Pirmadienis, 24 lapkričio, 2025
  • Saulės arkliukai
    • Diskusijos
    • Gyvoji tradicija
    • Etninės kultūros paveldas
    • Kultūros teorijų labirintai
    • Iš mokslo tyrimų
    • Ugdytojai ir ugdytiniai
    • Profesijos
    • Subkultūros
    • Kitos kultūros
    • Kūryba
    • Mes skaitome knygas
    • Margos pievos: renginiai
    • Keliauk lėtai: tėvynės pažinimas
    • Praktiniai patarimai
    • Iš mados istorijos
    • Mados tinklarastininkas
    • Fotogalerijos
    • Redakcija
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
Alkas.lt
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai
No Result
View All Result
Alkas.lt
No Result
View All Result
Pradžia Kultūra Religija

Ketvirtadienio Perkūnkalbė

Miglė Nargėlaitė, www.alkas.lt
2011-11-24 19:11:35
42
Ketvirtadienio Perkūnkalbė

Vaivos Strikaitytės nuotr.

       
Vaivos Strikaitytės nuotr.

Vieša pripažintis. Aš melavau, vogiau, keikiausi, negerbiau savo tėvo ir motinos. Bet vis tiek buvau geras žmogus, tu turi tai pripažinti. Niekada neįžeidžiau teisingumo Dvasios. Padariau klaidų, bet kaskart pati labiau save už jas pasmerkdavau, nei kad tu galėtum. Ir niekada neatsisakiau smerktinų dalykų, jei tik jie TEISINGI, stodavau jų ginti atkakliau ir drąsiau, nei tu būtum galėjęs.

Jie išsikraustė. Mano namus atidavė kažkam, ko nė nepažįstu, atidavė jiems mano namų dievus ir aš su ašaromis akyse palikau Juos. Žinojau, kad tie kiti Juos pražudys savo maldomis sveikai deivei. O po to jie klausia, kodėl aš vaikštau it žemę pardavusi. Dar blogiau – aš jos nepardaviau, tai jie ją pardavė, o aš negavau nieko, tik sudilusią geldą, kurion nė švento šaltinio vandens neprisemsi.

Aš tikėjausi, kad tie namų dievai, kuriuos buvau prisikvietusi ir prisijaukinusi, tos mirusiųjų vėlės, įsikūrusios mano kambario kertėje, palydės mane į vyro namus ir susilies su mano vyro dievais. Tada aš būčiau galėjusi gimdyti vaikus ir visa širdimi susilieti su Žeme Motina. Bet dabar yra kitaip. Mano dievai neatkeliavo, jie liko ten ir jie nyksta, nes namų dievai negali gyventi be žmogaus, kaip ir žmogus be jų.

Aš tuos namų dievus bandžiau prisikveisti čia. Stengiausi iš visų jėgų, visokiais būdais. Smilkiau ugniažoles, siuvau mažyčius lininius drabužėlius, degiau vaško žvakes, vis paberdavau grūdų. Ir nieko. Tie dievai kažkodėl čia nesirodo. Tikriausiai todėl, kad čia nėra mirusių žmonių. Ši vieta neužgyventa ir tai labai labai labai gaila.

Taip ir vaikščiosiu kaip žemę pardavusi, nes aš ją praradau ir kiekviena jos pėda įsirėžė man į širdį. Taip ir vaikščiosiu, nebent mane išgelbėsi…

Spausdinti 🖨

Susiję straipsniai:

  1. Ketvirtadienio Perkūnkalbė
  2. Ketvirtadienio Perkūnkalbė
  3. Ketvirtadienio Perkūnkalbė
  4. Ketvirtadienio Perkūnkalbė
  5. Ketvirtadienio Perkūnkalbė

Siūlomi vaizdo įrašai:

ALKO TURINYS

Pastabos 42

  1. Stebulė says:
    14 metų ago

    atsiprašau, akd tiek vėlai.

