Muzikos apdovanojimuose „M.A.M.A.“ pirmą kartą suskambėjo reklamos veikėjų „Teledueto“ ir grupės „Baltos varnos“ nauja daina. Muzikos kūrinys darniai susiejo tradicijas su naujoviškumu – lietuviško folko motyvus su ryšio technologijomis…
Naujausią kūrinį „Teleduetas“ paruošė kartu su atlikėjomis „Baltos varnos“, kurios reklamos veikėjams padėjo atrasti dar vieną naują muzikos stilių – „etno pop folk“.
Nuo pat pirmųjų akimirkų gyvybingas muzikos ritmas įtraukė, skatindamas smagiai šokti ir drauge kartoti dainos žodžius. Per netradicinį „Teledueto“ ir „Baltų varnų“ šou kūrinio idėja atsiskleidė scenografijoje, choreografijoje ir vaizdiniuose sprendimuose.
Dainos žavesį dar labiau išryškino įspūdingi papuošimai, dinamiškos šviesos instaliacijos, scenoje kepama duona ir trys stilingi namai. Šie simbolizavo artimą šeimos ir draugų ryšį, kurį puoselėti bei jaukią namų aplinką kurti padeda greitas 5G namų internetas.
„Teledueto“ veikėjai šįsyk judėti bendram šokiui pakvietė visus renginio žiūrovus, skatindami susiburti ir pasijusti bendros šventės dalimi.
Tai buvo gyvas „Teledueto“ pasirodymas „M.A.M.A.“ iškilmėse. Praėjusiais metais jie muzikos pasaulyje išgarsėjo klipais, radijo transliacijomis bei milijonines perklausas renkančiu takeliu „Youtube“, o dabar išbandė savo jėgas didžiojoje scenoje.
„Baltos varnos“, sesės dvynės Milda ir Teresė Andrijauskaitės, naują „Teledueto“ dainą rašė kartu. Nors itin gerai sutaria, prisipažįsta esančios labai skirtingos.
„Kurdamos viena kitą puikiai papildėme. Milda yra šiek tiek akustiškesnė, švelnesnė, o man patinka trankesni ritmai ir elektronika. Todėl ir dainoje atsispindi mūsų abiejų charakteriai“, – sako T. Andrijauskaitė.
Atlikėjos džiaugiasi, kad jų kurtos dainos tekstas atsispindėjo pasirodyme vizualiai. Anot jų, šiais laikais patikti didelei bendruomenei reiškia ne tik atitikti jų lūkesčius, bet ir sugebėti išsiskirti, parodyti kažką išskirtinio ir įdomaus.
„Mes savo išskirtinumo ieškome per folką. Tradicinė muzika bei jos gilios šaknys tampa neišsenkančiu įkvėpimo šaltiniu. Jame galima rasti tokių motyvų, kurie netikėtai, tačiau labai paveikiai gali prikaustyti dėmesį. Mūsų pasirodyme tai buvo paukščiai, duona ir namai“, – dalijasi M. Andrijauskaitė.
„Teleduetas“ jau išbandė įvairius muzikos stilius – anksčiau nuskambėjo „disco“, „country“, „trap“, „boyband“, „electro-rock“ ir „hyper-pop“ kūriniai.
Mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ reklamų veikėjai savo muzikinės karjeros baigti nežada. Artimiausiu metu „Teleduetas“ ketina išleisti albumą, kuriame bus sudėtos visos iki šiol išleistos dainos.