Smiltynės gatvės dalis nuo senosios perkėlos iki Jūrų muziejaus tapo dviračių gatve. Tai yra pirmoji dviračių gatvė Klaipėdoje ir – dar viena priemonė, skatinanti darnų judrumą mieste.
2022 m. birželio 1 d. Kelių eismo taisyklėse atsirado naujovė – dviračių gatvė, kuri žymima taip pat nauju ženklu Nr. 559 „Dviračių gatvė“. Dviračių gatvė skirta mišriam ne motorinių ir motorinių transporto priemonių eismui, joje netaikomas reikalavimas dviračio vairuotojui važiuoti viena eile ir kuo arčiau eismo juostos dešiniojo krašto.
Dviračių gatvėje draudžiama važiuoti didesniu kaip 30 km/h greičiu ir lenkti.
Šiuo metu vyksta konsultacijos su dviratininkų bendruomene dėl kitų dviračių gatvių uostamiestyje atsiradimo.
Gaivins ir Lietuvai svarbų vandens kelią
– diena.lt/naujienos/klaipeda/miesto-pulsas/gaivins-ir-lietuvai-svarbu-vandens-kelia-1083544#comment-4617892
Dviratė transporto priemonė gatvėje mieste ir kelyje užmiestyje – kaip buvo visada – turėtų būti paprasčiausiai – “eismo dalyvis”. Kam reikalinga prikiaulinti į eismo taisykles kažkokius ypatingus dar dalyvius, kurie juk paprasti, kaip ir pėstieji kaimo žvyrkelyje?!
Kam reikalinga prikiaulinti į eismo taisykles apie kažkokius paspirtukus ar riedučius? Juk tai paprasčiausios dviratės transporto priemonės ar prilyginami pėstiesiems eismo dalyviai?! Jei nėra šaligatvio, tai – gatvės eismo dalyvis. Jei nėra šalikelės ar kelią papildančio tako (“šalutinės eismo juostos”), tai – užmiesčio eismo dalyvis…
Ar ne juokingi tie įvairiausi eismo taisyklių papildymai?… Kai keliu bėgs koks maratono bėgikas daugiau nei 20 km per valandą, tai taisyklių pildytojai papildys taisykles skyreliu apie maratono bėgiką, bėgantį užmiesčio keliu – ir dar… …ir dar gatve, kai nėra šaligatvio? Nejuokinga, bet graudu…