    Atsakyti
  2. Algirmantas says:
    14 metų ago

    Geriau vėliau negu niekada 🙂

    Atsakyti
  3. Vilmantas Rutkauskas says:
    14 metų ago

    Man atrodo, kad visvien mes, žmonės, visuomet kažkaip liekame paženklinti to, kuo gyvenome – tų gyvybių ir Dievų.
    Susugrąžink juos, jei vis jie su Tavim, jei jie to verti.

    Atsakyti
    • Stebulė says:
      14 metų ago

      Dievai verti? Greičiau klausimas, ar aš Jų verta.

      Atsakyti
      • Vilmantas Rutkauskas says:
        14 metų ago

        Esu Tave gyvą matęs gal kokius penketą kartų ir iš karto pastebėjau, kad esi graži ir įdomi.

        Atsakyti
        • Algirmantas says:
          14 metų ago

          Taip Vilmantai tau pilnai pritariu, kad Stebulė yr įdomi, o kas ji yr tikruoju vardu irgi abu žinome, šiuo metu esi Stebulėle matyt į kokį tais klyskelį ar po tamsą klaidžiojanti, man irgi panasiai buvę, kaip ir daugumai šiam pasaulyje žmonių, bet ateina laikas ir vėl šviesą surandi, tie klaidžiojimai priverčia žmogų susimastyti, kad galbūt kažkątais netaip daro gyvenime, arba tiesiog tai būna patikrinimas ar tikrai tuom keliu pasirinktu eini, nevisada atsakymai ateina greitai, turėk kantrybės ir nesimėtyk susikoncentruok, tarsi būtum neregė, bet neregiam akių nereikia yr ir kiti pojūčiai panaudok juos, nes apakintas žmogus sutrinka ir nežino ką daryti, bet kai nusiramina tuoj randa išeitį…. Vilmantai čia aš Algis tik kitu vardu pasivadinęs…

          Atsakyti
          • Vilmantas Rutkauskas says:
            14 metų ago

            Taip.

          • Stebulė says:
            14 metų ago

            parašiau kriviui. dabar žiūrėsim 🙂

          • Algirmantas says:
            14 metų ago

            Stebulėlia jeigu reiks kokiu klausimu jeigu galesiu kuom tai ir padėsiu, bent jau ranką ant peties… 🙂

          • Vilmantas Rutkauskas says:
            14 metų ago

            Jonas Trinkūnas arba Jonas Vaiškūnas gabūt Jai, jeigu reikėtų, padėtų ir finansiškai.

          • Stebulė says:
            14 metų ago

            ai, apsiraminkit 😀 iš viso tekstą ne taip paviršutiniškai suprast reikia 😀

  4. Algirmantas says:
    14 metų ago

    Stebulėle

    Atsakyti
  5. Algirmantas says:
    14 metų ago

    Tai aš ir suprantu kurkas giliau, negu kaip tau atrodo… 🙂

    Atsakyti
  6. Vilmantas Rutkauskas says:
    14 metų ago

    Tekste nesupratau vienos įdomios vietos:
    ” Tie dievai kažkodėl čia nesirodo. Tikriausiai todėl, kad čia nėra mirusių žmonių. Ši vieta neužgyventa ir tai labai labai labai gaila”.
    —
    Panašiai intriguojančiai yra kėlęs klausimą ir Gintaras Beresnevičius, sakydamas, kodėl Lietuvoje vis kažkas turi numirti, kad kitas gyventų. Bet jis tik taip klausė, bet neatsakė.

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      14 metų ago

      Nesirodo, nes nėra.
      Kitaip sakant, kaip ir niekas netiki gėriu (arba dievais), bet visi vengia blogio.

      Atsakyti
      • Vilmantas Rutkauskas says:
        14 metų ago

        Tik krikščionys tiki.

        Atsakyti
        • Vilmantas Rutkauskas says:
          14 metų ago

          O pagonys – žino.

          Atsakyti
          • tikras lietuvis says:
            14 metų ago

            Ir abeji klysta.
            Tik, kartais, dėl įvairių priežasčių: vieni dėl to, kad nesupranta, o kiti dėl to, kad jiems naudingas toks “galvojimas”.
            Čia panašiai kaip su šių dienų nusikaltimu: “Mama, gelbėk – mokėk pinigus tam, kuris ateis”. 🙂
            O paskui pasirodo, kad apmovė.
            Eilinį kartą.
            Ta pati apgavystė vyksta ir su tomis religijomis.

