantą.Tai pinklės.Jeigu visi parašai suvedami į elektroninę laikmeną,tai kompiuteris nesunkiai juos visus suskaičiuos be jokių tikimybės teorijų.

      Atsakyti
    19. pardavei velniui sielą boba says:
      11 metų ago

      Vasinauskaite, kiek tau moka ždas Sorošas?
      Nekvailink mano tautos. Bėk pas teroristą Uobamą pasiskųsti.

      Atsakyti
    20. pardavei velniui sielą boba says:
      11 metų ago

      Nekreipk dėmesio i “Vasinauskaite, kiek tau moka ždas Sorošas?
      Nekvailink mano tautos. Bėk pas teroristą Uobamą pasiskųsti.”, nes to sąjūdiečio komentarą palaikiau tavo asmenine nuomone. Gal ir nenupjovei grybo Vasinauskaite :-/

      Atsakyti
    21. Arūnas says:
      11 metų ago

      Puikiai parašyta, atsakyta demagogams …

      Atsakyti
    22. Kažin says:
      11 metų ago

      Kad valdžioje jau virš 20 metų yra netinkami joje būti asmenys ir kad jie ir jų partijos šalintini iš valdžios tuo daugiau ar mažiau neabejoja apie 60-70% gyventojų. Tačiau tai nereiškia, kad turi būti imamasi kvailybės – valdyti Lietuvą referendumais. Juolab, kad dabar Rinkimų įstatymuose esančiomis “kiaurymėmis” gali būti valdžios naudojamasi ir per referendumus.
      Todėl siūlau Seimui, jo valdybai visus sąžiningai rinkusius parašus referendumui pasiųsti į Rinkimų komisijų pirmininkų kursus ir juos, o ne Seimo(sisteminių) partijų deleguotus asmenis, kaip dabar yra nustatyta Rinkimų įstatyme ir yra daroma praktiškai, skirti Prezidento, Seimo, rinkimų, referendumų vykdymo visų rangų komisijų, tarp jų VRK pirmininkais, šios komisijos nariais.
      O visiems norintiems kitokių vertybių ir gebėjimų asmenų valdžioje kartu su savo bendraminčiais siūlyčiau apsidairyti pirmiausia tinkamo kandidato į Prezidentus ir nors 100 tinkamų kandidatų į Seimą, raginti juos sutikti kandidatuoti bei vienas per kitą raginti kiek galima daugiau (sąjūdiškai) dalyvauti rinkimuose ir balsuoti už juos.
      Štai kelias, kuriuo, manau, tiktų Lietuvai eiti šiandien…

      Atsakyti
      • N says:
        11 metų ago

        Vėl verki? Nebus jokio valdymo referendumais. O bent vienas referendumas per metus svarbiu klausimu ar keliais klausimais, yra visiškai priimtina. Va jei jau kas mėnesį būtų po referendumą, tai sutinku, nėra gerai.

        Atsakyti
        • Kažin says:
          11 metų ago

          O vienas referendumas per metus, tai kas- ne valdymas, – ką! Valdymas – ir dar koks. Reikia teisėje nenusivokti, kad manytum kitaip…
          Antai, girdėjau, kad jau parašų rinkimo paslaugų teikimo įmones galvojama steigti, skaičiuojama, kad surinkti 100000 parašų bus galima per 1 -1,5 mėnesio, kad referendumo klausimų ir norinčių užsisakyti juos surinkti netruks, o kad referendumo inicijavimo nebus kam finansuoti – netgi klausimo nėra.
          Taigi varom biznį iš referendumų ir šiurpinam, draskom Lietuvą kokį dešimtmetį, gal ir kitą…, o ką – aaa!…
          Paisysi čia dabar tokiais moderniais laikais tos senučiukės Konstitucijos 9 str. 1 d. nuostatos, sakančios, kad referendumu sprendžiami tik svarbiausi Valstybės bei Tautos gyvenimo klausimai, kad valstybės valdžią Lietuvoje vykdo Seimas, Respublikos Prezidentas Vyriausybė, Teismas (5 str.)… Pasigriebkime tą valdžios vykdymą iš jų ir varom referendumą po referendumo…, o kiek naujų darbo vietų dar taip sukursime!…

