Susisiekimo ministerija siūlo atkurti geležinkelio liniją į Gardiną, įrengiant naują jungtį su Druskininkais. Šią idėją neformaliame ministrų posėdyje gegužės 12 d. pristatė susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius.
„Atnaujinta geležinkelio jungtis su Gardinu paskatintų turizmą, krovinių vežimą, turėtų ekonominių privalumų. Druskininkų kurortas taptų lengviau pasiekiamas kitų Lietuvos miestų ir kaimyninės Baltarusijos Gardino miesto gyventojams, leistų pritraukti papildomų turistų srautų bei surinkti papildomų pajamų į valstybės biudžetą“, – sako susisiekimo ministras J. Narkevičius.
Tikimasi, kad atkūrus geležinkelio ruožą Marcinkonys–Druskininkai–valstybės siena su Baltarusija, mūsų šalies gyventojai ir užsienio turistai būtų paskatinti keliauti naujais traukinių maršrutais Vilnius–Druskininkai, Vilnius–Gardinas, Druskininkai–Gardinas, Varėna–Druskininkai. Dėl to keliuose sumažėtų autotransporto priemonių, o tai turėtų teigiamos įtakos taršos ir eismo įvykių mažėjimui.
Numatoma, jog šia geležinkelio linija per metus būtų pervežta apie 180 tūkst. keleivių ir 1,5 mln. tonų krovinių. Geležinkelio linijos atkūrimo projektas galėtų būti įgyvendintas per 4 metus.
Pasak susisiekimo ministro J. Narkevičiaus, atkūrus šią geležinkelio liniją būtų kuriama ilgalaikė ekonominė nauda mūsų valstybei, AB „Lietuvos geležinkeliai“ įmonių grupei ir Druskininkų savivaldybei.
Seniai buvo laikas tą daryti, kai premjeras Šleževičius su Brazausku vietoj to, kad derėtųsi su Baltrusia dėl buvusio geležinkelio, kuris per Pariečę (apie 15 km.) Baltrusioje ėjo link Druskininkų, tai jie atsisakė ir uždarė šį geležinkelį – tai tokie “strategai” buvo. Tikras LDK aplenkėjęs lietuvis J. Narkevičius atitaisys šią Lietuvos ekonomikai padarytą klaidą, kuri tęsėsi apie 25 m. Būtų gerai iš Druskininkų ir į Alytų atstatyti geležinkelį.