  7. Stebulė says:
    14 metų ago

    Vilmantai, seniau Lietuvos rašytojai rašė, kad negalima persikraustyti į svetimą trobą, nes ten gyvenę žmonės tiek “užgyveno” tą vietą, kad niekas kitas negalėtų gyventi. Man atrodo priešingai. ten, kur yra mirusių, t.y. vėlių, geras pagonis, atnašaująs vėlėms aukas, visada jausis tvirčiau ir geriau, nei gyvendamas bedvasiame, bevėliame daugiabutyje, kur nieks nėra miręs

    Atsakyti
    • tikras lietuvis says:
      14 metų ago

      Pagal šitą logiką išeitų, kad geriausiai būtų gyventi kapinėse?
      Tik, deja, niekas ten negyvena.

      Dar daugiau.
      Mano supratimu yra vengiama maišyti mirusiųjų ir gyvųjų reikalus.
      Pvz.: vieni giminės, išmirus tame kieme gyvenusiems giminėms, kitiems siūlė iš ten gerų daiktų.
      Kažkodėl visi atsisakė.
      Tie siūlytojai pasiėmė viską, o po pusmečio numirė.
      Kitas atvejis. Panašus.
      Vienai giminaitei mirus siūlė kitai prabangų tosios paltą.
      Tačiau ta, kuriai jis buvo atiduotas, nedelsiant padovanojo jį tokiai neturtingai moteriškei.
      Ta, neilgai trukus, irgi mirė.

      Čia prieiname išvados, kad kadaise lietuviai, mirusyjį laidodami su viskuo, gal ir buvo intuityviai teisūs – gal, pvz., tai kokios tai ligos, kurių mes nežinome (jei, sakykime, netikėti tuo, kad mirusieji išsiveda).

      Atsakyti
      • Vilmantas Rutkauskas says:
        14 metų ago

        Oku pacinės krikš. čionybės čionių kosmo politinės kapinės oku puotoje Lietuvoje priimporteišintos kinietiškų akmenų ir žydiškų kryžių. Po “apsilankymo” tokiame krikščionių bastione, lietuviui būtina prie Ugnies ar kitaip apsivalyti…
        ——
        Su tais labdaringais ar parduotuvių dėvėtais rūbais – tai taip. Tas pats Gintaras Beresnevičius minėjo, kad yra didelė tikimybė, jog dauguma lietuvių nešioja mirusiųjų krikščionių rūbus.

        Atsakyti
      • Stebulė says:
        14 metų ago

        Kapinėse niekas nemirė. Jie ten tik palaidoti.

        Atsakyti
        • tikras lietuvis says:
          14 metų ago

          Namuose irgi retas miršta – daugiausia ligoninėse.

          Atsakyti
          • Stebulė says:
            14 metų ago

            tai ir blogai. taip atimamama iš artimųjų galimybė gyventi su mirusiaisiais. 🙂 Aš gyvenau name, kuriame buvo mirus moteris. jausena, dvasia, ypač per kūčias ir vėlines, būdavo tobula.

          • tikras lietuvis says:
            14 metų ago

            Jei iš tikrųjų, tai niekas nežino – gal visur yra mirę žmonių.
            Tačiau jei jau žmogus nori pasižiūrėti kas yra mirtis, tas tegul pasižiūri į kokių poros savaičių rastą lavoną, kada jis visas būna apimtas kirmėlių, o kvapas toks, kad iš rūbų, jei neši numirėlį ir netgi nenusiveli, niekaip neišeina – reikia visiškai nusirengti, rūbus palikti išsivėdinti, o po to dar ir išplauti.

