Atsiradus naujoms technologijoms ir platformoms, rinkodaros pasaulis smarkiai pasikeitė. Tačiau vienas dalykas išlieka tas pats: baimė praleisti arba FOMO.
Šiandieninėje skaitmeninėje eroje, FOMO rado savo tvirtą vietą elektroninio pašto rinkodaroje. Šiame straipsnyje nagrinėsime FOMO kelionę rinkodaroje ir pateiksime įžvalgų apie veiksmingą jo įgyvendinimą elektroninio pašto kampanijose.
Kas yra FOMO?
FOMO, arba baimė praleisti (angl. Fear of Missing Out), apibūdina nerimą, kad jaudinantis ar įdomus įvykis šiuo metu gali įvykti kitur, o tai sukelia baimę jį praleisti.
Tai nemalonus jausmas, kurį patiriate, kai manote, kad kiti turi geresnę patirtį, mėgaujasi gyvenimu labiau nei jūs arba naudojasi galimybėmis, kurias jūs praleidžiate.
Šis jausmas gali būti galingas motyvatorius priimant sprendimus tiek asmeniniame gyvenime, tiek kaip (potencialiam) klientui.
FOMO istorinis kontekstas
Nors „FOMO“ terminas buvo išpopuliarintas socialinių tinklų amžiuje, jo esmė egzistuoja daug ilgiau. Iš esmės, tai šiuolaikinis amžino noro būti minios dalimi arba nepraleisti galimybių išraiška. Augant socialiniams tinklams, kuriuose asmenys nuolat demonstruoja savo geriausią patirtį, FOMO patyrimo intensyvumas ir dažnis išaugo.
FOMO įėjimas į el. pašto rinkodarą
Subrendus skaitmeninės rinkodaros taktikoms, įmonės pradėjo pripažinti FOMO potencialą kaip vartotojų elgseną skatinantį veiksnį. Elektroninio pašto marketingas, kuris yra tiesioginė ir personalizuota potencialių klientų susisiekimo forma, greitai tapo palankia dirva integruoti FOMO strategijas. Rinkodaros specialistai pradėjo diegti trūkumo ir baimės taktikas, riboto laiko pasiūlymus ir išskirtinius pasiūlymus – visa tai buvo sukurta siekiant pasinaudoti gavėjo baime praleisti puikią galimybę.
FOMO integracija į rinkodaros laiškus
1. Pavadinimas ir peržiūros tekstas:
Pirmoji gavėjo sąveika su jūsų el. laišku yra temos pavadinimo eilutė ir peržiūros tekstas. Tai jūsų auksinė galimybė įskiepyti skubos ar išskirtinumo jausmą.
● Veiksmingas: „Liko tik 3 valandos! Griebk savo pasiūlymą“.
● Peržiūros tekstas: „Išskirtiniai pasiūlymai mūsų ištikimiems prenumeratoriams“.
2. Laiško turinys:
Gavėjui atidarius laišką, jūsų turinys turėtų sustiprinti FOMO pranešimą.
● Naudokite ryškią, vaizdinę medžiagą, rodančią, kad žmonės džiaugiasi produktu ar paslauga.
● Įtraukite atgalinio skaičiavimo laikrodžius riboto laiko pasiūlymams.
● Pažymėkite, kad prekių kiekis sandėlyje yra ribotas.
Kaip nenaudoti FOMO
Nors FOMO gali būti veiksminga strategija, per didelis to naudojimas ar netinkamas naudojimas gali sukelti jūsų auditorijai nuovargį ar net pasipiktinimą. Štai keletas spąstų, kurių reikėtų vengti.
● Per didelis haipas: nuolat siųsdami „paskutinės galimybės“ arba „kartą gyvenime“ pasiūlymus gali sumažinti auditorijos jautrumą.
● Klaidingas gąsdinimas: jei klientai sužino, kad „ribotos sandėlio atsargos“ tikrai nebuvo ribotos, tai gali sugriauti pasitikėjimą.
● Per dažnas naudojimas: jei kiekvienas el. laiškas yra FOMO laiškas, skubos jausmas dingsta.
Praktiniai FOMO pavyzdžiai elektroninio pašto rinkodaroje
Jei jūsų rinkodaros kampanijos taktika yra pagrįsta FOMO jausmo sukūrimu, turite atsiminti, kad žodžių formuluotė yra raktas į sėkmę. Žodžių formuluotė turi būti aiški ir konkreti, susijusi su jūsų pasiūlymu, tačiau tuo pat metu ne per daug įkyri ar pernelyg dramatiška. Skirtingiems reklamavimosi būdams, savo marketingo laiškuose galite naudoti skirtingus pavyzdžius. Žemiau pateikiame keletą pavyzdžių.
