Su išmaniuoju „Sodros“ pokalbių robotu jau konsultavosi beveik 77 000 žmonių. Interneto svetainėje www.sodra.lt veikianti virtuali asistentė Meda atsako į dažniausiai užduodamus klausimus populiariausiomis „Sodros“ teikiamų paslaugų temomis.
Jokių eilių ir galimybė bendrauti po darbo valandų
8 mėnesius veikiančiu išmaniuoju pokalbių robotu naudojasi vis daugiau žmonių, todėl įvedama naujų temų ir tobulinamos jau esančios. Šiuo metu Meda atsako į bendro pobūdžio klausimus daugiau kaip 10 temų. Iki 2025 m. pabaigos temų turėtų būti 15.
Žmonės daugiausiai klausimų užduoda apie savarankiškai mokamas privalomojo sveikatos draudimo įmokas, papildomą pensijų kaupimą, nedarbo ir ligos išmokų mokėjimą.
Išmanusis pokalbių robotas geba atsakyti į neribotą skaičių klientų klausimų vienu metu ir veikia visą parą. Tai aktualu ir patogu klientams, nes 25 proc. pokalbių įvyksta po „Sodros“ darbo valandų.
Kaip kalbėtis su virtualia asistente Meda?
Išmanusis pokalbių robotas veikia dirbtinio intelekto pagrindu, todėl geba nuspėti klausiančiojo ketinimą, suprasti šnekamuoju stiliumi, su gramatinėmis ar skyrybos klaidomis parašytą tekstą ir pateikti atsakymą
Virtualios asistentės ir klientų pokalbiai nuolat analizuojami, tobulinami, pateikiami atsakymai, ištaisomos klaidos. Meda bendrauja paprasta kalba, pateikia pavyzdžius iš akstesnių pokalbių.
Be to, klientai, tinkamai bendraudami su virtualia asistente Meda, padeda jai greičiau pateikti teisingą atsakymą. Todėl rekomenduojami keli paprasti veiksmai:
- Atidžiai perskaityti temų sąrašą ir pasirinkti tinkamiausią.
- Pokalbį tęsti pasirinkus aktualius atsakymų variantų mygtukus, kol bus gauti reikalingi duomenys.
- Parašyti savo klausimą – trumpą ir aiškų, taip palengvinant informacijos paiešką.
- Jeigu reikia, patikslinti savo klausimus ar pasirinkti Medos nurodytus variantus.
Ar galėčiau bendrauti su „gyvu“ konsultantu?
Virtuali konsultantė Meda gali atsakyti į bendro pobūdžio klausimus, padeda greičiau surasti informaciją, pavyzdžiui, reikalingą prašymą dėl įsiskolinimo mokėjimo dalimis privalomojo sveikatos draudimo įmokos dydį.
Jeigu reikalinga asmeninė konsultacija, Meda padeda užsiregistruoti į priimamąjį arba nurodo kolegų kontaktus.
Žmonių, besikreipiančių į virtualią asistentę, skaičius vis auga. Planuojama, kad ateityje Meda galės atsakyti į 80 proc. bendro pobūdžio klientų klausimų, o „Sodros“ darbuotojai galės daugiau laiko skirti asmeninėms konsultacijoms ir suteikti jas greičiau.
Virtualiai „Sodros“ asistentei vardą Meda išrinko kolegos – pirmosiose vardo raidėse užšifravę svarbias jos savybes: mandagumą, empatiją, darbštumą ir atsakingumą.
Parengta pagal „Sodros“ pranešimą