SĮ „Vilniaus planas“ sukurtoje aplikacijoje atvaizduojamos visos eismo organizavimo priemonės, tarp kurių daugiau nei 1 400 km Vilniaus miesto gatvių (horizontaliojo ženklinimo) elementų ir daugiau nei 60 000 vertikaliojo kelio ženklų.
Po metų trukusių darbų Vilniaus savivaldybės darbuotojams sukurta aplikacija leidžia įvertinti visas mieste esančias eismo organizavimo priemones – nuo kelio ženklų iki lėtėjimo kalnelių.
„Eismo organizavimo priemonių inventorizavimas ir gatvių skanavimo informacija akivaizdžiai pagreitino mūsų darbo procesus. Pagreitėjo situacijos analizė, sprendimų priėmimas – statistika padeda rengti pirkimus ir sekti atliekamų darbų kiekius. Žinoma, sukurta aplikacija pareikalavo naujų darbo metodų atsiradimo, tačiau jos naudą spėjo įvertinti ne tik savivaldybės darbuotojai, bet ir rangovai, atliekantys darbus Vilniaus mieste“, – apie naują aplikaciją ir jos pritaikomumą darbe pasakoja Vilniaus miesto savivaldybės Eismo organizavimo skyriaus vadovas Rimantas Baravykas.
Nuo šiol Vilniaus miesto savivaldybės darbuotojai mato visus mieste esančius kelio ženklus, jų lokaciją, KET numerį, įrengimo datą, stovo aukštį, būklę bei kitus kelyje užfiksuotus objektus (šviesoforus, lėtėjimo kalnelius ir kt.). Sukurta sistema leidžia darbuotojams registruoti naujus kelio ženklus ar ištrinti senus, jau pašalintus ženklus, taip pat įvertinti ir patvirtinti atliktus darbus, prisijungus prie kompiuterio ar mobiliojo telefono.
„Tai pirma tokia sistema Lietuvoje, kurioje yra integruotos ne tik vertikaliųjų kelio ženklų nuotraukos, bet ir panoraminė vaizdų peržiūra. Ši aplikacija leidžia vos kelių paspaudimų pagalba sužinoti visus duomenis apie kelio ženklus bei kitus gatvėje esančius objektus.
Vilniaus planas, atsižvelgdamas į Vilniaus miesto savivaldybės „2IN“ strategiją, siekia skaitmenizuoti savivaldybės darbo procesus ir pasitelkus išmanius sprendimus palengvinti kasdienį darbą“, – sukurtą sprendimą pristatė SĮ „Vilniaus planas“ Analizės ir modeliavimo skyriaus vadovas Haroldas Bertulis.
Aplikacijoje atvaizduojamos eismo organizavimo priemonės pasižymi išskirtiniu tikslumu – gatvėse matomi ženklai, tiksli jų geografinė padėtis ir kiti rodikliai buvo identifikuoti panaudojant 360 laipsnių nuotraukas. Susipažinti su dalimi duomenų gali ir visuomenė – surinkti panoraminių nuotraukų duomenys buvo patalpinti „Mapillary“ platformoje.
Horizontaliojo ženklinimo duomenims inventorizuoti ir atvaizduoti pasitelktos vienos tiksliausių technologijų – LiDar skenavimo duomenų pagalba kelio ženklinimas identifikuotas 1 cm tikslumu.
Ateityje planuojama išplėsti sistemos funkcionalumą, papildant eismo organizavimo priemonių projektavimo aplinka, ženklų pastatymo schemų aplinka ir suteikiant galimybę savivaldybės darbuotojams prižiūrėti užsakymo įgyvendinimą ir darbų priėmimą.
Ministerija keičia KET taisykles: įvardijo, kas nuo šiol bus kitaip
− tv3.lt/naujiena/video/ministerija-keicia-ket-taisykles-ivardijo-kas-nuo-siol-bus-kitaip-n1114320
………………………..
Alytiškis pasitobulino dviratį: pasiekia net 60 km/val. greitį
− tv3.lt/naujiena/video/alytiskis-pasitobulino-dvirati-pasiekia-net-60-km-val-greiti-n1114322
Man sakė, jog Olandijoje draudžiama mieste naudotis el. riedžiais bei el. dviračiais. Jų požiūriu, laiką, skiriamą keliauti į darbą ar kitur reikia judėti (ne dykiems styroti ant riedžio ar sėdėti ant el. dviračio!)