          Atsakyti
          • N says:
            11 metų ago

            Ilgai neaušinant burnos – pagal tave tauta yra runkelių banda, kurią turi ganyti elitas. Visa tavo rašliava tik dėl to, kad, matyt, gerai įsitaisęs prie elito ir nenori jokių permainų. Analogija su XIX a. – kaip tai, chamai bus lygūs su bajorais???

            Atsakyti
            • Kažin says:
              11 metų ago

              Keista logika. Prie ko čia tokie nesveiki apibendrinimai – “tauta yra runkelių banda”… Kažkoks komunistų sėtas klasinis pyktis.
              Juk žmonės yra skirtingų gabumų – vienas gabesnis vienoje srityje, kitas kitoje. Be to, visuomenėje yra darbo pasidalinimas – vienas specializuojasi vienoje, kitas kitoje srityje. Kiekvienas turi daryti tai, ką jis geriausiai moka, labiausiai sugeba. Valstybės valdymo dalykus taip pat reikia išmanyti, atitinkamą pasirengimą tam turėti, kaip ir krepšinyje vieni yra kamuolio virtuozai – Eurolygoje žaidžia, o kiti ir mesto kamuolio nemoka sugauti… ir t.t. ir pan.
              Aš rašau todėl, kad jaučiu pareigą pasidalinti su kitais dalykais, kurie man žinomi, kuriuos geriau išmanau.
              Žmogus turi būti patenkintas savimi tokiu kokiu jis yra, džiaugtis gyvenimu tokiu, kokį jam tenka laimė gyventi ir t.t.
              Rinkimuose vieni kandidatuoja, kitiems tenka tik už juos balsuoti, tai nejaugi dabar pyksi ir pagiežą nešiosiesi ant taip surėdyto pasauio…
              Prie ko čia bajorai, juk jais būti nebuvo lengva, teko karo meno mokytis, fiziškai ir techniškai rengtis valdyti ginklus nuo mažumės, užaugus vykdyti Tėvynės gynimo pareigas.

            • N says:
              11 metų ago

              Iš tavo paties žodžių. Tu pats nesupranti, ką tu kalbi. Tu neigi tautos teisę valdyti šalį referendumais, dėl, neva, jos nebrandumo. Vadinasi, tokiai tautai reikia šeimininko. Čia tavo paties mintys, ne mano. Ir dar siūlai džiaugtis tokiu gyvenimu, kokį pasiūlo “elitas”?

            • Kažin says:
              11 metų ago

              Tai, ką rašai, yra grynai piktybiškas mano minčių išvertimas, ar gal tiesiog, kaip krepšinyje, – ne tas lygis. Todėl tolesnės kalbos su piktybiškų intencijų ar griovimo nuotaikų asmeniu būtų ne tik bergždžios, bet ir ne vietoje…
              Antai, kas dėl dabartinio apsišaukėlio “elito” – valdžios, tai būtent tūkstančius kartų sakiau ir sakysiu, kad per 20 metų valdžioje buvę asmenys buvo žmonės Lietuvos atžvilgiu ne savo vietoje.
              Netgi, čia yra mano pasiūlyta, kad būtų Seimo, Seimos valdybos reikalaujama sąžiningai rinkusiems parašus referendumui organizuoti Rinkimų komisijų pirmininkų kursus ir juos šiuo tikslu parengtus ir atitinkamai pakeitus Rinkimų įstatymą paskirti visų rangų rinkimų komisijų, neišskiriant ir VRK, pirmininkais, kad nebūtų taip, kaip dabar, jog komisijų pirmininkais, yra skiriami tik Seimo partijų, t.y. tų pačių partijų, kurių kandidatai yra renkami (!!!) deleguoti joms savi asmenys. Taip šioje esminėje rinkimų proceso vietoje Seimo partijos ir jų sudarytos valdžios demokratiją yra “įsidėjusios” į savo kišenę…
              Tačiau to, kaip ir apskritai visų kitų konstruktyvų siūlymų, beje, niekas iš Alke.lt besilankančių nepastebi, beje, neišskiriant ir paties…, tai rodo, kas iš tikrųjų yra širdyje…
              Nežiūrint to, stovėti po medžiu neketinu…, tikiu, kad viešai reikšti mintis nėra beprasmiška.
              Tai tiek būtų su pačiu tos kalbos…

