Gyventojai ir toliau sulaukia melagingų skambučių, kuriuose sukčiai apsimeta „Sodros“ darbuotojais. Siekdami išvilioti asmens duomenis jie pasitelkia įvairius scenarijus. Šie skambučiai nėra susiję su „Sodra“, todėl labai svarbu jokiu būdu neteikti asmeninių duomenų telefonu.
Sukčiai bendrauja lietuvių arba rusų kalbomis. Šią savaitę gyventojai pranešė apie atvejus, kai paskambinę sukčiai pranešė apie tariamą įmokų permoką ir prašė asmens duomenų, kad užregistruotų žmogų vizitui „Sodroje“. Anksčiau gyventojams skambinę sukčiai kalbėjo apie galimybę perskaičiuoti stažą pensijoms arba perskaičiuoti ligos išmokas.
„Sodra“ primena, kad jos darbuotojai niekada neprašo pateikti asmens duomenų telefonu. Jei kyla įtarimų, padėkite ragelį ir savarankiškai susisiekite su „Sodra“ numeriu +370 5 250 0883 arba el. paštu info@sodra.lt.
Jei sukčiai atsiuntė nuorodą ar nurodė apsilankyti svetainėje, jos neatsidarykite. „Sodra“ nesiunčia pranešimuose asmeninių gyventojų duomenų susijusių su įmokų mokėjimu ar kitais duomenimis.
Visi „Sodros“ klientams skirti pranešimai atsiduria asmeninėse „Sodros“ paskyrose sodra.lt/gyventojui arba draudejai.sodra.lt. Prie paskyrų jungiamasi saugiu ryšiu, naudojantis elektroninio parašo, elektroninės bankininkystės priemonėmis.
Apie bet kokius bandymus sukčiauti raginama pranešti „Sodrai“.