Latvijos oro linijų bendrovė „airBaltic“ paskelbė kitų metų vasaros sezono, kuris prasidės 2023 m. kovo pabaigoje, skrydžių tvarkaraštį. Iš viso oro bendrovė planuoja pradėti 18 naujų maršrutų, įskaitant 4 iš Vilniaus, ir ketina sujungti Lietuvos sostinę su dar 12 naujų krypčių bei beveik 70 patogių maršrutų per Rygą.
„Tai didžiausias naujų maršrutų skaičius per vieną sezoną „airBaltic“ istorijoje. Mes ir toliau esame įsipareigoję rūpintis pagrindiniais Baltijos šalių miestais ir gerinti susisiekimą su šiuo regionu ir iš jo.
Džiaugiamės galėdami išplėsti „airBaltic“ pasiūlą kitam vasaros sezonui, pridėdami daugiau patrauklių poilsinių maršrutų Lietuvos keliautojams“, – teigia „airBaltic“ generalinis direktorius Martinas Gausas.
Ar gali būt, kad bendradarbiavimas su Latvija apribotas sutartimis su Lenkija? Konkurencija dėl įtakos? Ar dar neaiškios buvo galimybės prisidėti prie “Air Baltic” plėtros ir valdymo? Kas įtakojo numesti “Rail Baltic” vėžę ne į ketvirtą dydžiu Latvijos miestą – o laukuose kažkur eilinio miesto ribose? Pravedant šią vėžę maždaug 10 kM į rytus nuo Rygos? Ar nepasityčiojimas? Ar ne lindimas ę užpakalį kitiems kaimynams?