            • N says:
              11 metų ago

              Nepaisant viso to, tu vis tiek neigi tautos teisę išreikšti savo valią referendumu. Vadinasi su pritari elitariniam valdymui, nesvarbu, kokie atmatos “elito” tarpe būtų.

            • Kemblys says:
              11 metų ago

              N, paskaityk šiek tiek aukščiau:
              ,,Kažin: 2013 12 10 00:05
              Kiekvienas turi daryti tai, ką jis geriausiai moka…”.
              Jis čia, ‘alke’, lieja atsiliepimus ir įsivaizduoja, kad geriausiai moka 🙂
              Turu JIE laiko, sėdi internete… susireikšminę tuščiukai.

            • Kažin says:
              11 metų ago

              Esu už tokį valdymą, kai yra valdoma pagal valdžioms Konstitucijos suteiktas galias.
              Būk valdžia, tai pritarsiu paties kaip jos galiomis vykdomam valdymui.

              Beje, referendumas yra institutas, skirtas ne valiai išreiškti, o įstatymui, pagal kurį turi būti valdoma šalis, priimti.
              Taigi, skirk dalykus vieną nuo kito.
              Atrodo, kad net lietuviškai nelabai supranti, kad vis nesuvoki kas rašyta.

            • N says:
              11 metų ago

              Referendumas yra valiai išreikšti. Jei jis privalomas, valdžia privalo vykdyti tai, už ką balsavo piliečiai, jei neprivalomas – neprivalo.

    23. ADA says:
      11 metų ago

      Labai geras straipsnis. Ačiū autorei. Galiu tik pritarti, nes jau kuris laikas , kai padariau ,,atradimą“, kurį parašų rinkimo patirtis tik sustiprino, o dabar matau, kad Autorė rašo tą patį. O patyrimas yra toks: kuo aršesnis patriotas, tuo labiau myli Tėvynę, o kuo labiau myli Tėvynę, tuo labiau nori ją parduoti – kas čia per stebuklas? – niekaip nesuprantu. ir argfumentų ar logikos jų veiksmuose ir mąstyme nėra, o tai labai liūdina, nes tų pardavimų valdovams dar nubyra trisdešimt sidabrinių, o tokiems karksėtojai, kaip tas p. Kazimieras ne tik, kad tų trisdešimt sidabrinių negauna, bet negaus net virvagalio, o draskosi ir kartoja svetimus bauginimus. sakyčiau, kad nereikia mums visiems platinti tos baimės – reikia tik pagalvoti patiems savu protu, o visas svetimas mintis ir teiginius reikia labai išsianalizuoti ir padaryti savas išvadas. – tada daug kas stos į vietas. pabaigai noriu pasakyti, kad gyvename pasaulyje, kuriame labai svarbu mums visiems vėl atrasti bendrumą – nebūkime ,,atomizuota “ visuomene, kai kiekvienas kapsto savo ūkelį, o visa kita jam nusispjauti. atsiminkime pasaką apie tėvą, sūnų ir šluotražį, kurio surišto niekaiop neperlaužė, o kai atrišo, tai sulaužė po vieną žabą. Dar vienas pastebėjimas šiuolaikiniame pasaulyje gyvename pagal tokias nuostata: niekuo netikėk, nieko nebijok, nieko neprašyk ir drąsiai pasitik savo lemtį. Taigi dar kartą galvokime savomis smegenimis, savu protu, tada ir painiavos bus mažiau, o dabar mums pameta kokį absurdišką teiginį, kaip pvz.:,, referendumo organizatoriai patys nori supuirkti ir parduot“ ir tada tą mintį tąsome kaip šuva kaulą, o jei pagalvotume logiškai, taigi galai nesueina: kaip tie organizatoriai parduos, jeigu jie kovoja už konstitucinės nuostatos sugrąžinimą, kad ,,žemė gali priklausyti tik Valstybei ir piliečiams“