          • tikras lietuvis says:
            14 metų ago

            Šitai rodo, kad mirtis yra pabaiga – iš dulkės į dulkę, taip sakant, o visos vėlės tėra mūsų įsivaizdavimas, kuris buvo leistinas tiems, kurie gyveno bemokslėje erdvėje, bet ne šių dienų žmonėms.
            Nebent jie būtų labai jautrios psichikos, todėl tas jų įsivaizdavimas jau yra psichikos būsenos, o ne realybė.

          • Vilmantas Rutkauskas says:
            14 metų ago

            Kūčias vertinu kaip UŽkalbėjimus ir UŽgyvenimus. Tai ČIA užgyvenusių gyvybių persikėlimai į šipusybę.
            —
            Manau, kad mėsos iš viso nederėtų užvalgyti, nes joje likę daug skausmo – ir ne tik per paskutinę nužudymo akimirką.
            Taip taryt egoistiškai gailinama vienos, tarkim, numirusios močiutės, o kitų gyvuolių – nebe.

          • Kemblys says:
            14 metų ago

            ‘gyvuolių’ – gražus žodis, patiko.
            Mes visi, ir augalai, ir vienaląsčiai, esame tik gyvuoliai 🙂

          • lyvis says:
            14 metų ago

            Vilmantai, išplėskite t y plačiau išreiškite šias dvi mintis: viena tai Kūčias ir kita apie gyvulių žudymą. lyvis

          • Stebulė says:
            14 metų ago

            mirusiųjų kūnų kambaryje tikrai niekam nereikia. jų labiau reikia gamtoje, kad patręštų. bet aš ne apie kūnus ir kalbėjau 🙂

          • Vilmantas Rutkauskas says:
            14 metų ago

            Visa Baltų protėvių sielų ESMĖ – tai pats mūsų likusiųjų ČIA gyvenimas. Kaip bebūtų keista, Jų sielos nuo mūsų priklauso ir laukia mūsų globos ir gyvybės šilumos. Pati baisiausia būtų joms žinia – MIRUSI TAUTOS DVASIA. Lyvi, aš pats be proto laukiu šito rašinio tęsinio, juolab, autorė kreipėsi į Joną Trinkūną .

          • Vilmantas Rutkauskas says:
            14 metų ago

            Lyvi, o kaip Tu manai?

          • lyvis says:
            14 metų ago

            Viklmantai, tu pataikei tiesiai į dešimtuką. Manau tuk tu gali visa tai išreikšti t y nušvieti plačiau. Man pačiam niekaip nepavyko iš po sąmonės ištraukti gyvulių žudymo tik tu ištraukei tai į dienos šviesą, kuri pas mane tunojo gyliai užkampyje. Čia reikalingas Tavo platesnė apžvalga, kurios visi bijo ir negali nieko tuo pasakyti, nes pasigardžiodami vartuoja mėsą užmiršdami kad tai skausmo vartojimas,. lyvis

          • Stebulė says:
            14 metų ago

            tęsinio nebus 🙂

          • Vilmantas Rutkauskas says:
            14 metų ago

            Gyvuliai – visvien yra gyvuolai.

          • Vilmantas Rutkauskas says:
            14 metų ago

            gyvuoliai

          • Vilmantas Rutkauskas says:
            14 metų ago

            Lyvi,
            mėsos valgytojai ir valgytojos puikai žino, ką daro, tačiau atlaidžiai nepajėgia perlipti savo žiauraus saviegoimo.
            ——–
            Su sūnumi Rūku kažkada pasivaikščiojom. Beeidami ant šaligatvio radom gulinčią kuosą. Pavartėm ir nusprendėm, kad jau negyva. Palikom ją. Toliau beeinant pastebėjau, kad sūnus, gėdindamasis, iš visų jėgų tramdosi, bet visvien verkia.

          • Vilmantas Rutkauskas says:
            14 metų ago

            Turbūt ir ta kuosa mirdama verkė.

          • Algirmantas says:
            14 metų ago

            Tamsta tai tik lavonas, bet nemirtis man teke susidurti su mirtimi tad netauzyk čia eilinykata niekų, o ji visai nebaisi, kaip žmonės piešia, kurkas sunkiau ir baisiau yr gyventi negu numirti, bet tuom pačiu gyventi yra ir įdomiau, nes mano atveju tai mėgstu išūkius, kuriuos įveikiu be jokių baimių….

