Sausio 23 dieną, 15 valandą „Kūrybinės partnerystės“ rengia paskaitą-diskusiją „Muziejai ir bibliotekos kaip įtraukiančios mokymosi erdvės“ ir kviečia ją stebėti tiesiogiai internetu.
Pagrindinį pranešimą Švietimo ir mokslo ministerijoje rengiamoje diskusijoje skaitys Paulas Kolardas (Paul Collard), tarptautinės nevyriausybinės organizacijos „Kūrybiškumas, kultūra ir edukacija“, Jungtinėje Karalystėje įgyvendinusios programą „Kūrybinės partnerystės“ ir „Atrask savo talentą“, vadovas.
Ši diskusija grindžiama nuostata, kad kiekvienas jaunas žmogus pasaulį už klasės sienų gali patirti kaip integralią mokymosi dalį, kuri pratęsia ar papildo klasės aplinkoje vykstantį mokymąsi. Tam, kad mokymąsi papildytų kokybiškos, patyrimu ir refleksija grįstos mokymosi patirtys galerijose, muziejuose, bibliotekose, visų pirma reikia galvoti apie partnerystės tarp jų ir mokyklų kūrimą bei vystymą.
Diskusijai, kaip išeities taškai, siūlomi šie klausimai:
1. Aiškus naudos supratimas: kuo šios kultūrinės institucijos gali padėti mokyklai? Ką tokio siūlo muziejai ir galerijos, ko negalima išmokti ar patirti mokykloje? Kaip šios institucijos galėtų paskatinti mokyklas galvoti kitaip – tarpdalykinis (cross-curricular) požiūris, netradicinės mokymosi aplinkos, alternatyvios mokymosi strategijos.
2. Kokią paramą šios kultūrinės institucijos galėtų teikti mokytojams, siekiant didinti jų gebėjimus planuoti mokymąsi už klasės sienų, susieti muziejų siūlomus resursus su ugdymo turiniu, išnaudoti kolekcijas kaip naudingą mokymosi įrankį?
3. Kokie paramos ir bendradarbiavimo modeliai jau egzistuoja šioje srityje? Pavyzdys: „Watch this Space“ programa Anglijoje, kurios esmė – menininkų ir mokytojų profesinis tobulėjimas bendradarbiaujant galerijoms ir mokykloms.
Diskusiją numatome tiesiogiai transliuoti „Kūrybinių partnerysčių“ tinklapyje internete.