      Atsakyti
      • Amelija says:
        11 metų ago

        Rožinė svajonė.

        Atsakyti
    24. Vara says:
      11 metų ago

      Paskaičiau komentarus ir stebiuosi. Jei čia “geras straipsnis”, tai kaip atrodo blogas. Tas straipsnis – net ne minčių, o žodžių kratinys. Tik tiek.

      Atsakyti
      • bartas says:
        11 metų ago

        Oi laukiam , laukiam
        gero straipsnio laukiam.

        Atsakyti

    Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

    El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

    Naujienos

    Pinigai | Pixabay nuotr.
    Lietuvoje

    Savivaldybių aplinkai gerinti paskirstyta 16 mln. eurų

    2025 05 23
    G. Paluckas lankosi Moldovoje
    Lietuvoje

    G. Paluckas: Lietuva tiki europine Moldovos ateitimi

    2025 05 23
    Jono Basanavičiaus gatvė
    Lietuvoje

    Atnaujinama sostinės J. Basanavičiaus gatvė

    2025 05 23
    Klaipėda
    Lietuvoje

    Klaipėdoje atsiras dar 500 automobilių statymo vietų

    2025 05 23
    Karolis Aleksa ir Teo Frankenas
    Lietuvoje

    Lietuvoje vieši Belgijos gynybos ministras

    2025 05 23
    „airBaltic“ lėktuvas
    Lietuvoje

    „airBaltic“ pradeda tiesioginius skrydžius iš Vilniaus į Prahą

    2025 05 23
    „Open Spirit 2025“
    Lietuvoje

    „Open Spirit 2025“ pabaigoje – įspūdingi radiniai Baltijos jūroje

    2025 05 23
    Kintamos informacijos ženklai | „Via Lietuva“ nuotr.
    Gamta ir žmogus

    Vairuotoms – priminimas apie kintamos informacijos kelio ženklus

    2025 05 23

    SKAITYTOJŲ PASTABOS

    • jo apie Lietuvoje kviečiama švęsti Tautadienį – dažniau puoštis tautiniais ir baltiškais rūbais
    • Rimvydas apie Atnaujinama sostinės J. Basanavičiaus gatvė
    • Naivus klausimas apie Sostinėje – Vokietijos brigados inauguracija (nuotraukos)
    • skt. apie Lietuvoje kviečiama švęsti Tautadienį – dažniau puoštis tautiniais ir baltiškais rūbais

    NAUJAUSI STRAIPSNIAI

    • Z. Vaišvila. Bailių valdžia ir kapų tyla dėl NT referendumo
    • Savivaldybių aplinkai gerinti paskirstyta 16 mln. eurų
    • G. Paluckas: Lietuva tiki europine Moldovos ateitimi
    • Atnaujinama sostinės J. Basanavičiaus gatvė

    Kiti Straipsniai

    VRK 2025-05-22

    Z. Vaišvila. Bailių valdžia ir kapų tyla dėl NT referendumo

    2025 05 23
    G. Paluckas lankosi Moldovoje

    G. Paluckas: Lietuva tiki europine Moldovos ateitimi

    2025 05 23
    Pinigai

    Svarbiausi viešieji pirkimai – tik su kaštų ir naudos analize

    2025 05 23
    Dainius Radzevičius

    Žurnalistų etikos inspektoriumi siūloma skirti D. Radzevičių

    2025 05 22
    Pinigai | Pixabay nuotr.