  8. lyvis says:
    14 metų ago

    Norėtusi, kad pats plačiau pakalbėtum apie Kūčias ir jų virsmą: Kūčias vertinu kaip UŽkalbėjimus ir UŽgyvenimus. Tai ČIA užgyvenusių gyvybių persikėlimai į šipusybę. Prašau, Vilmantai, plačiau ir daugiau. lyvis

    Atsakyti
    • Vilmantas Rutkauskas says:
      14 metų ago

      Begalinis ilgesys – tai tokia galinga erdvinė jėga, tik kurios dėka į ČIA prisišaukiamos UŽ (mūsų erdvės) gyvenusios dvasios ir Dievai. Tik šipusinis begalinis sunkus ilgesys parveda Baltų vėlę į baltus namus ir apgyvendina kasdienybei – ne tik Kūčių dienai .

      Šiaip vėlė ar vėlės be žmogaus šilumos neateina, jas reikia taryt sunkiai ilgesingai užgyventi. Turbūt, tam gali būti ir saviti UŽ anapusybei – ar jau tapusiai ČIA šipusybei, tariami žodžiai.

      Vertinčiau taip, kad, kaskart pabendraujant su protėviais (Baltais), taryt repetuojama sava Baltiška amžinybė, kurioje ir aš, jeigu manęs niekas ČIA nesišauks, turbūt jausiuos vienišas.

      Atsakyti
      • lyvis says:
        14 metų ago

        Labai mistiška ir gražu ir tai yra asmeniniai pojūčiai. Gal norėtusi papildymo iš mitologijos, kalbos, buities, praeities. Ir ką reikėtu daryti į ateitį. lyvis

        Atsakyti

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Naujienos

Pašto ženklai Šv. Kalėdos ir Naujieji metai
Kultūra

Lietuvos paštas pristato karpinių meno įkvėptus šventinius ženklus

2025 11 24
Nemune vykdytų darbų žala aplinkai – milijoninė
Gamta ir ekologija

Nemune vykdytų darbų žala aplinkai – milijoninė

2025 11 24
Originalusis 1918 metų Tilžės aktas: istorinės svarbos lobis, pasiekiamas tik Karo muziejuje | Vytauto Didžiojo karo muziejaus nuotr.
Istorija

Tuskulėnuose – iškilmingas Didžiojo prūsų sukilimo ir Tilžės Akto minėjimas

2025 11 23
Rustemas Umerovas
Ukrainos balsas

Ukraina spaudžiama dėl JAV taikos plano: Kijevas, Europa ir Vašingtonas ieško sprendimų

2025 11 22
Antanas Terleckas | lrv.lt nuotr.
Kultūra

Seimas spręs dėl 2028-ųjų proginių metų paskelbimo

2025 11 22
K. Donelaičio medalis su dėžute
Kultūra

Kviečiama teikti nusipelniusius kūrėjus apdovanojimams K. Donelaičio medaliu

2025 11 22
LNM Jono Basanavičiaus gimtinės paroda
Kultūra

Muziejus pristato renginių ciklą J. Basanavičiaus 174-osioms gimimo metinėms

2025 11 22
Barstytuvas
Gamta ir žmogus

Penkiems barstytuvams išrinkti vardai

2025 11 22

SKAITYTOJŲ PASTABOS

  • Rimgaudas apie T. Baranauskas. Kultūrveibinai
  • Betgi apie T. Baranauskas. Kultūrveibinai
  • +++ apie T. Baranauskas. Kultūrveibinai
  • Kęstutis K.Urba apie T. Baranauskas. Kultūrveibinai

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

  • Restauruotos vertybės papildys Valdovų rūmų muziejaus parodą
  • Lietuvos paštas pristato karpinių meno įkvėptus šventinius ženklus
  • Nemune vykdytų darbų žala aplinkai – milijoninė
  • Peršalus griebtis antibiotikų – didelė ligonių klaida

Kiti Straipsniai

Kalėdos

Beveik pusė gyventojų per Kalėdas ruošiasi priimti svečius namuose

2025 11 23
Virtuvė

Patogi virtuvė: nuo šeimos vakarienės iki dubenėlio keturkojui

2025 11 16
Vonios kambarys

Kaip vonios kambarys gali padidinti būsto vertę?