Naujų gaminių pasiūlymai:
● „Būk pirmasis, kuris turės mūsų naujausią išmanųjį laikrodį! Išskirtinis išankstinis užsakymas tik mūsų prenumeratoriams.
● „Nepraleiskite progos! Mūsų nauja kolekcija pasirodys jau rytoj.“
Palikto pirkinių krepšelio priminimai:
„Atrodo, kad kažką pamiršote! Sandėlyje liko vos keli vienetai.“
„Paskubėk! Jūsų krepšelyje esančios prekės greitai išparduodamos.“
Apdovanojimai ir lojalumo taškai:
● „Jūsų lojalumo taškų galiojimo laikas netrukus baigsis. Panaudokite juos, kol dar ne vėlu!
● „Išskirtiniai bonus taškai pirmiesiems 100 pirkėjų tik šiandien!“
Išskirtiniai narystės pasiūlymai:
● „Atrakinkite premium funkcijas! Pasiūlymas greitai baigsis.“
● „Paskutinė diena mėgautis mūsų premium prenumerata už įprastą kainą.“
Sezoniniai pasiūlymai:
● „Mūsų vasaros kolekcijos beveik nebeliko! Gaukite savo, kol dar ne per vėlu.“
● „Žiemos išpardavimas baigsis po 48 valandų! Nepraleiskite puikių pasiūlymų.“
Apdovanojimo pasiūlymas:
● „Per ateinančias 24 valandas rekomenduokite draugą ir padvigubinkite savo bonusą!“
● „Išskirtinis pasiūlymas: jūsų draugams taikoma 20% nuolaida, taip pat ir jums! Tik ribotą laiką.“
Vebinaras arba registracija į kursus:
● „Liko tik 5 vietos į mūsų ekspertų vedamus skaitmeninės rinkodaros kursus!“
● „Paskutinė galimybė užsiregistruoti į mūsų išskirtinį vebinarą su pramonės lyderiais.“
Specialus bendradarbiavimas arba ribotas leidimas:
● „Mūsų bendradarbiavimas su [Prekės Ženklas] yra greitai išparduodamas! Užsirezervuokite savo dabar.“
● „Riboto leidimo meno kūriniai tik mūsų prenumeratoriams. Kai jų nebeliks, nebeliks visam laikui!”
Kelionių pasiūlymai:
● „Paskutinės 3 laisvos vietos mūsų prabangiame kruiziniame pakete!“
● „Momentinis pasiūlymas: išskirtinės nuolaidos atogrąžų atostogoms ateinančias 6 valandas!“
Atsiliepimai arba kvietimai dalyvauti apklausoje:
● „Būk girdimas! Pirmieji 100 respondentų gaus išskirtinę dovaną.“
● „Jūsų nuomonė svarbi! Dalyvaukite ir įgykite galimybę laimėti jaudinančių apdovanojimū.“
Kvietimai į renginį:
● „Liko tik 10 vietų mūsų išskirtinuose užsiėmimuose!“
● „Ar esate pasiruošę didžiausiam metų technologijų renginiui? Užsisakykite vietą dabar – liko tik keletas bilietų!“
Momentiniai išpardavimai:
● „Momentinis išpardavimas: 50% nuolaida tik ateinančias 2 valandas!“
● „Siurprizas! „Ansktyvasis išpardavimas tik mūsų prenumeratoriams – gaukite 40% nuolaidą tik iki 10 valandos.“
Išskirtinė prieiga:
● „Esate pakviesti į mūsų, tik nariams skirtą, internetinį renginį.“
● „Būk VIP! Gauk išankstinę prieigą prie mūsų Juodojo penktadienio pasiūlymų anksčiau nei bet kas kitas.“
Apibendrinant
Kuomet naudojamas protingai ir autentiškai, FOMO gali būti galingas įrankis jūsų elektroninio pašto rinkodaros arsenale.
FOMO naudojimas el. pašto marketingo kampanijose gali labai efektyviai paskatinti vartotojų įsitraukimą ir padidinti konversijas. Tačiau labai svarbu užtikrinti, kad pasiūlymai būtų tikri ir turėtų tikrą vertę.
Norėdami išlaikyti savo auditorijos pasitikėjimą, nepamirškite subalansuoti savo FOMO strategijų su tikrai vertingais pasiūlymais.
Norite sužinoti daugiau apie elektroninio pašto rinkodaros patarimus?
Dalyvaukite Elektroninio pašto rinkodaros masters vebinare NEMOKAMAI ir gaukite išskirtinių žinių iš tarptautinių elektroninio pašto rinkodaros ekspertų!
Skaitykite daugiau ir registruokitės ČIA!