    Seimas ėmėsi svarstyti mokesčių pakeitimus, tarp jų ir NT mokestis

    2025 05 22
    VRK atsisakė registruoti referendumo dėl nekilnojamojo turto neapmokestinimo iniciatyvą

    VRK atsisakė registruoti referendumo dėl nekilnojamojo turto neapmokestinimo iniciatyvą

    2025 05 22
    Daugiabučiai

    Vyriausybė pritarė NT mokesčio pakeitimams

    2025 05 21
    K. Budrys ES Užsienio reikalų tarybos posėdyje

    K. Budrys: Turime ryžtingai stiprinti Ukrainos pozicijas

    2025 05 21
    Daugiabutis

    NT įstatymo pataisų projektą Seimas grąžino tobulinti

    2025 05 20
    Biudžetas, mokesčiai | lrv.lt nuotr.

    Seimui pristatyti mokesčių pakeitimai

    2025 05 20

    Skaitytojų nuomonės:

    • jo apie Lietuvoje kviečiama švęsti Tautadienį – dažniau puoštis tautiniais ir baltiškais rūbais
    • Rimvydas apie Atnaujinama sostinės J. Basanavičiaus gatvė
    • Naivus klausimas apie Sostinėje – Vokietijos brigados inauguracija (nuotraukos)
    • skt. apie Lietuvoje kviečiama švęsti Tautadienį – dažniau puoštis tautiniais ir baltiškais rūbais
    • Saulės Vilna apie Lietuvoje kviečiama švęsti Tautadienį – dažniau puoštis tautiniais ir baltiškais rūbais
     
     
     
     
     
    Kitas straipsnis
    RRT kviečia interneto naudotojus pasitikrinti dėl kompiuterio saugumo

    Antiviruso imitacija: kaip apgavikai prisidengia apsauginės programinės įrangos kūrėjais

    Sekite mus Feisbuke

    Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
    Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
    Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
     Pradžia

    Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

    Alkas.lt su Jūsų parama – už lietuvišką Lietuvą!

     fs22 mods | ket testai | Farming Simulator 25 mods | Inbank vartojimo paskolos | FS25 | fs25 mods | DARBO SKELBIMAI | lėktuvų bilietai

     

    © 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

    • Saulės arkliukai
    • Renginiai
    • Reklama
    • Turinys
    • Apie Alkas.lt
    • Paremkite Alką
    No Result
    View All Result
    • Naujienos
      • Lietuvoje
      • Baltų žemėse
      • Užsienyje
    • Nuomonių ratas
      • Lietuvos kelias
      • Lietuvos kūrėjai
      • Sekmadienio sakmė
      • Akiračiai
      • Lietuvos repolonizacijai – ne!
      • Moksleivių mintys
    • Kultūra
      • Etninė kultūra
      • Mes baltai
      • Kalba
      • Religija
      • Istorija
      • Kultūros paveldas
      • Menas
      • Architektūra
      • Literatūra
      • Kultūros politika
      • Šventės
    • Visuomenė
      • Pilietinė visuomenė
      • Politika ir ekonomika
      • Švietimas
      • Žmonės
      • Užsienio lietuviai
      • Ukrainos balsas
      • Žiniasklaida
      • Laiškai Alkui
      • Pareiškimai
    • Gamta ir žmogus
      • Gamta ir ekologija
      • Šventvietės
      • Energetika
      • Sveikata
      • Psichologija
      • Kelionės
      • Kylam
      • Įvairenybės
    • Mokslas
      • Mokslo naujienos
      • Technika ir technologijos
      • Astronomija ir kosmonautika
      • Mokslo darbai
    • Skaitiniai
      • Žinyčia
      • Lituanistikos klasika
      • Prieškario skaitiniai
      • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
      • Grožinė kūryba
    • Visi rašiniai