2025 11 09
Daugiabučiai

Bendrijoms steigti – daugiau galimybių

2025 11 07
Sodų teritorija

Sodininkams nerimą kelia liberalo siūlymas

2025 11 03
Būstas

Didžiausias pirkinys – kaip pirmą būstą rinktis ramiai ir protingai

2025 11 02
Ilgių šventimas Romuvos kaime Dvarciškiuose | D. Greičiūno nuotr.

Romuva kviečia į Ilgių-Vėlinių šventę Romuvos kaime

2025 10 24
Apvalūs ar stačiakampiai valgomojo stalai

Apvalūs ar stačiakampiai valgomojo stalai: kas praktiškiau?

2025 10 12
Žvakė

Kvepiančios žvakės: kodėl verta rinktis sojų vaško žvakę?

2025 10 09
Būstas

Žaismingos veiklos namuose – visapusė nauda

2025 10 05

Skaitytojų nuomonės:

  • Rimgaudas apie T. Baranauskas. Kultūrveibinai
  • Betgi apie T. Baranauskas. Kultūrveibinai
  • +++ apie T. Baranauskas. Kultūrveibinai
  • Kęstutis K.Urba apie T. Baranauskas. Kultūrveibinai
  • Naivus klausimas apie T. Baranauskas. Kultūrveibinai
 
 
 
 
 
Kitas straipsnis
Folkloro ansamblis „Jorė“ kviečia į romansų vakarą

Folkloro ansamblis „Jorė“ kviečia į romansų vakarą

Sekite mus Feisbuke

Naujienos | Nuomonių ratas | Kultūra
Visuomenė | Gamta ir žmogus | Mokslas
Skaitiniai | VideoAlkas | Visi rašiniai | Paremkite Alką
 Pradžia

Alkas.lt su Jūsų parama – už lietuvišką Lietuvą!

Furnitūra | fs22 mods | ket testai | Farming Simulator 25 mods | Inbank vartojimo paskolos | fs25 mods | DARBO SKELBIMAI | Refinansavimas | iPhone 16 Pro Max

 

© 2011 Alkas.lt - Visos teisės saugomos. | Svetainę kūrė - Studija 4D

  • Saulės arkliukai
  • Renginiai
  • Reklama
  • Turinys
  • Apie Alkas.lt
  • Paremkite Alką
No Result
View All Result
  • Naujienos
    • Lietuvoje
    • Baltų žemėse
    • Užsienyje
  • Nuomonių ratas
    • Lietuvos kelias
    • Lietuvos kūrėjai
    • Sekmadienio sakmė
    • Akiračiai
    • Lietuvos repolonizacijai – ne!
    • Moksleivių mintys
  • Kultūra
    • Etninė kultūra
    • Mes baltai
    • Kalba
    • Religija
    • Istorija
    • Kultūros paveldas
    • Menas
    • Architektūra
    • Literatūra
    • Kultūros politika
    • Šventės
  • Visuomenė
    • Pilietinė visuomenė
    • Politika ir ekonomika
    • Švietimas
    • Žmonės
    • Užsienio lietuviai
    • Ukrainos balsas
    • Žiniasklaida
    • Laiškai Alkui
    • Pareiškimai
  • Gamta ir žmogus
    • Gamta ir ekologija
    • Šventvietės
    • Energetika
    • Sveikata
    • Psichologija
    • Kelionės
    • Kylam
    • Įvairenybės
  • Mokslas
    • Mokslo naujienos
    • Technika ir technologijos
    • Astronomija ir kosmonautika
    • Mokslo darbai
  • Skaitiniai
    • Žinyčia
    • Lituanistikos klasika
    • Prieškario skaitiniai
    • Dienoraščiai, įspūdžiai, apžvalgos
    • Grožinė kūryba
  • Visi rašiniai